Od wielu lat jestem użytkowniczką Zalando, ale ucięcie z ich strony kontaktu z klientem to nieporozumienie. Pozostaje kontakt telefoniczny, a w przypadku problemów - jedynie mętne przeprosiny. W tym roku już po raz drugi Zalando przesyła mi produkt, który zamówiłam w INNYM rozmiarze niż zamówiłam. Zasłania się piękną wymówką "ujedolicania rozmiarówki" ale znowu produkt jest ZA DUŻY i - ponownie - jeśli chcę zamówić mniejszy, licząc że przyślą mi ZAMÓWIONY PRZEZE MNIE rozmiar, jest już w wyższej cenie, bez promocji. Kolejny raz jestem traktowana z góry, bo Zalando lepiej zna moje ciało, moje wymiary i moje preferencje co do rozmiaru. To jest praktyka niedopuszczalna. Cóż, pozostaje zamawianie tej samej rzeczy w 3 rozmiarach - S M i L, a następnie zwracanie dwóch, które nie pasują (o czym klient wie, ale musi się zabezpieczyć, gdyby Zalando znowu wiedziało lepiej...).
Zaczynam być mocno poirytowana.Zaletyłatwa dostępność produktów, zamawiania i zwrotów
WadyZalando lepiej od klienta wie, jaki ten nosi rozmiar