Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 306 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.53
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~makbak99 / 2022-06-24 08:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Po zaakceptowaniu reklamacji dostałam e-mail, że zwrot dotarł i w ciągu 5dni otrzymam pieniądze. Po 5dniach napisałam- Pani kazała poczekać do poniedziałku (był piątek) bo do poniedziałku będą. W poniedziałek nie otrzymałam pieniędzy i napisałam, okazało się, że zaginął im nr konta i meilowo mam im podać raz jeszcze. Dziś mija kolejne 5dni od ponownego podania konta- pieniędzy dalej nie ma, a konsultanci piszą ciągle to samo- poczeka Pani do poniedziałku. Kiedyś nie było takiego problemu, a teraz…żenada.
  • ~Oliwia / 2023-03-01 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam tej strony, kolejny raz ze rzedu mam problemy z przesyłka od nich. Bardzo się zawiodłam. A reklamacja nie przebiegła wcale tak błyskawicznie. Jesli nie chcecie się upominać o pieniądze to nie radzę tam kupować.
    ZaletySzybka dostawa do domu
    WadyReklamacje na poziomie zerowym
  • ~Sławomir / 2022-05-16 07:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie dotrzymywanie terminów dostawy!mieszksam sam i właśnie miałem wyjechać dzień po dostawie ale dostawy nie było i choć to był mały zakup ale nie zbędny dla mnie,więc nie polecę znajomym teraz bynajmniej zakupów u was!
  • ~Sylwia / 2023-01-06 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówione markowe botki za ponad 500 zł, towar wprawdzie dotarł bez uszkodzeń, nowy, ale bez oryginalnego, firmowego pudełka, zapakowany w szary, zastępczy. Przed wysyłką asortymentu Zalando powinno o tym poinformować klienta, ponieważ opakowanie fabryczne jest nierozłącznym elementem produktu. Jednak o tym nie informują, Pani z infolinii powiedziała, że nie mają obowiązku wysyłać towaru w oryginalnych opakowaniach, ale na pytanie, gdzie to jest napisane w regulaminie sklepu zaczęła się miotać, zapytała o nr zamówienia - podałam. Znalazła, coś powiedziała, natomiast ciężko było ją zrozumieć. Poprosiłam, żeby powtórzyła, rozłączyła rozmowę bez słowa. Po prostu odłożyła słuchawkę (!)

    Zadzwoniłam jeszcze raz, tym razem trafiłam na bardziej kompetentnego i miłego pracownika. Finał jest taki, że mogę oddać buty z adnotacją, że towar dotarł do mnie bez oryginalnego opakowania. Odpada, bo wyjeżdżam i potrzebuję cieplejszych butów na już. Cała sytuacja to nie jest wina pana z infolinii, ale polityki firmy. Zero informacji, firma traktuje klienta jak się im podoba. Słabo, Zalando.
    A może komuś chcę te buty podarować albo za jakiś czas zareklamować. Co mi powiecie, że nie ma pudełka firmowego?

    Sytuacja nr 2 - kurtka. Kupiłam w cenie niższej od zasadniczej, zamówienie zostało opłacone, otrzymałam powiadomienie na mail i potwierdzenie. Po dwóch dniach od zamówienia sprawdziłam status, ponieważ nie było żadnych informacji o wysyłce. I co się okazało? Zalando anulowało zakup. Bez informacji, bez podania przyczyny. Pan z infolinii powiedział, że to może być wina przeciążonego systemu i finalnie wycofało mi zamówienie. Pieniądze oddane, ale niesmak jak po starym bigosie.

    Daję sobie już spokój z tą firmą, coś się tam zmieniło. Na gorsze niestety. Raczej oszczędzę sobie stresu ruletki zamówień i zalandowych niedopatrzeń.
    ZaletyRÓŻNIE TO BYWA
    Wadyjak wyżej
  • ~Zibi / 2023-01-19 13:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupujcie w zalando, to oszuści, zamówiłem kurtkę ze skury a przyslali jakieś badziewie ze szmaty
  • ~Cbv / 2024-02-01 21:55
    Ocena: 2.80 / 5
    Dostałam wiadomość o blokadzie konta że względów bezpieczeństwa i brak możliwości odblokowania.mial ktoś tak?
  • ~Izabela / 2023-02-16 09:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie otrzymałam przesyłki i powiadomień od kuriera. Asortyment wrócił do Zalando 3 lutego i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. NA MAILE NIE ODPOWIADAJĄ, ROZŁĄCZANE ROZMOWY TELEFONICZNE, NIE ZWRÓCONE PIENIĄDZE. jedyna rada złożę zawiadomienie do federacji Konsumentów oraz Izby Handlowej. Nieuczciwe podejście.
    Zaletyszeroki asortyment.
    WadyObsługa klienta - brak odpowiedzi na korespondencję mailową. Brak zwrotu pieniędzy.
  • ~Krzysztof / 2024-01-28 18:43
    Ocena: 2.80 / 5
    Zakupiłem PRÓCHNIK Spodnie treningowe. Postawiłem na polska dobra markę. niestety jakość bardzo słaba. rozumiem każdy ma prawo do popełniania błędów. Odpowiedź Zalando na reklamację to czysta kpina " niewłaściwy sposób użytkowania" pewnie w ich rozumieniu kupisz nie nosisz lata ponosisz. Podpisują się że pozdrawiają z Berlina jakby to miało jakieś znaczenie albo odstraszyć. Nie odpuszczę i nigdy więcej ZALANDO
  • ~Mężczyzna / 2022-02-10 18:40
    Ocena: 2.80 / 5
    Witam, przeglądam właśnie artykuły dziecięce i co widzę dwóch przytulających się Panów! Czy to jakiś ŻART???!
    Oglądam to z synem jak chcecie promować takie cuda to proszę w zakładkach dla starszych, Jaja normalnie nie mam nic do takich treści w odpowiednich stronach czy zakładkach ale na Boga nie w dziale dziecięcym!!! więcej nie odwiedzę tego badziewia bo nie umiem wytłumaczyć synowi co zobaczył
    Zaletybrak
    Wadyużyte zdjęcia treści
  • ~Olek / 2024-04-18 13:36
    Ocena: 2.80 / 5
    To jest totalny absurd, już któreś zamówienie i za każdym razem spóźnione z wysyłką. Obsługa na CHAT, dramat, rozmawiasz jak z bot-em, w kołko te same bzdury i żadnej pomocy w wyjaśnieniu problemu opóźnienia. Najgorszy sklep odzieżowy w Polsce, konkurencja dużo, dużo lepsza.
    Zaletybrak
    Wadyniemal wszystko, przede wszystkim fatalna obsługa oraz ciągłe opóźnienia z wysyłką, która wg ich czasów i tak jest słaba bo trwa kilka dni, ale i ...tak spóźnienie.
  • ~Piotr / 2022-05-31 23:24
    Ocena: 2.80 / 5
    Ceny astronomiczne zupełnie nieadekwatny do jakości produktu.... Umówmy się, w 90 procentach wszystkich eksponowanych niby oryginalnych produktów produkcja odbywa się w w Azji.... Totalne rozczarowanie...
    ZaletyBrak.
    WadyJ.w.
  • ~rozczarowana / 2024-01-15 21:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z obsługi klienta na Zalando gdyż część mojego zamówienia nigdy do mnie nie dotarła i została od razu zwrócona...

    Zamawiałam 2 swetry w jednym zamówieniu, jeden doszedł, ale nie spodobał się i dokonałam jego zwrotu, był on niestety częścią większego zamówienia i najprawdopodobniej automatycznie zwrócono drugi sweter z zamówienia, który nigdy do mnie nie dotarł (choć wyraźnie zaznaczyłam którego produktu dotyczy zwrot).

    Pisałam maile w tej sprawie do Zalando, ale wciskają mi kit że była podjęta próba dostarczenia drugiego swetra przez kuriera, która się nie powiodła, dlatego została zwrócona. Nie dostałam żadnej informacji o dostawie od kuriera (maila , sms'a). Oczywiście Zalando nie chciało mi dostarczyć informacji na temat tego kiedy kurier podjął próbę i z kim się kontaktował? (bo nie za mną).Pierwszy sweter był dostarczony do punktu i przyszedł sms jak należy.

    W dodatku na moje maile odpisuje za każdym razem ktoś inny i brzmi to jak bot....Problem w tym ze ten niedostarczony sweter(prezent gwiazdkowy) jest już niedostępny na stronie bo tak zamówiłabym go ponownie... Jak zapytałam gdzie mogę złożyć zażalenie/ reklamację w tej sprawie to dostałam odpowiedź żebym to zgłosiła 'odpowiednim organom'... to znaczy że Zalando nie bierze pod uwagę składania reklamacji i rozpatrywania ich?. Straciłam czas i produkt- prezent przez złą obsługę poczynając od braku dostawy a kończąc na lakonicznych i lekceważących mailach od service@zalando z 'pozdrowieniami z berlina'....

    To nie pojęte że taki znany sklep internetowy tak traktuje klientów... nie dostałam nic w zamian, żadnej propozycji załatwienia sprawy, jedynie odmowe ponownego wysłania swetra. Czyli coś w stylu spieprzyliśmy i przepraszamy, ale nic więcej nie możemy zrobić... żenada!!
  • ~wiolex / 2021-11-23 10:11
    Ocena: 2.80 / 5
    Na początku listopada dzwonie i pytam czy bez problemu wystawią mi Fv na firmę bo biała koszula potrzebna do tego aby Naszyć logo - Pani przez telefon bez problemu wystawimy FV na firmę.
    Po czym dzwonię wczoraj, i dostaje pdf zatytułowany Faktura FV, gdzie zgodnie z ustawą o rachunkowości i Vat, bubel ten nie jest dokumentem księgowym!!.
    I adnotacja na dole Ten rachunek nie może zostać wykorzystany do odliczenia naliczonego podatku VAT. Zakup został dokonany wyłącznie do użytku osobistego. Co w moim wypadku nie jest prawdą, koszula została oddana do Naszycia loga firmowego i nie będzie wykorzystywana do celów prywatnych lub osobistych.
    Nie ma danych sprzedawcy. Nie ma podanego nr Nip firmy.
    A więc pytam Panią pod jakim Nipem w Polsce się rozliczają a ona na to, że nie wie i nie może powiedzieć. Więc pytam gdzie mają biuro w Polsce też nie może powiedzieć. To ja do niej z menadżerem/kierownikiem a ona na to, że nie może przełączyć a wszystkie problemy rozwiązują pracownicy infolinii. Szkoda ze nie doinformowani i przeszkoleni z wiedzy dot. jak powinna wyglądać FV i czym jest FV.

    Gdyby przekazali takie informacje od razu, nie zakupiłabym koszuli na Zalando!! Zresztą już do nich nie wrócę a zakup ten był moim ostatnim!
  • ~Anna / 2022-10-17 21:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Otrzymalam inny produkt niz zamowilam. Kiedy chcialam wymienic na wlasciwy towar nie pozwolono mi tego zrobic. Nawet strona z produktem, ktory zamowilam zniknela a po paru dniach pojawila sie nowa z cena wyzsza. Zalando nie poczuwalo sie do naprawienia bledu.
    ZaletyDuzy wybor
    WadyJEsli cokolwiek pojdzie nie tak to nie pomoga. Duze ryzyko.
  • ~Anna / 2022-11-16 14:04
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam staniki sportowe. Przyszły bardzo szybko. Zalando nie podaje wymiarów ,więc zamówiłam rozmiar taki jaki noszę po czym okazało się ze są o jeden rozmiar za małe . Na drugi dzień odesłałam. Zwrot został przyjęty lecz odpisano mi ze są ślady "używalności" i nie zwrócą mi pieniędzy . Wobec tego napisałam żeby mi je odesłali. Czekam już drugi tydzień i ani pieniędzy ani zamówionych staników . Korespondencja "się urwała" , bo pisze ,ze ich strona juz nieaktywna.
    Wadyzaniżona rozmiarówka
  • ~ELA / 2023-06-23 14:40
    Ocena: 2.60 / 5
    OOBSŁUGA REKLAMACJI TRAGICZNA!!!W ZASADZIE TYCH OSOB PO DRUGIEJ STROINIE MOGLOBY NIE BYĆ I TAK NIE ZAŁATWISZ SPARWY!ROZMAWIASZ CAŁY CZAS Z KIMŚ INNYM. NE ODWPISUJĄ NA KOREDSPONDENCJE MAILOWA. POSŁUGUJĄ SIĘ PRZY TYM "PROCURAMI" KTORYTCH NIE SA W STANIE CI PRZESŁAĆ ŻE W OGÓLE OBOWIĄZUJĄ TYLKO MOWIĄ "ŻE TAKA JEST PROCEDURA" KOSZMAR, STARAM SIĘ ZAREKLAMOWAĆ BUTY OD PRZESZŁO MISIĄCA PÓKI CO BEZSKUTECXZNIE. Coś weryfikują, akceptują, a potem okazuje się ze dalej jest źle ODRADZAM !!!!
    ZaletyZERO
    WadyBRAK WIDZY I KOMPETENCJI
  • ~Farinelli / 2020-11-24 14:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłem na prezent dla dziewczyny szal i czapkę w promocji black week i przysłali mi produkt z zaciągniętą, wyciągniętą nitką i z metką papierową luzem - jakby jakiś bubel po zwrocie. Nie polecam!!!
    Zaletyasortyment
    Wadyczęsto buble po zwrocie
  • ~Irenikus / 2022-11-27 16:30
    Ocena: 2.60 / 5
    Kłamcy, reklamują się darmową dostaną, a okazuje się, że aby dokonać zwrotu muszę udać się do punktu oddalonego o 10 km. od mojego miejsca zamieszkania. Podczas rozmowy z konsulatem 27-11-2022 godz. 16:14 bezczelna kobieta nie wyjaśniając sytuacji sama się rozłącza. Moje ostatnie zakupy
  • ~k / 2023-07-06 19:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Pomijając kwestię fatalnego zapakowania torebki, która jest rzekomo 'designerska', przejdę do samej obsługi klienta, która jest jedną z najgorszych z jakimi dotychczas się spotkałam.
    Zamówiłam torebkę marki Coach, Pillow Tabby, natomiast od Zalando otrzymałam najtańszą możliwą replikę.
    Po 1 kontakcie telefonicznym z obsługą klienta, Pani zarzekała się, że torebka na pewno jest oryginalna bo pochodzi bezpośrednio od producenta, i radziła złożyć reklamację, co też zrobiłam, dołączając zdjęcia tej katastrofy. W odpowiedzi, otrzymałam tę samą śpiewkę, o produkcie wysyłanym z magazynu producenta, natomiast to nie była najgorsza rzecz jaką mi przekazano. W ramach 'rekompensaty' za błąd pochodzący Z ICH STRONY, poinstruowano mnie abym torebkę po prostu odesłała, następnie poczekała do 14 dni na zwrot środków i zamówiła ponownie:) i było to powiedziane zupełnie poważnie. Wtedy postanowiłam ponownie telefonicznie skontaktować się z obsługą klienta, gdzie usłyszałam, że według ich danych torebka jednak wcale nie wyszła z magazynu producenta, a ich własnego:), co w jakiś sposób tłumaczy dlaczego przysłano mi replikę. Po pomyślnym odesłaniu produktu i doczekaniu się zwrotu od Zalando, torebka, którą chciałam kupić była już niedostępna. Czekałam więc ponad tydzień do momentu aż znów pojawiła się na stanie, jednak tym razem w wyższej o ponad 600zł cenie. Dlatego też skontaktowałam się z obsługą klienta w tej sprawie, licząc, że jak każdy inny retailer w takiej sytuacji, otrzymam rabat pokrywający różnicę w kwocie, natomiast jak się okazało, praktyki Zalando są zupełnie inne. A więc, po tak ogromnym niedopatrzeniu z ich strony, by ułatwić mi zakupy, musiałam kupić przedmiot w obecnej kwocie, i poczekać aż zostanie wysłany, żeby Zalando łaskawie rozpoczęło zwrot różnicy w kwocie na moją kartę podarunkową i konto bankowe. Ową kartę podarunkową, chciałam wykorzystać również na inne przedmioty, które przez jakiś czas były niedostępne, jendak teraz ponownie pojawiły się na stanie. Niestety dzięki wspaniale obmyślonemu przez Zalando planu, nie mogłam tego zrobić, przez co przedmioty są ponownie niedostępne i tym razem prawdopodobnie będą niedostępne przez bardzo długi czas lub nawet na stałe.
    Dziś mija 2 dzień od zakupu; moje środki są zamrożone, a przedmiot nadal nie wysłany.
    Nigdy nie spodziewałabym się, że firma, w zasadzie, światowej sławy miałaby tak fatalną obsługę klienta.
    Najwyższa pora coś z tym zrobić.
  • ~Kana / 2022-08-20 22:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Naliczają za towar dwa razy bo twierdza,że nie dostali pieniędzy. Zlodzieje
    ZaletyNic
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796