~żyć się odechciewa w tym kraju / 2024-12-03 10:12
Ocena: 1.80 / 5
Drodzy Państwo firma Tauron to Państwo w Państwie bandyterka naganiacze i naciągacze o to przykłady : dzwonie aby zmienić sposób rozliczania wciskają mi wszystko inne ale nie to co potrzebuje ( nowa oferta "korzystne rozliczanie" itp. Dzwonię aby złożyć zgłoszenie o awarii a tu słyszę całą regułkę nowych ofert w tym konsultant tak się spieszy aby wypowiedzieć regułkę że ciężko zapamiętać a co dopiero zrozumieć i wyłapać pułapki zastawione na klienta. to e półrocznie od roku wzrasta energia o 100% to już jest jakaś masakra mimo zapewnień konsultanta że jestem w pakiecie osłonowym co to za osłona jak co pół roku płacę 100% więcej rachunku.
ZaletyBrak
Wadynaciągacze zastawiane pułapki na klienta.
~Maciej.O / 2024-11-30 09:39
Ocena: 1.00 / 5
ZŁODZIEJSKA FIRMA. OSZUKUJE KLIENTÓW PV, OKRADA NIE PŁACĄC ZA KORZYSTANIE Z GRUNTÓW POD PRZESYŁ. PRZEPISY ADMINISTRACYJNE NON STOP ŁAMANE. DEZINFORMACJA, NIEMIŁA OBSŁUKA, Z DYSTRYBUCJĄ BRAK KONTAKTU. LINIA TEL TO ODREBNE CALL CENTER. IGNORANCJA. NIECH CBA WKOŃCU ZROBI TAM PORZĄDEK.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Gxxxx / 2024-11-04 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Dezinformacja. Niemiła obsługa. Praktyki świadczenia usług rodem z głębokiej komuny. Firma tragedia.
~Marek / 2024-10-07 19:12
Ocena: 1.40 / 5
Ci którzy tworzą te umowy i zasady to jakaś banda imbecylii, odczyt systemowy nie brzmi jak "zakładamy że tyle zużyłeś prądu" już nie wspomnę o innych dezinformacyjnych taktykach tej firmy. Nie ma wiele gorszych przedsiębiorstw niż Tauron, najgorsze jest to że nie ma wyboru co do dostawcy energii w południowej Polsce. Wspaniały monopol.
ZaletyRelatywnie miła obsługa na infolinii
WadyDezinformacja, ceny, brak proaktywnej komunikacji, idiotyczne i nielogiczne zasady
~Mich / 2024-09-30 11:33
Ocena: 1.20 / 5
Tauron specjalnie podnosi napięcie w sieci , żeby panele fotowoltaiczne się wyłączały u prywatnych właścicieli.Dno i reszta mułu
~Karol / 2024-09-25 17:41
Ocena: 1.00 / 5
3 lata czekam na podłączenie. Brak odpowiedzi na zapytania.
~Marcin / 2024-09-22 05:15
Ocena: 1.00 / 5
Warunki podpisania umowy bardzo złe Dezinformacja.
WadyNieinformowanie o dodatkowych opłatach.
~KatWroclaw / 2024-09-18 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry, zalanie Wrocławia to świństwo! Szokujący jest taki brak odpowiedzialnosci i brak wspólpracy!
~Klient Taurona / 2024-09-15 02:12
Ocena: 1.40 / 5
Pisało o 22:15 zakończenie awarii. A po chwili kolejny dzień o 13. Nie polecam
WadyWiększe wynagrodzenie pracowników, oraz pewniejsze szacowanie czasu dostępu do elektryczności klientów
~Kris / 2024-09-15 01:50
Ocena: 1.00 / 5
Srednio 12-15 razy do roku awaria sieci energetycznej a rachunki z kosmosu.
ZaletyBrak
WadyLinie energetyczne z lat prechistorycznych
~EMI / 2024-09-10 12:29
Ocena: 2.20 / 5
DRAMAT w załatwianiu czegokolwiek, uzgodnienie sald, zwrot nadpłaty itd, tylko płacić
Zaletybrak
Wadyponiżej normy. wszyscy piszą i dalej żadnej zmiany ze strony TAURON ,
~Zniesmaczona / 2024-09-08 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Prad pojawił się o 19 z minutami,czyli nie było ponad 2 godziny.MASAKRAAAAA
ZaletyBrak
WadyJw
~Zniesmaczona / 2024-09-08 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Znow "AWARIA" pradu na Psim Polu we Wrocławiu,to już kolejna taka cykliczna.Szalu można dostać.Bo jak to możliwe,aby w 21 wieku w dużym mieście usuwać awarie aż 3 godziny.Bo nie ma od godziny 17,a ma byc dopiero o 20 15.No wprost super,aby w niedziele było coś takiego.TO PORAZKA.
ZaletyBeak
WadyJw
~Załamana / 2024-08-31 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaka może być.Kłamcyi oszuści.
ZaletyWszystko
WadyWszystko
~Tauron to trafedia / 2024-08-18 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Potrafią jedynie wystawiać faktury i zbierać pieniądze.
Zabezpieczeni na milion sposobow z terminem odległym o kilka lat z przyłączeniem prądu, a mimo to się nie z niego nie wywiązują. Zamiast wzięcia winy na siebie oraz jakiekolwiek skruchy przesyłają jedynie pismo że uległy zmiany dotyczące terminu realizacji i będzie ona opóźniona o kolejne pół roku.
Przyłącze siły w mieszkaniu też tragedia. Zanim odpowiedzą na pismo to mija maksymalny czas który mają na odpowiedź. Odpowiada się im następnego dnia i znowu maksymalny czas na odpowiedź. Podsumowując przyłączenie siły w mieszkaniu to pół roku zabawy w pisma z tauronem.
Infolinia - tragedia. Czas oczekiwania na jakąkolwiek rozmowę to pół godziny minimum.
Generalnie jeśli jest jakakolwiek alternatywa to polecam , niej skorzystać
ZaletyJest prąd
WadyWszystko jak leci
~dm / 2024-08-14 13:44
Ocena: 1.00 / 5
POK, BOK, infolinia - każdy mówi co innego, brak jasnej komunikacji, zero szacunku dla klienta. Fatalna firma
~Zniesmaczona / 2024-08-10 19:14
Ocena: 1.00 / 5
2 razy w przeciągu około 2 tygodni nie było prądy przez prawie 2 godziny w Dzielnicy Psie Pole na Osiedlu B.Krzywoustego we Wrocławiu.. I ponoc była to awaria...AKURAT.CZysta kpina.
ZaletyBrak
WadyJw
~płace- wymagam / 2024-08-08 15:58
Ocena: 1.00 / 5
monopolista który konsumenta traktuje jak dojną krowę. biuro obsługi reklamacji nie istnieje, normalny PRL w 2024 roku, ciągłe braki w dostawie prądu i brak z ich strony chęci do podjęcia działań.
Zaletybrak
Wadyceny, reklamacje,braki w dostawie prądu
~Just / 2024-08-08 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Firma o nazwie tragedia, każdy pracownik mówi coś innego, brak pomocy, logiki przy załatwianiu sprawy. Brak chęci rozwiązania małej rzeczy, która wszystkim umożliwiłaby sprawne zakończenie. Przykre, że tak traktuje się klientów w dzisiejszych czasach.
ZaletyNie widze
WadyNiekompetencja
~Kacpurt / 2024-08-07 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Jednym slowem tragedia, brak kompetentnych osob do rozmowy juz rok zalatwiam sprawe fikcyjnej faktury na 5k i płace jak frajer za ich wymysły