Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1618 opinii

4.22 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    4.09
  • Dostawa
    4.17
  • Poziom cen
    4.00
  • Łatwość zamawiania
    4.56
  • Asortyment
    4.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2018-12-19 19:23
    Ocena: 4.80 / 5
    Duży wybór książek i konkurencyjne ceny. Książka zamowiona do paczkomatu dotarla po 5 dniach (3 dni na relalizacje zamowienia). Nowa, zabezpieczona folią. Ogólnie mogę polecić, ale trzeba wziąć po uwagę że realizacja zamowienia trwa killka dni. Warto czekać bo ceny 30% mniej
    ZaletyDuży asortyment, konkurencyjne ceny
    WadyCzas oczekiwania na wysyłkę (3 dni)
  • ~Maria / 2018-12-17 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zdecydowanie zakupy w sklepie merlin.pl !!!!! Zakupy zrobione 10.12 i do dnia 17.12 brak przesyłki. Po telefonie dowiaduję się, że nie ma dostępności produktu i zwrócą mi pieniądze uwaga, do 14 dni! To jest skandal, zostałam bez prezentu, a tak naprawdę brak czasu na kupienie i dostawę kolejnej. ODRADZAM !
    WadyWszystko
  • ~Sławek / 2018-12-14 02:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Masakra chcialem zamowic korzystajac z promocji masterpassod tygodnia probuje i nic wkoncu komunikat ze 13 grudnia pula wyczerpana obsluga klienta nie odpowiada na zapytania porazka jednym slowem a swieta tuz tuz
  • ~Magdalena / 2018-12-12 20:13
    Ocena: 4.20 / 5
    Dziś otrzymałam paczkę z Merlin. Zabrakło dwóch produktów na cztery zamówione - ponad 50 procent wartości zamówienia. Napisałam maila do obsługi, czejamco będzie,
  • ~Thomaswim / 2018-12-10 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny poziom obsługi zamówienia. Niewywiązanie się z terminu wysłania. Dopuszczenie się oszustwa przez pracownika sklepu karalnego na podstawie art 286 KK. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
  • ~Kacper / 2018-09-10 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Pierwszy i ostatni raz! W czwartek zostały zamówione książki (w tym samym czasie inne z innej księgarni). Z innej ksiegarni książki były w paczkomacie w poniedziałek. Postanowiłem zadzwonić do merlin.pl, ponieważ od nich nie dostałem informacji, że paczka została wysłana. Przez telefon pani mi powiedziała, że nie mają dwóch książek na magazynie. Gdybym nie zadzwonił to nie byłoby żadnego kontaktu i dalej czekałbym na książki, które są dostępne na stronie internetowej, a nagle okazuje się, że nie ma ich na magazynie. Po co piszą, że są dostępne na internecie, jak nie ma ich fizycznie w magazynie. Teraz jeszcze muszę czekać do 14 dni na zwrot pieniędzy z książek! NIE POLECAM!
  • ~Ewa / 2018-08-29 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym wczesniej przeczytala te opinie to w ogole nie zamawiala :/ czekam juz tydzien na przesylke i nic, zero informacji, na maile nie odpisuja jak ja odzyskam pieniadze :/
  • ~Agata / 2018-08-20 22:34
    Ocena: 2.80 / 5
    W Merlinie zamawiałam regularnie od dłuższego czasu i dotychczas byłam zadowolona. Tym razem jestem zdegustowana! Najpierw bardzo długo kompletowano przesyłkę (musiałam dzwonić i mailować w tej sprawie, gdyż przysłano tylko lakoniczną wiadomość), potem okazało się, że brakuje jednego z zamówionych produktów i nie można go zamienić na inny, wreszcie - że paczki nie mogę odebrać w kiosku, który figuruje na stronie jako miejsce odbioru i gdzie dotychczas było to możliwe. Poproszono mnie o wskazanie innego kiosku, choć ten też już nie był partnerem księgarni. Do trzech razy sztuka-jutro nareszcie mam odebrać przesyłkę, na którą czekam 2 tygodnie.
  • ~Zniechęcona / 2018-06-20 16:22
    Ocena: 3.80 / 5
    Poprzednie zakupy były udane tym razem nie jestem ze wszystkiego zadowolona,bo jeden z boxów cd wygląda na towar z ekspozycji,płyty są trochę porysowane od tyłu i zakurzone,przykre.
    Zaletyodbiór w kiosku ruchu,promocje.
    Wadybrak papierowej faktury
  • ~Kiki / 2018-05-24 20:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejny udany zakup z czego jestem bardzo zadowolona.
    Zaletyliczne promocje,możliwość odbioru paczki w Kiosku Ruchu.
    Wadybrak
  • ~Zaneta / 2018-03-12 14:19
    Ocena: 1.40 / 5
    Koszmarrrrrr . Nikomu nie życzę zakupów tam . Dwa podejścia. Dwa różne produkty . Za każdym razem to samo . Czekanie czekanie czekanie . Po tygodniu odpowiedz ze produktów jednak nie ma .
    WadyBrak informacji o zamówieniu po czym anulacja.
  • ~Kasia / 2017-12-20 08:51
    Ocena: 2.80 / 5
    NIE POLECAM!!!
    Zamówienie złożone 14.12. Wyznaczony termin wysyłki zamówienia - 18.12. 19.12 w godzinach wieczornych otrzymuję informację, że zamówienie zostało anulowane. Chyba trochę późno, jak na informację, czy mają dany produkt czy nie.

    Poprzednie zamówienie: wyznaczony termin wysyłki zamówienia - 13.09. 14.09 otrzymuję informację o przesunięciu planowanego terminu wysyłki zamówienia na 18.09.

    Przyznanie rabatu czy bonu na zakupy (i to z wyznaczonym terminem ważności) mija się z celem i w żaden sposób nie rekompensuje straconego czasu. Teraz produkt trzeba zamówić w innym sklepie, poczekać na skompletowanie i wysłanie - czyli istnieje duża szansa, jeśli nie pewność, że nie uda się otrzymać produktu na czas.
  • ~Dawid / 2017-12-19 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam do negatywnych komentatorów sklepu merlin.pl! Zamówienie złożyłem 09.12. i do dziś czekam na JAKĄKOLWIEK informację na temat swojej paczki! Nie polecam, straciłem mnóstwo nerwów i czasu bezskutecznie próbując wyjaśnić tę sytuację! NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W MERLIN.PL!!
  • ~Basia / 2017-12-15 14:46
    Ocena: 2.60 / 5
    NIE POLECAM!!! Zamówienie złożyłam 04.12.2017 dostałam informację, że paczka zostanie wysłana 05.12.2017 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia! Na infolinie nie można się dodzwonić, wysłałam 2 wiadomości mailem ale brak odpowiedzi... NIE POLECAM!!!
  • ~1mario / 2017-12-05 19:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupujesz 19.11.2017 dzisiaj jest 5.12.2017 a towaru ani pieniędzy nie ma. Przy zamówieniu towar był później przez przypadek po wysłaniu maila dowiedziałem się, że zamówienie anulowano. Powód nie ma towaru za dwa dni towar sie pojawił ale oczywiście do mnie nie trafił. Dzwoniłem 2 razy - totalne lekceważenie, poprosiłem o kontakt telefoniczny kierownika - rzekomo napisał maila - którego nie otrzymałem. Pieniądze zostały przelane z konta bankowego a tu podobno nagle chcą ode mnie potwierdzenie numeru rachunku. Totalna próba oszustwa. Uważajcie na sklep merlin.pl
    WadyBrak kompetencji pracowników.
  • ~Daniel / 2017-12-01 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielkie rozczarowanie obsługą sprzedażową Black Friday 2017 - zamówienie z 24.11.17 dziś zostało anulowane. A tłumaczenie sklepu wprost kuriozalne - "Niestety dostawa, u którego zamówiliśmy produkt, nie był w stanie zrealizować Pana zamówienia, dlatego też zmuszeni byliśmy anulować zamówienie. U dostawy alternatywnego pojawił się ten produkt w katalogu, w związku z tym pojawił się on ponownie w naszej ofercie jako produktu dostępny. Niestety nie mieliśmy możliwości technicznej, aby powiązać ten produkt z Pana zamówieniem. " Po prostu żenujące i do tego kpina z klienta. NIE POLECAM!
  • ~rafi / 2017-11-04 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Po bankructwie poprzedniego właściciela merlin.pl do dzisiaj nowy nie zwrócił mi ok. 500 zł za zamówione produkty - nauczka - zamawiać -zawsze za pobraniem, bo można trafić na model biznesowy zakładający oszukiwanie klientów - (pod koniec życia merlin.pl były dostępne zamówienia tylko z przedpłatą - a tacy kiedyś byli fajni.)
    Dziwne, że sprawie nie przyjrzała się prokuratura. Przecież osoby zarządzające firmą musiały mieć świadomość nadciągającego bankructwa, a mimo to wyłudzali pieniądze od klientów. Teraz zamawiam gdzie indziej, bo ten adres nazwa kojarzy mi się z oszustami.Pozdrawiam.
  • ~Karolineczka / 2017-10-10 19:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Wybrałam ten sklep internetowy ze względu na odbiór za pobraniem w kiosku RUCHU,zamówienie spełniło moje oczekiwania.
    Zaletyliczne promocje.
    Wadybrak
    od 10 października za ponad 30 złotych.
  • ~Krystyna / 2017-09-29 09:31
    Ocena: 4.80 / 5
    Jestem mile zaskoczona, nie ma do czego się "przyczepić", książki które zamówiłam tydzień wcześniej(była zaznaczona dostawa późniejsza) dostałam w ciągu 24 godzin od terminu wysłania.Super, dziękuję.
    ZaletyŁatwe zamawianie,szybka dostawa
    WadyNa razie nie zaobserwowałam
  • ~Joanna / 2017-09-28 22:59
    Ocena: 3.20 / 5
    Bardzo długo się czeka na zamówienie, chociaż od razu jest przelew. Nie zawsze paczki są solidnie zapakowane. Często brakuje informacji, czy okładka książki jest twarda czy miękka.
    ZaletySzybka odpowiedź na pytanie w godzinach pracy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1618
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1267
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 611
Komputronik.pl
Ocena: 3.69, ilość opinii: 512
Empik.com
Ocena: 2.42, ilość opinii: 321
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.76, ilość opinii: 301
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 808
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 648
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 330
Netflix
Ocena: 2.64, ilość opinii: 200
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144