Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUW TUZ opinie

Ocena na podstawie 132 opinii

1.43 / 5

  • Cena/Jakość
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.32
  • Oferta
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~Agata / 2018-08-09 08:38
    Ocena: 5.00 / 5
    TUZ ma dobre ubezpieczenia samochodu i mieszkania oraz przystępne ceny.
  • ~ARTUR / 2019-04-10 11:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam ubezpieczenie samochodu oc w tej firmie.I niestety pech chciał że miałem kolizje z mojej winy.Po przeczytaniu tych negatywnych komentarzy bałem się że firma TUZ będzie kręcić i poszkodowanemu za szkodę nie wypłacą.Ale ku mojemu zdziwieniu facet dostał odszkodowanie w niecałe trzy tygodnie.Co moge napisać szczerze polecam Firmę TUZ dodam jeszcze że nie jestem żadnym pracownikiem tej firmy.
    ZaletyPolecam Firmę TUZ
  • ~Emilia / 2020-07-17 12:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieliśmy w domu rozległe straty po przecięciu spowodowanym wyładowaniem atmosferycznym. Ubezpieczenie w TUZ. Wszystkie szkody na które otrzymaliśmy ekspertyzę lub fakturę ubezpieczyciel pokrył bez najmniejszego problemu. Pieniądze wypłacane w maks 24h po wydanej decyzji. Nie mamy powodu do niezadowolenia z obsługi szkody czy ubezpieczenia.
  • ~Marek / 2018-11-06 14:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z obsługi szkody wypłacili dość dobrze , sam proces nie trwał za długo , także polecam !!!
  • ~Marta / 2020-08-20 13:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona zarówno z ceny i przebiegu kupienia polisy, jak i z likwidacji szkody, która niestety miała miejsce kilka dni po kupnie polisy.
    Zaletycena, formalności, wypłata odszkodowania
    Wadybrak
  • ~Nick / 2021-10-08 10:28
    Ocena: 5.00 / 5
    W stosunku do tragicznych najgorszych z najgorszych ubezpieczycieli czyli Hestii i Warty to więcej niż super.
    ZaletyTanio, dobrze i bez przekrętów jak w Hestii i Warcie.
  • ~Tomek / 2019-04-03 19:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Firma w porządku, otrzymałem odszkodowanie za zerwanie dachu w domku jednorodzinnym. Wycenili ,wypłacili , nie mam żadnych zastrzeżeń .Polecam
    ZaletyCena ,oferta
  • ~krystyna krakow / 2022-12-09 15:35
    Ocena: 4.67 / 5
    czekałam kilka dni na przyjęcie szkody, ale po kontakcie z agentem wszystko zostalo dobrze i sprawnie załatwione - dostałam pieniadze po trzech dniach
    Zaletydobrze wyplacone odszkodowanie
    dobra cena za ubezpieczenie
    polecam agenta solid
    Wadytrudno i dlugo sie zglasza szkode
  • ~zjj_wwa / 2020-06-03 13:02
    Ocena: 4.67 / 5
    TUZ Ubezpieczenia.
    W świetle nowych okoliczności, mój wcześniejszy wpis staje się nieuprawniony, krzywdzący, przedwczesny i bezzasadny. Proszę o potraktowanie jako niebyły. W pierwotnym brzmieniu, był to z mojej strony dość emocjonalny wpis dotyczący jakości usług i sposobu / trybu obsługi pewnej szkody, związanej z uszkodzonym telewizorem plazmowym moich rodziców, którzy są w podeszłym wieku i nie do końca radzili sobie z zawiłościami procedury związanej z załatwieniem tej sprawy.

    Szczęśliwie, sprawa doczekała się pozytywnego załatwienia sprawy, za co rzeczonemu ubezpieczycielowi pragnę (mimo wszystko) serdecznie podziękować, a w szczególności działowi likwidacji szkód.

    Moja początkowa furia była związana z długim okresem załatwiania tej sprawy. Ale muszę przyznać, że faktycznie, nastąpił tutaj splot niekorzystnych okoliczności:

    a). Pandemia korona wirusa, która niejedną działalność okaleczyła, spowolniła czy czasem wręcz wykoleiła

    b). Dość stary model tego plazmowego telewizora, co sprawiło, że zdobycie do niego części, a konkretnie spalonej całej płyty głównej, było wyjątkowo trudne, a potem wręcz się okazało, w świetle ograniczeń logistyczno-wirusowych, wręcz niemożliwe.

    c). Drobne błędy (również po naszej stronie) związane z prawidłowym zrozumieniem różnicy pomiędzy "assistance" a "szkodą" jako taką.

    Jednym słowem - byłem niegrzeczny i być może trochę przereagowałem, za co przepraszam.
    Nowe okoliczności są bowiem takie, że faktycznie, udało się doprowadzić tą nasza sprawę do pozytywnego zakończenia. Mama została bardzo pozytywnie obsłużona przez miłą Panią z Centrum Obsługi Szkód. Szczegółów nie znam, ale wiem, że Mama jest zadowolona. Przyznano kwotę odszkodowania (tytułem całkowitej likwidacji, czy "złomowania" tej starej plazmy). Kwota ta została uczciwie skalkulowana i pozwala na 'odtworzenie' tegoż uszkodzonego telewizora, drogą zakupu, czy to na rynku pierwotnym nowego, czy też na wtórnym, innego telewizora o podobnej przekątnej i o parametrach nie gorszych, jak ten co go szlag trafił od uderzenia tamtego feralnego dnia, co była burza z piorunami i walnęło dosłownie gdzieś obok, że pół ulicy sprzęty popalone wtedy miało.
    Uszkodzony telewizor, pomomo że de facto złom, zostaje zwrócony, po nieudanej próbie jego rewitalizacji we współpracującym serwisie. Próbowali, ale no niestety - poziom rozpierduchy tam w środku w tych obwodach, po tym piorunie, był tak terminalny, że nie dało rady.

    Wiem, wiem. Nerwus Jestem. Być może zbyt wysoki poziom cukru, czy coś.

    To co wcześniej ostro na TUZ Ubezpieczenia naszczekałem, niniejszym odszczekuję:
    Haw !
    Haw !
    Haw !
    Pozdrawiam,
    Ziggy.

    ------

    Ostrzegam przed TUZ Ubezpieczenia.
    To są oszuści, którzy żerują na starszych, schorowanych ludziach. Latami wyłudzają pieniądze od takich łatwowiernych osób, a jak przychodzi co do czego, do szkody, oraz próby zgłoszenia takowej celem uzyskania naprawienia sprzętu i/lub kompensaty tytułem poniesionej straty, to wtedy pokazują swoje drugie oblicze. Zaczyna się zabawa w kotka i myszkę, przełączanie telefonów od Annasza do Kajfasza, systemowe i celowe działania mające na celu uniknięcie wypłaty odszkodowania.
    Najpierw całymi miesiącami trzymają uszkodzony sprzęt w swoim serwisie, rzekomo go naprawiając.
    Po kilku miesiącach - okazuje się, że w ogóle go nie naprawiali, bo czekali na decyzję, czy klient zapłaci za części.
    A ino klient - zupełnie o tym nie wiedział, nie został poinformowany o tym, że jakiekolwiek dalsze pieniądze ma tym złodziejom płacić - i to uwaga - PODCZAS LIKWIDACJI SZKODY !!!!
    Uprzejmi byli powiadomić, że nie będą dalej naprawiać uszkodzonego sprzętu.
    Potem, podczas następnej rozmowy - informują, że go w ogóle nie oddzadzą, no bo przecież "mówiliśmy, że jest nienaprawialny".
    No dobra - no to w takim razie "szkoda zupełna - co proponujecie"
    Ano nic nie proponują, bo przecież "nie było szkody" tylko "próba naprawienia" sprzętu.
    A zresztą, już w międzyczasie polisa wygasła.
    Zepstutego telewizora - też zresztą złodzieje nie oddali.
    Zaletyżadne.
    WadyWadą jest to, że to są oszuści i złodzieje.


    ZaletyUczciwa wycena uszkodzonego mienia, możliwość faktycznego odtworzenia tegoż mienia.
    Zachowanie zdolności operacyjnej pomimo niesprzyjających okoliczności związanych z pandemią koronawirusa.
    Możliwość załatwienia całości procedury szkodowej praktycznie bez wychodzenia z domu.
  • ~Rafi / 2022-01-24 13:40
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem zmuszony zmienić opinie po reklamacji opiekun sprawy doprowadził do likwidacji szkody w ciągu 3dni .(wypłata w ciągu 24 godzin )
  • ~Bartosz / 2019-12-11 14:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Pomożemy Tobie uzyskać należne odszkodowanie od Ubezpieczalni.
    Zajmujemy się wszystkiego rodzaju sprawami.
    Wypadki, kolizje, odwołania i wiele wiele więcej!
    Zadzwoń i zapytaj: 502-345-706
    Lub napisz i zadaj pytanie b.rudnicki@kancelariaae.pl
  • ~Andrzej / 2021-07-13 10:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Od blisko miesiąca oczekuję na zwrot należnej mi kwoty ze strony TUZ. Trzy rozmowy telefoniczne w temacie. Za każdym razem proszą o "2-3 dni" tzw. cierpliwości. Oczywiście (niestety) - bezskutecznie. Nie wiem co jest grane???? ale nastepnym razem jak najdalej od tego ubezpieczyciela.!!!!!!!!!!!
  • ~Klauduszka / 2023-02-07 16:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam pół roku żeby przysłali mi prawidłową polisę na maila bo tym jak zgłosiłam błąd w nr rej. auta. Zastanawiam się też dlaczego w CEPiK widnieje brak ubezpieczenia. Pierwszy i ostatni raz kupiłam u nich polisę.
  • ~Renata / 2021-11-18 15:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Cena tania ,obsluga szkody dramat !Gra na zwłokę ,Faktury za robociznę w ogóle nie sa brane pod uwagę.Kwoty odszkodowań zanizone na Maxa.nie polecam uciekajcie z tej firmy !!!!
    ZaletyPrezes ma kasy worek
    WadyUbezpieczony na worek bez kasy
  • ~stan / 2021-03-10 16:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Podstawowa informacja dotycząca zakresu odpowiedzialności za kradzież z włamaniem nie podana w momencie podpisywania plisy. (Ograniczenie odpowiedzialności do 50 % wysokości szkody).
    Nie polecam.
  • ~Andrzej / 2022-08-16 13:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta 4 gwiazdki dlatego ze oferują gruszki na wierzbie.Wszystko ok ale jak masz kolizje zaczynają się schody.Zanizanie wyceny proponują warsztaty u Pana chenia części china.Nie polecam!!!!!
    ZaletyNiema
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~Miroslaw / 2023-12-19 13:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Tuz to porażka czas oczekiwania na lawetę 7 dni nie mogą mnie scholowac z niemiec 500 km od granicy z polską ludzie nie kupujcie ASISTANCE w FIRMIE TUŻ Ja od 15 grudnia 2023r czekam w Niemczech na scholowanie bez hotelu koczuje w aucie dziadowska firma nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelnosc
  • ~Piaseczanka / 2019-05-31 23:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo wycofania się z umowy w ciągu 8 dni, TUZ skierował sprawę mojego rzekomego długu do Sądu. Na dodatek w tym samym czasie mój syn zawarł z nimi umowę na ten sam adres. Firma poinformowała mnie, że na temat innej umowy na mój adres nie mogą ze mną rozmawiać, ponieważ nie jestem stroną. Zgłaszałam pomyłkę 3- krotnie, mimo to jestem straszona komornikiem. Żądają, ABYM ZA IDENTYCZNĄ UMOWĘ NA TEN SAM ADRES PŁACIŁA 2-KROTNIE.
  • ~Rafi / 2022-01-20 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno totalne zero zainteresowania klijentem szkoda z AC rządzi się u nich swoimi prawami zaniżanie wartości ,totalny brak profesjonalizmu nie polecam największemu wrogowi.Omijacie ich szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySame wady kontakt telefoniczny nikt nic nie wie
  • ~Bob / 2024-02-21 16:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nierzetelny ubezpieczyciel, rękami i nogami się broni przed jakimkolwiek wypłaceniem ubezpieczenia, dawno nie spotkałem się z takim podejściem. Należy wszędzie ich reklamować w negatywnym oczywiście kontekście oraz nie odpuszczać a kierować się do organów wyższej instancji.
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791