Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 959 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bea / 2024-08-12 08:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zawiodłam się na biurze TUI .Wykupiłam.oferte wpłaciłam zaliczkę za 2 godz anulowano mi wyjazd bez podania przyczyn .Brak kontaktu na infolinii z konsultantami linia telefoniczną nieczynna . Czat to.lakoniczne informacje typu skladac reklamacje zwrot zaliczki muszę czekać 14 dni .Nieprofesjonalne podejście irytuje podejście do klienta a raczej brak kontaktu .Nie polecam .
    ZaletyBeak
    WadyNieprofesjonalna obsługa brak szacunku dla klientów lakoniczny czat bez wyjaśnień
  • ~Anka / 2024-08-04 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podrózy Tui. Wyłudzili od nas pieniądze na samolot, który miał lecieć z Polski do Bułgarii o 8.15. Przy podpisaniu u
    Umowy, Pani powiedziała, że aby polecieć tym samolotem trzeba dopłacić 100 zł za każdą osobę (lecieliśmy 9 osobową grupą, w tym 5 dzieci), czyli wyłudzili od nas 900 zł do pełnowymiarowej wycieczki. Kilka dni przed wylotem okazało się, że wylatujemy o 15.40. W hotelu tego dnia kwaterowaliśmy się ok. 21.00, czyli nie załapaliśmy się na kolację. Musieliśmy z własnych kosztów zaplavic za kolację w restauracji w Słonecznego Brzegu- dobrze, że były knajpy i restauracje, gdzie można było coś zjeść. W tym hotelu doba zaczyna się od godz. 12.00, czyli mieliśmy zapłacone za obiad i kolację. A my nic nie dostaliśmy. Składaliśmy reklamację do biura Tui - i nic. Oni regulaminu nie złamali, bo te 900 zł, które od nas wyłudzili nawet w umowie nie ma. Piszę po to, aby innych przestrzec. Oni - sami twierdzia, że nie mają wpływu na godzinę wylotu, dlatego nie nabierajcie się na samolot wczesnym rankiem. Naszego samolotu o godz. 8.15 po prostu nie było. A pieniądze sobie przygarnęli. Oszuści, którzy wyłudzają pieniądze.
    ZaletyBiuro podróży Tui nie ma żadnych zalet.
    WadyOszuści i złodzieje oraz wyłudzają pieniądze os klientów.
    Brak podejścia proklieckiego.
  • ~Łukasz / 2024-07-31 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nachalność wciskania dodatkowych opcji przekracza granice przyzwoitości! Opamiętajcie się! dodatkowe ubezpieczenia, miejsca w samolocie, a nawet transfer dodatkowo płatny i jeszcze kilka innych prób wyssania klienta z pieniędzy! Szał i niesmak, dziękuję.
  • ~RAFAŁ / 2024-07-28 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    oferta niezgodna z katalogowa nie mozna sie z nikim dogadac wypisuja bzdury na czacie nie wiedza co sprzedaja i jaka jest oferta pokoje nie adekwatne ze sprzedanmi w ofercie zero pomocy poł nocy na korytarzu
    Zaletybrak
    Wadyzamiast łóżek leżaki robactwo brudne materace grubosc 5 cm
  • ~ZŁA WCZASOWICZKA / 2024-07-19 14:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam korzystałam 2 raz z oferty biura Tui jeśli chodzi o sama ofertę wycieczki było ok ale brak opieki rezydenta to jest totalna porażka , mieliśmy sytuacje iż na lotnisku zostały pomylone bagaże (taka sama walizka plus identyczna zawieszka ) zorientowaliśmy się dopiero w hotelu , udało się nam skontaktować z osobą która miała nasza walizkę okazało się że jest w hotelu oddalonym o 120km od nas , Pani na czacie kazała zawieść walizkę na lotnisko tak też zrobiliśmy pracownicy Tui powiedzieli nam w jakim hotelu jest dana osoba , poł dnia spędziliśmy na telefonie podając wszelkie informacje na infolinii oraz czacie Tui prosiliśmy o kontakt z rezydentem żeby wyjaśnić sprawę oczywiście nikt nam nie podał żadnego numeru kontaktowego sugerując że takiego nie mają , Najlepsze jest to że odwieźli walizkę tego Pana a naszej od niego nie wzięli mimo tego że wiedzieli że tam jest Pani na infolinii uspokajała nas że robią co w ich mocy ale nie potrafili załatwić prostej sprawy , więc z mężem wynajęliśmy auto i załatwiliśmy to sami , wiem że to nie wina biura ze walizki zostały pomylone ale chodzi o brak kontaktu z rezydentem na miejscu żeby podali jaki kolwiek kontakt sami byśmy to załatwili bez ich pomocy . Druga sprawa wykupiliśmy wycieczkę również przez biuro Tui na miejscu czekaliśmy pod hotelem o ustalonym czasie jednak nikt po nas nie przyjechał (wycieczka opłacona ) mąż się zorientował że jakieś dziwne miejsce jest na bilecie więc poszedł do Pani z Tui z Anglii która byłam tam cały czas na miejscu chodź Tui Polska i Anglia to co innego i nam pomogła okazało się że pseudo rezydent pomylił hotele do odbioru mimo tego że był przecież w naszym hotelu jak wykupowaliśmy wycieczkę dla mnie to porażka oni sprzedają wakacje a w dupie maja swoich klientów na miejscu , w zeszłym roku byliśmy z Coral Travel i kontakt był super nasz opiekun dał nam swój numer w razie problemów na wycieczki jeździł z nami czuliśmy się za opiekowanii . Nigdy więcej nie skorzystam już z tego biura i każdemu również odradzam bo nikt nie wie jakie przygody mogą każdego spotkać ,
    Wadybrak jakiej kolwiek opieki na miejscu przez przedstawicieli biura Tui
  • ~Ink / 2024-07-19 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem że biura podróży podają jakaś tam cenę wycieczki a jak przychodzi do rezerwacji to w kolejnych krokach cos tam jeszcze dochodzi.
    Ale TUI to już przegina, i to bardzo.
    Wszystko jest teraz jako dodatek, i transfer, i miejsca w samolocie. I to nachalne wciskanie tych wszystkich produktów z dodatkowym ubezp na czele, opowiadanie bajek jak by to pani z TUI zginęła marnie bez tego ubezp ( będąc na wczasach w UE i posiadając kartę EKUZ)
  • ~HW / 2024-07-17 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Psują urlop swoją niekompetencją / otrzymujesz pokoje niezgodne z zawartą z TUI umową/odpowiedź reklamacyjna to kpina z klienta. Jestem bardzo zawiedziona i czuję się oszukana.
  • ~Sławek / 2024-07-08 13:41
    Ocena: 2.33 / 5
    TUI to jakaś porażka. Nikt niczego nie ogarnia. Wyjechałem na Kręte żeby zwiedzić wąwóz Samaria. Wyjazd do wąwozu odwołano nam 12 godzin przed wyjazdem około 17.30 gdzie nie mieliśmy możliwości załatwić miejscowego przewoźnika. Prawie pół roku wcześniej mieli zapłacone za wycieczkę a oni 12 godzin przed wyjazdem zorientowali się że nie ma wystarczającej liczby osób żeby wycieczka się odbyła. Zgloszona reklamacja nic nie dała. Straciłem 10000zl. Tak TUI robi ludzi w chu...i. patologia, omijać!!
    ZaletyPatologia i niekompetencja
    WadyOlewanie klienta i zasłanianie się regulaminem. Narażanie klientów na straty finansowe.
  • ~A.Z. / 2024-07-07 06:18
    Ocena: 1.00 / 5

    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był …Więcej
    John Doe
    24 opinie·8 zdjęć
    5 dni temu
    NOWA
    Niestety nie mogę polecić tego biura. Złożyłem 3 reklamacje, które standardowym pismem są odrzucane jako bezzasadne bo zawsze inna wymówka. TUI sprzedało nam wycieczkę do Turcji. Na zdjęciach
    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był w autobusie , na ławkach na lotnisku i samolocie.Lot był realizowany 14 h wcześniej i w efekcie o godzinie 7 rano byliśmy już w Polsce.

    2.Doplacilem za pokój z bocznym widokiem na morze.
    Dostałem z widokiem na inny osrodek, ogród i stary taras.Sam pokój jak w latach 80tych ubiegłego wieku.
    Recepcja twierdzi ze od agencji dostała informacje o pokoju standardowym.

    3 Sam proces złożenia reklamacji w biurze turystycznym po powrocie pozostawia wiele do życzenia.
    Pani sporządziła go odręcznie na kartce papieru niechlujnie I bez szczegółowych informacji które przekazałem, była bardziej zainteresowana sprzedażą mi oferty na przyszły sezon niż samym bieżącym problem.
    Pozniej sam sporzadzilem nowa reklamacje i złożyłem dwa dni później.
    4.Zaplokowano mi też możliwość wystawienia opini w apce.

    Porażka sprzeczne informacje nawet na długość rozpatrywania reklamacji.Jedna pani twierdzi ze 30 dni a druga w tym samym biurze ze 45 dni
    WadyNiekompetentni recepcjinisci i pracownicy biura turystycznego
  • ~Jack / 2024-07-06 18:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Sprzedam wycieczkę do Turcji. 3 osoby dorosłe, można zamienić na dorosłego na dziecko Hotel Gardenia Alanya. Termin 10.07.24 - 17.07.24. Wylot z Gdańska o godz 11.20 , powrót Antalya -16.35. Cena okazyjna. Kontakt: Tel: 536 164 776 lub e-mail: johnydora@poczta.fm
  • ~Piotr / 2024-07-05 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Hotel Terrace Turcja w którym obecnie jesteśmy wypadły duże szklane drzwi łazienkowe które były w Moim apartamencie. Szkło mnie pokaleczylo ( szpital, szycie itd) odłamki poleciały na moje 7 letnią córeczkę MASAKRA( na szczęście byla ubrana i nic jej się nie stało) Poprosiłem Panią rezydent o wyjaśnienie i załatwienie jakoś tej sprawy z właścicielem Hotelu Terrace i otrzymałem informację że ona nie zna języka Tureckiego i nie za bardzo może pomóc.Sprawą zajmie się mój adwokat
  • ~Damian / 2024-07-01 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, w dniu powrotu nie został zapewniony nam transfer z hotelu na lotnisko, dodam że opcja ta jest dodatkowo płatna .Biuro z problemem zostawiło nas samych sobie , a teraz nie chce zwrócić środków pieniężnych za nie wykonanie usługi transferu, kpina jakich mało. Wszystkich z państwa przestrzegam przed tym biurem , omijajcie z daleka szkoda czasu i nerwów, ja byłem stałym klientem od przeszło 6 lat i co mi z tego zaufania którym obdarzyłem biuro przyszło. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, klient się nie liczy
  • ~K / 2024-06-26 15:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeżeli decydujesz się na wakacje to omijaj TUI szerokim łukiem! W dniu wczorajszym zakupiliśmy wakacje przez stronę TUI.pl, pieniądze zapłacone od razu, ściągnięte z konta, wiadomość po wpłacie: Gratulacje, Twoja rezerwacja została potwierdzona. Po kilku minutach mail od TUI, z informacją, że : "Wystąpił problemy techniczne i rezerwacja nie została założona. W sprawie skontaktuje się z Państwem nasz konsultant". Pieniądze wpłacone, wakacji nie ma! Po kilkudziesięciu rozmowach z konsultantami okazało się, że pieniądze zostaną zwrócone do...14 dni. Można złożyć reklamację, czas rozpatrywania do...45 dni. Zaproponowano też możliwość wybrania innej wycieczki z oferty, natomiast w "cudowny" sposób oferowane przez konsultanta wycieczki z minuty na minutę potrafiły podrożeć o kilkaset złotych! Sprawa zgłoszona do UOKiK, okazuje się, że firma TUI w takim przypadku powinna niezwłocznie zwrócić pieniądze bo w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych nie obowiązuje regulaminowe 14 dni na zwrot środków. Dobrą praktyką jest też zaproponowanie rabatu dla klientów na inne wycieczki z oferty. Sprawa jest rozwojowa, na tę chwilę nie mamy ani pieniędzy ani zarezerwowanej wycieczki a urlop ucieka...
    Zaletyładne zdjęcia i opis oferty
    WadyInfolinia to dno i kupa mułu, wszystko do załatwienia mailowo, zero propozycji rozwiązania problemu i zrozumienia w zaistniałej sytuacji!
  • ~Natalia / 2024-06-25 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasze doświadczenie z TUI było bardzo złe. Zmienili hotel na trzy dni przed wylotem, mimo że zależało nam na piaszczystej plaży. Na miejscu była żwirowa plaża z kamieniami, co było niebezpieczne dla mojej ciężarnej żony. Hotel miał wiele schodów, co było dodatkowym problemem. Zostawiliśmy plecak w autobusie, a TUI nie miało kontaktu do swoich autobusów i nie zapewniło lokalnego przedstawiciela. Obsługa klienta była niegrzeczna i niepomocna.
    ZaletyNie ma
    WadyCałe TUI, ich serwis, podejdźcie do klienta
  • ~Olka / 2024-06-24 12:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Miejscowość Bali na Krecie, hotel Sunset Bali. Piękny, zadbany, na wysokim poziomie; opieka i zainteresowanie turystami super, infrastruktura hotelowa super, pokój z zejściem do basenu z tarasu - super, jedzenie dobre, okolica typowo wakacyjna port, 5 plaż - przepięknie.
    ZaletyTui - wszystko bez zastrzeżeń, pobyt, transfery, wykupiona wycieczka. Na czas i zawsze w kontakcie.
    WadyBrak. Tylko za krótkie wakacje:-)
  • ~agat / 2024-06-20 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem akurat w hotelu locanda beach na zakhyntos. Nie duży hotel czysty 4 gwiazdkowy. I na tym koniec dobrych informacji. Wyżywienie paskudne nie smaczne z owoców dostajemy jabłka krojone na ósemki arbuz też krojony na malutkie kawałki. Woda ma posmak słony nie da się pić ani kawy ani herbaty. Kupujemy w pociskiem makecie zgrzewki wody. Dozywiamy się na mieście. TEN HOTEL TO PORAZKA NIE POLECAM
    ZaletyCzystość, przy morzu.
    WadyWyżywienie
  • ~Japs / 2024-06-16 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Latam z TUI już jakiś czas i jeszcze się nie zawiodłam z czego bardzo się cieszę
    ZaletyWszystko na tak
    WadyNie ma
  • ~Turysta / 2024-06-15 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jestem rozczarowany biurem Tui.
    Podczas zakupu w biurze Pani ładnie zachwalała że można w aplikacji zamówić sobie wcześniej wybrana wycieczkę fakultatywną bo będzie taniej niż po przylocie. Jak się okazało dziwnym trafem żadne wycieczki nie były dostępne. Po prostu nie było możliwości zakupu. Dodam że wyjazd wykupiony prawie pół roku wczesniej.
    Teraz o pobycie.
    Po wylądowaniu Pani z biura Tui jak szybko wpadła do autokaru tak szybko z niego wyskoczyła. Na odczepnego podała informacje że autokar jedzie do tych hoteli i koniec. Jednym słowem nara ludzie bawcie się, nie mam dla was czasu.
    W hotelu kolejna niemiła sytuacja mianowicie w miejscu gdzie były informacje z różnych biur podróży odnośnie wycieczek itd u nas w biurze TUI informacje tylko po angielsku trochę lipa skoro przyjeżdżają Polacy bo nie każdy musi znać angielski no ale dobra mniejsza o to. Ogólnie u innych touroperatorów były informacje po polsku i po angielsku nawet była podana godzina i data wylotu w przypadku TUI nic, cisza, echo. Dowiedziałem się że wszystko w aplikacji i tyle. A jak ktoś by miał np problem z internetem albo zepsuł by mu się telefon, to jak taka osoba ma się dowiedzieć o której jest wylot?
    Teraz tak transfer na lotnisko (wylot do Polski) wchodzi przedstawiciel z Tui do autokaru i oczywiście przekazuje informacje po angielsku, który nr lotu gdzie się udać itd. a dlaczego nie po polsku? Gdzie była rezydentka polka w tym czasie? Równie dobrze mógł ktoś wejść i przekazać te informacje np po szwedzku a czemu nie.
    Pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem ze strony biura podróży.
    Nie polecam tego biura.
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa podróżnego. Kiepski kontakt z rezydentem. Brak informacji odnośnie wylotu.
  • ~Krystian / 2024-06-09 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    "Witam. Wczasy w Algarve 6 czerwiec do 17 czerwiec 2024 .W styczniu 2024 wykupiłem z TUI Polska 3 wycieczki fakultatywne na 8 czerwca 2024 do Faro, Olhao i Tavira , na 9 czerwca 2024 do Lagos, Sagres i przylądek i na 14 czerwca 2024 do Lizbony. Wycieczki z TUI są droższe od innych biur, ale wykupiłem bo przewodnik w każdej z tych wycieczek miał być w języku polskim. 2 tygodnie przed wycieczką do Lagos zmienili datę wycieczki na 11 czerwca 2024 i ja na to się zgodziłem. Później 6 czerwca przysłali mi email że ta wycieczka odbędzie się w języku angielskim i jak chce to mogą mi anulować i oddać pieniądze. Następnie 7 czerwca przysłali mi e-maila że wycieczka do Faro 8 czerwca może być tylko w języku angielskim ( dzień przed wycieczką ) DRAMAT. I też przysłali czy chce zostawić czy anulować . Tylko z innych biur wycieczki w tym terminie były zarezerwowane. Pewnie tak samo zrobią w przypadku wycieczki do Lizbony i zmienią na język angielski. Dlatego nie polecam i ostrzegam przed kupnem wycieczek fakultatywnych przez biuro TUI . Banda oszustów . Dużo podróżuje ale coś takiego pierwszy raz doświadczam . Po prostu ludzi mają w du..e !!!!!!!!!!!! NIGDY WIECEJ TUI POLSKA !!!!!!!!!!!! OSZUŚCI !!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo i oszustwo
  • ~Marta / 2024-06-07 21:52
    Ocena: 5.00 / 5
    To były najpiękniejsze wakacje. Pan Szymon jest najlepszy. Profesjonalizm na najwyższym poziomie! Idealnie trafił w nasz gust. Hotel pięknie położony, spokój, cisza, przepiękne widoki z balkonu. Do tego wyjazdu mieliśmy zasadę że nie jeździmy dwa razy w to samo miejsce...to zmieniło się po powrocie. Mamy już rezerwację na następny rok. Panie Szymonie! You are simply the best!Dziękujemy z całego serca i do zobaczenia.
    ZaletyWszystko było perfect????
    Wadyżadnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1064
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 959
Rainbow Tours
Ocena: 2.23, ilość opinii: 547
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 176
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4824
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3121