Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 305 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.54
  • Dostawa
    2.12
  • Poziom cen
    2.27
  • Łatwość zamawiania
    2.69
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ik / 2023-07-19 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Nie radzą sobie z zabezpieczeniami płatności. Już dwa razy mnie okradziono . Czekam na zwrot pieniędzy wiele tygodni i nic. Ponoć mają wiele takich spraw. Sprawa na policji ale ta oczywiście ta działa jak zawsze... Zmuszona jestem do rezygnacji z korzystania tych sklepów, nie zaryzykuje utraty pieniędzy trzeci raz...
  • ~Kris / 2023-07-18 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem tą firmę. Opisze Wam swój przypadek. W Zalando zostały zamówione dwie paczki w odstępach czasowych, dostawa DHL. W regulaminie DHL jest jasna informacja, że po dwóch próbach dostarczenia przesyłki trafia ona do NAJBLIŻSZEGO punktu POP. W moim przypadku po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczka poszła do punktu, w dodatku oddalonego o 20km, mimo, że ok 5km był inny punkt POP. Skontaktowałem się z kurierem, który usilnie twierdził, że to była druga próba dostarczenia. Zapierał się w żywe oczy w swoim kłamstwie. Dziwne, skoro przesyłka była wysłana dzień wcześniej. Napisałem reklamację do DHL, ci odpowiedzieli, że faktycznie kurier popełnił błąd i zostanie ukarany, ale paczki już nie dostarczą, bo z POP nie mogą jej podjąć i mogę sobie ją odebrać sam jadąc 20km w jedną stronę. DHL złamał w dwóch obszarach (odesłanie do POP po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia i POP daleki, mimo, że gwarantują, że będzie najbliższy) swój regulamin, ale mimo to mają gdzieś problem. Odpowiedziałem, że nie zgadzam się z tym. Że skoro uznali, że kurier popełnił błąd i poniesie konsekwencje, to należy podjąć tą przesyłkę z POP i uczciwie, zgodnie z regulaminem ją dostarczyć pod adres. Niestety, DHL nie odpowiedział dalej, napisał, że "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, twoje zgłoszenie zostało zamknięte". A ustalenia były takie, pracownika ukaramy, bo popełnił błąd, ale paczki ponownie nie dostarczymy. To było moje ostatnie zamówienie w Zalando i ostatnie w DHL. Nigdy więcej. Traktują ludzi jak śmieci, łamią warunki dostawy i jeszcze biorą za to pieniądze od Zalando. Ostrzegam!
  • ~Zofia / 2023-07-14 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa reklamacji dni totalne. Nie polecam kupować u nich nawet gumek do włosów. Ceny mają zawyżone.
  • ~ŁUKASZ / 2023-07-14 17:05
    Ocena: 3.80 / 5
    ZAKUPIONA KURTKA ZA 300 ZŁ PRZYSZŁA BEZ METEK, W KIESZENI ZNAJDOWAŁA SIĘ ZUŻYTA CHUSTECZKA HIGIENICZNA, W ODPOWIEDZI NA EMAILA WKLEJONO NAM SYSTEMOWEGO GOTOWCA, BARDZO SIĘ ZAWIEDLIŚMY
    ZaletySZYBKA DOSTAWA
    WadyGOTOWE ODPOWIEDZI KTÓRE NIJAK SIĘ MAJĄ DO ZGŁOSZONEJ SYTUACJI
  • ~mmm / 2023-07-12 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Od bardzo dawna zamawiałam ubrania na Zalando ale to co teraz zrobili to złodziejstwo. Zwróciłam kurtkę i torebkę z jakieś 3mce temu do dziś nie mam zwrotu pieniędzy i jeszcze mam niby dopłacić 410zł za co ja się pytam.
    Nigdy więcej nie bedę juz zamawiać na Zalando
  • ~k / 2023-07-06 19:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Pomijając kwestię fatalnego zapakowania torebki, która jest rzekomo 'designerska', przejdę do samej obsługi klienta, która jest jedną z najgorszych z jakimi dotychczas się spotkałam.
    Zamówiłam torebkę marki Coach, Pillow Tabby, natomiast od Zalando otrzymałam najtańszą możliwą replikę.
    Po 1 kontakcie telefonicznym z obsługą klienta, Pani zarzekała się, że torebka na pewno jest oryginalna bo pochodzi bezpośrednio od producenta, i radziła złożyć reklamację, co też zrobiłam, dołączając zdjęcia tej katastrofy. W odpowiedzi, otrzymałam tę samą śpiewkę, o produkcie wysyłanym z magazynu producenta, natomiast to nie była najgorsza rzecz jaką mi przekazano. W ramach 'rekompensaty' za błąd pochodzący Z ICH STRONY, poinstruowano mnie abym torebkę po prostu odesłała, następnie poczekała do 14 dni na zwrot środków i zamówiła ponownie:) i było to powiedziane zupełnie poważnie. Wtedy postanowiłam ponownie telefonicznie skontaktować się z obsługą klienta, gdzie usłyszałam, że według ich danych torebka jednak wcale nie wyszła z magazynu producenta, a ich własnego:), co w jakiś sposób tłumaczy dlaczego przysłano mi replikę. Po pomyślnym odesłaniu produktu i doczekaniu się zwrotu od Zalando, torebka, którą chciałam kupić była już niedostępna. Czekałam więc ponad tydzień do momentu aż znów pojawiła się na stanie, jednak tym razem w wyższej o ponad 600zł cenie. Dlatego też skontaktowałam się z obsługą klienta w tej sprawie, licząc, że jak każdy inny retailer w takiej sytuacji, otrzymam rabat pokrywający różnicę w kwocie, natomiast jak się okazało, praktyki Zalando są zupełnie inne. A więc, po tak ogromnym niedopatrzeniu z ich strony, by ułatwić mi zakupy, musiałam kupić przedmiot w obecnej kwocie, i poczekać aż zostanie wysłany, żeby Zalando łaskawie rozpoczęło zwrot różnicy w kwocie na moją kartę podarunkową i konto bankowe. Ową kartę podarunkową, chciałam wykorzystać również na inne przedmioty, które przez jakiś czas były niedostępne, jendak teraz ponownie pojawiły się na stanie. Niestety dzięki wspaniale obmyślonemu przez Zalando planu, nie mogłam tego zrobić, przez co przedmioty są ponownie niedostępne i tym razem prawdopodobnie będą niedostępne przez bardzo długi czas lub nawet na stałe.
    Dziś mija 2 dzień od zakupu; moje środki są zamrożone, a przedmiot nadal nie wysłany.
    Nigdy nie spodziewałabym się, że firma, w zasadzie, światowej sławy miałaby tak fatalną obsługę klienta.
    Najwyższa pora coś z tym zrobić.
  • ~M.M / 2023-06-29 12:07
    Ocena: 2.40 / 5
    Ta firma, to jest DNO. Drugi raz w tym miesiącu zgubili mój zwrot i zamiast oddać mi pieniądze (jest potwierdzenie od DHL, że odebrali zwrot) karzą wypełniać jakieś oświadczenia, poprawiać je po 10 razy, skanować i wysyłać. Koszmar, nigdy więcej żadnych zakupów w tym bagnie.
  • ~anna N / 2023-06-27 13:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamawiam na Zalando od ponad 2 lat i naprawdę zawsze wszystko jest OK. Jest to moje ulubione miejsce do robienia zakupów :)
  • ~Wal / 2023-06-26 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wręcz zdruzgotany tym co dzieje się ostatnimi czasy na tej platformie. Anulowanie zamówień to standard, czas dostawy bez wyjaśnienia przedłuża się koszmarnie. Obsługa telefoniczna bezradna. To jest zaprzeczenie tego co było jeszcze rok temu. Dramat
  • ~ELA / 2023-06-23 14:40
    Ocena: 2.60 / 5
    OOBSŁUGA REKLAMACJI TRAGICZNA!!!W ZASADZIE TYCH OSOB PO DRUGIEJ STROINIE MOGLOBY NIE BYĆ I TAK NIE ZAŁATWISZ SPARWY!ROZMAWIASZ CAŁY CZAS Z KIMŚ INNYM. NE ODWPISUJĄ NA KOREDSPONDENCJE MAILOWA. POSŁUGUJĄ SIĘ PRZY TYM "PROCURAMI" KTORYTCH NIE SA W STANIE CI PRZESŁAĆ ŻE W OGÓLE OBOWIĄZUJĄ TYLKO MOWIĄ "ŻE TAKA JEST PROCEDURA" KOSZMAR, STARAM SIĘ ZAREKLAMOWAĆ BUTY OD PRZESZŁO MISIĄCA PÓKI CO BEZSKUTECXZNIE. Coś weryfikują, akceptują, a potem okazuje się ze dalej jest źle ODRADZAM !!!!
    ZaletyZERO
    WadyBRAK WIDZY I KOMPETENCJI
  • ~Asia / 2023-06-05 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    ten sklep to jakaś porażka. Zamówiłam buty i przyszły w innym kolorze i jeszcze w innym rozmiarze. Wygląda to tak jakby nikt nie miał nad tym kontroli - pakują co im popadnie, a nie to co się zamawia. Natychmiastowo w ciagu 15 min zgłosiłam zwrot - teraz zobaczymy kiedy oddadzą kasę!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontroli na zamówieniami
  • ~Katarzyna / 2023-05-27 14:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystkie komentarze tutaj to jedna wielka ściema. Powtarzają się te same frazy, te same problemy, zazwyczaj z walizką;). Widać, że pisała je ta sama osoba, pewnie ktoś z konkurencji. Ja kupuję na zalando od początku, w sumie kilkanascie transakcji rocznie i nigdy l, powtarzam nigdy, nie miałam anulowanego zamówienia, a jeśli mam zwrot to pieniążki w ciągu tyg.wracaja na konto. Nie czytajcie tych bzdur, polecam zalando
    ZaletyNiezawodność
    WadyNie ma
  • ~Gola / 2023-05-19 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam sandaly dla dziecka a przyszła jakaś damska spódnica. Masakra.
  • ~Edyta / 2023-05-18 06:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłana paczka zapłaconyvtowar i przesyłka dwa dni proszę o kod do odebrania swojej paczki a oni to mają głęboko gdzieś za każdym razem zwalają winę na kogoś innego, panie nie pomagają wręcz odwrotnie nie polecam tej firmy moje pieniądze już tam nie trafia. Wstyd tak traktować klientów gdyby nie oni to byście na rynku nie istnieli.
  • ~Magda / 2023-05-16 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Paczka źle zaadresowana, na zwrot pieniędzy mam czekać 20 dni. Czyli korzystają sobie z moich pieniędzy. Dodatkowo pani ma czacie zamyka czat w trakcie mojej wypowiedzi nie dając szansy na odpowiedź.
  • ~Daria / 2023-05-15 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie.
    Po 10 dniach dowiedziałam się, że moje zamówienie wycofano bo nadawca źle zaadresował paczkę.
    Nie wyślą jej ponownie, tylko anulowali zamówienie.
    Czyli sprzedają rzeczy których nie mają.
    Na zwrot pieniędzy mam czekać jeszcze 10 dni czyli łącznie przez 20 dni, SZOK.

    nie polecam
    Zaletynikną przy wadach
    Wadyobsługa, dostawa, kontakt z klientem, korzystają z moich pieniędzy przez 20 dni!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Aleksandra / 2023-05-11 13:05
    Ocena: 4.20 / 5
    Jest to karygodne!!!
    Lubie… LUBIŁAM robić zakupy przez zalando, ALE jest to moje któreś już zamówienie gdzie nie potrafią wysłać rozmiaru który wybrałam. Zamawiasz S oni wysyłają ci M, zamawiasz M oni wysyłają ci S.
    Jestem oburzona takim czymś. Nigdy nie robiłam problem ponieważ odesłałam i zamówiłam ten rozmiar co chciałam jeszcze raz, ale teraz to już przegięcie. Marynarkę potrzebuje na już ale nie bo przecież po co spakować to co klient chce.
    Dziękuję bardzo Zalando!!! ????????????????????????
  • ~Brata / 2023-04-22 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Dostałam wiadomość, że paczka jest spakowana i wydana do doręczenia, podali mi numer paczki i dzień w jakim ją otrzymam a po dwóch tygodniach upominania się prze mnie o towar Pani z obsługi w Berlinie pisze, że akurat w momencie mojej płatności blik towar już stał się niedostępny. Zostałam na lodzie, bez walizki na którą tak czekałam. W ramach rekompensaty nie dostałam nawet głupiego bonu zniżkowego, abym mogła kupić u nich jeszcze raz.
    Nie polecam sklepu!
  • ~Www / 2023-04-21 01:12
    Ocena: 1.40 / 5
    Problem z zalogowaniem, płatność do 30 dni oferowana na stronie nie może dojść do skutku,paranoja.
    ZaletyŻadnych
  • ~Ann / 2023-04-14 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando proboje wyłudzić odemnie Ok 1300 zł , twierdząc ze nie dotarł do nich zwrot ( pusta paczka ) , a z drugiego zwrotu wyciągnięte 2 rzeczy . Po udowodnieniu ze to wyszło z magazynu Dhl (wagowo się zgadza ) nic do nich nie dociera , ich decyzja jest ostateczna i nie odwracalna . Proboja mnie usadzić na kupę kasy , co robić ??
    ZaletyZero
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1643
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 905
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 675
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4129
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3745
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2785