Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 85
  • ~Gonek / 2025-12-04 20:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Sklep działa wykorzystując luki prawne, w przypadku reklamacji stwarza bardzo duże problemy. Droga elektronika zapakowana w zwykłą kopertę babelkową, oczywiście nie dociera w całości. Koszmar
  • ~Adam S / 2025-12-04 09:12
    Ocena: 1.80 / 5
    Empik zawsze kojarzył mi się z solidną marką – może dlatego, że pamiętam czasy, gdy był „oknem na świat” w komunistycznej Polsce, jedynym miejscem z dostępem do prasy i literatury obcojęzycznej. Niestety, sentyment został brutalnie zweryfikowany.
    Pierwsze rozczarowanie: karta prezentowa ważna tylko rok. Po tym czasie Empik przywłaszcza sobie niewykorzystane środki – trudno to nazwać przyjazną polityką wobec klienta.
    Drugie rozczarowanie: brak możliwości opłacenia e-booków kartą prezentową. Przy najlepszej woli nie potrafię zrozumieć sensu takiego ograniczenia. W efekcie prezent, który miał dawać swobodę wyboru, okazał się pułapką.
    Empik, który kiedyś był symbolem otwartości, dziś stosuje praktyki, które bardziej przypominają restrykcyjną politykę niż nowoczesne podejście do klienta. Szkoda – bo zaufanie i sentyment są trudne do odzyskania.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane w opinii
  • ~Monika / 2025-12-03 23:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Jedna Pani z obsługi w Serenadzie powinna zmienić pracę lub zapanować nad swoimi nerwami???? Dobrze, że ma wspomagającą koleżankę, życzliwą dla zdezorientowanego klienta????
    M.
  • ~Chris / 2025-11-24 20:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem kabel USB za "drobne" ok. 30 zł.
    Niedługo potem przyszedł do mnie e-mail informujący mnie, że zwrócono mi kwotę zamówienia ponieważ zwróciłem towar z powodu jego uszkodzenia.
    Zdziwiło mnie to, bo jeszcze w tym momencie towar do mnie nie dotarł - zapytałem więc, o co tu chodzi.
    Otrzymałem odpowiedź, że towar się skończył i dostawa nie może być już zrealizowana.
    Na moje żądanie dostarczenia zamówienia, które złożyłem prawidłowo (towar według portalu był na stanie w momencie złożenia zamówienia), a ktoś kłamał w dokumentacji, aby ukryć swój błąd, dostałem tylko informację, że towar nie może być ponownie dostarczony...
    Ż E N A D A !!!!!!
    WadyKŁAMSTWA PERSONELU EMPIK I JEGO POŚREDNIKÓW.
  • ~Megg / 2025-11-14 18:00
    Ocena: 2.80 / 5
    3 tygodnie temu pobrało mi pieniądze w kasie samoobsługowej. Transakcje odrzucilo Pani kazała mi zapłacić w kasie ponownie za to samo. Wyszło na to że skasowali mnie podwójnie a zwrotu pieniędzy jak nie było tak nie ma. Każą czekać. Jak można zablokować komuś pieniądze na tyle czasu. Córce zdarzyło się to samo. Nigdy więcej nie zapłacę w empiku kartą
  • ~Karolina / 2025-09-13 19:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Pani w galerii w Częstochowie w empiku nie wiedzą nawet jaki mają asortyment pytając o kredki do kąpieli twierdzą że one nigdy nie mały takiego czegoś zamiast stanąć na kasie stoją w kącie i bawią się telefonem .
  • ~Jar / 2025-09-11 12:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Na trzy realizowane zamówienia do salonu, w dwóch uszkodzone książki. Dno nie sprzedawca.
    WadyCeny, jakość dostawy, jakość reklamacji i kontakt posprzedażowy
  • ~lukaszwil1984 / 2025-09-10 15:19
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłem dwie rzeczy. Jedna przyszła do salonu i ja odebrałem druga do paczkomatu. Jeden produkt - trymer do cięcia papieru - jakość fatalna. Nie potrafił przeciąć nawet jednej kartki. Drugie zamówienie to koperty pionowe przeźroczyste z rzepem a przyszły koperty przezroczyste ale poziome z zatrzaskiem. Nikt nie zwrócił mi za przesyłkę produktów które odesłałem. Musiałem sam zapłacić za zwroty!
    Zaletybrak
    Wadyjakość produktu, zgodność produktu z zamówieniem.
  • ~Olala / 2025-08-27 18:25
    Ocena: 1.60 / 5
    Oceniam salon w Piekarach Śląskich.

    Jedna osoba na salon, jedna kasa samoobsługowa. Korek przy kasie praktycznie non stop.
    Ekspedientki mają tempo pracy bardzo bardzo powolne...
    Przyjmowanie reklamacji odnośnie cen - droga przez mękę.

    Niestety, choć wybór asortymentu jest duży,to były to zdecydowanie moje ostatnie zakupy w Empiku, tym bardziej, że ceny są naprawdę wysokie w porównaniu do konkurencji.
    ZaletyBogaty asortyment
    WadyTotalnie niekontaktowa obsługa, trudność rozwiązywania w przypadku pojawienia się sytuacji sporych.
  • ~Jarek / 2025-08-11 16:01
    Ocena: 1.80 / 5
    "Przywłaszczyli" sobie pieniądze z karty podarunkowej bo minęło 12m-cy. Odpowiedź na reklamację - aby przywrócić termin i móc zrealizować kartę - na poziomie "bujaj się frajerze, mineło 12mcy, jest regulamin, żegnamy" ... kwota? 30zł! Tylko dziecka szkoda bo dostał na prezent i chciał kupić Lego za 300zł i liczył na obniżkę... strata dla Empik ale już się o tym nie dowiedzą. Lego kupione u konkurencji. Dla mnie nie chodzi o kasę ale o podejście do klienta przez dział obsługi klienta. I to nie jest pierwszy problem... podobnie było z ich rocznym programem "premium" , po miesiącu zrezygnowałem ale oddali tylko za 5mcy zamiast za 11mcy... bo tak sobie napisali w regulaminie. Na szczęści konkurencja jest i można wszystko kupić gdzie indziej. Nawet jak Empik będzie najtańszy to i tak nie wybiorę ich oferty. Swoją drogą ciekawe jak wyglądają reklamacje sprzętu elektronicznego... aż strach pomyśleć.
    ZaletyDo momentu zapłaty SUPER !!!
    WadyObsługa posprzedażna to tragedia, dno dna i kilometr mułu.
  • ~Pozdrawiam / 2025-08-07 16:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Gdy już zamówienie było opóźnione zamówienie zostało anulowane przez nich.
  • ~Mama / 2025-07-28 12:15
    Ocena: 1.40 / 5
    Tak fatalnej obsługi i jakości dostarczonego towaru dawno nie uświadczyłam. Zamawiałam rzeczy , które zostały podzielone na dwie przesyłki ( za które trzeba było oddzielnie zapłacić). Firma Grymel która sprzedaje przez Empik wysyła plecak jaki mają na stanie a nie jaki jest w ofercie. Nie uznają reklamacji....bo łatwiej napisać, że dla nich towar jest taki sam jak w ofercie. Dziadostwo i naciąganie klienta. W sprawie reklamacji trudno o jakiś kontakt telefoniczny. CAŁYM SERCEM NIE POLECAM !! Szkoda zdrowia i wydanych pieniędzy.
    Zaletybrak
  • ~Kasia / 2025-07-24 18:39
    Ocena: 1.40 / 5
    Żenująco na niskim.poziomie. Zamawiasz produkt, wciskają Ci inny. Teraz jest problem.ze zwrotem pieniędzy. Zdecydowanie odradzam Empik.
    ZaletyZero
    WadyOszuści
  • ~jd / 2025-07-10 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają produkty, których nie posiadają. Na realizację zamówienia (perfumy za 800 zł, które miały być prezentem) czekałem 8 miesięcy. W międzyczasie przysyłali beznadziejne e-maile o tym jak bardzo się starają, ale produkt jest niedostępny. W innych sklepach nie było żadnego problemu z dostępnością. Obsługa klienta na poziomie z poprzedniej epoki.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Wkurzony klient / 2025-07-10 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś lubiłem empik, ale to co teraz wyprawia ten sklep woła o pomstę do nieba. Oferują książki, których nie mają na stanie! A to jak zwodzą potem klienta to byłby świetny motyw filmu dla Barei. Zakupiłem i opłaciłem książkę DWA I PÓŁ MIESIĄCA TEMU (zamówienie nr 10102093883533) i do dziś jej nie mam. Po SIEDEMNASTU dniach od zakupu Empik przyznał się, że nie ma książki i nie może jej zdobyć. Uwaga: widziałem, że przynajmniej kilka dni po moim zakupie wciąż była w ofercie! Co kilka dni otrzymywałem informacje, że starają się, że "lada chwila książka będzie do mnie wysłana". Książkę oferuje wielu innych sprzedawców, więc mogliby bez problemu zakupić ją gdzie indziej i mi ją przesłać (wysyłałem im linki do oferty innych sklepów). Ale nie - tego nie mogą zrobić. W końcu dowiedziałem się... uwaga, można spaść z krzesła... że na zakup książki gdzie indziej NIE POZWALA IM SYSTEM (brawo system!) więc... CZEKAJĄ NA DODRUK KSIĄŻKI! I pewnie powinienem się cieszyć, że ta książka w ogóle została napisana i nie muszę czekać, aż autorka ją skończy!

    Wysłałem skargę do UOKiK i zamierzam opowiedzieć tę historię wszędzie gdzie się da. Będę pisał do czasu aż ktoś tam postanowi naprawić sytuację. Mam nadzieję, że empik jeszcze nie przegnił do cna i że ostał się jeszcze ktoś kompetentny, kto potrafi poczuć się odpowiedzialny za dane słowo i zna dobre praktyki w handlu. Komu leży na sercu dobro firmy, naprawi sytuację i wyrzuci na pysk wszystkie osoby, które są odpowiedzialne za realizację mojego zamówienia. A jak nie, to ta historia znajdzie się na każdym forum dotyczącym zakupów w sieci. A moja noga więcej w empiku nie postanie.

    Czekacie na dodruk? No to żebyście się nie nudzili będę Wam dostarczał lektury. Codziennie.
    WadyZamówienie niezrealizowane od prawie 3 miesięcy !!! Brak woli rozwiązania problemu w satysfakcjonujący klienta sposób. Obsługa poniżej krytyki!
  • ~Kajka / 2025-07-07 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    25 czerwca 2025 roku zamówiłam w Empik-u książkę on-line, od razu dokonałam opłaty. Wraz z przesyłką ponad 80 zł. Początkowo termin dostawy miał być w ciągu trzech dni (książkę zamówiłam na urodziny dla męża). Następnie otrzymałam informację, że termin dostawy się opóźni. Kolejny mail to informacja, że jest problem z dostarczeniem tej książki. Kolejny, że przesyłka się opóźni. Dzisiaj, 7.07.2025 r.zadzwoniłam na infolinię pod numer tel.221612466, czekałam kilka minut na połączenie. Kiedy wreszcie doczekałam przedstawiłam się, poprosiłam o imię i nazwisko osoby, z którą rozmawiam (była to pani Klaudia R.), przedstawiłam problem, podałam numer zamówienia, padło pytanie o moje imię i nazwisko. spytałam w jakim celu, wszystko widnieje przy zamówieniu. Rozmowa została rozłączona. Empik, miejsce, które powinno być przykładem poszanowania klienta, jego czasu. Stracę teraz pewnie kolejne godziny na próbie skontaktowania i wyjaśnienia sprawy.
  • ~Ed / 2025-05-30 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem w Empiku powerbank który okazał się oszustem gdyż miał 1/10 pojemności tego co operowano
  • ~Anonim / 2025-05-26 22:55
    Ocena: 1.80 / 5
    Uważajcie z działem reklamacji, wysyłasz uszkodzoną książkę, przyznają ci zwrot na nową i odsyłają ci tą reklamowaną
    ZaletyŁatwość zakupu
    WadyCałokształt
  • ~..... / 2025-04-17 12:49
    Ocena: 2.80 / 5
    Zakupiłam sprzątaczkę dla dziecka zabawkę badziew szczotka rozleciała się w rękach oraz włosia wychodziły po całym domu
    ZaletyŻadne
  • ~Królu złoty / 2025-03-24 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam powoli dość empiku. Nie wysyłają paczek, gubią je lub wysyłają niekompletne zamówienia i później musisz się bujać z działem reklamacji. Zamówiłam trzy rzeczy i doszła jedna, nie wiem co za półgłówki robią na tym magazynie, ale spakowanie trzech rzeczy według zlecenia chyba nie jest jakimś trudnym zadaniem.
    ZaletyBrak.
    WadyJak wyżej.
strona 1 z 85
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1697
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 709
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4972
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4634
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189