Sprzedają produkty, których nie posiadają. Na realizację zamówienia (perfumy za 800 zł, które miały być prezentem) czekałem 8 miesięcy. W międzyczasie przysyłali beznadziejne e-maile o tym jak bardzo się starają, ale produkt jest niedostępny. W innych sklepach nie było żadnego problemu z dostępnością. Obsługa klienta na poziomie z poprzedniej epoki.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Wkurzony klient / 2025-07-10 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś lubiłem empik, ale to co teraz wyprawia ten sklep woła o pomstę do nieba. Oferują książki, których nie mają na stanie! A to jak zwodzą potem klienta to byłby świetny motyw filmu dla Barei. Zakupiłem i opłaciłem książkę DWA I PÓŁ MIESIĄCA TEMU (zamówienie nr 10102093883533) i do dziś jej nie mam. Po SIEDEMNASTU dniach od zakupu Empik przyznał się, że nie ma książki i nie może jej zdobyć. Uwaga: widziałem, że przynajmniej kilka dni po moim zakupie wciąż była w ofercie! Co kilka dni otrzymywałem informacje, że starają się, że "lada chwila książka będzie do mnie wysłana". Książkę oferuje wielu innych sprzedawców, więc mogliby bez problemu zakupić ją gdzie indziej i mi ją przesłać (wysyłałem im linki do oferty innych sklepów). Ale nie - tego nie mogą zrobić. W końcu dowiedziałem się... uwaga, można spaść z krzesła... że na zakup książki gdzie indziej NIE POZWALA IM SYSTEM (brawo system!) więc... CZEKAJĄ NA DODRUK KSIĄŻKI! I pewnie powinienem się cieszyć, że ta książka w ogóle została napisana i nie muszę czekać, aż autorka ją skończy!
Wysłałem skargę do UOKiK i zamierzam opowiedzieć tę historię wszędzie gdzie się da. Będę pisał do czasu aż ktoś tam postanowi naprawić sytuację. Mam nadzieję, że empik jeszcze nie przegnił do cna i że ostał się jeszcze ktoś kompetentny, kto potrafi poczuć się odpowiedzialny za dane słowo i zna dobre praktyki w handlu. Komu leży na sercu dobro firmy, naprawi sytuację i wyrzuci na pysk wszystkie osoby, które są odpowiedzialne za realizację mojego zamówienia. A jak nie, to ta historia znajdzie się na każdym forum dotyczącym zakupów w sieci. A moja noga więcej w empiku nie postanie.
Czekacie na dodruk? No to żebyście się nie nudzili będę Wam dostarczał lektury. Codziennie.
WadyZamówienie niezrealizowane od prawie 3 miesięcy !!! Brak woli rozwiązania problemu w satysfakcjonujący klienta sposób. Obsługa poniżej krytyki!
~Kajka / 2025-07-07 09:00
Ocena: 1.00 / 5
25 czerwca 2025 roku zamówiłam w Empik-u książkę on-line, od razu dokonałam opłaty. Wraz z przesyłką ponad 80 zł. Początkowo termin dostawy miał być w ciągu trzech dni (książkę zamówiłam na urodziny dla męża). Następnie otrzymałam informację, że termin dostawy się opóźni. Kolejny mail to informacja, że jest problem z dostarczeniem tej książki. Kolejny, że przesyłka się opóźni. Dzisiaj, 7.07.2025 r.zadzwoniłam na infolinię pod numer tel.221612466, czekałam kilka minut na połączenie. Kiedy wreszcie doczekałam przedstawiłam się, poprosiłam o imię i nazwisko osoby, z którą rozmawiam (była to pani Klaudia R.), przedstawiłam problem, podałam numer zamówienia, padło pytanie o moje imię i nazwisko. spytałam w jakim celu, wszystko widnieje przy zamówieniu. Rozmowa została rozłączona. Empik, miejsce, które powinno być przykładem poszanowania klienta, jego czasu. Stracę teraz pewnie kolejne godziny na próbie skontaktowania i wyjaśnienia sprawy.
~Ed / 2025-05-30 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem w Empiku powerbank który okazał się oszustem gdyż miał 1/10 pojemności tego co operowano
~Anonim / 2025-05-26 22:55
Ocena: 1.80 / 5
Uważajcie z działem reklamacji, wysyłasz uszkodzoną książkę, przyznają ci zwrot na nową i odsyłają ci tą reklamowaną
ZaletyŁatwość zakupu
WadyCałokształt
~..... / 2025-04-17 12:49
Ocena: 2.80 / 5
Zakupiłam sprzątaczkę dla dziecka zabawkę badziew szczotka rozleciała się w rękach oraz włosia wychodziły po całym domu
ZaletyŻadne
~Królu złoty / 2025-03-24 09:35
Ocena: 1.00 / 5
Mam powoli dość empiku. Nie wysyłają paczek, gubią je lub wysyłają niekompletne zamówienia i później musisz się bujać z działem reklamacji. Zamówiłam trzy rzeczy i doszła jedna, nie wiem co za półgłówki robią na tym magazynie, ale spakowanie trzech rzeczy według zlecenia chyba nie jest jakimś trudnym zadaniem.
ZaletyBrak.
WadyJak wyżej.
~Michał / 2025-03-12 12:54
Ocena: 1.00 / 5
wystawiają towar którego nie mają, z premedytacją. Potem piszą że klient zyczył sobiw zwrtou pieniedzy.
Wadywystawiają towar którego nie mają.
~Andrzej / 2025-03-04 14:44
Ocena: 2.60 / 5
Zamówiony towar na empik.com nie został zrealizowany. Najpierw dostałem wiadomość że towar został wysłany a minutę później wiadomość o anulowaniu wysyłki o treści: Tytuł zwrotu: Anulowane przez klienta przed wysyłką. Okazało się że mają brak towaru na magazynie. Uważajcie na nich bo to nie pierwszy taki przypadek. Nie polecam kupowania na empik.com
WadyWystawiają towar którego nie mają
~Timea / 2025-02-21 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo rozczarowujące podejście do klienta. Obsługa kompletnie nie dba o jego dobro, wręcz ignoruje wszelkie problemy. Reklamacje i zwroty to droga przez mękę – zasłaniają się wymyślonymi procedurami, byle tylko uniknąć rozwiązania sprawy. Zero elastyczności i chęci pomocy. Zdecydowanie odradzam zakupy w Empiku!
ZaletyBrak
WadyFatalna obsługa klienta
~Martyna / 2025-01-24 14:27
Ocena: 1.00 / 5
Empik jako pośrednik to jest dno. Zamówione zabawki dla dzieci wadliwe, empik nie potrafi rozwiązać sprawy, długie przeciąganie reklamacji. Nie wiem czy to kwestia nie udolnych konsultantów, czy braku chęci pomocy. Finalnie zrezygnowałam, zabawki i pieniądze do śmieci. Teraz trzy zamówienia tego samego produktu w trzech różnych sklepach, trzy anulacje z tego samego powodu, a pieniędzy niema. Empik umywa ręce, żenujące, jeżeli nie potraficie rozwiązywać sporów, powinniście zrezygnować ze sprzedaży pośredniczej. Czas zgłosić sprawę do biura praw konsumenta.
~Zibi / 2025-01-22 09:10
Ocena: 2.00 / 5
UWAGA na zakupy w Empiku ! Mija już tydzień od zamówienia i przesyłki nie mam ! Negatywna ocena w tym przypadku to komplement. Ostrzegam i nie polecam !
~Zuzanna / 2024-12-18 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Dziś złożyłam zamówienie na empic.com zapłaciłam za nie blikiem, po kliku godzinach otrzymałam informację e-mail że produkt który zakupiłam mimo tego że jest dostępny na stronie nie ma go w magazynie i anulują zamówienie. Nie było by problemu gdyby chcieli zwrócić pieniądze, ale nie. Trzeba czekać około 2-3 dni robocze na ten fakt. Dla mnie to czyste przestępstwo. Wystawiają coś czego nie mają, biorą za to pieniądze i transakcja jest księgowana od razu ale oddać już nie chcą. Uważajcie, dla mnie ostatni raz.
~Barbara / 2024-12-17 05:41
Ocena: 1.40 / 5
Zamówiłam książkę w empiku, czekam już 2 tydzień a dostaje informację że nie ma w magazynie, na stronie ta książka jest tylko w innej cenie, porażka
WadyNiezrealizowane zamówienie. Bardzo długi czas oczekiwania
~Andrzej / 2024-12-15 18:54
Ocena: 1.00 / 5
KARTY PODARUNKOWE to kpina. W przypadku większości artykułów na stronie EMPIK nie można zapłacić kartą podarunkową. Jeżeli chcesz koniecznie zrealizować tę kartę, to musisz wybrać cokolwiek, nawet jeżeli tego nie potrzebujesz. A i tak towary te już na starcie są droższe niż te same w innych sklepach internetowych.
~agnieszka / 2024-12-12 16:52
Ocena: 1.00 / 5
zostalam w BEZCZELNIE OKRADZIONA Z PIENIEDZY PRZEZ EMPIK ,POBRALI PIENIADZE ANULOWALI ZAMOWIENIE I NIE ODDALI PIENIEDZY MOZE ZBIERAJA NA WOJNE NA UKRAINIE ZLODZIEJE BRAK ORGANIZACJI TO JEDNO ALE KRADZIEZ MOZE KTOS SIE WRESZCIE ZAINTERESUJE TA LIPNA FRMA BO JUZ MAMY OSZUSTUW NA WNUCZKA, TERAZ MAMY OSZUSTWA NA EMPIK BO JA ZOSTALAM OKRADZIONA A NASTEPNY MOZESZ BYC TY
ZaletyNIE MA
WadyWSZYSTKO
~Stara Baba / 2024-12-05 22:39
Ocena: 3.75 / 5
Empik Elbląg Ogrody, młoda niekompetentna sprzedawczyni. Nie istotny jest tu wiek i brak doświadczenia, ale buta i bezczelność poraża. Nie dość, że wprowadza klienta w błąd, to jest nieuprzejma i butna, wręcz obrażona. Nie chce się robić zakupów i narażać się na zachowania dwudziestoparoletniej frustracji .
~Piotr / 2024-12-02 13:04
Ocena: 2.80 / 5
Moje zamówienie najpierw zostało zgubione, po 3 dniach się okazało, że dojechało uszkodzone i musieli je zwrócić na magazyn. Po ponowieniu zamówienia przez obsługę, miałem je otrzymać pod koniec tygodnia. Bez żadnej informacji przesunięto realizację na kolejny tydzień. W międzyczasie dwukrotnie rozmawiałem z infolinią, kompletowali zamówienie i w poniedziałek miała być wysyłka. W poniedziałek się okazało, że jednak jednego z elementów zamówienia nie mają na stanie, o czym też mnie nie poinformowano podczas kilku wcześniejszych rozmów z infolinią, wszystko wyszło w dniu teoretycznej wysyłki. Żeby było śmieszniej Empik nie był w stanie w żaden sposób mi tego zrekompensować, chcieli mi tylko wcisnąć bon na kolejne zakupy, co nie będzie miało już miejsca. Za obsługę i reklamację jedna gwiazdka więcej, bo Pani z obsługi była miła. Ich logistyka nie istnieje. Jakbym z Chin to zamówił, doszło by szybciej, niż z Empiku.
~XXXX345 / 2024-11-30 20:19
Ocena: 4.40 / 5
mo zdaniem bylo dobrze czasem robie zakupy w salonie produkty ok sa jakosciowo dobre ksiazki tez sa ciekawe pisze prawde szczerze polecam
Zalety - 20 procent przy odbiorze zamowionych produktow . przy kupowaniu nowych
Wadyniema
~agnieszka / 2024-11-28 12:15
Ocena: 1.00 / 5
zamowienie anulowane ,kasa pobrana zwrot nierealny NIE POLECAM chyba ze chcesz stracic kase