Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 346 opinii

2.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.70
  • Dostawa
    2.25
  • Poziom cen
    2.49
  • Łatwość zamawiania
    2.91
  • Asortyment
    2.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 18
  • ~Ela / 2020-03-20 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na dostawę juz tydzien. Dwa razy dzwoniłam w sprawie mojego zamowinienia. Podawali, że paczka przyjdzie normalnie. 2 sprawa, wybrałam kuriera, a paczka przyjdzie pocztą Polską.
    Wstyd !!!!! Taka duża firma, a tyle błędów przy jednym zamówieniu. Do tego zero informacji. To jest moje ostatnie zamówienie!!!
  • ~Mrówa / 2020-03-19 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Usunięcie danych osobowych maksymalnie utrudnione - brak opcji ,,usuń konto" w aplikacji czy na stronie. Call center ,,nie może" - trzeba pisać maila z prośbą o usunięcie danych. Bardzo słabo.
  • ~bolo499 / 2020-03-19 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Moim kryterium był termin dostawy. Na stronie pisało, wysyłka 24h. Już po kilku godzinach dostałem maila o wydłużeniu terminu. Niestety przy panującej epidemii wybrałem sposób zapłaty przedpłata. Już żałuję, zwykłe naciagactwo. Odradzam zakup na tej stronie!
    ZaletyBrak
    WadyBrak terminowości.
  • ~Rafał84 / 2020-03-16 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłanie zdjęć to TOTALNA PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!! kilka razy próbowałem dodać zdjęcia i za każdym razem wyskakiwał błąd i w końcu nic się nie zapisało i 2 godziny siedzenia przed komputerem do d..............
  • ~Beata / 2020-03-12 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam przez stronę empik książkę w przedsprzedaży 8 marca (poczuj się jak w domu) aby mieć ją jak najszybciej. Dostawa miała być na 11marca i tego dnia dostałam wiadomość iż "czas realizacji Twojego zamówienia zostanie wydłużony". Nie wiadomo na kiedy. Dzisiaj tj.12marca przychodzi wiadomość, że "zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia na 16-17.03. Poszłam więc do empiku stacjonarnego - książka stoi na półce. Pytam się czy mogę ją odebrać. Sprzedawca mówi że w cenie 60zł (a ja już za te książkę zapłaciłam!).

    Nigdy więcej zamawiania w empiku, pierwszy i ostatni raz zostałam tak oszukana.
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność
  • ~Ewa / 2020-03-02 17:28
    Ocena: 3.20 / 5
    Ceny wyższe niż na innych stronach. Uwaga na produkty wystawione przez Empik których nie są właścicielem. Produkty niewłaściwe opisane, niezgodne z rzeczywistością. Sprzedający twierdzi że Empik źle opisał towar. Reklamację trzeba załatwić ze sprzedającym, Empik nie pośredniczy w reklamacji. Koszty przesyłki spadają na kupującego. Nie polecam. Jeśli kupować to tylko książki. Reszta marnie
    ZaletyKsiążki, płyty polecam
    WadyBrak profesjonalizmu w obsłudze reklamacji. Przepychanki między Empik va sprzedającym
  • ~Przemek / 2020-02-28 20:48
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik wysyła zniszczone produkty, cd w połamanych pudełkach, pogniecione książki, poniszczone steelbooki, ten był kolejny zniszczony jaki od nich otrzymałem. Reklamacja polega u nich na zwrocie pieniędzy, nawet nie potrafią naprawić swojego błędu i mają klienta gdzieś. Właśnie zakończyłem przygodę z tym słabym sklepem.
  • ~Sebastian / 2020-02-26 22:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Unikać jak ognia w życiu nie trafiłem na taki brak profesjonalizmu robiąc zakupy online.
    A teraz szczegóły:
    Po złożeniu zamówienia i opłaceniu, po tygodniu otrzymałem pierwszy email:
    "Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 21.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"

    W dniu 24.02.2020 otrzymałem email o treści:
    "Cześć!
    Chcielibyśmy poinformować Cię, że zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia. Przewidywana nowa data to
    25.02.2020 - 26.02.2020.
    Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro i bardzo Cię przepraszamy. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby zakupy dotarły do Ciebie tak szybko, jak będzie to możliwe.
    Mamy nadzieję, że opóźniony produkt okaże się wart czekania i dostarczy Ci wielu pozytywnych wrażeń!
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    W tym samym dniu dzwoniąc na infolinie zostałem poinformowany, że przesyłka jest już w drodze i najpóźniej dnia 26.02 otrzymam.
    Tymczasem dzień później:
    "Cześć,
    Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 26.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    Kolejny email.
    Anulowałem zamówienie.
    ZaletyTa firma to jakiś żart....?
    WadyDziadostwo, dziadostwo, niekompetencja, żenada , nędza, szajs, badziewie, bubel, lipa, tandeta, gniot itp.
  • ~PATRO / 2020-02-25 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno - najpierw zamówienie opóźnione o tydzień, a potem anulowane bez pwoodu.
  • ~Ada / 2020-02-20 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka żenada. Brak kontaktu z klientem, dobrowolne anulowanie zamówienia bez wcześniejszego poinformowania klienta.
  • ~Damian / 2020-02-13 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zwykle wirtualna proporcja kończy się anulowaniem zamówienia. Najlepszy z jakim się spotkalem sposób tłumaczenia.

    "
    Cześć!
    Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr 10100501XXXXXX


    Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik
    "
  • ~Anna / 2020-02-13 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    sklep internetowy do poprawki. Cała procedura trwa godzinami, brak czytelności.
  • ~Karolina / 2020-02-12 01:11
    Ocena: 4.60 / 5
    W jednym z zamówień niestety 2 płyty CD miały pęknięte pudełka,szkoda, ponieważ z moich poprzednich zamówień byłam bardzo zadowolona.

    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, miła obsługa klienta
    Wadybrak odpowiedniego zabezpieczenia paczek przed uszkodzeniem
  • ~Dariusz / 2020-02-11 17:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Już więcej nic nie kupię dramat. Towar smartwatch nie miał funkcji podanych w Państwa opisie
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość obsługi klienta
  • ~Radek / 2020-02-11 14:51
    Ocena: 2.60 / 5
    Reklamowany produkt dostarczany do centrali 29.12.2019 do dzisiaj tj 11.02 2020 żadnej odpowiedzi. Nie polecam nikomu zakupów w epik com.
    ZaletyBrak
  • ~Ant / 2020-02-10 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to nie jest sklep tylko marketplace. Empik za nic nie odpowiada za zakup, trzeba uważać co tam jest bo zamiast kupić produkt w późniejszym czasie okazuje się że ten produkt jest wynajęty. Na infolini brak pomocy z problem. Prośba o przesłanie archiwalnej strony zakupu jest nie osiągalne ani na infolini ani przez e mail. NIE POLECIAŁBYM NAWET WROGOWI
    ZaletyBrak same wady
    WadyWszystki
  • ~Miniek / 2020-02-06 12:14
    Ocena: 3.25 / 5
    Internetowy Empik - to jakaś porażka. Towar w magazynie, a na wysyłkę trzeba czekać tydzień!?
    (gdyby nie to, że mam w pracy program Benefit i dostaję punkty, które trzeba spożytkowac w wybranych sklepach - np. Empik.com - nic bym tam nie zamawiał.)
    A jeśli chodzi o punkty to też nie wszystko działa jak powinno. Okazuje się, że punktami można płacić jedynie za towary, które "Sprzedaje: Empik", a nie któryś z jego dostawców/kooperantów. Radzę uważać.
    ZaletyFajna, przjrzysta strona. Duży plus za nawigację i łatwość zamawiania.
    WadyCzas oczekiwania na przesyłkę i problem z wykorzystaniem punktów Benefit.
  • ~DZIDZIA / 2020-02-05 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wściekła kupiłam hel w puszcze na 39.99 zł i starczyło na pół balona (2) 40 cm 8 jeszcze ona nie lata a w instrukcji wyraźnie pisało że dać pół helu i pół powietrza. Nie polecam
    Zalety-----------
    WadyWszystko
  • ~Kama / 2020-02-05 13:17
    Ocena: 1.40 / 5
    Po złożeniu zamówienia czekałam 4 dni, na informację, że towar jest niedostępny i przesyłka została anulowana. Całe szczęście, że była zamówiona z płatnością przy odbiorze, bo kolejne dni spędziłabym na wyczekiwaniu na zwrot swoich pieniędzy
  • ~Adam / 2020-02-01 03:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia nie dotyczy bezpośrednio empik ale współpracójącej firmy Asport.Złożyłem zamówienie i firma ta bezczelnie wysłała mi towar z ekspozycji co nie było nigdzie opisane.Mało tego towar był dosyć solidnie pouszkadzany w postaci obić i zarysowań.Tak że poniekąd reklamowanie na swojej stronie firmy bazujące na oszukańczych praktykach w moim mniemaniu wystawia również opinie samemu empikowi.
    WadyWspółpraca z bezczelnymi oszustami
strona 1 z 18
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.21, ilość opinii: 1624
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1267
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.07, ilość opinii: 654
Komputronik.pl
Ocena: 3.66, ilość opinii: 521
Empik.com
Ocena: 2.38, ilość opinii: 346
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.72, ilość opinii: 312
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 858
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 679
ITAKA
Ocena: 2.72, ilość opinii: 380
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 346
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 224
nju mobile
Ocena: 3.11, ilość opinii: 153