Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.53
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marzanna / 2022-04-19 09:54
    Ocena: 2.20 / 5
    Po 2 miesiącach użytkowania torby z Lauren Ralph Lauren popękała skóra. 08.03.odesłalam reklamowany towar, do tej pory nie otrzymałam zwrotu drugiej części środków. Kontakt z firmą beznadziejny, cały czas twierdzą, że zwrot został dokonany błędnie, żądają przesłania skanu dokumentu tożsamości, twierdzą też, że nie mogą zwrócić mi przesyłki na mój. Myślę, że zagubili przesyłkę. Przekazuję sprawę do Europejekiego Centrum Konsumenckiego po rozmowie z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Jestem stałym klientem Zalando, nic już więcej nie zamówię w tej firmie
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo złe traktowanie klienta
  • ~MG42 / 2023-08-06 14:55
    Ocena: 2.20 / 5
    Zwrot trwał ponad 14 dni. Gdyby nie interwencja nigdy nie doszedłby do skutku. Po czym Zalando uznało, ze jeden z artykułów był używany. Czyli ktoś przez dwa tygodnie biegał sobie w koszulce Nike, za którą zapłaciłem i za którą nie dostałem z powrotem pieniędzy.
  • ~Natalia / 2023-12-19 13:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam sukienkę, którą pragnęłam otrzymać przed świętami. Niestety na linii zalando-partner-DHL doszło do jakiegoś zaniedbania i paczka czekała na mnie w punkcie, mimo, że NIE OTRZYMAŁAM powiadomienia, PINu do odbioru. Zupełnie nic… w sklepie nie chcieli mi jej wydać, bo nie mogą bez kodu, zwrócili paczkę do BERLINA mimo, że interweniowałam i prosiłam o dalszą wysyłkę. DHL sam zaznaczył, że to MOŻLIWE, nawet przed świętami. Tylko wymaga fatygi ze strony sklepu, który musiałby wysłać im nowy formularz. Zalando postawiło nie pytać mnie o zdanie i po prostu odesłali i napisali, że zwrócą mi pieniądze jak tylko sukienka wróci na magazyn. Spoko, bardzo miło z ich strony, że sami podjęli tę decyzję. Aaaaa zapomniałam dodać, że w ramach REKOMPENSATY dali mi 10% rabatu na KOLEJNE ZAKUPY. Połowa maila to instrukcja jak go wykorzystać… przecież w tej całej sytuacji mam niepohamowaną ochotę kupować jeszcze i jeszcze….. skandal. Zalando - spadacie na psy.
    Nie pozdrawiam.
    NM
    ZaletyZero
    WadyBRAK KOKUNIKACJI, PROFESJONALIZMU
  • ~Prox / 2023-04-06 18:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen i opłaciłem zamówienie. Dwa dni miałem ze statusem Pakowane, a następnie anulowali mi zamówienie. To bardzo nie w porządku.
    Wadyanulują zamówienia
  • ~Aga / 2022-10-07 13:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Sklep Zalando to jakas porażka w ostatnich miesiącach, w jednym zamówieniu na zwrot środkow zamiast max 5 dni roboczych czekam już ponad 2 tygodnie- obsługa mówi że nic więcej nie może zrobi, w dwoch kolejnych wg nie otrzymałam kodów odbioru. Mimo moich licznych i terwencni produkty z zamowienoa z brakiem kodu wróciły do Zalando i powtórka z rozrywki-raz że nie otrzymałam zamówienia, a dwa od miesiąca czekam na swoje pieniadze. Jest to jakaś totalna porażka, taki dużo marketoplace a procesu zwrotu nie działja jak powinny. Przez ich niekompetencję czekam w sumie na 1000 zł zwrotu.
    ZaletyObecnie brak
    WadyNie wypłacanie środków w terminie.
  • ~Agnieszka / 2022-11-04 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, produkt który zamówiłam był ciężko dostępny, obserwowałam stronę Zalando żeby go zamówić. Gdy pojawił się od razu go zamówiłam, miał to być prezent urodzinowy dla chłopca. Niestety nie mogłam liczyć na profesjonalizm firmy. Wyslano mi dużo mniejszy rozmiar z opóźnieniem. Nie miałam możliwości wymiany bo juz tego produktu nie było. Otrzymałam informację żebym sobie kupila raz jeszcze jak produkt się pojawi na stronie.
    WadyWiele
  • ~alina / 2023-08-01 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam opinie o pogorszeniu jakości obsługi co widzę z perspektywy 10lat, kiedyś to była zupełnie inna firma, choć chamscy, rozłączający się pracownicy z infolinii już pojawiali się 2,3 lata temu i firma nic z tym nie robi. DHL jest najgorsza działająca firma kurierska w moim rejonie dolnośląskim. Już to że zalando nie jest zainteresowane opiniami klientów np z Ceneo bo jej tam nie ma bardzo źle świadczy o tym jak traktuje polskiego klienta, pewnie u siebie stosują inne standardy a Polaków traktują jak 3 świat
    ZaletyBrak
    WadyPrzymus posiadania drukarki,etykiety zwrotne wysyłane tylko w 1sztuce przy wielu produktach jest przezucaniem kosztów zwrotu na klienta
  • ~Beata / 2021-12-13 10:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostałam okradziona na 700 zł nie dostalam zwrotu za żakiet ,nie pomogły numery zamówienia
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~dorota_012@op.pl / 2019-10-15 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Absurdalne w dzisiejszych czasach, ale ubrania czesto nie docierają do klienta. Towar ma status: dostarczono. Co wiecej firma ZALANDO nie zwrocila mi pieniedzy - oficjalnie błąd w systemie, a tak naprawdę scenariusz, ktory bardzo czesto się powtarza kiedy czytam pozostałe opinie. OSZUŚCI.
  • ~Dramatx / 2022-07-28 09:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii… określenie „porażka” to za mało. Zamówiłam buty, które zostały anulowane po zakupie. Zgodnie z regulaminem na stronie, po otrzymaniu maila umowa jest wiążąca. Jedynego maila jakiego dostałam to potwierdzenie zamowienia. Jednak Pani uznała, że nie da się z tym nic zrobić, mam czekać 5 dni roboczych na zwrot i ustawić powiadomienie o dostępności. Nie robią sobie nic, z tego co piszą na własnej stronie. Zero kontaktu ze strony zalando po odrzuconej transakcji i informacji co dalej. Po dwóch telefonach na infolinie pieniedze wpłynęły mi natychmiastowo, jednak z kodu -20% nie mogę już skorzystać, bo „bardzo mi przykro, nic nie mogę zrobić, ja za to nie odpowiadam” w takim razie kto odpowiada? To moje ostatnie złożone zamówienie w tym sklepie. Nie po to poluje 2,5 tygodnia na dostępne pojedyncze pary butów, by po anulowanym zamówieniu z ich winy, nie skorzystać nawet z kodu. Totalnie nie zależy im na klientach, dramat. Nie polecam.
    ZaletyJakość towaru i bezpłatny zwrot
    WadyOpisane wyżej
  • ~Elżbieta / 2021-09-14 20:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Witajcie kupiłam markowe buty na Zelandię wydałam 300 zł i po dwóch miesiącach się rozwaliły
    WadyPękły bokiem
  • ~former client / 2022-02-07 16:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie otrzymałam całej przesyłki. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałam do wypełnienia banalne oświadczenie, które wielokrotnie było odrzucane. Za każdym razem inna osoba podpisywała się pod korespondencją i żądała nowych poprawek na oświadczeniu. Po kilku dniach okazało się, że znowu muszę poprawić, tym razem na wersję pierwotnie wpisaną. Oświadczenie jest banalne i w całym tym zamieszaniu najwyraźniej chodzi o zniechęcenie mnie do składania roszczeń.
    Do tej pory robiłam dużo zakupów na zalando i sądziłam, że firma jest poważna i bezpiecznie można robić zakupy. To zadarzenie zmieniło zupełnie moją ocenę tej firmy i z pewnością nie będę więcej ryzykować - rezygnuję na dobre z zakupów u tego pośrednika
    Wadyjak wyżej
  • ~Irena / 2021-12-11 15:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety Zalando nie zwraca pieniędzy za oddany towar. Kupiłam dwie pary okularów, niestety nie pasowały, towar oddałam, ale kasę otrzymałam tylko za jedną parę. Po wymianie korespondencji, nie chcieli przesłać potwierdzenia zwrotu. Nigdy już nie kupię w tej firmie.

  • ~Jacek Gąsior / 2022-07-01 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    zamówiłem buty po "promocyjnej cenie" na zdjęci ze znaczkiem adidas przyszły po 2 tygodniach i nie tak ładne jak na zdjęciach i BEZ ZNACZKA ASIDAS chyba jakieś chińskie podróby

    oczywiście na zamówieniu pisało buty adidas 2022 men

    NIE POLECAM !!!!!!
    WadyPODRÓBKA
  • ~Miro / 2023-04-07 10:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożone kilka zamówień, po kilku dniach anulowane wszystkie.
    Wadyanulowanie
    okłamywanie klienta
    niewywiązwyanie się z umów
  • ~Robert / 2024-05-16 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Buty zamówione we wtorek nie dotarły na czacie nie da się dogadać zwrot pierwszych butów dokonany we wtorek do dziś czwartek żadnej odpowiedzi napewno oprze się to o rzecznika praw konsumenta jeśli nie zwrócą pieniedzy
    ZaletyBrak
    WadyKiepski mintakt
  • ~Beata / 2021-12-13 10:32
    Ocena: 1.80 / 5
    Tragedia rzeczy leżą latami,drą się po założeniu, nikt nie chce przyjść po zwrot pomimo ustalowego terminu
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Beza / 2022-08-27 11:35
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam towar za kilka tysięcy złotych do punktu DHL. Niestety w punkcie odbioru odmówili przyjęcia paczki. Przez dwa dni rozmów z przedstawicielami firmy DHL próbowałam uzyskać możliwość odebrania paczki. Niestety nieudolność ludzi i systemu w tej firmie nie pozwolił na to. Paczka krążyła między miastami w których mieszkam i pracuję, a ja nie mogłam jej otrzymać.
    Hitem końcowym był kontakt z firmą zalando. Zadzwoniłam na infolinię poinformować o zaistniałej sytuacji, niestety zderzyłam się z kolejną ścianą. Paczka jeszcze do nich nie wróciła, prosiłam więc o ponowne wysłanie przez rzetelnego dostawcę. Pani jednak poinformowała mnie, że zwrócą mi pieniądze po procesie księgowani itp, a ja mogę ponowni zamówić sobie towary 8jak pojawią się w sklepie!
    Hit, "już lecę i ponownie wydaję kilka tysięcy w tak rzetelnej firmie"
  • ~dnodnodno / 2022-09-01 17:28
    Ocena: 1.80 / 5
    Obsługa klienta tragiczna, nie podali firmie przewozowej mojego numeru ani maila przez co nie dostałam nawet numeru przesyłki. Po kontakcie z Zalando pani w mailu odpowiedziała podsumowując że to mój problem i mi nie pomoże. W końcu z dużą arogancją i łaską podali mi numer zamówienia przez co w końcu mogłam skontaktować się z DHL. Potem również były problemy. Nie polecam. Dno.
  • ~Evva / 2021-09-02 07:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Bagno i cztery metry mułu!!! To już druga i ostatnia wpadka Zalando bo z pewnością nie zrobię tu więcej zakupów.
    1. Sukienka o trwałości papieru toaletowego, po pierwszym praniu (zgodnie z metką) materiał postrzępiony, niemal się rozsypała. Mam teraz ścierkę do podłogi za 250 zł.
    2. Buty sportowe dla dziecka, zamówienie anulowane po cichaczu, zero informacji na maila, a ja czekam bo to miał być prezent. Dopiero po sprawdzeniu konta okazuje się, że pomimo potwierdzenia zamówienia które otrzymałam status się zmienił. Butów brak.
    NIE POLECAM ZAKUPÓW. SĄ LEPSZE I TAŃSZE ALTERNATYWY.
    ZaletyBrak
    WadyDiego, kiepska jakość, brak kontaktu ze strony sklepu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1648
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 915
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808