Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 911 opinii

1.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.42
  • Poziom cen
    1.34
  • Łatwość zamawiania
    1.35
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2023-12-21 13:31
    Ocena: 1.20 / 5
    Taki bałagan, jaki teraz mają to woła o pomstę do nieba. Błędnie wystawiona faktura
  • ~Mario / 2023-12-21 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszt energii po uwzględnieniu fotowoltaiki za 2022 to około 1.500 zł.
    Koszt energii za 2023 gdy w domu nic nie uległo zmianie, żadnych dodatkowych urządzeń - 12.000 zł. Prognozy na 2024 z 44 zł na 1300 - 1700 w zależności od miesiąca.
    Do punktu obsługi klienta nie można się dostać, bo trzeba się rejestrować przez internet a bieżących terminów brak.
    W końcu mam cel - będę utrzymywał Tauron. W zamian za to nie dopuszczają mnie do rozmowy.
  • ~sieka / 2023-12-21 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam sytuacje z rozwiązaniem umowy. Słuchajcie ludzie którzy czytacie opinie nie ufajcie ludziom z infolinii przez kilka tygodni zapewniają o tym że umowa będzie rozwiązana że wszystko jest ok. Są nie przyjemni. Powtarzają tylko w kółko że nic nie mogą zrobić (to po co tam są!!!!!). Temat akurat w mojej sytuacji jest złożony, ale moim zdaniem do wyjaśnienia. Nie mniej jednak za każdym razem zakładany jest nowy numer sprawy. Sprawy nie są łączone ze sobą. Przykładem jest oświadczenie do wniosku, itp. Gubią się w zeznaniach. kontakt mailowy to jak rozmowa z robotem.
    30 maili wyjaśnień - a mam zakładane nowe numery spraw i zapewnienia że będzie zrealizowane. (informacyjnie mam 12 numerów sprawy :D - to jakiś banał )
    Zaletybrak
  • ~Kamil / 2023-12-20 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje ostatnio to jakaś masakra, cały czas przerwy... a pracuje przy komputerze który któregoś dnia takie "niezaplanowane awarie" mi zwyczajnie zjarają.
    Od zmiany licznika i zmiany formatu faktur rachunki totalnie z kosmosu, zero kontaktu, niemiła obsługa, każą płacić "niemałe pieniądzę" (jak to Pan ładnie określił) za wykonanie testu czy czytnik działa poprawnie.
    ZaletyPrąd w domu
    WadyObsługa
    Ceny
    Częste awarię
    Marna strona internetowa
  • ~Zolmar / 2023-12-18 12:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Jak to jest, że od czasu zainstalowania tzw. inteligentnego licznika, każdej dobyc, w godzinach od 23:00 do 4:00 następnego dnia, przy wyłączonym wyposażeniu domowym (nawet zrobiłem eksperyment - FIZYCZNIE odłączyłem urządzenia!) słupek poboru prądu w aplikacji Taurona jest większy niż przy użytkowania sprzętu za dnia?
  • ~Karol / 2023-12-13 21:03
    Ocena: 2.80 / 5
    W czerwcu 2023r. po śmierci mojej żony , na którą była sporządzona umowa , zawarłem umowę z TAURONEM ale nie otrzymałem nowej faktury prognozowej więc opłacałem w dalszym ciągu wg istniejącej . W listopadzie 2023r. wystawili mi fakturę , która wskazuje zadłużenie i jak zawsze płaciłem ok.450 zł za pół roku , tym razem wystawili mi fakturę na ponad 1400 zł. W rozmowie telefonicznej z konsultantką nie mogłem się dowiedzieć że moje opłaty nie wpłynęły tylko z uporem maniaka gadała mi że faktura wystawiona wg wskazań licznika . Przesłałem e-mailem do TAURONA wyjaśnienie wraz z załącznikami (dowody wpłat) i informacją że to oni nie dopełnili formalności zawarcia umowy , a oni cały czas żadają ode mnie pisma i dowodów wpłat . CZY W TAURON PRACUJĄ JACYŚ LUDZIE , CZY TYLKO CYBORGI ??? Narobili bałaganu , a mnie każą posprzątać - bezmyślne nieroby !!!
  • ~Patryk / 2023-12-12 14:46
    Ocena: 4.40 / 5
    Sporo tu negatywnych opinii, ale cóż się dziwić... Ludzie muszą na kimś/ na czymś wywrzeć swoje emocje w tych ciężkich i nietanich czasach. Ja ostatnio przeprowadziłem rozmowę z Panią konsultant Weroniką S. Pani bardzo miła, rzetelna i na pewno cierpliwa..... Mało razy w życiu tak luźno prowadziło mi się rozmowę z jakimkolwiek konsultantem a sporo już takich rozmów za mną, nie tylko w sprawie energii elektrycznej. Rozmowa przebiegła sprawnie w odróżnieniu do samego oczekiwania na połączenie. Oby jak najwięcej takich konsultantów było a na pewno i opinie będą choć trochę lepsze. Niestety, taka branża na te negatywne ma dużo większe branie. Pozdrawiam panią konsultant i jeszcze raz dziękuję za pomoc.
    ZaletyDobre podejście do klienta, cierpliwość, zaangażowanie.
    WadyDługi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
  • ~Kacper / 2023-12-11 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest paranoja oddałem konsole do naprawy już na nią czekam 2 tygodnie!!! to powinno zająć maks tydzień bo to była mała naprawa do jasnej cholery co wy odpierdzielacie weźcie sie do roboty a nie sie opierdzielacie i nic nie robice! Poprostu PARANOJA nie polecam
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Miron / 2023-12-11 19:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Tauron wysłał mi fakturę do zapłacenia dana kwotę przelałem na konto taurona po a dniach Tauron oddał na moje konto kwotę którą wcześniej przelałem za zuzyty prąd po dwóch tygodniach otrzymałem ponaglenie do zapłaty tejże zwróconej kwoty jacy ludzie tam pracują czy są to osoby kompetentne
    ZaletyBrak
    WadyBrak osub mających jakąkolwiek wiedzę
  • ~Antoni / 2023-12-02 19:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Tauronu do studaenci gangsterzy
    Mylacy się na swòją korzysc
    Dają inne nr kont
    Célówo robią podstepne metody
    Zydowskie
    Żeby krasc z ludzi
    Na kazdym kroku w bialy dzien
    Nie można się dozwonic
    Nadaja się do wywiezienia
    Wszyscy na bruk
    Na pozarcie zwierząt
    Ludzie nakupili panele
    Żeby sprzedac prad
    Teraz nie biorą
    Placa haracz
    ZaletyBrak
    WadyTauron cała zaloba
    Do wymiany
    To pasery
    Hieny zerujace na ludziach
  • ~hejter / 2023-12-02 17:24
    Ocena: 1.20 / 5
    Co chwile prąd jest wyłaczany, bawią się tym, przez co jest ryzyko uszkodzenia urządzen.
    ZaletyZadne.
    WadyCzeste wylaczanie pradu, bawienie sie takim czyms.
  • ~Graza / 2023-12-01 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    rencistka z poborami 1445 zlotych zostala obciazona za prad kwota 5000 zlotych.
    Nie pomogly liczne wizyty w BOK ani telefony ani aplikacja "moj tauron".
    Faktury nieczytelne, niejasne.
    Nie uwzglednili "tarczy solidarnosciowej" i pomineli limity w niskich cenach dla osoby z niepelnosprawnoscia.
    Kwota niemozliwa do zaplaty.
    Tauron zabiera życie ludziom.
    Tauron nie stosuje cen tylko gangsterski haracz.
    Pomoge tej osobie i skladam pozew do sadu w nadziei ze to cos zmieni.
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Aleksander / 2023-11-29 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja czekanie na rachunek od lipca żeby przyszedł w grudniu na kwotę x 6 bo nie można wystawić prognozy wcześniej po mimo telefonów i próśb Żenada
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Maria / 2023-11-26 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt i kompetencje zerowe, spychoterapia. Rachunki za energie kosmiczne i brak chociażby jednej odpowiedzialnej
    osoby do kontaktu z klientem.Na rozpatrzenie reklamacji czekałam od kwietnia do września 2023,rozwiązywano mi umowę,potem stwierdzano ,ze to była pomyłka. Odbyłam dziesiątki rozmów telefonicznych ,konczyły się one tylko
    obietnicami ,z których nic nie wynikło. Nie polecam tej firmy!!!!
  • ~Ewa / 2023-11-26 08:41
    Ocena: 1.40 / 5
    Zaczęło się ,jeden chłodny miesiąc i 800zł rachunku,plus akcyzy,dodatkowe opłaty, a w domu zimno,bo OSZCZĘDZAM. Dziękuję Ci tauronie mama z dwójką dzieci
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Warto / 2023-11-24 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kompetencji. Zalogować się nie mogą nagle adres e-mail,po 2 rozmowie,w momencie mogą się dostać do wysłanego emaila. Dziwne.Daje totalne 0 .
    Po raz 4 taka sytuacja w okresie 2 lat.
    Pismo do dyrekcji wysłane i pismene przeprosiny o zaistniałej sytuacji,a jednak znów to samo. Porażka.
    Jeszcze się nie spotkałam z takim chamstwem.
    Współczuję osobom,które tam pracują.
    ZaletyŻadnych.
    WadyMożna wiele wymienić.
  • ~kaka / 2023-11-24 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Je*ią człowieka jak chcą. Proste uzgodnienie branżowe dla działki wykonywane 2 miesiące, dodatkowo brak kontaktu, ciągłe zbywanie. Nie wspomnę o fakturach w których jest wszystko ale nie to co najważniejsze czyli wskazania za które płacimy. Środkowy palec dla was.
    Zaletybrak
    Wadymilion
  • ~Zgredek / 2023-11-22 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam do czynienia z Tauron od sierpnia i pomimo usilnych próśb, kontaktu telefonicznego, mailowego, osobistego moja sprawa nie została rozwiązana. Próbuję jednie rozwiązać umowę na sprzedaż gazu ponieważ została ona zawarta przez mojego wujka, który zmarł kilka miesiecy temu. Pierwsza wersja Pani na infolinii była taka, że to oni muszą się ze mną skontaktować i mam czekać na kontakt. Czekałam 2 tygodnie i nic. Podczas kolejnej rozmowy dowiedziałam się, że muszę złożyć wniosek i przedstawić akt zgonu. Zrobione. Dwa miesiace minęły i cisza. W miedzyczasie wydzwniałąm z zapytaniem jak sprawa a w odpowiedzi usłyszałam że jest w trakcie realizacji i oczywiście żadnych szczegółów. Kolejny krok, umowiłam spotkanie i pojechałam do siedziby Tauron w Częstochowie osbiście. Tam dowiedziałąm się, że raz - mój wniosek został nietkniety, dwa - został złożony na złym formularzu (dodam,że formularz został przesłany przez konsultanta Tauron w odopwiedzi na moje zapytanie). Wypełniłam więc wszystko od nowa i uzgodniłam z Panią za okienkiem datę zakonczenia umowy. Hura! Niestety tylko na chwilę. Dwa tygodnie po wizycie dostaję pismo, że umowa zostanie rozwiązana w zupełnie innym terminie niż uzgodniony poprzednio podczas mojej osbistej wizyty. Szok! Dzwonię więc i tutaj oniemiałam. Nie mogę dowiedzieć się nic w tej sprawie bo nie jestem stroną umowy. Nie ważne, że składałam wniosek, wujka nie wskrzeszę więc mogę się bujać. Umowa z nowym sprzedawcą przepada a ja nie mam pojęcia dlaczego data zakonczenia umowy została nagle zmieniona. Zupełny brak kompetencji pracowników a przede wszystkim brak chęci pomocy. Wolę płacic wiećej niż mieć cokolwiek do czynienia z tą firmą.
    WadyIgorancja, brak kompetencji pracowników.
  • ~HALINA / 2023-11-22 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam fakturę pierwsza do zapłacenia i następna tylko źle odczyt licznika co wy macie za klamory z dn. 25.10 2023 licznik 1.290 kw a ja mam 644 z dn 14.11.2023 jest reklamacja Ruda ul. Teatralna Tauron Pani mówi że do 2 tygodni otrzymam faktury więc czekam ale dziś znowu otrzymałam kupę papierów 2 koperty A4 znowu to samo nie płacę nie wysyłam bo CZEKAM aż Tauron dobrze policzy albo zwolnić tych co liczyć nie potrafią ja nie będę płacić za to czego nie mam barany co wy umiecie kto was zatrudnił na stanowisku brak słów
    Zaznaczam że mejlowy też załatwiałam i odpisali że nie są pewni że to ja na miłość Boską faktury wysłane załączniki i opisane jesteście porąbani najgorsza firma to TAURON
  • ~Zniesmaczona / 2023-11-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałam dzisiaj załatwić telefonicznie umowę kompleksową na spółkę. Chodziło o przepisanie licznika od poprzedniego właściciela; od którego kupiliśmy nieruchomość a nie można było zrobić tego protokołem zdawczo- odbiorczym ponieważ Tauron był tylko dystrybutorem a sprzedawcą inna firma. Po paru godzinach „wiszenia” na infolinii, na której przełączano mnie w kółko do kogo innego nikt; ale to NIKT, nie był w stanie mnie merytorycznie obsłużyć i na koniec się dowiedziałam, żebym poszukała w internecie. Z taką ignorancjią i lekceważeniem dawno się nie spotkałam. Był to mój pierwszy kontakt z Tauronem i bardzo negatywna ocena. Nie dziwię się tej nocie w skali 5-stopniowej.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 911
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 680
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795