Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 92 opinii

1.56 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.35
  • Dostawa
    1.54
  • Poziom cen
    1.57
  • Łatwość zamawiania
    1.64
  • Asortyment
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Caminante / 2020-12-02 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem aneks do umowy prosumenckiej.Jakie było zdziwienie, kiedy przysłali mi fakturę na horrendalną kwotę! Okazało się, że jest to prognoza. A po co prognoza, kiedy mam fotowoltaikę? Woziłem się z nimi przez pół roku, zanim doszliśmy do tego, że otrzymałem fakturę... zawierającą oprócz opłat eksploatacyjnych jakieś dodatkowe opłaty powyżej 20 zł co miesiąc. Przez te pół roku regularnie przysyłali kolejne faktury - a to na 300 zł, a to na 500 zł... Okazało się, że jest to usługa Serwisant24h, której nie zamawiałem, a którą wcisnęła mi kobieta podpisująca ze mną aneks do umowy prosumenckiej w BOK Dąbrowa Górnicza. Po mojej interwencji odpowiedziała mi urzędniczka Taurona bezczelnie, że to moja wina, skoro nie patrzę, co podpisuję i że trzeba było uważnie czytać umowę i zwracać uwagę na to, co podpisuję, nawet, jak coś jest napisane drobnym drukiem:). Racja. Teraz jak minie okres mojej umowy, nową będę czytać 3 razy, i jak tylko zobaczę w niej słowo Tauron, natychmiast wyrzucę ją do kosza. Resumując: Tauron to wredna, złośliwa firma, czyhająca tylko na błędy klienta, starająca się uśpić jego czujność w celu zarobienia pieniędzy za wszelką cenę i oskubania klienta za wszelką cenę. Jak chcesz mieć stos kłopotów i chcesz zostać oszukanym, polecam Tauron. A najlepiej omijać Tauron bardzo, ale to bardzo szerokim łukiem. Na zakończenie dodam, że urzędnicza z BOK Dąbrowa Górnicza stwierdziła, że korzystanie z infolinii Taurona w celu załatwienia czegokolwiek nie ma sensu!
    ZaletyŻadnych,
    WadyWyliczone powyżej. Dodam jeszcze fatalną obsługę przez infolinię.
  • ~Bezsilna / 2020-12-02 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przepisanie umowy po kupnie domu na nowych właścicieli graniczy z cudem. Jedno mówią nam, a drugie im, nic nie jest załatwione, dziesiątki telefonów, które z ich systemu magicznie znikają, obsługa klienta nie umie czytać maili że zrozumieniem ani obsługiwać podstawowych plików pdf. Poprzedni właściciele są nękani ponaglenia mi do zapłaty, a nowym wciska się, że umowa jest w trakcie procesowania i będzie niedługo gotowa, tylko trzeba dostarczyć xyz, które już było przesłane trzy razy.
    WadyIstnienie tej firmy. Zaorać i zasiać na tym trawę.
  • ~Misio / 2020-12-01 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja też mam umowę z serwisantem. Jestem przerażona bo nie znalazłam tu ani jednej pozytywnej opini. Tragedia!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymultum
  • ~5m5 / 2020-11-27 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    oddałem do naprawy wież HI-FI nie dość że nie naprawili zgłoszonej usterki (laser odtwarzacza ) ale kompletnie ją zepsuli (powyrywane kieszenie kaset , zniszczona kieszeń płyt CD , radio gra kiedy chce). Brak wzięcia odpowiedzialności za kompletne zniszczenie sprzętu . Nie chęć wypłaty odszkodowania za zniszczenie sprzętu
    ZaletyBrak zalet . Kompletna beznadzieja .
    WadyWszystko co najgorsze Nie ma słów na określenie .



  • ~Kama 48 / 2020-11-19 15:16
    Ocena: 1.20 / 5
    Walczę z Tauron-em oki. 3-ch m-cy. W którymś piśmie dostaję poniższa informację cyt.: "Szanowni Państwo, dziękujemy za przesłanie wiadomości i zgłoszenie braku realizacji Państwa sprawy. Przepraszamy, że dokumenty, które przesłali nam Państwo we wrześniu br., nie zostały przez nas z powodu błędu pracownika zrealizowane." Postaram się w późniejszym czasie przesłać więcej info.! Tj. tragedia a Tauron to straszna pomyłka. Utrudniają pisanie opinii!
    Zaletywielkie zero 0000
    Wadywszystko co tylko jest możliwe!
  • ~Mada 44 / 2020-11-13 14:31
    Ocena: 2.20 / 5
    Tauron to monopolista, który nie szanuje klienta. Sprawy załatwia się miesiącami. Jeżeli chcecie założyć fotowoltalikę top róbcie to od razu po zimie, bo nie zdążycie założyć ostatnuiego ;licznika na następny okres grzewczy. Konsultanci z różną wiedzą a nmawet z nieiwdzą. trzeba mieć szczęście żeby trafi, aby być dobrze poinfprmowanym. masakra, oby wyróśł im konkurent, może wtedy wezmą się do pracy
    Wadyniezbyt kompetentni konsultanci. przerażliwie długo załatwiane sprawy
  • ~Klientka / 2020-11-12 01:00
    Ocena: 3.20 / 5
    Obsługa niekompetentna ws.wystawiania korekt. Żądają niesłusznie zapłaty z prognozy wynikającej z pierwotnej faktury choć do korekty wystawione są nowe prognozy i nie ma tam jakiejkolwiek wzmianki o dodatkowych opłatach. Żadne argumenty w postaci wystawionych przez nich zresztą dokumentów nie są w stanie ich przekonać o niewłaściwym domaganiu się opłaty z poprzedniej wersji faktury. Obsługa działa jak "głuchy telefon"
    ZaletyBrak
    WadyKompetencje przy rozliczeniu korekt
  • ~mirab / 2020-11-02 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam na infolinii popsucie zmywarki, zgłoszenie zostało przyjęte i zaczęła sie. Według umowy podpisanej z Tauronem jak sama usługa wskazuje serwisant 24 usługa powinna być wykonana w przyzwoicie krótkim czasie. Ja sie dowiedziałam że do naprawy zmywarki przyjada fachowcy którzy maja podpisana umowę z PZU dopiero za półtorej tygodnia. Tauron ma podpisana umowę z PZU na świadczenie tych usług. Po moich monitach Pani na infolininii PZU powiedziała mi że jezeli znajdę fachowca i on dokona naprawy zmywarki wówczas oni zwrócą mi do kwoty 500,00PLN koszty jakie poniosłam a następnie mam na adres meilowy PZU przesłać scan faktury z nr. rachunku bankowego na który ma być przelana zwrot poniesionych przeze mnie kosztów. Tak też uczyniłam i wyobraźcie sobie Państwo jaka jest niekompetencja konsultantów w PZU dzisiaj po prawie dwóch tygodniach otrzymałam meila z PZU że oprócz faktury którą w pliku pdf wysłałam meila na adres wskazany przez PZU w korespondencji jaką od nich otrzymałam żadają ode mnie abym jeszcze dosłała dowód zapłaty. Osoba która do mnie przyszła na naprawę zmywarki miała możliwość wystawienia mi faktury vat odrecznie nie nosi ze sobą kasy fiskalnej aby dokonanie płatności było potwierdzone rachunkiem. To są jakieś jaja i robienie ludzi w durnia
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja konsultantów z PZU
  • ~Zdzich / 2020-10-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę z Tauronem teoretycznie z serwisantem. Ogrzewam sklep piecem elektrycznym akumulacyjnym. Zepsuł się, więc chciałem skorzystać z zachwalanej przez Tauron usługi.
    I co się okazało. Piec elektryczny nie jest wpisany na jakąś listę i nici z super serwisu.
    Trochę to przypomina wieloletnie gwarancje z pewnymi wyłączeniami. Po zapoznaniu się ze szczegółami okazuje się że tak naprawdę mamy g...no.
    Podobnie jest w tym przypadku.
    ZaletyBrak
    WadyWpuszczanie klienta w maliny.
  • ~maciek / 2020-10-13 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra
    wysyłają dokumenty do rozpakowania a hasło na nr sms
    nie aktualizują danych ,hasło idzie w kosmos
    a pytali jaki jest aktualny nr
    ale to jest nic
    kontakt z infolinią razem z rozłanczaniem plus przełączaniem
    40 min i co nie załatwione nic
    banda nierobów
    Zaletyzepsuty dzień
    Wadynie załatwiłem dotacji
  • ~petent / 2020-10-12 16:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Brak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy działami. We wniosku brakowało jednej danej. Po weryfikacji i uzupełnieniu drogą mailową brakującej danej (według wskazań pracownika), po kilku dniach telefonicznie dowiedziałem się, że wniosek musi być jeszcze raz złożony. Dodzwonienie się do odpowiedniego działu również graniczy z cudem.
  • ~Oburzona / 2020-10-05 10:40
    Ocena: 1.80 / 5
    Na prawo i lewo trąbią że można wszytsko załatwić przez mój Tauron... Prawda jest taka, że nic sie nie da załatwić z Tą firmą. Dokumenty chyba trafiaja bezpośrednio do niszczarki, bo nikt z tym nic nie robi. Infolinia to porażka, 2 godziny na telefonie, rzomzwiałam z 3 osobami i żadna nie była w stanie mi pomóc, osttsnia z osób kazała znowu dzwonic na infolinię. Próbujemy scalić moc od 4 miesięcy, ywpełniliśmy mnóstwo dokumentów, dostalismy od nich potwierdzenie, że licznik zostanie usuniety a moc scalona w czerwcu !!!! A faktury za nieużywany licznik dostajemy do dnia dzisiejszego. Tragedia. nie wybierajcie tej Firmy!!! odradzam.
    ZaletyMają prąd.
    WadyObsługa telefoniczna, obsługa jakakolwiek a raczej jej brak
  • ~Anna / 2020-09-28 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam wniosek o zwiększenie mocy przyłączeniowej pół roku temu, usługa została potwierdzona wystawieniem FV i kontaktem ze strony Tauron że usługa zrealizowana oraz dostarczeniem nowej umowy wraz z karta techniczną (ze zwiększonymi danymi). W trakcie rejestracji mikroinstalacji wyszło, że pracownicy wysyłając umowę z nowymi danymi zapomnieli zaktualizować dane w kartotece w Tauronie lub co gorsza skasowali za usługę niezrealizowaną.

    Milion telefon, wieczne przekierowania z hasłem "ja się tym nie zajmuję, przełączę Panią..." Pytam za co skasowali mnie tyle pieniędzy za zwiększenie mocy skoro z tego co mówią nie została zwiększona.. sprawdzają...juz 3 miesiące..

    na zakonczenie każdej rozmowy... może podpiszę umowę na dostawę gazu? śmiech na sali! po co mi kolejny problem pytam?
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, bałagan
  • ~jano / 2020-09-21 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Tauron nieporozumienie najgorsza firma jaka może być ,czas oczekiwania na odbiór mikroinstalacji 3,5 miesiąca totalna porażka załatwić coś porażka nie polecam tej firmy. Skończy się umowa z nimi skończy się i moja omijać z daleka
    Zaletyzero
  • ~dp / 2020-09-11 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca próbujemy podpisać umowę z Tauronem na dostawę energii (23 wątki w skrzynce pocztowej, telefon co drugi dzień), nadal próbujemy ...
  • ~mleczna krówka / 2020-09-10 11:38
    Ocena: 4.20 / 5
    Musiałam skorzystac z pomocy serwisanta, obsługa na infolinii elegancka, sam serwisant na diagnoze przyjechał kolejnego dnia czyli zmiescił sie 2 24h, ale żeby przyjechac juz wymienic zepsuta czesc to się ociągał. reasumując tydzien czasu wszystko trwało.
    Zaletyjedna naprawa i zwrócilo mi się to co płaci sie dodatkowo przez te 3 lata
  • ~Katarzyna / 2020-09-09 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    2 miesiące czekanie na prawidłowe zaświadczenie, 6 telefonów ocena poniżej 0
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja i arogancja na infolini, błędy w prostych oświadczeniach
  • ~Xxx / 2020-08-25 18:15
    Ocena: 1.40 / 5
    Obsługa poniżej krytyki. Złożyłem dokumenty podłączenie licznika. Minął miesiąc i licznika nadal nie ma. Dzwonię codziennie, co z moją sprawą i codziennie inną odpowiedź. W jeden dzień mówią że przecież podłaczyli mnie już tylko nazwisko się nie zgadza, w drugi dzień mówią że nie mogą znaleźć mojej lokalizacji, w następny dzień mówią, że umowa już podpisana tylko nie wiedzą dlaczego instalator nie umowił się na podłączenie licznika, a później chcą dtrkę wcześniej chcieli dokument zj. Pomieszczenie ma 30 lat, w 2018 został zdjęty przez nich licznik po poprzednim właścicielu. Na koniec najlepszy rodzynek. Ze ściany wystają przewody w których jest prąd. Nie ma tam z kim rozmawiać.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak jakiego kolwiek zainteresowania sprawą
  • ~Odo / 2020-08-24 11:10
    Ocena: 1.20 / 5
    Przedłużyłem umowę,podpisując nadesłane dokumenty. Moja wina, bo jej nie przeczytałem uważnie. Czujność uśpił fakt, że było to tylko przedłużenie. Po miesiącu okazło się, że dodali mi taryfę z serwisantem 24h. To ponad dwie dychy miesięcznie ekstra. Oczywiście zmienić tego nie mogę do czasu trwania cennika czyli do września 2022 r. Podstęp gnoje. Czytajcie uważnie umowy, bo naciągają. A najlepiej omijać to to bardo ale to bardzo szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze !!!
  • ~Krzysztof / 2020-08-21 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Festiwal niekompetencji przy obsłudze klienta przez telefoniczny centrum obsługi klienta. Brak pomocy elektryka pomimo opłacenia tej usługi. Prl-owskie dziadostwo.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.18, ilość opinii: 1646
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.91, ilość opinii: 839
Komputronik.pl
Ocena: 3.61, ilość opinii: 536
Empik.com
Ocena: 2.25, ilość opinii: 477
Gaja Poczta Kwiatowa www.wyslijkwiaty.com
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.92, ilość opinii: 180
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2514
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2250
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2098
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1896
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 925