Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 306 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.53
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lias Vitalii / 2022-08-05 14:15
    Ocena: 3.80 / 5
    nie radzę kupować w tym sklepie ostatnio zamówiłem swojej dziewczynie skórzaną kurtkę a oni wysłali mi jakąś inną kurtkę wróciłem im to a oni mi piszą że nie wrócą mi pieniądze dlatego że wróciłem Nie to co zamówiłem.i na taką odpowiedź musiałem czekać więcej miesiąca,w końcu zostałem i bez kurtki i bez 3000 zł idzie do policji, Zalando oszukuje.
  • ~ŁUKASZ / 2023-07-14 17:05
    Ocena: 3.80 / 5
    ZAKUPIONA KURTKA ZA 300 ZŁ PRZYSZŁA BEZ METEK, W KIESZENI ZNAJDOWAŁA SIĘ ZUŻYTA CHUSTECZKA HIGIENICZNA, W ODPOWIEDZI NA EMAILA WKLEJONO NAM SYSTEMOWEGO GOTOWCA, BARDZO SIĘ ZAWIEDLIŚMY
    ZaletySZYBKA DOSTAWA
    WadyGOTOWE ODPOWIEDZI KTÓRE NIJAK SIĘ MAJĄ DO ZGŁOSZONEJ SYTUACJI
  • ~Magdalena / 2024-02-12 12:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Byłam zadowolonym klientem przez lata. Do czasu aż przez pomyłkę wysłałam do Zalando produkty z innego sklepu. Pomimo tego, że paczka dotarła do magazynu, obsługa klienta twierdzi, że nie posiadają zawartości. Zaadresowanie paczki w wyniku błędu nie uprawnia do przywłaszczenia zawartości i w świetle prawa takie przywłaszczenie jest przestępstwem. Niestety jest to spółka europejska, nie polska, rzecznik praw konsumenta nie może pomóc, a Europejskie Centrum Konsumenckie informuje, że Zalando odmawia mediacji z klientami. Zostaje droga sądowa... Uważajcie, w razie problemów żadna instytucja wam nie pomoże. Choć działa na terenie polski i strona jest w naszym języku, nie jest to polska spółka.
    ZaletyEkspresowa wysyłka, zakupy na kredyt, długi czas zwrotu, darowy zwrot i dostawa
    Wadyobsługa klienta, w razie jakichkolwiek problemów nie starają się pomóc klientowi, ani wyjaśnić sprawy, nie mają problemu z przywłaszczeniem sobie cudzej własności
  • ~Michał / 2023-12-04 10:48
    Ocena: 3.80 / 5
    Nie polecam - czekam na zwrot pieniędzy 14 dni i nic się nie dzieje.
  • ~nuna71 / 2022-02-07 09:18
    Ocena: 3.80 / 5
    Zalando się coś pomieszało! Nie mogę płacić szybkim przelewem. Jest jedna opcja - przelew tradycyjny. Żenada! tzw DLA WYBRANYCH! Nie wiem skąd to i dlaczego?! Żarty sobie robią! Przez taki przelew cała procedura trwa dłużej. Na szczęście można kupować gdzie indziej i bez problemów. A na zalando kupuje jak już naprawdę musze bo na czymś bardzo mi zależy. Tak wiec zalando sami odpychacie od siebie swoich długoletnich klientów!
    Zaletyłatwość zamawiania
    Wady"karanie" klientów nie wiadomo za co dając im tylko możliwość płacenia przelewem tradycyjnym. I to wieloletnim klientom! - ŻENADA!
  • ~Tomasz soli / 2022-04-23 20:25
    Ocena: 3.80 / 5
    Otrzymaliśmy Twój zwrot, dziękujemy!

    Twoje saldo za to zamówienie zostało wyrównane.

    Nie dostałem ani grosza jak można napisać że środki zwrócone zadzwoniłem babka twierdziła że srodki zwrócone byłem w banku błedny przelew maja się kontaktować na meila wciągu 4 dni i słyszałem delikatny śmiech na ich fakturze nie było numeru do zwrotu więc napisałem na kartce babka powiedziała że muszę napisac meila a wysłałem z 10 min wczesniej 4 maile jeszcze jeden na sklepie twierdziła że nie ma żadnej wiadomości pierwszy raz mam tąką sytuację
    ZaletyChyba tylko darmowa przesyłka
    WadyTwoje saldo za to zamówienie zostało wyrównane
    Ani grosza nie wysłali dam znać za 4 dni ;|
  • ~Alicja / 2022-11-30 19:56
    Ocena: 3.60 / 5
    Kupuję w Zalando wiele lat, jestem zadowolona, zawsze ew. zwrot gotówki na czas. Jestem zdziwiona tymi wpisami. Mam tylko JEDNĄ UWAGĘ-zawsze kupuję "za pobraniem" a teraz nic nie mogę kupić, bo życzą sobie najpierw zapłatę. Chyba zakoncze tę miłą współpracę.
    ZaletySprawne zakupy
    WadyNie mogę kupić "za pobraniem".
  • ~Eliza / 2020-02-26 14:11
    Ocena: 3.60 / 5
    Towar dostałam 17 lutego i 17 lutego go odesłałam (z Żabki- kurierem). Dziś jest 26 luty. Rzekomo dziś dostali paczkę????. I od dziś mam czekać 2 tygodnie na zwrot kasy????. Miałam za tę zwróconą kasę zamówić coś znowu w Zalando, ale właśnie stracili klienta. Trzeba upaść na głowę, żeby kazać wierzyć, że paczka szła do nich ponad tydzień. Są inne sklepy. Także tego, Zalando, kiepściutko.
    ZaletyDuży wybór, szybka dostawa
    WadySzkoda, że klient nie otrzymuje kasy w miarę szybki.
  • ~Gian / 2022-05-06 20:37
    Ocena: 3.60 / 5
    Lubie ta strone no i polecam. bxbxnxd xxnxnc c xncnnc ncn n nncnnxncn n jj kkxmxx
  • ~ola / 2023-07-31 10:50
    Ocena: 3.60 / 5
    Oddałam nową sukienkę w takim samym stanie jak dostałam. W magazynie stwierdzili, że jest używana i była urwana metka, chociaż odesłałam w oryginalnym opakowaniu z metką!!! Nie dostałam zwrotu pieniędzy
  • ~Rafał / 2021-05-26 14:18
    Ocena: 3.60 / 5
    Zamówiłem t-shirt na Zalando - Emporio Armani. Otrzymałem produkt, metka przy szyi Armani, wewnątrz koszulki Jack&Jones. Podróbka. Reklamacje odrzucają, nie ma chęci pomocy i wyjaśnienia sprawy.
    WadySprzedaż i handel podróbkami.
  • ~XD / 2022-10-04 11:40
    Ocena: 3.60 / 5
    Wmawiają mi, ze pomimo metek na ubraniu czuja zapach proszku do prania i rzecz jest używana XD
    Idioci, nie pozdrawiam upośledzonego magazynu
    Mam nadzieje, ze jak poczujecie kiedyś pot to nie będziecie mieli wątpliwości, ze ktoś produktu nie prał i jest nowy.
  • ~agnieszka / 2022-08-05 14:10
    Ocena: 3.40 / 5
    Zalando anulowało mi zamówienie bez informacji. Dopiero wchodząc na moje zamówienia zauważyłam, że zakup został anulowany. Napisałam do obsługi klienta z wyjaśnieniem. W odpowiedzi dostałam rabat 20% na kolejne zakupy i info, że produkt wyprzedany. Odpowiedziałam, że kupon 20% nie jest adekwatny do straty, ponieważ oczywiście cena tego produktu jest już wyższa, więc jeżeli ponownie pojawi się w sprzedaży to zamawiając musiałabym dopłacić 200zł...
    Dziwne ma praktyki Zalando, tym bardziej, że mają informację w regulaminie, że po otrzymaniu potwierdzenia zakupu, sprzedaż jest wiążąca. Czy ktoś wie, gdzie to można zgłosić?
  • ~Anna / 2024-01-05 09:11
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem wieloletnia klientka Zalando.
    Wczoraj , po moich wielu mailach z prośbą o zaksięgowanie zwrotu, który został odebrany przez magazyn, otrzymałam odpowiedź, że nie zaakceptują mojego zwrotu i mam dwie opcje: albo zutylizuja odesłany artykuł (sweter) lub odeślą go do mnie z powrotem.
    Próbowałam dowiedzieć się co to oznacza, dlaczego zwrot nie został zaakceptowany (sweter nie został nawet rozpakowany, bo obniżono cenę i zamówiłam kolejny tańszy o 200 zł) ,ale zostałam zignorowana przez kolejno zmieniających się konsultantów, którzy posługują się wyświechtanymi, bezmyślnie wyuczonymi formułkami.
    I tak potraktowano mnie jak oszustkę,.
    Zanim skasuje konto na Zalando i moja ręka nie zadrgnie żeby zrobić tam jeszcze kiedykolwiek zakupy, obiecuję sobie, że tak tego nie zostawię.
    Wczoraj trafiłam na poniższe opinie, jak widać jest to stała od jakiegoś czasu praktyka sklepu. Sprawa zostanie oczywiście zgłoszone do odpowiednich instytucji.
    Skandaliczne jest oszukiwanie swoich wieloletnich klientów, skandaliczne jest oszukiwanie kogokolwiek.
  • ~Beata / 2023-10-25 09:57
    Ocena: 3.40 / 5
    Zalando to już nie ten sam sklep jaki był kiedyś. Od lat bardzo często dokonywałam zakupów w tym sklepie, jednak działania firmy takie jak usunięcie bardzo pomocnych recenzji i opinii o produktach czy brak korzystnych obniżek produktów i wysokie ceny (o braku rabatu dla stałych klientów nie wspomnę), spowodowało, że prawie do tego sklepu już nie zaglądam. Kiepskie działania ze strony firmy, widocznie obroty spadają a negatywne opinie o produktach jednak działają na niekorzyść. Rezygnuję z zakupów na Zalando. Jest wiele konkurencyjnych sklepów, w których chętnie kupuję.
    ZaletyDobry kontakt z działem obsługi klienta.
    WadyBrak opinii o produktach, wysokie ceny.
  • ~Dotka / 2022-07-22 09:17
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam zegarek guess. Przyszło puste pudełko, kurier DHL nie dostarczył paczki do rąk własnych tylko porzucił pod drzwiami, kiedy nikogo nie było w domu. Ale najprawdopodobniej paczka została już opróżniona z samego zegarka /bo cała reszta jest nawet pudełeczko /przy pakowaniu w Zalando albo na sortowni DHL.
    Sprawę rozpatrują ponad tydzień. Najważniejsze jest to że tak naprawdę paczki nie dostałam. Nie została mi doręczona. Równie dobrze złodziej mógł ukraść całą paczkę.
    ZaletyBrak
    WadyMają gdzieś klienta. Czuję się okradziona
  • ~JG / 2022-06-23 17:22
    Ocena: 3.40 / 5
    Unikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot.
    Zaletyceny, duża ilość rzeczy
    WadyUnikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot.
  • ~Karolina / 2021-12-27 12:34
    Ocena: 3.40 / 5
    Poziom obsługi reklamacji- żenada. Paczka leży ponad miesiąc w magazynie, 2 tyg nie odpowiadają na wiadomości
  • ~Karolina / 2021-12-27 12:34
    Ocena: 3.40 / 5
    Poziom obsługi reklamacji- żenada. Paczka leży ponad miesiąc w magazynie, 2 tyg nie odpowiadają na wiadomości
  • ~Maciej Gralak / 2022-10-15 18:50
    Ocena: 3.40 / 5
    Od lat regularnie kupuje w Zalando i niestety ludzie piszacy tutaj o spadku poziomu uslug maja racje. Reklamowalem buty, ktore zakupilem od firmy nike nr. zamowienia: 10903078497989. Buty odeslalem a po 3 tygodniach gdy postanowilem zapytac o status mojej reklamacji otrzymalem odpowiedz, ze nie otrzymano potwierdzenia odbioru… i mam odeslac buty, ktore juz wyslalem. Mysle, ze to bedzie punkt zwrotny w mojej przygodzie z zalando, ktore sprawnym zalatwianiem zwrotow i reklamacji zawsze mnie przekonywalo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797