Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 667 opinii

2.04 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.41
  • Dostawa
    1.72
  • Poziom cen
    2.18
  • Łatwość zamawiania
    2.60
  • Asortyment
    2.56

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xxx / 2021-01-08 10:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie wywiązują się z terminem dostawy,
    Nie informując klienta o opóźnieniach,
    W tej chwili czekam już tydzień po wyznaczonym przez nich samych terminu dostarczenia zamówienia.
  • ~Anna / 2021-01-07 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zamawianie czegokolwiek od nich!!.To żenada.zamowilam w ubiegłym tygodniu prezent dla wnuczka na urodziny,wysłałam przelew .Dzisiaj przyszło mi wreszcie potwierdzenie otrzymania pieniędzy a za 2 min informacja o anulacji zamówienia z powodu braku towaru.Weszlam na stronę I? zabawka jest dostępna ale cena jest juz wyższa!!!!!!
  • ~zagg / 2021-01-07 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ręce mi już opadają. W październiku (a jest styczeń) zamówiłam towar w kolorze wybranym spośród dwóch dostępnych. Byłam zmuszona złożyć trzykrotną (!) reklamację, bo trzykrotnie (!) przysłano mi produkt w kolorze niezgodnym z zamówieniem. Dodam, że różnica kolorów jest oczywista, bo wybór jest między "biały-czarny", ale jak widać, pracownicy mają problem z rozróżnianiem podstawowych barw. Kolor, który chciałam, wciąż jest w ofercie, nie jest to więc problem z dostępnością. Kiedy po raz trzeci dostałam nie to, co zamówiłam, kompletnie zniechęcona odesłałam produkt z informacją, że odstępuję od umowy zakupu. Pomimo że empik odebrał zwrot 15 grudnia, do tej pory ani żadnej informacji z działu reklamacji, ani odpowiedzi na moje maile, nie mówiąc już o zwrocie środków. W życiu nie spotkałam się z tak skandalicznym lekceważeniem i niekompetencją. Obawiam się, że będę zmuszona zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Kate / 2021-01-07 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dotrzymują terminów, umów.
    Infolinia rozkłada ręce, zrzuca odpowiedzialność na pocztę.
    Żałosne.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorowanie klienta
  • ~JACEK / 2021-01-07 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie kupujcie na empik.com gry forza horizon. Wysyłają kody które nie działają. Gra w ogóle nie pokazuje sie po zalogowaniu na empik.com w zakładce moje gry. Obsuga reklamacji żadna . Olewaja ludzi. DRAMAT!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~bnjhkjl; / 2021-01-04 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, najpierw musiałam anulować zamówienie, bo zamiast 4-5 dni zrobiło się 13, potem w wyniku błędu pracownika empik moje pieniądze trafiły nie na moje konto (250 zł!) , a teraz od 3 tygodni ta sytuacja jest ignorowana, mimo mojego już ośmiokrotnego kontaktu w tej sprawie i zapewnień, że przelew będzie wykonany. Mnie zostaje pójście do sądu, za to empik zostaje z paskudną opinią sklepu nierzetelnego sklepu.
  • ~Maura / 2021-01-04 13:40
    Ocena: 2.40 / 5
    Dno. Katastrofa. Reklamacja złożona 26 listopada. Odebrałam książkę z pękniętą okładką. Książka odesłana dnia 27 listopada. Dzisiaj jest 4 stycznia a oni dalej NIC NIE WIEDZĄ. Numeru telefonu do działu reklamacji podać mi niestety nie mogą. ŻENADA !!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDNO
  • ~XXX / 2021-01-03 22:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Witam,

    najgorsza obsługa klienta wprowadzająca klienta w błąd , poczynając od dnia zakupu w listopadzie, przetrzymywali paczkę TRZY tygodnie twierdząc i potwierdzając ze towar jest, gdzie w międzyczasie podwyższyli cenę za grę przed Mikołajkami i mi po obniżonej cenie już nie sprzedali, krętactwo z ich strony. Niewykorzystany bon RABATOWY został stracony, NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyPOMIMO ZAPEWNIEŃ ŻE TOWAR JEST I LADA MOMENT ZOSTANIE WYSŁANY , PO TRZECH TYGODNIACH ZAKUP ANULOWALI NIE ZWRACAJĄC BONU RABATOWEGO.
  • ~Zbiopa / 2021-01-03 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Kupilem produkt cyfrowy i nie mogę go pobrać bo przy pierwszej próbie pobrania wskoczył komunikat, że przekroczyłem limit pobrań. Sprawdzilem inny zakup, na ktory miałem jeszcze 4 pobrania i to samo. Od razu bez pobierania skonczył się limit. Empik raz pisze, że to naprawia, innym razem dostaję maila, że na pewno pobrałem produkt 5 razy i tego nie zauważyłem. Napisałem kilka maili z żądaniem zamknìęcia konta i usumìęcia moich danych osobowych bo oczywiście nie można zlikwidowac konta samemu na ich stronie ... i nic. Konsultantka przez telefon powiedziała, że mają dużo maili i trzeba czekać 14 dni aż podejmą decyzję. Nie do wiary !!!! Oni podejmują decyzję, czy zlikwidować moje konto i usunąć dane ????!!!! Odradzam wszystkim zakupy w tej firmie !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości otrzymania zakupionych produktów cyfrowych
  • ~Natalia / 2021-01-02 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całego serca nie radze nikomu zamawiać produkty od partnerów Empik, zwłaszcza partnera Gerris. Czas oczekiwania zamówienia - ponad miesiąc, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z firmą, także brak możliwości śledzenia przesyłki. Użeranie się na temat zwrotu kosztów.
    Zaletyżadnych
    Wadyczas oczekiwania przesyłki przekracza miesiąc
  • ~Megan / 2021-01-02 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zamowienie z 28 listopada nadal nie jest dostarczone, ale na stronie empiku napisali że jest odebrane. To jest oszustwo! Paczka na ponad 300 zl oplacona z gory, to miały być prezenty pod choinke, a Obsluga Klienta nie pomaga i nie ma informacji zwrotnej, co z tym zrobia. Czekam ponad miesiąc. Nie polecam kupować od tej nieuczciwej firmy!
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość, brak informacji, okropna jakość obsługi, chaos,
  • ~xoxo / 2020-12-30 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby wszystko otwarte, niby wszystko normalnie działa, a nie potraficie zwrócić środków na konto od 8 grudnia za nie zrealizowane zamównie to kompletna kpina z państwa strony ktoś, by pomysłem ze tak dużą firmą ma taki bałagan w organizacji.pracy pomimo ciągłego zgłaszania problemy (10 razy) do biura obsługi nadal nie potraficie nawet logicznie załagodzić problemu
    Zaletybrak
    Wadywszystko to kompletna kpina
  • ~Zbiopa / 2020-12-29 18:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Kupiłem cyfrową wersję płyty i od trzech dni nie mogę jej pobrać bo przy pierwszej próbie pobrania jej w miejscu przycisku "pobierz" pojawił się tekst, że przekroczono dozeoloną liczbę pobrań produktu. Trzy dni i mimo maila, że pracownicy pracują nad tym problemem nic się nir zmieniło. Zapłaciłem za produkt, którego nir mogę odebrać. Jak tak dalej będzie to trwało to zlikwiduję konto w empiku i będę kupował wyłącznie u innych dostawców, którzy dostarczają produkty, za które klient zapłacił.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość - nie dostałem towaru, za który zapłaciłem !!!!!!
  • ~Marcin / 2020-12-29 15:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Szkoda, że zamówienie dociera do sklepu wcześniej niż zapowiadano, a do upływającego terminu odbioru wliczane są święta i niedziele. Tym samym z 4 dni na odbiór robi się jeden. Po terminie zamówienie zostaje odesłane do magazynu. Postępowanie poniżej wszelkich standardów.
  • ~Magda / 2020-12-28 14:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupiłam online płyte muzyczną po 11 dniach przyszła. Przy samym odbieraniu paczki coś mi się nie podobało bo była słabo zapakowana (koperta z jedna cienką warstwą foli bąbelkowa) po rozpakowaniu z FOLI opakowanie było pęknięte co oznacza że w momencie pakowania płyty osoba pakująca była świadoma uszkodzenia
    Zaletypłyta jest cała
    Wadyświadome wysłanie wadliwego produktu
  • ~Jaro / 2020-12-28 13:43
    Ocena: 1.60 / 5
    NIestety posiadam w tej pseudo firmie punkty premiowe - wykupione wcześniej - część o wartości 200 złotych mi już przepadła bo nie mogłem zrealizować zakupów - płatność nie była pobierana z punktów ale Wymuszana była fizyczna płątność - dodatkowo przy próbie zamówienia kilku produktów frima usiłowała naliczne oddzielnie koszty transportu dla każadego z produktów. Jakiś czas temu złożyłem reklamacje -jest (a może nie jest? ) rozpatrywana w ślimaczym tempie. Linia telefoniczna - nie można się dodzwonić. Fatalna jakość obsługi znacząco niższa niż w innych w innych sklepach / portalach internetowych.

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM

    Najprowdopodobniej konto zostanie zlikwidowane.
    Zaletynie widzę żadnych przy obecnej konkurencji ze stony innych firm
    WadyZnikające środki - kwoty za które wykupujemy tzw punkty -przepadają ... ??? Do tego fatalna jakość obsługi . Brak możliwości użycia punktów premiowych wykupionych wcześniej.
  • ~Ami / 2020-12-26 22:21
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam towar na początku listopada z opcją "odbiór w punkcie". Paczka zmieniła status na "w drodze" dopiero po tygodniu oczekiwania (mimo że wszystkie produkty były dostępne w 24h). I od tej pory cisza. Numer przewozowy podany przez sklep nie wchodził w system, tak że nie można było sprawdzić statusu dostawy.
    Po dwóch interwencjach w biurze obsługi klienta łaskawie poinformowali mnie, że paczki niestety nie można dostarczyć do punktu. Dlaczego? Tego nie wiedział nikt. Zaproponowali, że zmienią formę dostawy na kuriera. Czekam kolejny tydzień i po paczce ani śladu. Nie podali nawet nowego numeru przewozowego. Po kolejnych bataliach z biurem klienta (i telefonicznie i mailowo) zapewnili mnie, że przesyłka na pewno jest w drodze i mam cierpliwie czekać.
    Minęły kolejne 2 tygodnie i nic. Napisałam kolejne ponaglenie na maila i po tygodniu dostałam odpowiedź mniej więcej w tym tonie: niestety ale nie odebrała pani paczki, więc towar wraca na miejsce, jak chcesz możesz zamówić go jeszcze raz, pieniądze zostaną zwrócone na konto do 5 dni roboczych. Bez żadnego przepraszam i jeszcze wyszło na to, że to moja wina, bo nie odebrałam towaru, gdzie żaden kurier się ze mną nie kontaktował. Zwrot pieniędzy dostałam pod koniec tamtego tygodnia (cała batalia trwała ponad miesiąc). Szkoda słów, nigdy więcej zakupów w tym sklepie.
    Wady- fatalna obsługa klienta, odpowiadają na wiadomości z tygodniowym opóźnieniem, telefonicznie też nie lepiej
  • ~Patrykos / 2020-12-25 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilem tydzień przed świętami książkę Stewaressa jako prezent pod choinkę. Po kilku dniach dostalem, ale INNĄ książkę. Oczywiście zamowilem kuriera by zwrócić książkę, której nie zamowilem. Już po swietach i jak prezentu nie było tak dalej nie ma!! Nie polecam!!!!
    WadyNie wiedzą co wysylaja. Chaos na magazynie. I to nie pierwsza taka historia
  • ~MS / 2020-12-25 05:04
    Ocena: 2.60 / 5
    EMPIK wysłał mi samo opakowanie produktu. To jakaś kpina. Kupiłam produkt na prezent a okazało się, że zapłaciłam za kartonik z instrukcją. Czekam na odpowiedź ze strony firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Maja / 2020-12-24 11:30
    Ocena: 3.40 / 5
    Moja historia jest taka jak wiele innych tutaj zamieszczonych. Swoje zakupy zrobiłam na święta 13 grudnia i niestety paczka do mnie nie dotarła. Produkty, które wybrałam były dostępne od ręki (24h), jedna płyta miała inny czas realizacji, ale podzielono mi zamówienie z tego powodu - za moją zgodą. Ostatecznie po 2 telefonach na infolinię ( przy pierwszym dowiedziałam się, że paczka dowiedziałam się, że paczka wyjdzie "dzisiaj", no cóż nie wyszła) przy drugim, że nie dojedzie na czas, mimo tego, że od 3 dni była skompletowana nikt jej nie wysłał z magazynu. Czemu? Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Co mogę zrobić? Nie przyjąć paczki. A co z tego mam? Brak prezentów, rozczarowanie, zamrożoną dużą część gotówki. Generalnie ogromna porażka firmy dla mnie. Gdyby wcześniej empik poinformował o tym, że prezenty nie dotrą na czas, kupiłabym je stacjonarnie w sklepie, bo akurat byłam jeszcze przy okazji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.18, ilość opinii: 1647
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.72, ilość opinii: 1270
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.87, ilość opinii: 895
Empik.com
Ocena: 2.04, ilość opinii: 667
Komputronik.pl
Ocena: 3.59, ilość opinii: 538
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.68, ilość opinii: 330
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2275
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034