strona 1 z 85
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Gonek / 2025-12-04 20:18Ocena: 2.60 / 5
Sklep działa wykorzystując luki prawne, w przypadku reklamacji stwarza bardzo duże problemy. Droga elektronika zapakowana w zwykłą kopertę babelkową, oczywiście nie dociera w całości. Koszmar -
-
~Adam S / 2025-12-04 09:12Ocena: 1.80 / 5
Empik zawsze kojarzył mi się z solidną marką – może dlatego, że pamiętam czasy, gdy był „oknem na świat” w komunistycznej Polsce, jedynym miejscem z dostępem do prasy i literatury obcojęzycznej. Niestety, sentyment został brutalnie zweryfikowany.
Pierwsze rozczarowanie: karta prezentowa ważna tylko rok. Po tym czasie Empik przywłaszcza sobie niewykorzystane środki – trudno to nazwać przyjazną polityką wobec klienta.
Drugie rozczarowanie: brak możliwości opłacenia e-booków kartą prezentową. Przy najlepszej woli nie potrafię zrozumieć sensu takiego ograniczenia. W efekcie prezent, który miał dawać swobodę wyboru, okazał się pułapką.
Empik, który kiedyś był symbolem otwartości, dziś stosuje praktyki, które bardziej przypominają restrykcyjną politykę niż nowoczesne podejście do klienta. Szkoda – bo zaufanie i sentyment są trudne do odzyskania.ZaletyBrakWadyOpisane w opinii -
~Monika / 2025-12-03 23:17Ocena: 2.80 / 5
Jedna Pani z obsługi w Serenadzie powinna zmienić pracę lub zapanować nad swoimi nerwami???? Dobrze, że ma wspomagającą koleżankę, życzliwą dla zdezorientowanego klienta????
M. -
~Chris / 2025-11-24 20:09Ocena: 3.00 / 5
Zamówiłem kabel USB za "drobne" ok. 30 zł.
Niedługo potem przyszedł do mnie e-mail informujący mnie, że zwrócono mi kwotę zamówienia ponieważ zwróciłem towar z powodu jego uszkodzenia.
Zdziwiło mnie to, bo jeszcze w tym momencie towar do mnie nie dotarł - zapytałem więc, o co tu chodzi.
Otrzymałem odpowiedź, że towar się skończył i dostawa nie może być już zrealizowana.
Na moje żądanie dostarczenia zamówienia, które złożyłem prawidłowo (towar według portalu był na stanie w momencie złożenia zamówienia), a ktoś kłamał w dokumentacji, aby ukryć swój błąd, dostałem tylko informację, że towar nie może być ponownie dostarczony...
Ż E N A D A !!!!!!WadyKŁAMSTWA PERSONELU EMPIK I JEGO POŚREDNIKÓW. -
~Megg / 2025-11-14 18:00Ocena: 2.80 / 5
3 tygodnie temu pobrało mi pieniądze w kasie samoobsługowej. Transakcje odrzucilo Pani kazała mi zapłacić w kasie ponownie za to samo. Wyszło na to że skasowali mnie podwójnie a zwrotu pieniędzy jak nie było tak nie ma. Każą czekać. Jak można zablokować komuś pieniądze na tyle czasu. Córce zdarzyło się to samo. Nigdy więcej nie zapłacę w empiku kartą -
~Karolina / 2025-09-13 19:24Ocena: 2.40 / 5
Pani w galerii w Częstochowie w empiku nie wiedzą nawet jaki mają asortyment pytając o kredki do kąpieli twierdzą że one nigdy nie mały takiego czegoś zamiast stanąć na kasie stoją w kącie i bawią się telefonem . -
~Jar / 2025-09-11 12:48Ocena: 2.00 / 5
Na trzy realizowane zamówienia do salonu, w dwóch uszkodzone książki. Dno nie sprzedawca. WadyCeny, jakość dostawy, jakość reklamacji i kontakt posprzedażowy -
~lukaszwil1984 / 2025-09-10 15:19Ocena: 1.20 / 5
Zamówiłem dwie rzeczy. Jedna przyszła do salonu i ja odebrałem druga do paczkomatu. Jeden produkt - trymer do cięcia papieru - jakość fatalna. Nie potrafił przeciąć nawet jednej kartki. Drugie zamówienie to koperty pionowe przeźroczyste z rzepem a przyszły koperty przezroczyste ale poziome z zatrzaskiem. Nikt nie zwrócił mi za przesyłkę produktów które odesłałem. Musiałem sam zapłacić za zwroty! ZaletybrakWadyjakość produktu, zgodność produktu z zamówieniem. -
-
~Olala / 2025-08-27 18:25Ocena: 1.60 / 5
Oceniam salon w Piekarach Śląskich.
Jedna osoba na salon, jedna kasa samoobsługowa. Korek przy kasie praktycznie non stop.
Ekspedientki mają tempo pracy bardzo bardzo powolne...
Przyjmowanie reklamacji odnośnie cen - droga przez mękę.
Niestety, choć wybór asortymentu jest duży,to były to zdecydowanie moje ostatnie zakupy w Empiku, tym bardziej, że ceny są naprawdę wysokie w porównaniu do konkurencji.ZaletyBogaty asortymentWadyTotalnie niekontaktowa obsługa, trudność rozwiązywania w przypadku pojawienia się sytuacji sporych.
-
~Jarek / 2025-08-11 16:01Ocena: 1.80 / 5
"Przywłaszczyli" sobie pieniądze z karty podarunkowej bo minęło 12m-cy. Odpowiedź na reklamację - aby przywrócić termin i móc zrealizować kartę - na poziomie "bujaj się frajerze, mineło 12mcy, jest regulamin, żegnamy" ... kwota? 30zł! Tylko dziecka szkoda bo dostał na prezent i chciał kupić Lego za 300zł i liczył na obniżkę... strata dla Empik ale już się o tym nie dowiedzą. Lego kupione u konkurencji. Dla mnie nie chodzi o kasę ale o podejście do klienta przez dział obsługi klienta. I to nie jest pierwszy problem... podobnie było z ich rocznym programem "premium" , po miesiącu zrezygnowałem ale oddali tylko za 5mcy zamiast za 11mcy... bo tak sobie napisali w regulaminie. Na szczęści konkurencja jest i można wszystko kupić gdzie indziej. Nawet jak Empik będzie najtańszy to i tak nie wybiorę ich oferty. Swoją drogą ciekawe jak wyglądają reklamacje sprzętu elektronicznego... aż strach pomyśleć. ZaletyDo momentu zapłaty SUPER !!!WadyObsługa posprzedażna to tragedia, dno dna i kilometr mułu. -
~Pozdrawiam / 2025-08-07 16:31Ocena: 2.60 / 5
Gdy już zamówienie było opóźnione zamówienie zostało anulowane przez nich. -
~Mama / 2025-07-28 12:15Ocena: 1.40 / 5
Tak fatalnej obsługi i jakości dostarczonego towaru dawno nie uświadczyłam. Zamawiałam rzeczy , które zostały podzielone na dwie przesyłki ( za które trzeba było oddzielnie zapłacić). Firma Grymel która sprzedaje przez Empik wysyła plecak jaki mają na stanie a nie jaki jest w ofercie. Nie uznają reklamacji....bo łatwiej napisać, że dla nich towar jest taki sam jak w ofercie. Dziadostwo i naciąganie klienta. W sprawie reklamacji trudno o jakiś kontakt telefoniczny. CAŁYM SERCEM NIE POLECAM !! Szkoda zdrowia i wydanych pieniędzy. Zaletybrak -
~Kasia / 2025-07-24 18:39Ocena: 1.40 / 5
Żenująco na niskim.poziomie. Zamawiasz produkt, wciskają Ci inny. Teraz jest problem.ze zwrotem pieniędzy. Zdecydowanie odradzam Empik. ZaletyZeroWadyOszuści -
~jd / 2025-07-10 12:06Ocena: 1.00 / 5
Sprzedają produkty, których nie posiadają. Na realizację zamówienia (perfumy za 800 zł, które miały być prezentem) czekałem 8 miesięcy. W międzyczasie przysyłali beznadziejne e-maile o tym jak bardzo się starają, ale produkt jest niedostępny. W innych sklepach nie było żadnego problemu z dostępnością. Obsługa klienta na poziomie z poprzedniej epoki. ZaletybrakWadywszystko -
~Wkurzony klient / 2025-07-10 09:44Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś lubiłem empik, ale to co teraz wyprawia ten sklep woła o pomstę do nieba. Oferują książki, których nie mają na stanie! A to jak zwodzą potem klienta to byłby świetny motyw filmu dla Barei. Zakupiłem i opłaciłem książkę DWA I PÓŁ MIESIĄCA TEMU (zamówienie nr 10102093883533) i do dziś jej nie mam. Po SIEDEMNASTU dniach od zakupu Empik przyznał się, że nie ma książki i nie może jej zdobyć. Uwaga: widziałem, że przynajmniej kilka dni po moim zakupie wciąż była w ofercie! Co kilka dni otrzymywałem informacje, że starają się, że "lada chwila książka będzie do mnie wysłana". Książkę oferuje wielu innych sprzedawców, więc mogliby bez problemu zakupić ją gdzie indziej i mi ją przesłać (wysyłałem im linki do oferty innych sklepów). Ale nie - tego nie mogą zrobić. W końcu dowiedziałem się... uwaga, można spaść z krzesła... że na zakup książki gdzie indziej NIE POZWALA IM SYSTEM (brawo system!) więc... CZEKAJĄ NA DODRUK KSIĄŻKI! I pewnie powinienem się cieszyć, że ta książka w ogóle została napisana i nie muszę czekać, aż autorka ją skończy!
Wysłałem skargę do UOKiK i zamierzam opowiedzieć tę historię wszędzie gdzie się da. Będę pisał do czasu aż ktoś tam postanowi naprawić sytuację. Mam nadzieję, że empik jeszcze nie przegnił do cna i że ostał się jeszcze ktoś kompetentny, kto potrafi poczuć się odpowiedzialny za dane słowo i zna dobre praktyki w handlu. Komu leży na sercu dobro firmy, naprawi sytuację i wyrzuci na pysk wszystkie osoby, które są odpowiedzialne za realizację mojego zamówienia. A jak nie, to ta historia znajdzie się na każdym forum dotyczącym zakupów w sieci. A moja noga więcej w empiku nie postanie.
Czekacie na dodruk? No to żebyście się nie nudzili będę Wam dostarczał lektury. Codziennie.WadyZamówienie niezrealizowane od prawie 3 miesięcy !!! Brak woli rozwiązania problemu w satysfakcjonujący klienta sposób. Obsługa poniżej krytyki! -
~Kajka / 2025-07-07 09:00Ocena: 1.00 / 5
25 czerwca 2025 roku zamówiłam w Empik-u książkę on-line, od razu dokonałam opłaty. Wraz z przesyłką ponad 80 zł. Początkowo termin dostawy miał być w ciągu trzech dni (książkę zamówiłam na urodziny dla męża). Następnie otrzymałam informację, że termin dostawy się opóźni. Kolejny mail to informacja, że jest problem z dostarczeniem tej książki. Kolejny, że przesyłka się opóźni. Dzisiaj, 7.07.2025 r.zadzwoniłam na infolinię pod numer tel.221612466, czekałam kilka minut na połączenie. Kiedy wreszcie doczekałam przedstawiłam się, poprosiłam o imię i nazwisko osoby, z którą rozmawiam (była to pani Klaudia R.), przedstawiłam problem, podałam numer zamówienia, padło pytanie o moje imię i nazwisko. spytałam w jakim celu, wszystko widnieje przy zamówieniu. Rozmowa została rozłączona. Empik, miejsce, które powinno być przykładem poszanowania klienta, jego czasu. Stracę teraz pewnie kolejne godziny na próbie skontaktowania i wyjaśnienia sprawy. -
-
~Ed / 2025-05-30 11:06Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem w Empiku powerbank który okazał się oszustem gdyż miał 1/10 pojemności tego co operowano -
~Anonim / 2025-05-26 22:55Ocena: 1.80 / 5
Uważajcie z działem reklamacji, wysyłasz uszkodzoną książkę, przyznają ci zwrot na nową i odsyłają ci tą reklamowaną ZaletyŁatwość zakupuWadyCałokształt -
~..... / 2025-04-17 12:49Ocena: 2.80 / 5
Zakupiłam sprzątaczkę dla dziecka zabawkę badziew szczotka rozleciała się w rękach oraz włosia wychodziły po całym domu ZaletyŻadne -
~Królu złoty / 2025-03-24 09:35Ocena: 1.00 / 5
Mam powoli dość empiku. Nie wysyłają paczek, gubią je lub wysyłają niekompletne zamówienia i później musisz się bujać z działem reklamacji. Zamówiłam trzy rzeczy i doszła jedna, nie wiem co za półgłówki robią na tym magazynie, ale spakowanie trzech rzeczy według zlecenia chyba nie jest jakimś trudnym zadaniem. ZaletyBrak.WadyJak wyżej.
strona 1 z 85
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
