Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1615 opinii

4.22 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    4.10
  • Dostawa
    4.17
  • Poziom cen
    4.00
  • Łatwość zamawiania
    4.56
  • Asortyment
    4.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marzena / 2017-05-14 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Ogłaszają się że dostawa do 2 dni, ja czekam już 7 nie wiem czy spodziewać się paczki jutro. Dwukrotnie pisali mi maila, że wskazany przeze mnie kiosk ruchu jednak już nie jest aktualny (na stronie nie ma takiej informacji). I teraz będę jechać na koniec miasta po zamowienie. Skusiła mnie niższa cena ale absolutnie nie jest warta takiego czekania i nerow.
    ZaletyBrak
    WadyDługa dostawa, ciężki kontakt, brak aktualności na stronie.
  • ~Ewa / 2017-04-21 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dość długim czasie skusiłam się na zakupy w Merinie... 30. 09. o 11.32 zamówiłam płytę This Is Where I Live (CD - William Bella), obok której widniała informacja o realizacji w ciągu 24 godzin. Zamówienie zostało potwierdzone natychmiast. 4.10. - po kontakcie telefonicznym z mojej strony - otrzymałam mail następującej treści: "Informujemy, że realizacja Twojego zamówienia uległa wydłużeniu ze względu na brak dostępności produktu u dostawcy, za co bardzo przepraszamy. Brakujący towar zamówiliśmy u innego dostawcy, dokładając wszelkich starań, by zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej. Twoje zamówienie planujemy wysłać: 2016-10-06" Niestety, w piątek, 7.10. o 15:30 moje zamówienie #62288726, bez jakichkolwiek wyjaśnień czy przeprosin, zostało po prostu anulowane. Obiecałam sobie - podobnie jak kilka lat (chyba dwa) temu w analogicznej sytuacji - że już więcej nie skorzystam ze sklepu Merlin.pl, ponieważ uważam za wysoce nieprofesjonalne proponowanie zakupu czegokolwiek, co tak naprawdę nie znajduje się w ofercie sklepu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, niepoważne traktowanie Klientów
  • ~Sylwia / 2017-04-13 13:46
    Ocena: 2.80 / 5
    Fatalna realizacja zamówinia- 1 płyta. W dniu 4 kwietnia br. zamówiłam płytę na merlin.pl. Otrzymałam maila zwrotnego, że towar zostanie wysłany w dniu 5 kwietnia br.
    dzsiaj mamy 13 kwietnia i nic się nie ruszyło.
    W dniu 12.04 interweniowałam i otrzymałam informację, że towar zostanie wysłany po godzinie 19.00.
    Niestety nic się nie zadziało.
    Kiedy zadzwoniłam w dniu dzisiejszym, tj. 13.04 usłyszałam od konsultantki, że ona nie odpowiada za magazyn i nie pójdzie na magazyn pakować mi towar. Ona jest od udzielania informacji o statusie zamówienia.
    Żenada.
    Brak kompetencji.
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyBrak kompetencji, nie realizowanie zamówień, brak jakiejkolwiek reakcji na interwencję, brak odpowiedzialności
  • ~Justyna / 2016-12-22 07:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Pisali na stronie, że zamówienia złożone do 21 grudnia zrealizują do świąt. Najpierw napisali, że jednej z zamówionych rzeczy nie ma i oddali kasę. Zapewniali, że reszta będzie jak najszybciej wysłana. A dzisiaj dostaję maila, że nie mają wszystkich pozycji i wysyłka planowana jest na 27 grudnia. A wtedy to ja już nie potrzebuję tych rzeczy. Więc zbieram manele i idę po prezenty, bo te zamówione i opłacone przyślą ale chyba na święta wielkanocne. Więcej u nich nie zamówię. A to co przyślą dostaną z powrotem.
  • ~Nitas / 2016-12-20 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Złożyłem zamówienie i je opłaciłem. Na stronie była informacja, że towar wysyłają w ciągu 48 godzin.

    Po trzech dniach zamiast książki dostałem maila, że "względu na brak dostępności produktu u dostawcy" planują wysłać przesyłkę za cztery dodatkowe dni. Nie wysłali jej, a zamiast tego przyszedł mail "zamówienie zostało już skompletowane i przygotowane do odebrania przez przewoźnika." Minęły kolejne trzy dni, przez które nic się nie działo więc zadzwoniłem. Pani potwierdziła, że status zamówienia jest taki, jak w mailu ale ona sprawdzi w magazynie i do mnie oddzwoni. Nie oddzwoniła. Dzwonię więc sam na drugi dzień (minęły już prawie dwa tygodnie od opłacenia towaru.) - kolejna panienka odbiera po pół godzinie wydzwaniania i mówi to samo, co wczorajsza: sprawdzi w magazynie i oddzwoni. Kiedy pani oddzwoni? Pytam. "Jak dostanę odpowiedź z magazynu" pada odpowiedź. Aha, więc to może być i w przyszłym roku? Dopytuję się. "Jest taka możliwość" odpowiada.

    Po wpisach widzę, że nie jestem wyjątkiem. Tą firmą powinien zainteresować się prokurator.
  • ~TB / 2016-12-06 14:08
    Sprzedają towar, którego nie mają jako dostępny. Najpierw przedłużają termin wysyłki, a po tygodniu anulują zamówienie.
    Nie odpisują na emaile. Wciąż czekam na zwrot przedpłaty.
    Wadydziady
    65zl
  • ~Micky96 / 2016-04-24 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tej księgarni!! Zamówiłam tam dwie książki w listopadzie, ponieważ na stronie była informacja, że są na stanie. Wysłałam pieniądze, po czym dostałam wiadomość że książki nie są dostępne. Starałam się o zwrot pieniędzy,dzwoniłam- nikt nie odbierał telefonu, pisałam e-maile, niestety bez odzewu. Klienci nie zasługują na takie traktowanie...
  • ~Karolina / 2016-04-01 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dostałam zwrotu pełnej kwoty za zwrot części zamówienia i koszty odesłania które wyniosły łącznie 26 złotych 49 groszy , a zwrócono mi tylko 17 złotych 48 groszy , poniosłam stratę i nigdy w życiu więcej nic nie kupię w merlinie.
    Zaletyniewiem
    Wadybrak zwrotu pełnej kwoty, lekceważenie klienta
    produkt zwróciłam
  • ~JOANNA / 2016-03-25 15:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Robiłam często zakupy w Merlinie. Ceny były przystępne, sporo nowości, zapowiedzi, odbiór w Małpce itd. Niestety, teraz /od marca 2016r./to już nie ten Merlin. Ceny okropne, przesyłki płatne /wcale nie mało/, księgozbiór bardzo , bardzo ubogi. Tragedia. Szkoda czasu na ten sklep internetowy.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, uboga bardzo oferta, droga dostawa, brak promocji i opcji odbioru w punkcie lub za darmo.
  • ~bambi / 2016-03-16 01:04
    Ocena: 3.80 / 5
    zamówiłam 2 płyty cd , jedna z nich się udała bez uszkodzeń a druga jest uszkodzona pęknięte pudełko , przedarta , przedziurawiona tylna okładka płyta nadaje się do wyrzucenia , bo ja nie chce egzemplarza z dziurą.
    Zaletyodbiór osobisty na poczcie
    Wadymały asortyment , brak faktury, brak jakiegokolwiek dowodu zakupu.
    34 złote z groszami
  • ~Ania / 2016-02-23 14:49
    Otrzymałam informację z Małpki Express że Merlin już nie istnieje plajta i ktoś ich wykupił ale też od grudnia nic reklamacja wysłana telefony nie odbierają na maile też zero odzewu idę do Rzecznika i Państwowej Inspekcji Handlowej
    Zaletyzero
    WadyWiele
    korzystam 6 miesięcy ok 45 zł smycz dla psa
  • ~okradziona klientka / 2016-02-05 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1.11.2015 nie mam ani zamówionego towaru, ani zwrotu pieniędzy, ani możliwości kupienia czegoś innego. Strata ponad 300 zł!!!!
    To po prostu złodzieje!
    Wiedzieli, że mają problemy a i tak przyjmowali zamówienia i brali pieniądze. A ten lakoniczny komunikat z połowy grudnia 2015 r. - wkrótce wrócimy - co to znaczy wkrótce ?? Ile miesięcy? A może lat?
    Zaletyżadnych
  • ~Justyna / 2016-02-01 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poniższymi opiniami. Dokonałam przedpłaty na zamówiony towar pod koniec października. Dostałam informacje,że są braki. Pieniędzy nie wycofałam, bo liczyłam że towar się pojawi, albo zamówię coś innego. A teraz niestety nie ma żadnego kontaktu z firmą. Telefony nie odpowiadają na maile też nikt nie odpisuje. Krótko mówiąc OSZUŚCI
  • ~Kredka / 2016-01-13 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za towar w listopadzie i do dnia dzisiejszego (połowa stycznia) nie dostałam towaru. Skandal! Oszuści
    Zaletydawno i nie prawda
    Wadyoszuści
  • ~Isiak / 2015-12-21 18:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Naciągacze i oszuści. Od dawna jestem klientem tego sklepu ale to co zrobili
    w listopadzie przechodzi wszelkie pojęcie. Jako zaufanemu dostawcy dokonałam przedpłaty i czekam, czekam... Dostaję wreszcie informację iż zamówienie mogą zrealizować w części, zgadzam się na to i w dalszym ciągu nic. Wreszcie jest informacja o zmianach w firmie i proponują bon. W bonach nie płaciłam! Żądam gotówki - i dalej nic. Sprawą zainteresuję UOKiK. Ostrzegam przed tym sklepem
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
    umowa nie zrealizowana
  • ~Ranzes / 2015-12-04 14:20
    Ocena: 1.60 / 5
    Dołączyłem do grona "nabitych w butelkę" klientów byłego sklepu internetowego merlin.pl. Jestem (byłem) klientem tego sklepu od stycznia 2009 roku. Owszem zdarzały się sytuacje, że były przesunięcia w realizacji zamówień (może i faktycznie wynikały z faktu, że sklep handlował towarem, którego nie miał na składzie, ale przy produkcie widniała informacja : Towar dostępny).
    Ale to co zrobił sklep w ostatnim okresie, przechodzi wszelkie dopuszczalne normy działalności handlowej. w dniu 26.10.2015 r. złożyłem zamówienie na 3 pozycje książkowe (w tym jedną w przedsprzedaży) i jak zawsze dokonałem przedpłaty i spokojnie czekałem na realizację zamówienia, gdyż pozycja w przedsprzedaży miała się ukazać dopiero w połowie listopada. 19-go listopada dostałem informację, że dostawa się przesunie jeszcze o tydzień - potwierdziłem oczekiwanie. Ale gdy i ten termin minął zacząłem się już trochę niepokoić i zadzwoniłem do BOK. Tam zostałem poinformowany, że w ciągu kilku dni otrzymam odpowiedź. Zażądałem odpowiedzi w ciągu 24 godzin, której oczywiście nie dostałem. I znów telefon do BOK, oczekiwanie w kolejce do konsultanta (byłem 8-my), by w końcu dowiedzieć się, że moje zamówienie nie zostanie zrealizowane w ogóle ze względu na jakieś tam przekształcenia w firmie. Od 2-go grudnia z BOK prowadzę bezsensowną korespondencję e-mail, dostaję propozycje zamiany moich należności na 120% bon, który mam otrzymać w najbliższym czasie a bon będzie do zrealizowania, gdy sklep niebawem się otworzy w nowej odsłonie.
    Pikanterii dodaje fakt, że sklep dopiero w dniu dzisiejszym na swojej stronie umieścił informację o zaprzestaniu realizacji zamówień. Z informacji zamieszczonej na stronie wynika, że w dniu 27.11 br. właściciel marki podpisał umowę z nowym partnerem strategicznym : http://merlin.pl/info/about_firm/main.html, więc oczywistym jest fakt, że od dłuższego czasu firma prowadziła rozmowy handlowe. Dlatego to jest totalne świństwo, brak poszanowania dla klientów przyjmowanie zamówień, gdy wiadomo jest, że ich się nie zrealizuje. Nie wiem, czy ostatnimi działaniami firmy nie powinna zająć się jakaś instancja sprawująca nadzór nad działalnością tego typu placówek.
    A nowemu właścicielowi marki Merlin mogę powiedzieć tylko tyle : Polska to nie Ukraina, a stracone zaufanie będzie bardzo ciężko odzyskać.
  • ~Agata / 2015-12-02 13:46
    Ocena: 1.60 / 5
    Beznadziejny ,nierzetelny sklep.Anulowanie zamówienia to norma,biorą pieniądze ,a potem ich nie zwracają.Do dziś nie zwrócili mi moich pieniędzy.Szanowni Państwo z Merlina ;czy to jest uczciwe?!!!
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność,kontakt mizerny
    Nie mam żadnego produktu,bo anulowali zamówienie.Nie mam książek i nie mam pieniędzy do dziś!
  • ~kaia_ch` / 2015-11-30 13:49
    katastrofa! nigdy nic nie zamówię w tym sklepie.. zero informacji na temat zamówienia.. a po dwóch tygodniach, gdy ja (po raz 3 dzwoniłam) pani mi powiedziala, z anulowano zamowienie. Zenada po prostu i tragiczny stosunek do klienta.Odradzam komukolwiek.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Michał / 2015-11-30 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest Jakaś granda. Po 3 tyg oczekiwania w ostatnim terminie anulowanie zamówienia. Na kolejne czekam już 2 tygodnie i pewnie to się tak samo skończy.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać
    nie mam go
  • ~anka.K / 2015-11-29 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep nie jest w stanie zrealizowac juz mojego 4 zamowienia. momo informacji o dostepnosc ksiazki i wysylece w 24 godzie, oto niemal po miesiac wciaz brak ksiazki i wpłaconej gotówki. Zamowienie pewnie zostanie anulowane, lecz mimo czekania ponad 25 dni wciaz brak odpwiedzi. Brak kontaktu z biurem.
    Jedna wielka pomylka.
    najepiej trzymac się od tego sklepu z daleka
    Zaletybrak
    Wadyniedostepnosc produktow - wprowadzanie klientow w błąd informacja o dostępnosci
    wciaz nie mam, a zapłaciłam 60zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1615
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1258
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.14, ilość opinii: 553
Komputronik.pl
Ocena: 3.77, ilość opinii: 491
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.79, ilość opinii: 279
Empik.com
Ocena: 2.53, ilość opinii: 247
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126