strona 1 z 86
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Jacek / 2025-12-23 20:07Ocena: 1.60 / 5
Na święta w 1.5 tyg. Nie dotarła przesyłka. Dno . Nigdy nie zrobię zakupów w tym sklepie. Ostrzegam was. -
-
~ALBERT / 2025-12-14 17:32Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam zakupy na Empik, który okazuje się nieuczciwym sprzedawcą, a właściwie pośrednikiem, niemającym kontroli nad tym, co trafia do klientów. Kupiłem robota dla dziecka za kilkaset złotych, a otrzymałem produkt wart 36 zł dostępny na Allegro. Pośrednik zwleka ze zwrotem pieniędzy albo odmawia, twierdząc, że produkt został dostarczony uszkodzony. Co więcej, klient musi samodzielnie opłacić koszt zwrotu, co dodatkowo zwiększa straty. Takie praktyki są nieuczciwe i narażają kupujących na ryzyko. Ostrzegam zwłaszcza w okresie przedświątecznych zakupów, kiedy wielu klientów szuka prezentów i może paść ofiarą podobnych sytuacji. -
~Rafal / 2025-12-12 11:02Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo, przestrzegam przed zakupami w sieci Empik. Dnia 28.11 ( 3 tygodnie temu) zamówiłem telefon komórkowy, do dzisiaj zamówienie nie zostało zrealizowane ( nr 40102211999796 ). Dostaję wiadomości zapewniające mnie, że już już za chwilę za którymi nie idą żadne działania. Jestem już w stanie uwieżyć, że zostałem przez Empik po prostu oszukany! Jeżeli chcecie zamówić coś na Święt, nie zamawiajcie w EmPiku, bo możecie się srogo rozczarować! -
~Szwed / 2025-12-10 07:42Ocena: 1.40 / 5
Negatywna Opinia dla Sklepu Empik (Dotyczy Zakupu Elektroniki)
Tytuł: Brak odpowiedzialności za sprzedawany sprzęt i odrzucona reklamacja gwarancyjna. Zdecydowanie odradzam zakup elektroniki!
Zakupiłam w salonie/sklepie internetowym Empik (proszę wybrać właściwe) maszynkę do golenia, która uległa poważnej awarii w okresie gwarancyjnym. Ostrza poluzowały się w takim stopniu, że przebiły obudowę urządzenia, odsłaniając wewnętrzny mechanizm. Takie uszkodzenie sprawia, że maszynka jest nie tylko niezdatna do użytku, ale i potencjalnie niebezpieczna.
Moja reklamacja została odrzucona przez sprzedawcę Empik z kuriozalnym uzasadnieniem: "nieumiejętne użytkowanie".
Zastanawiam się, w jaki sposób można "umiejętnie" użytkować maszynkę, której mechanizm jest widoczny z zewnątrz? Jest to ewidentna wada konstrukcyjna lub materiałowa, która powinna być uznana w ramach gwarancji. Złożone przeze mnie odwołanie również nie przyniosło skutku.
Sprzedawca, oferując elektronikę, powinien brać odpowiedzialność za jakość sprzedawanych produktów i rzetelnie rozpatrywać reklamacje. W tym przypadku Empik całkowicie się od tego uchylił.
Moja konkluzja: O ile Empik jest świetnym miejscem do zakupu książek, o tyle zdecydowanie odradzam kupowanie w nim jakiejkolwiek elektroniki. Poziom obsługi reklamacyjnej jest żenujący i naraża klienta na straty finansowe oraz czas. -
~Darek / 2025-12-07 11:36Ocena: 1.80 / 5
Asortyment w miarę ok ale realizacja zamówienia i termin dostawy katastrofa!!! Niby firma z Warszawy i towar niby w kraju a od zamówienia do dostarczenia 1 płyty tydzień!!! WadyTermin realizacji brak info o przewidywanym terminie -
~Gonek / 2025-12-04 20:18Ocena: 2.60 / 5
Sklep działa wykorzystując luki prawne, w przypadku reklamacji stwarza bardzo duże problemy. Droga elektronika zapakowana w zwykłą kopertę babelkową, oczywiście nie dociera w całości. Koszmar -
~Adam S / 2025-12-04 09:12Ocena: 1.80 / 5
Empik zawsze kojarzył mi się z solidną marką – może dlatego, że pamiętam czasy, gdy był „oknem na świat” w komunistycznej Polsce, jedynym miejscem z dostępem do prasy i literatury obcojęzycznej. Niestety, sentyment został brutalnie zweryfikowany.
Pierwsze rozczarowanie: karta prezentowa ważna tylko rok. Po tym czasie Empik przywłaszcza sobie niewykorzystane środki – trudno to nazwać przyjazną polityką wobec klienta.
Drugie rozczarowanie: brak możliwości opłacenia e-booków kartą prezentową. Przy najlepszej woli nie potrafię zrozumieć sensu takiego ograniczenia. W efekcie prezent, który miał dawać swobodę wyboru, okazał się pułapką.
Empik, który kiedyś był symbolem otwartości, dziś stosuje praktyki, które bardziej przypominają restrykcyjną politykę niż nowoczesne podejście do klienta. Szkoda – bo zaufanie i sentyment są trudne do odzyskania.ZaletyBrakWadyOpisane w opinii -
~Monika / 2025-12-03 23:17Ocena: 2.80 / 5
Jedna Pani z obsługi w Serenadzie powinna zmienić pracę lub zapanować nad swoimi nerwami???? Dobrze, że ma wspomagającą koleżankę, życzliwą dla zdezorientowanego klienta????
M. -
-
~Chris / 2025-11-24 20:09Ocena: 3.00 / 5
Zamówiłem kabel USB za "drobne" ok. 30 zł.
Niedługo potem przyszedł do mnie e-mail informujący mnie, że zwrócono mi kwotę zamówienia ponieważ zwróciłem towar z powodu jego uszkodzenia.
Zdziwiło mnie to, bo jeszcze w tym momencie towar do mnie nie dotarł - zapytałem więc, o co tu chodzi.
Otrzymałem odpowiedź, że towar się skończył i dostawa nie może być już zrealizowana.
Na moje żądanie dostarczenia zamówienia, które złożyłem prawidłowo (towar według portalu był na stanie w momencie złożenia zamówienia), a ktoś kłamał w dokumentacji, aby ukryć swój błąd, dostałem tylko informację, że towar nie może być ponownie dostarczony...
Ż E N A D A !!!!!!WadyKŁAMSTWA PERSONELU EMPIK I JEGO POŚREDNIKÓW. -
~Megg / 2025-11-14 18:00Ocena: 2.80 / 5
3 tygodnie temu pobrało mi pieniądze w kasie samoobsługowej. Transakcje odrzucilo Pani kazała mi zapłacić w kasie ponownie za to samo. Wyszło na to że skasowali mnie podwójnie a zwrotu pieniędzy jak nie było tak nie ma. Każą czekać. Jak można zablokować komuś pieniądze na tyle czasu. Córce zdarzyło się to samo. Nigdy więcej nie zapłacę w empiku kartą -
~Karolina / 2025-09-13 19:24Ocena: 2.40 / 5
Pani w galerii w Częstochowie w empiku nie wiedzą nawet jaki mają asortyment pytając o kredki do kąpieli twierdzą że one nigdy nie mały takiego czegoś zamiast stanąć na kasie stoją w kącie i bawią się telefonem . -
~Jar / 2025-09-11 12:48Ocena: 2.00 / 5
Na trzy realizowane zamówienia do salonu, w dwóch uszkodzone książki. Dno nie sprzedawca. WadyCeny, jakość dostawy, jakość reklamacji i kontakt posprzedażowy -
~lukaszwil1984 / 2025-09-10 15:19Ocena: 1.20 / 5
Zamówiłem dwie rzeczy. Jedna przyszła do salonu i ja odebrałem druga do paczkomatu. Jeden produkt - trymer do cięcia papieru - jakość fatalna. Nie potrafił przeciąć nawet jednej kartki. Drugie zamówienie to koperty pionowe przeźroczyste z rzepem a przyszły koperty przezroczyste ale poziome z zatrzaskiem. Nikt nie zwrócił mi za przesyłkę produktów które odesłałem. Musiałem sam zapłacić za zwroty! ZaletybrakWadyjakość produktu, zgodność produktu z zamówieniem. -
~Olala / 2025-08-27 18:25Ocena: 1.60 / 5
Oceniam salon w Piekarach Śląskich.
Jedna osoba na salon, jedna kasa samoobsługowa. Korek przy kasie praktycznie non stop.
Ekspedientki mają tempo pracy bardzo bardzo powolne...
Przyjmowanie reklamacji odnośnie cen - droga przez mękę.
Niestety, choć wybór asortymentu jest duży,to były to zdecydowanie moje ostatnie zakupy w Empiku, tym bardziej, że ceny są naprawdę wysokie w porównaniu do konkurencji.ZaletyBogaty asortymentWadyTotalnie niekontaktowa obsługa, trudność rozwiązywania w przypadku pojawienia się sytuacji sporych.
-
~Jarek / 2025-08-11 16:01Ocena: 1.80 / 5
"Przywłaszczyli" sobie pieniądze z karty podarunkowej bo minęło 12m-cy. Odpowiedź na reklamację - aby przywrócić termin i móc zrealizować kartę - na poziomie "bujaj się frajerze, mineło 12mcy, jest regulamin, żegnamy" ... kwota? 30zł! Tylko dziecka szkoda bo dostał na prezent i chciał kupić Lego za 300zł i liczył na obniżkę... strata dla Empik ale już się o tym nie dowiedzą. Lego kupione u konkurencji. Dla mnie nie chodzi o kasę ale o podejście do klienta przez dział obsługi klienta. I to nie jest pierwszy problem... podobnie było z ich rocznym programem "premium" , po miesiącu zrezygnowałem ale oddali tylko za 5mcy zamiast za 11mcy... bo tak sobie napisali w regulaminie. Na szczęści konkurencja jest i można wszystko kupić gdzie indziej. Nawet jak Empik będzie najtańszy to i tak nie wybiorę ich oferty. Swoją drogą ciekawe jak wyglądają reklamacje sprzętu elektronicznego... aż strach pomyśleć. ZaletyDo momentu zapłaty SUPER !!!WadyObsługa posprzedażna to tragedia, dno dna i kilometr mułu. -
~Pozdrawiam / 2025-08-07 16:31Ocena: 2.60 / 5
Gdy już zamówienie było opóźnione zamówienie zostało anulowane przez nich. -
-
~Mama / 2025-07-28 12:15Ocena: 1.40 / 5
Tak fatalnej obsługi i jakości dostarczonego towaru dawno nie uświadczyłam. Zamawiałam rzeczy , które zostały podzielone na dwie przesyłki ( za które trzeba było oddzielnie zapłacić). Firma Grymel która sprzedaje przez Empik wysyła plecak jaki mają na stanie a nie jaki jest w ofercie. Nie uznają reklamacji....bo łatwiej napisać, że dla nich towar jest taki sam jak w ofercie. Dziadostwo i naciąganie klienta. W sprawie reklamacji trudno o jakiś kontakt telefoniczny. CAŁYM SERCEM NIE POLECAM !! Szkoda zdrowia i wydanych pieniędzy. Zaletybrak -
~Kasia / 2025-07-24 18:39Ocena: 1.40 / 5
Żenująco na niskim.poziomie. Zamawiasz produkt, wciskają Ci inny. Teraz jest problem.ze zwrotem pieniędzy. Zdecydowanie odradzam Empik. ZaletyZeroWadyOszuści -
~jd / 2025-07-10 12:06Ocena: 1.00 / 5
Sprzedają produkty, których nie posiadają. Na realizację zamówienia (perfumy za 800 zł, które miały być prezentem) czekałem 8 miesięcy. W międzyczasie przysyłali beznadziejne e-maile o tym jak bardzo się starają, ale produkt jest niedostępny. W innych sklepach nie było żadnego problemu z dostępnością. Obsługa klienta na poziomie z poprzedniej epoki. ZaletybrakWadywszystko -
~Wkurzony klient / 2025-07-10 09:44Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś lubiłem empik, ale to co teraz wyprawia ten sklep woła o pomstę do nieba. Oferują książki, których nie mają na stanie! A to jak zwodzą potem klienta to byłby świetny motyw filmu dla Barei. Zakupiłem i opłaciłem książkę DWA I PÓŁ MIESIĄCA TEMU (zamówienie nr 10102093883533) i do dziś jej nie mam. Po SIEDEMNASTU dniach od zakupu Empik przyznał się, że nie ma książki i nie może jej zdobyć. Uwaga: widziałem, że przynajmniej kilka dni po moim zakupie wciąż była w ofercie! Co kilka dni otrzymywałem informacje, że starają się, że "lada chwila książka będzie do mnie wysłana". Książkę oferuje wielu innych sprzedawców, więc mogliby bez problemu zakupić ją gdzie indziej i mi ją przesłać (wysyłałem im linki do oferty innych sklepów). Ale nie - tego nie mogą zrobić. W końcu dowiedziałem się... uwaga, można spaść z krzesła... że na zakup książki gdzie indziej NIE POZWALA IM SYSTEM (brawo system!) więc... CZEKAJĄ NA DODRUK KSIĄŻKI! I pewnie powinienem się cieszyć, że ta książka w ogóle została napisana i nie muszę czekać, aż autorka ją skończy!
Wysłałem skargę do UOKiK i zamierzam opowiedzieć tę historię wszędzie gdzie się da. Będę pisał do czasu aż ktoś tam postanowi naprawić sytuację. Mam nadzieję, że empik jeszcze nie przegnił do cna i że ostał się jeszcze ktoś kompetentny, kto potrafi poczuć się odpowiedzialny za dane słowo i zna dobre praktyki w handlu. Komu leży na sercu dobro firmy, naprawi sytuację i wyrzuci na pysk wszystkie osoby, które są odpowiedzialne za realizację mojego zamówienia. A jak nie, to ta historia znajdzie się na każdym forum dotyczącym zakupów w sieci. A moja noga więcej w empiku nie postanie.
Czekacie na dodruk? No to żebyście się nie nudzili będę Wam dostarczał lektury. Codziennie.WadyZamówienie niezrealizowane od prawie 3 miesięcy !!! Brak woli rozwiązania problemu w satysfakcjonujący klienta sposób. Obsługa poniżej krytyki!
strona 1 z 86
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
