Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 49 opinii

2.82 / 5

  • Cena/Jakość
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.69
  • Oferta
    3.02

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2023-08-27 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam żadnego wyjazdu z tym biurem podróży marna obsługa marni rezydenci i co najgorsze marne hotele. Nawet po 60 dniach nie odpowiedzieli na reklamację mają w czterech literach klientów ważne żeby kasę zwinąć
    ZaletyBrak
    WadyMasę
  • ~Marta / 2023-08-23 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Chciałabym się podzielić opinią na temat pobytu w Albanii w hotelu Henry resort &spa. Hotel oznaczony 5 gwiazdkami zasługuje na marne 3. Jedzenie oklepane powtarzalne na śniadanie obiad i kolację . Bar przy basenie dostępny lecz nie dla ludzi którzy wykupują all inclusive tylko szczerze mówiąc nie wiem dla kogo...alkohol najtańszy podawany w plastikowych kubkach z brudnego , obskurnego miejsca zwanym ,,barem,,. Jedyny plus to basen ze zjeżdżalniami i brodzikiem dla dzieci. Wpuszczają ludzi z zewnątrz czyli Albańczyków i to jest ogromny minus . Plaża która teoretycznie należy do hotelu jest brudna a materace na leżakach poplamione i strasznie brudne. Rezydent udaje że nie wie o niczym po prostu odpycha problem i nie słucha ludzi.Jeśli więc ktoś z was planuje pobyt w tym hotelu to proszę się zastanowić dobrze . Nie pojechałabym tam drugi raz.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyOgólnie wszystko
  • ~Beulf / 2023-08-22 17:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Wakacje kupine w Czarnogórze przez internet. Ze wszystkich krajów na Bałkanach tutaj jest najgorzej. Woda niezdatna do picia, nikt o tym nie informuje.Posiłki moim zdaniem sporządzone z najtańszych produktów,zimne pomimo bemarów.Miejscowa knajpka na przeciw willi daje wspaniałe jedzenie....jak to możliwe.Wycieczki to mordęga w autokarze nie mające nic wspólnego z opisem.Pllaże zatłoczone. Obsługa po interwencji dopiero zabrała się do roboty. Jak dla mnie to jeszcze kuleje i minie sporo czasu zanim standardy się poprawią. Jedyne co jest super to słońce ,którego nie brakuje
    ZaletyPogoda i sprawna klimatyzacja
    WadyBrak informacji w wielu kwestiach,
  • ~Monika / 2023-08-19 10:54
    Ocena: 3.67 / 5
    Wakacje w Czarnogórze, willa Palma, jeszcze się nie spotkałam, że na kolację każdy dostawał to samo danie na talerzu, bez możliwości wyboru. Warzywa do obiadu to surowa poszatkowana kapusta, ogórek lub pomidor w plasterkach. Zupa to była woda,zageszczona mąką, czasami się trafił plasterek marchewki,czasami 1 różyczka brokuła,czasami 1 różyczka kalafiora, czasami 2 paseczki papryki. Na śniadanie zawsze zimna jajecznica, mimo tego że mieli bemary. Dodatkowo rezydentka nie poinformowała,że w miejscowości Dobra Voda nie można nawet płukać ust wodą z kranu,bo jest ona z cystern i ma bakterie. Wszyscy goście mieli rozwolnienie lub wymiotowali. Na plaży trzeba było się nagimnastykować, żeby w ogóle rozłożyć ręcznik, o leżakach można było zapomnieć.
    ZaletyMiły kelner serwujący kolację, sprawna klimatyzacja.
    WadyMiała być wymiana ręczników co 2 dni, natomiast dopiero po interwencji, czwartego dnia dostaliśmy czyste.
  • ~XYZ / 2023-08-19 01:34
    Ocena: 3.33 / 5
    Czarnogóra 10-17.08.2023

    Cały pobyt przebiegał dobrze, z wyjątkiem powrotu... Zdajemy sobie sprawę, że odwołany lot leży po stronie przewoźnika (AirMontenegro), jednak biuro było zupełnie niezainteresowane swoimi klientami - sytuacja miała miejsce po wykwaterowaniu z hotelu, więc po co się martwić,jeśli nadjeżdża już kolejna grupa... Czekaliśmy na lotnisku od 10-16:00, po czym pojawiła się Pani rezydentka przywodząca kolejną grupę i oznajmiła, że ma listę, kto poleci dziś, a kto nie... Biuro zrobiło swoją listę (swoją drogą nie wiadomo jakie były kryteria i dlaczego pozostawiono osoby, które mają zobowiązania zawodowe kolejnego dnia bez żadnych wyjaśnień) i wysłało 160 osób tego samego dnia wieczorem do domu. Reszta została zakwaterowana w obrzydliwym miejscu, gdzie był grzyb na ścianach, tumany pajęczyn, powyrywane gniazdka, zdechłe ptaki na parapetach. Hotel rodem z lat 70... I chyba od lat 70 nie był sprzątany, nocleg jak u babci na strychu...

    Kompletny brak organizacji, co można zrzucić też na mentalność południowych krajów, takich jak Czarnogóra, z którymi biuro współpracuje.

    Wycieczki fakultatywne to głównie długi przejazd autokarem (kaniony rzeki Tara i Czarne Jezioro - 5h w jedną stronę, 2 km chodzenia, widoki za oknem, Montenegro Tour - po 30 min czasu wolnego w Budvie i Kotorze czyli gonienie w upale i tłumach ludzi, przejazd serpentynami wart zobaczenia, ale bez korków, nie bierzcie kanapki za 6€ w pobliskiej wsi, suchy chleb z szynką i serem..., Zatoka Kotorska - rejs przyjemny, jednak w cenie 50€ mamy tylko rejs i przewodnika oraz 3h jazdy autokarem w jedną stronę... Za resztę atrakcji trzeba słono zapłacić).

    Kontakt z rezydentka super, do czasu wyjazdu i pozostawienia grupy samej sobie, o czym pisałem wcześniej...

    Będziemy się domagać odszkodowania za straty finansowe i moralne.
    ZaletyHotel, pomoc rezydenta w czasie pobytu w hotelu, plaża
    WadyLinia lotnicza z która współpracuje biuro, brak kontaktu w razie niepowodzenia w przebiegu wycieczki, dodatkowe opłaty za prawie wszystko podczas wycieczek - zaczynając od soku, obiadu, kończąc na opłacie klimatycznej, o której hotel nic nie wiedział...
  • ~Edzia / 2023-08-18 09:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczasy w Czarnogórze, Dobra Voda. Super hotel Lotos, dobre jedzenie, czyste pokoje, codziennie zmieniane ręczniki i sprzatanie,basen,dwa markety,bankomat,piekarnia. Do plaży kawałek ale spacerkiem sama przyjemność. Radzę brać buty do wody bo są kamienie, na plaży i przy wejściu do wody. Widoki piękne. Leżaki płatne 2 leżaki i parasol 15 euro, im bliżej morza 20 euro. Nie pić wody z kranu, myć zęby wodą ze sklepu,owoce obmywać też bo są wirusy i można mieç biegunkę i wymioty (zabierzcie ze sobą lekarstwa na takie dolegliwości+elektrolity).Rezydentka Pani Kamila bardzo pomocna i miła i dostępna. Powrót trochę z problemami ponieważ samolot najpierw był opóźniony 3 godziny a później odwołany. Jednak P. Kamila ogarnęła temat i autokar przewiózł nas z lotniska Pogorice na lotnisko Tivat skąd wylecieliśmy do Rzeszowa w tym samym dniu. Wszystko Super, polecamy.
    ZaletyWidoki,słońce,morze.
    WadyKamienista plaża i wejście do morza
  • ~klient biura / 2023-08-18 08:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Wczasy w Czarnogórze: wybór hotelu był dobrze trafiony, wyżywienie bardzo dobre. Organizacja biura do momentu wyjazdu bardzo dobra.Jedyny minus w trakcie pobytu to wycieczki fakultatywne, które wliczone były w pakiet wyjazdu obligatoryjnie odbyły się jedna po drugiej. Zważywszy, że w tym okresie jazda,a właściwie przesuwanie się w korku powoduje spędzenie więcej czasu w autobusie niż zwiedzanie (Kotor czas wolny 40 min, Budva 30min, jazda serpentynami 3h) to było to bardzo męczące. Olbrzymi minus powrót!!!! Odwołany lot, siedzenie na lotnisku po odprawie i nadaniu bagaży k 3h bez żadnych informacji, przewożenie do Tivatu (ponad 2 h jazdy autobusem)na inny lot wieczorny, ale tylko części osób z listy, którą stworzyło biuro Rego Bis (nie wiadomo, czym się kierowało?) pozostałe osoby zakwaterowano gdzieś w oddalonym hotelu, do wylotu na drugi dzień wieczorem.Mieliśmy "szczęście" być wsrod osób wylatujących. Wszystko to trwało od wyjazdu spod hotelu do wylądowania w Polsce 13h z małą butelką wody i paczką orzeszków, które linie nam rozdały na lotnisku i w samolocie.Totalny bałagan i nerwy.
    ZaletyHotel, wyżywienie
    WadyWylot, organizacja wycieczek fakultatywnych
  • ~GM / 2023-08-14 04:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczka do Czarnogóry kupiona przez internet, po otrzymaniu dokumentów na jednej z kartek było napisane ze opłata klimatyczna jest w cenie, a na innej ze nie i finalnie zapłaciliśmy dodatkową opłatę klimatyczną. Zdecydowaliśmy się na wycieczkę objazdową autokarem serpentynami która kosztowała około 200 zł od osoby. Niestety nie była warta tylu pieniędzy i organizacja to wielki minus. Droga serpentynami jest bardzo wąska i ciężko rozminąć się samochodem osobowym a co dopiero autokarem zrobił się zator na ponad 3 h. Nie wiem czy to była wyjątkowa sytuacja czy to tak zawsze wygląda ale ta droga powinna być zablokowana na czas przejazdu autokaru jeśli już zdecydowali ze wgl autokar może ta droga jechać. Pani przewodnik w trasie zaproponowała kanapkę i degustacje wina po drodze w jakiejś restauracji, koszt to 6 lu 7 euro (dokładnie nie pamiętam). Kanapka to jakiś cienki chleb czy suchar nie wiem co to było szynka i mały kubeczek wina … Sam Kotor watro zwiedzić piękne miejsce, ale czas wolny to 40 minut zdecydowanie za mało aby coś zobaczyć na własna rękę. Pojechaliśmy jeszcze do Budvy i rownież czas wolny to około 30 min. Większość wycieczki było w autokarze i niestety duża męczarnia w korku bez toalety i wody, bo niestety szybko się skończyła.
    ZaletyKotor piekne miejsce które trzeba zobaczyć, ale lepiej na własna rękę.
    WadyCena, organizacja.
  • ~Leszek Student / 2023-08-11 17:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro podrozy działa super ,rezydent bardzo miły ,ale mam prośbę do biura aby zrezygnowal z hotelu Henry.Panuje tam rasizm,zbronili mi rozmawiać z turecką sprzątaczką znająca angielski lepiej niż oni.Jedzenie bez wyboru,cisza nocna od 22 bez night club koniec basenu od 18 do 10 rano na moich wakacjach za moje pieniądze.Różnica 200 czy 500 PLN to nie różnica.w dodatku słyszałem too much polish people .Rocznica biura zaczynała się pięknie ale o 22 posłano nas do łóżka .Poszliśmy do sąsiedniego hotelu i obchodziliśmy waszą rocznicę do 1 w nocy. Więzienie za własne pieniąd,e
  • ~Roman Tyczny / 2023-08-07 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt - Turcja ICMELER ( Marmaris) hotel Astoria Beach od 18.06 - 25.06.2023, niestety biuro Rego Bis z Katowic nie wywiązało sie z oferty al-inclusive która zgodnie z opisem zawierała serwis plażowy w cenie( osobiście upewnialiśmy się telefonicznie chociaż mamy to na pisemnej umowie dot. imprezy) za serwis plażowy niestety placiliśmy 200 lirów tureckich za parasol i dwa leżaki dziennie, sam hotel nigdy nie posiadał serwisu plażowego co na naszą prośbe dał nam na pismie.
    Po powrocie złożylismy reklamację załonczajac scan pisma z hotelu,( posiadamy także zdjęcia dokementujace brak serwisu plazowego na rzekomej plaży, do dnia 07.08.2023 bez odzewu ze strony biura , tak że odradzamy podróżowanie z Biurem REGO BIS z Katowic, natomiast sam hotel ASTORIA BEACH o.k ( obsługa naprawde wspaniała wręcz rodzinna atmosfera.
    Zaletysuper obsługa hotelowa
    WadyBrak Serwisu Plażowego w cenie( niezgodne z opisem Imprezy) serwis odpłatny
  • ~Gabi / 2023-08-02 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Otrzymaliśmy pokoj z widokiem na walące się rudery. Prosząc o zmianę zostaliśmy z dnia na dzień pocieszani, że może się coś uda załatwić. Tak było do końca pobytu.Na koniec tylko usłyszeliśmy słowa P. Rezydent bardzo nam przykro. Żadnej rekompensaty. Nie wspominając opóźnienia samolotu i naszego potraktowana. Za wyjątkiem pięknych widoków reszta beznadzieja.
  • ~Norbert / 2023-07-29 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze NIE polecam !
    To co zrobili z transferem powrotnym dla 130 osób to jakaś kpina.
    Powrót z Albani do Warszawy -
    Wylot 16:35, o 7:00 zdarli ludzi do autokarów, o 12:00 jesteśmy na lotnisku. 4.5 godziny przed czasem, pozbyli się ludzi z hotelu, sniadanie- bułka na drogę i jedna brzoskwinia.
    Zapłaciliśmy za prom speed płynie 30 min, a wsadzili nas na jakiegoś starucha gdzie połowa ludzi 1.5 godziny płynęła w upale bo nie było miejsc żeby się schować pod dachem, nie oddali różnicy pieniędzy, nie przeprosili.
    Teraz lot jest już opóźniony 1 godzinę więc wychodzi 5.5 godziny czekania pod ścianą na podłodze bo nie ma gdzie usiąść.
    Oczywiście tak Wielki bezpiecznik czasowy dla bezpieczeństwa a prawda jest taka że wsadzili ludzi którzy lecą do Katowic z tymi z Warszawy żeby oszczędzić na autokarach a Katowice lecą godzinę szybciej.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Magdalena / 2023-07-24 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam.koncze właśnie pobyt w Bułgarii wszystko bez zastrzeżeń.
    Pełen profesjonalizm
  • ~Jola / 2023-07-23 14:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Kompletna ignorancja swoich klientów. Odwołany lot w Podgoricy, brak informacji z biura podróży co dalej. Oprócz malutkij butelki (0,250 ml) przez 12 godzin nic, pomimo zapewnienia, że następnego dnia turyści dostaną śniadanie na lotnisku w Podgoricy. 14.07. czyli po nocy spędzonej na podłodze lotniska (zabrakło miejsc na ławkach) dostaliśmy z biura SMS z życzeniami spokojnej nocy. Ludzie, jak najdalej od tego biura! Szkoda zdrowia i pieniędzy! Jolanta G. Wczasy w Czarnogorze - 06.07. 2023.
    ZaletyBrak.
    WadySame zaniedbania.
  • ~Marzena / 2023-07-09 15:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Pobyt w Macedonii Północnej, hotel Aqualina, 03-10.07.2023. Zarówno rezydent (Grzegorz), jak i animatorki (Julia i Klaudia), dokładali wszelkich starań żeby pobyt był jak najbardziej udany. Jestem pod ogromnym wrażeniem zaangażowania. To mój trzeci wyjazd z Rego Bis, każdy udany. Zapewne nie raz jeszcze skorzystam.
    Marzena
    ZaletyRewelacyjna organizacja
    WadyNie zauważyłam;)
  • ~Aurelia / 2023-07-06 20:04
    Ocena: 5.00 / 5
    byłam na przełomie czerwiec lipiec w Macedoni Północnej Hote Aqualina .nie m sie czego doczepić..wszystko na swoim miejscu jedzenie zróznicowane dobre rezydent miły oraz animatorki..super dziewczyny.polecam Rego -Bis no i oczywiście hotel Aqualina
  • ~Kamila / 2023-07-06 17:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Na przełomie czerwca-lipca byłam z partnerem w Macedonii Północnej w hotelu Laki&Spa. Wszystko odbyło się bez jakichkolwiek zarzutów na 5+ (wielki plus). Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Przesympatyczny i pomocny rezydent na miejscu. Bardzo polecam wyjazdy z Rego Bis, to był nasz pierwszy ale na pewno nie ostatni wyjazd z tym biurem!
  • ~Katarzyna / 2023-06-26 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    CZERWONA KARTKA dla biura Rego- Bis za organizację pobytu w hotelu Laki&Spa w Macedonii Północnej !!!
    Biuro nie wywiązało się z warunków umowy oraz naruszyło art. 7 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych: "organizator turystyki obowiązany jest realizować wobec podróżnych obowiązki informacyjne”.
    Biuro nie poinformowało, że w hotelu w czasie turnusów odbywają się wesela do późnych godzin nocnych, co w znaczny sposób zakłóca wypoczynek i uniemożliwia korzystanie z oferty hotelowej.
    Na reklamację odpowiedziało po 4 miesiącach nie uwzględniając jej.
    Nie uwzględniło argumentacji Rzecznika Konsumentów, ani nie zgodziło się na postępowanie ugodowe prowadzone przez Inspekcję Handlową.

    ZaletyBrak.
    WadyBiuro podróży Rego-Bis narusza prawo, nie wywiązuje się z warunków umowy. W ekstremalnie nieuczciwy sposób traktuje klientów.
    Klient wykupuje wczasy all inclusive, a na miejscu okazuje się, że nie może korzystać z części zawartych w ofercie usług, gdyż pierwszeństwo mają goście weselni (w hotelu regularnie w czasie turnusów odbywają się huczne wesela na 100-200 osób).
  • ~JUSTYNA / 2023-05-13 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    W czerwcu byłam z grupą znajomych w Turcji w hotelu Parkim Ayaz. Wszystko odbyło się na wielki plus. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Bardzo polecam wyjazdy z Rego Bis.
  • ~Dorota / 2022-12-30 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam wycieczki objazdowej do Kapadocji. Brudne hotele, brudny autobus, a czasu więcej spędzicie „zachęcani” do zakupu dywanów, skór, biżuterii niż w atrakcjach turystycznych, gdzie czas jest skracany. Do tego proponowane lunche przez operatora tej wycieczki wynajętego przez Rego-Bis to istne wyłudzanie pieniędzy - są drogie i bardzo marne. Niestety Rego-Bis uważa, że jest wszystko jak należy i nie chcą nic z tym zrobić. Zatem jak komuś zależy na godnych warunkach, to bardzo odradzam
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej - bardzo dużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 530
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2917