strona 1 z 84
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Stara Baba / 2024-12-05 22:39
Empik Elbląg Ogrody, młoda niekompetentna sprzedawczyni. Nie istotny jest tu wiek i brak doświadczenia, ale buta i bezczelność poraża. Nie dość, że wprowadza klienta w błąd, to jest nieuprzejma i butna, wręcz obrażona. Nie chce się robić zakupów i narażać się na zachowania dwudziestoparoletniej frustracji . -
-
~Piotr / 2024-12-02 13:04
Moje zamówienie najpierw zostało zgubione, po 3 dniach się okazało, że dojechało uszkodzone i musieli je zwrócić na magazyn. Po ponowieniu zamówienia przez obsługę, miałem je otrzymać pod koniec tygodnia. Bez żadnej informacji przesunięto realizację na kolejny tydzień. W międzyczasie dwukrotnie rozmawiałem z infolinią, kompletowali zamówienie i w poniedziałek miała być wysyłka. W poniedziałek się okazało, że jednak jednego z elementów zamówienia nie mają na stanie, o czym też mnie nie poinformowano podczas kilku wcześniejszych rozmów z infolinią, wszystko wyszło w dniu teoretycznej wysyłki. Żeby było śmieszniej Empik nie był w stanie w żaden sposób mi tego zrekompensować, chcieli mi tylko wcisnąć bon na kolejne zakupy, co nie będzie miało już miejsca. Za obsługę i reklamację jedna gwiazdka więcej, bo Pani z obsługi była miła. Ich logistyka nie istnieje. Jakbym z Chin to zamówił, doszło by szybciej, niż z Empiku. -
~XXXX345 / 2024-11-30 20:19
mo zdaniem bylo dobrze czasem robie zakupy w salonie produkty ok sa jakosciowo dobre ksiazki tez sa ciekawe pisze prawde szczerze polecam Zalety - 20 procent przy odbiorze zamowionych produktow . przy kupowaniu nowychWadyniema -
~agnieszka / 2024-11-28 12:15
zamowienie anulowane ,kasa pobrana zwrot nierealny NIE POLECAM chyba ze chcesz stracic kase Zaletynie maWadyoszustwo i zlodziejstwo -
~agnieszka / 2024-11-27 19:21
bardzo nie uciwa firma najpierw pobieraja pieniadze a potem pisza ze zamowienie zostalo anulowane po rozmowie telefonicznej powiedziano mi ze pieniadze zwuca kiedys........... tragedia NIE POLECAM I RADZE UWAZAC Zaletynie maWadyoszustwo -
~B / 2024-11-26 10:50
granda i skandal. Zamówienie miało zostać zrealizowane w 1-2 dni. Dzień 5 i nic. Kontakt z robocikiem zerowy... Czekam obie na połączenie z konsultantem.... Zaletybrak zaletWadysame wady -
~Stasiek / 2024-11-17 00:25
Nie zwracają pieniędzy za zepsuty produkt, tylko środki do wykorzystania u nich! -
~Marek / 2024-11-12 20:30
Kupiłem książkę w Empik.com od Tezeusz
Przysłano niewłaściwą książkę.
I zaczęły się schody.
Brak kontaktu, odpowiada utomat, gdy mu odpowiesz to nic się niedzieje. Masakra.
Bardzo odradzam zarówno Empik jak i Tezeusz antykwariat -
-
~SIR / 2024-10-25 12:40
Zamówiony towar w Empik dostarczyła tragiczna firma K&B SHOES Kamil Brózda.
Najpierw nie było faktury, później przyszła błędna. Uzyskanie informacji i obsługa Empik i tego Brózdy przeszły wszelkie oczekiwania. Koszt mojej obsługi przekroczył wartość zamówienia. Niiiiiiigdy więcej nic nie Zamówię.
Po prostu koszmar.Wadywspółpracują z firma do kto®ej nie mają numeru telefonu. -
~dawid / 2024-09-09 23:19
Empik namawial mne do zalozenia konta Premium ktore wiaze sie z rabatami itd.
Nastepnie chcialem kupic 5 ksiazek online ktore sie ukazaly i odebrac je w salonie. Okazalo sie ze zadna z 5 ksiazek (nowosci) nie bylana stanie wiec trzeba bylo je zamowic. Poniewaz nie kupilem ksiazek bezposrednio w salonie poniewaz ich nie bylo nie moglem skorzystac z kuponu znizkowego.
Wiec po co bylo mi tokonto premium? Empik jak zawsze nie ma sobie nic do zarzucenia. Obsluga klienta fatalna.
Nie polecam i nie bede robil juz tam zakupow.ZaletybrakWadyslaba obsluga klienta -
~edytab933 / 2024-09-02 14:04
Hulajnoga oddana na reklamację po 15 dniach użytkowania. Na reklamacji prawie miesiąc. Po Kilkukrotnych próbach otrzymania informacji na temat statutu reklamacji ciągle byłam zbywana. Po zażądaniu zwrotu pieniędzy nagle odpowiedź na reklamację negatywna. Obsługa totalne dno. Oni nic nie wiedzą, oni nie mają żadnych informacji. Oni się dowiedzą ale po tygodniu dalej brak odpowiedzi. -
~Michał / 2024-08-26 18:01
Firma handluje nieistniejącym towarem, okłamują klientów o wysyłce! Nie polecam. -
~Robert / 2024-08-24 14:53
Zdecydowanie odradzam. Oszuści. Oby zwrócić towar, trzeba na własny koszt odesłać paczkę do Paryża. Telefoniczna infolinia olewa sprawę.
Omijać dalekim łukiem. -
~Tumar / 2024-08-11 11:59
czuje się naciągnięta i niedoinformowana w zakresie opłat i usługi Empik premium.W rzeczywistości jest to dostęp do ZNIKOMEJ ilości audiobooków + wyskakujące reklamy. Szkoda nawet 1 zł na taką oferte. ZaletyBrakWadyznikomy wybór audiobooków + niechciane reklamy -
~Darek / 2024-07-30 16:52
Zakupiłem telefon Samsung w Empik. Ich firmą serwisującą jest CTDI Poland. Uwaga oszuści. Nie chcą naprawić telefonu w ramach gwarancji. Na stronie piszą że naprawa odrzucona, a w raporcie usługi że dokonano naprawy i wymiany części. Załączniki jako dowód. ZaletyAsortymentWadySerwis to oszuści. -
~Mati / 2024-07-20 18:12
Kupiłem konsole w sklepie internetowym Empiku , paczka zaginęła kurierowi tydzień temu i nie chcą oddać pieniędzy ZaletyBrakWadyOdpowiedz na maile typu : proszę sobie poszukać tej paczki -
-
~asa / 2024-07-16 13:03
Omijać z daleka!!! złożone i opłacone zamówienie nie ma odzwierciedlenia w potrwirdzeniu. Analogicznie płatności. Infolinia wprowadza w błąd. Irytuje! ZaletybrakWadyA-Z -
~Pawel / 2024-07-11 11:20
Niestety firma empik współpracuje z firmami takimi jak Pixel, która sprzedaje towar którego nie posiada. Nie można z firmą się z kontaktować. Nie odbiera telefonów, nie odpowiada na wiadomości. Firma Empik „umywa ręce” od całej sprawy. Nie polecam kupować przez ta platformę jeśli komuś zależy na czasie i nie chcę stracić nerwów. -
~Juniorek28 / 2024-05-29 12:12
NIEPOLECAM EMPIKU PREZENT DLA DZIECKA ZAMÓWIONY I PO 2 DNIACH ANULOWALI ZAMÓWIENIE .JA SIE PYTAM PO CO WYSTAWIACIE TOWAR KTÓREGO NIE MACIE NA STANIE .JEST TO WPROWADZANIE KLIENTAW BLĄD I OSZUSTWO Omijać szerokim łukiem Empik I Sklep Dandi Zgłoszona sprawa do UOKIK TERAZ NIECH ONI SIE NIMI ZAJMĄ WadyWprowadzanie klienta w bląd -
~Asia / 2024-05-16 19:26
Odradzam i przestrzegam. Zakup dokonany wcześniej aby mieć pewność, ze dotrze na czas. Zamówienie złożone, informacja o terminie otrzymania dostarczona-szkoda, ze termin mija a produktu nie ma! Kontakt z centralą i co się okazuje- produkt nie dotrze na czas! Zero wcześniejszej informacji aby moc dokonać zakupu w innym sklepie. Produkt był dla mnie bardzo ważny, prezent dla dziecka! Szok jak się traktuje klienta.
strona 1 z 84
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »