Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 885 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~brak / 2023-08-15 20:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak czytam niektóre opinie to mysle ze wiekszosc to analfabeci ktorzy nie czytaja warunkow umowy.. Ktos napisal narzekanie na hotel podajcie nazwe hotelu to zobaczymy ile kosztowal..Rezydenta brak i dobrze mi do niczego nie potrzebny wlasnie wrocielem z Majorki hotel jak w opisie lot z Poznania bez problemu transfer rowniez wystarczy sobie spradzic na mapach jaka jest odeglosc lotniska od hotelu i sie wie ile sie jedzie. Kazdy tylko ma pretensje niech sam zoorganizuje sobie wycieczke mi sie nie chce i nie mam na to czasu wiec juz kolejny raz bylem z rodzina z Tui i zero problemow ale niestety za rok bede zmuszony zmienic biuro poniewaz brak w ofercie Wloch Kalabri a na Sycyli juz bylismy.
    Polecam czytac umowy wszystkie
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Jacek Grzelka / 2023-08-14 17:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam biuro TUI. Byliśmy w hotelu Cullinan Belek - SZTOS! dawno tak super dobrego hotelu nie widzieliśmy. Organizacja ok, przeloty o czasie: Wroclaw (2023-08-03 01:55)- Antalya (2023-08-03 05:55) i
    Antalya (2023-08-10 21:10) Wroclaw (2023-08-10 23:05). Kontakt przez myTUI bez problemu. Na dzień przed wylotem do Turcji informacja jaki numer autokaru na nas będzie czekał. Tak samo na 2 dni przed wylotem do domu.
    Zaletywysoki poziom obsługi, super hotel, dobra organizacja, super godziny lotów.
    Wadybrak
  • ~Annna / 2023-08-14 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Do ~alicja23112
    Owszem czytałam i zdawałam sobie sprawę, że rezydenta nie będzie, co nie zmienia faktu, że powinien być i pomagać w różnych sytuacjach. W TUI jak widać, rezydent jest tylko po to aby sprzedać wycieczkę fakultatywną - w tej sprawie rezydent potrafił dwukrotnie się przypominać o spotkaniu.
    Tak samo jak w ofercie transfer miał trwać około 1h, a trwał przeszło 2h i nie, nie było korków i na przykład sprawa pokoju - otrzymaliśmy początkowo nie taki za jaki zapłaciliśmy - w takich przypadkach rezydent powinien na miejscu pomagać.
  • ~alicja23112 / 2023-08-14 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    do Anna. Czyli kupiła Pani wakacje nie czytając informacji? w opisie każdego hotelu jest informacja ze w TUI REZYDENTÓW NIE MA !
  • ~Ann / 2023-08-14 14:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 1h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku.
    ZaletyBrak
    Wady- zły opis hotelu
    - zakłamany czas transferu
    - brak rezydenta na lotnisku
    - brak rezydenta w hotelu
  • ~Anna / 2023-08-14 12:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 2h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku.
    Wady- zły opis hotelu
    - zakłamany czas transferu
    - brak rezydenta na lotnisku
    - brak rezydenta w hotelu
  • ~Podróżnik / 2023-08-13 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zdecydowanie. Fatalna obsługa i organizacja samego wypoczynku, rozbieżne informacje przekazywane wypoczywającym. Szwankująca aplikacja. Brak rezydenta. Proponowane wycieczki z przewodnikiem, a po ich wykupieniu okazuje się że wysłana osoba nie jest przewodnikiem i nie jest nawet przygotowana (lepiej kupić wycieczki w lokalnym biurze podróży).
    Zaletybrak
    Wadyjw.
  • ~Tajniak / 2023-08-09 19:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Do osób narzekających. Dlaczego nie podajecie nazw hoteli które tak bardzo Was zawiodły? czyżby świadomy wybór kiepskiego hotelu i teraz po wakacjach płacz i rozpacz?
  • ~K2so / 2023-08-06 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Egipt - Hurghada- hotel Mina Mark

    Po tych wakacjach z Tui, nigdy wiecej z nimi nie polecimy.
    Rezydent z Tui po skargach polskich turystów na warunki panujące w hotelu szybko uciekł. Nie chciał podpisać żadnej skargi. Kolejnego rezydenta już nie zobaczyliśmy. Dzieki takiemu ich rozwiazaniu mamy problem z roszczeniem zwrotu części środków zadośćuczynienia. Brawo Tui
    ZaletyŁadny hol i tyle
    WadyUpychanie polskich turystów w najgorszych pokojach, ktore są w fatalnym stanie.
    W pokoju od strony ulicy w nocy nie dało się spać- wszycy krzyczą, samochody intensywie trąbią.
    Plaża czynna jak i baseny do 18.00. Po tym czasie ludzi się wygania.
    Jedzenie monotonne i nie dla dzieci.
    Obsługa hotelu dosłownie ignoruje Polaków.

    Natomiast oferta z Tiu pięknie przygotowana. Do chwili obecnej sądzimy się za niezgodność oferty z tym co nas zastało :/

  • ~Paulina / 2023-08-05 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura i niekompetencji osób w nim pracujących! Wyjazd wykupiony pol roku wcześniej. Grupa osób. Okazało się że pani źle zaznaczyła i kilka osób jedzie w drodze powrotnej innym samolotem .nie rozumiem jak mogło dojść do takiej sytuacji w polecanym biurze .nie polecam ,radzę omijać te biuro szerokim łukiem.
  • ~Tomasz / 2023-08-04 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni raz TUI.Pamietajcie jak widzicie cenę wycieczki na stronie TUI lub w salonie sprzedaży to nie jest to cena ostateczna TUI dolucza różne rzeczy które są obowiązkowe np transfer.Transfer tłumacza tym że w trakcie pandemia nie każdy chciał transferu stąd wydzielenie usługi No chyba jakaś kpina z klienta.Nas oszukano także na pokoju w umowie pokój o wielkości 32 m W efekcie końcowym pokój o wielkości 28 m.Brak rezydenta i problemy z pomocą ze strony czatu Kolejna kpina z klienta.Zlozylismy reklamację jak będą próbowali odrzucić pójdziemy z tym wyżej a nawet do sądu.Hotel w którym TUI oszukuje na pokojach to Eftalia Village w Turcji Zabierajcie ze sobą metrowki i mierzcie pokoje.A pokój o wielkości 28 m TUI sprzedawało jako dwuosobowy My zostaliśmy w takim w cztery osoby.Poznaiismy w tym hotelu jeszcze trzy rodziny z takim samym oszustwem na metrażu pokoju
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na metrażu pokoju
    Brak rezydentów
    Kłopoty z infolinią i czatem
  • ~Adamooss / 2023-08-04 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura Tui. Dzień przed wylotem zmienili nam lot z godziny 14 25 na następny dzień o godzinie 00 40. Dzwoniąc na infolinię pytając co mam teraz zrobić i gdzie mam się podziać odpowiedzieli mi że ich to nie obchodzi ale jest im przykro z tego powodu że tak się stało. Druga sytuacja jest taka że niby mamy pomóc rezydenta na miejscu. Nie prawda. Będąc 7 dni ani razu nie widziałem żadnego rezydenta a kontakt jest bardzo utrudniony z taką osobą. To były pierwsze i ostatnie wakacje przez te biuro
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyUtrudniony kontakt z rezydentem Tui
    Zero jakiekolwiek pomocy że strony Tui, w przypadku zmienionego lotu
  • ~Aleks / 2023-08-04 12:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Podpisałam umowę o wycieczkę do Turcji w lipcu 2019, następnego dnia wpłaciłam zaliczkę potem 2 dni później napisałam rezygnację a wycieczka miała być dopiero w grudniu 2019. Kontaktowałam się z Biurem Rzecznika Konsumenta i zostałam poinformowana, że zwrot naliczki mi się należy ponieważ zerwałam umowę na conajmniej 45 dni przed wyjazdem i jeszcze nie minęło 14 dni od podpisania umowy. Jest 2023 a ja nadal nie otrzymałam zwrotu zaliczki. Na obsłudze klienta jestem zlewana co chwilę odpisuje inny konsulant i tak od paru lat.
    ZaletyZero
    Wady- brak przypisanego jednego konsultanta do sprawy
    - nie działania zgodnie z prawem cywilnym
  • ~Marek Wozniak / 2023-08-04 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kompletna patologia. Zatrudniają złodziei i oszustów. Rąbią na każdym kroku. Reklamacja uznana ale jako rekompensate przyznali…. Bon 300zl na następną podróż z nimi. Ale my już z nimi nigdzie nie chcemy jechać. Na lotnisku od razu oszukują na wizach. Okienka bankowe sprzedają po 25$ ich rezydenci po 28$. Wziął 100$ Potrm się zagapiłem i zapomniałem zabrać. Wróciłem to powiedział że nic mu nie dawałem. Powiedziałem że idę na policję. Pieniądze się odnalazły. Wchodzisz do autokaru to łapska trzymają ci pod brodą żeby im dać 5$ bo TUI płaci im mało. W hotelu pluskwy. Standard hotelu to jakaś kpina po prostu patologia. Wycieczki dwa a nawet trzy razy droższe niż w lokalnych biurach podróży. Omijajcie tę bandę. Nie odpowiadają na emaile. Zwrot rekompensaty na konto niemożliwe. Co jest bezprawne. Robią kpiny z klientów. Po prostu masakra. Lot powrotny był wieczorem. Opaski obcięli przed 12 w hotelu i kazali płacić za wszystko. Ale jak przyjechaliśmy o 23:00 to nie chcieli zwracać za cały dzień opłacony. Nie. Nigdy więcej żadnych biur podróży a szczególnie TUI.
    ZaletyZaletą jest że w ogóle wróciliśmy.
    WadyWszystko. Istnienie tego biura(jak widać w komentarzach) to jedna wielka wada.
  • ~Sip / 2023-08-03 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Turyści TUI nie odlecieli z Antalyi o czasie (3 rano)- problem techniczny samolotu. O 12 zabrani do hotelu. Dostają info od TUI że lot odbędzie się o 21 20. Transfer na lotniskoo...o 21 10 dowiaduj się ze nie ma żadnego samolotu...tylko ten z usterka z rana...dzwonimy do TUI ....brak kontaktu bo tylko do 20 info działa, po tej godzinie turyści już są niewaźni...niczego się nie dowiedzą..przewoźnik każe dzwonić do biura czarterującego lot...żenujący poziom obsługi turystów...do momentu wpłacenia całej sumy za wakacje info Ok po wpłacie sam sobie radz!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiegodne zaufania...
  • ~Zawiedziona / 2023-08-03 17:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarezerwowaliśmy na początku czerwca wille na wyspach kanaryjskich za prawie 40 tys(za2osoby) w kompleksie hotelowym tylko dla dorosłych. Termin wylotu koniec lipca. Opłaciliśmy z góry całość od razu. Tydzień przed wylotem dostaliśmy emaila z informacja, ze nasza rezerwacja jest odwołana ze względu na remont willi( w okresie wakacji?) w zamian za to oferują nam w tej samej cenie!! Pokój w hotelu z aquaparkiem i bawilandia!(wycieczka warta 22tys miała być w cenie 40tys) Kpina! Oczywiście zrezygnowaliśmy! Niestety na zwrot środków należy czekać do 14 dni. Gdzie urlop już mieliśmy zaplanowany. Nie pozostało nam nic innego jak wykupić przez to samo biuro wycieczkę gdzie indziej. Wybraliśmy Majorkę. Jakiez było nasze zdziwienie, gdy na lotnisku po przylocie nikt na nas nie czekał mimo opłaconego prywatnego transferu do hotelu. Po dostaniu się do hotelu niestety nie było lepiej. Hotel na folderach w TUI przepiękny jednak na żywo wyglądało to zupełni inaczej. W folderze opis o piaszczystej plazy w odległości 300 m. Na miejscu okazuje się, ze plaża jest ale oddalona o około 1 km i w dodatku wulkaniczna! Basen na tarasie w folderze piękny, na zywo okazał się większa wanna. Przez cały tydzień ani razu nie mieliśmy kontaktu z rezydentem. Może się wydawać ze to nie wady, ale zważając na cenę jaka zapłaciliśmy za tydzień pobytu( 33tys) jednak oczekuje się uczciwości ze strony biura, jak również choć trochę zainteresowania.. niestety był to nasz ostatni wyjazd z biurem TUI!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem, zmiana warunków umowy na tydzień przed wylotem, wprowadzanie w błąd klienta
  • ~Szymon / 2023-08-01 20:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień przed powrotem zalogowałem się do Tui Aby sprawdzić godziny lotu. Okazało się ze powrót odbył się wczoraj. Zmienili „godziny lotu” o 2 dni wcześniej…. Żadnej informacji, żadnego kontaktu. Pani na infolinii zdziwiona ze nikt mnie nie powiadomił „bo wszyscy wiedzieli tylko nie ja”

    Nowy bilet musiałem kupić za 700 zł.

    Złożyłem reklamacje, nie chciałem odszkodowania za nerwy, tracenie czasu na szukanie alternatyw, po prostu tylko chciałem zwrot za bilet. 3 razy odmowa. Było już to smieszne. Zgodziłem się na Voucher na 500 zł. Przyszedł. Ważność 14 dni.
    WadyObsługa porażka
  • ~Andrzej / 2023-07-31 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro oszukuje klientów zmieniając termin wylotu powrotnego również rodzinom z dziećmi z godzin popołudniowych na nocne, skracając czas pobytu i tym samym zabierając czas przenaczony na sen. Zapewne wyrywa na tym szachrajstwie trochę kasy dla siebie, ale to nasza pierwsza i ostatnia przygoda z polską filią tego - pożal się Boże - biura. Zakwaterowanie po przyjeździe o północy i wyjazd mniej więcej o tej samej godzinie to dokłądnie jedna doba hotelowa mniej. Nasza uwaga została zignorowana, więc nie polecę nigdy instytucji, która zmienia zasady w trakcie gry. Serdecznie za to odradzam.
    #PodwójneStandardy
    WadyZmiana warunkó podróży.
    Traktowanie klientów po wpłącie wyznaczonej kwoty gorzej niż natrętów.
  • ~Grzegorz / 2023-07-31 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na temat TUI Polska jest bardzo negatywna. Doświadczyłem kompletnego braku pomocy ze strony tej firmy, gdy napotkałem problem z zakwaterowaniem podczas mojej podróży do Turcji. Całkowicie zawiodłem się na ich usługach.
    Po przybyciu do hotelu okazało się, że pokój, który mi przydzielono, nie był zgodny z tym, co zostało mi obiecane podczas rezerwacji i podpisaniu umowy. Byłem bardzo niezadowolony z tego nieuczciwego podejścia i natychmiast zgłosiłem sprawę do TUI Polska drogą elektroniczną, ponieważ na miejscu nie było rezydenta. Niestety, spotkałem się z całkowitym brakiem zrozumienia i jakiejkolwiek inicjatywy w rozwiązaniu problemu. Zamiast tego otrzymywałem oferty na wycieczki fakultatywne. Pomimo wielokrotnych prób skontaktowania się z biurem TUI Polska, aby wyjaśnić sprawę, nie otrzymałem żadnej pomocy. Biuro przez dwa dni nie mogło skontaktować się z hotelem. Wydaje się, że po dokonaniu rezerwacji i pobraniu pieniędzy, TUI całkowicie nie interesuje się zadowoleniem czy komfortem swoich klientów.

    To doświadczenie całkowicie zniszczyło moją wiarę w profesjonalizm i rzetelność TUI Polska. Przy takim podejściu do klientów, nie jestem zdziwiony, że wielu innych podróżnych również mogło zostać dotkniętych przez takie nieuczciwe praktyki. Nie polecam tej firmy ani nie zamierzam już nigdy skorzystać z ich usług.
    Wadybardzo zły kontakt z firmą, brak pomocy ze stronu firmy
  • ~angelika / 2023-07-30 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta przedstawiona online to bujda. Z ceny 6500 tysiąca po przejsciu do zakupu wychodzi ze wycieczka kosztuje prawie 8 tysięcy bo za wszystko trzeba płacić, nawet za transport do hotelu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1011
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 885
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 506
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 173
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770