Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 305 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.54
  • Dostawa
    2.12
  • Poziom cen
    2.27
  • Łatwość zamawiania
    2.69
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2023-04-14 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane z powodu braku dostępności towaru, mimo że nadal artykuły na stronie dostępne w sprzedaży. Zwrot środków nie następuje od tygodnia, mimo że sytuacja jest jednoznaczna i nie wymaga dopełnienia dodatkowych formalności.
  • ~fazi7777 / 2023-04-12 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowali opłacone zamówienie po dwóch dniach, tłumaczą się brakiem towaru a ten model walizki jest nadal oferowany na stronie producenta.
  • ~Olo / 2023-04-08 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo, dają promocję tylko po to aby wyłudzić dane osobowe
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo, wyłudzanie danych osobowych
  • ~Sygnalista / 2023-04-07 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    We wtorek, 04.04.2023 zostało złożone zamówienie na walizkę znajdującą się w promocyjnej cenie 79,00 zł. Sklep zalando.pl anulował opłacone zamówienie po 1-2 dniach podając przyczynę:

    "Z przykrością informujemy, że z powodu zwiększonego zainteresowania poniższy artykuł nie jest już dostępny i nie może zostać dostarczony. W związku z tym, informujemy, że w odniesieniu do tego artykułu umowa nie została zawarta. Chcielibyśmy Cię serdecznie przeprosić i poprosić o wyrozumiałość!"

    Ten sklep to jeden wielki scam i oszustwo! Omijać szerokim łukiem! Zamówienie zostało tam złożone przeze mnie pierwszy i ostatni raz!
    ZaletyJeden wielki scam i oszustwo!
    WadyJeden wielki scam i oszustwo!
  • ~Kamil / 2023-04-07 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone i po dwóch dniach anulowali z jakąś śmieszną wymówką. Nie polecam, omijać zalando.
  • ~Łukasz / 2023-04-07 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane po dwóch dniach ze względu na brak na stanie - na stronie niemieckiej oraz producenta (Witchem) cały czas dostępne
  • ~Miro / 2023-04-07 10:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożone kilka zamówień, po kilku dniach anulowane wszystkie.
    Wadyanulowanie
    okłamywanie klienta
    niewywiązwyanie się z umów
  • ~Mielon / 2023-04-07 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowali trzy zamówienia podając nieprawdziwy powód o braku towaru na stanie. Sklep zdecydowanie niegodny zaufania.
  • ~Marek / 2023-04-07 00:55
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep sprzedaje towar, którego fizycznie nie posiada. Po 2 dniach od złożenia zamówienia twierdzą, że nie mają produktu i muszą anulować zamówienie.
    Dziwne, że wszyscy dostali taka sama odpowiedź. Produkty sprzedawane na niemieckim Amazonie, dla Polaków niestety brak :/
    ZaletyBrał
    WadyOkłamywanie klienta
    Działanie niezgodnie z zasadami
    L
  • ~Daniel / 2023-04-06 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena: 1.00 / 5Firma bez poinformowania anulowała moje zamówienie (walizkę) na kilka dni przed planowanym wyjazdem. Żadnego maila z informacją oa anulowaniu. 2 dni oczekiwania i nagle sobie stwierdzili, że nie wyślą towaru. Gdybym sam nie sprawdzał statusu zamówienia, to bym sobie mógł czekać jeszcze nie wiem ile. Teraz pewnie kolejny tydzień będą zwracali pieniądze. Żenada
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji
    anulowanie po 2 dniach
  • ~Roki / 2023-04-06 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane, handlują towarem, którego nie mają na stanie, obracają pieniędzmi klientów, nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Zenon / 2023-04-06 22:15
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie na walizki po dwóch dniach zostało anulowane. Użyłem kodu 20% na pierwsze zakupy, a dostałem rabat na 10% w ramach rekompensaty. Czy tylko ja mam wrażenie, że coś tu nie gra. Obsługa na czacie twierdzi, że nic z tym nie może zrobić.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
  • ~deee / 2023-04-06 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają zamówionego towaru. Szkoda czasu, do tej pory nie dostałem ani towaru ani zwrotu pieniędzy.
    Zaletynie ma zalet
    WadyNikomu nie polecam.
  • ~Tim / 2023-04-06 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma bez poinformowania anulowała moje zamówienie (walizkę) na kilka dni przed planowanym wyjazdem. Żadnego maila z informacją oa anulowaniu. 2 dni oczekiwania i nagle sobie stwierdzili, że nie wyślą towaru. Gdybym sam nie sprawdzał statusu zamówienia, to bym sobie mógł czekać jeszcze nie wiem ile. Teraz pewnie kolejny tydzień będą zwracali pieniądze. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klientów
    Kolejne anulowane zamówienie bez podania przyczyny
    Długie oczekiwanie na zwrot pieniędzy
    Brak kontaktu z klientem
    Wystawianie towaru, którego nie ma na stanie
  • ~Mario77 / 2023-04-06 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zamówienie anulowane bez przyczyny po dwóch dniach. Strata czasu
  • ~jacek21 / 2023-04-06 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep nie realizuje wysylki tylko je anuluje mimo poprawnie zrealizowanego zamówienia. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNie ma sensu zamawiać ponieważ nie wiadomo czy wyślą czy anulują
  • ~Johny / 2023-04-06 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie realizuja zamówień, oszuści!!!! Zamówiłem walizkę, zapłaciłem a oni bez powodu anulowali zamówienie po kilku dnich
  • ~Michał / 2023-04-06 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie realizuja zamówień. Zamówiłem walizkę, zapłaciłem a oni bez powodu anulowali zamówienie po kilku dnich
  • ~Marta / 2023-04-06 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Maja totalnie gdzieś prawo i Klientów. Zamówienie opłacone, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i dopiero po rozmowie z konsultantem dowiedziałam się ze zamówienie zostało anulowane! Nawet nikt nie raczył mi tego napisać. Zostało anulowane bo: [tu kopiuje tłumaczenie obsługi zalando]

    Wygląda na to, że Twoja płatność wpłynęła do nas tuż po wykupieniu artykułu z naszych stanów magazynowych, stąd musiała zostac anulowana, przepraszamy za niedogodności. Serdecznie przepraszam za anulowanie produktu. Aby lepiej wyjaśnić zaistniałą sytuację, opiszę krótko proces złożenia zamówienia.

    W momencie złożenia zamówienia i potwierdzenia płatności, środki są automatycznie pobierane z Twojego konta i zajmuje to dosłownie kilka sekund. Jednak zanim środki fizycznie zostaną przypisane do odpowiedniego zamówienia, może minąć trochę czasu. Dlatego też wymagamy od serwisu przesłania potwierdzenia, że płatność została zrealizowana.

    Jeżeli w międzyczasie, gdy czekamy na wspomniane potwierdzenie, produkt zostanie wyprzedany lub z przyczyn technicznych nie otrzymamy takiego potwierdzenia od serwisu, system automatycznie anuluje zamówienie. Wówczas należy złożyć zamówienie ponownie (jeżeli produkt nadal jest dostępny), a środki za anulowane zamówienie automatycznie wrócą na konto w ciągu kilku dni roboczych.

    Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!

    Po pierwsze jak to jest możliwe skoro płatność została zrobiona od razu po drugie dają możliwość płatności przelewem wiec w momencie zakupu rezerwują dana rzecz i dają czas na opłacenie. Po drugie mogli zaproponować inny kolor. Po trzecie, zrobiłam dwa zamówienia różnych produktów z tej serii. Po czwarte produkty są nadal dostępne ale już w innej cenie!!!!!!

    ŻENADA i kpina.
    ZaletyBrak
    WadyOkropna obsługa
    Każdy mówi co innego na infolinii
    Jawnie okłamują Klientów
    Działają niezgodnie z prawem
  • ~Adolfo / 2023-04-06 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują opłacone zamówienia po dwóch dniach od zakupu nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1643
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 905
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 676
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4129
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3746
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2786