Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUW TUZ opinie

Ocena na podstawie 132 opinii

1.43 / 5

  • Cena/Jakość
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.32
  • Oferta
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szymon / 2021-01-19 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    unikajcie TUW jak ognia!
    robią klientów ch*** jak sie tylko da
    Zaletydno
    Wadywodorosty
  • ~BS / 2020-09-23 20:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga, trzymać się z daleka. Zapytalam się o wycenę a oni zaraz wysyłają upomnienie o wpłacie kwoty na ich konto. Nie wyrażałam zgody, nie mają mojego potwierdzenia ani podpisu.
    Nękają swoimi upomnieniami i straszą sądami. To jest Towarzystwo Ubezpieczeniowe które chce wyciągnąć od ludzi pieniądze nielegalnie i podstępnie.
  • ~Krystyna / 2020-09-22 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed ubezpieczaniem domu oraz mieszkanie w TUZ TUW ponieważ jest to firma z tych, które ledwo zaczęła,a już chce się szybko wzbogacić kosztem poszkodowanych. Wypłacone odszkodowanie jest całkowicie sprzeczne i niezgodne z paragrafami,na które się powołują.Zalany pokòj ma 24m2 i 3 m wysokości, a wypłacone przez TUZ odszkodowanie wynosi 380 zł.
  • ~Marta / 2020-08-20 13:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona zarówno z ceny i przebiegu kupienia polisy, jak i z likwidacji szkody, która niestety miała miejsce kilka dni po kupnie polisy.
    Zaletycena, formalności, wypłata odszkodowania
    Wadybrak
  • ~Grzesiek / 2020-08-05 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie polecam, wręcz odradzam wszystkim. Mimo opłaconej polisy przelewem - źle została opłata przez tuz zaksięgowana i tym sposobem obrywa mi się ciągle pismami od tuz typu - ostatnie ponaglenie wezwania do zapłaty przed sądowe. - rozmawiałem już 4-ro krotnie z pracownikami na infolini i wręcz jedna osoba się naśmiewała wprost z mojego problemu bo mam się nie przejmować. - no super podejście do klienta naprawdę... A reszta pań z za telefonu twierdzi że ciągle ktoś nie zrobił przeksięgowania wpłaty... No Jezu czy tam pracuje ktos kompetentny żeby mi pomóc? Byłem miły za każdym razem dzwoniąc mimo tego że ciągle dostaje listy grożące mi sądem przez tuz mimo zapłaconej całej kwoty na samym początku zawarcia umowy. To jest jakiś istny sajgon ten TUZ. Trwa to już prawie 5 miesięcy. I nawet ani razu nie usłyszałem z żoną zwykłego słowa - "przepraszam" .
    ZaletyŻadnych zalet!!!!
    WadyMnóstwo wad ! Od samej polisy do rozmów z pracownikami aż po opłatę która wykonałem od razu w trakcie zawierania umowy i do tej pory przychodzą mi listy że nie opłaciłem OC i grozi mi proces sądowy
  • ~Emilia / 2020-07-17 12:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieliśmy w domu rozległe straty po przecięciu spowodowanym wyładowaniem atmosferycznym. Ubezpieczenie w TUZ. Wszystkie szkody na które otrzymaliśmy ekspertyzę lub fakturę ubezpieczyciel pokrył bez najmniejszego problemu. Pieniądze wypłacane w maks 24h po wydanej decyzji. Nie mamy powodu do niezadowolenia z obsługi szkody czy ubezpieczenia.
  • ~zjj_wwa / 2020-06-03 13:02
    Ocena: 4.67 / 5
    TUZ Ubezpieczenia.
    W świetle nowych okoliczności, mój wcześniejszy wpis staje się nieuprawniony, krzywdzący, przedwczesny i bezzasadny. Proszę o potraktowanie jako niebyły. W pierwotnym brzmieniu, był to z mojej strony dość emocjonalny wpis dotyczący jakości usług i sposobu / trybu obsługi pewnej szkody, związanej z uszkodzonym telewizorem plazmowym moich rodziców, którzy są w podeszłym wieku i nie do końca radzili sobie z zawiłościami procedury związanej z załatwieniem tej sprawy.

    Szczęśliwie, sprawa doczekała się pozytywnego załatwienia sprawy, za co rzeczonemu ubezpieczycielowi pragnę (mimo wszystko) serdecznie podziękować, a w szczególności działowi likwidacji szkód.

    Moja początkowa furia była związana z długim okresem załatwiania tej sprawy. Ale muszę przyznać, że faktycznie, nastąpił tutaj splot niekorzystnych okoliczności:

    a). Pandemia korona wirusa, która niejedną działalność okaleczyła, spowolniła czy czasem wręcz wykoleiła

    b). Dość stary model tego plazmowego telewizora, co sprawiło, że zdobycie do niego części, a konkretnie spalonej całej płyty głównej, było wyjątkowo trudne, a potem wręcz się okazało, w świetle ograniczeń logistyczno-wirusowych, wręcz niemożliwe.

    c). Drobne błędy (również po naszej stronie) związane z prawidłowym zrozumieniem różnicy pomiędzy "assistance" a "szkodą" jako taką.

    Jednym słowem - byłem niegrzeczny i być może trochę przereagowałem, za co przepraszam.
    Nowe okoliczności są bowiem takie, że faktycznie, udało się doprowadzić tą nasza sprawę do pozytywnego zakończenia. Mama została bardzo pozytywnie obsłużona przez miłą Panią z Centrum Obsługi Szkód. Szczegółów nie znam, ale wiem, że Mama jest zadowolona. Przyznano kwotę odszkodowania (tytułem całkowitej likwidacji, czy "złomowania" tej starej plazmy). Kwota ta została uczciwie skalkulowana i pozwala na 'odtworzenie' tegoż uszkodzonego telewizora, drogą zakupu, czy to na rynku pierwotnym nowego, czy też na wtórnym, innego telewizora o podobnej przekątnej i o parametrach nie gorszych, jak ten co go szlag trafił od uderzenia tamtego feralnego dnia, co była burza z piorunami i walnęło dosłownie gdzieś obok, że pół ulicy sprzęty popalone wtedy miało.
    Uszkodzony telewizor, pomomo że de facto złom, zostaje zwrócony, po nieudanej próbie jego rewitalizacji we współpracującym serwisie. Próbowali, ale no niestety - poziom rozpierduchy tam w środku w tych obwodach, po tym piorunie, był tak terminalny, że nie dało rady.

    Wiem, wiem. Nerwus Jestem. Być może zbyt wysoki poziom cukru, czy coś.

    To co wcześniej ostro na TUZ Ubezpieczenia naszczekałem, niniejszym odszczekuję:
    Haw !
    Haw !
    Haw !
    Pozdrawiam,
    Ziggy.

    ------

    Ostrzegam przed TUZ Ubezpieczenia.
    To są oszuści, którzy żerują na starszych, schorowanych ludziach. Latami wyłudzają pieniądze od takich łatwowiernych osób, a jak przychodzi co do czego, do szkody, oraz próby zgłoszenia takowej celem uzyskania naprawienia sprzętu i/lub kompensaty tytułem poniesionej straty, to wtedy pokazują swoje drugie oblicze. Zaczyna się zabawa w kotka i myszkę, przełączanie telefonów od Annasza do Kajfasza, systemowe i celowe działania mające na celu uniknięcie wypłaty odszkodowania.
    Najpierw całymi miesiącami trzymają uszkodzony sprzęt w swoim serwisie, rzekomo go naprawiając.
    Po kilku miesiącach - okazuje się, że w ogóle go nie naprawiali, bo czekali na decyzję, czy klient zapłaci za części.
    A ino klient - zupełnie o tym nie wiedział, nie został poinformowany o tym, że jakiekolwiek dalsze pieniądze ma tym złodziejom płacić - i to uwaga - PODCZAS LIKWIDACJI SZKODY !!!!
    Uprzejmi byli powiadomić, że nie będą dalej naprawiać uszkodzonego sprzętu.
    Potem, podczas następnej rozmowy - informują, że go w ogóle nie oddzadzą, no bo przecież "mówiliśmy, że jest nienaprawialny".
    No dobra - no to w takim razie "szkoda zupełna - co proponujecie"
    Ano nic nie proponują, bo przecież "nie było szkody" tylko "próba naprawienia" sprzętu.
    A zresztą, już w międzyczasie polisa wygasła.
    Zepstutego telewizora - też zresztą złodzieje nie oddali.
    Zaletyżadne.
    WadyWadą jest to, że to są oszuści i złodzieje.


    ZaletyUczciwa wycena uszkodzonego mienia, możliwość faktycznego odtworzenia tegoż mienia.
    Zachowanie zdolności operacyjnej pomimo niesprzyjających okoliczności związanych z pandemią koronawirusa.
    Możliwość załatwienia całości procedury szkodowej praktycznie bez wychodzenia z domu.
  • ~Poszkodowany / 2020-01-21 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    AC w TUZ to jedna wielka ściema. Odwołują naprawę w warsztacie bez powodu i nikt nie potrafi udzielić żadnej informacji - infolinia odsyła cały czas do kogoś innego. Auto zastępcze? Mogę o tym pomarzyć, mimo tego że mam zawarte to w ubezpieczeniu Pani z infolini wręcz podnosi głos "kto Pani powiedział że się Pani należy auto zastepcze". Ostatecznie pada termin 30 dni (!) na rozpatrzenie mojej szkody! Nie polecam ubezpieczenia, ponieważ w razie pomocy trzeba mieć nerwy ze stali a i tak nikt nie udzieli żadnej informacji!
    ZaletyBrak
  • ~Aa. / 2020-01-16 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedynym słowem TRAGEDIA. Nie polecam nikomu... Auto zastępcze na cały okres naprawy to wielka ściema.. firma nie zaczęła jeszcze naprawiać mojego auta, ponieważ nie dostali akceptacji kosztorysu ze strony TUZ, ale auto zastępcze odbierają już. KPINA.
    Nie mówiąc już o tym, że w ofercie nie posiadają nawet lawety.
    WadyUtrudniony kontakt
    Niemiła obsługa
    Brak lawety
    BRAK AUTA ZASTĘPCZEGO NA CAŁY OKRES NAPRAWY
    wydłużony czas oczekiwania
  • ~Bartosz / 2019-12-11 14:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Pomożemy Tobie uzyskać należne odszkodowanie od Ubezpieczalni.
    Zajmujemy się wszystkiego rodzaju sprawami.
    Wypadki, kolizje, odwołania i wiele wiele więcej!
    Zadzwoń i zapytaj: 502-345-706
    Lub napisz i zadaj pytanie b.rudnicki@kancelariaae.pl
  • ~Krzysztof / 2019-10-27 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma po 7 latach próbowała dochodzić nie opłaconej ( rzeczywiście OPŁACONEJ ) składki, mimo to że bezczelnie wielokrotnie przedłużała umowę, straszyła mnie firmą windykacyjną, karą powiększoną o okres zwłoki i sądem. Uff jak dobrze że porządek mam w dokumentach, bo tak to można każdego zeszmacić, mimo winy po ich stronie firmie TUZ TUW zabrakło zakończyć sprawę elementarnym PRZEPRASZAM - nie polecam TUZ TUW.
  • ~Poszkodowany przez TUZ / 2019-09-24 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypłacili szkodę z mojej plisy, bez kontaktu z właścicielem polisy i bez weryfikacji zdarzenia. Przez kilka miesięcy nie odpowiadają na korespondencję, nie odbierają telefonów. Jak ktoś podniesie słuchawkę to przełącza tam gdzie nie odbierają. Tragedia.
    Zaletybrak
    Wadynikt nie odbiera telefonu, nikt nie odpisuje na maile.
  • ~joaman / 2019-09-12 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy TUZ od 2013 roku nie otrzymałam żadnej wypłaty odszkodowania z dwóch mieszkań, które w TUZ ubezpieczam. Każde zgłoszone uszkodzenie zostało odrzucone.
    Nie polecam firmy TUZ.
    Zaletyniska cena
    Wadybrak wypłaty odszkodowania mimo kilkukrotnych zgłoszeń
  • ~Krzysztof / 2019-09-02 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę krótko po prostu złodzieje ,auto sprzedałem w 2013 r a do dziś przysyłają mi jakieś rachunki do zapłaty , zapłaciłem jeden to za chwilę przychodzi następny że pomylili kwotę i zamiast tamtej kwoty jest wyższa i nie wiadomo z skąd wzięta , pozdrawiam.
    ZaletyBrak
  • ~artur / 2019-08-12 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    witam podpisałem umowe przez internet ok to było jakies 2 tyg temu do dzis po opłaceniu czekam na potwierdzenie ok jestem osoba trzecia ale polisa jest na zone email podany a oni nadal nic nie wyslali pieniadze prxzyjeli a potwierdzenia brak ostatni raz tu ubezpieczam auto i niuemila obsługa
    Zaletybrak
    Wadyopieszalosc i niekompetencjsa
  • ~Andrzej / 2019-08-07 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 5 latach przysłali mi wezwanie do zapłaty rzekomo nieopłaconej pierwszej (sic!) raty ubezpieczenia OC. Po 5 latach! Gdy nawet nie jestem w stanie stwierdzić gdzie ubezpieczałem samochód. Samochód, którego od 3 lat już nie mam. Klasyczna próba wyłudzenia
  • ~Alicja / 2019-08-06 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ta nie ma nic wspólnego z ubezpieczalnią, są to jedynie oszuści i naciągacze. Nie wiem na co idą pieniądze ze składek, skoro w razie pilnej potrzeby WSZYSTKO trzeba załatwiać samemu. Podam konkretny przykład: Rodzina 3 osobowa wyjechała na wakacje samochodem, który ubezpieczony jest właśnie w TUZ, niestety zepsuł się on gdzieś na obrzeżach Włoch, wiadomo był duży stres i nerwy ale jednak byli przekonani, że otrzymają pomoc z ubezpieczenia. TUZ jednak nie stanął na wysokości zadania, na samą lawetę musieli czekać ponad 5h, komunikacja miejska nie działała tam tak sprawnie jak w centrum i jedyną opcją poza samochodem czy autostopem był pieszy spacer ( z kilkoma walizkami ), jedyny pobliski hotel nie należał do najtańszych i cały koszt pobytu jak i transportu tam rodzina musiała pokryć sama, dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem, a uzyskanie jakichkolwiek konkretnych informacji o tym co dzieje się obecnie z samochodem wydaje się już praktycznie niemożliwe. Ubezpieczalnia póki co nie poczuwa się do jakiejkolwiek pomocy finansowej czy chociażby zapewnienia auta zastępczego. NIE POLECAM !
  • ~Sław / 2019-07-23 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 8 -miu latach rządają zapłaty za nie opłaconą składkę nnw pomimo że samochód nie był już moją własnością. Skadal.
    WadyNaciągacze
  • ~janusz / 2019-07-21 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! zaniżyli odszkodowanie z oc sprawcy o 50%, kosztorys zrobili dla auta przed liftem, brak kompetencji likwidatora, wycena szkody na najtańszych zamiennikach, nie ma możliwości bezgotówkowej naprawy
    Zaletyżadne
    Wadyomijać, omijać
  • ~Mm / 2019-06-11 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Zanizyli wypłatę ubezpieczenia za wypadek. Nie informują o wszystkich możliwościach ubezpieczenia. Niby jest ubezpieczenie na życie, a co się okazuje, nie ma możliwości otrzymania wypłaty z tytułu urodzenia dziecka, bo jak twierdzą ubezpieczenie na życie jest, ale od wypadków. Tragedia, zero kompetencji. Nie polecam. Ja też z nich zrezygnuje jak tylko umowa się skończy.
    WadyBrak kompetencji pracowników. Zero informacji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799