Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 215 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.56
  • Parametry
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~LIROY / 2015-12-02 17:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta firma to jest jedna wielka porażka co chwila mają jakąś awarię, zmieniają kolejność kanałów po prostu koszmar.
    ZaletyBRAK
    WadyW c.........
    za długo
  • ~Tomasz / 2018-04-05 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Z obiecanych 300 Mb mam maks 80.Kiedyś dzwoniłem w tej sprawie bezpośrednio do telkpol w Chorzowie(a nie na infolinie)i nie polecam.Panie niegrzeczna i robiła mnie w konia.Problemy z netem i telewizją kilka razy w miesiącu.Trzeba będzie znów dzwonić i albo coś z tym zrobią albo spadam z tej sieci.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Ala / 2020-04-30 10:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Częsty brak Internetu, zwykle usuwane awarie tego samego dnia, ale tez na infolinii usłyszycie " abonent czasowo niedostepny", irytujące, bo najczęściej tak jest wtedy, kiedy najbardziej potrzebujecie pomocy
    MiejscowośćChorzów
  • ~Asia / 2020-12-09 18:44
    Ocena: 1.75 / 5
    09.12.2020r - Telewizji i internetu brak. Po wybraniu numeru do Telpolu w słuchawce komunikat, że numer nie istnieje, żenada.
    MiejscowośćCHORZÓW
  • ~Daniel / 2022-06-20 19:33
    Ocena: 1.75 / 5
    3 tygodnie zajęło im uruchomienie usług, które zamówiłem.
    Przez pierwsze kilka dni usługa nie działała w ogóle, potem uruchomili, ale działało z prędkością 1/100 tego co zamówiłem i tylko z 1 komputera, przy zamawianiu zaznaczyłem od razu, że chce dostęp do strony konfiguracyjnej modemu. wł dopiero po 3 tygodniach.
    3 tygodnie zajęło zanim wszystko zaczęło działać zgodnie z zamówieniem....
    Zgłosiłem w tej sprawie reklamacje - rozpatrzona negatywnie, bo działa (ale 3 tygodnie nie działało!!! to się nadaje do sądu/uokiku)
    To jest żenada i cyrk, zgodnie z prawem mają obowiązek nagrywać rozmowy, a na rozmowach są wszystkie przedstawione problemy i pozostawienie klienta bez rozwiązania. Przez 2 tygodnie nikt nie potrafił nawet sprawdzić parametrów sygnału i liczby kanałów DS i US.
    Po tygodniu spokoju i działania znów te same problemy...
    ZaletyJak działa to jest ok
    Wady- ogromne problemy z podłączeniem usług - 3 tygodnie by podłączyć standardową swoją ofertę i wszystko działało.
    - brak dostępu do konfiguracji modemu pomimo zamówienia takiej usługi od razu przy zamawianiu usługi (3 tygodnie aż uruchomią)
    - nie potrafią rozwiązać problemów przez 3 tygodnie, a każą płacić za wskazany okres reklamacja rozpatrzona negatywnie, a w systemach na pewno są kontakty, rozmowy, być może logi, które wskazują/udowadniają, że to był problem po ich stronie, bez żadnych działań z mojej strony w końcu zaczęło działać.
    - nieatrakcyjna cena
    - duża zawodność działania (z 5 tygodni korzystania 4 coś nie działało zgodnie z zamówieniem - np. w ogóle nie działa, zaniżona prędkość, nie działa na 2 komputerach, brak dostępu do konfiguracji modemu mimo zamówienia takiej usługi od samego początku)
    - kiepska/beznadziejna obsługa, która nic nie potrafi i nie może, wie mniej o działaniu modemu od klienta.
    - modem sam z siebie traci konfiguracje
    MiejscowośćChorzów
  • ~doti / 2018-02-06 12:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma porażka zero zainteresowania klientem i jego potrzebami non stop pròba wyłudzenia pieniedzy za stary dekoder użytkowany piec lat żądają 230zl
    Gdzie dekoder nie posiada zadnych uszkodzeń tylko uszkodzenie czesci plastikowej obudowy zgadza i chca odemnie 230 zl za 5 lat uzytkowania tego zloma cale szczescie ze zrezygnowalam i ciesze sie upc z horizonem ktora polecam a tel pol odradzam kazdemu caly blok poinformowalam o zlodziejstwie i nie tylko ja mialam z nimi taki problem nie polecam!!!!!!!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyKiepska obsluga kiepska telewizja i pamietajcie panstwo zepsul mi sie pilot to dali mi uzywany i musialam zaplacic za brudny pilot trzymany w kogos lapakach 50 zl bo firma bazuje na uzywanym sprzecie od klientow żałosne
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Jozek / 2018-11-07 09:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Ktos lubi problemy i zadko kozysta z internetu ta firma jest dla niego
  • ~Lucifer / 2019-01-27 13:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeszedłem z Firmy Dąbrowskie Sieci Internetowe (zostali wykupienie przez Telpol)do Telpol gdyż nie było innego wyjścia i zaczęły się problemy najpierw podpisanie nowej umowy nic nikt ni wie totalna pomroczność z ze strony nowego dostawcy następnie monter który był nieporadny nierzetelny (plecak w nim bałagan nic po za tym wciąż o coś prosił a to o drabinę a to o kleszcze pomoc przy zakładaniu przewodu itd)problemów ciąg dalszy nastąpił w momencie podłączenia modemu firmy Cisco(ubrudzony jakby ktoś używał go w miejscu gdzie się robi remonty)miałem mieć prędkość 300Mb/s a miałem 90 Mb/s Pan Instalator nie umiał mi pomóc wiec dzwoniłem na infolinie w przeciągu miesiąca byli u mnie Panowie technicy 7x wymieniali modem na taki sam (używany brudny grzejący się jak piec Pani na infolinii powiedziała abym napisał skargę napisałem Telpol ją odrzucił twierdząc że z ich strony wszystko jest ok lecz tak nie było przyjechał do mnie główny Pan technik stwierdził ze wina po stronie instalacji otrzymałem modem Arris TG 2492 przez ok 2 miesiące było dobrze aż nagle sam zaczął "wariować mianowicie w czasie pracy gasły wszystkie kontrolki po za kontrolką Power infolinia nic nie wie co się dzieje gdy zadzwoniłem traktują klientów jak intruzów kablówka to także kpina problemy jak nie internet to kablówka koszmar Pan technik stwierdził jaka firma takie usługi
    ZaletyCena
    zwiększenie prędkości w czasie trwania umowy
    Wadykiepscy pracownicy (technicy i obsługa telefoniczna)
    notoryczne problemy z internetem i kablówką
    nie miła obsługa
    widzą problemy u klientów a nie u siebie
    brak dostępu do modemu w celu jego konfiguracji (zmiana hasła nazwy użytkownika itd tylko przez stronę internetową
    nieaktualna strona internetowa
    papierowe faktury
    i wiele innych problemów
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Mahdi / 2020-12-09 18:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiejsza awaria i opinie o firmie powinny dać do myślenia osobom, które zarządzają firmą ???? W dobie nowych technologii standardy firmy są nie do zaakceptowania: wygląd strony (lata 90), brak aktualizacji i komunikacji na portalach spolecznosciowych, brak komunikacji z firmą (wyłączone telefony) !! Oczywiście można cierpliwe czekać jak Piot ale to nie te czasy.... Moje łącze to 600Mb/s faktycznie mam 300... Czyli właściwie tyle ile cenowo oferuje niższy pakiet a place wiecej. Moim zdaniem jest to nie do przyjęcia. Mam z 6 miesięcy statystyki łącza - nie spełnione warunki umowy - są skandaliczne!!! Nowe technologie to też inny sposób myślenia... To nie sprzedaż ziemniaka. Proszę Telpol o zastanowienie się nad zasadami działania firmy w stosunku do Klientow.
    ZaletyCena, sposób obsługi telefonicznej (nigdy nie byłem niezadowolony)
    WadyJakość oferowanych usług, interaktywnego kontaktu z klientem,
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Maja / 2016-08-21 00:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Co 2 dzień internet szwankuje ! Nie odliczają swoich wad od kosztów. Człowiek płaci miesiąc w miesiąc a wiecznie coś. Jak działa tv to nie działa net i odwrotnie. Ile można? Cierpliwość się kończy... Na wsi radiówki lepiej chodzą niż teplpol!
    Zaletybrak
    Wadyawarie bez odliczania z rachunku kontrahenta !, zbyt częste powtórzenia awarii
    ok 100zł miesięcznie
  • ~Małgorzata / 2019-04-12 17:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet non stop nie działał. Nie polecam. Teraz wreszcie mam spokój jak zmieniłam operatora
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Mario / 2020-12-09 20:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Łudziliśmy się przez te 3 lata , że będzie lepiej ale niestety widzimy, że nie ma takiej możliwości i przy najbliższej możliwości zmienimy dostawcę internetu.
    ZaletyPrzejęcie sieci od sprzedającego nam mieszkanie
    WadyInternet wolny ( pakiet brąz 500 mb ) i nie stop się przerywa , oglądanie hgbo i netflix tylko z melisą , ponieważ cały czas przerywa . Dramat
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~MARTA / 2021-11-10 11:31
    Ocena: 1.75 / 5
    UNIKAĆ JAK OGNIA OBSŁUGA BARDZO ALE TO BARDZO NIE MIŁA
    ZaletyBRAK
    WadyJAK BYŁA GROŻBA ŻE LUDZIE BĘDĄ REZYGNOWAĆ TO TRZYSTA RAZY DZWONILI
    MiejscowośćChorzów
  • ~Robert Z. ze Świętochłowic / 2017-03-06 20:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalny internet.
    Firma Telpol przejęła na jesieni zeszłego roku firmę ssnet ze Świętochłowic. Z racji zapewnień pracowników telpol oraz byłego właściciela( listy z informacją) nic się nie powinno zmienić. A jednak od tamtego czasu są ciągłe problemy z transferem. Internet,a testuje go codziennie nie osiągnął więcej niż 25 Mbs!!! Stary potrafił wyciągnąć spokojnie w gdzinach szczytu 80mbs.
    Jeśli chodzi o obsługę klienta to przypomina się znany program telewizyjny "usterka".
    A co do serwisu.... najlepiej jak zacytuje pracownika "nie wiem co może być przyczyną..."
    Generalnie nie polecam, SZCZERZE NIE POLECAM
    Zaletycena
    Wadytransfer, serwis, obsługa klienta.....
    korzystam od października 2016
  • ~uzytkownik od 5 lat / 2016-08-02 20:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Posiadam internet i telewizję od 5 lat i byłem zadowolony zawsze ale to co się dzieje od jakiegoś czasu to paranoja... nie ma dnia aby internet normalnie działał... dzwoniąc aby się czegoś dowiedzieć słyszę tylko 'jest 40 w kolejce'. Jeśli chodzi o telewizję polecam ale jeśli o internet to nigdy w życiu !!!
    ZaletyTeoretycznie tanie uslugi
    WadyPraktycznie ciągły brak internetu
  • ~Adam / 2019-02-10 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma powinna zmienić nazwę na PORAŻKA
    Kto ma wybór to daleko od tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Alka / 2020-10-25 16:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Wciskają ludziom modemy firmy Arris z wadliwym chipsetem Intel Puma 6. Jest to dokładnie ten sam problem który dotyczy Virgin Media czy UPC, z tym ze ich infrastruktura jest żałosna.

    Próbowałam porozumieć się na infolinii, by wymienili nasz modem na Technicolora i uargumentowałam to problemami wyżej. Niemiła konsultantka zaczęła wyzywać mnie przez telefon, klnąć i rzuciła słuchawką.
    Niekompetentne osoby z działu technicznego też nie rozumieją o co chodzi.

    Gdy 300Mb/s było średnią (i najbardziej popularną ofertą) wszystko jakoś działało, zwłaszcza że dawali modemy firmy Cisco które były dobrze wykonane. Teraz zwiększyli do 600Mb/s wszystkim automatycznie i jest to wręcz żałosne gdy mając niby 600Mb/s nie możemy obejrzeć filmu na YouTube bez buforowania co kilka sekund.

    Internet wysiada całkowicie kilka razy na dzień i nie jest to wina routera (Ubiquiti). Po restarcie modemu zazwyczaj wraca, albo na następnego wyłożenia się albo na 5 minut.

    Wysoki bufferbloat w testach dslreports również wskazuje na problemy z infrastruktura sieciowa.

    Jeszcze kilka miesięcy umowy. Na całe szczęście w naszym budynku pojawiło się Orange z ofertą FTTH.

    Czuję że umowy nie przedłużymy :)
    ZaletyByć może cena
    Wady-Niemiła obsługa
    -Niekompetentni technicy
    -Wciskanie wadliwych modemów
    -Tragiczna infrastruktura sieciowa
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Ann / 2020-12-09 16:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie ma internetu, żaden nr telefoniczny nie działa. Czy firma upadła? Chciałbym wiedzieć czy dziecko będzie mieć rano internet na zdalnych lekcjach. Porażka
    MiejscowośćChorzów
  • ~Basia / 2020-01-28 19:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety firma ma monopol u Nas na osiedlu, nie ma mozliwośći podłaczenia innej sieci. Jeszcze nie podpisałam umowy, a montażysta już 3 raz do Nas nie dotarł, bez informacji że nikogo nie będzie.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Dededeee / 2020-12-09 18:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciekawe kiedy Internet włączycie ? Wiecie że macie coś takiego jak Facebook? Ludzie korzystający z waszych usług mają i wystarczy wrzucić krótkie info ....tragedia.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko co mozliwe
    MiejscowośćSosnowiec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179