Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.53
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2022-11-15 13:51
    Ocena: 2.60 / 5
    Przez lata zamawiałam w zalando.
    Do teraz kiedy to paczka nie dotarła a obsługa każe mi samej szukać paczki.
    Okazuje się że od momentu wyjścia paczki z magazynu ich rola się kończy. Samemu trzeba szukać paczki. Nie wiem co dalej? Ani towaru ani pieniedzy
    Ostatnie moje zamowienie.
  • ~Marta / 2023-01-02 19:28
    Ocena: 2.60 / 5
    To jakaś kpina ostrzegam wszystkich !!!!! Nikt nas tak nigdy nie oszukał kupiliśmy zegarek hugo bosa przyszla totalna podróbka nic się nie zgadzało nr ogolny wygląd brak napisów pudełko z chin .od razu telefon kazali zrobic zdjęcia i to zglosci odeslalismy towar A oni pow że nam nie oddadzą pieniędzy ponieważ paczka od nas przyszła pusta tylko jest opakowaie od zegarka masakra zgłaszamy sprawę na policję bo to kpiny jeśli kupujecie coś z tej firmy nagrywajcie filmiki pod paczkomatem czy przy kurierze I jak odsylacie też to to banda zlodzieji
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
  • ~Mateusz / 2022-11-29 15:42
    Ocena: 2.60 / 5
    Po 8 dniach od zamówienia paczki na polecenie zalando została ona zawrócona do magazynu.
    Zwrot kosztów ma nastąpić w ciągu 14 dni. Brak możliwości zamówienia tych samych produktów ze względu na dostępność i zakończone promocje. Nie polecam
    Wady- brak realizacji zamówienia
    - środki mogą zostać przetrzymane (w moim przypadku) do 22dni.
  • ~Onilexon / 2023-10-16 14:59
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam !! Ponad miesiąc temu zwróciłem dwie rzeczy w 1 paczce,oczywiście z tego samego zamówienia.....,z racji że sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu a w tym czasie się to nie stało,podjęłam próbę kontaktu żeby uzyskać jakiekolwiek informacje dlaczego w ciągu 14 dni magazyn nie przetworzył tego zwrotu. A cała sprawa była wyjaśniana przez ponad 30 dni..... co się nigdy mi nie zdarzyło wcześniej...... Na każdy email odpowiada inna osoba do tego tłuką w kółko ta sama formułkę. Stwierdzili ze sprawa jest weryfikowana przez dzial wewnętrzny..... śmieszne.... Od 4 tygodni codziennie podczas próby kontaktu piszą tylko ze sprawa jest weryfikowana i nie wiedzą kiedy będzie zweryfikowana, i została.... ,a wiecie z jaki sposób???? Otóż za 1 rzecz mi zwrócili środki, i to też po bardzoooooo długim czasie, a nie tak jak " wcześniej " ,a za drugą rzecz którą zwróciłem, nie oddali mi 162zł !!!!!!! Co jest dla mnie ewidentną Kradzieżą!!!!!!!! Zostałem okradziony i nie zapowiada się bym jeszcze zobaczył te pieniądze na na swoim koncie..... Przestrzegam przez zamawianiem tam chyba, że chcecie stracić pieniądze jak i zwrócony artykuł, co jest wręcz niedorzeczne!!!!! Dodać też mogę, iż przesyłkę, którą zwracałem była przecież ubezpieczona, gdzie byłem informowany, iż kontaktowali się z firmą kurierską, i wyjaśnili tą sprawę, w ogóle mnie o tym nie informując!!!! I jak się dobrze domyślam, to jeszcze od firmy kurierskiej Zalando - zgarnęło kwotę ubezpieczeniową!!!! Wstyd po całości, i tym samym stracą mnie, czyli stałego klienta również po całości, bo jest to ewidentna kradzież w tzw. białych rękawiczkach!!!!!!
    WadyZłodziejstwo!!!!! Okłamywanie ludzi!!!!
  • ~Piotr / 2024-03-07 00:21
    Ocena: 2.60 / 5
    Ostrzegam przed zakupem w firmie Zalando.
    Firma zalando umożliwia zwrot produktu.
    Nagle zawartość ginie po oddaniu produktu i Zalando chce wyłudzić pieniądze za produkt.
    Nigdy więcej!
    ZaletySzybka wysyłka
    WadyPoważne problemy, firma chce wyłudzić pieniądze po zwrocie produktu
  • ~Renata / 2022-12-07 09:29
    Ocena: 2.60 / 5
    Wszystko było ok, aż któregoś razu zwróciłam bluzę za 176 zł. Zalando uznało, że miała ona brzydki zapach i była pognieciona, odesłali mi bluzę i odmówili prawa zwrotu. Oczywiście jej stan był bez zarzutu, była nowa i miała zapach nowości, nie była podnieciona. Walka z nimi bez szans powodzenia i w ten sposób zostałam zmuszona do zakupu bluzy, która jest na mnie za mała.
  • ~Robal / 2023-03-09 21:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Po złożeniu zamówienia i wpłaceniu pieniędzy zalando odcina się od wszelkich problemu związanych z zamowieniem
    ZaletyBram
    WadyBrak interwencji podczas reklamacji, rzadna pomoc
  • ~Stokrotka / 2022-02-13 13:37
    Ocena: 2.60 / 5
    Kiedyś był to idealny sklep. Żadnych problemów z wysyłką, zwrotami za odesłany towar, kilka reklamacji zawsze na pozytyw.

    Teraz to dno i 7m mułu. Od 10dni Zalando ma status zamówienia "paczka opuściła magazyn", link do DHL ma komunikat brak przesyłki o tym numerze.
    Rozmowy i maile z obslugą klienta jak w klasyku "nie mamy pańskiego plaszcza i co mi pan zrobi" - paczka wysłana, zaraz nadejdzie. Tymczasem Partner tylko wprowadzil nr przesylki i na tym zakończył "wysyłkę".
    Ani kasy, ani towaru i walcz sobie z chatbotami, konsultantami, którzy są tylko po to, zeby BOK był - gadają korporacyjnymi formułkami, nie są w stanie w niczym pomóc.

    Na zwrot kasy za odeslanie trzeba czekac 10x dluzej niz kiedys i bardzo tego pilnowac. Przy jednym zwrocie okradli mnie na ponad 90zl, a reklamacje kończyły się na kopiuj wklej - "Zalando wystawiło zlecenie zwrotu środków" - nigdy ich nie otrzymalam.
    O nie zwrócone 85gr (reszta na saldo- tu środki się pojawiły ) juz mi się nie chce walczyć. Ale wystarczy sobie te 85gr przemnozyc przez tysiące klientów......

    Ja juz nie skorzystam i szczerze odradzam, bo czytając ostatni wysyp negatywów widać, ze zalando stacza się bardzo szybko i aż strach robić tam zakupy za większe pieniądze.
    A było kiedyś naprawdę super.
    ZaletyMnogość wyboru
    Wadyduże problemy ze zwrotem środków za odesłane towary
    Beznadziejni kosultanci, nie będący w stanie w niczym pomóc klepiący wyuczone, mechaniczne formułki
    Odpowiedzi na pisemne reklamacje jak od chatbotow "kopiuj wklej" i zero pomocy
  • ~Wiktor / 2022-02-22 08:06
    Ocena: 2.60 / 5
    Jeśli chcesz coś zwrócić lub zgłosić reklamację - wymagają od Ciebie skan dowodu osobistego. Co jest nadużyciem
  • ~Zalandofilka / 2022-04-13 17:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Zgadzam sie, co do tego, ze zalando ma problemy. Oplacilam paczke ekspress, hmmmm doszla 1/3 paczki po 1O dniach i to dopiero po mojej interwencji w dhl. Reszta paczki zniknela, przez 14 dni nie dostalam info, ze bedzie doreczona, nic. Po mojej interwencji zalando odpisalo mi, ze kurier nie zastal nikogo wiec paczke odeslali. Kurier raczej nie pojawia sie bez zapowiedzi…
    Czekam na zwrot kasy. W razie opoxnien podam sprawe do sadu. W innych sklepach - paczki doreczone szybko, kurier dzwoni i sie umawia, ewent zwroty pieniedzy ida zaraz, bez odsylania czy skanow. Moze trzeba rzecznika praw konsumenta powiadomic?
    WadyNie doreczone zamowione i oplacone produkty
  • ~Aga / 2022-12-31 00:10
    Ocena: 2.40 / 5
    klient od lat. Pierwszy był problem z reklamacją rozpatrzoną niezgodnie z przepisami. Już wtedy należało dać sobie spokój z Zalando. Tym razem sklep odmawia uznania zwrotu - „zauważyliśmy ślady użytkowania. Z tego względu zwrot nie może zostać zaakceptowany”. Zero dodatkowych informacji, wyjaśnień, zdjęć. Na dodatek to obuwie, więc ślady użytkowania byłyby raczej oczywiste i nikt zdrowy na umyśle (pomijając uczciwość) nie próbowałby zwrócić takich butów!!! Towar odesłany w takim stanie w jakim do mnie dotarł. Drugi nawet nie był wyjęty z pudełka, nie przyszło mi do głowy sprawdzać jego stan. Jak widać to był błąd i trzeba było zrobić dokumentację foto przed odesłaniem. Wniosek - jeśli towar był niepełnowartościowy, to taki został wysłany przez Zalando a to już nie jest w porządku. Teraz problem ma klient. I to za grubą kasę.
    Zaletyfajne rzeczy
    Wadyobsługa, serwis, reklamacje, zwroty
  • ~deto / 2023-04-06 19:14
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen, opłaciłem zamówienie, pakowana 3 dni. Finalnie zamówienie anulowane.
    WadyBrak asortymentu na stanie
    Anulowanie po 3 dniach
  • ~Ewa / 2021-09-06 19:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona jakością odzieży, cenami i problemem że zwrotami. Obecnie widzę dodatkowe opłaty za przesyłkę.
    ZaletyObecnie brak, bo bardzo o lubiłam zalando
    WadyCeny, opłaty za przesyłkę, dopuszczenie słabych marek i sprzedaż odzieży i butów ze starych kolekcji i magazynów
  • ~M.M / 2023-06-29 12:07
    Ocena: 2.40 / 5
    Ta firma, to jest DNO. Drugi raz w tym miesiącu zgubili mój zwrot i zamiast oddać mi pieniądze (jest potwierdzenie od DHL, że odebrali zwrot) karzą wypełniać jakieś oświadczenia, poprawiać je po 10 razy, skanować i wysyłać. Koszmar, nigdy więcej żadnych zakupów w tym bagnie.
  • ~Aleksandra / 2021-08-17 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    -generalnie zamówiłam ok 20 razy z zalando, trafiają się tam perełki dobrej jakości ale większość to niemiecki szajs ( otrzymanie wyraźnie noszonych już rzeczy lub z wadami to norma)
    -mają problem z długimi adresami (ulica plus nr) system nie załapuje dlatego za każdym razem moje paczki lądowały w punkcie odbioru

    + jedyny plus to sprawne zwroty oraz przelewy środków na konto
  • ~Betta / 2022-08-03 16:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Paczka dotarła do mnie otwarta bez dwóch produktów. Kiedy próbowałam to zgłosić odpowiedzi były proszę czekać odpowiemy na skargę lecz olali mnie. Zalando jest dla mnie jak i dla moich znajomych i bliskich zerem. Nie polecam
  • ~Domin / 2022-07-25 16:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam dziecku buty w dwóch rozmiarach 36 i 37. Przymierzyła buty, przeszła się kilka razy po mieszkaniu po czym zostawiliśmy 37 i zwrot nastąpił w na drugi dzień czyli zachowany termin 14 dni.Mój zwrot butów 36 został odrzucony gdyż stwierdzono ze buty były użytkowane bo na podeszwie widzieli błoto i ze w środku były brudne. Nie wiem ile osób przede mną mierzyło te buty z uwagi na to ze pudełko było sklejone taśma. Do tej portu nie miałam problemu ze zwrotami szczególnie ze zegarki Versace i bluzka Hugo Boss były z Chin wiec nie robiłam przy kurierze komisyjnego otwarcia pudełka żeby zweryfikować stan butów. Czekam na finał sprawy gdyż nie zostawię tak tego gdyż mam prawo jako konsument do przymierzenia i przejścia się w butach dlatego ostrzegam wszystkich, róbcie szczegółowe zdjecia zamawianych towarów i wszystko opisujcie. Ja już na pewno nic nie zamówię.
  • ~Emmi / 2021-04-07 16:29
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakupilam dwie bluzy z czego jedną musialam zwrócić. Dostawa , nie mam zastrzezeń, natomiast zwrot kompletna ignorancja klienta. Nie mogąc wychodzić z domu wybralam opcje zwrotu za posrednictwem kuriera DHL, ktory mimo trzykrotnego złożenia zlecenia i 3 reklamacji , nie pojawil się. Do tego w rozmowie z DHL bylam oklamywana, ze kurier byl, ze dzwonil, z czego żadne nie miało miejsca. Niestety Zalando umywa ręce, teoretycznie jest możliwość zwrotu taka drogą, praktycznie nie ma. Nie polecam zakupów w tej firmie, ani korzystania z uslug firmy DHL.
    WadySystem zwrotow kuleje.
  • ~Ima / 2022-06-15 07:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakup na stronie w koszyku, ale nie można opłacić bo problem techniczny i informacja że nad tym pracują. Co parę minut sprawdzam czy ok, po pewnym czasie informacja, że obuwie wyprzedane. Sprawdzam, buty niedostępne. To robię teścik, dodaje inny rozmiar dostępny. I ta sama historia, nie przepuszcza do kasy bo problem techniczny... Raczej promocja nie działająca ... Kiedyś był to mój ulubiony sklep... kiedyś
  • ~Iwona / 2022-02-18 13:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1648
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 915
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808