Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1615 opinii

4.22 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    4.10
  • Dostawa
    4.17
  • Poziom cen
    4.00
  • Łatwość zamawiania
    4.56
  • Asortyment
    4.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2018-12-12 20:13
    Ocena: 4.20 / 5
    Dziś otrzymałam paczkę z Merlin. Zabrakło dwóch produktów na cztery zamówione - ponad 50 procent wartości zamówienia. Napisałam maila do obsługi, czejamco będzie,
  • ~Thomaswim / 2018-12-10 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny poziom obsługi zamówienia. Niewywiązanie się z terminu wysłania. Dopuszczenie się oszustwa przez pracownika sklepu karalnego na podstawie art 286 KK. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
  • ~Kacper / 2018-09-10 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Pierwszy i ostatni raz! W czwartek zostały zamówione książki (w tym samym czasie inne z innej księgarni). Z innej ksiegarni książki były w paczkomacie w poniedziałek. Postanowiłem zadzwonić do merlin.pl, ponieważ od nich nie dostałem informacji, że paczka została wysłana. Przez telefon pani mi powiedziała, że nie mają dwóch książek na magazynie. Gdybym nie zadzwonił to nie byłoby żadnego kontaktu i dalej czekałbym na książki, które są dostępne na stronie internetowej, a nagle okazuje się, że nie ma ich na magazynie. Po co piszą, że są dostępne na internecie, jak nie ma ich fizycznie w magazynie. Teraz jeszcze muszę czekać do 14 dni na zwrot pieniędzy z książek! NIE POLECAM!
  • ~Ewa / 2018-08-29 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym wczesniej przeczytala te opinie to w ogole nie zamawiala :/ czekam juz tydzien na przesylke i nic, zero informacji, na maile nie odpisuja jak ja odzyskam pieniadze :/
  • ~Agata / 2018-08-20 22:34
    Ocena: 2.80 / 5
    W Merlinie zamawiałam regularnie od dłuższego czasu i dotychczas byłam zadowolona. Tym razem jestem zdegustowana! Najpierw bardzo długo kompletowano przesyłkę (musiałam dzwonić i mailować w tej sprawie, gdyż przysłano tylko lakoniczną wiadomość), potem okazało się, że brakuje jednego z zamówionych produktów i nie można go zamienić na inny, wreszcie - że paczki nie mogę odebrać w kiosku, który figuruje na stronie jako miejsce odbioru i gdzie dotychczas było to możliwe. Poproszono mnie o wskazanie innego kiosku, choć ten też już nie był partnerem księgarni. Do trzech razy sztuka-jutro nareszcie mam odebrać przesyłkę, na którą czekam 2 tygodnie.
  • ~Zniechęcona / 2018-06-20 16:22
    Ocena: 3.80 / 5
    Poprzednie zakupy były udane tym razem nie jestem ze wszystkiego zadowolona,bo jeden z boxów cd wygląda na towar z ekspozycji,płyty są trochę porysowane od tyłu i zakurzone,przykre.
    Zaletyodbiór w kiosku ruchu,promocje.
    Wadybrak papierowej faktury
  • ~Kiki / 2018-05-24 20:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejny udany zakup z czego jestem bardzo zadowolona.
    Zaletyliczne promocje,możliwość odbioru paczki w Kiosku Ruchu.
    Wadybrak
  • ~Zaneta / 2018-03-12 14:19
    Ocena: 1.40 / 5
    Koszmarrrrrr . Nikomu nie życzę zakupów tam . Dwa podejścia. Dwa różne produkty . Za każdym razem to samo . Czekanie czekanie czekanie . Po tygodniu odpowiedz ze produktów jednak nie ma .
    WadyBrak informacji o zamówieniu po czym anulacja.
  • ~Kasia / 2017-12-20 08:51
    Ocena: 2.80 / 5
    NIE POLECAM!!!
    Zamówienie złożone 14.12. Wyznaczony termin wysyłki zamówienia - 18.12. 19.12 w godzinach wieczornych otrzymuję informację, że zamówienie zostało anulowane. Chyba trochę późno, jak na informację, czy mają dany produkt czy nie.

    Poprzednie zamówienie: wyznaczony termin wysyłki zamówienia - 13.09. 14.09 otrzymuję informację o przesunięciu planowanego terminu wysyłki zamówienia na 18.09.

    Przyznanie rabatu czy bonu na zakupy (i to z wyznaczonym terminem ważności) mija się z celem i w żaden sposób nie rekompensuje straconego czasu. Teraz produkt trzeba zamówić w innym sklepie, poczekać na skompletowanie i wysłanie - czyli istnieje duża szansa, jeśli nie pewność, że nie uda się otrzymać produktu na czas.
  • ~Dawid / 2017-12-19 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam do negatywnych komentatorów sklepu merlin.pl! Zamówienie złożyłem 09.12. i do dziś czekam na JAKĄKOLWIEK informację na temat swojej paczki! Nie polecam, straciłem mnóstwo nerwów i czasu bezskutecznie próbując wyjaśnić tę sytuację! NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W MERLIN.PL!!
  • ~Basia / 2017-12-15 14:46
    Ocena: 2.60 / 5
    NIE POLECAM!!! Zamówienie złożyłam 04.12.2017 dostałam informację, że paczka zostanie wysłana 05.12.2017 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia! Na infolinie nie można się dodzwonić, wysłałam 2 wiadomości mailem ale brak odpowiedzi... NIE POLECAM!!!
  • ~1mario / 2017-12-05 19:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupujesz 19.11.2017 dzisiaj jest 5.12.2017 a towaru ani pieniędzy nie ma. Przy zamówieniu towar był później przez przypadek po wysłaniu maila dowiedziałem się, że zamówienie anulowano. Powód nie ma towaru za dwa dni towar sie pojawił ale oczywiście do mnie nie trafił. Dzwoniłem 2 razy - totalne lekceważenie, poprosiłem o kontakt telefoniczny kierownika - rzekomo napisał maila - którego nie otrzymałem. Pieniądze zostały przelane z konta bankowego a tu podobno nagle chcą ode mnie potwierdzenie numeru rachunku. Totalna próba oszustwa. Uważajcie na sklep merlin.pl
    WadyBrak kompetencji pracowników.
  • ~Daniel / 2017-12-01 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielkie rozczarowanie obsługą sprzedażową Black Friday 2017 - zamówienie z 24.11.17 dziś zostało anulowane. A tłumaczenie sklepu wprost kuriozalne - "Niestety dostawa, u którego zamówiliśmy produkt, nie był w stanie zrealizować Pana zamówienia, dlatego też zmuszeni byliśmy anulować zamówienie. U dostawy alternatywnego pojawił się ten produkt w katalogu, w związku z tym pojawił się on ponownie w naszej ofercie jako produktu dostępny. Niestety nie mieliśmy możliwości technicznej, aby powiązać ten produkt z Pana zamówieniem. " Po prostu żenujące i do tego kpina z klienta. NIE POLECAM!
  • ~rafi / 2017-11-04 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Po bankructwie poprzedniego właściciela merlin.pl do dzisiaj nowy nie zwrócił mi ok. 500 zł za zamówione produkty - nauczka - zamawiać -zawsze za pobraniem, bo można trafić na model biznesowy zakładający oszukiwanie klientów - (pod koniec życia merlin.pl były dostępne zamówienia tylko z przedpłatą - a tacy kiedyś byli fajni.)
    Dziwne, że sprawie nie przyjrzała się prokuratura. Przecież osoby zarządzające firmą musiały mieć świadomość nadciągającego bankructwa, a mimo to wyłudzali pieniądze od klientów. Teraz zamawiam gdzie indziej, bo ten adres nazwa kojarzy mi się z oszustami.Pozdrawiam.
  • ~Karolineczka / 2017-10-10 19:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Wybrałam ten sklep internetowy ze względu na odbiór za pobraniem w kiosku RUCHU,zamówienie spełniło moje oczekiwania.
    Zaletyliczne promocje.
    Wadybrak
    od 10 października za ponad 30 złotych.
  • ~Krystyna / 2017-09-29 09:31
    Ocena: 4.80 / 5
    Jestem mile zaskoczona, nie ma do czego się "przyczepić", książki które zamówiłam tydzień wcześniej(była zaznaczona dostawa późniejsza) dostałam w ciągu 24 godzin od terminu wysłania.Super, dziękuję.
    ZaletyŁatwe zamawianie,szybka dostawa
    WadyNa razie nie zaobserwowałam
  • ~Joanna / 2017-09-28 22:59
    Ocena: 3.20 / 5
    Bardzo długo się czeka na zamówienie, chociaż od razu jest przelew. Nie zawsze paczki są solidnie zapakowane. Często brakuje informacji, czy okładka książki jest twarda czy miękka.
    ZaletySzybka odpowiedź na pytanie w godzinach pracy.
  • ~Rafal / 2017-09-16 01:30
    Ocena: 2.20 / 5
    Obsługa klienta spędza większość dnia na odpowiadaniu na negatywne opinie więc nie ma czasu dbać o klienta :-)
    "Wysyłamy w 24 godziny" to kłamstwo w żywe oczy. Na informacje co się dzieje z zamówionym i zapłaconym towarem nie ma co liczyć jeśli się nie zadzwoni lub napisze do nich samemu. a i wtedy to problem z wyciągnięciem informacji. A u konkurencji taniej, szybciej i często darmowa dostawa. Tak więc to był mój ostatni raz z Merlinem.pl. Innym radzę tez nie tracić czasu i nerwów.
    ZaletyTest na cierpliwość może
    WadyZa mało miejsca - kłamcy i fatalna obsługa klienta z tych największych
    wielokrotnie,
  • ~Eryk / 2017-09-13 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep z jakim miałem styczność. Sprzedają ksiązki których nie mają na stanie, po 3 dniach od zamówienia dostałem info że wysyłka się opóźni i będzie za 4 dni!!! W sumie 7 dni od zamówienia. No ok mówię dobrze poczekam. Po 7 dniach nie ma odzewu... więc dzwonię. Pani mówi mi że dalej czekają na zamówienie brakującej książki od dostawcy i wysylka będzie pod koniec tygodnia. Więc zrezygnowałem z tej pozycji żeby mi wysłali chociaż 2 pozycje które mieli na stanie. I dalej nic... mija 3 dzień ( w sumie 12 dnień!!!!) i dalej żadnego info,,, a tym bardziej książek... może do świąt dojdą.... ODRADZAM!!!!!! Totalne dno i brak profesjonalizmu. Teraz już wiem dlaczego są w UPADŁOŚCI!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySame wady!!!
  • ~Maja / 2017-05-25 13:37
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety nie mogę powiedzieć wiele dobrego o tym sklepie. Jako, że sama pracuję w handlu, naprawdę mam wiele zrozumienia dla różnych sytuacji z tym związanych. Ale ta sytuacja jest na tyle absurdalna, że choć nigdy tego nie robię, tym razem napisze negatywny komentarz. W ich przypadku zdarzyło się opóźnienie towaru. OK. Bywa. Musiałam zrezygnować z zamówienia i zwrócić towar. Jesteśmy na ostatnim etapie, czyli na wystawieniu korekty do faktury. Wysłałam do nich 6 (!!!) maili w odstępach jedno tygodniowych z prośbą o wystawienie korekty faktury. Za każdym razem ta sama odpowiedź " Szanowna Pani, dziękuję za odpowiedź.
    Korektę faktury może wystawić jedynie Dział Księgowości. W dniu dzisiejszym prześlę taką informację ponownie z prośbą o pilne przesłanie dokumentu."
    Serio? Półtora miesiąca to musi trwać i 6 maili z prośba o korektę? To nie są opóźnienia w dostawie czy brak towaru. To są 2 minuty pracy!
    Nie polecam tego sklepu.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak towaru na magazynie; brak obsługi posprzedażowej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1615
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1258
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.14, ilość opinii: 553
Komputronik.pl
Ocena: 3.77, ilość opinii: 491
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.79, ilość opinii: 279
Empik.com
Ocena: 2.53, ilość opinii: 247
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126