Witam! Korzystam z internetu od Telpol już od ładnych paru lat i dopiero po przed wczorajszym incydencie zdecydowałem się na wyrażenie właśnej opinii ale proszę się nie spodziewać ze będzie ona ociekać pozytywizmem.
Proszę Państwa do rzeczy! Mianowicie dziś jest 20.01.2019 i od 17.01.2019 nie ma internetu a najlepsze jest to ze ani się nie zapowiada na to żeby wrócił szybko... Pracuje przez internet i dzięki firmie Telpol straciłem już paru klientów przez ich brak profesjonalizmu i lenistwo które definiuje się w braku poinformowania użytkownika ich internetu ze będzie przerwa techniczna. Dodam, ze zdarza się to nie pierwszy raz a przez te trzy dni kiedy nie ma internetu szacuje straty projektów na około 600 zł. Gdy zadzwoniłem na infolinie (to za bardzo oficjalna nazwa) odebrała Pani nie zbyt miła zreszta. Po tym jak powiedziałem ze nie ma internetu od x czasu, Pani kazała mi i teraz uwaga! ZRESETOWAĆ ROUTER!!!! Jako ze mam ponadpodstawowe pojęcie na ten temat wykonałem te czynności już dużo wcześniej z myślą ze może zostało coś zwyczajnie rozłączone i po restarcie wszystko wróci do normy. To brzmi bardzo absurdalnie. Poinformowałem o tym jakze bardzo konpetenta Panią z infolini ze zostało wykonane to już dużo wcześniej jednak Pani nieugięcie wmawiała mi z nakazem abym powtórzył ten zabieg jakoby internet magicznie po tym miał wrócić.... ŻENADA. Mimo wszystko postanowiłem zrobić Pani dobrze i wykonałem wszysktie polecenia jeszcze raz i jak mogą się drodzy Państwo domyślić nie przyniosło to żadnego skutku bo jeśli problem leży po stronie dostawcy to jakim cudem restart routera ma naprawić mi internet? ŚMIESZNE. Poinformowałem Panią o tym ze dalej nie ma internetu na co Pani rzekła „Będziemy starali się jak najszybciej naprawić usterkę” i tak mija kolejny dzien kiedy firma TELPOL nieudolnie próbuje poradzić sobie z usterka internetu w moim przypadku, tym samym mija kolejny dzień kiedy odnoszę straty finansowe spowodowane brakiem profesjonalizmu firmy która nie jest wstanie zapewnić stałego łącza.. Szczerze na prawdę bardzo SCZERZE odradzam te firmę i jeśli jest inna opcja na innego dostawce to proszę się drodzy Państwo nie zastanawiać i uciekać jak najdalej od TELPOLU bo szkoda Państwa nerwów.
Na koniec dodam, ze przyciąga fajna cena (jak się później okazuje adekwatna do oferowanych usług), są nieoczekiwane zerwania połączenia, niefachowa obsługa. Pracownicy na infolini są niekompetentni. Internet często nie działa z szybkością taka jak powinien.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających i jeszcze raz odradzam usług firmy Telpol, zreszta jak jak zdedyownana większość..Zalety- Czasem wszystko było okej
- Wszyscy inni dostawcy internetu to największa zaleta Telpolu
Wady- brak profesjonalizmu
- niekompetentni pracownicy
- częste przerywane połączenie
- wolne naprawy połączenia
- zbywanie klienta
- brak informacji o przerwach technicznych (są nagle i nie wiadomo kiedy)
- przestarzałe metody łącza
- niemiła obsługa
MiejscowośćChorzow