Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 306 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.53
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2021-12-25 20:42
    Ocena: 3.40 / 5
    Absurdalne podejście do klienta śmieszne tłumaczenie się obsługi klienta na zadane pytania dotyczące anulowania przez zalando dwóch zamówień . W ciągu dwóch dni dokonałem zakupu dwóch par butów przez aplikacje Zalando produkty zostały opłacone przez formę płatności dostępna na stronie szybki przelew . Otrzymałem potwierdzenie dokonania przelewu płatności 24 oraz potwierdzenie na aplikacji ze zamówienie zostało dokonane . Po sprawdzeniu po okresie 1 i 2 dni profilu i stanu zamówienia okazało się ze są anulowane - powód błąd przekazywania płatności . Oczywiście informacje otrzymałem po wiadomości do obsługi klienta . Mogę zrozumieć ze zdążają się różne sytuacje i raz błąd może ale dwukrotnie to samo to już uważam za oszustwo i naciąganie klienta . Jestem / byłem częsty klientem na tej sto je i nigdy nie doszło do takiej manipulacji . Teraz długo będę się zastanawiał nad kolejnymi zakupami na ZALANDO a szkoda
    ZaletyNa dzień dzisiejsz żadnych zalet same wady
    WadyAbsurdalne i niedorzeczne podejście do klienta
  • ~olninio / 2020-09-14 07:56
    Ocena: 3.40 / 5
    Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Od 2019 roku nie respektują moich praw jako konsumenta. Wykorzystują to że mają firmę zarejestrowaną w Berlinie i nasz UOKiK nie może im nic zrobić. Tygodniami nie odpowiadają na moje maile i mnie ignorują. Musiałem pisać do instytucji zagranicznych broniących praw konsumenta żeby oddali mi moje pieniądze. Teraz czekam już miesiąc czasu od decyzji o zwrocie i dalej jestem zwodzony!!! Słyszę ciągle słyszę: "Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości". Od 2019 roku!!!!
  • ~Paulina / 2022-04-28 15:32
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam przesyłkę, dostałam informację, że będzie do 25.04; oczywiście jej nie było. Poprosiłam o wyjaśnienie we wtorek kazali cierpliwie czekać, środa brak przesyłki, czw również, napisałam do DHL i co się okazuje Żabka nie wprowadziła odbioru przesyłki od kuriera i nie wygenerowała PIN-u, a Zalando 3 dni pod rząd kazało mi cierpliwie czekać bo oni nie mogą mi pomóc. Ostatni raz coś od nich zamawiam. tragedia !!!!
  • ~Ralf / 2022-12-17 07:55
    Ocena: 3.40 / 5
    Na zdjeciu inny produkt niz dostalem... a dwa razy zamawialem i dwa razy dostalem co innego !
    Normalnie KPINA! Ceny zawyżaja przed promocją A następnie niby okazja 15 %. Co do otrzymywania i oddawania produktów to zastrzeżeń nie mam.
    Ale czas zmienić sztab ludzi wywodzących bo strasze bajzelllooo tam chyba panuje !
  • ~Sandra / 2024-03-23 10:32
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam buty Pumy bardzo piękne. Po nawet nie całym tygodniu buty zaczynają się rozklejac. Pisząc do nich by mi wymienili na te same. Odpowiedzieli na to że polityka ich nie wymienia butów ani nie naprawia i oddadzą mi 15 % kosztów moich butów kosztujących 400 zł. Czyli marne 50 zł za ich wadliwe buty. To wasz problem ze te buty się rozklejaja. W normalnym sklepie buty były by naprawione albo kwota oddana pełna a nie śmieszne 15%. Nie polecam
    WadyOdklejone podeszwy
  • ~even / 2024-01-11 22:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Jestem klientką ZALANDO od kiedy weszli na rynek POLSKI.
    NIestety jakość obsługi a raczej towaru jest katastrofalna...to SECONHAND a nie sklep z nową odzieżą!! Panie kupują pochodzą i oddają a ZALANDO sprzedaje dalej innym...
    Zamówiłam spodnie za 720 zł a dostałam parę bez metek i z doszytym tandetnym guzikiem (gdzie na zdjęciach na stronach ZALANDO ewidentnie są pięknma logowane elementy)..spodnie wyrażnie używane...

    dramat, zero kontroli zwracanych towarów...to koniec mojej przygody z tą firmą..
    Zaletyszeroki asortyment
    Wadysprzedawana odzież jest używana
  • ~Ilona / 2022-11-24 13:50
    Ocena: 3.20 / 5
    Już 2 raz Zalando nie podało pełnego adresu i telefonu firmie kurierskiej. Już nie zrobię tam zakupów. Może jutro paczka przyjdzie.
  • ~Justyna / 2021-07-18 17:21
    Ocena: 3.20 / 5
    Coś się musiało zmienić w działaniu tego sklepu, bo bardzo obniżyli jakość obsługi, czasy dostaw i proces zwrotu to ostatnio jakiś żart. Zwykle tak się dzieje jak się zmienia właściciel i procedury. W taki sposób stracą klientów a było dobrze jeszcze rok temu.
    ZaletyDarmowa dostawa i zwrot - ale teraz nie wiem.
    WadyWydłużone terminy zwrotu środków, olewanie klienta.
  • ~Marzena / 2023-08-12 17:39
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy.
    ZaletyZero
    WadySane na dzis
  • ~Paula02 / 2022-05-16 09:56
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłam buciki. Po kilku dniach oczekiwani sprawdziłam statua zamówienia i okazało się ze zostało anulowane - brak powiadomienia mailowego o anulowaniu .. dobrze ze sprawdziłam bo buty potrzebowałam na wyjazd i zostałam bez.. Pierwszy raz spotkałam się z anulowaniem zamówienia i nie poinformowaniem kupującego ..
  • ~Ada / 2023-08-29 15:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam wogule przyszło coś innego niż to co zamawiałam masakraaa.
    Najgorsza aplikacja z której kiedy kolwiek zamówiłam coś. Sprawdzajcie zamówienie u kuriera zanim zapłacicie????
    ZaletyBrak
    WadyNie to co zamawiałam
  • ~Adam / 2023-08-31 16:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam! Problemy zarówno z dostawą jak i zwrotem A kontakt z obsługą klienta fatalny w dodatku pracują tam nie kompetentni ludzie
    WadyDostawa Zwroty
  • ~Bożena / 2020-08-05 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Odesłałam spodnie 23.06.2020 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Interweniowałam 14.07.2020r. telefonicznie,poinformowano mnie, że zwróciłam Pocztą Polską (nie przyjęto mi przesyłki w Żabce) więc spodnie zostaną mi odesłane. Niestety zostałam okłamana nie otrzymałam spodni.
  • ~BOŻENA / 2021-03-12 11:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Niekompetencja złożyłam zamówienie za pomocą karty podaronkowej nie dość że nie zostałam zawiadomiona że zamówienie nie może zostać zrealizowane to jeszcze moja karta została już wykorzystana taką dostałam informację.
  • ~Bożena / 2021-12-28 07:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiony towar nie dotarł. Ciężko się skontaktować z kimś w sprawie zamówienia. Na czacie Pani zapewniała że towar został wysłany i czekać na kuriera dopiero po tygodniu dostałam informację że z powodów logistycznych paczki nie wysłano i żebym dokonała ponownego zakupu. Skończyło się tak że rozmiaru już nie było. Jestem zawiedziona i rozczarowana.
    ZaletyBrak
    WadyNiski poziom obsługi
  • ~Grażyna / 2023-08-02 15:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Też korzystałam z ich usług wiele lat i byłam zachwycona! Od jakiegoś czasu wszystko zmieniło się diametralnie! Fatalna obsługa- kłamliwe daty dostarczenia paczki przy zamówieniu a następnego dnia różne , luźne daty w/ g widziimisię Zalando-1-3 dni itp. Kiedyś - zamówienie-odpowiedź -świetny wybór! Dziękujemy!-przesyłka na czas, płatność przy odbiorze! Co jest!!?? Czyżby następna DOBRA ZMIANA????
  • ~Januszebiznesu / 2022-05-09 09:33
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłem 2 pary butów jednej firmy w jednym wymiarze. Jedne jest za małe drugie na rozmiar większe.
    Zaletynie ma.
    Wadywarto przeczytać opinie
  • ~Katarzyna / 2023-01-03 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam!!! O zwrot pieniędzy za odesłany towar dopominam się bez skutku. Ponoć przez wiadomość czat podałam nie swój numer konta i zwrot poszedł na nie znany mi rachunek bankowy. Jednak to nie wszystko! Prawdopodobnie wysłałam tą wiadomość dzień wcześniej niż dokonałam zwrotu. Masakra! W dniu poprzedzającym sama nie wiedziałam, że będę cokolwiek zwracać. Ponoć pisałam też, że w paczce nie było towaru. To skąd znalazł się u nich z powrotem? Jedno wielkie oszustwo! Przestrzegam przed zwrotami i transakcjami z tym sklepem internetowym! Obsługa telefoniczna również w niczym nie pomaga! Informują mnie, że sama powinnam to zgłosić na Policję. Oni wywiązali się z transakcji zwrotu nie analizując formularza zwrotu, jedynie weryfikują przez wiadomość czat, z której nie korzystałam. Porażająca sytuacja!
    WadyBrak profesjonalnego zaangażowania się w transakcje płatnicze
  • ~Kira / 2022-03-12 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Zalando w ogole nie ponosi konsekwencji za swoje pomyłki, „umywa ręce” , unika odpowiedzialności. Ostatnio mam pewne zastrzeżenia co do oryginalności produktów , otóż niektóre rzeczy nie posiadają oryginalnych opakowań i metek . Lekceważą klientów
    ZaletyBrak
    WadyNiekompletny i wybrakowany asortyment. Częste pomyłki
  • ~Kris / 2023-07-18 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem tą firmę. Opisze Wam swój przypadek. W Zalando zostały zamówione dwie paczki w odstępach czasowych, dostawa DHL. W regulaminie DHL jest jasna informacja, że po dwóch próbach dostarczenia przesyłki trafia ona do NAJBLIŻSZEGO punktu POP. W moim przypadku po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczka poszła do punktu, w dodatku oddalonego o 20km, mimo, że ok 5km był inny punkt POP. Skontaktowałem się z kurierem, który usilnie twierdził, że to była druga próba dostarczenia. Zapierał się w żywe oczy w swoim kłamstwie. Dziwne, skoro przesyłka była wysłana dzień wcześniej. Napisałem reklamację do DHL, ci odpowiedzieli, że faktycznie kurier popełnił błąd i zostanie ukarany, ale paczki już nie dostarczą, bo z POP nie mogą jej podjąć i mogę sobie ją odebrać sam jadąc 20km w jedną stronę. DHL złamał w dwóch obszarach (odesłanie do POP po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia i POP daleki, mimo, że gwarantują, że będzie najbliższy) swój regulamin, ale mimo to mają gdzieś problem. Odpowiedziałem, że nie zgadzam się z tym. Że skoro uznali, że kurier popełnił błąd i poniesie konsekwencje, to należy podjąć tą przesyłkę z POP i uczciwie, zgodnie z regulaminem ją dostarczyć pod adres. Niestety, DHL nie odpowiedział dalej, napisał, że "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, twoje zgłoszenie zostało zamknięte". A ustalenia były takie, pracownika ukaramy, bo popełnił błąd, ale paczki ponownie nie dostarczymy. To było moje ostatnie zamówienie w Zalando i ostatnie w DHL. Nigdy więcej. Traktują ludzi jak śmieci, łamią warunki dostawy i jeszcze biorą za to pieniądze od Zalando. Ostrzegam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796