Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 49
  • ~Mich / 2024-09-30 11:33
    Ocena: 1.20 / 5
    Tauron specjalnie podnosi napięcie w sieci , żeby panele fotowoltaiczne się wyłączały u prywatnych właścicieli.Dno i reszta mułu
  • ~Karol / 2024-09-25 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    3 lata czekam na podłączenie. Brak odpowiedzi na zapytania.
  • ~Marcin / 2024-09-22 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Warunki podpisania umowy bardzo złe Dezinformacja.
    WadyNieinformowanie o dodatkowych opłatach.
  • ~KatWroclaw / 2024-09-18 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, zalanie Wrocławia to świństwo! Szokujący jest taki brak odpowiedzialnosci i brak wspólpracy!
  • ~Klient Taurona / 2024-09-15 02:12
    Ocena: 1.40 / 5
    Pisało o 22:15 zakończenie awarii. A po chwili kolejny dzień o 13. Nie polecam
    WadyWiększe wynagrodzenie pracowników, oraz pewniejsze szacowanie czasu dostępu do elektryczności klientów
  • ~Kris / 2024-09-15 01:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Srednio 12-15 razy do roku awaria sieci energetycznej a rachunki z kosmosu.
    ZaletyBrak
    WadyLinie energetyczne z lat prechistorycznych
  • ~EMI / 2024-09-10 12:29
    Ocena: 2.20 / 5
    DRAMAT w załatwianiu czegokolwiek, uzgodnienie sald, zwrot nadpłaty itd, tylko płacić
    Zaletybrak
    Wadyponiżej normy. wszyscy piszą i dalej żadnej zmiany ze strony TAURON ,
  • ~Zniesmaczona / 2024-09-08 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Prad pojawił się o 19 z minutami,czyli nie było ponad 2 godziny.MASAKRAAAAA
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Zniesmaczona / 2024-09-08 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Znow "AWARIA" pradu na Psim Polu we Wrocławiu,to już kolejna taka cykliczna.Szalu można dostać.Bo jak to możliwe,aby w 21 wieku w dużym mieście usuwać awarie aż 3 godziny.Bo nie ma od godziny 17,a ma byc dopiero o 20 15.No wprost super,aby w niedziele było coś takiego.TO PORAZKA.
    ZaletyBeak
    WadyJw
  • ~Załamana / 2024-08-31 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być.Kłamcyi oszuści.
    ZaletyWszystko
    WadyWszystko
  • ~Tauron to trafedia / 2024-08-18 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrafią jedynie wystawiać faktury i zbierać pieniądze.
    Zabezpieczeni na milion sposobow z terminem odległym o kilka lat z przyłączeniem prądu, a mimo to się nie z niego nie wywiązują. Zamiast wzięcia winy na siebie oraz jakiekolwiek skruchy przesyłają jedynie pismo że uległy zmiany dotyczące terminu realizacji i będzie ona opóźniona o kolejne pół roku.
    Przyłącze siły w mieszkaniu też tragedia. Zanim odpowiedzą na pismo to mija maksymalny czas który mają na odpowiedź. Odpowiada się im następnego dnia i znowu maksymalny czas na odpowiedź. Podsumowując przyłączenie siły w mieszkaniu to pół roku zabawy w pisma z tauronem.
    Infolinia - tragedia. Czas oczekiwania na jakąkolwiek rozmowę to pół godziny minimum.

    Generalnie jeśli jest jakakolwiek alternatywa to polecam , niej skorzystać
    ZaletyJest prąd
    WadyWszystko jak leci
  • ~dm / 2024-08-14 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    POK, BOK, infolinia - każdy mówi co innego, brak jasnej komunikacji, zero szacunku dla klienta. Fatalna firma
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-10 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy w przeciągu około 2 tygodni nie było prądy przez prawie 2 godziny w Dzielnicy Psie Pole na Osiedlu B.Krzywoustego we Wrocławiu.. I ponoc była to awaria...AKURAT.CZysta kpina.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~płace- wymagam / 2024-08-08 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    monopolista który konsumenta traktuje jak dojną krowę. biuro obsługi reklamacji nie istnieje, normalny PRL w 2024 roku, ciągłe braki w dostawie prądu i brak z ich strony chęci do podjęcia działań.
    Zaletybrak
    Wadyceny, reklamacje,braki w dostawie prądu
  • ~Just / 2024-08-08 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma o nazwie tragedia, każdy pracownik mówi coś innego, brak pomocy, logiki przy załatwianiu sprawy. Brak chęci rozwiązania małej rzeczy, która wszystkim umożliwiłaby sprawne zakończenie. Przykre, że tak traktuje się klientów w dzisiejszych czasach.
    ZaletyNie widze
    WadyNiekompetencja
  • ~Kacpurt / 2024-08-07 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym slowem tragedia, brak kompetentnych osob do rozmowy juz rok zalatwiam sprawe fikcyjnej faktury na 5k i płace jak frajer za ich wymysły
    ZaletyŻadnych
  • ~Drelichowska Sylwia / 2024-07-27 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To są jakieś Jaja 30 godzn czekam aż pan z dystrybucji mi włącz prąd bo widzę że bardo jest zajęty ja nie wiem jak ktoś może nie mieć serca dzwonie od wczoraj z prośbą o wlaczenien jak najszybciej prądu mam zwierzęta które zaraz padną bez prądu I dwujke małych dzieci dzwoniłam juz chyba z 100 razy wczoraj z mężem o przywrócenie pradu jak najszybciej ze względu na zwierząt to Pani na infolini powiedziała ze Panowie pracują do później godzin i na spokojnie się uda ... do dziś nie mam żadnej informacji a pan z dystrybucji mówi ze on tego nie robi ale najwidoczniej pan z dystrybucji jest leniwym pracownikiem no nie wierze ze nie ma czasu na kliknięcie guzika zdalnego który włącz prąd. Normalnie jaja jakieś Panie na infolini chyba są za mało wyszkolone bo mówiła że to zależy od dystrybucji a Pan z dystrybucji mówi że on nic nie może zrobic normalnie masakra i kpina ... jak można tak traktować Ludzi państwa pracownicy to chyba za karę przychodzą do pracy ..
    WadySame wady zero podjeść do klienta zainteresowania
  • ~Wkurzony petent / 2024-07-25 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby przyjmujące zgłoszenia totalnie oderwane od rzeczywistości, pracownicy chyba z zakładu pracy chronionej. Przyjmują zgłoszenia i nie wiedzą gdzie je dalej wysyłają, od miesiąca zgłaszany 100 razy brak oświetlenia ulicznego, a papugi po drugiej stronie klepią bezmyślnie regułki o przekazaniu informacji do innej firmy (chyba w chmurze). Mam nadzieję że TVN24 zainteresuje się firmą która totalnie ma w du... petentów, tylko fakturki zapłacone są istotne!!
    ZaletyTotalny brak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Kleopatra / 2024-07-25 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to tragedia. Przepisałam licznik 3 tygodnie temu i do tej pory brak nowej umowy, brak nowego rachunku, niedopłata na rzekomo 1500 zł ze starego właściciela nagle znikła i co, może jak kiedyś w końcu przyjdzie nowa Faktura to będę miła ja to płacić? Na infolinię nie idzie się dodzwonić od 3 dni. Kilka meili, brak odpowiedzi.....
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie firmy
  • ~Nik / 2024-07-22 12:08
    Ocena: 3.40 / 5
    Po zmianie aplikacji obsługi płatności za prąd, gospodarstwo domowe, nadal brak dostępu do istotnych informacji w szczególności dotyczących bieżących i minionych odczytów dla kontroli płatności i zużycia. Ręce opadają,obsługa informatyczna Tauron jest niekorygowalnie zła od zawsze.
    ZaletyDobrze, że w ogóle coś się zmienia.
    WadyOpisana wyżej i inne.
strona 1 z 49
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 970
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 320
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4363
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3851
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3486
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2884