Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1601 opinii

4.24 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    4.12
  • Dostawa
    4.19
  • Poziom cen
    4.01
  • Łatwość zamawiania
    4.58
  • Asortyment
    4.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 81
  • ~Joanna S. / 2019-05-24 11:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep mam wrażenie z obsługą klienta zatrzymał się w poprzedniej epoce. Książki według informacji księgarni dostępne od 15.05 nie zostały wysłane. Na maila owszem wpływa informacja o przesunięciu terminu wysyłki na 21.05 ale wysyłka nie następuje o czym księgarnia nie jest łaskawa poinformować w ogóle. Na maila z zapytaniem o stan realizacji zamówienia nie otrzymałam odpowiedzi. Po 15 minutach oczekiwania na połączenie z Infolinią uzyskałam informację, że sklep w tej chwili nie wysyła żadnych zamówień, ponieważ mają inwentaryzację! Nie ma o tym oczywiście wzmianki na stronie a jedynie reklama sugerująca zakupy na dzień dziecka (w takim tempie dzień dziecka spokojnie można przesunąć na gwiazdkę). Pani na Infolinii poinformowała, że zamówienie PRAWDOPODOBNIE zostanie wysłane w przyszłym tygodniu a zakładam, że ową jakże pewną informację zaczerpnęła z widoku za oknem. O ile jestem w stanie zrozumieć, że w przypadku większego zamówienia mogą pojawić się jakieś poślizgi terminowe to już braku rzetelności i informowania o tym klienta zdecydowanie nie. Nie polecam.
    Zaletyduża ilość artykułów
    Wadybrak komunikacji z klientem i rzetelnej informacji o stanie zamówienia
  • ~Andrzej / 2019-05-22 12:26
    Ocena: 3.60 / 5
    Zdecydowanie negatywna ocena. Nie polecam. Dokładnie tydzień temu zamówiłem książkę, która we wszystkich księgarniach jest dostępna. Po dwóch dniach dostałem maila, że z powodu braku książki muszę poczekać jeszcze trzy dni. Po kolejnych trzech dniach - cisza, ani informacji ani przesyłki. Minął tydzień, więc uparłem się, żeby dowiedzieć się, co się dzieje. Po ponad 10 minutach czekania dodzwoniłem się na infolinię. Dowiedziałem się, że książka jest niedostępna. Mił yskądind pan poinformował mnie, że być może przesyłka wyjdzie za dwa dni, ale bardziej prawdopodobne jest, że za 5 dni.
    Cóż - skusiła mnie bardzo atrakcyjna cena, ale chyba trzeba było po prostu pójść do księgarni.
    WadyEwidentne lekceważenie klienta. Niesolidność. Nieprawdziwe informacje na stronie księgarni (jeszcze w piątym dniu mojego oczekiwania na stronie widniała informacja, że książkę wysyłają w ciągu 24 godzin,. Dzisiaj jest informacja o 3 dniach czekania na przesyłkę, co w świetle mojej rozmowy z konsultantem też wydaje się oszustwem
  • ~jakwi / 2019-05-20 11:33
    Ocena: 3.40 / 5
    Porażka sprzedają coś czego nie mają. Zakup 16 maja z terminem wysyłki na 17 maja. W dniu 17 maja zrobiło się 22 maja a dzisiaj anulowanie zamówienia z powodu braku towaru. Takie coś powinno zniknąć całkowicie z rynku. Porażka.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Gucholina / 2019-04-25 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat korzystałam z usług Merlina, tym razem bardzo się zawiodłam. Po 6 tyg. czekania na zamówienie (w międzyczasie sama musiałam dowiadywać się, dlaczego wystąpiły - jak tłumaczono - problemy ze skompletowaniem produktów, które na stronie cały czas figurowały jako dostępne), w końcu je anulowałam. Ciężko dodzwonić się na infolinię, maile pozostają bez odpowiedzi. Pracownicy BOK nie podają, mimo próśb, nazwisk, a tylko imiona. Pieniądze wpłacone w ramach przedpłaty zwrócono mi dopiero po ostrym monicie.
  • ~Miranda / 2019-04-17 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Już tydzień czekam na zamówienie nie polecam!!! Żałuję że nie przeczytałam opinii przed zakupem bo bym się nie zdecydowała :(((prezent miał być dla synka na święta i już nie dojdzie Dziecko załamane ja też :(
    WadyBrak kontaktu nieprawdziwe i formacje odnośnie wysyłki wi ę przenoszą na pocztę polską ze paczka od nich wyszła i nie wiedzą co dalej po czym w statusie zamówienia wyświetla się że jeszcze nie wysłane Żenada!!! Omijać szerokim lukiem
  • ~Sławek / 2019-04-03 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu sklepu merlin.pl , zrobili promocję, miesiąc później anulują transakcję kłamiąc że nie mają towaru na magazynie. Polecam trzymać się z daleka i korzystać z bardziej przyjaznych dla klientów sklepów.
    Zaletynie ma
    Wadybezczelne okłamywanie klienta
  • ~Klient / 2019-03-27 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Merlin przysłał połowę zamówienia. Nie odpowiadają na maile od tygodnia. Stanowczo odradzam zakupy w tej pseudo firmie.
    WadyOszuści internetowi
  • ~oszukany / 2019-03-20 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    merlin.pl wziął pieniądze i nie dostarczył zamówienia (książki) !
    Wadyoszuści internetowi
  • ~Tomasz / 2019-03-11 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bo ponad 2 tygodniach czekania ktoś opisał że nie mogą zrealizować zamówienia bo nie mają na stanie. Prawdopodobnie nikt by nie odpisał gdyby nie moje wiadomości w tej sprawie. Nie polecam. Pierwsze zamówienie w tej księgarni i wielkie rozczarowanie.
  • ~laluna / 2019-03-06 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA OD TEGO PSEUDO SKLEPU!!!!!!!!!!
    Sprzedają asortyment którego nie mają na stanie.
    Nie raczą poinformować o tym klienta wprowadzając go w błąd.
    Informację otrzymałam po tygodniu kiedy już dawno przelałam pieniądze.
    Czas oczekiwania na zwrot 14 dni, więc jeżeli macie ochotę mrozić pieniądze, w moim przypadku było to prawie 500 zł to gorąco polecam.
    WadyNajgorsza obsługa jaką spotkałam, opryskliwi, nonszalanccy, bojowo nastawieni i niekompetentni konsultanci.
    Brak możliwości kontaktu z przełożonym więc robią co chcą.
  • ~Jacek / 2019-03-01 13:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na rozpoczęcie realizacji otrzymałem informację, że jednak nie mają tego towaru. Jakaś kpina a nie sklep.
    Wadyobsługa gorsza niż w jakimś sklepie chińskim, sprzedają towar którego w rzeczywistości nie mają!
  • ~Paulina / 2019-02-27 20:52
    Ocena: 3.60 / 5
    Niestety wprowadzają Państwo w błąd kupujących, informacja na stronie wskazuje wysyłkę w piątek, a wyszła dopiero we wtorek.
    Gdyby wiedziała zamowilabym gdzie indziej.
    Gdyby rzetelnie informowali Państwo o planowanej wysyłce nie byłoby problemu, ale jest to wprowadzanie klienta w błąd. Bardzo nieprofesjonalne
    ZaletyCeny, dostępność
    WadyWysyłka oraz informacje
  • ~Desolation94 / 2019-02-25 18:52
    Ocena: 4.80 / 5
    Powiem tak - była kilkudniowa (4 dni) obsuwa z premierą książki, ale właściwie to nie wiem czy wina leżała po stronie sklepu czy może po prostu dostarczono im z opóźnieniem.
    Kiedy zaczęłam się trochę tym niepokoić to weszłam poczytać opinie, po czym czytając tutejsze opinie zaczęłam się niepokoić jeszcze bardziej, ale w moim przypadku wszystko było w porządku, więc nie wiem,,, może część złych opinii jest pisana pod wpływem negatywnych emocji i wyolbrzymia wady sklepu? Ja ich tu trochę obronię.
    Przede wszystkim na plus - ceny, zecydowałam się na zakupy w merlinie, ponieważ ceny były atrakcyjne, zamówiłam w sumie 8 książek, każda z nich na promocji.
    Po drugie - kontakt. Zaniepokojona napisałam maila. Na odpowiedź tego samego dnia liczyć nie mogłam, ponieważ napisała po godzinach pracy sklepu, ale następnego dnia była szybka odpowiedź rano, później na kolejnego maila również szybko mi odpisano.
    Po trzecie - wysyłka. Wysłano mi to w piątek, jednak siłą rzeczy weekend, otrzymałam więc dziś rano. Czytałam t opinie wpędzające w strach o niekompletnych paczkach i bałam się, że również będę musiała toczyć walki o niekompletną paczkę, ale wszystko się zgadza - 8 książek ktore miało być rzeczywiście jest.Paczka była porządnie zapakowana, karton, a w środku sporo zabezpieczenia.
    Także podsumowując - jest ok.
    Czy skorzystam ponownie? Głównym kryterium przy moich zakupach jest cena, musi być niższa niż u konkurencji. Jeśli będzie to tak.
  • ~Fokus / 2019-02-20 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,

    Stanowczo odradzam jakichkolwiek zakupów na tej stronie.
    Wszystko na każdy poziomie to porażka.
    Na infolini trzeba czekać 20 minut żeby ktoś odebrał.
    Po odbiorze Pani kłamie że nie było jeszcze premiery.
  • ~Ela / 2019-02-17 17:15
    Ocena: 3.40 / 5
    Ten sklep to jedna wielka porażka. Przy zamawianiu obiecują wysyłkę w ciągu 48 godz., a jak już dostaną pieniądze to mają klienta " gdzieś". Tydzień temu wysłałam zamówienie i jeszcze nie wiem kiedy dostanę zamówioną książkę bo od trzech dni nie ma postępu ( trzy dni temu w e-mailu informowali,że " twoja paczka właśnie została nadana").Na pewno nic już u nich nie zamówię i ostrzegam innych - dajcie sobie spokój jeżeli chcecie mieć zdrowe nerwy.Dziwi mnie tylko, że nie zależy im na kliencie i opinii na swój temat.
    ZaletyBRAK
    Wady PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA WSZYSTKO.
  • ~Joanna / 2019-02-15 22:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam. Zamówiłam książki na które czekałam 3 tygodnie i się nie doczekałem.Teraz już trzeci tydzień czekam na zwrot pieniędzy.
    Obsługa fatalna jakby za karę pracowali
  • ~hak / 2019-02-07 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    zamowilem towar w niedziele,pisali ze wysla w srode nie wyslali, obsluga fatalna . za dlugo sie oczekuje na wysylke maskara nie polecam
  • ~pm / 2019-02-03 12:59
    Ocena: 3.20 / 5
    Witam Wszystkich którzy chcą zamówić na Merlin.pl. Dokonałam zakupu na stronie i otrzymałam informację, że towar będzie wysłany do 48 godzin. Bardzo zależało mi na czasie, wiec zadzwoniłam do BOK aby poprosić o wysłanie na następny dzień paczki. Pani po drugiej stronie chłodno odesłała mnie z kwitkiem informując, że takie mają terminy.
    Po 48 godzinach od zamówienia pozwoliłam sobie sprawdzić czy paczka została do mnie wysłana. Pan z obsługi klienta przeprosił mnie i poinformował, że paczka niestety nie została wysłana , ponieważ kurier przyjechał wcześniej niż oni dążyli przygotować przesyłką. Pan oprócz poinformowania mnie o całej sytuacji nie wykazał niczego aby przyspieszyć , zmienić na kuriera przesyłkę aby klient otrzymał przesyłkę w terminie. Podejście indywidualne do klienta na najniższym poziomie.
    Proszę przygotować się na cierpliwość. Czas oczekiwania pomimo wpłaty przez Państwa nie wiadomy a obsługa nic sobie z tego nie robi.

    Pozdrawiam


  • ~An / 2019-01-22 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Radze omijac szerokim łukiem. Brak towaru mimo dostepnosci, dlugi czas oczekiwania na zwrot pieniedzy, nie mila i nie rzetelna obsluga, dlugi czas zanim poinformowali o braku towaru
    WadyBrak towaru mimo dostepnosci, dlugi czas oczekiwania na zwrot pieniedzy, nie mila i nie rzetelna obsluga, dlugi czas zanim poinformowali o braku towaru
  • ~Thomaswim / 2019-01-06 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny poziom podejścia do klienta. Łamanie zapisów prawa. Skandaliczny poziom wiedzy pracowników. Unikać!
strona 1 z 81
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.24, ilość opinii: 1601
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.18, ilość opinii: 507
Komputronik.pl
Ocena: 3.80, ilość opinii: 480
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.85, ilość opinii: 268
Lideria.pl
Ocena: 4.62, ilość opinii: 268
Empik.com
Ocena: 2.56, ilość opinii: 222
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113