Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 592 opinii

2.06 / 5

  • Oferta
    2.50
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2022-09-22 13:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Wszystko było dobrze dopóki nie przeszli pod Play i nie próbowałam zmienić abonamentu na niższy. Próba kontaktu z obsługą, dramat. W końcu wypowiedziałam umowę, numer przeszedł na kartę. Wykupiony pakiet internetu na marne, prędkość tak zabójcza, że piszę ten komentarz z telefonu w innej sieci. Czyli czas się pożegnać.
    ZaletyMakłowicz
    WadyJuż wszystko
  • ~Joe Doe / 2022-09-19 16:37
    Ocena: 2.33 / 5
    W połowie sierpnia zaczęły się problemy z rozmowami przychodzącymi, oraz nie można było odbierać ani wysyłać SMS-ów. Musiałem kilkukrotnie dzwonić na obsługę klienta aby zgłosić problem, bo Pani w trakcie rozmowy najzwyczajniej w świecie się rozłączała. Nie miałem problemów z zasięgiem a rozmowę prowadziłem na głośnomówiącym. Wszystkie rozmowy mam zarejestrowane.

    Po tygodniu zostało wszystko naprawione. Jednak sprawnie działającym numerem telefonu nie nacieszyłem się zbyt długo ponieważ po kolejnym tygodniu, dostałem SMS-a o tym, że mój numer został wyrejestrowany. Od tego czasu Nie działają rozmowy przychodzące i wychodzące, kto dzwoni w słuchawce słyszy, że nie ma takiego numeru. SMS-y mimo wyrejestrowania numeru telefonu dalej mogę odbierać.

    Do czasu kiedy właścicielem był prawdziwy Virgin mobile, nigdy nie było takich sytuacji. A od momentu kiedy firmę przejął Play, ciągle coś nie działa.

    Znam przypadki, że takie problemy, które kilkukrotnie były zgłaszane, zostały zamknięte bez ich rozwiązania.
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta, która jak tylko może zbywa klienta. Kiedy zgłasza im się problem to zamiast przyjąć zgłoszenie to szukają informacji o tym kiedy ktoś do nas próbował się dodzwonić. A skoro nie można się do mnie dodzwonić to skąd mam wiedzieć kiedy ktoś dzwonił. ABSURD!!! Żadnego poszanowania klienta.
  • ~A.D / 2022-09-18 15:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzisiaj nastąpiło przeniesienie numeru do Virgin. Karta aktywna, mimo tego nikt nie może się do mnie dodzwonić, w słuchawce słuchać komunikat "Numer jest niedostępny", obsługa na infolinii nie ma pojęcia jak rozwiązać problem. Jednym słowem tragedia.
    ZaletyCena
    WadyNic nie działa
  • ~Jarosław / 2022-09-17 17:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Gdy do mnie /Białystok/ dziś dzwonią to słyszą tylko: "Przepraszamy posiadacz wybranego numeru wyłączył telefon." Zaś gdy ja próbuję dzwonić to wyskakuje napis "Virgin mobile brak sygnału". I tak jest już od kilku godzin. Dzwoniłem do obsługi z innej sieci to udają głupa zamiast przeprosić i przyznać że mają awarię.
    ZaletyPromocje
    WadySieć nie działa od dziś.
  • ~NecroMancer / 2022-09-17 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KORZYSTAJCIE Z VIRGIN MOBILE KATASTROFA.
    Mam u nich abonament od roku. Cztery telefony firmowe - usługi nie działają klienci nie mogą się dodzwonić.
    Połączenia wewnątrz sieci nie działają, kilkadziesiąt razy dziennie wybierając numer do mojego biura słyszę "nie ma takiego numeru" SMSY - do mnie nie dochodzą, MMS-y nie dochodzą nie wychodzą. Internet raz działa ale częściej nie działa. Połączenia z zagranicy dodatkowo płatne. Obsługa nie widzi problemu. Jak chcesz możesz zerwać umowę płacąc karę umowną. NIE KORZYSTAJCIE Z VIRGIN MOBILE KATASTROFA.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Użytkownik / 2022-09-16 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam mam pieniędze na koncie, nie można otworzyć aplikacji żeby zmienić pakiet.
    ZaletyCenowo nie zle
    WadyOd dwóch miesięcy ka....rofa.
  • ~Kacper13 / 2022-09-16 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Co z tego że oferują dużo jak nic nie działa. Ciągle problemy z internetem, brak zasięgu, nie można nigdzie zadzwonić. Oczywiście firma uważa ze jest okej, a jak uważam że jest źle to wymagają do rozpatrzenia screenów, opisów, poprostu jest tego tyle że ciężko to zrobić dobrze i wykonanie tego zajęło by dużo czasu.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~GRZEGORZ / 2022-09-15 11:34
    Ocena: 1.67 / 5
    TRAGEDIA NIE POLECAM!!!!!! .1,5 MIESIACA TRWAŁA AKTYWACJA 2 Z 4 NUMERÓW JAKIE ZAKUPIŁEM . OBSŁUGA TRAGICZNA , PODCZAS PRUBY POŁACZENIA Z OBSŁUGA TECHNICZNA CIĄGLE PRZERYWA ROZMOWĘ.
    ZaletyTanio
    WadyWSZYSTKO
  • ~ah / 2022-09-14 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że mam u nich abonament. Tragedia jeśli chodzi i obsługę klienta. Coś nie działa - wmawiają, że to wina klienta. Tragedia!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~adaś / 2022-09-14 08:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Wiadomość MMS docierają z kilkugodzinnym opóźnieniem lub w cale. Tak samo wysyłanie MMS.
    Obsługa klienta wmawia, ze wszystko jest ok, potem że rozwiązała problemy, gubi się w zeznaniach.
    Zaletykonkurencyjna cena
    WadyMMS nie wychodzą i nie dochodzą
  • ~G. / 2022-09-11 15:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Było ok. Teraz prawie nigdzie nie uświadczysz zasięgu. Czy to centrum czy poza miastem. Gubi co chwilę. Słuchanie muzyki na tidalu to nieustanne wk******** się.
    Uciekać jak najszybciej. Gdziekolwiek
  • ~Niezadowolony klient / 2022-09-11 14:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Roaming nie działa. A obsługa klienta to jest absurd. Średnio dwa tygodnie czekam na odpowiedź
  • ~Alexa / 2022-09-11 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna sieć, ciągle jakieś awarię, błędy i nikt nie potrafi tego rozwiązać, na infolinii Pani Ukrainka, która nie ogarnia co się do niej mówi, a na zgłoszenia poprzez e-mail brak odpowiedzi przez ponad 2 miesiące. Odradzam każdemu.
    Zaletybrak
    Wadykiepska obsługa klienta, słaby zasięg, częste awarię
  • ~19 / 2022-09-10 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    piszecie w zaletach, że oferta OK, ale jak nic nie działa to jak OK, wyrzućcie telefony bo z nich i tak nic, płaćcie mi połowę z tego, oferta będzie lepsza niż u konkurencji i smarujcie mnie, a ja was i tak mam gdzieś..., takie podejście jest ww firmy, totalne dno, jeżeli komuś działa to niech się cieszy, że nie sprzedali jego numeru równocześnie,
    Zaletypodziwiam za wyj... klienta,
  • ~viko / 2022-09-10 17:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Wszystko zależy od potrzeb. Dla mnie oferta wystarczająca. Pakiet #MINI 9 w ofercie na kartę spełnia moje oczekiwania i potrzeby. Nie mam problemów z zasięgiem, a z obsługą nie musiałem się do tej pory kontaktować, więc ocena neutralna.
    Na początku był jedynie problem z konfiguracją internetu i mms, które musiałem przeprowadzić ręcznie.
    Zaletycena
    Wadypewnie jakieś są, ale na moje potrzeby nie stwierdzam
  • ~TS / 2022-09-09 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    przeniosłem 3 numery, pożałowałem od razu, dramat, odradzam, nie dajcie się złapać, internet to żart, tak kiepski jak w play, cokolwiek załatwić to kpina,
    Zaletybrak
  • ~lupeq / 2022-09-06 12:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Serdecznie nie polecam. Oferta może i dobra ale internet to jakiś żart, pomimo lte jest on często (czyli prawie zawsze) tak wolny że nie ładuje się nawet Messenger. Za granicą także z niewiadomego mi powodu internet prawie zawsze nie działa pomimo włączonego roamingu
    Zaletydobra oferta
    WadyInternet który praktycznie nie działa
  • ~2gilim / 2022-09-05 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam tej firmy przegapiłem doładowanie przez rok i wyłączyli mi bezpowrotnie kartę sim bez żadnej informacji. Dzwoniłem na infolinię i powiedzieli że nie mają obowiązku informować że kończy się czas i trzeba doładować kartę czyli mają gdzieś klientów
  • ~Marek / 2022-09-04 20:26
    Ocena: 1.33 / 5
    W żadnym przypadku nie polecam : na infolinii żadnych konkretów ( obsługa prawdopodobnie przez ukraińców ) , często brak zasięgu - internetu , pojemność internetu szybko ubywa , obsługa punktów VIRGIN - na infolinii mówią że nie odpowiadają za osługę --- bo to są firmy zewnętrzne , aplikacja VIRGIN często zawodzi , itp......
    ZaletyBRAK !!!!!!!!!
  • ~Jola / 2022-09-03 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, mam notoryczny problem z siecią, przychodzą mi smsy że ktoś próbował się ze mną skontaktować a połączenia brak. Sprawdzałam czy czasem nie jest to wina telefonu ale ewidentnie problem leży po ich stronie. Miarka się przebrała gdy po 3 dniach dostałam mase zaległych smsów o nieudanych próbach połączenia oraz wiadomosci od znajomych. Mieszkam w Stolicy, problemy z zasięgiem mam w miejscach typu dom, komunikacja miejska, galerie handlowe itp. Przenosze numer do innej sieci bo gorszego g*wna to z pewnością nie ma.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1165
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 941
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179