Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 247 opinii

2.53 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.79
  • Dostawa
    2.51
  • Poziom cen
    2.63
  • Łatwość zamawiania
    3.08
  • Asortyment
    2.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 13
  • ~evkah777 / 2019-09-13 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowilam ksiazke, ktora miala dotrzec w przeciagu 1-3 dni roboczych, byla ona preentem, dla bliskiej osoby, ktora niestety wyczekiwala go tygodiami. Musialam sie kontaktowac wiele razy i tlumaczyc wszystko od nowa wielokrotnie, tak jakby nawet tych maili nie czytali, tylko dawali mi automatyczne odpowiedzi, ze sprawa zostala przekazana do kolejnego departamentu. NIkt sie ze mna bezposrednio nie skontaktowal, musialam to ja wiele razy sie do nich dobijac, bo pewnie zignorowaliby to calkowicie. Ze kurier prawdopodobnie zagubil przesylke, czuli sie jakby mogli umyc od tego rece. Ale, ze kurier ich i jako klient nie moglam na mierzyc paczki, oni (Empik) sie do tego nie przyczyniali rowniez. Zalosne, ze tak duza firma ma tak nie profesjonalne obslugi klienta, nie dajac zadnej odpowiedzi, czy mozliwosci wyslania tej ksiazki po raz drugi. Bylo to bardzo meczace, bo wiedzialam, ze sami z rozwiazaniem do mnie nie wroca! Zaczelam prosic o zwrot kosztow. Nawet tego nie mogli zrobic dobrze! Poinformowali, ze dostane zwrote kostow za ksiazke. Kropka. Zero przeprosin, musilam sie znowu dobijac, ze koszt wysylki tez musi byc zrocony. Nigdy wiecej kupna przez Empik. Mogli to inczaej rozwiac, mimio zainstnialego problemu. Jakakolwiek kompensa. Bo w jednym z maili, poinformowali mnie, ze moglabym doscac kupon znizkowy na 5zl, zalosne!
  • ~Grzech / 2019-09-11 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem smartband zegarek przyszedł po 8 dniach nie kapletny bez ładowarki inny model reszta zamówienia nie dotarła widocznie z Ali jeszcze nie doszło spszet badziew jakich mało dzwoniłem do empiku ale oni umywa ja ręce i odsyła ja do sprzedawcy empik to takie allegro w najgorszym wydaniu byle chajs się zgadzało ludzie niech sobie radzą sami jak jest jakiś problem. dowiedziałem się że każdy z nas może wstawiać tam towar najniższych lotów empik przyjmuje wszystkich i nie dba o kupujących gdy rozmawiałem z pracownikami empiku to nie wyrazili zgody na nagranie rozmowy? Czemu czy coś ukrywają ta strona powinien zająć się prokurator bo coś jest tam nie tak empik i sprzedawcy którzy wystawiają towary na tej stronie obracają pieniędzmi kupujących z jednej osoby to nie są duże straty ale oszukanych kupujących jest więcej no i automatycznie sumka robi się też większą a wtedy można obracać pieniędzmi kupujących bo przecież my możemy czekać na zwroty brawo empik świetna reklamę sobie robicie pozdrawiam dyrektora generalnego empiku świetna strategia firmy wyciągnąć jak najwięcej się da i umyć raczki
    ZaletyUmywanie raczek
  • ~Karolina / 2019-09-11 20:55
    Ocena: 4.60 / 5
    Z 3 zamówionych płyt cd odebrałam tylko jedną,dlatego,że pozostałe 2 płyty cd były uszkodzone,proszę dobrze zabezpieczać paczki tak aby docierały w całości.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik , miła obsługa klienta
    Wadybrak zabezpieczenia paczek
  • ~Oburzona / 2019-09-10 08:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam podręcznik dla dziecka do religii dla Kl 0 ,prosząc panią o spr dokładne autora i asygnatury , po odebraniu książki będąc pewna ze to ta bo tytuł się zgadzał podpisałam ja a w rezultacie książka choć ten sam tytuł to inna asygnatura i autor . Zostałam wprowadzona w błąd , pracownik z salonu w Kaliszu okazał się niekompetentny , ja zostałam z książka i wydanymi pieniędzmi. Nie polecam tego salonu.
    WadyNiekompetentny personel
  • ~Suzi / 2019-09-03 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku czerwca (03.06) kupiłam w empik ssawkę do odkurzacza. Niestety ssawka nie pasowała do rury z mojego odkurzacza więc od razu ją spakowałam i odesłałam. Zwrot nie został uznany, ponieważ jak napisała mi Pani z obsługi "ssawka była używana". Zaskoczona tym faktem odpisałam, że nie używałam produktu i że jak długo zamawiam w sklepach internetowych, to coś takiego zdarzyło mi się pierwszy raz, bo nie mam w zwyczaju oddawać używanych rzeczy. Odesłałam taki produkt jaki otrzymałam. Dostałam maila zwrotnego z przeprosinami że zaszła pomyłka. Jednak po jakimś czasie zapytałam kiedy otrzymam pieniądze Pani odpisała, że zwrot jest odrzucony. Do tej pory a jest wrzesień pieniędzy nie otrzymałam. Mam nauczkę na przyszłość.
    Chcieliśmy zamówić w empik akcesoria do basenu za dość sporą kwotę. Dobrze, że tego nie zrobiliśmy. Uważajcie.
  • ~Marek / 2019-08-29 10:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Historia powtarzająca się jak u poprzedników. Brak przesyłki i jakiejkolwiek informacji co się dzieje z zakupionym przedmiotem ("zamówienie w realizacji"). Po kilku dniach bez żadnego "przepraszamy" informacja, że nastąpi zwrot środków na konto z powodu braku towaru. Dodam, że towar miał być dostarczony nie przez EMPIK tylko przez jakąś firmę zewnętrzną. Brak profesjonalizmu i kultury.
  • ~Luiza / 2019-08-26 16:55
    Ocena: 2.60 / 5
    Witam. W marcu kupiłam online telefon Mi A2 lite. Po 1,5 miesiącu telefon przestał działać. Zadzwoniłam w sprawie reklamacji. Empik umywa ręce, zakupiony telefon był w firmie Dragonist. Dodatkowo przeznaczony na rynek czeski, a nie polski. Z tego powodu nie mogłam dokonać reklamacji w serwisie w Łodzi. Po odesłaniu do Dragonist, po miesiącu otrzymałam zepsuty telefon i muszę odsyłać go ponownie.Choć w ekspertyzie napisali, że zainstalowali oprogramowanie na nowo- nie zrobili nic.Proszę uważać i nie kupować w Empik. Nie informują, że pośredniczą. To nieuczciwe ze strony sprzedawcy. A Dragonist utrudnia reklamacje. Jestem prawie 2 miesiące bez telefonu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informowania o nieuwzględnianiu reklamacji. Klient pozostawiony sam sobie
  • ~Zadrek / 2019-08-20 13:25
    Ocena: 2.40 / 5
    Brak możliwości reklamacji podwójnie kupionego produktu (przypadkowo).
  • ~Klaudia / 2019-08-16 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilam młynek elektryczny dostalam maila, że jest w realizacji.. Po 4 dniach anulowano moje zamowienie z powodu braku produktu.
    Bez sensu
    Strata czasu i pieniędzy
    To nie pierwszy taki przypadek!!!!
    Niech się ogarnąć w końcu !
  • ~Beata / 2019-08-09 13:37
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłam perfumy, natychmiast dokonałam płatności. Po 2 dniach przyszło powiadomienie, że brak towaru na magazynie.
    Zwrot środków - mają 14 dni .....
  • ~Anna / 2019-08-08 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają podręczniki których nie mają, a pieniądze biorą z góry. Uwaga na zamówienia podręczników.
    WadyPłatnośc z gory za towar którego nie ma.
  • ~Tadeusz / 2019-08-05 10:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłem Smartfon SAMSUNG Galaxy A40, 64 GB, DualSim. Jak się okazało po zakupie smartfony pochodzą z Anglii i nie są w zakresie gwarancyjnym obsługiwane przez serwis Samsunga. W związku z moimi problemami, na infolinii polecono mi wysłanie smartfona pocztą do Empik w Warszawie. Jeżeli jesteś informatykiem lub kupujesz na firmę, w której jest informatyk znający anroida, to nie ma problemu, możesz w Empik taki aparat kupić (jeśli nie boisz się ryzyka, że mogą wystąpić w okresie gwarancyjnym awarie telefonu). Jeżeli kupujesz prywatnie nie polecam! W zestawie aplikacji nie ma Sklepu Play i jest problem z jego ściągnięciem, można to zrobić pewnym okrężnym sposobem, do czego potrzebny jest informatyk. Jak mu zapłacisz za usługę, to zakup w Empik staje się nieopłacalny. Lepiej zakupić telefon wprowadzany przez Samsunga dla polskiego odbiorcy. Oczywiście, po zainstalowaniu sklepu play wszystkie potrzebne aplikacje wchodzą bez problemu. Niestety, w przypadku dystrybucji tego telefonu, postępowanie Empik jest mocno dwuznaczne....
  • ~Niezadowolony / 2019-07-23 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna, kupię jutro w kolporter. Sprzedają karty podarunkowe, które nie działają... stanowczo odradzam...
  • ~wek23 / 2019-07-18 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Granda! Nie dość, że czekałem 8 dni na zamówienie, to jeszcze brakowało w nim 1 przedmiotu. Po kilku dniach sklep uznał, że wcale nie zauważyli aby towar nie został zapakowany, ale łaskawie uznają reklamację. Zależało mi bardzo na dostawie brakującego produktu, gdyż miał to być prezent, ale konsultantka stwierdziła, że nie mogą mi dostarczyć zakupionego towaru a jedynie oferują zwrot pieniędzy na który się nie zgodziłem. Dodatkowo zamówienie odbierała osoba trzecia i to na jej kartę wysłali zwrot bez mojej zgody. Co najlepsze, to towar o którym mowa nadal jest w ciągłej sprzedaży. Jak wcześniej lubiłem ten sklep, tak teraz nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
  • ~Metal666 / 2019-07-08 14:08
    Ocena: 4.60 / 5
    Dzisiaj paczka odebrana przy 3 płytach wyłamane ząbki a przy następnych 3 płytach pęknięte pudełka zapakowana przesyłka niedbale
  • ~Marcin / 2019-07-06 13:56
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłem grę! Po godzinie mail,o anulowanie zamówienia z powodu braku asortymentu w magazynie! Dno,dna!!!
    Nigdy więcej! Najgorszy sklep z jakim miałem wątpliwą przyjemność styczności!!!
    Odradzam!
    ZaletyZadnych
    WadyPowyzej
  • ~Sabina / 2019-07-04 20:47
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam angielski w samochodzie -porażka.Pomimo wpłaty przez kilka dni cisza.Przesłałam dowód wpłaty,dalej cisza.Okazało się , że po zalogowaniu na swoje konto byłam na koncie zupełnie obcej osoby (jej dane + numer tel widoczny) i dalej nie mogłam pobrać pliku.Nigdy więcej nie skorzystam. Płatność przez Dotpay Wielicka Kraków jest nieporozumieniem. Jest to drugi i ostatni zakup w tym sklepie-szczerze nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadybrak rzetelności,bałagan - płatność przez Dotpay to nieporozumienie
  • ~EK / 2019-07-01 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 30.06 br. zamówiłam i opłaciłam w całości zamówienie, jeszcze tego samego dnia dostając informację o rozpoczęciu jego realizacji. Jednak chwilę później otrzymałam wiadomość o zwrocie środków z powodu braku towaru. Jak się okazało, na stronie produkt wciąż był dostępny, jednak jego cena wzrosła o ponad sto złotych. Kiedy zadzwoniłam do "Centrum Wsparcia Klienta", cena produktu znowu uległa zmianie, data realizacji również uległa przesunięciu, ja natomiast zostałam poinformowana, że zamówienie będzie zrealizowane. Pan z CWK zaproponował jednak, żebym zadzwoniła do Państwa podwykonawcy i zapytała go, o co chodzi. Zadzwoniłam pod podany przez Państwa pracownika numer, jednak mężczyzna z którym rozmawiałam nie był za bardzo zainteresowany rozmową, twierdząc, że "on się Empikiem nie zajmuje". Po mojej prośbie zgodził się porozmawiać z osobą odpowiedzialną za zamówienie i obiecał oddzwonić. Nie muszę chyba nadmieniać, że wciąż czekam na ten telefon.
    Ponownie zadzwoniłam do "Centrum Wsparcia Klienta", gdzie okazało się, że zamówienie zostało anulowane i pani nic na to nie poradzi. Zaproponowała mi za to... żebym zapłaciła za towar jeszcze raz! Pani nie za bardzo rozumiała, że w sytuacji, w której nie mam ani zamówienia, ani pieniędzy za nie, nie mam już na tyle zaufania do Państwa firmy, żeby jeszcze razy wysyłać pieniądze. Ze strony "Centrum Wsparcia Klienta" również oczekiwałam czegoś więcej, niż tylko odsyłania do Państwa podwykonawcy.
    Podsumowując: jeśli ktoś lubi płacić i nie dostawać towaru, a potem wisieć na telefonie próbując się czegoś dowiedzieć- to jak najbardziej polecam.
    WadyKlient sam musi się zainteresować, co się dzieje z jego zamówieniem (i pieniędzmi)
  • ~Aneta / 2019-06-21 18:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga na kupione telefony. Reklamacja to iszystwi!!! Po 3 dniach telefon Samsung Galaxy przestał działać, minal miesiac od reklamacji a empik nie reaguje na monity!!! Nie ma zadnej odpowiedzi od producenta a empik udaje że pomaga ale nic nie robi. Oszuści!!!
    WadyNie respektują zgłoszonych reklamacji. Terminy dla empiku nie istnieją. Całkowita ignorancja klienta!!!
  • ~Jane / 2019-06-17 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa niekompetentna, niemiła, bez podstawowej wiedzy o swoich procedurach i bez jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Do tego jeszcze pani obsługująca mnie (Auchan Komorniki) na moje "do widzenia" odpowiedziała: "oby nie". W tym sklepie to nie pierwszy raz spotkałam się z taką obsługą, dlatego dodaje negatywną opinie.
strona 1 z 13
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1615
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1258
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.14, ilość opinii: 553
Komputronik.pl
Ocena: 3.77, ilość opinii: 491
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.79, ilość opinii: 279
Empik.com
Ocena: 2.53, ilość opinii: 247
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126