Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 798 opinii

2.91 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.53
  • Dostawa
    2.75
  • Poziom cen
    2.84
  • Łatwość zamawiania
    3.58
  • Asortyment
    3.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 40
  • ~Romantyk / 2020-08-13 12:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie miałem kłopotów ze złożeniem zamówienia, od razu wiedziałem jakie chcę kwiaty, także szybko poszło. Żona byłą zaskoczona. Bukiet przez długi czas stał na stole w salonie i cieszył oko.
  • ~Marcin / 2020-08-04 12:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamawiałem dla ojca kosz podarunkowy z czekoladkami i alkoholem na urodziny. Wybór duży, złożenie zamówienia banalnie proste. A kurier był o wyznaczonej porze. Także jakby mi jeszcze było trzeba wręczyć komuś prezent na odległość, to ponownie skorzystam
  • ~Oszuści / 2020-08-03 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie nie zostało wykonane, a kwiaty nie dostarczone. 8 dni po upływie terminu zostałam poinformowania ze pieniądze nie zostaną zwrócone a firma „czeka na otrzymanie stosownych pism” w celu sądowego wezwania do zapłaty za niewykonane zamówienie. Na szczęście posiadam zapis i dowody wszelkiej komunikacji z ta żenująca firma. Obsługa klienta na poziomie rynsztoka. Firma pełna oszustów, nie powinna funkcjonować na rynku i bezkarnie okradać ludzi. Żenujący poziom komunikacji i podejście do klienta. Negatywne komentarze w internecie filtrują zostawiajac tylko te przychylne. W życiu nie spotkałam firmy na skandalicznie niskim poziomie.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, naciągacze, pseudo firma okradająca ludzi
  • ~Marcela / 2020-07-29 08:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Z okazji imienin mojej mamy, Anny wybrałam jej ze stronki książkę z dedykacją. Drukują ją na pierwszej stronie, to dobra pamiątka, mam się wzruszyła, jak przeczytała te kilka słów ode mnie. Książka przyszła w wyznaczonym przeze mnie terminie, był do niej jeszcze dołączony tort czekoladowy. Uważam, że usługa zasługuje na największą liczbę gwiazdek.
  • ~loza / 2020-07-23 23:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłem kwiaty i po wysłaniu pieniędzy okazało się że pieniądze wysłane z banku do banku nie dotarły mimo dobrego numeru konta i numeru zamówienia. Po miesiącu mimo reklamacji w moim banku nie udało mi się ich odzyskać. Zdecydowanie odradzam korzystanie z tej formy wysyłania kwiatów.
    ZaletyBrak
    Wadyźle działająca rejestracja przelewanych pieniędzy.
  • ~Wandzia / 2020-07-17 10:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Zauważyłam na stronie, że maja w sprzedaży lasy w słoiku do samodzielnego wykonania. Zamówiłam sobie, by zrobić swój las z dostępnych roślinek, kamyczków itd. Kurier był u mnie na drugi dzień, szybka realizacja to się chwali. Szkoda, że nie mogę wstawić tu zdjęcia jak ładnie mój las wygląda.
  • ~Krystyna / 2020-07-11 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja i mój mąż dostaliśmy za pośrednictwem Waszej poczty kwiatowej upominki od naszej córki z USA. Prezenty pakowały Panie: Weronika i Kasia.Jesteśmy pod wrażeniem!Prezenty super i orginalnie zapakowane. Dziękujemy!
    Zaletyorginalne opakowanie, terminowość dostarczenia
    Wadybrak
  • ~Olenka / 2020-07-09 19:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam zagranicą, a bardzo chciałam wysłać prezent na urodziny mojej mamy i poczta kwiatowa na to mi pozwoliła. Moja matula się wzruszyła i zapłakana z podziękowaniami do mnie dzwoniła. Dzięki za to, że pomogliście mi sprawić radość mojej mamie.
  • ~Darek / 2020-07-02 19:20
    Ocena: 2.40 / 5
    Poziom obsługi-zenada. Większość produktów z kosza obfitości inna niż na wykazie i jeszcze brak samego kosza.Zamówienie z zagranicy dla starszych ludzi, a do reklamacji potrzebne zdjęcia. Nawet po wysłaniu zdjęć przysłali kosz uszkodzony i inne produkty niż te za które zapłaciłem.Arogancja w serwisie telefonicznym na maxa. Uważam, że to celowe, cyniczne praktyki, dlatego odradzam korzystanie z ich usług.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~Tomasz / 2020-07-01 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Okazuje się, ze kobietom wiele do szczęścia nie trzeba. Z okazji urodzin przyjaciółki zamówiłem dla niej tort i bukiet kwiatów. Ona obecnie siedzi w domu bo złamała nogę, chciałem jej sprawić przyjemność i się udało :)
    Zaletyduży wybór prezentów, dostawa, dobry kontakt
  • ~Ryszard / 2020-06-30 09:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystałem z usług pierwszy raz i jestem zadowolony. Duży wybór, a złożenie zamówienia nie jest trudne. Ojciec był zaskoczony, że mimo tego, że nie mogłem być u niego osobiście i tak dostał ode mnie prezent. Kosz podarunkowy był taki jak na zdjęciu. Także jak będę miał okazję to skorzysta, ponownie
  • ~Justyna Rogozińska / 2020-06-29 13:20
    Ocena: 2.60 / 5
    Jestem od lat stałą klientką Mam 13 proc zniżki brakowało mi 39 pkt do 15 proc kiedy nagle moje konto znikneło w systemie poczty kwiatowej Od tygodnia nie moge złożyć zamówienia mimo wielu reklamacji telefonów porada jest jedna proszę złożyć zamówienie telefonicznie Na moje argumenty że mam zniżkę nie chce tracić punktów nie ma reakcji Przez srone poczty nie ma mowy o zamówieniu Firma nie dba o stałych klientów
    Zaletyciekawe oferty
    Wadyignorowanie i niedbałość o klienta
  • ~Ewa / 2020-06-26 09:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo żałuję, że nie przeczytałam opinii, bo wiedziałabym, ze nie mogę liczyć na dostarczenie kwiatów.
  • ~Remi / 2020-06-24 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z tej firmy nic nie zamówię. Paczka została opłacona żeby przyszła w danym dniu i niestety nie przyszła ani ustalonego dnia, ani dnia następnego. Jeden pan z infolinii mowi że nic się nie da zrobić bo jest problem logistyczny, druga pani mowi że na 100% będzie dostarczone następnego dnia A trzeci pan mowi że nie wie dlaczego ta pani gwarantowala na 100% że coś będzie jak nie będzie... śmiech na sali. Z pytaniem co mozna w takim razie zrobić usłyszałem że trzeba czekać na Pana Michała który będzie następnego dnia. I tylko on może coś zrobic. Śmiech i żenada. Mało profesjonalna firma. Niestety powinni być profesjonalni skoro są to prezenty dla bliskich i jeśli płaci się za gwarancję dostarczenia w danym dniu to powinna być dostarczona bezproblemowo. Mijają kolejne dni i nic. Odradzam.
    ZaletyJakie? Nie ma żadnych.
    WadyBrak przesyłki.
  • ~Najlepsza córka / 2020-06-23 10:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Może nie mają niskich cen, ale produkty jakie sprzedają są wysokiej jakości. Z okazji dzisiejszego dnia ojca zamówiłam książkę dla ojca ale nie taką zwykłą tylko z życzeniami i dedykacją. Jest ona na pierwszej stronie. I jeszcze do tego ojciec dostał tort. Już do mnie dzwonił i dziękował za prezent i pamięć.
    Zaletywybór, szybka realizacja
  • ~endrju / 2020-06-22 19:04
    Ocena: 1.80 / 5
    Alleluja! Oszuści oddali pieniądze za zamówienie, którego nie zrealizowali. Prawie po miesiącu ale pomogło wysłanie za potwierdzeniem, przedsądowe wezwanie do zapłaty. Niestety nie rekompensuje to nerwów w międzyczasie a przede wszystkim zawiedzenia jakim było niedostarczenie kwiatów dla mojej mamy, osoby na wózku inwalidzkim dla której takie gesty są jak świeży powiew wiatru w jej przygnębiającym stanie zdrowia.
    Chcecie odzyskać chociaż pieniądze, wysyłajcie wezwania do zapłaty.
    ZaletyBrak
    WadyCała ich działalność
  • ~Pawel / 2020-06-22 10:30
    Ocena: 1.80 / 5
    Nigdy Przenigdy nie zamowie u nich, Ekwiaty duzo lepiej i mniej nerwow a komentarze zle oni nie wystawiaja bo mojego nie zamiescili moderator usunal dlatego ze prawde napisalem
    dwa zamowienia w tym samym tygodniu i dwa wyslane blednie w dniu Mamy wyslali inny kosz bez zyczen i dali kartke w dniu urodzin masakra itp do dnia dzisiejszego sprawa nie wyjasniona.BIURO OBSLUGI TO PORAZKA odkladaja telefon
    Z takim podejsciem znaczy ze im nie zalezy na klientach , zlapia raz naiwnych a po pierwszym zamowieniu ich Traca
    Dobrze ze sa inne lepsze firmy.
    ZaletyLADNIE na obrazku ale nie w Praktyce
    WadyZmienic cala obsade bo sie nie nadaja do tej pracy
  • ~Tomek / 2020-06-19 13:27
    Ocena: 1.20 / 5
    Tragedia.Dostarczono z opoznieniem czasowym,nie te kwiaty,ktore byly zamowione,na drugi dzien zwiedly.Reklamacja w tej firmie nie funkcjonuje.Sprawe kierujemy do inspekcji handlowej i rzecznika praw konsumenckich.
    Zaletyzadnych
    Wadyasortyment,obsluga reklamacji,dostawa
  • ~Katarzyna / 2020-06-18 21:43
    Ocena: 1.60 / 5
    Trzy razy tam coś zamawiałam i tylko raz było wszystko w porządku.
    Za pierwszym razem zamówiłam kwiaty dla dziadków. Do jednych dziadków kwiaty dotarły już następnego dnia, gdzie wyraźnie zaznaczałam, żeby dostarczyć je na dzień Babci i Dziadka. Przez kilkanaście dni druga babcia z dziadkiem byli przekonani, że o nich zapomniałam, bo dowiedzieli się, że tamci dziadkowie dostali kwiaty. W grę wchodzą ludzkie uczucia.
    Za drugim razem zamówiłam kwiaty dla mamy i było wszystko ok.
    Ale co z tego jak za trzecim razem to była istna batalia o to, żeby zamówienie zostało w ogóle dostarczone. Zamówiłam kosz prezentów dla przyjaciół z okazji urodzin. Na stronie była informacja, że zamówienie zostanie dostarczone już kolejnego dnia. Myślę sobie - super. Czekam cały kolejny dzień na potwierdzenie od strony i na telefon ucieszonych przyjaciół. Cisza. Myślę sobie - no dobra, mają jakąś obsuwę, pewnie mają dużo zamówień. Ale mogliby chociaż powiadomić.
    Po trzech dniach zapytałam się przyjaciół, czy coś dotarło. Nic. Napisałam więc na adres podany w kontaktach, bo dodzwonić się tam nie można. Po dwóch kolejnych dniach (!) konsultantka napisała mi, że... kurier był na miejscu ale nikogo nie było, więc wrócił z powrotem z tą paczką (!!) Nawet nikt mnie nie powiadomił. Gdybym się nie odezwała, zabraliby mi po prostu pieniądze a paczka nie byłaby dostarczona, a taki czyn jest nazywany złodziejstwem. Zapytałam się więc, czemu kurier nie zadzwonił na nr podany w formularzu. Napisałam też w uwagach, żeby w razie braku obecności domowników zadzwonić na ich numer. Pani mi odpisała, że... kurier nie ma obowiązku dzwonić! Czaicie to?? Nie dość, że mnie w ogóle nie powiadomili o nie dostarczeniu przesyłki to jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że kurier nie musi dzwonić. I jeszcze pytanie: czy mogą być oni (znajomi) wtedy i wtedy w domu? Ja prdl. Serio? Chcę zrobić przyjaciołom niespodziankę i mam ich prosić: "słuchajcie, nie idźcie dziś do pracy bo MOŻE dzisiaj do was paczka przyjdzie?". Widzę, że hasłem "nasz klient nasz pan" ta firma sobie bardzo głęboko dupę podciera. Więc ja, zbierając resztki cierpliwości i strzępki nerwów, piszę do pani, żeby spróbowali dostarczyć jeszcze raz, najlepiej w godzinach wieczornych. Pani stwierdziła, że całkiem rozwali mi układ nerwowy, bo odpisała, że nie można wybierać pory dostarczenia i za ponowną próbę wysłania trzeba dopłacić 40 zł. No to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że krew się we mnie zagotowała. Podałam jej adres sąsiadów i kategorycznie odmówiłam wpłaty dodatkowych kosztów, bo to nie moja wina, że znajomych nie było w domu i że kurierowi nie chciało się dzwonić (poza tym, skoro kurier nie ma obowiązku dzwonić, to po jaki c*uj jest na to pole w formularzu?). Potwierdziła, że zamówienie zostało wysłane na podany adres i łaskawie mi odpuściła dopłatę kosztów, podkreślając słowem "wyjątkowo". Paczka miała dojść w piątek, doszła w poniedziałek. Nie dostałam żadnego potwierdzenia dostawy, dowiedziałam się od przyjaciół.
    Nie mam pojęcia, skąd biorą się te dobre opinie na głównej stronie firmy, chyba je kupują. Podejście do klienta to jest jakiś żart i to nieśmieszny. Nie wiem co jest tego powodem, nie sądzę, żeby za mało pracownikom płacili, bo bukiety i prezenty do najtańszych tam nie należą. CZŁOWIEK PŁACI GRUBE PIENIĄDZE I MYŚLI SOBIE - OK, TROCHĘ ZAPŁACĘ, ALE PRZYNAJMNIEJ BĘDZIE WSZYSTKO ZAŁATWIONE W JAK NAJLEPSZEJ JAKOŚCI. NIE.KLIENT TO PLEBS. Mam nadzieję, że się w końcu opamiętają, ale ja na pewno już tam nic nie kupię. Płacić tyle pieniędzy za tak marną usługę, na "odwal się"... naprawdę by się wstydzili.
  • ~Andrzej / 2020-06-18 11:22
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie najgorsza ale sporo mankamentów niejasności .
    Szarfa to szarfa a bilecik to bilecik to z punktu widzenia klienta.
    Nie masz pewności czy napis na szarfie będzie na szarfie czy bileciku a w przypadku wiązanki pogrzebowej chyba nie muszę tłumaczyć jak ważne
    Dzwonisz więc na infolinię to że wisisz na telefonie 40 min to normalka ale tak wulgarnej baby na infolinii to nigdy nie spotkałem . Gdybym mieszkał w wawie to bym się pofatygował i z babskiem podyskutował na miejscu w pracy . Telefon łatwo jej było wyłączyć
    Ogólnie opinia bardzo negatywna . Nie winie serwisu bo tu zawiniła jedynie jedne sfrustrowane babsko niestety firma za to odpowiada i ponosi konsekwencje
strona 1 z 40
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.19, ilość opinii: 1641
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.72, ilość opinii: 1268
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.91, ilość opinii: 798
Komputronik.pl
Ocena: 3.62, ilość opinii: 531
Empik.com
Ocena: 2.33, ilość opinii: 399
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.68, ilość opinii: 329
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2493
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1846
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 917