Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 611 opinii

3.41 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.99
  • Dostawa
    3.53
  • Poziom cen
    3.46
  • Łatwość zamawiania
    3.71
  • Asortyment
    3.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~rf3r / 2023-01-20 19:36
    Ocena: 2.00 / 5
    nie wiem co mnie podkusilo aby zakupic sprzet rzekomej dobrej jakosci w komutronik.
  • ~Leszek / 2023-01-19 19:17
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłem w Komputronik Intel Core i7-10700F z odbiorem w sklepie. Dobra cena, do dziś jeden z najlepszych sklepów.
    Po otrzymaniu sms i telefonu ze sklepu wczoraj, dziś po pracy poszedłem odebrać zamówiony procesor. Niestety awaria systemu trwająca od rana uniemożliwiła odbiór zakupu. Strona sklepu działa cały czas. Firma nie powiadomiła klientów o problemie i przesunięciu terminu odbioru. W rozmowie z konsultantem dostałem informację że nie informują klientów o awariach sytemu bo nikt tak nie robi, bo to szkodzi wizerunkowi. Jutro tj 20.01.2023 ma już wszystko działać.
    Nie wiem czy nie anuluję zamówienia, mam poczucie niesmaku, transakcji z dalekiego wschodu gdzie wszystkiego można się spodziewać.
    Ważne dla mnie jest to że sklep wyłączył opinie na Ceneo, na swoim portalu zaś cenzuruje. Szkoda że kiedyś super firma dziś sprzedawca bez etyki.
  • ~Damian / 2023-01-04 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem zasilacz do laptopa dedykowany dla Dell .Po przysłani okazało się, że nie ładuje jak powinien a wtyczka jest odrobine za wąska. Dokonałem zwrotu nieświadomy , ze firma prowadzi złodziejską praktykę naliczając sobie koszt zwrotu nie 6% wartości lecz nie mniej ni z 50 zł netto. I tak właśnie zarabiają . Wystarczy , że każdy zwróci zamówienie i tak sa do przedu. Jednym słowem Złodzieje!!!!
  • ~Tomek / 2022-12-16 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem czajnik Czajnik Severin Wk 3459 - SEVERIN - po 12 dniach i kilku monitach i zwodzeniu mnie otrzymałem optrzymałem informację, że nie dostarczą towaru
    Zaletybrak
    Wadyniesolidność
  • ~Adrian / 2022-12-09 10:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Kasują 25zł za dostawę następnego dnia, po czym paczka dostarczana jest 3 dni później. Łaskawcy przynajmniej zwrócili dopłatę, ale urlopu już mi nie oddadzą :)
    Kiedyś było tak samo z 'turbokurierem', widać niektóre rzeczy się nie zmieniają
    ZaletyTowar
    WadyDostawa, obsługa, szybkość odpowiedzi, naciąganie na szybką dostawę
  • ~galatea52 / 2022-09-05 04:16
    Ocena: 2.80 / 5
    Wadliwy laptop reklamowałam trzykrotnie, po trzeciej reklamacji otrzymałam odmowę jej realizacji bo, jak stwierdzono, sprzet jest sprawny co zostało rzekomo sprawdzone, przetestowane itd. Tymczasem komputer w dalszym ciągu działa niepoprawnie - wyłącza się sam w dowolnym momencie (co wyklucza np pracę bądź naukę zdalną) a po kilkunastu wznowieniach pracy wyłącza opcję logowania numerem PIN z powodu zbyt częstego wyłączania systemu. Ja go nie wyłączam,wyłącza się sam,nie mam wpływu na to. Po ostatniej reklamacji zwrócono sprzet bez powiadomienia, ze została nadana przesyłka ani informacji, kiedy zostanie dostarczona. Nawet nie wiem kto paczkę podrzucił pod moją nieobecność i położył na śmietniku. Nie mam zadnego dowodu, że to ta a nie inna firma kurierska mi ją dostarczyła. Każdy, kto przechodził mógł tę paczkę zabrać.
    Przestrzegam potencjalnych klientów - w przypadku gdyby się trafił sprzęt wadliwy sklep może się uchylać od jego naprawy/wymiany na sprawny/zwrotu pieniędzy, tak jak to ma miejsce w moim przypadku
  • ~Piotr / 2022-08-29 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep potrafi wysłać uszkodzony komponent jako nowy. Należy wówczas natychmiast dokonać protokół szkody z dostawcą przesyłki, bo ta firma robi wszystko aby wszelkimi kosztami obciążyć klienta. Warto przeczytać o ich przygodach z wymiarem sprawiedliwości.
    ZaletyBrak
  • ~Wojciech / 2022-07-20 11:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ze strony pracowników. Zamówiony produkt miał być odbierany w salonie firmowym, a dotarł do innego miasta. Zero zainteresowania pracowników, aby naprawić ten problem, sam musiałem wydzwaniać, tracąc czas. Na ta chwile produkt na koncie internetowym widnieje jako "odebrany!", a płatność dokonałem online, wiec jestem bez produktu i środków które za niego zapłaciłem. STANOWCZO ODRADZAM TA FIRME CHYBA, ZE LUBICIE PANSTWO TRACIC CZAS, NERWY I MIEC ZAMROZONE SRODKI.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Ruda / 2022-07-07 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar zamówiony 30.06 do 07.07. zero odzewu z ich strony. Na mój tel co z zamówieniem Pani na infolinii stwierdziła ze malutkie opóźnienie…i ze towar dojedzie najwcześniej za pare dni. Nie zamówię nigdy więcej-nawet nie potrafią wygenerować wiadomość ze mają jakiś problem z magazynem. Jeden wielki dramat!!!
  • ~kemic / 2022-07-07 14:38
    Ocena: 2.80 / 5
    Towar zakupiony ponad miesiąc temu jeszcze nie dotarł. Ignorancja obsługi.
  • ~MD / 2022-07-04 00:19
    Ocena: 1.40 / 5
    już raz kupno kuchenki mikrofalowej trwało u Was prawie 3 tyg, a rynek internetowy jednak przyzwyczaja do 2 dni. w Waszym sklepie po tygodniu wtedy została komuś ta sprawa przydzielona.
    Tym razem, po miesiącu oczekiwania na produkt, na który wiem że będę czekał około 2 miesięcy, zamówienie zostało automatycznie anulowane bez słowa wyjaśnienia. przy pierwszym moimi kontakcie z infolinią konsultantka obiecała ponowić zamówienia, gdy po 2 dnia dzwoniłem sprawdzić jak poszło, konsultant powiedział że to nie ma sensu bo jestem 35 w kolejce po zakup drona a będzie ich 30. a tymczasem na stronie dalej zbieracie zamówienia na realizację od .05.08.2022, czyli oszukujecie klientów? takiego internetowego dziadostwa jeszcze nie spotkałem
  • ~Kacper / 2022-06-28 18:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Produkt początkowo działał bez zarzutu jednak po pewnym czasie jedna z słuchawek przestała reagować na wsadzenie do pudełka przez co nie wyłącza się po wsadzeniu do niego (i jest cały czas połączona z telefonem), nie uruchamia po wyciągnięciu z niego, oraz nie ładuje. (problem przedstawia film: https://drive.google.com/file/d/17iSstfw3AEygxufgLPh_mttbIiSrmGl6/view?usp=drivesdk).
    Pomimo odesłania towaru do serwisu i tego, że wada towaru jest bezsprzecznie widoczna na zamieszczonym filmie serwis odmówił naprawy twierdząc, że towar jest sprawny.
    Wadliwy towar czasem się zdarza, ale takie podejście do reklamacji jest niezrozumiałe.
    Nie polecam, w szczególności w tym sklepie!!!
  • ~Katarzyna / 2022-06-21 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie w Komputronik pl. Mój przelew gdzieś zaginął po dwudniowym dobijaniu się i po wysłaniu historii z banku w końcu moje zamówienie się odnalazło...to był mój pierwszy i ostatni raz z tym sklepem.
    .Nie polecam
  • ~Jarek / 2022-05-08 20:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Zakupiłem w marcu 2021 hulajnogę sk Urban 4.0 za 2500zł skuszony promocją i dobrymi opiniami. To był mój błąd po około 3 miesiącach użytkowania i przejechaniu niecałych 100 km ulwgla ona awarii. Oddałem do serwisu kumputronik m1 w Krakowie. W serwisie hulajnoga przebywała do 2 listopada!!! Po wielu moich interwencjach w końcu 2 listopada otrzymałem informację, że mogę ją odebrać. Przy odbiorze zapytałem o jakiś bonus związany z czasem naprawy mało Ci nie zostałem wyśmiany. Na zadane pytanie dlaczego na liczniku przebieg aktualny to ponad 300 km a oddawałem z niecałą 100 uzyskałem odpowiedzieć że widocznie wymagała testowania... sprzedawca poprostu mnie rozwalił i oświadczył że mogę sobie napisać pismo do centrali... temat niestety odpuściłem stwierdziłem, że naprawili więc nie ma co drążyć. I to był mój błąd. Od chwili odebrania jej z naprawy do dzisiaj czyli od listopada do 8 mają przejechałem nią jakieś 40 km i oczywiście zepsuła się. Jutro będę reklamował. Mam pytanie jest szansa na jej wymianę na nową ewentualnie zwrot. Przecież taki serwis to pożal się Boże.
    ZaletyBrak
  • ~Zdzisław / 2022-04-21 09:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Tragedia reklamacja słuchawek firmy LOGITECH zakup za około 450,00 PLN mam ponad 65 lat tylko ja używałem zakupionego sprzętu złamało się ramię mikrofonu w miejscu połączenia elementu giętkiego (gumy) z plastikiem w negatywnej odpowiedzi na reklamację zwrócono mi uwagę na nieprawidłowe obchodzenie się ze sprzętem sugerując jakoby używał go ktoś bardzo młody
    NIGDY WIECEJ KOMPUTRONIK TO FIRMA NIERZETELNA NIE POLECAM
    ZaletyŚwietne słuchawki
    WadyNakładki tekstylne na słuchawki krótka żywotność
  • ~Jaro / 2022-04-16 00:13
    Ocena: 3.00 / 5
    witam1 już nigdy nie oddam laptopa do naprawy w f-mie Komputronik.może i obsługa jest miła ,ale naprawa była niechlujna ,powiedziano mi że głośników dla mojego laptopa nie ma bo to starszy typ ( w innym punkcie wymieniono ) to na dodatek głośników które co prawda "chrypiały" nie podłączono .co chwilę miałem komunikat o wygaśnięciu licencji na win 10 ,po kolejnej naprawie ponownie zapłaconej po miesiącu taki komunikat znów się pojawia.
  • ~Adrian / 2022-04-15 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! Otrzymana obudowa okazała się posiadać wadę w postaci nie działających portów USB. Zgłoszona do reklamacji w listopadzie 2021. Wysłana do naprawy. Wróciła - NIEnaprawiona (wymieniono sprawny element na sprawny, a ten nie sprawny nie wymieniono), uszkodzona, z zagubionymi akcesoriami. Jednym słowem nie tylko nie naprawiono, ale również zniszczono przedmiot. Po kolejnej reklamacji, sklep wbrew moim roszczeniom zaoferował zwrot pieniędzy. Dodam, że obudowa została zakupiona po 1. w promocji, po 2 ma charakter kolekcjonerski, po 3 rzekomo wynikało to z braku towaru i tym samym możliwości wymiany na nowy, jednak w między czasie urządzenie pojawiło się jako dostępne w ofercie sklepu. Mija 5 miesięcy, s sprawa jest nierozwiązana. MOCNO NIE POLECAM! Jednym słowem - sklep zniszczył przedmiot mojej własności i próbuje się wymigać od odpowiedzialności. Sprawa z finałem w sądzie.
  • ~ja / 2022-03-31 18:22
    Ocena: 3.40 / 5
    nie polecam. Reklamacje to jakaś kpina. Zakupiony czytnik po 3 miesiacach użytkowania zawiesił się i żadne resety nie pomagały. Czasem się włączył, ale tylko wyświetlał się napis Pocketbook. Urządzenie zostało oddane do reklamacji, jednak po 2 tyg Komputronik swterdził, że reklamacji nie uznają, bo to uszkodzenie mechaniczne i że ekran jest uszkodzony. Napisane odwołanie od reklamacji ,wytłumaczenie, że jak ekran uszkodzony, skoro się włączył i wyświetlił napis itp. oraz ustawa o ochronie praw konsumenta, że jest gwarancja domniemania istnienia wady towaru w chwili zakupu, jeśli towar jest reklamowany w ciągu roku. Niestety nic to nie dało, kompletna ignorancja, facet znowu napisał, że uszkodzenie mechaniczne. Zostaje tylko rzecznik praw konsumenta, bo z tymi od reklamacji nie da się w ogóle rozmawiać.
    Zaletybrak
    WadyGwarancja i reklamacje
  • ~Marta / 2022-03-22 13:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Mąż kupił tutaj niedawno komputer. Działa bardzo sprawnie, nie mamy z nim żadnych problemów. Łatwy kontakt z obsługą i fachowe doradztwo ;)
  • ~Bartek / 2022-03-08 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem uszkodzony procesor. Oczywiście wynikły problemy ze zwrotem towaru. Polecam trzymać się z dała od tego sklepu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 909
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 679
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792