Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1644 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.48
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adziki72 / 2023-12-05 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie zero,zero,zero i jeszcze raz zero za wszystko a szczególnie karty podarunkowe którymi można zapłacić tylko za ich produkty więc po jaka cholerę je dawać jak znaczna większość ich asortymentu jest od pośredników.Boze chroń mnie i moją rodzinę od kart podarunkowych z Empika!!!
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
  • ~Zbigniew / 2023-12-05 13:24
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłem książki które miałem otrzymać po 2 dniach, otrzymałem po 8 dniach zero jakiej kolwiek informacji ze jest jakiś problem z wysyłką .
  • ~Ewa / 2023-12-03 20:46
    Ocena: 3.20 / 5
    Brak faktury, mimo kilku próśb nadal nie otrzymałem... sam nie wiem co myśleć, pośredniczą w sprzedaży ui umywają rece. Jak to potem reklamować
  • ~ola / 2023-12-01 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby dało się dać 0 gwiazdek, to bym dała. Złożyłam zamówienie za dość wysoką kwotę 26.11. Paczka miała do mnie dotrzeć pomiędzy 28.11 - 30.11. Empik zaznaczył sobie na moim koncie zamówienie jako "zrealizowane", ale poczta otrzymała jedynie dane przesyłki. Gdy zadzwoniłam na infolinię tego "sklepu" dnia 30.11 i opisałam sytuację, w której paczka nie była nawet w drodze, pani konsultantka powiedziała, że widzi, że dziś powinnam ją otrzymać, bo tak ma napisane. To że przeczytała mi komunikat który od nich dostałam i który nie był zgodny z prawdą, po tym jak wielokrotnie mi przerywała podczas rozmowy było niezwykle pomocne. Gdy już udało mi się dojść do głosu, pani zrzuciła winę na pocztę i powiedziała że zgłosi się do nich w sprawie paczki a ja otrzymam na jej temat informację. Minęła doba i nie dostałam żadnej wiadomości. Zadzwoniłam po raz kolejny i po moim telefonie dostałam maila, w którym empik powiadomił mnie, że przyjął moje zgłoszenie i odpowiedzą mi w ciągu 2-3 dni roboczych. W takim razie co działo się przez ostatnią dobę? Empik jest tak nieudolny że potrzebował aż 24 godzin żeby przypisać moje zgłoszenie do kogoś kto się nim zajmie czy zwyczajnie olewają swoich klientów??? W swojej odpowiedzi na tą zbywającą mnie informację napisałam im, czego oczekuję (czyli dostarczenia do mnie paczki, nie zgadzam się na zwrot, bo użyłam punktów i nie chcą dokonywać kolejnego zakupu w tym sklepie zwłaszcza że niektóre rzeczy były wówczas na promocji). Jednak odpowiedź dostanę najpewniej po upływie 3 dni roboczych i szczerze wątpię, że będzie to jakaś konkretna informacja, a raczej kolejne wydłużanie realizacji mojego zamówienia. Obawiam się, że będę zmuszona zgłosić tą sprawę do UOKiK. Gdybym wiedziała, że empik nie ma żadnego szacunku do swoich klientów i oszukuje kusząc szybką dostawą po czym przesyłka "znika", użyłabym punktów w innym sklepie. Stanowczo odradzam zakupy tutaj chyba, że ktoś chce stracić nerwy, czas i pieniądze.
    ZaletyDuży asortyment książek których ci nie dostarczą
    Wady- brak przesyłki
    - fatalna obsługa klienta
    - lekceważenie ze strony sklepu
  • ~Anika / 2023-12-01 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kurtkę i otrzymałam inny rozmiar niż zamawiałam. Empik umywa ręce bo jest tylko pośrednikiem muszę wysłać zwrot do Francji i podać swoje dane by odzyskać pieniądze.
    Nigdy więcej zakupów na Empik!
    ZaletyBrak
    WadyPełno wad
  • ~Wrr / 2023-12-01 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamowienie zlozone 11.11 nie doszło do dnia dzisiejszego, po wyslaniu wiadomosci co z zamowieniem dowiaduje sie ze jedna z rzeczy ktore zamowilam nie ma w ogole w ich asortymencie i nie ma mozliwosci wysyłki! Empik to najgorszy sciek, nie kupujcie tam nic.
  • ~Mateusz / 2023-12-01 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem iphone 15 pro za pośrednictwem sklepu empik.com od jakiegoś innego sklepu. Opakowanie telefonu przyszło do mnie brudne, obtarte i ubite w wielu miejscach. Zgłosiłem to do obsługi klienta. W pierwszej kolejności dowiedziałem się, że nie powinienem otrzymać produktu w takim stanie, i że będę mógł zwrócić produkt na koszt sklepu. Potem ze wszystkiego się wycofali, powiedzieli ze wg. regulaminu empik nie pośredniczy w zawieranych transakcjach i do widzenia. Wsparcia klienta tam nie ma, a obsługa klienta mówi co chce a potem i tak się z tego wycofuje xP To był mój ostatni zakup w tym sklepie.
  • ~PiskorskyM / 2023-11-28 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowałem zakup z karty podarunkowej (wartość: 100 zł) po czym grzecznie czekałem za zapewniony zwrot środków.
    Po serii dezinformujących rozmów z konsultantami, nie doczekałem się zwrotu na kwotę 45 zł.

    Nie polecam.
    Wadyoszustwo
  • ~Nikola / 2023-11-24 13:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Czemu dostawa taka długa ile można czekać normalnie mnie nosi
    WadyDOSTAWA
  • ~Marcin / 2023-11-23 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i nerwów na ten sklep. Zgubiona paczka, brak informacji, dopiero po wielu mailach przyznali się, że zgubili. Chcecie szybko i dobrze? Zdecydowanie nie w Empik. Nigdy więcej…
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji, oszukiwanie klienta
  • ~E.W. / 2023-11-22 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    No cóż... widzę że nie jestem jedyną osobą oszukaną przez sklep internetowy empik.
    Sprzedają towar którego nie mają, już 50 dni czekam na zwrot środków.... i nic, jedynie maile że do 3 dni środki zostaną zwrócone.
  • ~PETER / 2023-11-22 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNYM SŁOWEM OSZUŚCI ! OSZUKALI MNIE PIERWSZY I OSTATNI RAZ! NIE DO WIARY CO ZA BANDA PRZEKRĘTÓW.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOSZUŚCI
  • ~Katarzyna z Warszawy / 2023-11-22 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem w Empik produkt zgodny z tym który proponują na swojej stronie w ofercie sprzedażowej. Zapłaciłem za niego. Do trzech dni miałem produkt otrzymać. Piątego dnia otrzymałem e-maila że produktu nie posiadają w ofercie i nie będą posiadać. Mija 37 dzień jak nie oddają mi przelanych pieniędzy. Za każdym razem na info linii udzielają odpowiedzi że środki będą do trzech dni zwrócone. I tak w kółko. Zwykli oszuści. Tak wiec zalecam omijanie tej "firmy" szerokim łukiem. W dniu dzisiejszym po raz enty poinformowano mnie, że środki będą do trzech dni. Sprawę należy zgłosić do odpowiednich organów.
  • ~Monika z Łodzi / 2023-11-21 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku tygodni EMPIK nie oddaje należnych pieniędzy za produkt którego jak się okazało nie mają wogóle.
  • ~MACIEJ / 2023-11-21 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    EMPIK TO OSZUŚCI ! OMIJAĆ ICH Z DALEKA ! ZŁODZIEJE I OSZUŚCI. PRZEKAZUJCIE TĄ INFORMACJE WSZSYTKIM SWOIM ZNAJOMYM.
  • ~KLIENT / 2023-11-21 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    USTRZEŻENIE! EMIK TO ZWYKŁY OSZUST! 1. PROPONUJE PRODUKTY NA INTERNECIE KTÓRYCH NIE MA W MAGAZYNIE I NIGDY NIE MIAŁ 2. NIE ZWRACA PIENIĘDZY WPŁĄCONYCH ZA PRODUKT. KONKRETNIE ZAPŁACIŁEM ZA HULAJNOGE MIEJSKĄ 330 ZŁ PRZEZ MIESIĄC PO OTRZYMANIU INFORMACJI 15 X DZWONIŁEM OABY ODDALI MI PIENIADZE! ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE. JAK NAJDALEJ OD TEJ ZŁODZIEJSKIEJ FIRMY! OMIJAĆ ICH SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~Mariusz / 2023-11-20 14:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Oszukańcza platforma, mają swoje ebony na platformie medicower i za te bony można kupić tylko produkty gdzie sprzedającym jest empik i nie można zapłacić za jeden produkt dwoma bonami, musisz dopłacić z własnych chociaż masz inne bony. Jednym słowem banda naciągaczy i drobnych cwaniaczków, raczej z ich usług już nigdy nie skorzystam.
    Zaletybrak
    Wadynaciągacze
  • ~Stały klient / 2023-11-20 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik dobił do dna takiej obsługi jak w empiku nie ma nigdzie . Zero pomocy i zero kontaktu miedzy działami nie do pomyślenia. Dzwonisz i ciągle powtarzają że sprawa przekazana hm tylko do kogo jak się nic nie dzieje. Najgorsze że nie ma do kogo zgłosić się wyżej żadnego numeru. Ciekawe czy zwrócą kasę . JEDNO WIEKIE BAGNO ! JUŻ NIGDY WIECEJ EMPIKU !!!
    ZaletyNIE MA
    WadyBAGNO
  • ~Ktoś / 2023-11-19 21:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety po raz kolejny Empik wystawił mnie. Zamówienie złożone oczekuje na dostawę po potwierdzeniu przez sklep realizacji zamówienia. Dodatkowo po kilku dniach przychodzi mail że zamówienie ruszyło w drogę po to by następnego dnia otrzymać informację że zamówienie nie może być zrealizowane i szyderczy wpis: PRZYKRO NAM ŻE CIĘ WYROLOWALIŚMY MAMY NADZIEJE ŻE TO NIE WPŁYNIE NA NASZĄ DALSZĄ WSPÓŁPRACĘ. Poważnie to jakby kogoś wystawić do wiatru a w przeprosinach napluć mu w twarz. Firma jest nieodpowiedzialna i zachęcam nikogo do zamawiania czegokolwiek przez internet od nich, a zwłaszcza tak jak ja produkt na prezent...
    ZaletyBrak
    Wadye-commers
  • ~Leszek / 2023-11-18 14:07
    Ocena: 2.80 / 5
    Dotyczy pracowników sklepu Empik Jantar w Slupsku. Personel jest nie miły i malo kompetentny. Po sprawdzeniu stanu książki na stanie sklepu (3 sztuki) nie byli w stanie jej zlokalizować, tylko wskazano regał. Kpina i jeszcze raz kpina. Dziewczyny tam pracujące nie znają podstawowych zwrotów i nazw miast. Nie polecam tego sklepu bo to nie jest pierwszy raz że książki będące na sklepie muszę zamawiać z dostawą. Nie polecam
    WadyŹle wspominam tą obsługę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 908
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.19, ilość opinii: 677
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4139
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2790