Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 703 opinii

2.02 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.39
  • Dostawa
    1.71
  • Poziom cen
    2.17
  • Łatwość zamawiania
    2.58
  • Asortyment
    2.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mag,fle / 2020-12-20 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Na 3 dni przed Świętami informacja o anulowaniu zamówienia że względu na braki w asortymencie. Jestem szczerze zdziwiona i mocno rozczarowana jak Empik coraz gorzej traktuje swoich klientów. Nie rozumiem sprzedawania asortymentu, którego się nie posiada. Albo zła organizacja albo jakaś pomyłka. Poszkodowany klient nikogo nie interesuje.

    Nie polecam
  • ~Joanna / 2020-12-20 12:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Przesyłka ( która miała być prezentem świątecznym) dotarła do mnie ze zniszczonymi okładkami w sposób widoczny na tyle ze aż wstyd dać Coś takiego .....
  • ~Aga / 2020-12-20 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący sklep z kosmicznymi cenami i rzeczami, których nie ma w asortymencie. zamówienie składałam specjalnie dwa tygodnie przed świetami (zamówienia ze sklepów Allegro potrafiły dojść po dwóch dniach max) za to empik jak co roku jest zdziwiony ze jest wzmożony ruch przed świetami - cześć rzeczy przyszła za to empik postanowił mnie poinformować dziś czyli 4 dni przed wigilia ze oni jednak nie maja na stanie tego co było dostępne na stronie :/ nie interesuje mnie jak to robicie, inne sklepy potrafią wysyłać swoje przesyłki szybko i bez jakiegoś odwoływania - rzecz która odwołali jest nadal dostępna ale od dostawcy (jakbyście byli sensownym sklepem to byście zamówili i dostarczyli mi sami od dostawcy skoro wy zawaliliscie ale po co) - niestety dostaje bony empik w pracy i jestem zmuszona co roku robić tu zakupy - ale na szczęście większość w firmie ma tego dość i może już w przyszył roku uda się zmienić bony bo z gorszym sklepem niż empik chyba nie miałam doczynienia..
  • ~Krzysztof / 2020-12-19 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam plyte cyfrową MP3 do pobrania na ich stronie sklepu, co się okazało,można pobrać,ale plik nie zapisuje mi się w pobranych, wyskakuje mi zamiast piosenek to zdjęcie płyty. Dzwoniłam do obsługi klienta, zgłosili to dalej, ale czy z tym coś zrobią to nie wiem. Szkoda tylko pieniędzy.
  • ~Iii / 2020-12-19 21:35
    Ocena: 2.40 / 5
    Więcej nie zamówię nic. Zamówienie złożone 30.11.2020 do odbioru 16.12.2020.
    Oczywiście po pytaniu co się dzieje z zamówieniem Pani ostro twierdziła że dawno wysłane. NIE POLECAM!!!
    ZaletyZero
    WadyOgarnijcie się
  • ~Artur / 2020-12-19 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Z zamówionych trzech książek dotarła tylko jedna - sprawa zgłoszona na infolinii dwa tygodnie temu do tej pory zero odpowiedzi
  • ~Andrzej / 2020-12-19 12:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie warci nawet gwiazdki. Sprzedają towar, którego nie mają. Zamówienie złożone 7 grudnia. Potwierdzili termin dostawy 11-14 grudnia. 18 grudnia anulowali zamówienie ponieważ "nie udało nam się pozyskać części produktów od naszych dostawców". Należy omijać szerokim łukiem. Konkurencja zaciera ręce.
    Wadyabsolutny brak dbałości o klienta. Jak widać z licznych opinii, nagminną praktyką Empiku jest sprzedaż towaru, którego nie mają.
  • ~Lisek / 2020-12-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia w dostawie.
    Zamówienie z brakami. Pieniędzy nie oddają. Zwlekają
    Na infolinii nikt nic nie wie.
  • ~anka / 2020-12-19 10:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień dobry
    .
    Koszmar i skandal, dwie rzeczy anulowane, jedna po 3 dniach. Wybrałam dostawę do Żabki dostałam na pocztę
  • ~Terefere / 2020-12-19 10:43
    Ocena: 2.20 / 5
    Odwołują zamówienie, kilka dni po terminie, bez żadnej rekompensaty i jeszcze trzeba czekać na zwrot kasy... jak nie masz towaru, to go nie sprzedajesz, proste.
  • ~Sauronek / 2020-12-19 00:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Poprawcie tą stronę online z zamawianiem foto prezentów. Wyskakuje komunikat że zdjęcie zostało przesłane ale na edytorze wcale tych zdjęć nie czyta nie ważne czy prześlesz z fb, Instagrama czy z komputera. Męczyłam się nad tym z godzinę po czym odpuściłam i zamówiłam z innej stronki.
  • ~Marcin 12344 / 2020-12-19 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem książkę, która jest dostępna w wielu salonach w moim mieście po dziś dzień. Jej koszt w salonie to 49,00. Przez internet zamówiłem za 33,00... w konsekwencji otrzymałem maila: " ześć!

    Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr ...............


    Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby środki jak najszybciej wróciły na Twoje konto - możesz się spodziewać przelewu od nas w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.

    Odpowiedzi na mojego maila do dzisiaj nie dostałem. Promocje to tylko złudzenie i pewnie rzucane są tylko dla tych kto pierwszy. Szczerze odradzam.
  • ~Olek / 2020-12-18 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka była skompletowana. Potem nagle uszkodzono ja w magazynie, a na koniec po dwóch tygodniach moich interwencji okazało się że czegoś brakuje.
    Zwrot za nieotrzymane towary nadal nie wpłynął.
    Na infolinii nikt nic nie wie i tylko przepraszają. A jeżeli udzielają odpowiedzi, to każdy konsultant innej. Nie odpowiadają na maile
  • ~sareta / 2020-12-18 15:57
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam książkę po trzech dniach od zamówienia dostałam informację o anulowanym zamówieniu z powodu braku produktu!! natomiast w punkcie empik, gdzie miałam odebrać produkt książka jest tylko droższa o 16 złotych!! to już kolejna taka sama sytuacja i oczywiście brak kontaktu ze strony empiku!!
    Zaletybrak
  • ~Katarzyna / 2020-12-18 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    11 grudnia zamówiłam tablet dla dziecka. Miał przyjść od 12-15 grudnia. 16 grudnia empik poinformował mnie sms, że moja przesyłka się opóźni, bez podania daty dostawy. W dniu 18 grudnia zostałam poinformowana, że moje zamówienie zostało anulowane "z powodu braku dostępności produktu w sprzedaży przez Empik na stronie empik.com." i zajęło im 8 dni zorientowanie się, że sprzedają towar, którego nie mają. ciekawe ile zajmie im zwrot pieniędzy. Żenada - nie polecam. To już druga podobna transakcja z empik. NIE POLECAM!!!!
    Zaletybrak. kiepska obsługa
    Wadysprzedają towar, którego nie mają, nie szanują klientów, nie dotrzymują terminów
  • ~Były klient / 2020-12-18 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem i zapłaciłem za tablet. Po kilku dniach otrzymałem maila z informacją, że zaszła pomyłka na stronie internetowej i w rzeczywistości kupiłem gorszy model. Zapytali czy mają go wysłać, na co oczywiście nie wyraziłem zgody i zażądałem wysłania rzeczy za którą zapłaciłem. W odpowiedzi napisali że oddają mi pieniądze i nic nie wysyłają.
    ZaletyBrak
    WadyFirma oszukuje klientów próbując wciskać towar którego się nie zamawiało po zawyżonej cenie
  • ~Zawiedziony / 2020-12-18 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa , nigdy nie przypuszcałem,że taka firma będzie tak postępowała z klientem. Zamówienie 11.12 ( 1 nowa gra komputerowa - czyli wydawałoby się łatwe do realizacji) termin dostawy 15-16.12, kiedy zobaczyłem,że 16.12. status dalej w realizacji i nic się nie dzieje, zaświeciło mi się czerwone światełko . Posprawdzałem , poczytałem opinie w internecie !!! i zdecydowałem się anulować zamówienie. Na dzień dzisiejszy, mimo licznych maili do centrum obsługi zmienił się jedynie w historii zamówień termin dostawy na 17-18.12. Nie wiem jak to można interpretować - celowe wprowadzanie ludzi w bład ? brak sprzedawanych produktów na stanie ? Jedna wielka parodia, przesyłki nie ma , zamówienia nie można anulować. Ostrzegam wszystkich !!!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Marta / 2020-12-18 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, jestem zażenowana firmą i ich postawą względem klienta. Przesyłka zamówinona 30 listopada- zagubiona. Ani towaru, ani pieniędzy. Ja muszę czekać 14 dni aż oni dojdą gdzie się zgubiło. Nie polecam!!!!! Nigdy więcej !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i właściwego podejścia do klienta.
  • ~Meg / 2020-12-18 10:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam tydzień temu kilka przesyłek, z których tylko empik nie wysłał towaru. Dziś dostaję sms że dostawa będzie opóźniona, ani o ile, ani pocałuj mnie w tyłek. Taka firma a funkcjonuje jak początkujący biznesmen. Moje ostatnie zakupy.
    ZaletyBrak
    WadyDostawa zawsze trwa wieki, a teraz nie wiem nawet czy dostanę je w ogóle na czas.
  • ~Ja / 2020-12-17 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożyłam 27 listopada 2020 r., na ponad 1000 zł. Do dziś go nie otrzymałam. Zamówienie dla mojego miejsca pracy – więc musi być kompletne. Dwa razy zmieniano termin dostawy. Po drugim razie nawet nie poinformowano o kolejnym opóźnieniu. Trzy telefony na infolinię później zapewniono, że całe moje zamówienie jest już skompletowane i czeka tylko na jeden produkt. Zamówienie po moim zgłoszeniu podzielono, a następnego dnia brakujący produkt sklep anulował. Skoro całe zamówienie jest już skompletowane to należało je wysłać, a tymczasem dziś wieczorem (17.12.2020 r.) otrzymuję informację, że zabrakło kolejnego produktu, który sklep sam anulował i nie mam na to żadnego wpływu.
    Po pierwszym przesunięciu terminu dostawy otrzymałam smsa umożliwiającego mi wykorzystanie 40% rabatu na kolejne zakupy w salonie. Sms przyszedł 4.12.2020 r. z terminem realizacji do 6.12.2020 r. KPINA!

    Z związku z tym należy stwierdzić, że firma ta po prostu oszukuje konsumentów, sprzedaje towar, którym nie dysponuje, jest nieprzystępna, ani nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, nie jest w stanie zapewnić im żadnej formy pomocy. Są możliwe najbardziej jak się da niekompetentni! Będę omijać szerokim łukiem zarówno sklep internetowy jak i sklepy stacjonarne. Gdybym mogła dałabym same zera w punktacji. Jedyny plus to mili pracownicy obsługujący infolinię ale nie są wstanie załatwić problemu na korzyść kupującego, chyba że ten chce podzielić zamówienie.
    ZaletyBrak
    WadyMakabrycznie długi czas oczekiwania na zamówienie, brak sensownej pomocy ze strony pracowników obsługujących infolinię, brak towarów zamówionych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.17, ilość opinii: 1649
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.72, ilość opinii: 1270
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.85, ilość opinii: 956
Empik.com
Ocena: 2.02, ilość opinii: 703
Komputronik.pl
Ocena: 3.57, ilość opinii: 542
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.87, ilość opinii: 211
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2554
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2298
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2217
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1979
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1122
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1070