Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 885 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lenka / 2023-09-13 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety TUI zaczął stosować overbooking. Niby dostępni 24/7 ale nie rozwiązują problemów. Co chwile ktoś inny odpisuje na TUI service i w efekcie nikt nic nie wie. Wymuszanie na klientach założenia konta klienta i aplikacji. Bez tego nie ma dostępu do dokumentów podróży. Dodatkowa opłata za transfer z i na lotnisko. Nie polecam nawet wrogom!
  • ~Robert / 2023-09-12 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Blue Star - widziałem dziesiątki oszukanych Polaków. Daje pokoje w ogóle nie zgodne z ofertą np jeden duży zamiast dwóch i to stary hotel i a nie nowy. Na pewno pozew zbiorowy trzeba napisać. Można się do mnie zgłosić bo to są oszuści. Nigdy więcej Tui - mega dużo Polaków oszukanych w Blue Star Alanya
    Zaletyzero
    Wadyoszuści i złodzieje
  • ~MałgorzataF / 2023-09-12 09:04
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, ogólnie pobyt, hotel były super, jedynie wracając był problem, mieliśmy opóźniony wyjazd z Hotelu około jednej godziny, kierowca zawiózł nas na zły terminal, ledwo dotarlismy na lotnisko a tu jeszcze okazało się że musimy przejechac 4 km na inny terminal, cudem moja córka dopytała o nasz samolot i kazano nam wziąć taksówkę i pojechać na odpowiedni terminal, nas błędnie pokierowanych turystów był cały bus. Inni ludzie zdezorientowani stali w kolejkach na inne samoloty i nie wiem czy odlecieli, znaleźliśmy tureckiego pracownika Tui który zorganizował nam busa i zwiózł na prawidłowy terminal. Na nasze szczęście samolot miał opóźnienie i zdążyliśmy, pisałam na czacie ale nikt mi nie odpisywał. Tego biura nie polecam. Pozatym jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji w Turcji.
  • ~Iwona / 2023-09-11 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kupiłam 1 raz nie mając dobrego zdania i biurze ale mieli dobrą ofertę na first , na mój ulubiony hotel. Trzy pokoje , 8 osób. Jakie było moje zdziwienie kiedy pewnego dnia wszystkie rezerwacje mają status ANULOWANE . PO Widzeniu na infolinii pani nie potrafiła wyjaśnić co się stało. Oddzwonili wieczorem że rezerwacje za chwilę będą wznowione bez wyjaśnień co się stało. Dokumenty przyszly po kilku godzinach - nowe numery rezerwacji konta do dopłaty itp. Gdybym nie zareagowała nikt by mnie nie powiadomił i mogło nie być miejsc ..dodatkowo w zamówieniu była kwota za transfer po 60 zł a do każdej osoby doliczyli 65...wcześniej o to nie wnioskowałam ale po tym bajzlu złożyłam reklamacje. Jedyne co zostało uznane na podstawi screenów to te niesłusznie naliczone 5 zł.. żadnej rekompensaty, nic.. pierwszy i ostatni raz.
  • ~Adrian / 2023-09-11 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina zapłaciłem za pokój 36 m dostałem pokój 17 m napisałem reklamację w trakcie wycieczki i dostałem odpowiedź po półtorej miesiąca że za późno napisałem reklamację bo powinienem zgłosić niezwłocznie. Zapłaciłem za apartament dostałem klitkę a tui umywa od tego ręce.
  • ~mariuszkd / 2023-09-09 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro TUI to jakaś porażka, zdjęcia pokojów jak i cała oferta niezgodna z rzeczywistością. Osoby lecące na wakacje z tym biurem dostały najgorsze pokoje, nawet jeśli płacono za wyższy standard. Rezydent to nieśmieszny żart TUI, zero pomocy z jego strony mimo że od tego tam był, jedyne co tam robił to sprzedawał wycieczki fakultatywne po cenach minimum dwukrotnie wyższych niż u lokalnych biur. Przewodnicy pracujący tam chyba powinni zmienić zawód. Nie polecam tego biura!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie wymienione
  • ~Ania / 2023-09-09 10:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z wakacji z TUI. Oferta bardzo dobrze opisana, wszystko na miejscu zgodne z opisem. Transfer sprawny, wycieczka na miejscu fantastycznie zorganizowana. Dziękuję za wspaniałe wakacje TUI, na pewno jeszcze skorzystam ????
  • ~MONIKA / 2023-09-08 17:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Z TUI latamy od lat, zawsze było super - do czasu. Zniknęli rezydenci, pojawili się doradcy wakacyjni, czyli masz problem na miejscu radź sobie sam, doradca tylko sprzedaje wycieczki. W tym roku jednak biuro przeszło samo siebie. Miesiąc przed wylotem zmiana godzin wylotu (ok norma , już się przyzwyczailiśmy), mail z wiadomością : proszę się zgłosić do punktu sprzedaży w sprawie przedłużenia doby hotelowej - doba do 12, wylot o godz.2.00 rano. W punkcie sprzedaży Pani zdziwiona o co mi chodzi, nie ma możliwości przedłużenia doby, dobrze że wydrukowałam maila i przedstawiłam Pani, bo traktowała mnie jak wariatkę która sobie to wymyśliła. Doba hotelowa oczywiście nie przedłużona, pomocy zero zarówno w Polsce , jak i na miejscu. Efekt: o 12 oddany pokój, do 18 tyko leżak nad basenem, przebieranie się w toalecie, transfer na lotnisko o 23. Na szczęście hotel stanął na wysokości zadania i mogliśmy korzystać z jedzenia i picia- NIE MA W TYM ZASŁUGI TUI. Niesmak pozostał bardzo duży, może warto zastanowić się nad powrotem rezydentów, bo wtedy można było liczyć na pomoc - zawsze udało się przedłużyć dobę hotelową. ZASTANAWIAM SIĘ CZY KOLEJNY WYJAZD Z TUI , A SZKODA LATAMY OD WIELU LAT KILKA RAZY W ROKU
    ZaletyDOKŁADNE I POMOCNE OPISY OFERT
    WadyKLIENT ZOSTAWIONY SAM SOBIE Z PROBLEMAMI
  • ~Jola la / 2023-09-07 21:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Tui było kiedyś niezłym biurem na prawdę, korzystałam kilka lat temu i było ok. Ale dziś "schodzi na psy".Przekłamane opisy hoteli w moim przypadku chodziło o plażę. W Hiszpanii na Costa del Sol... Plażę właśnie robili kiedy tam byliśmy, tzn na wozili piach. Oczywiście zero informacji wcześniej że plaży brak. Kolejnego roku info o plaży 150m od hotelu. Było, owszem urwisko skalne. Z ogromnymi falami, nawet możliwości zejścia w dół. Pomijam brak kontaktu z rezydentem bo i tak tylko wycieczki sprzedają a w tym celu przyszedł specjalista od Krety z Tui i też sprzedał. I tu dramat. Wycieczka całodniowa bez nawet butelki wody w autobusie do sprzedaży choćby, bo nikt wcześnie z hotelu nie wyszedł zaopatrzony w zgrzewkę. Cała wycieczka przebiegła w podobny sposób, tu jest twierdza, wstęp 4 euro godzina przerwy. Tam jest klasztor wstęp 4 euro itd... Ogólnie ludzie pozostawieni sami sobie w 40 stopniowy upale szukali cienia i wody głównie. Pani pilot w jedną stronę coś tam opowiadała głównie gdzie się zatrzymamy i co możemy iść zobaczyć bądź kupić jeśli chcemy. W drodze powrotnej przez 3 godziny ani słowa. Ludzie spali zmęczeni i źli.Bo wydali kupę kasy dodatkowo na picie i jedzenie. Opłata 55 euro za osobę okazała się być tylko opłata za transport. Dla mnie zupełna klęska. Nie kupię już wycieczki w Tui. Ani wczasów. Mam dość.
    ZaletyJedzenie greckie
    Wady4 gwiazdkowy hotel na Krecie w standardzie 3 gwiazdek słabych.
  • ~Anna / 2023-09-07 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dala od tego biura. Oszukują klientowi, opisy nieadekwatne.
  • ~Max / 2023-09-07 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura. Reklamacja nie uznano pomimo, że była zasadna.
  • ~woo / 2023-09-07 15:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Jednym słowiem złodzieje. Bez pytania wciskają ubezpieczenia za steki PLN które w myśl regulaminu nie chronią przed niczym. Miałem wykupiony pakiet elastyczny (możliwość bezpłatnej zmiany terminu i miejsca wylotu, oraz ubezpieczenie od rezygnacji) zmieniłem miejsce wylotu i wykasoali mnie na 1,2 tys PLN za tą zmianę. Poza tym wcisnęli nas w 6 osób do dwóch pokoi licząc pełną stawkę od każdego. Reklamacje odrzucają nie odnosząc się do zarzutów albo wręcz kłąmiąc - w moim przypadku twierdząc, że zrezygnowałem z ubezpieczeń. Fakt, że mam je w umowie, że za nie zapłaciłem, że nie skłądałem rezygnacji i że nie zwrócili za nie kwoty - pozostawiają bez komentarza :) ZŁODZIEJE
    Wadyoszukują klientów
  • ~Anna / 2023-09-07 06:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Cdn mojej wiadomości w dniu przyjazdu dowiedziałam się, że nie wylatuje o 23 tylko o 10.25 jak można krasc z ponad 9000 zł w Turcji pobyt dzienny z 23 na 10.25 ale godziny transferu biuro w Poznaniu na mytui nie podaje, nigdy więcej z biurami podruzy
    ZaletyZero
    WadyJak wyzej
  • ~Anna / 2023-09-07 06:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niewyrrygidne z internetu tui wykupiłam jako singiel 7 dni ponad 9000zl, spóźniony lot o godz ale jak dotarłam dostałam informację, że nie wylatuje o 23 tylko o 10.23, mało tego Pan przemyślał wykupił pomimo, że prosiłam tylko nocny lot miejscówkę w samolocie, a to jakiś koszmar ale zero informacji o transferze z hotelu, jak można krasc cały dzie pobytu, jak można przysyłać informacje w dniu przybycia do hotelu, że zmieniły się godziny wylotu?????
    ZaletyZero
    WadyJak wyzej
  • ~Lilka / 2023-09-05 19:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Lecieliśmy po raz pierwszy z biurem podróży TUI i muszę przyznać, że komunikacją przez cały czas była bardzo dobra - począwszy od zastanawiania się nad wycieczką, przed wylotem oraz opieka rezydenta oraz czytelna aplikacja.
    Tutaj pojawia się żal do biura podróży:
    przylecieliśmy do Larnaki około godziny 7 więc w hotelu byliśmy przed godziną 8. I jakież ogromne było nasze zdziwienie gdy Pani w recepcji poinformowała nas, że musimy sobie zapłacić (7 euro od osoby) za śniadanie ponieważ nam nie przysługuje. Zaakceptowaliśmy fakt, że pokój będzie trochę później
    Nie chodzi o te 7 euro od osoby ale o zasady. Skoro płacimy za wycieczkę i w dniu wylotu nie korzystamy już ze śniadania ponieważ wyjeżdżamy około 5 nad ranem, nie dostajemy żadnej przekąski czy tzw. suchego prowiantu to dlaczego mamy płacić za śniadanie. To są realne pieniądze, które my zapłaciliśmy a nie korzystamy nie z naszej winy. To nie była nasza wycieczka zrealizowana na własną rękę tylko przez biuro podróży, które czarteruje tak wcześnie rano samoloty i nie interesuje się tym, że ludzie mają nieprzespaną noc a na zapytanie o której można napić się kawy i zjeść śniadanie, słyszymy że musimy zapłacić. Lecieliśmy pierwszy raz z TUI ale nie pierwszy raz o tek porze bywalimy w hotelach bo był to nasz 5 tak poranny lot i taki minus. Więc tutaj przewaga Itaki.
    ZaletyDobra komunikacja i miła obsługa
    WadyDodatkowa opłata za śniadanie
  • ~Stanley / 2023-09-05 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja miejsc w samolocie w biurze TUI od roku 2023 to fikcja szkoda pieniędzy. Od roku 2018 korzystam z tego biura. Zawsze na rok wcześniej rezerwowałem wycieczkę i miejsca w samolocie. Ale ostatnio na kilka dni przed wylotem dowiedziałem się, że zmienił się przewoźnik u którego nie można rezerwować miejsc. Po mojej telefonicznej interwencji i oświadczeniu że w takim razie będę zmuszony zrezygnować z wykupionej wycieczki. Miejsca się znalazły, ale nie te które rok wcześniej wykupiłem. Pracownicy TUI cały czas twierdzili, że jest to zgodne z regulaminem. Czyli wykupywanie rezerwacji w samolocie w biurze TUI nie ma sensu.
    ZaletyTylko hotel i obsługa hotelowa w Kalithea Mare Palace wspaniała- polecam
    WadyRezerwacja miejsc w samolocie to fikcja, obsługa rezydenta to też fikcja sprzedaje jedynie wycieczki.
  • ~liska / 2023-09-04 23:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, już więcej nie skorzystamy z oferty tego biura. W sytuacji kryzysowej - pożarów wokół naszego hotelu, nie potrafili przekazać nam żadnych konkretnych informacji, kazali tylko wpłacać następne transze mimo iż inne biura podróży w tym samym czasie zwracały pieniądze swoim klientom lub proponowały inne destynacje.
    Nie przygotowują ani nie drukują dokumentów wyjazdowych - każdy musi sobie pobrać aplikację TUI, z aplikacji wszystkie dokumenty wysłać na maila, ze swojego maila wydrukować niezbędne rzeczy.
    Pytałam w biurze (miałam zepsutą drukarkę) czy może mi ktoś wydrukować te dokumenty, dowiedziałam się że nie, że tylko przez aplikację
    Rozumiem więc, że moi oboje rodzice którzy nie mają smartfonów nie mogą pojechać na wakacje z TUI
    Na miejscu miał być rezydent, nikogo nie spotkaliśmy ale otrzymaliśmy SMS że jest dostępny online.
    W tym samym czasie przyjechała do naszego hotelu wycieczka z innego biura podróży, gdzie wszyscy goście zostali przywitani przez rezydenta tej firmy (2 osoby), była przygotowana dla nich prezentacja nt. wyspy, wycieczek, zwyczajów, co warto zwiedzać itp. oraz poczęstunek.
    Jedyne co ich ratuje to miłe panie w biurze stacjonarnym, jednak mogą udzielać tylko standardowe odpowiedzi tzw "regulaminowe", wszystkie pytania pozaregulaminowe- nikt nie jest w stanie udzielić żadnej odpowiedzi ani wskazać osoby, która mobłaby ich udzielić.
    TUI mówimy już zdecydowanie NIE.
    ZaletyPanie w biurze w PL (stacjonarnym), które bardzo starały się pomóc, niemniej jednak przez niezbyt customer-friendly rozwiązania systemowe niewiele mogły zrobić...
  • ~Andrzej / 2023-09-03 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nigdy już z tego biura nie skorzystam. Jak już zapłacisz za wczasy to radź sobie sam. Przez TUI miałem najgorsze wczasy w swoim życiu .
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy od biura
  • ~Mario / 2023-09-01 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena za wycieczke 10500os w ofercie i napisane ostatni pokoj wiec zdecydowalem sie wykupic na szybko... po kilku dniach cena 9300 i pisze 4ost pokoje. Dlaczego tak naciagaja ludzi?? Przeciez to jest roznica 2400zl na pare:( skąd nagle wziely sie 4pokoje przeciez hotelu nie dobudowal...
  • ~Niezadowolona klientka / 2023-09-01 06:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiliśmy wycieczkę na Zakhyntos z biura TUI. W ofercie była wzmianka o depozycie, który pobiera hotel przy zakwaterowaniu. Napisałam do TUI przed wylotem z prośbą o wyjaśnienie czego dotyczy depozyt i jaka jest to kwota. W odpowiedzi otrzymałam informację, że to podatek turystyczny. Drążyłam temat i w końcu uzyskałam odpowiedź, że depozyt wynosi 50 euro. Na miejscu okazało się, że owszem 50 euro, ale od osoby. Biuro niezorientowane w swoich ofertach, brak rzetelnej informacji, sprzedaż wczasów w hotelach o bardzo słabej opinii klientów. Kupując wycieczkę przez Biuro, klient oczekuje, że hotel jest sprawdzony, przyjazny dla klienta, a wszystkie ewentualne koszty są jasno przedstawione w ofercie. Niestety hotel, który zarezerwowaliśmy przez TUI taki nie był. Musieliśmy zapłacić za klimatyzację dodatkowo, za internet w pokoju, od wejścia starszono nas karami finansowymi, nie mówiąc już o depozycie. Nie skorzystam już z usług tego biura, ponieważ odnoszę wrażenie, że rola biura sprowadza się do rezerwacji byle jakiegoś hotelu i lotu. Niestety w dzisiejszych czasach to zbyt mało, żeby za to płacić dodatkowo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1011
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 885
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 506
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 173
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770