Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 703 opinii

2.02 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.39
  • Dostawa
    1.71
  • Poziom cen
    2.17
  • Łatwość zamawiania
    2.58
  • Asortyment
    2.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2020-12-22 22:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprawdziłam w internecie że najbliższy od mojego miejsca zamieszkania Empik ( Opole CH Karolinka) ma na stanie interesującą mnie książkę, którą zamierzałam zakupić dla syna w prezencie świątecznym. Niestety okazało się że pracownica salonu nie potrafiła tej książki odnaleźć, pomimo że jest to nowość figurująca w najnowszej gazetce polecającej prezenty na święta. Po daremnych przeszukiwaniach półek, pracownica salonu stwierdziła że być może książka została "przed chwilą" zakupiona, a na internecie dalej widnieje jako produkt dostępny. Zapytałam czy jest szansa, że po zamówieniu przez stronę internetową do odbioru w salonie książka dotrze przed świętami, uzyskałam jednak odpowiedź przeczącą. Po powrocie do domu ponownie sprawdziłam dostępność w salonie i dalej książka widniała jako dostępna. Niestety, pomimo mojej chęci wsparcia Empiku, zmuszona byłam kupić książkę w konkurencyjnej księgarni w tej samej galerii handlowej, gdzie sprzedawczyni bez problemu odnalazła interesujacą mnie pozycję. Jestem rozczarowana poziomem usług i bałaganem panującym w mojej ulubionej księgarni, straciłam także dużo cennego przed świętami czasu... na marginesie dodam że poszukiwałam książki o Kim Dzong Unie, a pani nie potrafiąc jej odnaleźć, zaproponowała mi książkę o Korei Południowej" ;)
  • ~xtras / 2020-12-22 21:57
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem prezent na święta, 12 dni przed świętami. Otrzymałem po 3 dniach - ale nie to co zamawiałem. Odesłałem od razu. Infolinia nic nie do dziś nic nie wie, trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji???? 14 dni. Wydałem 320 zł na prezent i zostałem bez prezentu na święta... porażka. Nawet nie napisali emaila, że otrzymali zwrot, że będzie wysłane, nie będzie wysłane - NIC. Kamień w wodę. NIE POLECAM EMPIKU. Zszedł na psy, na aledrogo, by się bardziej przejeli i podjęli próbę wyprostowania sytuacji.
    Wadyobsługa klienta, infolinia, brak komunikacji,
  • ~X / 2020-12-22 20:53
    Ocena: 2.40 / 5
    Odebrałam książkę, która jak się okazało ma pogniecione strony w środku. Zamówienie rozbito mi na dwa pojedyncze z powodu niedostępności. W końcu kupiłam produkt nowy czy używany?
    WadyOpóźnienia w dostawie.
  • ~Julia / 2020-12-22 16:01
    Ocena: 1.40 / 5
    Notoryczne opóźnienia w realizacji zamówień. Mimo że sklep określa przy każdym produkcie czas wysyłki, nie można na tym się opierać, ponieważ zwykle już po złożeniu zamówienia ten czas się wydłuża.
    Książki są kiepsko zabezpieczone w przesyłce, czesto przychodzą poobijane, z zagiętymi rogami.
    Czarę goryczy przelała dzisiaj odebrana książka z obdartą na froncie i na grzbiecie okładką. Na froncie wygląda to tak jakby była tam wcześniej przyklejona duża naklejka, którą ktoś oderwał razem z wierzchnią warstwą tekturowej okładki. Sprzedają ewidentnie wadliwy towar w cenie nowej książki.
  • ~Mario / 2020-12-22 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklep to syf i kupa mułu, zepsuli mi święta, prezenty zamówiłem dwa tygodnie temu i co dzień dostaje mail że już skompletowane, potem że jednak nie a teraz info że będą po świętach i mogę zwrócić na własny koszt,to są oszuści!!
  • ~Ewelina / 2020-12-22 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie 2 rzeczy, czekałam długo, po czym okazało się że nie mają 1 produktu na stanie, więc zadzwoniłam do nich i poprosiłam o podział zamówienia, zamówienie miało przyjść w dwóch paczkach, następie zostalo to potwierdzone w wiadomości. Później okazało się że rzecz która była na stanie to też jej jednak nie ma, a tej której nie było została wysłana. Zamówienie robiłam na święta, produkt który niby był na stanie został anulowany przez empik. Nie polecam tego sklepu, pierwszy i ostatni raz robiłam tam zakupy online
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie nieporozumienie
  • ~madziapl / 2020-12-22 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zamówiłam książki pod choinkę dla mojej mamy. Zamówienie złożyłam 12.12.2019. Przy zamówieniu było wyrażnie napisane: WYSYŁKA W 24 GODZINY OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA. Po trzech dniach przyszedł mail że czas wysyłki się wydłóży i moje zamówienie zostanie dostarczone 22.12, po czym 22.12 przyszedł mail, że czas wysyłki znowu się wydłóży i moja przesyłka przyjdzie 28.12! Zamówienie nie dotarło na czas, a ja byłam załamana sytuacją, bo książki były od całej rodziny. Wyszło że wszyscy dostali prezenty, tylko nie ona.
  • ~Brados / 2020-12-22 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nieczytelna strona, złe otagowanie produktów wprowadzające klienta w błąd. Sposoby płatności są nieprawidłowe, pomieszanie z poplątaniem. Brak estymacji czasu realizacji. Dopiero po zamówieniu dostałem inforamcję na maila, że produkt dostanę po 2 tygodniach... Duża ilość zbędnych maili z ich strony podczas zamówienia.

    NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY JAKI SPOTKAŁEM DO TERAZ, A DZIWNE BO FIRMA ZDAJE SIĘ MIEĆ UGRUNTOWANA POZYCJE NA RYNKU.
    Zaletybrak
    WadyWYPISANE W KOMENTARZE
  • ~Krzysiek / 2020-12-22 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.. unikaj Cię jak ognia... wysyłka w 24h śmiech na sali... kasę Ci zamrożął nawet jak anulujesz zamówienie czekasz na zwrot ponad 14 dni mimo iż regulamin mówi że maksymalnie 14 dni.... dziesiątki telefonów, maile nic nie dadzą.
    Ostatnie zakupy w tym sklepie... szkoda że nie wszedłem i nie przeczytałem wcześniej waszych opinii
    WadyBrak informowania o zmianach na twoim koncie
    Brak informowania na jakim etapie jest twoja reklamacja
    Kłamstwa na głównej stronie i reklamy że gwarancja dostarczenia przed świętami
  • ~Teresa Caproni / 2020-12-22 08:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Wspaniała obsługa, wielki wybór książek, łatwość zamówienia, dobre ceny i szybka, bezproblemowa przesylka.
  • ~Anitka / 2020-12-21 20:28
    Ocena: 2.80 / 5
    Dział reklamacji to tragedia. 2.12.2020 złożone zamówienie dotarło dopiero 9.12.20. Okazało się że przysłali nie kompletne zamówienie były zamawiane 2 produkty a dostarczyli jeden. Całe zamówienie opłacone. Jest 21.12.20 i nadal nie ma decyzji kiedy przyślą brakujący produkt. Zepsuli dzieciom Mikołaja na szybko musiałam kupować kolejne prezenty myśląc że paczka dojdzie przed wigilią. Wigilie też zepsują dzieciom bo paczka nie zostanie wysłana. Oni popełnili błąd wysyłając tylko jedną zabawkę wieć pomyłka powinna zostać natychmiast naprawiona. Ale nie bo trzeba wysłać tysiąc e-maili i kilka razy dzwonić a i tak Ci napiszą że muszą się zastanowić bo mieli za mało czasu. Jestem bardzo rozczarowana, nie mają szacunku do klientów.
    WadyBrak szacunku do klienta, granie na zwłoke
  • ~m / 2020-12-21 19:32
    Ocena: 1.80 / 5
    Bez sensu. Zamówienie złożone przed Świętami 9 dni....obietnica wysyłki w ciągu 24 godzin i .... 2 dni przed Świętami dalej nic. Nikt nic nie wie, pisze reklamacje, ale nie wiadomo czy i czy wogóle dojdzie przed Świętami.
  • ~Małgorzata / 2020-12-21 18:23
    Ocena: 2.20 / 5
    TRAGEDIA. Zamówienie złożone 8 grudnia, zostało wysłane 11 grudnia, tak przynajmniej informował Empik. 21 grudnia zostało anulowane z "przyczyn logistycznych". Moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Sylwia / 2020-12-21 16:38
    Ocena: 1.40 / 5
    Firma nierzetelna!!.
    Wystawia na stronie internetowej produkty niedostępne na magazynie. Klient zakupuje produkt w cenie promocyjnej aby po kilku dniach oczekiwania dowiedzieć się, że produktu zabrakło mimo opłacenia zamówienia. Co ciekawe zawsze zabraknie tego co akurat było w promocji. Klient dostaje zwrot srodkow za promocyjny produkt ale uwaga produkt nadal jest na stronie sklepu dostepny! Ale w regularnej cenie. Można go zakupić płacąc więcej. Z praktyką ta spotkałam się nie pierwszy raz i czuję się oszukana. Moje zamówienie w cenie promocyjnej anulowano ale w tym samym czasie ten sam produkt w większej cenie mógł zakupić inny klient! Brawo empik.
    ZaletyBrak
    WadyKiepska komunikacja. Klient najmniej ważny. Wystawianie na sprzedaż produktów których nie ma na stanie magazynowym. Anulowanie promocyjnych zamówieniem juz opłaconych aby wystawić je po wyższej cenie.
  • ~Łukasz / 2020-12-21 15:54
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam mimo informacji że wysyłają w ciągu 24 h to totalna bzdura.Dopiero po interwencji towar został wysłany. Dodatkowo wciskają że wysłali informację sms-em że będzie opóźnienie.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Przemek / 2020-12-21 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka... Po 2 tygodniach info że zamówienie anulowane. Bez przyczyny... Strata czasu mogłem dokonać zakupu 8x szybciej w innym miejscu...
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~NIEZADOWOLONA Z ZAKUPÓW / 2020-12-21 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie. Odległe terminy, o których informacja pojawia się dopiero po opłaceniu zamówienia. Produkty idą z różnych źródeł, za każdy liczone kosmiczne koszty przesyłki. Miałam do wykorzystania kody na zakupy, ale opcja tylko na wybrane produkty,,,,,szukaj wiatru w polu.....Straciłam mnóstwo czasu na poszukiwanie produktów, a na koniec okazało się, że koszty wysyłki przewyższają cenę produktów (każda przesyłka - każdy produkt liczony osobno, ok 20 zł, brak opcji odbioru w sklepie.....

    NIE POLECAM, WRĘCZ ODRADZAM !!!!!!
    STRATA CZASU I DUŻO NERWÓW
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Katarzyna / 2020-12-21 13:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam wszystkim Świateczne zakupy na empik.com
    Szkoda Waszych nerwów i rozczarowania ze strony najbliższych.
    Pomimo że zamówienie było złożone i opłacone już 5 grudnia, przesyłka nadal nie dotarła do adresata.
    Kurier paczki nie otrzymał. Kilkukrotne zglaszanie problemu na infolinii daje dokładnie nic. Zero informacji zwrotnej. Nie wróć wszystkim jest przykro. Wszyscy proszą o cierpliwość. A paczki jak nie było tak nie ma...
  • ~Danka / 2020-12-21 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest mi bardzo przykro stwierdzić, ale Empik jest obecnie totalna porażką. zamówiłam produkt przed świętami w poniedziałek, jako prezent, a dowiaduje sie w piątek, że moje zamówienie zostało anulowane. Dzwoniąc na infolinie, dowiedziałam się że nie ma produktu w magazynie, a na stronie jest tylko cena wyższa o 15 zł. To straszne , jak można tak oszukać kupującego . Więcej u nich nie zamawiam.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~pikuś / 2020-12-20 19:17
    Ocena: 1.60 / 5
    Po tygodniu oczekiwania moje zamówienie zostało anulowane i 3 dni przed Świętami Bożego Narodzenia zostałam bez prezentu dla dziecka. Jestem zbulwersowana takim sposobem traktowania klienta.
    Zalety-łatwość złożenia zamówienia
    Wady-nieodpowiednie traktowanie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.17, ilość opinii: 1649
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.72, ilość opinii: 1270
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.85, ilość opinii: 956
Empik.com
Ocena: 2.02, ilość opinii: 703
Komputronik.pl
Ocena: 3.57, ilość opinii: 542
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.87, ilość opinii: 211
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2554
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2298
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2217
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1979
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1122
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1070