Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 507 opinii

2.25 / 5

  • Cena/Jakość
    2.19
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adrian / 2021-07-31 20:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Z Rainbow polecam tylko wyjazdy last minut w ostatniej chwili,bo jak zakupisz z first czyli wcześniej , to maja już klienta i nie wypuszcza ,nawet jest trudno odzyskać pieniądze w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia.Straszne cwaniactwo ,proszą o nr konta i nie przesyłają pieniędzy,cisza żadnej informacji i nie odpowiadają na pytania odnośnie zwrotu.Tylko prawnik pomoże .
    ZaletyBrak
    WadyŻadnego szacunku dla klienta
  • ~Agata / 2023-08-06 21:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w Grecji z biurem Rainbow Tours. Hotel Hydramis Palce - Kreta. Po przyjeździe o godz 7.30 do hotelu dowiedzieliśmy się że musimy czekać na pokój. Oczywiście w okresie wakacyjnym jest to normalne i prawdę mówiąc spodziewałam się tego. Ale niestety nie dostaliśmy opasek , żeby można było korzystać z restauracji, pomimo, że wylot do Polski mieliśmy w nocy, więc śniadanie i tak nam przepadło. Zadzwoniłam do rezydenta, żeby zainterweniował w tej sprawie, ponieważ chodziło tylko o 4 osoby i dziecko. Pan rezydent arogancko odpowiedział mi, że taki lot sobie wybrałam więc nic nie może zrobić. Wszyscy wiedzą, że jak kupujesz wczasy w biurze to rzadko masz wpływ a godzinę lotu. Powiedziałam panu, że jak będę chciała się wszystkim sama zająć to kupię wczasy na własną rękę a nie w biurze. Po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją, żeby nie można było korzystać z infrastruktury zanim dostanie się pokój. Poza tym hotel przyzwoity i wakacje udane. Niestety niesmak zachowania rezydenta pozostał. Na pewno w kolejnym roku nie wybiorę tego biura.
    Zaletyblisko plaży
    Wadykiepskie animacje
  • ~Anna / 2021-06-08 08:13
    Ocena: 3.00 / 5
    czekamy na zwrot 8500 zł - koszt wycieczki do Maroka,
    jest już po terminie 14 dni ,które zgodnie ogólnymi warunkami uczestnictwa Rainbow, w przypadku anulowania wycieczki z powodu braku wystarczającej liczby uczestników, zobowiązuje się zwrócić Klientowi...
    .wycieczkę zarezerwowaliśmy w styczniu 2021 online , termin wycieczki czerwiec 2021 ..,
    Agent z call center , który zawarł z nami umowę nie odpowiada na nasze maile, czekamy po dwie godziny na połączenie , nie zawsze udaje nam się połączyć , do kilkudziesięciu minutach połączenie zostaje przerwane ..
    rozmawiamy z osobami ,które deklarują kontakt z księgowością i osobą ,która zakładała nam rezerwacje ,natomiast one same nie mają dostępu do żadnych informacji ....
    szukaliśmy pomocy i wsparcia w biurze stacjonarnym, ale dowiedzieliśmy się ,że nie są w stanie nam pomóc ...
    Będziemy walczyć o nasze pieniądze ,mieliśmy wątpliwości przed wpłatą pieniędzy 30 dni przed terminem ( wcześniejsze terminy były odwoływane ....) ,jednak zapewniano Nas ,że w przypadku anulacji wycieczki na pewno otrzymamy zwrot pieniędzy ...wycieczkę anulowano dzień po terminie naszej dopłaty !!!!
    cała sytuacja "kosztuje" Nas dużo stresu i nerwów i piszę ,żebyście Państwo byli ostrożni !!!!
    Jesteśmy zszokowani obecną sytuacją i zachowaniem biura Rainbow ,tym bardziej ,że od kilkunastu lat wyjeżdżaliśmy z biurem Rainbow na wakacje i byliśmy zadowoleni ...

    Zaletyoferta i ceny
    Wadyobsługa call center beznadziejna, praktycznie brak mozliwości kontaktu
  • ~Anna / 2023-07-13 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjazd czerwiec 2023 Turcja hotel4 gwiazdkowy- Micador Cleopatra 7 dni, w rzeczywistości 6 dni Rainbow skraca pobyt /nocne wyloty/, mimo atrakcyjnej lokalizacji w centrum Alanyi hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, brak darmowego W - Fi, niedoprane ręczniki, tragiczna kawa i herbata tylko z automatu, bar w hotelu czynny do 21
    ZaletyPolozenie
    WadyBrak W Fi, brudne ręczniki i posciel
  • ~Antoni / 2019-10-11 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Byliśmy z biurem na wycieczce w Egipcie Hurgada hotel Desert Rose hotel bardzo ładny fajnie położony i godny polecenia.Natomiast biuro podróży Rainbow to jakas totalna porażka.W recepcji brak informacji o biurze brak książki informacyjnej wszystkie biura mają Reinbow nie.W recepcji niewiedzą nawet o takim biurze.Osoba która rozwoziła wczasowiczów ani słowa po polsku na koniec pobytu nawet na dzień przed wylotem do Polski brak informacji o której godz.zbiórka.Dopiero po wykonaniu kilku telefonów do rezydenta w godzinach popołudniowych pani rezydent oświadczyła,że jutro rano o godz 6.00.Tym samym biuro podróży skróciło nam pobyt o jeden dzień mimo ,że na umowie powrót był dopiero dnia następnego.Rezydenci dwie pnie z Polski mają klienta daleko-daleko w nosie.Brak zupełny zainteresowania osobami powierzonymi opiece jako rezydentowi .Krótko mówiąc wielkie dziawostwo.
  • ~B.D / 2021-05-19 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    mieliśmy w 2020 roku jechać 7-osobową grupą do Turcji do Marmaris. Hotel ok sprawdzony rok wcześniej. Jednak z powodu covid-19 przełożyliśmy wyjazd na 2021 rok. Ponieważ rokowania na ten rok były coraz gorsze a co za tym idzie wielka niewiadoma z wyjazdami postanowiliśmy zrezygnować z wyjazdu i tu się zaczęło. Potrącenie 7% rezygnacyjnego to norma więc ok ale w miedzy czasie zmarł nasz przyjaciel i osobę z pokoju 3- osobowego przeniesiono do 2-osobowego a zmarłego dopisano do innej rezerwacji naliczając za niego opłatę rezygnacyjną.(sic!). Pozostałe z rezerwacji kwoty Biuro częściowo wypłaciło w gotówce ale na większość zwrotu dostaliśmy w voucherach ,które zmuszają nas do zakupu imprez tylko w biurze Rainbow. Jest to chyba stała praktyka stosowana przez Biuro ,żeby związać klienta z sobą i nie wydawać gotówki. Żeby odzyskać wpłacone pieniążki jesteśmy zmuszeni szukać wyjazdu tylko z tym biurem. Wywalczyliśmy po wielu rozmowach i pismach przedłużenie ważności voucherów do 1 roku ze względu na niestabilność sytuacji epidemicznej. Kontakt z pracownikami Biura jest mówiąc oględnie nijaki, Teraz pozostaje nam wybór jakiegoś wariantu wyjazdu na 2021 lub 2022 rok i wykorzystanie voucherów jako części zapłaty choćby tylko rezerwacyjnej.
    Wcześniej także Biuro odwołało mi wyjazd na Cypr informując ,że nie ma chętnych a wpłacone na ich konto pieniądze zwrócono mi dopiero po roku po informacji, iż występuję o windykację sądową wpłaconych środków.
    ZaletySpora oferta
    WadyBrak dobrej informacji ze strony Biura, niekompetencja pracowników dot. załatwiania spraw on -line i telefonicznie, przeciąganie spraw zwrotu pieniędzy i zmuszanie klientów do przyjęcia voucherów zamiast gotówki
  • ~Elżbieta / 2023-08-16 08:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczka objazdowa 10-15 czerwca "Malta śródziemnomorskie państwo miasto " to zwyczajne oszustwo ze strony Biura! Zakwaterowano nas na północnym cyplu wyspy, skąd codziennie ponad godzinę trwał dojazd do miejsc, które były w programie i zwiedzanie do godz.13, potem powrót. Za fakultety - po tej godzinie musieliśmy płacić, a powinni to być w programie. Nie polecam Rainbow! Pilot p. Maria mało przyjazna,
  • ~Grzegorz / 2021-08-22 08:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam wszystkich. Dzisiaj dnia 22.08.2021 niemiła sytuacja. Przebywamy w Turcji dokładnie Side hotel Side star Beach. Rezydentem i zarazem opiekunem jest Pani Agnieszka osoba nieodpowiedzialna. A dlaczego ponieważ pobrała kasę z wycieczkę którą miała potwierdzić że względu na niedostateczną ilość osób. Pisałem do niej dzień wcześniej o potwierdzenie lecz beż odpowiedzi. W dniu dzisiejszym zadzwoniła 4 min przed wyjazdem informując mnie ze autokar czeka na nas pod recepcją. Brak odpowiedzialności z jaj strony .Nie polecam i to jest nasz ostatni wyjazd z tego Biura Turystycznego.
  • ~jacek / 2021-08-01 10:19
    Ocena: 3.00 / 5
    W lutym 21 wykupiliśmy wakacje w Albanii/ wrzesień/ , a potem w Meksyku/ listopad/ kierując się reklamami iż jest to super promocja wpłacilismy łacznie ponad 9 tys . Jakież było nasze zdziwienie kiedy w 3 tygodnie później wycieczka do Meksyku staniała o 2900 zł/ 2 os/ oczywiście nie było mowy o potraktowaniu nas nową ceną prośba o wyjaśnienie dlaczego tak traktuje sie klientów , bo rozumiem ,że jeżeli dojdzie do obniżek last minut na miesiąc przed wyjazdem ale nie na 7 miesięcy przed w sytuacji gdy mają już nasze pieniądze w obrocie .Wniosek w obecnych czasach nie wykupywać wyjazdów z dużym wyprzedzeniem , Ocenę za obsługę wystawiam tylko agentowi przyjmującemu zlecenie , biuro nic nie zrobiło
  • ~Jerzy / 2023-02-09 18:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjazd 25.03.2023 miał być wycieczka objazdowa na włochy Wezuwiusz i Etna odwołali bo brak chętnych.Na 1.04.2023 wystawili nowy termin bo moja wycieczka wracała na święta do kraju a oni zmienili sobie żeby spędzić święta wielkanocne we włoszech . Dziadostwo i chamstwo ze strony beznadziejnej firmy zepsuli nam urlop bo jakiś baran źle policzył kiedy są święta. Wszystkim moim znajomym będziemy odradzać tą pseudo firmę
    ZaletySuper program wycieczki
    WadyBeznadziejna firma
  • ~Kate / 2023-07-24 12:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro to tragedia. Przy ewakuacji na Rodos, gdzie za plecami szalał nam pożar robiliśmy to na własną rękę. Potem noc na plaży, dzień w obcym hotelu na leżakach przy basenie, dzień w szkole na dmuchanych materacach a dalej nie wiem co będzie. Nikt nie sprawdził listy gości aż do pobytu w zastępczym hotelu, więc jakby ktoś zginął na plaży, w trakcie ucieczki z hotelu nawet nikt by nie wiedział.
    Dramat to mało powiedziane.
    Brak odpowedzialniści za życie i zdrowie ludzi
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Małgorzata / 2023-02-15 09:17
    Ocena: 3.00 / 5
    I had a dream! Świętowanie z mężem i dwójką przyjaciół naszych i ich dużych , okrągłych rocznic ślubu. Zaczęliśmy od ustalenia daty urlopów

    na jedyny możliwy dla nas termin z weekendem majowym, następnie we wrześniu 2022 zarezerwowaliśmy i zadatkowaliśmy wyjazd ze

    wszystkimi zabezpieczeniami. Moje marzenie wyspa Bali. Radość trwała do 10 lutego, kiedy to biuro Rainbow przysłało nam info, że z

    powodu małej ilości chętnych (???) odwołują imprezę. Do wyboru dano nam dwie daty wylotu w tej samej cenie, ale poza możliwym dla nas

    terminem , albo w tym samym zakresie czasowym, ale drożej o 4 do 6 tysięcy, bądź zwrot zaliczki. Jednocześnie biuro cały czas oferowało

    sprzedaż tej wycieczki w terminie nas interesującym. Niestety marzenia legły w gruzach, musieliśmy zrezygnować. Jednocześnie chcę dodać,

    że w tym bezdusznym mailu zabrakło jednego słowa- PRZEPRASZAMY.
    Z biurem Rainbow podróżujemy od lat i nie myślałam, że spotka nas coś takiego, a argument, że taki jest regulamin jest tylko dowodem na to,

    że brak im dobrej woli,elastyczności i szacunku dla klientów.
    Z poważaniem
    Małgorzata Lenik

  • ~Marcin / 2021-10-15 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo duże zastrzeżenia mam do biura - generalnie pod tym względem jednak z gorszych wycieczek na jakich byłem!! 1. Rezydenta ciężko ocenić bo prócz spotkania i przedstawienia wycieczek fakultatywnych nie wiele miałem z nim do czynienia (a jak był potrzebny to nie dało sie do niego dodzwonić ciągle poczta, a nawet łaskawie nie oddzwonił -> dla mnie wielki minus nr 1). Punkt 2. wyjazd powrotny był zorganizowany na 8.00 (w związku z problemami przy wymeldowaniu) byliśmy na punkcie zbiórki 7.58 a autokaru już nie było (nikt nie liczył, nie sprawdzał ile osób ma być zabranych - a był dedykowany bus do naszego hotelu) - i z małym dzieckiem i wózkiem na własny koszt musieliśmy zabrać taxi na lotnisko a Pani z Rainbow powiedział ze zadzwoni do przełożonego ws odzyskania pieniądz za taxi - w efekcie Pani jak obiecała tak NIE przyszła, olała sprawę i jak ją zalazłem na lotnisku okazało się że przełożony powiedział że nie oddadzą pieniędzy i że mieliśmy być wcześniej na zbiórce.........(brawo dla tego "geniusza"!!) wg mnie KARY GODNE zachowanie - nigdy nie miałem problemów takich w innych biurach)
    WadyBiuro Rainbow
  • ~Mariusz / 2022-03-13 19:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieliśmy okazję być na wyjezdzie z Rainbow w Kenii z rodziną 3-osobową w hotelu Neptune Village Resort&Spa. W pierwszy dzień kiedy wprowadziliśmy się do pokoju miałem zamknięty sejf do którego chciałem schować wszystkie wartościowe rzeczy i portfel w który miałem pieniądze. Miałem zadzwonić na recepcję ale pojawiła się obsługa i Pan jak się tytułował manager od spraw sprzątania otworzył mi sejf kodem serwisowym więc umieściłem wszystko do sejfu podając swój własny kod. W drugo dzień po południu kiedy brałem pieniądze z sejfu zauważyłem brak 100 USD i 4000 tyś szylingów, zgłupiałem sądziłem że będąc zmęczony po podróży i wymieniając kasę w kantorze na lotnisku prawdopodobnie zostałem oszukany, nie ukrywam ze nie policzyłem dokładnie pieniędzy. Minęło kilka dni łącznie 5 wcześniej nie zaglądałem do sejfu do momentu kiedy mieliśmy jechać na safari po otwarciu sejfu byłem przerażony w portfelu brakowało łącznie 900 USD i 100 EUR nie mogłem w to uwierzyć była to kasa do zapłacenia za dwie rodziny za safari. Zadzwoniłem do kolegi który mieszkał z rodziną obok w pokoju żeby sprawdził swój sejf brakowało 500 USD i 10 tyś szylingów. NIe wspomnę że informacją o kradzieży rozniosła się szybko i nie tylko my byliśmy ofiarami złodziejstwa w tym hotelu. Kasę skradziono Polakom na dzień przed wylotem. My byliśmy tam 2 tygodnie. Oczywiście wezwaliśmy Policję i rozpoczęło się śledztwo które do niczego nie doprowadziło. Hotel umył ręce zwlekał z informacjami postępowania, twierdził że dostaniemy oświadczenia z Policji za kilka dni, zwlekali do czasu wyjazdu. Finał był taki że sami pojechaliśmy na Policję i odebraliśmy dokument potwierdzający kradzież. Jeśli chodzi o rezydenta nie zrobił w tym kierunku z zasadzie nic gdyby nie nasza determinacja próbował by wszystko zamieść pod stół, jak manager hotelu. Zgłosiliśmy całe zajście firmie Rainbow po 2 tygodniach dostaliśmy pismo od firmy że generalnie umywają ręce i nie czują się zobowiązani do rozpatrzenia sprawy pozytywnie. Oczywiście pismo jest długie informujące że rekomendują umieszczanie pieniędzy i rzeczy wartościowych do sejfu ale nie mogą ponosić odpowiedzialności za hotel, również nie mogą potwierdzić faktu kwoty jaka znajdowała się w sejfie. Jesteśmy oburzeni sprawdzaliśmy czy takie sytuacje się zdarzały oczywiście że tak i nie byliśmy pierwsi gdzie Rainbow twierdzi że nie było takich zajść. Podobnie mówił rezydent i kiedy pokazaliśmy mu wpisy zdarzeń w tym hotelu zmienił swoje zadanie twierdząc że to było ale już jakiś czas temu. To skandal, podejście do klienta firmy Rainbow, to ostatnio nasz wyjazd z tą firmą ! Nie polecamy !!!
    WadyBrak profesjonalnosci
  • ~Martin / 2023-08-22 18:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeszcze nie wyleciałem termin na grudzień 2023 a już trzy krotnie zmienili termin wylotu. Kontakt z nimi utrudniony- mailowo, za każdym razem inna osoba i każdej trzeba tłumaczyć od początku historię chociaż wszystko jest zapisane w korespondencji mailowej- jak widać nie czytają. Serdecznie odradzam podróże z tym biurem. Mój pierwszy i ostatni wyjazd chociaż nie wiadomo czy pierwszy, jeszcze nie poleciałem.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt, zmiana oferty
  • ~Michal / 2023-07-06 03:18
    Ocena: 3.00 / 5
    FATALNA organizacja wylotu. Po pierwszej wielokrotnie zmieniali godzine wylotu tak ze na koncu mozna bylo sie pogubic. Najgorsze jednak RAINBOW zostawil na koniec. Wylot o 6:30 do Katowic a hotelu zabrali nas o 1:40. Dodam, ze droga na lotnisko to 20minut. Doszl do tego ze nie ochrona lotniska nie chciala nas wpuscic do srodka no i 4 h oczekiwania na wylot zamiast spokojnego snu w hotelu
  • ~Mordka / 2021-07-09 08:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Beznadzieja... Infolinia od kilku miesięcy przeciążona, panie na infolinię ZERO szacunku do klienta, traktują ludzi jak towar i nie liczą się z nimi.
    Kontakt z opiekunem wycieczki.... Praktycznie brak - żadnych odpowiedzi na maila.. Dosyła tylko umowy jak trzeba podpisać zmiany ( covid, testy etc)
    Najgorsze co mnie spotkało, to właśnie wasze biuro i ludzie w nim pracujący.
    WadyInfolinia, podejście do ludzi zero kontaktu...
  • ~RAFAŁ / 2021-09-05 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Sycylia - wyspa niezwykła. Wycieczka objazdowa okazała się klapą. Hotel na tzw. zadupiu. Brak rozliczenia zebranych pieniędzy na wstępy (240 €).
    Pilotka - dramat. Wyuczone teksty z Intetnetu, przerywane stękaniem lub mlaskaniem. Niekompetentna i niedbająca o dobre samopoczucie grupy. Najczęstsza odpowiedź: Nie wiem.
    To byla moja ostatnia wycieczka z Rainbow.
    Jeszcze niesamowita praktyka podwyżs?ania ceny w miarę zbliżania się terminu wyjazdu. Zapłaciłam o 1000 zł wiecej niz inni uczestnicy. Przykre, co to biuro zrobiło ze swoją dobrą marką.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej, ale głównie zla pilotka.
  • ~Syf rainbow, więźniowie głupiej decyzj / 2022-08-29 03:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Przed chwilą na granicy Słowacji jako wracających do Polski zostaliśmy poinformowani o powrocie do Budapesztu 140 km, podobno zespół się jeden z autokarów. Rainbow ma w nosie wracające osoby. Warto wszystkich wykorzystać, aby wyjść na swoje. Ludzie to plotki, R to syf biorący ludzi powierzających swój los za niewolników czy więźniów. Czy nie stać ich na wynajęcie autokaru dla podróżujących zepsutym. Czy nie jest to firma szanująca ludzi i ich czas. SYF rainbow !!!! Uważajcie na takie przypadki. Rainbow - Syf.
    ZaletyProgram ok, ale ...
    WadyPotraktowanie dojeżdżających do polskiej granicy poniżej krytyki . Syf
  • ~Sylwia / 2023-09-06 09:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Wakacje z biurem rainbow w hotelu Metropol. Biuro opisuje że jest klimatyzacja centrala co jest błędnym stwierdzeniem bo nawiewy niby zimnego powietrza( nie dało się tego zimna odczuć) to nie klimatyzacja. Zgłosiliśmy to do biura i otrzymaliśmy informację że dla naszego dobra i naszego zdrowia temperatura nie mogła być za niska (w pokoju ok 30 stopni). Drugą rzeczą jest zapis plaża prywatną, też może być to inaczej niż w rzeczywistości zrozumiałe gdyż nie jest to plaża tylko dla gości hotelowych ale dla tłumów ludzi którzy przyjeżdżali i niby płacili za leżak(8osob na jednym zestawie leżaków) też poprosiliśmy biuro żeby zmienili ten zapis bo czym różni się od plaży publicznej nie wiem. Dostaliśmy odpowiedź że nie mają na to wpływu bo to hotelu plaża,ale mogli nie wprowadzać w błąd w opisie bo dla tej prywatnej plaży między innymi wybraliśmy ten hotel.
    Biuro musi pisać ofertę zgodna z prawdą bo na tej podstawie ludzie dobierają hotele,plażę i rejon a w tym biurze niestety tak nie jest. Też zapłaciliśmy za 15dni a na miejscu byliśmy o 22 ,więc jeden dzień na wstępie przepadł.
    ZaletyMiła Pani rezerwując nam wczasy,
    WadyBrak rzetelnych informacji o ofercie, które zgodne z prawdą mogły by zmienić wybór oferty
    Cena powinna uwzględniać faktyczną ilość dni pobytu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1018
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 892
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 178
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 154
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807