Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 216 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.55
  • Parametry
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gerbi / 2016-04-04 17:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Zaletycena
    Wady-nierówny transfer danych o zaniżonych parametrach -brak współpracy z infolinią -brak współpracy z serwisem
  • ~Grzegorz / 2023-09-11 20:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy ISP z jakim kiedykolwiek maiłem styczność.
    Wyłączają usługę bez żadnego powiadomienia, ponieważ nie potrafią rozwiązać problemów po swojej stronie.
    Twierdzą, że ich magiczny informatyk skończył już pracę o 16 i należy czekać do następnego dnia roboczego na jakąkolwiek reakcję w sprawach technicznych.
    Kompletny brak kompetencji, niestety w niektórych lokalizacjach jest dostępna tylko ich usługa i klienci są zmuszeni do współpracy z nimi.
    WadyZawodność
    Brak wykwalifikowanego personelu (przesówanie odpowiedzialności)
    Brak supportu 24h
    Niezgodność usługi z umową
    MiejscowośćChorzów
  • ~Grzegorz / 2023-09-11 20:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy ISP z jakim kiedykolwiek maiłem styczność.
    Wyłączają usługę bez żadnego powiadomienia, ponieważ nie potrafią rozwiązać problemów po swojej stronie.
    Twierdzą, że ich magiczny informatyk skończył już pracę o 16 i należy czekać do następnego dnia roboczego na jakąkolwiek reakcję w sprawach technicznych.
    Kompletny brak kompetencji, niestety w niektórych lokalizacjach jest dostępna tylko ich usługa i klienci są zmuszeni do współpracy z nimi.
    WadyZawodność
    Brak wykwalifikowanego personelu (przesówanie odpowiedzialności)
    Brak supportu 24h
    Niezgodność usługi z umową
    MiejscowośćChorzów
  • ~Jerzy / 2015-12-24 01:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Porazka.
    Zaletybrak
    za długo
  • ~Klient / 2020-02-02 17:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet masakra. Bardzo częste przerwy. Oczywiście nawet wtedy to wina klienta bo u nich jest idealnie. Jeśli są problemy to można pisać do obsługi setki wiadomości a i tak mają to gdzieś. Jeśli odpalicie dwa urządzenia korzystające z neta to będzie net raz tu raz tu. Jeśli denerwuje Was ktoś na ulicy to modem jest idealnym przedmiotem do rzucenia. No mozna jeszcze spróbować jajka piec na nim bo temperatura idealna. Przy remoncie zostawiłem długie kable do podłączenia a po wizycie montera trzeba było lekko naciągnąć a reszta wyparowala.
    ZaletyBrak
    WadyTylko
    MiejscowośćChorzów
  • ~Krzysiek / 2020-07-26 17:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Czytajac opinie o firmie TelPol, postanowilem podzielic sie wlasnymi doswiadzeniami.

    Na poczatku zaznacze , ze nie jestem zwyklym klilentem, a internet uzywam glownie do pracy. Zajmuje sie IT profesjonalnie od lat i chodz sama siec to nie moja dziedzina to NSX-T postawie :)

    Dodam , tez ze patrzac na opinie klientow, mozna nas podzielic na 2 grupy.
    1.Oferta ze strony telpol, lacze DSLowe, modemowe.
    2.Klienci przejeci po SSI. Ja , i tutaj moge sie wypowiedziec.

    W roku 2011 zawarlem umowe z firma SSI. Opcja dotakowe stale zew IP. Od tamtego momentu z laczem nie bylo wiekszych problemow, byly usterki, ale je naprawiono. Z racji pracy mialem zestawione VPNy po calej Polsce i mialem tez stycznosc z innymi operatorami. Najczesciej usterki byly po drugiej stronie.
    W roku 2016 SSI zostaly przejete przez Telpol.
    Krotko pozniej zmienilem prace i juz zajmuje sie srodowiskiem miedzynarodowym. Lacze w Chorzowie, zmienilo troche dla mnie znaczenie. Zmienily sie uslugi poczta,VPNy,CA,monitoring, system zgloszen i wiele innych. W tym czasie tez zmieniono predkosc do 100Mb/s w tej samej cenie. Na poczatku to dzialalo nawet fajnie. Chodz przyznam ze deklarowane 100Mb/s symetryczne, bylo do uzyskania na UDP, na TCP 35-40Mb/s.
    Od 6 lat mieszkam we Wroclawiu i tu tez mam zestawione lacze VPN. Ktoregos pieknego dnia lacze padlo.

    Podczas pierwszej diagnostyki od razu cos dziwnego wyszlo. Lacze pojawialo sie i znikalo.

    Gdy dzialalo

    Tracing route to [188.]
    over a maximum of 30 hops:

    1 4 ms 2 ms 9 ms 172.26.10.1
    2 2 ms 2 ms 1 ms 192.168.9.3
    3 2 ms 2 ms 4 ms 192.168.2.7
    4 18 ms 20 ms 20 ms rs1.ssnet.pl [31.133.16.1]
    5 20 ms 14 ms 9 ms 82.10.48.185.ip4.epix.net.pl [185.48.10.82]
    6 16 ms 16 ms 16 ms finemedia.plix.pl [195.182.219.116]
    7 22 ms 16 ms 19 ms host-188-122-4-34.finemedia.pl [188]

    Trace complete.

    A chwile pozniej
    Tracing route to [188]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms 2 ms <1 ms 172.26.10.1
    2 4 ms 3 ms 5 ms 192.168.9.3
    3 3 ms 2 ms 3 ms 192.168.2.7
    4 3 ms 6 ms 2 ms rs1.ssnet.pl [31.133.16.1]
    5 3 ms 4 ms 3 ms 82.10.48.185.ip4.epix.net.pl [185.48.10.82]
    6 * * * Request timed out.
    7 * * * Request timed out.

    Mysle co jest grane.
    Sprawdzam polaczenie z drugiej strony.
    Jak dziala
    Tracing route to [31.133]
    over a maximum of 30 hops:

    1 6 ms 2 ms 5 ms 172.26.12.1
    2 <1 ms <1 ms <1 ms partynice-gw.finemedia.pl [188.122.7.254]
    3 14 ms 14 ms 14 ms telpol.plix.pl [195.182.218.234]
    4 14 ms 14 ms 14 ms host-n4-95-102.telpol.net.pl [83.242.95.102]
    5 31 ms 28 ms 29 ms host-n4-95-186.telpol.net.pl [83.242.95.186]
    6 20 ms 27 ms 25 ms rtrn.ssnet.pl [31.133.18.254]
    7 14 ms 14 ms 14 ms r2-r3.ssnet.pl [31.133.16.94]
    8 15 ms 21 ms 16 ms 31.133

    Trace complete.


    I jak nie

    Tracing route to [31.133]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 172.26.12.1
    2 <1 ms <1 ms <1 ms partynice-gw.finemedia.pl [188.122.7.254]
    3 * * * Request timed out.

    Pisze do obu operatorow, jedni nadaja na drugich ze to ich wina. Jednak Finemedia przeslala dane , a Telpol w kulki leci.

    Tutaj dodam dla zainteresowanych, jak dziala internet w PL ( I nie tylko )
    Dostawcy internetowi robia sobie siec wlasna, czy to Telpol, Vectra, UPC, PLUSGSM itd. Jednak musza sie jakos laczyc z innymi operatorami. Takie wezly to NOC. Miedzy operatorami TelPOL i Finemedia byl w sumie jeden wezel czy dwa, obaj mieli routery w tym samym NOC, EPIX i PLIX.
    Pisalem do obu NOC znajdujacych sie po drodze, nawet dzwonilem, co nie jest takie latwe.
    Okazalo sie , ze szpece w TelPolu rekonfigurowali siec, zapewne po przejeciu SSI. Jednak zrobili taka partanine, ze jeden z adminow NOC smial mi sie do sluchawki. Oczywiscie nie mogl powiedzie ktory to operator itd. Latwo mozna sie bylo domyslic. Okazalo sie ze router telpolu rozglasza trasy, jednak pozniej ich nie swiadczy.

    Moj drugi operator tak to podsumowal
    “Panie K. nie ma co PLIXa do tego dłużej mieszać. PLIX już pomógł w diagnozie problemu i wskazał że TELPOL okresowo nie odpowiada na zapytania ARP i stąd problem z dostępnością ich sieci w węźle PLIX, mimo że swoje trasy nadal rozgłaszają. Operator węzła PLIX nie może nic więcej zrobić, to po stronie uczestników węzła leżą chęci do współpracy.

    Ja ze swojej strony mogę jedynie całkowicie wyciąć otrzymywanie ich (TELPOLu) tras poprzez ten węzeł i to z pewnością rozwiąże problem dostępności, natomiast z dużym prawdopodobieństwem pogorszy to jakość połączenia do nich bo wtedy cały ruch na tej trasie poleci przez zagranicę. My ze swojej strony nie mamy żadnego interesu w tym, aby utrzymywać aktualny status. Jeżeli Telpol z Panem nie współpracuje w tym zakresie (a rozumiem, że jest Pan również ich klientem w innej miejscowości), to pozostaje Panu złożenie oficjalnej reklamacji do nich lub obejście problemu u nas, przez puszczenie ruchu przez zagranicę ze wszystkimi tego konsekwencjami. Także jeżeli brak jest jakiegokolwiek kontaktu to prosiłbym jedynie o informacje jaka jest Pana decyzja, wytniemy ich trasy od strony PLIXa na naszym routerze brzegowym i będzie po temacie.”
    Operator Telpol zostal wyciety na wezle. Po czym ta. ku. Firma napisala maila. Problem usunieto.
    Moja odpowiedz byla dosc emocjonalna
    Prosze Pana,
    aby klamac trzeba przynajmniej sie postarac.
    FineMedia wyraznie poinformowala, ze wycina was z PLIXa. Jak tylko to zrobili lacze zaczelo dzialac. Niestety zmienila sie trasa ( co jest logiczne )

    Moj drugi operator tez juz nie wytrzymal
    “"Oj Panowie, temat który trwa od czerwca.... naprawdę tak przykro się to czyta... Czy naprawde przez 6 miesięcy nie da się naprawić odpowiedzi na ARP ? A skoro nie (choć nie wiem czemu) to czy naprawdę nie da się zmienić kierowania ruchem, aby po prostu pchać to na inny styk gdzie Wasz router potrafi odpowiadać na ARP ? Przecież to są 3 polecenia na krzyż na routerze. A na końcu tego wszystkiego klient, któremu mamy wyglądać na poważnych operatorów i w cale on nie musi rozumieć że to tylko jeden z operatorów jest zwyczajnym paprokiem.......”
    Przez 6 miesiecy nie mialem internetu jaki potrzebowalem.
    To oczywiscie skrot. Firemka przyznala mi chyba 20zl odszkodzowania. Ale spokojnie , prosze sie o pozew.
    Pisalem tez do UKE I mam ich opinie.

    Obecnie przez miesiac nie mam wogole juz internetu. Telpol juz nie odpowiada na maile. Dostaje tylko autoresponder jak z wakacji.
    “Witam,
    Dzięujemy za kontakt.
    Potwierdzamy otrzymanie od Państwa wiadomości.”

    W 2011 podpisalem umowe o swiadczenie uslug internetowych z firma Slaskie Sieci Internetowe.
    Waznym punktem tej umowy, bylo wykupienie zewnetrznego IP. W tamtym okresie firma SSI, miala dwie opcje. Pierwsza dostep do internetu za NATem oraz druga zewnetrzny staly adres IP. Byla to platna jednorazowo opcja.
    Podczas instalacji poinformowano mnie jaki bede mial adres IP. Wazne jest to ze adres byl ustawiony statycznie od tego dnia i tak bylo przez lata. Moj IP nie ulegl nigdy zmianie.
    W roku 2016, firma SSI zostala przejeta przez firme TelPol. Warunki umowy mialy pozostac takie same. Bylo tak, do zeszlego miesiaca. Podczas czestych usterek sprzetu, firma dokonala modyfikacji wew. wlasnej infrastruktury. Wedlug moje wiedzy zastapili lacze radiowe znajdujace sie na dachu budynku, laczem modemowym (xDSL chyba). Oczywiscie firma nie powiadomila mnie o planowanej zmianie i przygotowaniu sie. Problem w tym, ze moj adres IP przestal dzialac. Z rozmowy z technikiem dowiedzialem sie ze na nowym sprzecie ustawienie tego adresu bedzie trudne i ze musi porozumiec sie z szefostwem. Od tamtej pory nie mam odpowiedzi na pisma wysylane do TelPolu. Wstepnie , firma uznaje ze nie mam stalego adresu IP, ze mialem wykupione tylko zew. Jednak moj IP nigdy sie nie zmienil zgodnie z umowa z SSI.


    Sprawa znowu trafi do UKE I chyba tym razem nie odpuszcze.

    Dla zainteresowanych , wczoraj zalaczylem zew. Monitoring.
    1.Moj IP
    2.Chyba glowny router telpolu
    3.Router posredni dla mojego IP.

    https://stats.uptimerobot.com/nN92MuGKVP


    Firma, krzak, nawet nie maja systemu zgloszen, brak numeru zgloszenia , ciaglosci korespondencji. Masakra
    Gdy im przesylalem dane z monitoringu, to mialem wicej infomracji niz oni.
    Dlatego , czytajac komentarze innych osob, moge przypuszczac , ze porada prosze zresetowac problem jest u Pana/ni wynika z tego ze oni poprostu monitoruja tylko routery, nic wiecej nie widza.

    Wiec czy polecam, tak oczywiscie ???? Ile sie mozna o sieciach nauczyc, zdobyc nowe kontakty oraz doswiadczenia.

    Czekam tylko na 5G w rejonie i znikam.
    ZaletyDzieki partactwu tej firmy wiele sie nauczylem o Internecie w Polsce, zdobylem tez kontakty do ciekawych osob.
    WadyCala ta firma jest wada.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Kuba / 2023-05-11 21:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam pytanie czy ktokolwiek zerwał umowę przed terminem lub zgłaszał jakieś reklamacje? Chciałbym dopytac jak to wyglada formalnie
    ZaletyBrak
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~m.Bambo / 2024-04-12 16:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie było intenetu przez godzinę (poniedziałek 08.04.2024 ok 10:20-11:20) bo "podobno" technicy coś robili w okolicy.
    Nie powiadomią o swoich zamiarach, a to ma wpływ na wszelkie aktywności on-line w tym płatne.
    Akurat wówczas przerwało to sesję w poczcie internetowej - uf niski poziom zagrożenia - tylko strata czasu i akurat nie trafili z przerwą w transmisję plików do przesłania.
    Złożyłem skargę z prośbą o pisemną odpowiedź poprzez e-mail i formularz kontaktowy - czekam już piąty dzień - nawet nie wiem czy ktoś odczytał zgłoszenie. Dowiedziałem się, że reklamacje rozpatrują 14 dni i może przy tym liczą, że inne poważniejsze problemy przyćmią tamto wydarzenie i zapomnę.
    ZaletyOczekuję niecierpliwie, że zalety, o których warto napisać, kiedyś się objawią
    WadyOczekuję, że kiedyś nadejdzie dzień gdy będzie mi bardzo-bardzo potrzebny internet i że wszystko tego dnia będzie działało jak należy i zejdzie ze mnie lęk wywołany bieżącym stanem niepewności.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Michal / 2016-09-25 12:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno totalne. Niwzawodnosc to kpina, obsluga klienta tez. Nie dajcie sie zwiesc super hiper opniom ktore sami o sobie publikuja
    ZaletyBrak
  • ~Michał / 2022-05-10 10:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Co jakiś czas zrywa internet na kilka sekund. Kontakt z ich bramą jest, ale dalej już nie. Nie jest to też sprawa DNS. Zgłaszałem kilkakrotnie i jestem ignorowany. Zawsze słyszę, że "u nas wszystko w porządku' - no chyba nie. Ostatnio napisałem, że jeśli nie potraktują mnie poważnie, to zerwę umowę... brak odpowiedzi.
    No to zakończyłem. Nie polecam.
    BTW. Mam drugie łącze z Play (idzie po łączu Vectry) i tam nie ma żadnych problemów. Miałem wcześniej z UPC - również bezproblemowo.
    ZaletyU mnie jest doprowadzony kabel ethernetowy.
    WadyInternet rozłącza. Brak oferty podniesienia przepustowości na przestrzeni lat. Pomoc techniczna nie próbuje rozwiązać problemu, zrzucając winę na klienta bez sprawdzenia.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Natalia / 2019-10-23 09:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam . Czeste przerwy w dostawie. Utrudniony kontakt. Ogolnie lipa.
    ZaletyZadne
    WadyLiczne
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Noname / 2017-05-13 00:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy więcej, kończy mi się umowa i zmieniam od razu. Szkoda tylko, że niedawno przedluzylam. Dzień w dzień nie mam internetu, raz sobie działa a raz nie, jak mu się podoba. Dosłownie codziennie. Był Pan informatyk, który miał z 60 lat i g*wno się znał. Stwierdził że wszystko jest ok, a problem dalej został. Niby wyszukuje sieć a dostępu do internetu nie ma (sprawdzone na pięciu urządzeniach). Pan szanowny stwierdził, że to wina sprzętu i sobie poszedł. Nikomu nie polecę, jedynie telewizję. Z telewizją nie mam problemów, czasami tylko nie ma na chwilę.
    ZaletyTelewizja
    WadyInternet
  • ~Oburzony6969 / 2019-09-19 10:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakim cudem ta firma się utrzymuje na rynku przez taki czas pozostanie jedną z wielu zagadek wszechświata.
    Zaletynieśmiertelność firmy
    Wadynieśmiertelność firmy pomimo tragicznego poziomu usług
  • ~telpol obciaga / 2022-07-02 23:43
    Ocena: 1.50 / 5
    telpol obciaga internet wogole nie dziala nie da sie spokojnie pograc bo scina nie powiem jak
    Zaletynie ma, gowniany internet
    Wadywszystko
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Wieslaw / 2021-09-24 13:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 1.5 roku po przejęciu poprzedniej firmy same problemy informatycy nie potrafią poradzić sobie z przejęciem sieci obraz telewizyjny jest mrożony albo zatrzymuje się na dłużej ,wyświetlają się niebieskie obrazy i nie można załączyć żadnego kanału dopiero po kilku próbach przy wyłączenia kabli i ponownym resecie obraz wraca i taka sytuacja dzieje się coraz częściej.Inny problem to nagrywarka która zrobiła się płatna ale nie można na niej nagrywać wszystkich programów . Kierownictwo firmy rekompensuje problemy jakimiś groszowymi rekompensatami to jest kpina i nikt nie potrafi powiedzieć kiedy będzie można odbierać to za co się płaci to jest żenada . Nikomu nie polecam tego przedstawiciela do odbioru internetu i teleiwizji bo są porażka .
    ZaletyBrak zaleta
    WadySame wady trudno znaleźć cis dobrego
    MiejscowośćDabrowa Gornicza
  • ~zubi / 2020-09-06 13:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kilku miesięcy nie mogę się doprosić o wymianę okablowania ponieważ internet jest strasznie słaby i nie mogę mieć kablówki. Obiecują ale nic nie robią
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćChorzów
  • ~!!! / 2018-12-09 17:24
    Ocena: 1.25 / 5
    co prawda niska cena ale jeszcze niższa jakość świadczonych usług - NIE POLECAM!!!
  • ~asoksf / 2023-04-15 16:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Sobota 16:30 i mam 3mb/s neta xD reset nic nie daje.
    MiejscowośćKatowice
  • ~aSymetryczny / 2020-12-09 00:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Powiem tak, jestem uczniem liceum dla tego mogło by się coś nie zgadzać więc nie piszę nic o umowach aczkolwiek nternet jak dostawca beznadziejny a ich slogan że od 30 lat świadcxy o momencie w którym rozwój dostarczanej sieci sie zatrzymał ponieważ router (podobno świetny i nie zawodny) do którego kabel idzie pod sufitem i sobie dynda miewa takie voś że ni z gruszki ni z puetruszki nagle zaświeci czerwone kropki i sie wyłączy... akurat na ping w grach nie nażekam ale użytkownik ~rossegerstrasse bardzo ładnie opisał problem i chcę tylko powiedzieć że zgadzam się z nim w 100%. Jak chcecie kupić internet to lepiej wydajcie troche więcej kasy i udajcie się do bardziej wiarygodnwgo dostawcy internetu który nie ma jako jedynego atutu trzydziestu lat na rynko bo to nic nie oznacza a w tym wypadku dostawca sie ośmiesza. Dziękuję za przeczytanie i mam nadzieje że kogoś ostrzegłem.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, zrywa, wyłącza się.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Bennito / 2020-08-12 13:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Co by dużo mówić, ich internet jest dobry oczywiście jak tylko zacznie działać a nie działa prawię w ogóle. Telewizja działa lecz również. Cena nie porównywalna do jakości. Wstyd jakim cudem to funkcjonuje? Cieszę się że obecnie mieszkam w Rzymie ale to jest wiadomość dla przyszłych pokoleń
    ZaletyDziała od czasu do czasu działa
    WadyNie działa prawie w ogóle
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179