Tauron nie dotrzymał wskazanego terminu przepisania licznika. Mimo kompletu dokumentów byłem kilkukrotnie zmuszany do ponownego ich przesyłania. Na infolinii obiecywano realizację sprawy w terminie, czego w praktyce Tauron nie potrafił dotrzymać. Brak rzetelności i sprzeczne informacje. Nie polecam.
ZaletyNie doświadczyłem…
Wady- brak uczciwości
- brak terminowości
- podejście do klienta
Dużo by wymieniać…
~Autobakar / 2025-12-19 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Tauron nie wyprzedzając o awarii, nie dostarczał zasilania prądem trójfazowym przez 3 dni. Urzadzenia w moim warsztacie samochodowym.i myjni samoobsługowej pracują na tym zasilaniu. Z braku jednej fazy spalili się jedno urządzenie, pompa głębinowa zasilająca myjnię i całą firmę, łącznie z hotelem pracowniczym. Zdarzenie potwierdziłem podpisami 10 mieszkańców z tej okolicy zwracając się o minimalny zwrot poniesionych strat. Tauron odpisał, fałszując fakty, że prądu nie było tylko ok.15 minut, a reszta zasilania, co nie było prawdą było zasilane z agregatu i odmówili zwrotu wyrównania strat mojej firmy. Uważam że tak potężna firma, która otrzymuje ode mnie za pobór prądu około 3500 zł za miesiąc, a trudno im potwierdzić prawdziwe fakty braku prądu i unikając odpowiedzialności. Uważam że wyrównanie tej szkody, przedstawiając dowody, nie powinno podlegać dyskusji. W tej slusznej sprawie kieruję skargę do Rzecznika Praw Konsumenta, Rzecznika Praw Obywatelskich, a w ostateczności do Sądu.
ZaletyBrak
~Mariusz / 2025-12-10 02:12
Ocena: 2.80 / 5
Masakra oszukują na potęgę teraz z nowymi taryfami na stronie i infolinia podaj że sa jak np stare czyli co 6 lub 12 miesięcy a jak zamawiasz to na okres miesiąca. Tam chyba nigdy nie będzie dobrze
~Gggg / 2025-11-24 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów jak reszta w rządzie zacofanie poziom jak na Ukrainie
~Klient / 2025-10-23 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja do ładowania samochodu elektrycznego jest dostępna tylko dla osób posiadających polski nr telefonu, wprowadzają osoby przyjezdne w błąd ze poprzez aplikacje można naładować samochód
WadyBrak rzetelnych informacji w aplikacji
~Rysiek916 / 2025-10-14 17:21
Ocena: 1.40 / 5
U mnie przyszli panowie żeby skontrolować, czy nie kradnę prądu, oblecieli cały dom jednorodzinny od strychu po piwnice z miernikami po wyłączeniu prądu na liczniku, czy przypadkiem nie ma gdzieś prądu. Raz na pół roku spisują liczniki i właśnie teraz jest termin tego spisywania, więc pytam się panów czy spiszą liczniki, a oni na to że oni nie są od tego. Wszystkie plomby powymieniali na liczniku, ale żeby chociaż wymienili licznik na nowszy do zdalnego odczytu oni nie są od tego. Więc się pytam co się stało, że przyszli do mnie sprawdzić instalacje, a oni na to że całą stronę ulicy sprawdzają po kolei dom za domem. Dąbrowa Górnicza ul. Hallerczyków.
ZaletyJest prąd, no ale nie ma wyboru żeby mieć od innego operatora.
WadyZłodzieje szukają złodziejów.
~Rs / 2025-10-11 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Dramat zostałem oszukany !!! Złożyłem wniosek
Żeby był odczyt licznika był co miesiąc i 3 razy ponaglałem . mimo tego przychodzą prognozy z kosmosu
~Pppbbb.cyrk / 2025-09-29 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Ponad tydzień temu złożyłam wnioske o umowę. Naprawę tak ciężko kliknąć enter? Przyłącze jest, licznik jest a od tauron brak reakcji. Jutro muszę przeprowadzić z dzieckiem do mieszkania które nie ma prądu! Cyrk! Porażka!
ZaletyBrak
WadyFirma która ma czas na wszystko tylko nie dla klientów
~Jon / 2025-09-25 11:19
Ocena: 1.00 / 5
To jest firma która powinna być zlikwidowana. Mieszkam w Stolarzowicach Bytom. Tu jest loteria. Gorzej jak za komuny. Awarie są conajmniej 3 - 4 w miesiącu. Myślicie że Tauron sie tym przejmuje ? Biorą pieniądze i mają nas w d.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie
~Irek / 2025-09-11 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Mieliśmy dobry serwis e-Bok teraz mamy gowno. Zatrudnili młodych baranów i nic nie działa Trzeba zmienić dostawcę. Barany niekompetentne kanalie.
ZaletyBrak
WadyNowy serwis Mój tauron to gowno
~Nicku nie posiadam bo mam imie Bartek / 2025-09-05 20:03
Ocena: 1.20 / 5
Co tu wiele wiele gadać. Wszyscy mówią że gowno,nawet nie będę cenzurował
ZaletyTylko raz dziennie ustawiam godzinę na kuchence
WadyBo pracuje
~Ewelina / 2025-08-25 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej niekompetentna firma z jaką miałam do czynienia. Dwa lata oczekiwania na skrzynkę, z początkiem lipca złożony wniosek o podłączenie licznika- brak rzetelnych informacji o problemie, niekompetentne osoby na obsłudze klienta- każdy ma swoją wersję wydarzeń… każdy ma swoje indywidualne podejście do jego rozwiązania, nie zawsze trafne. Weryfikacja sprawy… tylko jak trafisz na kogoś kto ma ochotę z Tobą rozmawiać. Na 10 telefonów- 1 osoba, która może zechce Ci pomóc. Jest 25.08 a my dalej prądu nie mamy- ekipy muszą czekać bo ktoś wysłał zlecenie do innego województwa!!! Paranoja!!! Robota na 20 minut zajmuje 2 miesiące!!! Budowa stoi dwa miesiące a ja słyszę tylko trzeba czekać 14 dni! Mogę się założyć, że jak zadzwonię ponownie to znowu usłyszę kolejną super historię i złożę kolejną reklamację i będę czekać kolejne 14 dni! Masakra!
ZaletyBrak
WadySame
~Agata / 2025-08-20 07:58
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakiś żart. Nie ma mnie w ogóle w domu a rachunki po prostu jak z kosmosu. Nie wiem, lodówka tyle zużyła? Pani na infolinii nie potrafiła nic wyjaśnić także za taką obsługę klienta podziękuje i podziękuje też temu dostawcy. To jest jakaś paranoja.
ZaletyZadnych
~Gosia / 2025-08-11 08:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam . 14 dni oczekiwania na ponowne podłączenie prądu pomimo przelewu za fakturę odłączyli bo system nie zaksięgował . Rezygnuje z nich każdy inny dostawca będzie lepszy.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
~vvacłavv / 2025-08-04 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Przysłali mi fakturę rozliczeniową za okres styczeń - czerwiec na której jest między innymi podana kwota prognozy z wcześniejszej faktury i ta kwota prognozy zapłaconej przeze mnie, nie zgadza się z tym co faktycznie jest na tej wcześniejszej fakturze. rozchodzi się o 92,66 zł netto, czyli o tyle podobno mniej zapłaciłem, nie jest to majątek, ale dlaczego tauron kłamie ? 2 osoby z infolinii nie były w stanie mi wytłumaczyć dlaczego tak jest. Poszedłem do punktu obsługi klienta i tam "doradca" też nie potrafił mi tego wytłumaczyć opowiadając jakieś opowieści dziwnych treści na koniec kazał napisać pismo do dyrekcji z prośba o wyjaśnienie. Zatem po co jest infolinia i tzw doradcy ?
Wadytotalna ignorancja klienta
~Piotr / 2025-07-29 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje nie ma mnie wogole w domu a rachunki z kosmosu jak można mieć niedopłatę jak się z niczego nie korzysta jedynie lodówka chodzi paranoja
WadyWszystko
~Sebastian / 2025-07-25 22:43
Ocena: 1.00 / 5
Rachunek z kosmosu zużycie prądu wszyscy widzą ewidentnie że jest bardzo duże po zmianie licznika do sprawdzenia licznika wysyłają swojego pracownika który gada jakieś bzdury o sonicznych wstrząsy z tąd takie zużycie prądu mieszkam w normalnym mieszkaniu wcześniej zużycie prądu było na granicy 230 zł miesięcznie teraz już wyliczyli 2700 zł na pół roku pierwsza rata to około 900 zł następne po około 480 zł każdy miesiąc inne obliczenia w domu mam to co wszyscy pralkę lodówkę zmywarkę telewizor kino domowe i oświetlenie led no i piekarnik na prąd te obliczenia są na przyszłe półrocze w tamtym roku pierwsza rata to było 1500 zł i po około 340 zł miesięcznie po korekcie okazało się że 560zl pierwsza rata ale myślę że te kwoty są z kosmosu czy ktoś może mi poradzić co mam zrobić bo oni ewidentnie robią że mnie i mojej rodziny jakieś kpiny może ktoś by się zajął tym tematem bo myślę że nie tylko ja mam takie problemy czuję się jak bym płacił jakiś haracz albo ratę kredytu co będzie w następnym pół roku po 1000 zł miesięcznie jeszcze człowiek do nich idzie mówi obsługa że coś jest nie tak i nic z tym nie robią.
ZaletyBrak
WadyWiele
~Luke / 2025-06-24 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości realnej reklamacji. Za nic nie odpowiadaja bo zlecenie wszystkie na podwykonawce z ktorym rowniez nie ma kontaktu.
Dezinformacja.
Sposob prowadzenia dzialalnosci przypomina poprzednia epoke.
Dramat.
ZaletyTermin realizacji
WadyWszystko poza terminem realizacji
~mk8 / 2025-06-16 14:44
Ocena: 1.00 / 5
wyludzanie nienaleznych swiadczen/, opartych o prognozy, pomimo pisma wyaczyli mi prad na miesiac czasu, nikt sie nie interesuje klientem, w siedzibie Tauron zostalam czynnie napadnieta przez klieta, / pracownicy ochrona udawali,ze niczego nie zauwazyli/
Wadysame wady
~Marika / 2025-06-10 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści,ceny z kosmosu,faktury im znikają,podają błędny numer konta i wprowadzają w błąd,wydzwaniają tylko że ciągle są zaległości gdzie człowiek płaci co miesiąc,wynajdują dziwne rachunki do płacenia i grożą że wyłącza prąd,nie polecam,czekamy do końca tej umowy i żegnamy tą instytucje jak najszybciej.Zero pomocy tylko głupia gadka "Co oni mogą zrobić"!! Najlepiej siedzieć i wyłudzać pieniądze,banda patałachów!