strona 2 z 41
-
~kamel / 2025-10-07 15:11Ocena: 4.75 / 5
Jedyne co mi nie do końca gra to obsługa, wiem że mają swoje procedury, ale człowiek czasem chciałby szybciej przejść do konkretów. Na szczęście rzadko z nimi rozmawiam, może ze 2 x się zdarzyło do tej pory. A tak to internet chodzi jak ta lala. -
-
~Seba / 2025-10-06 15:49Ocena: 4.75 / 5
Według mnie bardzo dobrze sobie radzi ten internet. Nie ma lagów, gram bez problemu. -
~Roman / 2025-10-02 15:15Ocena: 4.67 / 5
no jest ok, internet mam też w pracy od nich i daje radę, tak że bez problemu jakieś calle przechodzą -
~łukaszzz / 2025-09-27 21:12Ocena: 4.75 / 5
Miałem wybór miedzy 2 operatorami i postawiłem na tego. Nie żałuję, chyba już drugi rok mi leci z toya. -
~mylo / 2025-09-24 20:11Ocena: 5.00 / 5
TOYA ma świetny stosunek jakości do ceny. Zero niedomówień, zero problemów, wszystko jak w umowie i to w dobrej cenie. To naprawdę się opłaca. -
~żuk / 2025-09-24 15:34Ocena: 5.00 / 5
Wszystkie zalety jak prędkość i jakość, oraz dostawa na 100% są obecne. -
~lefek / 2025-09-19 20:59Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobrze wybrany internet. Używam go do wielu rzeczy, więc musi być niezadowny. -
~dżodżo / 2025-09-18 18:51Ocena: 5.00 / 5
Jest ok. Nie zmieniam ich na nic innego. Internet jest solidny i bezawaryjny. -
-
~Koska / 2025-09-15 15:56Ocena: 5.00 / 5
Nawet fajny internet, poznałam ich na studiach mają spoko opcję dla studentów. I teraz już biorę regularną ofertę, i polecam. -
~junia / 2025-09-08 18:58Ocena: 5.00 / 5
Przede wszystkim cenię za nie zawodność i szybką reakcję obsługi jeśli coś się zdarzy. I cena też jest całkiem dobra!! -
~Adrian / 2025-09-07 15:43Ocena: 1.00 / 5
Już ponad miesiąc mój modem nie ma dobrego połączenia z internetem i nie mogę swobodnie korzystać ze stron internetowych. Przez cały sierpień Toya nie zapewniała mi możliwości oglądania telewizji, a mimo tego firma żąda ode mnie zapłacenia za możliwość oglądania telewizji. Zgodnie z "Regulaminem korzystania z usług Toya" firma jest zobowiązana do usunięcia awarii, która obejmuje nie mniej niż jeden budynek, w ciągu 16 godzin. Czekam na usunięcie awarii już ponad miesiąc. Firma Toya zwleka z udzieleniem odpowiedzi w sprawie ostatniej faktury, na której jest podana nieodpowiednia kwota. Powinienem zapłacić 59,89 zł, gdyby w sierpniu firma Toya zapewniała mi możliwość oglądania telewizji i stabilne połączenie z siecią, a nie zapewniała tego. MiejscowośćŁódź -
~Iksek / 2025-09-03 14:03Ocena: 5.00 / 5
Super sprawa!!! Polecam ten internet w każdej formie i cenie. Wiadomo, że większa prędkość kosztuje, ale moim zdaniem się opłaca. -
~Panna anna / 2025-09-01 15:09Ocena: 5.00 / 5
Nie mogę mieć o nich złego zdania bo są pomocni.Pamiętam na początku nie mogłam sobie z jedną rzeczą poradzić, i dzwoniłam na obsługę chyba ze 3 razy.. za każdym razem cierpliwie i spokojnie tłumaczyli. -
~Amanda / 2025-08-20 12:37Ocena: 4.75 / 5
Najważniejsze, że internet jest bez lagów. U poprzedniego dostawcy myślałam, że oszaleję. Co chwilę naprawiali a nic z tego nie wynikało... -
~Koziołek / 2025-08-18 13:00Ocena: 4.75 / 5
Jestem fanem niskich i średnich cen i za to dobrej jakości, tak żeby było z czego wybierać na rynku. I Toya świetnie się w tym odnajduje. -
~Miko / 2025-08-16 15:23Ocena: 5.00 / 5
Miałem kiedyś od nich studencki pakiet a teraz jak skończyłem i wynajmuję chatę to wziąłem na siebie neta od nich, już normalnie na cały rok. Zero problemów. -
-
~Dinso / 2025-08-15 16:50Ocena: 4.75 / 5
Super internet, mam w końcu taki że nic mi się nie rwie i nie wywala mnie nagle z calla. Ogólnie spoko! -
~tościk / 2025-08-14 13:24Ocena: 4.75 / 5
Jestem zadowolony, nie ma problemu z płatnością , nie ma dodatkowych opłat, a internet pracuje jak trzeba. -
~kirys / 2025-08-13 14:25Ocena: 5.00 / 5
Na pewno wziąłbym u nich neta jeszcze raz, więc przedłużę na bank. -
~Beat / 2025-08-11 12:15Ocena: 5.00 / 5
Kontakt mailowy i telefoniczny wybitnie sprawny a odpowiedź zawsze trafia błyskawicznie i zawiera konkret. Ogólnie nie narzekam naprawde na nic.
strona 2 z 41
