Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 667 opinii

2.04 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.41
  • Dostawa
    1.72
  • Poziom cen
    2.18
  • Łatwość zamawiania
    2.60
  • Asortyment
    2.56

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NIEZADOWOLONA Z ZAKUPÓW / 2020-12-21 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie. Odległe terminy, o których informacja pojawia się dopiero po opłaceniu zamówienia. Produkty idą z różnych źródeł, za każdy liczone kosmiczne koszty przesyłki. Miałam do wykorzystania kody na zakupy, ale opcja tylko na wybrane produkty,,,,,szukaj wiatru w polu.....Straciłam mnóstwo czasu na poszukiwanie produktów, a na koniec okazało się, że koszty wysyłki przewyższają cenę produktów (każda przesyłka - każdy produkt liczony osobno, ok 20 zł, brak opcji odbioru w sklepie.....

    NIE POLECAM, WRĘCZ ODRADZAM !!!!!!
    STRATA CZASU I DUŻO NERWÓW
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Katarzyna / 2020-12-21 13:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam wszystkim Świateczne zakupy na empik.com
    Szkoda Waszych nerwów i rozczarowania ze strony najbliższych.
    Pomimo że zamówienie było złożone i opłacone już 5 grudnia, przesyłka nadal nie dotarła do adresata.
    Kurier paczki nie otrzymał. Kilkukrotne zglaszanie problemu na infolinii daje dokładnie nic. Zero informacji zwrotnej. Nie wróć wszystkim jest przykro. Wszyscy proszą o cierpliwość. A paczki jak nie było tak nie ma...
  • ~Danka / 2020-12-21 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest mi bardzo przykro stwierdzić, ale Empik jest obecnie totalna porażką. zamówiłam produkt przed świętami w poniedziałek, jako prezent, a dowiaduje sie w piątek, że moje zamówienie zostało anulowane. Dzwoniąc na infolinie, dowiedziałam się że nie ma produktu w magazynie, a na stronie jest tylko cena wyższa o 15 zł. To straszne , jak można tak oszukać kupującego . Więcej u nich nie zamawiam.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~pikuś / 2020-12-20 19:17
    Ocena: 1.60 / 5
    Po tygodniu oczekiwania moje zamówienie zostało anulowane i 3 dni przed Świętami Bożego Narodzenia zostałam bez prezentu dla dziecka. Jestem zbulwersowana takim sposobem traktowania klienta.
    Zalety-łatwość złożenia zamówienia
    Wady-nieodpowiednie traktowanie klienta
  • ~Mag,fle / 2020-12-20 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Na 3 dni przed Świętami informacja o anulowaniu zamówienia że względu na braki w asortymencie. Jestem szczerze zdziwiona i mocno rozczarowana jak Empik coraz gorzej traktuje swoich klientów. Nie rozumiem sprzedawania asortymentu, którego się nie posiada. Albo zła organizacja albo jakaś pomyłka. Poszkodowany klient nikogo nie interesuje.

    Nie polecam
  • ~Joanna / 2020-12-20 12:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Przesyłka ( która miała być prezentem świątecznym) dotarła do mnie ze zniszczonymi okładkami w sposób widoczny na tyle ze aż wstyd dać Coś takiego .....
  • ~Aga / 2020-12-20 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący sklep z kosmicznymi cenami i rzeczami, których nie ma w asortymencie. zamówienie składałam specjalnie dwa tygodnie przed świetami (zamówienia ze sklepów Allegro potrafiły dojść po dwóch dniach max) za to empik jak co roku jest zdziwiony ze jest wzmożony ruch przed świetami - cześć rzeczy przyszła za to empik postanowił mnie poinformować dziś czyli 4 dni przed wigilia ze oni jednak nie maja na stanie tego co było dostępne na stronie :/ nie interesuje mnie jak to robicie, inne sklepy potrafią wysyłać swoje przesyłki szybko i bez jakiegoś odwoływania - rzecz która odwołali jest nadal dostępna ale od dostawcy (jakbyście byli sensownym sklepem to byście zamówili i dostarczyli mi sami od dostawcy skoro wy zawaliliscie ale po co) - niestety dostaje bony empik w pracy i jestem zmuszona co roku robić tu zakupy - ale na szczęście większość w firmie ma tego dość i może już w przyszył roku uda się zmienić bony bo z gorszym sklepem niż empik chyba nie miałam doczynienia..
  • ~Krzysztof / 2020-12-19 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam plyte cyfrową MP3 do pobrania na ich stronie sklepu, co się okazało,można pobrać,ale plik nie zapisuje mi się w pobranych, wyskakuje mi zamiast piosenek to zdjęcie płyty. Dzwoniłam do obsługi klienta, zgłosili to dalej, ale czy z tym coś zrobią to nie wiem. Szkoda tylko pieniędzy.
  • ~Iii / 2020-12-19 21:35
    Ocena: 2.40 / 5
    Więcej nie zamówię nic. Zamówienie złożone 30.11.2020 do odbioru 16.12.2020.
    Oczywiście po pytaniu co się dzieje z zamówieniem Pani ostro twierdziła że dawno wysłane. NIE POLECAM!!!
    ZaletyZero
    WadyOgarnijcie się
  • ~Artur / 2020-12-19 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Z zamówionych trzech książek dotarła tylko jedna - sprawa zgłoszona na infolinii dwa tygodnie temu do tej pory zero odpowiedzi
  • ~Andrzej / 2020-12-19 12:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie warci nawet gwiazdki. Sprzedają towar, którego nie mają. Zamówienie złożone 7 grudnia. Potwierdzili termin dostawy 11-14 grudnia. 18 grudnia anulowali zamówienie ponieważ "nie udało nam się pozyskać części produktów od naszych dostawców". Należy omijać szerokim łukiem. Konkurencja zaciera ręce.
    Wadyabsolutny brak dbałości o klienta. Jak widać z licznych opinii, nagminną praktyką Empiku jest sprzedaż towaru, którego nie mają.
  • ~Lisek / 2020-12-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia w dostawie.
    Zamówienie z brakami. Pieniędzy nie oddają. Zwlekają
    Na infolinii nikt nic nie wie.
  • ~anka / 2020-12-19 10:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień dobry
    .
    Koszmar i skandal, dwie rzeczy anulowane, jedna po 3 dniach. Wybrałam dostawę do Żabki dostałam na pocztę
  • ~Terefere / 2020-12-19 10:43
    Ocena: 2.20 / 5
    Odwołują zamówienie, kilka dni po terminie, bez żadnej rekompensaty i jeszcze trzeba czekać na zwrot kasy... jak nie masz towaru, to go nie sprzedajesz, proste.
  • ~Sauronek / 2020-12-19 00:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Poprawcie tą stronę online z zamawianiem foto prezentów. Wyskakuje komunikat że zdjęcie zostało przesłane ale na edytorze wcale tych zdjęć nie czyta nie ważne czy prześlesz z fb, Instagrama czy z komputera. Męczyłam się nad tym z godzinę po czym odpuściłam i zamówiłam z innej stronki.
  • ~Marcin 12344 / 2020-12-19 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem książkę, która jest dostępna w wielu salonach w moim mieście po dziś dzień. Jej koszt w salonie to 49,00. Przez internet zamówiłem za 33,00... w konsekwencji otrzymałem maila: " ześć!

    Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr ...............


    Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby środki jak najszybciej wróciły na Twoje konto - możesz się spodziewać przelewu od nas w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.

    Odpowiedzi na mojego maila do dzisiaj nie dostałem. Promocje to tylko złudzenie i pewnie rzucane są tylko dla tych kto pierwszy. Szczerze odradzam.
  • ~Olek / 2020-12-18 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka była skompletowana. Potem nagle uszkodzono ja w magazynie, a na koniec po dwóch tygodniach moich interwencji okazało się że czegoś brakuje.
    Zwrot za nieotrzymane towary nadal nie wpłynął.
    Na infolinii nikt nic nie wie i tylko przepraszają. A jeżeli udzielają odpowiedzi, to każdy konsultant innej. Nie odpowiadają na maile
  • ~sareta / 2020-12-18 15:57
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam książkę po trzech dniach od zamówienia dostałam informację o anulowanym zamówieniu z powodu braku produktu!! natomiast w punkcie empik, gdzie miałam odebrać produkt książka jest tylko droższa o 16 złotych!! to już kolejna taka sama sytuacja i oczywiście brak kontaktu ze strony empiku!!
    Zaletybrak
  • ~Katarzyna / 2020-12-18 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    11 grudnia zamówiłam tablet dla dziecka. Miał przyjść od 12-15 grudnia. 16 grudnia empik poinformował mnie sms, że moja przesyłka się opóźni, bez podania daty dostawy. W dniu 18 grudnia zostałam poinformowana, że moje zamówienie zostało anulowane "z powodu braku dostępności produktu w sprzedaży przez Empik na stronie empik.com." i zajęło im 8 dni zorientowanie się, że sprzedają towar, którego nie mają. ciekawe ile zajmie im zwrot pieniędzy. Żenada - nie polecam. To już druga podobna transakcja z empik. NIE POLECAM!!!!
    Zaletybrak. kiepska obsługa
    Wadysprzedają towar, którego nie mają, nie szanują klientów, nie dotrzymują terminów
  • ~Były klient / 2020-12-18 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem i zapłaciłem za tablet. Po kilku dniach otrzymałem maila z informacją, że zaszła pomyłka na stronie internetowej i w rzeczywistości kupiłem gorszy model. Zapytali czy mają go wysłać, na co oczywiście nie wyraziłem zgody i zażądałem wysłania rzeczy za którą zapłaciłem. W odpowiedzi napisali że oddają mi pieniądze i nic nie wysyłają.
    ZaletyBrak
    WadyFirma oszukuje klientów próbując wciskać towar którego się nie zamawiało po zawyżonej cenie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.18, ilość opinii: 1647
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.72, ilość opinii: 1270
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.87, ilość opinii: 895
Empik.com
Ocena: 2.04, ilość opinii: 667
Komputronik.pl
Ocena: 3.59, ilość opinii: 538
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.68, ilość opinii: 330
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2275
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034