Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 306 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.53
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adolfo / 2023-04-06 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują opłacone zamówienia po dwóch dniach od zakupu nie polecam
  • ~Kamil / 2023-04-06 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie realizuja zamówień, oszuści!!!! Zamówiłem walizkę, zapłaciłem a oni bez powodu anulowali zamówienie po kilku dnich
  • ~Zbignieq / 2023-04-06 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen, opłaciłem zamówienie, pieniądze zamrożone i anulacja zamówienia. Niby zabrakło, a dalej prowadzą sprzedaż tylko już za inna cenę. Pieniądze zamrożone idealnie przed świętami.
  • ~deto / 2023-04-06 19:14
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen, opłaciłem zamówienie, pakowana 3 dni. Finalnie zamówienie anulowane.
    WadyBrak asortymentu na stanie
    Anulowanie po 3 dniach
  • ~Prox / 2023-04-06 18:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen i opłaciłem zamówienie. Dwa dni miałem ze statusem Pakowane, a następnie anulowali mi zamówienie. To bardzo nie w porządku.
    Wadyanulują zamówienia
  • ~Zenon / 2023-04-06 15:01
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie na walizki po dwóch dniach zostało anulowane. Użyłem kodu 20% na pierwsze zakupy, a dostałem rabat na 10% w ramach rekompensaty. Czy tylko ja mam wrażenie, że coś tu nie gra? Obsługa na czacie twierdzi, że nic z tym nie może zrobić.
    Zaletybrak
  • ~Magda / 2023-03-29 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam jeszcze ze Zolando nie umożliwia klientowi złozenia zażalenia na działanie firmy. Mozna wysłac maila do obsługi klinta na ktorek obsługo standardowo odpowiada ze jest im przykro ze zawalili za całosci i nic z tego nie wynika.
  • ~Magda / 2023-03-29 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem oburzona skandalicznym poziomem obsługi na Zolando. Złozyłam zamowienie, zapłaciłam i dostałam powiadomienie mailowe ze towar zostanie dostarczony miedzy 27-30 marca (10 dni po zlozeniu zamowienia). Poniewaz nie dostawalam zadnych powiadomien ani maili ani sms odnosnie jaka jest firma kurierska, a link do sledzenia przesyłki pokazywał ciągle status "w drodze' zadzwonilam na obsluge klienta. Gdzie pani poinformowala mnie ze kurier probowal dostarczyc przesyłke 3 razy 23/24 i 27 marca i przesyłka zostala odeslana do magazynu. Pani nie byla mi w stanie dac zadnego potwierdzenia tych prob, bo one nie mialy miejsca,, caly czas jestem w domu, nikt sie za mna nie kontatkował. Nie podała mi tez firmy kurierskiej, nie ma mozliwosci na Zolando złozenia reklamacji, nic. Po prostu bezpodstawnie przetrzymali moje pieniądze 10 dni i oszukali mnie ze dostarcza towar ktorego nie probowali nawet dostarczyc. Złodziejstwo i oszustwo. I obsluga klienta, ktora gada bez sensu, nie moze polaczyc z dyrekcją, masakra
    Wadyskandaliczna obsluga klienta, brak informacji o kurierze, kurier raportuje nieprawde, brak jakiejkolwiek proby kontaktu/informacji ze strony kuriera. przetrzymywanie pieniedzy klienta wbrew jego woli i bezpodstawnie
  • ~Lech / 2023-03-29 07:55
    Ocena: 4.20 / 5
    Trzecie zamówienie i trzeci rozmiar inny od zamawianego, rozmowa z konsultantem masakra on, ona nic nie może poza przepraszam a hitem był tekst żeby więcej tych butów nie zamawiać.
  • ~Szymonidaz / 2023-03-28 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    pomylone rozmiary , inne kolory w rzeczywistości . Problemt z kontaktem. Zgłosiłem brak jednego przedmiotu w przesyłce , to w odppwiedzi usłyszałem że mam to zwrócić! Coś co do mnie nie dotarło!
    Banda amatorów
    Wadypomylone romiary, kolory
  • ~Ula / 2023-03-23 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiony komplet dresowy zaniżone rozmiary a i materiał nie ciekawy za to cena bardzo wygórowana a już na zwrot pieniędzy to niestety nie polecam nikomu bo czas oczekiwania jest bardzo długi zalando operuje naszymi pieniążkami i na tym zarabia. Nie polecam tego sklepu
    ZaletyNie dopatrzyłam się żadnych zalet
    Wadyniestety jakość towaru ma wiele do życzenia ,bardzo długie oczekiwanie na zwrot pieniędzy
  • ~ScSh / 2023-03-10 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W zamówieniu brakowało opłaconych spodni, po zgłoszeniu tego faktu obsługa zalando stwierdziła że nic nie może zrobić. Nie ma ani spodni ani pieniędzy.
  • ~Robal / 2023-03-09 21:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Po złożeniu zamówienia i wpłaceniu pieniędzy zalando odcina się od wszelkich problemu związanych z zamowieniem
    ZaletyBram
    WadyBrak interwencji podczas reklamacji, rzadna pomoc
  • ~Żaneta / 2023-03-03 16:32
    Ocena: 1.20 / 5
    Żałosne podejście do reklamacji. Dostarczony produkt dotarł do mnie ewidentnie wyprany, zapach był strasznie intensywny, a podczas próby zwrotu, ten został odrzucony, ponieważ produkt intensywnie pachniał proszkiem.

    Żałosne! Nie polecam. Zostałam z rzeczą której nie chce, bo Zalando postanowiło wysłać do mnie używaną rzecz
  • ~Oliwia / 2023-03-01 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam tej strony, kolejny raz ze rzedu mam problemy z przesyłka od nich. Bardzo się zawiodłam. A reklamacja nie przebiegła wcale tak błyskawicznie. Jesli nie chcecie się upominać o pieniądze to nie radzę tam kupować.
    ZaletySzybka dostawa do domu
    WadyReklamacje na poziomie zerowym
  • ~Paweł / 2023-02-23 20:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam zakupów na Zalando. Kupiłem kurtkę która nie wytrzymała czterech miesięcy użytkowania zaczęły szły w rękawach puszczać. Maile z odpowiedzią Zalando trafiają do spamu przez to są niewidoczne. Wolę zapłacić już więcej na motivo i mieć gwarancję jakości niż później użerać się z nimi i reklamacjami której tak nie są uznawane.
    ZaletyGdybym wiedział że taki bubel to bym w ogóle nie kupował
    WadySzwy w rękawach puszczają po trzech miesiącach użytkowania.
  • ~Inka / 2023-02-21 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinią to koszmar. Każda pani mówi coś innego. Ktoś podał mój nr telefonu podczas rejestracji konta i nie mogę wyegzekwować jego usunięcia. Trwa to kilka lat. Kiedyś wydzwaniali do mnie kurierzy, teraz dostaję info o przesyłce na aplikację inPostu. Nie interesuje ich wyjaśnienie sprawy. Na żądanie usunięcia danych osobowych również odpowiadają odmownie. Do tamtej osoby wysyłają maile których ona nie czyta lub je lekceważy. Zostaje mi tylko zgłoszenie na policję ale znając realia to też pewnie nic nie da. Masakra
  • ~Natala / 2023-02-19 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
  • ~Izabela / 2023-02-16 09:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie otrzymałam przesyłki i powiadomień od kuriera. Asortyment wrócił do Zalando 3 lutego i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. NA MAILE NIE ODPOWIADAJĄ, ROZŁĄCZANE ROZMOWY TELEFONICZNE, NIE ZWRÓCONE PIENIĄDZE. jedyna rada złożę zawiadomienie do federacji Konsumentów oraz Izby Handlowej. Nieuczciwe podejście.
    Zaletyszeroki asortyment.
    WadyObsługa klienta - brak odpowiedzi na korespondencję mailową. Brak zwrotu pieniędzy.
  • ~Renata / 2023-02-11 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Duży problem z odzyskaniem kasy za niedostarczone przesyłkę, brak profesjonalnej obsługi, celowe działanie na zwłokę
    WadyFatalna obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796