Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 592 opinii

2.06 / 5

  • Oferta
    2.50
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Staszek / 2022-10-20 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet poniżej krytyki. Ciągle zrywa połączenie. Nie da się pracować, oglądać filmów, bankować. Gorąco nie polecam. Biuro obsługi do bani. Konsultanci wczoraj sprzedawali cebulę a dziś to specjaliści-technicy od internetu.
    Zaletybrak
    Wadynie mam czasu aby je wszystkie wymienić
  • ~Miwa / 2022-10-20 18:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wydaje się bardzo atrakcyjna, a rzeczywistość jest zupełnie inna: problemy z internetem i z emms-ami. Trudności z komunikacją- kompetencjami ze strony Virgin Mobile.
    ZaletyCena do przyjęcia
    WadyJakość oferty
  • ~Danni1990 / 2022-10-19 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma co chwilę internetu, jakość obsługi tragedia.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny internet, ciagle przerywa połączenie
  • ~Nick / 2022-10-18 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydaje się,że prosta sprawa dla obsługi technicznej poinstruować jak wyłączyć roaming. Przerasta ich. Dwa połączenia przerwane bez załatwienia sprawy,ale kasa zabrana! Trzeba się stąd wynosić, strasznie zeszli na psy!
    ZaletyPoza ceną BRAK
    WadyInfolinia-tragedia,nic nie wiedzą i rozłączają się!
  • ~robert / 2022-10-18 09:37
    Ocena: 1.33 / 5
    To samo co u Gregor P. Po trzech dniach od uruchomienia usługi wcięło połączenia i sms-y przychodzące. Trwa to już 8 dni. A tak gorąco witali mnie na pokładzie. Tylko, że ich niekompetencja zmyła mnie z tego pokładu.
  • ~Gregor P / 2022-10-17 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    10 dni temu przeniosłem numer na abonamentz plusa do virgin. Zasięg w mojej okolicy mają o niebo lepszy. Co z tego skoro nacieszyłem się nim trzy dni. Od tygodnia jestem bez możliwości odbierania połączeń przychodzących (dzwoniący słyszą że mam wyłączony telefon lub jestem poza zasięgiem), nie mogę odbierać SMS oraz wysyłać mms. Poza nieprzyjemnościami osobistymi i służbowymi (pretensje że wyłączam niby telefon, mój szef się na mnie wkurzył bo nie mógł się do mnie dodzwonić i przeleciała mu koło nosa niezła sprzedaż a mi premia nie mogę korzystać z bankowości elektronicznej - uwierzytelnianie dwuetapowe.
    Takie lekceważenie klienta może w skrajnych przypadkach doprowadzić do tragedii.
    Mam starszą osobę pod opieką. Co jeśli zajdzie potrzeba a nie będzie się do mnie mogła dodzwonić?
    ZaletyBrak
    WadyLekceważące podejście do klienta
  • ~Wioleta / 2022-10-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety muszę stwierdzić, że jest to najgorsza sieć. Od ponad 2 tygodni jest problem z internetem, przerwa, jest w szybkości H+ i nic nie jest z tym robione. Wielu klientów zgłasza ten problem, a specjaliści każdemu wmawiają, że oni nie odnotowali żadnego problemu czy awarii i każda osoba słyszy, że tylko ona ma problem i nikt więcej tego nie zgłaszał. Niestety zgłoszenia na maila nic nie zmieniają, bo specjaliści najpierw próbują wmówić, że mamy nieaktualne ustawienia w telefonie, a po udowodnienia screenami proszę o odpowiedź na wiele pytań, typu gdzie nie działa internet, czy było sprawdzone na innym telefonie, dodatkowo jeszcze proszą o screeny ze speedtest w celu udowodnienia, że na pewno nie kłamiemy i serio internet działa bardzo wolno. Wszystko rozumiem, ale po odpowiedzeniu na te pytania, specjaliści odczekują około 7 dni po czym odpisują, że wszystko powinno już działać i problem jest rozwiązany, a niestety problem nadal jest i trzeba złożyć kolejne zgłoszenie, na które specjaliści odpowiadają i proszę ponownie na odpowiadanie na te same pytania i znowu po odczekaniu paru dni piszą, że problem jest rozwiązany.
    Niestety, moim zdaniem to jest totalnie robieni wariatów z ludzi. Można poczytać w internecie jak wiele osób zgłasza ten problem
    Ja osobiście mam numer na kartę i numer na abonament z internetem mobilnym. O ile numeru na karte po prostu nie doładuje i nie ma problemu, tak problem pojawia się w numerze abonamentowym. Internet nie działa poprawnie już od ponad 2 tygodni, zrobiłam już parę zgłoszeń i niestety muszę zapłacić pełny rachunek za abonament.

    Druga sprawa jest utrudnienie zmiany danych. Potrzebowałam zmienić nazwisko i myślałam, że w całym dużym mieście Wrocław znajdę chociaż jeden punkt, w którym będę mogła tego dokonać i niestety, ale sieć zaproponowała mi punkt oddalony o ponad 100km. Dodatkowo sieć nie oferuje zmiany danych osobowych przez internet, jakiś formularz czy przyjazd kuriera. Argumentują to tym, że dbają o bezpieczeństwo moich danych. Ale w momencie jak podpisywałam umowę na abonament to kurier mógł przyjechać do mieszkania i sprawdzić mój dowód, dlaczego więc wtedy nie dbali o bezpieczeństwo moich danych?
    Żyjemy obecnie w takich czasach, że większość rzeczy można załatwić online. Nawet banki i inne poważne instytucje umożliwiają zmianę danych przez telefon czy online. A obietnice i odpisywanie mi, że mają nadzieję, że niedługo będę mogła zmienić dane osobiście to jest totalny żart i bezczelność.
  • ~hurriway / 2022-10-12 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać ich jak ognia. Miałem u nich internet, prędkość porażka. Dla tego samego nadajnika i częstotliwości Play robił 10 krotnie szybsze prędkości, choć ponoć virgin korzysta z nadajników Play. Przy próbie reklamacji zlewka totalna i rżnięcie głupa. Po miesiącu odpowiedzieli że w sumie czego chce... Przecież działa... Z prędkością 3 Mbps. Szkoda na nich czasu.
    ZaletyBrak, oprócz ceny
    WadyWszystko
  • ~BG / 2022-10-11 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam u nich dwa numery na kartę i internet na kartę w domu. Porażka.
    Internet jest wolny o ile jest. Najczęściej go nie ma. Teoretycznie za 45 zł 220 GB. Wychodzi na to że pakiet jest już wykorzystany na drugi dzień, nowego okresu rozliczeniowego.
    Co do telefonu - w piątek 7. 10.2022 przeszli samych siebie.
    Telefon został zablokowany - wszystkie połączenia wychodzące. Od piątku do dziś nie mam przywróconych rozmów na tym numerze. Mimo wielu wykonanych telefonów do tego operatora, skarg, wniosków, reklamacji czwarty dzień bez połączeń wychodzących. Operator stwierdził że była nadmierna aktywność na tym numerze. Pakiet telefonu to nolimit rozmowy i smsy.
    NIE POLECAM!!!
    Do chwili obecnej nie otrzymałam żadnej informacji od operatora kiedy przywrócone zostaną połączenia, nie otrzymałam też podstawy prawnej na której opierali się blokując numer.
    ZaletyBRAK
  • ~Alicja / 2022-10-09 11:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę za coś czego nie mogę uzyskać: internet ???? jest wolny lub przerywany ???? na infolinię uzyskałam info że net w pierwszej kolejności dostają klienci Orange Ale co mnie to obchodzi?to co Virgin sprzedaje usługe która nie potrafi dostarczyć?
  • ~Daniel / 2022-10-08 16:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeden numer już od nich uwolniłem , wreszcie u innego operatora mam przyzwoitą prędkość neta . Został jeszcze drugi numer ( wypowiedzenie w trakcie ). Teraz zagadka , pakiet był na te numery wspólny i saldo środków było nadpłacone . Po przejściu umowy na czas nieokreślony i przeniesieniu jednego z numerów środki ...zniknęły . Zero info kto je zabrał. Do czasu przejęcia przez P4 było fajnie, po przejęciu szorują po dnie .
    ZaletyOferta
    WadyW sumie wszystko na tę chwilę
  • ~Patryk / 2022-10-07 23:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet co chwilę zmienia prędkość z LTE na E ale przeważnie jest E ta sieć to totalny kibel
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
  • ~Kacper / 2022-10-06 13:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet to tragedia poniżej minimum, jestem osobą pracującą w IT. Lepiej zmienić sieć niż tracić czas i nerwy na tego operatora. Praca w sieci chwilę zasięg LTE (pozornie LTE), później tylko EDGE i koniec połączenia.
    Zaletybrak
    WadyInternet, biuro obsługi klienta,
  • ~Andi / 2022-10-04 02:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina nic wiecej. Korzystalem przewaznie z internetu i przy zakuie kartypare lat temu bylo wszystko ok lecz teraz niestety porazka. Ba fb gdzie placzene gwarantowali darmowe nue odpala sie nic mimo posiadania wykupionego pakietu danych. Chyba korzystam ostatni raz i karta na smietnik-przynajmiej nie bede sie wkurzal. OMIJAC WIELKIM LUKIEM
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejnie z internetem
  • ~Edyta / 2022-10-03 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać od tego operatora,obsługa klienta to żenada, od miesiąca,czekam na dublikat karty sim,obwiniają poczte polską że coś zawaliła bo oni wysłali i nie wiedzo czemu nie mają nr.przesylki
    ZaletyBrak
    WadyObsługa z pierwszej lapanki,zbywają klienta jak mogo.
  • ~Helena / 2022-09-29 22:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Do niczego od 30.07.22 miał działać nr przeniesiony od innego operatora.Karta przyszła i do dzisiaj nie działa.Wystawili dwie faktury.Pi licznych rozmowach i emailach ,złożonej rezygnacji stwierdzili że zablokowali kartę,która nie działała i nie działa.Nie polecam
    ZaletyZadne
    Wady Za każdym razem odpisuje inny pracownik
  • ~Jadzia / 2022-09-28 23:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Od momentu przejęcia przez Play jakość usług spadła do ..... prawie zera. Centrum Miłej Obsługi Klienta jest żenująco niekompetentne. Na stronie "virgin" w zakładce pomoc są nieaktualne informacje dotyczące konfiguracji telefonów. Obsługa nie jest w stanie podać prawidłowej konfiguracji umożliwiającej wysyłanie MMSów. Wygląda na to że sieć chce się pozbyć klientów, których pozyskała oferując najniższą na rynku cenę. I chyba jej się to powoli uda przynajmniej w moim przypadku.
    ZaletyNiska cena, przejrzysta Umowa
    WadyNiekompetencja Obsługi i bałagan informacyjny oraz INFORMATYCZNY.
  • ~AD / 2022-09-28 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy zaczęłam przygodę z Virgin byłam zadowolona przez pierwsze 2 miesiące był wszystko świetnie (miałam numer na kartę i internet na kartę). Potem zaczęły się problemy internet nie działa, a jak już zaczął działać to wolniej się nie dało (a zaznaczam mieszkam w centrum Wrocławia, więc nie ma mowy o braku zasięgu). Nawet sama aplikacja się chciała się włączyć. Jakość połączeń i zasięgu, to jakaś kpina, na początku wszystko działo perfekcyjnie i miałam zasięg w miejsca, gdzie inne sieci ledwo dawały radę. Miało być przejrzyście, ale ciągle jakieś dodatkowe opłaty. Kontakt z działem obsługi to żenada, nikt nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania i nikt nie potrafi pomóc. Nikomu nie polecam tej sieci aktualnie.
    Wadychaos
    brak komunikacji
    zdzieranie z klienta pieniędzy
    częste awarie
    słaba jakość usług
  • ~Piotr / 2022-09-27 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    No niestety po 10 latach, jestem z Virgin od początku i rodzina też, czas się pożegnać. Nie da się zalogować na komputerze do konta. Aplikacja przestała działać. Na skargę email odpisali po... 4 dniach, że odpiszą do tygodnia. Żal bo byli NAJLEPSI odkąd przejął ich Play są do bani. Żegnam i 4 inne osoby też.
    ZaletyŁatwość pakietów. Rok ważności konta.
    WadyBrak kontaktu. Częste awarie odkąd przejął ich Play.
  • ~Jarek / 2022-09-25 07:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem do nich przenieść numer telefonu i niestety nie da się.
    Wniosek o przeniesienie do nich numeru złożyłem przez internet, dostałem smsa potwierdzającego z kodem do wpisania, że przenoszony numer rzeczywiście do mnie należy.
    Na drugi dzień po złożeniu wniosku wysłali do mnie kuriera z umową, więc działają szybko.
    Umowa podpisana, karta Virgin Mobile włożona do telefonu i aktywowała się w ciągu 24 godzin. Mogę z niej dzwonić ale na numerze z karty od Virgin a nie na tym jaki miał być przeniesiony od innego operatora. Przenoszony numer jest na kartę, nie wiąże więc mnie żadna umowa z dotychczasowym operatorem mojego numeru z którego by wynikało jakiekolwiek opóźnienie większe niż 24 godziny przy przenoszeniu numeru, np. okres wypowiedzenie umowy u dotychczasowego operatora. Potwierdziła mi to też infolinia Virgin – skoro numer jest na kartę to powinien być przeniesiony w ciągu 24 godzin. Przez ponad tydzień infolinia nie potrafi rozwiązać problemu braku przeniesienie numeru. Z reguły trafiam na pracujące na infolini Ukrainki, którym trzeba wyjaśniać jak dziecku o co mi chodzi bo nie znają polskiego rynku telekomunikacyjnego. Jedna nawet podczas którejś z rozmów jak powiedziałem, że zleciłem przeniesienie numeru z orendżu spytała mnie się co to jest ten orendż.
    Kończy mi się 14 dniowy okres w którym mogę zrezygnować z podpisanej umowy poza lokalem przedsiębiorstwa.
    Wysłałem więc wypowiedzenie e-mailem rano i już po południu dostałem potwierdzenie o przyjęciu mojego wypowiedzenie z jednoczesnym przeniesieniem jakiegoś losowego numeru jaki przyznało mi Virgin do oferty na kartę.
    Raz infolinia Virgin twierdzi, że nie przenieśli numeru po nie mają takiego zlecenia w swoim systemie, a innym razem twierdzą, że zlecenie mają ale dane z jednego działu nie przeszły do innego działu w ich systemie.
    Odradzam więc korzystanie z oferty Virgin Mobile, pomimo korzystnej oferty cenowej niestety ale nie da się z tej oferty skorzystać skoro już na starcie mają problemy z jej aktywacją na przenoszonym numerze.
    Zaletycenowo kusząca oferta
    Wadyinfolinia która przez tydzień nie jest w stanie zdiagnozować źródła mojego problemu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1165
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 941
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179