Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1615 opinii

4.22 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    4.10
  • Dostawa
    4.17
  • Poziom cen
    4.00
  • Łatwość zamawiania
    4.56
  • Asortyment
    4.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 81
  • ~matka / 2019-09-09 09:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Na stronie zamieszczają produkty, których potem jak się okazuje nie mają. Ja zamówiłam 6 książek. Za wszystkie zapłaciłam z góry. Po 4 dniach oczekiwania okazało się, że dwóch nie mają. Zgodziłam się na realizację zamówienia bez tych dwóch pozycji. Na ich dostawę czekam już ponad tydzień. Zwrotu pieniędzy za dwie brakujące książki nie otrzymałam do dzisiaj. Na infolinii Panie nic nie wiedzą. Tragedia. To były moje pierwsze i ostatnie zakupu.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak pozycji zamieszczonych na stronie, nieterminowo, fatalny przepływ informacji.
  • ~Anka / 2019-08-19 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Totalne lekceważenie klienta, nie wywiązywanie się z umowy. Brak chęci porozumienia i naprawienia błędu, powstałego z winy sklepu. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność, nieprofesjonalizm, zbywanie klienta, nie wywiązywanie się z umowy, brak zaangażowania.
  • ~BOZENA / 2019-08-07 00:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Jednego dnia zamówione, kolejnego dostarczone. Szybko i solidnie. Polecam w 100 %
    ZaletyWszystko na czas. Miła i słowna obsługa...
    WadyBrak
  • ~Sylwia / 2019-06-18 00:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.W kwietniu zamówiłam zabawki. Przyszły co prawda dość szybko, ale jedna była uszkodzona. Zareklamowalam i poprosiłam o wymianę na sprawną. Do tej pory nie otrzymałam ani zabawki, ani pieniędzy.
  • ~Yanush / 2019-06-10 18:03
    Ocena: 2.40 / 5
    Przedmiot uzkodzony. od 3 tygodnni brak kontaktu ze sprzedawcą.
  • ~janek / 2019-06-10 16:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Oprócz faktu, że zamówienie zostało zrealizowane po bardzo długim okresie czasu, wysłane przez inny podmiot prawny, na nieco inną sumę niż w fakturze pro forma ( płatność za pobraniem), merlin pl sprzedał mi śmieci tzn. PRZETRMINOWANE PRODUKTY !!!!!!!! JAKO KONSUMENT ZAPŁACIŁEM ZA CUDZE ŚMIECI I ICH UTYLIZACJĘ. bECZELNOŚC I CHAMSTWO
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • ~Jan / 2019-06-10 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwyraźniej zaraz upadną.
    Prawdopodobnie przestali realizować zamówienia od klientów.
    Zalecam OMIJAĆ ten sklep internetowy.
    Po co potem użerać się o zwrot pieniędzy...
    Zaletybrak
    Wadyjedna, zasadnicza - po prostu nie da się tam kupić książek
  • ~r....a / 2019-06-08 12:37
    Ocena: 3.40 / 5
    Uzupełnienie do mojej opinii z 02.06.oddali pieniądze.
  • ~Anna / 2019-06-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada.
    Zamówienie złożone 01 maja 2019 nie jest zrealizowane do dnia dzisiejszego, czyli 05 czerwca 2019.
    Najpierw mailowo przekładali datę premiery jednej z 3 książek, później podobno zamówili brakującą pozycję u innego dostawcy i obiecali wysyłkę najpóźniej 30 maja 2019. I nastała cisza... Do dzisiaj zero kontaktu - nie odpowiadają na maile, w których rezygnuję z zamówienia, infolinia nie działa z tzw. przyczyn technicznych. Śmiechu warte...
    Stan zamówienia na dzień dzisiejszy - "w realizacji".
    To było moje ostatnie zamówienie w merlin.pl.
  • ~r....a / 2019-06-02 14:59
    Ocena: 3.40 / 5
    Porażka, zero kontaktu, infolinia nie działa, zamówiłam 27.05 dostałam informację że wysyłka będzie 30.05 w piątek 31.05 dostałam e-mail że nie mają towaru i muszą zamówić u innego dostawcy i że wysyłka będzie 05.06 próbowałam dzwonić na infolinię to infolinia akurat 31.05 nie działały napisałam e-mail że rezygnuje bo tak pozna wysyłka mnie nie interesuje, dopiero po kilku e-mail otrzymałam wiadomość , że anulowali zamówienie i zwrócą pieniądze jeszcze nie miałam przelewu więc zobaczymy czy oddadzą kasę. Sprzedają towar którego nie mają.
    ZaletyDobra cena
    WadyBrak kontaktu ze sprzedającym, sprzedają towar którego nie mają.
  • ~wściekła / 2019-05-30 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka!!! zero kontaktu, zero informacji i oczywiście książek na oczy nie widziałam, chociaż na stronie sklepu są i wciąż obietnica wysłania w ciągu dwóch dni. to jest jakieś celowe działanie :((
    A mnie oduczy to niesprawdzania opinii przed zakupami w internecie
    Zaletynie ma sensu wspominać o asortymencie skoro chyba nie istnieje :(((
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Ravau / 2019-05-30 11:39
    Ocena: 2.20 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Po tygodniu prób jedyna informacja na temat zamówienia, którą chyba tak można nazwać to automatyczna odpowiedź na fb. Napisali w niej, że inwentaryzacja zakończyła się powodzeniem i wszystkie zamówienia klientów zostaną realizowane od najstarszych. Spoko. Dlaczego w trakcie składania swojego zamówienia nie zostałem poinformowany o tym? Wszystkie produkty z mojego koszyka świeciły się jako dostępne na wysyłkę w 24h lub 48h. Zero odpowiedzi na maile, a infolinia jest po prostu nieczynna od 2 dni (odpowiada syntezator mowy, heh). W takiej sytuacji nie mam nawet gwarancji, że prośba o anulowanie zamówienia i odstąpienie od umowy sprzedaży zostanie odebrana, już nie wspominając o jej respektowaniu. Na dodatek przyszedł automatyczny @ z ich systemu sprzedażowego, mówiący o tym że dostępne produkty jednak nie były dostępne i ściągają je z jakiejś tam hurtowni, guzik mnie to interesuje, dostępne to dostępne, a jak nie są to chciałbym zrezygnować. Rozumiem, że firma może się rozbudowywać, przeprowadzać inwentaryzacje itd, ale o takich sytuacjach informuje się klientów, a nie bezmyślnie przyjmuje się zamówienia w nieskończoność.
  • ~Andrzej / 2019-05-29 16:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Koszmarnie długi (17 dni) czas oczekiwania na przesyłkę, której nadal nie otrzymałem.
    Na maile z zapytaniem żadnych odpowiedzi?!
    Ostrzegam ! Szukajmy innych księgarni.
    Zaletybrak
    Wadyniesolidny sprzedawca
  • ~FIORDA / 2019-05-28 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Przestrzegam przed rzekomo darmowym zwrotem do punktu RUCH. Strasznie drogo wychodzi bo paczka od 13.05. do Merlin niby nie dotarła i oczywiście środków też nie ma.
    MERLIN- ODDAJCIE MI MOJE PIENIĄDZE
  • ~Joanna S. / 2019-05-24 11:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep mam wrażenie z obsługą klienta zatrzymał się w poprzedniej epoce. Książki według informacji księgarni dostępne od 15.05 nie zostały wysłane. Na maila owszem wpływa informacja o przesunięciu terminu wysyłki na 21.05 ale wysyłka nie następuje o czym księgarnia nie jest łaskawa poinformować w ogóle. Na maila z zapytaniem o stan realizacji zamówienia nie otrzymałam odpowiedzi. Po 15 minutach oczekiwania na połączenie z Infolinią uzyskałam informację, że sklep w tej chwili nie wysyła żadnych zamówień, ponieważ mają inwentaryzację! Nie ma o tym oczywiście wzmianki na stronie a jedynie reklama sugerująca zakupy na dzień dziecka (w takim tempie dzień dziecka spokojnie można przesunąć na gwiazdkę). Pani na Infolinii poinformowała, że zamówienie PRAWDOPODOBNIE zostanie wysłane w przyszłym tygodniu a zakładam, że ową jakże pewną informację zaczerpnęła z widoku za oknem. O ile jestem w stanie zrozumieć, że w przypadku większego zamówienia mogą pojawić się jakieś poślizgi terminowe to już braku rzetelności i informowania o tym klienta zdecydowanie nie. Nie polecam.
    Zaletyduża ilość artykułów
    Wadybrak komunikacji z klientem i rzetelnej informacji o stanie zamówienia
  • ~Andrzej / 2019-05-22 12:26
    Ocena: 3.60 / 5
    Zdecydowanie negatywna ocena. Nie polecam. Dokładnie tydzień temu zamówiłem książkę, która we wszystkich księgarniach jest dostępna. Po dwóch dniach dostałem maila, że z powodu braku książki muszę poczekać jeszcze trzy dni. Po kolejnych trzech dniach - cisza, ani informacji ani przesyłki. Minął tydzień, więc uparłem się, żeby dowiedzieć się, co się dzieje. Po ponad 10 minutach czekania dodzwoniłem się na infolinię. Dowiedziałem się, że książka jest niedostępna. Mił yskądind pan poinformował mnie, że być może przesyłka wyjdzie za dwa dni, ale bardziej prawdopodobne jest, że za 5 dni.
    Cóż - skusiła mnie bardzo atrakcyjna cena, ale chyba trzeba było po prostu pójść do księgarni.
    WadyEwidentne lekceważenie klienta. Niesolidność. Nieprawdziwe informacje na stronie księgarni (jeszcze w piątym dniu mojego oczekiwania na stronie widniała informacja, że książkę wysyłają w ciągu 24 godzin,. Dzisiaj jest informacja o 3 dniach czekania na przesyłkę, co w świetle mojej rozmowy z konsultantem też wydaje się oszustwem
  • ~jakwi / 2019-05-20 11:33
    Ocena: 3.40 / 5
    Porażka sprzedają coś czego nie mają. Zakup 16 maja z terminem wysyłki na 17 maja. W dniu 17 maja zrobiło się 22 maja a dzisiaj anulowanie zamówienia z powodu braku towaru. Takie coś powinno zniknąć całkowicie z rynku. Porażka.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Gucholina / 2019-04-25 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat korzystałam z usług Merlina, tym razem bardzo się zawiodłam. Po 6 tyg. czekania na zamówienie (w międzyczasie sama musiałam dowiadywać się, dlaczego wystąpiły - jak tłumaczono - problemy ze skompletowaniem produktów, które na stronie cały czas figurowały jako dostępne), w końcu je anulowałam. Ciężko dodzwonić się na infolinię, maile pozostają bez odpowiedzi. Pracownicy BOK nie podają, mimo próśb, nazwisk, a tylko imiona. Pieniądze wpłacone w ramach przedpłaty zwrócono mi dopiero po ostrym monicie.
  • ~Miranda / 2019-04-17 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Już tydzień czekam na zamówienie nie polecam!!! Żałuję że nie przeczytałam opinii przed zakupem bo bym się nie zdecydowała :(((prezent miał być dla synka na święta i już nie dojdzie Dziecko załamane ja też :(
    WadyBrak kontaktu nieprawdziwe i formacje odnośnie wysyłki wi ę przenoszą na pocztę polską ze paczka od nich wyszła i nie wiedzą co dalej po czym w statusie zamówienia wyświetla się że jeszcze nie wysłane Żenada!!! Omijać szerokim lukiem
  • ~Sławek / 2019-04-03 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu sklepu merlin.pl , zrobili promocję, miesiąc później anulują transakcję kłamiąc że nie mają towaru na magazynie. Polecam trzymać się z daleka i korzystać z bardziej przyjaznych dla klientów sklepów.
    Zaletynie ma
    Wadybezczelne okłamywanie klienta
strona 1 z 81
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1615
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1258
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.14, ilość opinii: 553
Komputronik.pl
Ocena: 3.77, ilość opinii: 491
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.79, ilość opinii: 279
Empik.com
Ocena: 2.53, ilość opinii: 247
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126