Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1683 opinii

4.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.98
  • Dostawa
    4.06
  • Poziom cen
    3.94
  • Łatwość zamawiania
    4.47
  • Asortyment
    4.28

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 85
  • ~Ola / 2021-09-21 23:30
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam książki z przedpłatą, zamówienie nie dotarło, brak kontaktu ze sklepem, głuchy telefon, brak odpowiedzi ze strony sklepu. Niestety zgłaszam to na policję
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Aldona / 2021-09-13 17:53
    Ocena: 1.60 / 5
    Nieterminowa dostawa, właściwie to brak dostawy, choć zamówienie już zostało opłacone. Poza tym brak kontaktu z obsługą sklepu, moje emaile są ignorowane, a wyjaśnień i odpowiedzi na zadawane pytania brak. Wyjątkowo nierzetelny sprzedawca.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość, brak możliwości kontaktu, ignorowanie klienta
  • ~Mariusz / 2021-08-06 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam . Brak na stanie wystawianych książek po anulowaniu czekam miesiąc i nadal nie dostałem zwrotu pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Oszukana / 2021-08-04 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu złożyłam zamówienie, które nie zostało zrealizowane. Do dzisiaj nie odzyskałam pieniędzy pomimo kilkukrotnych próśb o ich zwrot. Przestrzegam przed tym sklepem.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Klient / 2021-08-02 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszuści!!! Uwaga na tą firmę. Nie wysyłają towaru ani nie zwracają pieniędzy. Nie dajcie się oszukać. Od maja ciągle nie odzyskałem pieniędzy. Przestali odpowiadać na maile. Jak widać po innych komentarzach nie tylko ja zostałem okradziony przez tą firmę. A problem występuje już od dawna. o czym informował portal znany z wykrywania internetowych oszustw. https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-na-zakupy-w-merlin-pl/
  • ~Yyy / 2021-07-29 16:18
    Ocena: 5.00 / 5
    A u mnie wszystko ok. Zamówione książki doszły do mnie po 4 dniach. Żadnych problemów.
  • ~marcin / 2021-07-20 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści! nie dostałem zamówienia, pieniądze oczywiście zaksięgowane i ich nie odzyskałem.
    Wadyoszuści!
  • ~P. / 2021-07-17 21:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone z góry 24.06 zostało anulowane orzez sklep po kilku godzinach. Otrzymałem maila z informacją o zwrocie pieniędzy, kiedy minęło 14 dni napisałem maila, dostałem informację, że pieniądze zostaną zwrócone. Na kolejnego maila już nie dostałem odpowiedzi.
    Telefon odbiera automat i sugeruje kontakt mailowy.
    WadyFatalne podejście do klienta.
  • ~Sara / 2021-07-11 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep nie realizuje zamówień, najpierw tłumacząc się dostępnością produktów i problemów z dostawca, nie spieszyło mi się z dostawa produktów ale kiedy minął miesiąc nadal nie mieli zamawianych produktów, złożyłam prośbę o anulacje zamówienia, jednak zwrotu środków nie otrzymałam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak realizacji zamówień
  • ~SandraD / 2021-06-29 11:43
    Ocena: 1.80 / 5
    Brak towaru po 2 tygodniach, brak kontaktu, jest nas więcej widzę?
  • ~Karolina / 2021-06-24 15:08
    Ocena: 1.80 / 5
    Bardzo zla obsluga klienta. Brak realizacji zamowienia po 3 tygodniach! Brak kontaktu z obsluga klienta. Obawiam sie ze pieniadze ani zrobione zakupy juz do mnie nie dotra.
    Zaletybrak
    Wadydlugi termin realizaji, brak kontaktu z biurem obslugi klienta
  • ~Katarzyna / 2021-06-21 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zamawiajcie na Merlin.pl. Kiedyś sprawdzona księgarnia, dziś nabija klientów w butelkę. Nie ma zrealizowanego zamówienia, pod jedynym numerem telefonu zgłasza się automat, który mówi jakieś bzdury do słuchawki. Jak odzyskać pieniądze za spore zakupy? NIGDY WIĘCEJ na Merlin.pl
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru, brak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy
  • ~Lisek / 2021-06-20 13:50
    Ocena: 3.40 / 5
    Miałem ten sam problem: zero towaru, zero kontaktu, robot na infolinii.
    Gdy zobaczyłem, co piszą ludzie w necie, pojechałem do ich siedziby (mieszkam w Warszawie, więc mam łatwiej). Al. Jerozolimskie 134. Merlin Commerce czy jakoś tak. To jest w dużym centrum biurowym. Na górę do siebie do biura mnie nie wpuścili, ale miły pan w recepcji na dole dodzwonił się jakoś do nich (większość numerów, które miał nie odpowiadała) i dał mi słuchawkę. Porozmawiałem z b. uprzejmym młodym człowiekiem, który wyraził ubolewanie i obiecał, że rozwiąże mój problem (poprosiłem o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy). Jak dojechałem do domu, to miałem już 4 listy z Merlina z przeprosinami i wyjaśnieniami (wcześniej nic), a następnego dnia dostałem zwrot pieniędzy na konto.
    To chyba jedyny sposób, żeby odzyskać pieniądze, ale nie wiem, czy będzie się Wam chciało jechać do Warszawy tylko w tej sprawie.
    No tak czy owak udało mi się, ale więcej u nich nie zamówię, przynajmniej na razie. Sklep był super, ale ewidentnie mają problemy. Moją sprawę udało się załatwić 8 czerwca br. Ale widzę, że koszmar dla innych trwa w najlepsze.
  • ~moon1002 / 2021-06-18 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie sie od Merlina z daleka. Firma nie realizuje zamowien, telefonu nikt nie odbiera, na maile nikt nie odpowida. Na Ceneo Merlin zablokowal mozliwosc wpisywania opnii.
  • ~Zamawiajacy / 2021-06-17 14:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam na przesyłkę czekam od 24.05.2021 bez echa. Wszyscy mają to samo na maile nikt nie odpowiada a infolinia nie działa. Może ktoś wie gdzie te sprawę zgłosić bo wyciągają od ludzi kasę i nie wiadomo czy człowiek kiedykolwiek dostanie swoje zamówienie. Sklep.powimien być zablokowany.
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru
  • ~Anna / 2021-06-15 12:22
    Ocena: 3.20 / 5
    Co się dzieje z merlin.pl?? Zamawiam tam od lat i nigdy nie miałam ani jednej niemiłej przygody. Aż do 21 maja, gdy zamówiłam książki (dostępne w 48h) i do dzisiaj ich nie otrzymałam (a dziś jest 15 czerwca), i jak już inni pisali, brak kontaktu telefonicznego, można tylko słać maile na które nikt nie odpowiada. Jeśli to jakiś większy problem logistyczny ale do rozwiązania, to może by jakiś komunikat na stronie zamieścić drogi merlinie? Bo na ten moment nie wiem nic, czy pieniądze przepadły? Czy dostanę zwrot, czy sklep zbankrutował?
    Zaletykiedyś był ok pod każdym względem
    Wadymało opcji dostawy, brak kontaktu
  • ~Arleta / 2021-06-14 13:53
    Ocena: 1.60 / 5
    Drodzy Państwo tragedia!!!!! Kupiłam książki za ponad 600 zł dla dzieci na zakończenie roku szkolnego. Brak książek, brak kontaktu telefonicznego , na meile nie odpisują!!! Jestem załamana.
  • ~Martin / 2021-06-10 06:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaj i kasuja za rzeczy o ktorych nie wiedza czy beda w posiadaniu!!A tu juz jest karalne!!!
    Beznadzieja!!
  • ~Marta / 2021-06-09 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasa zapłacona, zero kontaktu, nie odpowiadają na maile, infolinia nie działa. PRZESTRZEGAM, NIE ZAMAWIAJCIE OD NICH !!!
    Zaletymarta.krzywicka.MK@gmail.com
    WadyZero kontaktu ze sklepem
  • ~Basia / 2021-06-08 19:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Wciąż czekam na dotarcie przesyłki. Już 15 dzień.
strona 1 z 85
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.12, ilość opinii: 1683
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.55, ilość opinii: 1291
Empik.com
Ocena: 2.04, ilość opinii: 866
Komputronik.pl
Ocena: 3.54, ilość opinii: 553
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.36, ilość opinii: 383
Tauron
Ocena: 1.42, ilość opinii: 225
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2625
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2438
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2360
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2142
Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1540
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1513