Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 591 opinii

2.06 / 5

  • Oferta
    2.50
  • Obsługa klienta
    1.75
  • Cena/Jakość
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kuba / 2022-12-16 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jakieś nieporozumienie zarówno z obnsługą ale głównie z siecią .Naciagacze i oszuści usługi brak a opłaty liczą.
    Prosze szerokim łukiem omijać te pseudo siec
    Zaletybrak
    Wadysame wady bo poprostu nie działa
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-12-04 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam przechodzenie do tej pseudo sieci. Od pięciu dni nie mam sieci w telefonie, mimo że przeniesienie numeru z karty na abonament miało zająć 24h. Po 24h dzwoniąc na infolinię Pan powiedział,że zazwyczaj przeniesienie numeru trwa 24h po czym dostaliśmy smsa z informacją, że sprawa wymaga dodatkowej analizy przez ekspertów. Mija piąty dzień i dalej nic, a zgłoszenie miało być potraktowane jako PILNE. Na infolinii nie są w stanie wyjaśnić w czym tkwi problem. Naganne podejście do klienta. Zero informacji na temat ile ta cała "analiza przez ekspertów" potrwa. Po prostu skandal. Żałuje, że zdecydowałam się na przeniesienie numeru i wracam do konkurencji. Na prawdę odradzam
    ZaletyBrak
  • ~Mariusz / 2022-12-01 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy wbiłem nie właściwy kod bo zamiast usemek wydrukowały się trójki dzisiaj otrzymałem wiadomość że kod doładowania jest zrealizowany - złodzieje i szmaty
  • ~Nick / 2022-11-30 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają klientów w błąd przy sprzedaży. Niby operator prowadzi wszystko online ale dużo formalności trzeba załatwiać w placówkach partnerskich w których sprzedawca nie ma podglądu danych i nie może pomóc przy występujących problemach. Zawsze trzeba dzwonić na PŁATNĄ infolinię.
  • ~Agata / 2022-11-28 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , biuro obslugi klienta.wogole nie dziala , zeby cos zalatwic graniczy z cudem , co chwile w telefonie brak sieci
    ZaletyBrak
    WadyBrak sieci ,
  • ~Violetta / 2022-11-26 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, omijajcie szerokim łukiem. Nie można załatwić żadnej sprawy. Nie mają biura stacjonarnego. Brak kompetentnych osób
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
  • ~Oszukany / 2022-11-18 15:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Przestrzegam wszystkich chetnych na przystapienie do tej sieci. Związałem sie umowa na 24 miesiace. Mieszkam we Wrocławiu gdzie wszystkie prócz tej sieci dzialaja idealnie. W domu nie moge rozmwiac bo ciagle przerywa brak zasiegu. Internet bardzo wolny jeśli juz jest. Nie wystawiaja i nie przekazuja faktury zgodnie z ustawą. Otrzymuje faktury dawno po ustWowym terminie i moje biuro ksiegowe nie moze jej zaksiegowac. Infolinia wiecznie puszcza myzyke i nalicza slone kwoty za połączenie. Wieczne problemy z połączeniem na numery zagraniczne. Siec prymitywna nie warta żadnych pieniedzy. Spoźniłem sie z płatnością kilka dni. Wyłączono mi 4 numery nagle bez żadnego ostrzeżenia. Moja działalność nie moze funkcjonować. Ksiegowa wylicza straty z tego tytułu. Z prawnikiem przygotowujemy proces na wysoką sume odszkodowawczą.
  • ~Kolibeer / 2022-11-18 08:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorsza jest obsługa. Ludzie niekompetentni, aroganccy. Polityka firmy też olewa klienta.
    ZaletyW miarę atrakcyjna oferta dla grupy
    WadyZbyt wiele, aby wymieniać
  • ~kerim / 2022-11-04 16:20
    Ocena: 2.00 / 5
    telefon co 2 dni blokowany choc kupiony abonament bez limitu
    odradzam omijajcie z daleka

    Zaletydobra oferta tyle ze nie działa
    Wadyskoro brak mozliwości to jest to jedna wielka wada
  • ~Max / 2022-11-03 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać. Po 3 miesięcznej batalii dot. aktywacji numeru poddałem się. W Virgin nikt nie był zainteresowany. Na koniec dowiedziałem się , że osoba na infolinii nie ma przełożonego , więc nie ma z kim rozmawiać. Dział techniczny nie istnieje. Przestrzegam przed firma. Szkoda czasu i nerwów.
    WadyBrak miejsca tyle ich jest.
  • ~Robert / 2022-11-02 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    UNIKAĆ! Ich dział techniczny nie istnieje. Od 2,5 miesiąca nie potrafią doprowadzić do sprawnego uruchomienia netu w routerze do którego dostali wszystkie możliwe dane, logi, hasła itd., itp.
    Uruchomić nie potrafią ale pieniądze chcą i żadne tłumaczenia ani przedstawione dowody, nie są w stanie wpłynąć na ich decyzję i nie widzą swojego błędu. UNIKAĆ!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
  • ~ML / 2022-11-02 14:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja chciałabym odnieść się do obsługi klienta. Mam dwa numery w Virgin i generalnie bardzo wygodna była dla mnie opcja samodzielnego uruchamiania potrzebnych usług. Jednakże około 3 miesiące temu aplikacja nie działa poza granicami kraju. Nie można bez VPN się zalogować. Wymieniłam już niezliczona ilość email z techniczna obsługa klienta i mam wrażenie ze rozmawiam tylko z automatami które maja za zadanie odpowiedzieć cokolwiek. Opisałam problem i nawet podałam przyczynę do rozwiązania i kolejny raz dostaje informacje podaj dane które powtarzam niezliczona ilość razy. Czuje ze ktoś robi sobie żart z tej korespondencji a nie ma zamiaru rozwiązać problemu.
  • ~Marcin / 2022-10-27 18:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet bardzo słabej jakości maksymalnie do 30Mb/s, a najcześciej koło 10Mb/s (oferta down/up, 70/15) lokalizacja blisko centrum Warszawy... nieustanne zrywanie połączenia z nadajnikiem.
    Na automacie modem podłączany jest do 3G, na wymuszonym LTE ciągle skacze między pasmami: virgin do orange i tak na zmianę.
    Ręczne wybranie operatora kończy się brakiem jakiegokolwiek internetu.
    W trakcie rozmowy wideo komunikaty o niestabilnym połączeniu, pobieranie plików najczęściej kończy się błędem sieci.

    Obsługa klienta słaba, odpowiedzi nawet po 2 tygodniach, często automatyczne, np. wgraj ponownie ustawienia w telefonie... problemu nie mogę rozwiązać już od 2 miesięcy.
    Zaletytanio
    Wadyniestabilny, słaba obsługa
  • ~Chilek / 2022-10-27 13:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak piszą inni - nie będę się powtarzał.
    Od siebie dodam, że w wakacje 2022 nastąpiło drastyczne pogorszenie jakoś usługi, a kmiotki z BOK udają, że się nic nie zmieniło. Miałem 3 umowy na 24 miesiąca kończące się w grudniu 2022. Jedną przedwcześnie zerwałem i musiałem zapłacić karne abonamenty do końca okresu zobowiązującego, mimo że wcześniej zgłaszałem ich poważne problemy z usługą. Jednak to wszystko i tak u nich idzie do /dev/null. Czekam do grudnia i uciekam z kolejnymi dwoma numeracji z tego tonącego, zgniłego okresu do NjuMobile...
    Zaletycena
    Wadycała reszta
  • ~jacK78 / 2022-10-27 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam u nich 4 numery od jakiś 6 lat. Ale jest to ostatni rok.
    Ciągłe problemy z dodzwonieniem się do mnie mimo że mam zasięg. SMS o nieodebranych połączeniach przychodzą czasem po kilku godzinach, a najczęściej wcale.
    Obsługa klienta nie istnieje, dodzwonić się nie można, ale płaci się już za oczekiwanie na połączenie, na mail odpisują po kilku dniach, czasem powyżej tygodnia, w dodatku jest to automatyczna odpowiedź nie rozwiązująca problemu. Od pół roku są problemy z FV za doładowania, przychodzą z 1-3 miesięcznym opóźnieniem, zazwyczaj źle wystawione.
    Zaletyniska cena
    Wadycałe mnóstwo, problemy z zasięgiem, obsługa klienta, błędy na FV,
  • ~enz / 2022-10-24 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, powinno sie ich zaorac

    kupilem starter, chcialem uzywac jako mobilnego hotspota
    przy kazdym wlaczeniu hotspota sygnal zmienia sie z lte na 3g i internet "działa" jak w 2005
  • ~Pelosi / 2022-10-23 19:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet mobilny działa tragicznie w tej sieci. Nieważne jaki jest zasięg, siła sygnału etc. Internet po prostu pełza bo chodzić nie potrafi. Dziwna sprawa jest z nadajnikami przez kilka miesięcy byłem podłączony pod nadajnik Virgin/Play to internet jeszcze jako pełzał po godzinach szczytu. Natomiast w pewnym momencie zostałem przeniesiony pod nadajnik Orange, a jak wiadomo pierwszeństwo mają użytkownicy sieci Orange. Dla mnie został tylko przerywany innternet nie ważne czy to godzina 20 w weekend czy 5 rano w tygodniu. Sieć nawet nie potrafi pobrać drobnej aktualizacji bez błędu.
    Co ciekawe jak chcę ręcznie zmienić nadajnik na poprzedni play/virgin, to wtedy internet działa w miarę ok ale po około 10-30 minutach dostaję blokadę na nadajnik w sensie dostaje komunikat o braku dostępu do internetu i jedyne co mogę zrobić to wrócić pod nadajnik orange. Zmianę nadajników idzie powtórzyć ale za chwile znowu wyskakuje blokada.
    Podejrzewam, że te lepsze nadajniki są dedykowane pod nowych klientów by po jakimś czasie stałych użytkowników przenosić pod gorsze.
    Także jak ktoś szuka coś związanego z internetem mobilnym to ta sieć odpada moim zdaniem.
    WadyInternet najgorszej jakości.
  • ~PrzerwInterntDobrRozmowGSMok4GLTEtaksob / 2022-10-21 20:14
    Ocena: 4.33 / 5
    Internet mobilny przerywa, podczas gdy z T-mobile też przerywa, ale na krótsze odstępy czasu, a z Play przerywa najmniej i na najkrótsze odstępy czasu w miejscu gdzie testowałem wszystkie te trzy sieci. Orange nie testowałem bo od wielu lat ich internet i w ogóle oferta były najgorsze. Plus jest zbyt drogi więc nawet nie testowałem.
    Szkoda że ten internet tak słabo chodzi akurat w miejscu gdzie go potrzebuję, ponieważ oferta jest naprawdę atrakcyjna i po prostu dobra. Obsługa klienta jest fantastyczna. Gdyby tylko technicznie ten przesył danych działał płynnie, to nie zastanawiałbym się i korzystałbym tylko i wyłącznie z usług Virgin Mobile.

    Jeśli chodzi o rozmowy telefoniczne i sieć GSM - nie odstaje od normy i tego co oferują inne sieci. Świetna jakość.
    Nie mam się do czego przyczepić, wszystko działa jak należy, cena jest rewelacyjna. Na pewno dalej będę dokładnie tylko z tego korzystał.

    Natomiast niestety po internet mobilny muszę udać się do konkurencji.

    Mam nadzieję, że Virgin Mobile poprawi szybkość i przede wszystkim stabilność swojego oferowanego internetu mobilnego. Nie wiem jak w 5G bo nie korzystałem, ale w 4G LTE jest sporo do poprawienia.
  • ~Boguś / 2022-10-21 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i Złodzieje na wypowiedzeniu liczą więcej za każdy numer bo tego nie ma w umowie.
    Zaletyżadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Staszek / 2022-10-20 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet poniżej krytyki. Ciągle zrywa połączenie. Nie da się pracować, oglądać filmów, bankować. Gorąco nie polecam. Biuro obsługi do bani. Konsultanci wczoraj sprzedawali cebulę a dziś to specjaliści-technicy od internetu.
    Zaletybrak
    Wadynie mam czasu aby je wszystkie wymienić
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4136
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1158
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 939
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4258
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179