Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 786 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.42
  • Poziom cen
    1.35
  • Łatwość zamawiania
    1.35
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 40
  • ~J / 2023-09-29 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Taką dziadowską firmę powinno się sprzedać na pniu i referendum nie potrze, brak słów
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca żeby opisać
  • ~nowy_licznik / 2023-09-28 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zlozylam wniosek o podpisanie umowy kompleksowej przez internet. W mieszkaniu nie bylo licznika, wiec mial zostac zalozony. Po 2 tygodniach dostala maila, ze moge sie zarejestrowac do MojTauron i ze moj licznik jest zalozony. Zdziwilam sie, myslac ze bedzie sie ze mna najpierw kontaktowal monter, ale okazuje sie ze maja kluczyki do szaf na klatkach schodowych. Licznika nie bylo, a po sprawdzeniu seksji umow w MojTauron zauwazylam, ze widnieje tam zly adres - nr mieszkania sie nie zgadzal. Skontaktowalam sie z Tauronem w tej sprawie - kazali mi wyjasnic sprawe w formularzu kontaktowym. Otrzymalam odpowiedz, zebym sie kontaktowala z administacja budynku i zebym sprawdzila opis licznika - do ktorego nie mam dostepu bo jest w innej klatce. Zadzwonilam drugi raz, Pani miala sytuacje naprawic, ale nic sie nie zadzialo. Zadzwonilam trzeci raz, inna Pani zmienila dane w systemie i wystawila zlecenie do montera. Mialam widziec zmiane w MojTauron - niestety, stary adres. Zadzwonilam ponownie. Pani potweirdzila, ze ona widzi poprawny adres w Tauon, mam czekac, az system zaktualizuje dane (24h i nic nie widze). Skarge mogle zglaszac przez formularz kontaktowy xd. Gdyby nie to, ze chcialam wykanczac mieszkanie, to bym sie zasmiala. Monter moze poprawic systuacje do 2 tygodni
  • ~luki / 2023-09-28 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ma gorzej zorganizowanej firmy. I ti firma państwowa, zarządzana tak, aby prościej ją było sprzedac
    Zaletybrak
    Wadywszystko zrobione wbrew człowiekowi
  • ~JS / 2023-09-28 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka po całości. Obsługa klienta ma wbite do głowy żeby na każde pytanie odpowiadać "nie, nie da się, ale to jest Pani wina a nie nasza". Licznik od pół roku nie chodzi, a oni mi przysyłają faktury.. Nie rozumiem dlaczego Tauron nie poprawi tego wszystkiego, bo ocenę mają fatalną. Nigdy ich nie polecę nikomu!!!
    ZaletyW Tauronie nie ma zalet
    WadyMogłabym wymieniać do jutra
  • ~Sandra / 2023-09-27 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu horror z tym tauronem nie rachunki nie przychodzą chcą odciąć prąd gdzie od trzech miesięcy albo i więcej mnie w domu nie ma wszystko powyłączane licznik dalej chodzi a oni przyjeżdżają i odłączają pomimo tego po prostu złodzieje nic więcej
    ZaletyOszuści
    WadyP masakra najgorsza energia w tauronie jaka może być
  • ~Sandra / 2023-09-26 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści nic więcej . Zawyżają odczyty nie przysyłaja faktur i potem każą płacić 6000zł gdzie to nie jest możliwe gdzie praktycznie mało jest używany prąd . Oszuści nic więcej a jak się składa reklamacje to nie ma odpowiedzi . Tauron dystrybucja są oszustami.
    ZaletyNie ma żadnych zalety
    WadyOszuści
  • ~Ola / 2023-09-26 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca czekam za umowa! Kontakt to jakaś porażka!
    ZaletyŻadne!!
    WadyTo jest totalna porażka!!
  • ~Dajana / 2023-09-24 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, koszt prądu po podwyżce to chyba jakiś żart. Złodziejstwo . Trzeba przenieść się do innego dostawy. 1000zl miesięcznie za prąd na 40m2 to chyba jakiś kabaret
    ZaletyBrak zalet
    WadyDrogo drogo drogo
  • ~Karma / 2023-09-24 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwójny rachunek za jeden miesiąc. Kontakt bardzo ciężki, zamiast pomóc to utrudniają załatwienia bieżących spraw. Pani informuje, że przyjedzie kurier z umową, minął tydzień i dalej cisza.
  • ~Niepamietam / 2023-09-23 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niegodna polecenia. Wyłączyli prąd starszym ludziom po 80, pan pod natlenieniem. Mimo opłat w tym samym dniu wyłączenia w domu nadal brak prądu. Na infolinię było to zgłaszane więcej niż 10 razy i nic sobie z tym nie robią. Jak prądu nie było tak nie ma. W nosie mają swoich klientów żeby nie powiedzieć innaczej. Szkoda że w swoich opiniach nie dali punktacji zero bo taka im się należy. Zmieńcie ludzie dostawcę prądu bo ja nie jest godna polecenia
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystkie jakie możliwe
  • ~Piotr / 2023-09-23 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę wyłączają prąd.
    Twierdzą, że nie odpowiadają za zniszczone sprzęty, mimo, że te przestają działać po odłączaniu przez nich co chwilę zasilania. Twierdzą, że to przez wieloletnią eksploatacje i nic na to nie poradzą, gdyż nie posiadam już do nich paragonu ze względu na upłynięcie gwarancji.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczne dostawy energii, słaba obsługa, nie dbanie o naprawe uszkodzeń przez nich wyrządzonych
  • ~Magda / 2023-09-22 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny kontakt z firmą. Firma coraz bardzej utrudnia aby klient mógł cokolwiek zgłosić a nawet podać stan licznika!!!!!

    Kiedyś można było napisać do taurona poprzez zalogowanie się na swoim portalu dzisiaj nawet ta możliwość jest zablokowana.

    Od stycznia 2023 Tauron zrezygnował z wysyłania faktury na adres maila, nawet nie informując o tym klienta !!!!! Zrezygnowałam z faktur papierowych w zamian miałam je dostawać na maila. Niestety ich nie dostaje.

    Dodatkowo wszystkie archiwalne faktury na portalu zostały wykasowane!!!!!

    Od tego czasu aktualna faktura jest zaskakująco wysoka pomimo, że w domu nas praktycznie nie było i było minimalne zużycie prądu!!!!!

    Każdy może wnioski wyciągnąć sam....
    ZaletyBrak
  • ~Ela / 2023-09-22 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po co zatrudniaja i za co placa pracownokom na infolini. Lekcewazacy stosunek do kienta. Przelaczono mnie kilka razy zeby zostawic mnie na lini 40 minut i nikt oczywiscie sie nie zglosil. W prostych sprawach pracownicy nie potrafia nic zrobic.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy i lekcewazacy stosunek do klienta. Sprawa nie zalatwiona prze kilka miesiecy
  • ~Sylwia / 2023-09-21 18:35
    Ocena: 1.40 / 5
    Masakra.. Jak nie pracę modernizacyjne w aplikacji to blokady systemu bo zawsze coś.. Tak jak płaciłam 200zl faktury na miesiąc tak nagle wzrosły do ponad 320zł.. Za nie długo cała wypłata będzie szła na sam prąd.. Faktury korygują przez ponad 1,5 miesiąca gdzie mają na to 2 tygodnie.. Brak słów!
    ZaletyJedyna zaleta jest taka, że mam prąd.
  • ~Soskat / 2023-09-21 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca prądu jaki istnieje...ludzie żeby miesiąc czekać na wystawienie faktury za prad kto to widział!? A ceny prądu z kosmosu chyba, jeszcze 4 miesiące rachunek wynosił góra 260 zł to już było dużo a teraz 800 za to samo zużycie...za chwilę bedziemy pod świeczkami siedzieć.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Niezadowolony klient #12321312312 / 2023-09-21 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza spółka jaka istnieje. Ludzie, którzy tam pracują powinni się wstydzić swojej osoby i zapaść pod ziemię. Tauron zniszczył mi i innym osobom już wiele urządzeń elektronicznych, w tym telewizor za 5 tyś zł, komputer itd. Oczywiście żadne reklamacje nie działają, a koszty musimy ponieść sami, bo ich zdaniem 50 przełączeń prądu w ciągu miesiąca to norma. Dramat.
    ZaletyŻadnych
    WadyNa każdej płaszczyźnie
  • ~kim?onka / 2023-09-21 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja zgłoszona 28.08, odpowiedź21.09. Umowa z serwisantem 24/7. Nie można się doprosić wykonania usługi. Pzu/czyli serwisant straszy kosztami,bo oni tylko do awarii(a ja wg nich oczekuję remontu instalacji). Tauron w odpowiedzi stwierdził,że chcę konserwacji, a oni tylko do awarii(podali nawet definicję awarii). A ja czego chcę? Otóż wymiany przełącznika oraz wymiany dwóch bezpieczników w skrzynce bezpiecznikowej, ponieważ lampa raz świeci a raz nie świeci a przełącznik może zamontować jedynie fachowiec (info na opakowaniu). Nie dajcie się omamić korzyściami usług serwisanta, bo ich nie otrzymacie.
  • ~Karolina / 2023-09-21 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie, pod każdym względem. Drugi raz w życiu wystawiam negatywną opinię, ale tak nierzetelnej firmy jeszcze nie spotkałam nawet Poczta Polska działa lepiej. Przepisanie umów zajmuje 2 miesiące, rozmowa na infolinii z niekompetentnymi ludźmi, szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
  • ~Sebar / 2023-09-21 01:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron ,inaczej znaczy Problem. Niekompetencja, oszustwa na rachunkach, naliczanie gigantycznych rachunków za 17 m kawalerkę 5.000 rocznie za prąd. Sprawa do prokuratury. Po pracach serwisowych ,które trwały 2 miesiące, a w rzeczywistości były naprawą po cyber ataku ,jak sądzę, Tauron stracił dane i historię wplat ,oraz rodzaj umów.Ludzie nie dostawali rachunków przez 3 miesiące, potem dostawali na pomylone adresy ,ze zmienionymi umowami w mój tauron .Gigant energetyczny po układach w rządzie. To skandal i największe przestępstwa finansowe na rachunkach drobnych ludzi. Państwo w państwie nie do ruszenia. Proponuję zbiorowy pozew wszystkich pokrzywdzonych i rozwiązanie tej korporacji koneksji.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa,niekompetencja, gangsterskie rachunki, bałagan .nieksiegowane wpłaty,złodziejstwo
  • ~niun / 2023-09-20 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa wada tej firmy to niekompetentny personel oraz wszechobecny bałagan i brak organizacji-nic za nic nie odpowiada i upieranie się przy swoim za wszelką cenę !!Niewyobrażalne, w prywatnej firmie ludzie niekompetentni musieliby pożegnać się ze stanowiskiem)) a tutaj Państwowa spółka i takie dziadostwo!!!
    Załatwianie spraw związanych z czymkolwiek to totalna porażka , infolinia i BOK do wymiany. Nie potrafię załatwić najprostszej na świecie sprawy mianowicie przeksięgowania kwoty , na jednym swoim koncie mam nadwyżkę a na drugim brak kwoty, ponieważ nie otrzymałam numeru konta do wpłaty po zmarłym mężu, pomimo ,że zwracałam się mailem z prośba. Dostałam odmowę podania nr konta na maila, dlatego też wpłaciłam na soje konto opisując w tytule czego wpłata dotyczy.
    Dwa razy kontakt z infolinią w tej samej sprawie i 1 raz w stacjonarnym BOK-porażka-sprawa dalej nie załatwiona, a na dodatek ,żeby było śmieszniej straszą mnie sprzedażą długu którego tak naprawdę nie ma))) CYRK. POza tym Pani w stacjonarnym BOK upierała się ,że mam raz jeszcze zapłacić kwotę którą notabene mają, dopiero po moim stanowczym proteście podsunęła mi wniosek o przeksięgowanie. Myślę, że to dalej nie koniec bo nadwyżka dalej sobie wisi na koncie jak nigdy nic.Jestem oburzona!!!!i zdegustowana
strona 1 z 40
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1788
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1653
Empik.com
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1555
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.68, ilość opinii: 1291
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 786
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 645
VECTRA
Ocena: 1.63, ilość opinii: 3842
Play
Ocena: 1.38, ilość opinii: 3464
Orange
Ocena: 1.38, ilość opinii: 3414
UPC Internet
Ocena: 1.83, ilość opinii: 3241
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3127
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2515