Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 507 opinii

2.25 / 5

  • Cena/Jakość
    2.19
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~robert małgorzata / 2022-10-03 19:43
    Ocena: 4.00 / 5
    cieszę się że wreszcie znalazłem czas na refleksje i chwile zadumy, Jesteśmy uczestnikami wielu wypraw i wycieczek tak w kraju jak i zagranicą .Rainbow w swojej ofercie posiada wachlarz możliwości zwiedzania tak kraju oraz świata!!! Poprzestanę na ostatniej wycieczce do Włoch -o sole mio -z początkiem września ,intensywność wrażeń duża przestrzeń poznawania kraju tak nowoczesnego jak i kulturowo -zabytkowego. Będąc pierwszy raz we Włoszech zetknąłem się kulturą, życiem codziennym oraz splendorem czasów przeszłych. Jednak skupmy się na dobrze zorganizowanej wyprawie, Panie trzymające wszystko w silnych rękach organizacyjnych nie dały nam możliwości na nudę czy bałagan(,,stado,, różnorodności ludzkiej daje się czasami we znaki najlepszej organizacji) pokazały nam rzeczy o których będziemy długo pamiętać. Wypad na Capri , zwiedzenie Pompejów i Wezuwiusza ,przejazd przez Salerno dalej do Caserty z niebotycznymi ogrodami pałacu królewskiego czy zwiedzenie statkiem wybrzeża Amalfi .Spotkanie z historią Matery w starożytnych domostwach "jaskiniowych" będących odzwierciedleniem Kapadocji oraz wizyta u królowej Bony ze Sforzy(akcent Polski)w Bari .Bajkowe Alberobello postawi wisienkę na torcie wyprawy do Włoch a także ostatnia kąpiel w morzu. tyle wycieczki Pani Ola pilotka imprezy, Pani Agata osoba wszechwiedząca(dosłownie) dołożyli wszelkich starań byśmy nie mieli szans zapomnieć o tej wycieczce w zaświaty Włoch(choć nieliczni mieli jakieś muchy pod nosem).Jeżeli mogę polecić to zwiedzajcie świat z Rainbow Robert i Małgorzata
    Zaletydobrze zorganizowane, elastyczne finansowo dostępne dla społeczeństwa
  • ~Tadeusz / 2021-10-17 13:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Opinia dotyczy pobytu: Turcja -Alanya hotel Oba Star pobyt: 06 - 16 pażdziernik 2021r.
    Generalnie można uznać pobyt w hotelu za udany , ale nie sposób pominąć te fakty które miały miejsce.
    Obłożenie hotelu jak na ten termin było duże , można było to zaobserwować w restauracji ( szczególnie kolacji )jak i plaży hotelowej.
    Restauracja: W porze kolacji ( w od 18,30 - 19,45 ) brakowało wolnych miejsc przy stoliku. Kilka razy na początku nie mieliśmy szczęścia na wolne miejsce w tym czasie. My chodziliśmy na kolację zwykle między godz. 19,45 - 20,00 ( restauracja czynna do 20,30 )i można było z trudem znależć wolne miejsce dla dwóch osób. To jednak nie znaczy że stolik był przygotowany na przyjęcie kolejnych gości., trzeba było sobie "radzi" samemu. Kolejki do jednego punktu (baru ?) z napojami wszelakimi( oprócz automatu z kawami) obsługującego przez jednego barmana. Notoryczny brak :szklanek ,kieliszków , filżanek w barze. Należy jednak dodać że obsługa sali dwoiła się i troiła i tak nie dawała rady.
    Plaża; Zacznę od tego że brudna , pełno śmieci.1/3 leżaków i parasoli połamana .Plaża nie sprzątana i nie przygotowana na następny dzień . My oraz i inni goście przychodząc rano ( 9,00 -10,00) rozpoczynaliśmy od poszukania na plaży pozostawione w nieładzie dwóch (pary) leżaków i sprawnego parasola wraz z podstawą ( betonową) Po godz 10,00 brakowało już sprawnych (nie połamanych) leżaków i parasoli.
    Transfer na lotnisko: Przedstawiciel BP Rainbow ani słowa po polsku tylko po angielsku. Przy odprawie na lotnisku nie był obecny przedstawiciel BP.
    BP zawierając umowę z linią charterową obcego kraju do obsługi turystycznej klientów z Polski obowiązkowo ,stewardessy powinny komunikaty przekazywać w języku polskim a nie angielskim. A gdyby nie daj Boże była taka potrzeba w sytuacji niebezpiecznej to zdecydowana większość pasażerów nic by nie zrozumiała .I to jest skandal uważam.
    ZaletyPołożenia hotelu dość atrakcyjne.
    WadyBardzo głośna muzyka do póżnych godzin nocnych dochodząca z hotelu (zewnątrz)obok.
  • ~andrzej / 2021-10-02 05:19
    Ocena: 3.67 / 5
    chciałbym zwrócić uwagę na opinie umieszczane na stronie Rainbow, napisałem swoją , ale informacje nt korytarza powietrznego nad hotelem zostały wycięte...ważna informacja dla kogoś kto nie lubi mieć leżaka na okęciu oraz tego że dziwne all inclusive gdzie trzeba płacic za wiele rzeczy
  • ~be / 2021-06-15 12:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, bardzo miła obsługa oddziału Rainbow Poznań - Avenida, miejsce wylotu zmienione kilka dni przed, hotel zmieniony również co niestety pokrzyżowało plany. Ocena ogólna: zbyt wysoka cena w stosunku do jakości usługi- hotel średni, słabe jedzenie widok na parking.Panie rezydentka oraz pilot na plus. Oferta biura powinna być atrakcyjniejsza cenowo jeżeli miałabym skorzystać ponownie z usług.
  • ~Joanna / 2021-08-13 17:53
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam. Proszę dokładnie przeanalizować wyjazd. Wczasy wykupione w hotelu w Chorwacji z pokojem o wyższym standardzie. Na miejscu okazało się że pokój jest w standardzie podstawowym. Kontakt z rezydentem, który nie widzi problemu, przecież wg hotelu jest ok. W takim razie po co robią dopłatę?! Albo oszukują podświadomie, albo nie potrafią zawierać kontraktów z hotelami. Nigdy więcej z tym biurem!!!
    ZaletyTylko i wyłącznie lokalizacja. Primošten to piękne miejsce.
  • ~Kasia / 2022-02-13 14:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Mogłabym swoją historie z tym biurem opisać ale szkoda czasu. Jednym słowem „nigdy więcej Rainbow”! Sam wycieczka, hotel czy rezydenci na miejscu bez zastrzeżeń natomiast obsługa klienta, stosunek firmy do klienta to porażka. Anulowali mi wyjazd, proponując w zamian praktycznie to samo za cenę 7tys więcej (Kuba,2 tyg), po 3 tyg użerania się z nimi w końcu wróciliśmy do ceny wyjściowej. Zamiast cieszyć się nadchodzącym wyjazdem spędziłam 3 tyg na wymianie maili z pracownikami biura.
    Obecnie chciałam rozszerzyć ubezpieczenie na wyjazd wakacyjny 2022 i oczywiście się nie da, odesłano mnie do ubezpieczyciela Europa do którego nie sposób się dodzwonić. Ostatecznie zrezygnowałam z tej wycieczki tracąc zaliczkę i wybrałam TUI w którym jest profesjonalna obsługa i klient traktowany jest z szacunkiem i z uczciwością czego nie sposób powiedzieć o Rainbow. Z całego serca odradzam to biuro.
  • ~Liliana / 2023-09-05 18:38
    Ocena: 3.67 / 5

    Z Biurem Rainbow latałam od zawsze - objazdówki po Włoszech, Grecji, Hiszpanii - absolutnie fantastyczni piloci ❤️ byłam zachwycona, wtedy wystawiłam ocenę 5*. W tym roku pierwszy raz postanowiłam skorzystać z pobytu stacjonarnego. Już wiem, skąd te wszystkie negatywne opinie. Po pierwsze: przy opłacaniu wybranej wycieczki miałam problem z płatnością ( jak się potem okazało był to błąd banku). Rezerwacja mi przepadła. Naprawiłam problem i poprosiłam Rainbow jeszcze raz o linka do płatności. A oni mi wysłali ofertę dużo droższą i jeszcze te żenujące tłumaczenia, że „ceny się zmieniły”. Tak, na pewno. Przez dwie godziny.
    Po drugie: jechaliśmy z 2- letnim dzieckiem, potrzebowaliśmy dla niego jedynie łóżeczka do pokoju (Rainbow za 2-latkę policzył sobie ponad 1700 zł). Pisałam w tej sprawie maila do opiekuna podróży - Pani nie chciało się napisać do hotelu i nam tego łóżeczka zarezerwować. Odpisywała, że „zależy to od dostępności”. No cóż, dostępność można było łatwo sprawdzić i zarezerwować jedno ale jak widać było to dla Rainbow za trudne. Musieliśmy wziąć swoje łóżeczko.
    Po trzecie: obiecywano nam w hotelu animacje i zabawy z dzieckiem w sali zabaw. Po wejściu do sali zabaw Panie z Rainbow odsunęły się i powiedziały, że tylko dzieci od lat 4. Sama musiałam zajmować się dzieckiem a Panie tylko siedziały w telefonie i puszczały głośną muzykę. Dzieci powyżej 4 lat bawiły się same.
    ZaletyFantastyczne objazdówki ????
  • ~Mac / 2022-12-22 19:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Po wyprawie do Indochin, odwołanej wyprawie do Afryki i jako były VIP TUI proponuję władzom spółki zmienić nazwę z Rainbow na Chaos Tours. I tylko tyle. Żadnego planowania, przewidywalności, terminów, ustalonych cen, fundusze łapówkowe, niedotrzymywanie obietnic i umów. To nie wina pracowników tylko fatalnego zarządzania firmą, która jest moim faworytem wśród firm turystycznych do szybkiego ogłoszenia upadłości.
    ZaletyDobrzy przewodnicy i rezydenci pogodzeni z amatorszczyzną firmy
    WadyTotalny chaos
  • ~Maja / 2021-08-29 16:16
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłam z Rainbow na Kos w hotelu Apollon Windmill. Największym atutem wyjazdu był Figloklub prowadzony przez cudowne, serdeczne panie animatorki (pani Daria i pani Natalia), do których dziecko biegło zawsze z uśmiechem. Oczywiście miejsce samo w sobie również było cudowne. Hotel jednak był przeciętny jak za mocno wywindowaną mimo obietnic zniżek pandemicznych cenę. Czysty i oferował przyzwoite pokoje, ale niestety jedzenie mocno średnie. Duży wybór, tylko jakość potraw beznadziejna, wszystko rozgotowane i bez smaku. Organizacja wycieczki przebiegła bez zarzutu, ale warto sprawdzić godzinę wylotu, bo nasza, bardzo wczesna w obie strony trochę popsuła pierwszy dzień pobytu i utrudniła wyjazd. Nie polecam też wycieczki fakultatywnej "rejs 3 wyspy" - koszmarnie głośne disco non stop na statku jest trudne do wytrzymania, a postój na obiad wręcz nieprzyjemny, turyści przegnaniani, aby tylko szybko zjedli obiad, zostawili jak najwięcej pieniędzy za napoje i sobie wreszcie poszli.
    Zaletybardzo miłe animatorki, zajęcia dla dzieci, organizacja transferów
    Wadywygórowana cena, bardzo wczesny wylot
  • ~Anna / 2023-09-11 23:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Wycieczka objazdowa do Azerbejdżanu "W blasku mistycznego ognia" sierpień 2023
    Niestety nakarmiono nas na ostatnim postoju ("poczęstunek") jedzeniem, które spowodowało u nas potworną chorobliwą biegunkę.
    Jak wiadomo połowa sukcesu na wycieczce objazdowej to dobry przewodnik. My niestety nie mieliśmy szczęścia.
    Polski przewodnik Marcin O.to totalna pomyłka, zachowywał się tak, jakby za karę został tam wysłany. Na każde, nawet najbardziej niewinne pytanie, odpowiadał, a właściwie nie odpowiadał,ze zniecierpliwieniem i arogancją Podam jeden przykład (z wielu). Kilka osób nie usłyszało nazwy mijanego małego kościółka. Pan przewodnik zapytany, odpowiedział, że już mówił. Zapytany drugi raz (znów mijaliśmy ten kościół) o nazwę odpowiedział "wiedza jest przywilejem, a nie obowiązkiem" i poszedł dalej. Zaznaczam, że byliśmy pilnymi słuchaczami, ale zdarzało się nie zdążyć dojść w zasięg radiowy.
    Wycieczka sama w sobie byłaby piękna, gdyby nie te mankamenty.
  • ~blue / 2020-04-07 15:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Odpowiadam na opinię którą wystawił pan poniżej. Właśnie jestem po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta i zapewniam że jeżeli biuro ogłosi upadłość to żądne pieniądze do nas nie wrócą - ani te z vouchera , ani te przeniesione na inny wyjazd ani te które Rainbow obiecuje zwrócić. Do firmy wkracza syndyk a on w pierwszej kolejności spłaca ZUS , urzad Skarbowy , banki a na końcu szare myszki czyli klientów.

    A co do biura Rainbow to owszem odezwali się żeby odwołać mój wyjazd a potem zapadła cisza.
    Owszem biuro posiada bogatą ofertę , duże doświadczenie , miłych pracowników ale to wszystko na nic w przypadku sytuacji kryzysowych.
    Bardzo chciałabym żeby przetrwali ale uważam że ich obecne podejście do klientów zwłaszcza tych którzy chcą dostać pieniądze z powrotem jest poniżej krytyki
    Zaletybogata oferta
    Wadyw przypadku problemów biuro nie liczy się z klientem
  • ~GT / 2020-10-03 18:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Chciałbym podziękować BARDZO Pani Zuzannie (niestety nie pamiętam nazwiska) za pomoc na lotnisku w Salonikach 19.09.2020 , w powrocie do kraju. SKARB.
    Zalety10
  • ~Jacek / 2023-11-02 22:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Uczestniczyłem w wycieczce "Rzymskie wakacje" w dniach 06.-12.10.2023 wraz ze znajomymi, łącznie 9 osób. Umowę podpisałem 10 stycznia! Na 2 miesiące przed wylotem poprosiłem o nazwy dwóch hoteli , w których mieliśmy być zakwaterowani. Odpowiedź: "niestety nie podajemy nazwy i adresu hotelu przed wylotem, gdyż zakwaterowanie może ulec zmianie." (???). Na 4 dni przed odlotem poprosiłem, aby chociaż podano mi ulice, bądź dzielnicę, abyśmy mogli zorientować się w jakiej okolicy będziemy. Odpowiedź biura była identyczna. (???). Lot był opóźniony 8 godzin, które spędziliśmy uwięzieni w strefie odlotów po odprawie. Inni pasażerowie zostali powiadomieni przez Wizz Air w przeddzień, że lot będzie opóźniony o 6 godzin. Widziałem takie smsy w ich telefonach. Takiej informacji nie otrzymaliśmy z RAINBOW. W związku z opóźnieniem lotu jeden dzień pobytu w Rzymie praktycznie nam przepadł. Nie będę narzekał na hotele, poziom przewodników, inne czynniki nie do końca zależne od biura podróży, ale trzy punkty programu wycieczki nie zostały zrealizowane ewidentnie z powodu zaniedbań biura: 1. ZWIEDZANIE KOLOSEUM, KTÓRE JEST SYMBOLEM POTĘGI ANTYCZNEGO RZYMU (ZWIEDZANIE TAKŻE WEWNĄTRZ) 2. WIECZÓR WŁOSKI Z RZYMSKIM MENU 3. WIECZÓR WŁOSKI W STYLOWEJ RZYMSKIEJ RESTAURACJI Z FRAGMENTEM PRZEDSTAWIENIA OPERETKOWEGO Taka była oferta biura RAINBOW, za które zdecydowaliśmy się zapłacić określone pieniądze. Jacek
    ZaletyNie mamy żadnych zastrzeżeń do pracy pilota, który był zawsze pomocny i pomagał nam ponadprzeciętnie.
  • ~Maria / 2023-08-02 17:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wieczorek marokanski z "dekameronu"w Agadirze wieziono Nas 40 minut poza miasto.Zestresowana zadzwoniłam pod nr 212 617 600 302 Dziemianczyk A.gdzie nas taksowka wywozi.minelismy kilka osad za Agadirem.Telefonu nikt nie odebrał.Wyslalam sms odpowiedzi również nie było.Nie życzę nikomu stressu jaki przeżyliśmy.Kierowca mówił półgębkiem, że jeszcze 15 minut a potem jeszcze 10 minut.pi co te numery telefonów jeśli rezydentka ma to w 4ch literach.Bylismy 25 lipca 2023rw zapadłej dalekiej dziurze.
  • ~Marzena / 2021-07-26 22:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Naprawdę należy dwa razy zastanowić wycieczkach objazdowych na temat bazy hotelowej gorsza już być nie może biuro pracuje klientów jak stado świń hotele jakie zobaczyłam to jakaś masakra i porażka.
    ZaletyCiekawy dobrze wykonany program zwiedzania.
    WadyBaza noclegowa w przypadku wycieczek objazdowych lub łączących obiazd z wypoczynkiem.
  • ~Roksana-de-Rocks / 2020-06-04 02:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wycieczce objazdowej bardzo dużo zależy od pilota, a pilotów ma Rainbow niezłych, chyba tylko raz czy dwa na kilkanaście wyjazdów trafiłam na nienajlepszego pilota, co też nie oznacza, że był beznadziejny, po prostu słabszy niż inni, trochę leniwiec, trochę nie lubił turystów i nie chciał dla nich różnych rzeczy zrobić. Natomiast rezydenci są beznadziejni, czyli tacy jak w większości biur i hoteli, obiboki bez kultury osobistej i wiedzy uważające turystów za śmieci. Wycieczki fakultatywne są nieopłacalne, bardzo drogie i co najwyżej średnio atrakcyjne, bardzo rzadko zdarza się coś świetnego, a podczas objazdówek jedyna opcja alternatywna dla fakultetu to hotel na peryferiach (zwykle), nie ma co robić, dokąd iść. Programy układane ciekawie, ale mogłyby zawierać trochę więcej punktów i być bardziej różnorodne. Hotele wg mnie do przyjęcia, chociaż ostatnio na pobycie trafił mi się denny i nie chodzi o pękniętą umywalkę, tylko o obiadokolacje, których kuchnia nie chciała wydać twierdząc, że nic nie wie o tym, że ma mnie karmić (ale po większej i niestety długotrwałej interwencji przynajmniej nie musiałam za to co zjadłam zapłacić rachunków).
    ZaletyCiekawe destynacje, niezłe programy zwiedzania, w większości dobrzy i profesjonalni piloci.
    WadyChartery z wylotami opóźniającymi się o 4-7 godzin (reguła!), nocne przeloty na krótkich trasach. Beznadziejni rezydenci w hotelach. W połowie przypadków kiepscy opiekunowie rezerwacji nie odpowiadający na próby kontaktu, pytania, sprawy. Niezbyt interesujące i drogie wycieczki fakultatywne.
  • ~Roksana-de-Rocks / 2020-11-17 03:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Przez wiele lat korzystałam z oferty objazdowej Rainbow. Doceniam bogactwo oferty, jest fajna. I nawet godzę się na miejscami kulejącą realizację wyjazdów (wielogodzinne opóźnienia lotów, zdarzające się omijanie punktów programu z powodu widzimisię pilota, a nawet karanie grupy przez pilota brakiem przystanku na posiłek w środku dnia za to, że jakaś parka zaspała rano i wyjazd z hotelu opóźnił się o ponad godzinę). Powiedzmy, że nic nie działa idealnie, sama organizuję rodzinne podróże i wiem, że czasem coś nie zagra. Ale obsługa klienta w Rainbow leży i kwiczy. Zawsze coś było z tym nie tak, najczęściej chamscy (tak!) lub niekompetentni (bardzo!) pracownicy POK. Przeszłam na załatwianie spraw wyłącznie online. I znów trafiałam na kiepskich opiekunów rezerwacji, którzy np. nie odpowiadali na moje maile z pytaniami, nie korygowali błędnie przygotowanych (przez nich) umów, nie informowali zawczasu o tym, że wycieczka prawdopodobnie nie dojdzie do skutku, a jedno co im wychodziło świetnie to przypominanie, że właśnie nadchodzi termin uiszczenia ostatecznej sumy za wyjazd. Oczywiście nie zawsze, ale w 50% przypadków było źle. Jednak to, co dzieje się w czasach COVID-19 każe mi ostatecznie zrezygnować z wyjazdów z Rainbow. Nie odpowiadają tygodniami na maile, nie podnoszą telefonu, nie mogę się dowiedzieć, co z moimi pieniędzmi, czy mogę dostać voucher albo wejść w procedurę zwrotu (wiem, że będę czekać pół roku, ale trudno, bylebym się doczekała). Tymczasem ciągle od kogoś słyszę, że minęło 190 dni i pieniędzy nie dostał. Podejrzewam, że moje środki przepadły - a to wkurza, może nie z powodu wielkiej sumy (bo nie była to suma wielka), tylko dlatego, że zaufałam Rainbow i gdy odwołali jeden wyjazd, zarezerwowałam inny, a gdy ten inny też odwołali, zastanawiałam się nad kolejnym, ale tu już kontakt się urwał, nie można się niczego dowiedzieć, telefonu w BOK nikt nie odbiera, a gdy raz się zawzięłam i czekałam przyklejona do słuchawki 20 min, wreszcie odebrała jakaś osoba - niestety, chyba nietrzeźwa, bo bełkotała nie do zrozumienia i w dodatku była chamska. Wszystko się nagrało, można sprawdzić, że nie zmyślam. A ostatnio, m.in. dziś (połowa listopada 2020) w ogóle nie działa strona biura, tzn. niby jest katalog online, ale w żadną ofertę nie można wejść, ani rezerwacji założyć. Pisałam do BOK, pani odpisała, że zgłosiła to i powinno już być okej, ale okej nie jest i pewnie nie będzie. Szepty coraz głośniejsze słyszę, że Rainbow padło (czy właśnie pada) i chce to ukryć przed światem tak długo jak się da, żeby wyssać z klientów wszystko co tam mają powpłacane na wyjazdy, których nie będzie - a kasa idzie dla Sz.P. Prezesa i jego najładniejszej sekretarki. Potem sobie ogłoszą upadłość i tyle ich widzieli. Nie żałuję wyjazdów z nimi, ale więcej nie będę ryzykować. Dodam jeszcze, że Itaka działa w miarę normalnie, oczywiście z ograniczeniami, ale można się dodzwonić, zapytać, coś zaplanować. Opole to Opole. A ŁÓdź... to Łódź, wiadomo.
    ZaletyCiekawa i bogata oferta, w większości dobrzy czy nawet świetni piloci wycieczek.
    WadyKulejąca (a w tej chwili - listopad 2020) po prostu skandaliczna obsługa klienta. Fatalni, chamscy, leniwi rezydenci. Złodziejska niechęć do oddania ludziom pieniędzy wpłaconych na wyjazdy, które się nie odbędą.
  • ~Turystyka z daleka / 2021-10-11 16:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Transfer do hotelu Asia Beach Resort ma trwać około 2,5 godziny- w/g oferty Rainbow.Trwa 4 godziny.Rezydentka w Alanya P.Kamila niedostępna.Rezydenci zamieniają dyżury nie informując klientów o tym fakcie.Pokoje dla turystów Rainbow ponoć przydziela hotel, ale rzeczywistość jest inna.Pokoje od 1022 do 1016 położone bezpośredni nad halą z agregatami i klimatyzacją dentralną, powoduje to nieustanny hałas w dzień i w nocy.Rezydenci nie informują o animacjach w hotelu,a o godzinach zmiany posiłków dowiedzieli się od nas.Na lotnisku w Gdańsku mieliśmy odebrać jakieś dokumenty, ale pani tam pracująca nic o tym nie wiedziała. Transfer z hotelu i do hotelu odbywa się bez obecności rezydenta, tylko z samym tureckim kierowcą.Jednym słowem, zapłaćcie za wyjazd, a potem to już musici e sobie radzić sami. Niech kierownictwo Rainbow popatrzy uważnie na pracę swoich rezydentów, a potem weżmie przykład z wzorowej pracy rezydentów rosyjskich lub nien=mieckich, którzy codziennie towarzyszyli swoim klientomw w hotelu od 8-18 .
    ZaletyHotel czysty, dobrze wyposażony, super jedzenie, ładna i bezpieczna okolica.
    WadyBrak wystarcząjącej opieki rezydentów Rainbow, najgorsze pokoje w hotelu przeznaczone są dla Polaków, mała plaża hotelowai brak leżaków dla wszystkich chętnych.Skanmdaliczne lekceważenie klienta [rzez rezydentów w Turcji- czyli. p. Kamilę i p. Wojtka.
  • ~Will / 2021-09-26 16:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Turcja Egejska- sułtańskie rarytasy 29.08-05.09.2021. Ogólnie oceniam wycieczkę dobrze z uwagi na ciekawy i bogaty program. Mam natomiast uwagi do czystości hoteli i wyżywienia. Hotel w Milas ( pierwsza i ostatnia noc) totalna porażka, brud, zatkane odpływy, nieświeża pościel, zimny makaron na kolację, brak nawet wody do picia. Drugi mega słaby hotel w Stambule. Reszta zgodnie z opisem. Jedzenie bardzo monotonne. Podczas kolacji serwowanych do stolika często zimne. Nie polecam dodatkowo płatnych lunchy na trasie po 7 euro od osoby (plus napoje). Ceny ewidentnie naciągane. Trzeba jednak wyposażyć się w jakieś jedzenie wcześniej bo postoje są celowo w takich miejscach że dookoła nic się nie kupi. A ponieważ śniadania bardzo wczesne (5.00/6.00) to czekanie do 20.00 na obiadokolację może być trudne. Irytujący był tez przymusowy pokaz skór, biżuterii oraz słodyczy. Jasne, nic kupować nie musieliśmy ale to był stracony czas, który można było przeznaczyć np. na Stambuł gdzie czasu było ewidentnie za mało.Polecam lokalne sklepy w wolnym czasie (choć jest go niewiele). W tych „polecanych” ceny kilka razy wyższe. Wycieczka nie jest dla tych, którzy lubią odpocząć- dzienne trasy to 500-700 kilometrów. Ale to akurat wiedzieliśmy i pisaliśmy się świadomie. Obok hotelu w okolicy Pammukale jest lokalny bazar- można zrobić fajne zakupy- polecam, tym bardziej że jest to jedyny bazar na trasie. Potem tylko sklepiki z tandetą w miejscowościach turystycznych. Z atrakcji fakultatywnych odradzam Noc Turecką. Po dwóch lokalnych winach i butelce lokalnego trunku na jeden stół gonią na siłę na parkiet, żeby już nic przypadkiem nie donosić. I super… tyle że grają polskie disco polo. Szok, na nocy tureckiej…zmarnowany czas i pieniądze. Knajpę na trasie do Stambułu omijajcie szerokim łukiem bo brud aż po oczach bije. A po za tym, piękna Kapadocja, super rejs po Bosforze ( wprawdzie statkiem w najtańszej wersji), magiczne Pammukale, i Efez, Troja. Przepyszny sok ze świeżo wyciskanych granatów, świeże figi, lody z mleka koziego i kebab- ale ten kupiony np. wieczorem w Stambule a nie na lunchu. W Channakale warto przejść się promenadą i zajrzeć na stoiska z ręcznie robioną biżuterią, można kupić za grosze śliczne prezenty. Warto skorzystać z pakietu wody w autokarze- płatne 6 euro od osoby za cały pobyt. Woda bez ograniczenia, choć gazowana skończyła się dość szybko. Trafił nam się super kierowca i słaba pani przewodnik (Paulina). Wszędzie szybko, miałam wrażenie że momentami trzeba Ją gonić żeby coś usłyszeć i się nie zgubić. Nie było nam również miło jak nas zaganiali na lunch do jednej części, gdzie na stołach nie było obrusów często a państwo piloci i kierowca siedzieli przy zasłanych stołach w drugiej części knajpy. Nikt się z nami nie rozliczył również z obowiązkowego pakietu na wejścia (blisko 170 euro od osoby). Bilety i wejściówki tyle nie kosztowały a na napiwki ani restauracje ani hotele raczej nie zasłużyły. W restauracjach przepłacaliśmy a w hotelach to już zupełnie napiwki się nie należały. Warto zobaczyć Turcję, ale warto przy okazji nie dać się nabić w butelkę RT. Opinia dodana na Rainbow nie została opublikowana. To pokazuje że Rainbow nie stawia na poprawę słabych punktów jak np. hotel w Milas który pojawia się w komentarzach a raczej chce je ukryć i dlatego więcej z tum biurem na wakacje nie pojedziemy.
    ZaletyCiekawy program wycieczki.
    WadyWyżywienie, nie do końca czyste hotele i przymusowe pokazy.
  • ~Adam / 2024-01-02 20:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem. Odradzam biuro Rainbow wszystkim znajomym. Oferta do Wenezueli (Margarita) na stronie wygląda super jednak w rzeczywistości nie do końca tak jest. Po przyjeździe na miejsce okazuje się że mamy inny termin rezerwacji. Przygotowany w naprędce pokój poniżej krytyki. Nie do końca pełne informacje na temat sytuacji w regionie (bezpieczeństwo). Rezydent na miejscu nie dostępny wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny. Za tak wysoką cenę lepiej jechać do innego kraju regionu i z innym biurem.
    Biuro nie odpowiada na reklamację. Totalna "olewka" klienta.
    Zaletytrochę plaża, dużo zieleni na terenie hotelu
    Wadynierzetelne informacje, niski standard pokoi, w rejonie hotelu nie ma dosłownie nic oprócz dziesiątków opuszczonych ośrodków, niebezpiecznie po zmroku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1018
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 892
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 178
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 154
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807