Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 912 opinii

1.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.42
  • Poziom cen
    1.34
  • Łatwość zamawiania
    1.35
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sksk / 2023-10-25 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści wystawili mi fakturę że mam do dopłaty prawie 6 tysiecy jak mogła bym w dwupokojowym mieszkaniu nabić takie zużycie zadzownilam na infolinię złożyłam reklamacje kazali mi czekać na korektę ale przyjechali odłączyć prąd ,odłączyli prąd pojechałam do punktu powiedzieli że żeby mi wznowili dosatwe muszę zapłacić te 6 tysiecy a po korekcie dopiero mi zwrócą pieniądze tylko skąd mam wziąć taką kwotę jak by tego było mało odłączyli mi dwa liczniki bo mam przy domu warsztat który nie ma rzekomej zaległości są dwa osobne numery płatnika na każdy licznik teraz z dwójką dzieci z tym jednym niepełnosprawnym zostałam bez prądu nawet nie mam możliwości pociągnąć sobie prądu z warsztatu bo też jest nadal odłączony i każą czekać może to potrwać dwa tygodnie a może miesiąc ... Skandal jestem bezsilna
    ZaletyBrak
    WadyWszytski
  • ~Łukasz Wysocki / 2023-10-25 18:53
    Ocena: 1.20 / 5
    Sqrwysynstwo jakich mało , przyjechał odłączył prąd bo była zaległość . Jak miało nie być skoro faktury nie przyszły . Jest 18.50 a od 14 czekamy żeby ktoś łaskawie się zjawił podłączyć bo gość nawet nie chciał poczekać żeby wyjaśnić ???????????? pieniądze dostali w tej samej sekundzie bo konto w tym samym banku ale gość już nie miał czasu czekać ….
    ZaletyBrak
  • ~Wooojcio / 2023-10-25 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem złodzieje! Płacony prąd regularnie, mimo to odcięty plus jak się okazało 1700 zł dopłaty! Porażka! Na dodatek długi termin żeby umówić się na rozmowę! Wstydzcie się złodzieje z tauronu!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyKiepski kontakt, wysokie ceny, złodziejstwo!
  • ~Kipsta / 2023-10-24 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonilam dziś do obsługi klienta infolinia jest niekompetentną pani obrażona i z fochami.Nie udzieli żadnej informacji o rachunkach ,bo nie ma dojścia do faktur .Więc pytam po co jest infolinia ,skoro nie można dowiedzieć się niczego .
  • ~Marioo / 2023-10-23 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosne gnoje złodzieje , opłacany prąd regularnie , dziś odłączony licznik , plus dozapłaty 1700 , za co ??? , opłacany ptąd na bierząco ivtakie cyrki to już drugi raz w tym roku , beskidzki oddział , patałachy ,
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Wnuczka / 2023-10-21 05:36
    Ocena: 1.80 / 5
    ODDZIAŁ TAURON W NYSIE TO JEST- DELIKATNIE MÓWIĄC- NIEPOROZUMIENIE I TOTSLNA PORAŻKA. MOJA 91-LETNIA BABCIA MA UMOWĘ NA PRĄD RÓWNIEŻ W GRZEJNIKACH KONEKTOROWYCH, W KTÓRYCH POWINNA MIEĆ PRĄD BEZ PRZERWY, A CO ZA TYM IDZIE CIEPŁO W MIESZKANIU. WCZEŚNIEJ MIAŁA STAWKI GODZINOWE. KILKUKROTNIE ZGŁASZANO ZARÓWNO OSOBIŚCIE W NYSKIM ODDZIALE JAK I TELEFONICZNIE BY ODŁĄCZONO JEJ ZEGAR Z LICZNIKA TAK JAK POWINNO BYĆ WG UMOWY.NIESTETY‼️‼️‼️‼️‼️‼️ ELEKTRYK BYŁ...ALE NAWET NIE ZAPUKAŁ DO DRZWI BABCI ŻEBY POWIEDZIEĆ, ŻE PRZYJECHAŁ ODŁĄCZYĆ ZEGAR. ZA TO ODŁĄCZYŁ GO U SĄSIADÓW BABCI, KTÓRZY WG UMOWY MAJĄ STAWKI GODZINOWE, A MAJĄ CIEPŁO I PRĄD BEZ PRZERWY I SĄ ZACHWYCENI ‼️ NIE TRZEBA DODAWAĆ, ŻE ELEKTRYK POMYLIŁ LICZNIKI CO JEST KARYGODNE I SKANDALICZNE‼️‼️‼️ NIE WSTYD WA0M, ŻE WASZA KLIENTKA 91 LETNIA MARZNIE Z WASZEJ GŁUPOTY?! MYŚLĘ, ŻE GDY SPRAWA ZOSTANIE ZGŁOSZONA DO MEDIÓW WTEDY BĘDZIECIE BARDZO ZASKOCZENI‼️
    ZaletyCIĘŻKO ZNALEŹĆ JAKĄŚ..
    WadyPATAŁACHY TOTALNE‼️
  • ~Natalia / 2023-10-20 13:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi p.Mariusza Kołodziejczaka .
    Oby wszyscy pracownicy Tauronu wykazywali takie zaangażowanie i cierpliwość przy obsłudze Waszych klientów
  • ~Brygida / 2023-10-18 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza instytucja z jaką przyszło mi mieć kontak i załatwianie spraw. Byłam zmuszona zmienić fazy by móc korzystać z pompy ciepła. Nie zliczę ile razy dzwoniłam chodziłam do punktu taurona. Nie rozumieją co się im gada wszystkie niezbędne dokumenty dostarczone . I cały czas twierdzą że oni wykonali swe prace . Swormulowali źle umowę dopiero po wizycie gdzie się już unioslam by zrobić rabanu zauważyli ich błąd. To mówię że tym bardziej powinni PIORYTETEM się zająć sprawa a oni do mnie że są TERMINY. szlak by człowieka strzeli. Jest połowa października temperatura na minusie a ja z córką w zimnym domu siedzimy. Taki jest TAURON DLA KLIENTÓW !!!Jakieś przepraszam załatwimy to jak najszybciej Nie TERMINY. Z bezsilności i nerwów wysiadam .????????????
    WadySame wady
  • ~TERESA / 2023-10-17 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna katastrofa. Ponieważ załatwienie sprawy przez telefon okazało się niemożliwe umówiłam się do punktu obsługi. Tam Pani powiedziała, że wysłała odpowiednie zgłoszenia i do 2 tygodni sprawa będzie załatwiona. Po trzech tygodniach sprawa dalej nie załatwiona. Na infolinii dowiedziałam się, że żadne zgłoszenie nie było wysłane i muszę czekać kolejne 2 tygodnie. Bardzo nieodpowiedzialna firma. załatwienie najprostszych spraw jest bardzo skomplikowane przez niefrasobliwość pracowników. Ocena bardzo negatywna. Ocena obsługi nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę. DRAMAT !!!
    Zaletybrak
    WadyBrak odpowiedzialności pracowników za swoją nierzetelną pracę.
  • ~MARSHAL / 2023-10-17 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT! Na początku zgubili moją umowę, na infolinii nikt nic nie wiedział, trzeba było umawiać się do placówki jeszcze raz i przeprowadzać wszystkie formalności od nowa. Teraz muszę się prosić o wystawienie faktury bo im się zapomniało. Najlepiej powiedzieć, że się nie da albo, że trzeba czekać. Osoby na infolinii może i miłe ale brakuje im kompetencji i chęci żeby cokolwiek załatwić.
    WadyJEDEN WIELKI BAŁAGAN
  • ~MAGDALENA / 2023-10-14 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle naliczane faktury , nie miła obsługa telefoniczna , mała wiedza u nowych pracowników nic nie można się dowiedzieć.
    Złodzieje i tyle !
  • ~Kacper / 2023-10-11 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron jako firma nie jest w stanie pomóc człowiekowi kiedy wina leży po ich stronie
    Nie polecam
    WadyNiemiła obsługa nie potrafiąca rozwiązać problemu
  • ~S.P. / 2023-10-10 11:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziś 10.10.2023 byłem w Lubinie w Tauronie w biurze przy ul. Legnickiej 75. Obsługa super, profesjonalnie i fachowo. Pani na wejściu pyta i doradza, Pani w okienku nr 1 - szybko i profesjonalnie mnie obsłużyła. Miła, uśmiechnięta. Dla obu Pań premia bezwzględnie. Super
  • ~Niezadowolony / 2023-10-09 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    45 min oczekiwania na infolini i wybiło na końcu połączenie!
  • ~Szewa / 2023-10-09 14:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługiwała mnie już któryś raz z kolei p. Krzemińska w POK Tauron przy ul Towarowejw Tychach: bardzo kompetenta, miła i pomocna. Niesamowita.
    Zaletykompetencje, życzliwość, uprzejmość
    Wadybrak
  • ~Szewa / 2023-10-09 14:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługiwała mnie już któryś raz z kolei p. Krzemińska w POK Tauron przy ul Towarowejw Tychach: bardzo kompetenta, miła i pomocna. Niesamowita.
    Zaletykompetencje, życzliwość, uprzejmość
    Wadybrak
  • ~M / 2023-10-08 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Biznes z fotowoltaika to bić innego niż finansowanie Taurona który płaci grosze za prąd a za ten sam
    Prąd liczy nam już kilkakrotnie więcej. Tak wiec produkujemy dla Taurona prąd a on w zamian zdziera z nas skore za ten sam prąd. Wykładając 50000 zł za fotowoltaike uśredniając produkując 10000 kw rocznie zarobię na tym około 3800 zł w ciału roku!!!!!!!!! Inwestycja zwróci się po około 14 latach koedy panele będą już niewiele warte. Inwestycja w pompe ciepła i fotowoltaike to bycie ekologicznym i wzbogacanie Taurona. Już lepiej wychodzą ci co używają węgla albo pelet. Porażka. Chciwosc Taurona i wyzysk to porażka narodowa.
    ZaletyNie ma
    Zalet. Banda złodziei
    WadySame wady brak możliwości kontaktu lekceważenie klienta i horendalne stawki za prąd!
  • ~Anna / 2023-10-06 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekasz w punkcie gdzie jedno okienko czynne w drugim siedzi ktoś żeby dać bilecik zamiast obsługiwać klienta Porażka firma wie że są jedynie o robią z ludzi wariatów a umówić się można za nie wiadomo kiedy
  • ~Użytkownik / 2023-10-05 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa infolinii kłamie, co telefon to inna wersja. Na fakturę każą czekać 3 miesiące, profesjonalizm infolinii zerowy, tylko przełączają między sobą. A dostać się do punktu stacjonarnego jest ciężej niż do papieża.. nie polecam zupelnie
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Anka / 2023-10-05 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie opryskliwe, obsluga fatalna... Czekanie ponad godzine zeby oddać jeden papier... Dlaczego? Bo nie umowiona jestem... Sprawy nie zalatwilam bo tez pracuje... Na wizytę umowiona trzeba czekac dosc dlugo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797