Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 738 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZIK / 2023-09-04 16:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Absolutnie nie polecam PZU. Kilka szkód które zgłosiłem w ramach ubezpieczenia zostało odmówionych ! Osoby prowadzące Twoje sprawy traktują całą sytuację tylko i wyłącznie przedmiotowo !!! BrAK KONTAKTU. Nie polecam z całą świadomością !
    Wadyjw
  • ~Brock / 2019-01-25 00:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam!!! Po wielu latach ubezpieczenia aut w PZU, zawiodłam się na nich, jeśli chodzi o wyrejestrowanie auta z powodu kasacji auta przez ponad pół roku nie można się doprosić o wycofanie auta z rejestru ubezpieczeń i zwrot pieniędzy, a zamiast listu z informacją że auto już nie widnieje w ubezpieczalni to przesyłają list z informacja o konieczności wpłaty kolejnej raty za samochod który nie istnieje, o tym to odrazu nas informuja ale jak trzeba coś innego załatwić to się nie można doprosić po wielu wizytach w placówkach PZU i telefonach.
  • ~jan / 2019-03-25 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    niezetelnosc. kilka razy sie zawiodłem ,brak pomocy nie bede opisywał moich przypadkow bo szkoda czasu .odradzam są inne firmy.
  • ~Klient / 2018-05-31 15:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Gostyń - wlkp. Byłem zgłosić świadczenie - polisę związaną z wypłatą świadczenia po śmierci teścia. Pani mnie obsługująca bardzo długo wypełniała dokumenty w przeciwieństwie do koleżanek siedzących obok. Na jej prośbę dostarczyłem jeden brakujący dokument tego samego dnia i byłem zapewniony, że wszystko jest "OK". Pieniądze nie wpływały na konto. Po tygodniu udałem się jeszcze raz i byłem poinformowany, że jest tyle wniosków iż Centrala nie może zdążyć z wypłacaniem pieniędzy. Inni członkowie rodziny otrzymali pieniądze w ciągu 1-3 dni. Zapewniony, że pieniądze wpłyną na konto w środę otrzymałem kolejny dokument, ale już pocztą do wypełnienia.
    Biurokracja i niedoinformowanie pracownika PZU. Brak słów
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Lajna Karo / 2023-03-02 13:52
    Ocena: 1.50 / 5
    krótko mówiąc draństwo. Byłam z nimi kilka lat i straciłam własnie zaufanie.
  • ~Leszek 130 / 2023-06-14 06:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam szkoda pieniędzy na polisę i tak znajdą haczyk aby nie wypłacić odszkodowania.
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Vic TS / 2019-12-22 11:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Są po prostu debile. Nic więcej do powiedzenia. Okropna usługa. Dopuszczane przekręty ubezpieczeniowe. Dostali od kogoś umowę z moimi danymi oraz obliczyli mi ponownie składkę na mój samochód jaki niby mając go we własności od kogoś kupiłem. Teraz windykują mnie nawet nie zapoznając z dokumentami oraz nie wyjaśniając nic.
  • ~Agnieszka / 2024-10-07 15:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, który ze swojej strony wywiązuję się z warunków umowy. Przy poważnym zdarzeniu losowym (zalanie mieszkania) podważają takie koszty jak osuszanie, kwitując to stwierdzeniem, to samo wyschnie..., Bagatelizują dostarczone informacje i dokumentację. Mam wrażenie, że wewnątrz struktury panuje chaos, dokumentacja sprawy nie jest przechowywana w jednym miejscu, stąd osoby wydające decyzje nie mają rzetelnego wglądu, bazując na zapiskach rzeczoznawcy, który nie dysponuje odpowiednim sprzętem i przychodzi z nastawieniem, ze klient chce wyłudzić pieniądze. Brak sensownego kontaktu, na infolinii i czacie pracownicy powtarzają wyuczone regułki nic nie wnoszące do sprawy. NIE POLCEAM !!! Bez sądu się nie obejdzie.
    Zaletynie
    Wadyj.w
  • ~Andrzej M. / 2017-11-14 21:03
    Ocena: 1.33 / 5
    po kilkunastu latach ubezpieczenia na życie, odmówiono mi dalszego ubezpieczenia-ukończone 70lat.
    bardzoźle oceniam tę firmę.
    Zaletybiorą pieniądze
  • ~avedol / 2019-01-23 18:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 15 latach płacenia AC i bezszkodowej jazdy zgłosiłem szkodę na polisie PZU z bogatym pakietem ochrony. Efekt był taki ze w samochodzie 2 letnim ,po przeglądach w ASO z przebiegiem 30tys km stwierdzili że osłony przegubów to materiał eksploatacyjny wymaga wymian ,uległ zużyciu i uszkodzenie [rozerwanie]nie jest mechaniczne i nie wypłacili odszkodowania. KURIOZUM!!! Rzeczoznawcy innych firm dusili się ze śmiechu.
  • ~bas / 2012-04-12 17:08
    Ocena: 1.33 / 5
    W 21 wieku nie mam mozliwosci załatwić np; zwrotu nadpłaty za ubezpieczenie komunikacyjne na drodze infolinii lub przesyłania skanów wpłat mailowo. Infolinia jak mantre powtarza, że trzeba iść do biura a na maile /3/ w ogóle nie odpowiadają. Mają może output, ale input nieobecny. Fasada udaje nowoczesność, ale wystarczy wejść na strone PZU i to jak podróż wehikułem czasu 20-cia lat wstecz. Czy istnieje mail do reklamacji? Tego nie przewidują ....jak stołówka w "Misiu"
    Zaletyna razie szukam
    Wadybrak komunikacji po wykupie ubezpieczenia, ubezpieczony nie jest już targetem ubezpieczyciela
    3 lata, kazdy rok powyżej 5 tys
  • ~Błażej S / 2019-03-04 20:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam gdyby ktoś potrzebował pomocy w uzyskaniu odszkodowania po wypadku chętnie pomoge.Wspòłpracuje z firmą EuCO zajmująca się pomocą poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych,błędach lekarskich,wypadkach w pracy,potknięciach i poslizgnięcięciach ,wypadkach śmiertelnych oraz uzyskujemy dla rodzin środki z OFE po zmarłych krewnych. Zajmujemy się także uzyskiwaniem rent i opieki nad osobami poszkodowanymi można również uzyskać od nas AUTO zastępcze. Mogą się zglaszac do nas osoby także po WYPŁACENIU odszkodowania gdyż ubezpieczyciele przeważnie zaniżają KWOTY wypłacanych odszkodowań.Całosc odszkodowania dla klienta oraz prowizja dla naszej firmy pochodzi z konta firmy ubezpieczeniowej SPRAWCY wypadku.O odszkodowanie można się starać DO 3 lat od wypadku a w niektórych przypadkach nawet DO 20 lat od wypadku. Osoby zainteresowane proszę O Kontakt na Messenger 515-525-045 lub e-mail blazej.sikora@euco.pl
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Danuta / 2020-12-30 15:16
    Ocena: 1.33 / 5
    po kilkudziesięciu latach ubezpieczenia pracowniczego grupowego - po przejściu na emeryturę chciałam kontynuować ubezpieczenie indywidualne. Składka 4 razy wyższa, świadczenia dużo niższe i zażądano wielu dokumentów dotyczących stanu zdrowia. Przez miesiąc nie rozpoznano wniosku - przepadła mi możliwość kontynuacji ubezpieczenia.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Dany / 2016-05-21 12:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam każdemu PZU Likwidowałem u nich szkodę kolizja nie z mojej winy przez LBS koszt naprawy samych nowych czesci 4000zł a oni proponują tylko 1100zł ,żadne odwołania nie pomogły tak traktują swojego klienta jak chca mimio ze sprawca był z innej firmy ubezpieczeniowej.A ostatnio mimo moich pełnych znizek przesyłają oferte z kosmiczna kwota wzrost o jakies 300% min.Odszedłem od nich i wiecej nie chce mieć nic wspólnego.
    WadyBardzo zaniżone koszty naprawy
  • ~dykke / 2023-10-16 07:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Zmieniłem na inne ubezpieczanie. Nie chciano odstąpić od umowy. Odpowiedzi otrzymywałem po 2 tygodniach a w tym czasie naliczano odsetki. Nigdy więcej PZU.
  • ~Grażyna / 2023-05-18 14:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszusci i klamcy oszukuja na wyplatach.Ja po wypadku rowerowym nie dostalam odszkodowania pomimo ze bylam na zwolnieniu i odbyla sie sprawa karna nie zginelam wiec nic mi sie nie nalezy.Teraz za operacje nie wyplacili tyle ile bylo w polisie zagwarantowane.Dwa sprzcznie pisma co do kwoty ubezpieczenia.Pakiet pseldo medyczny to wielka sciema i wyciaganie pieniedzy na NFZ mam szybciej wizyte niz z pseldo pakietu .

    WadySame wady
  • ~gudii / 2020-10-06 11:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Postanowiłem poznać ofertę największego ubezpieczyciela. Chciałem skorzystać z ubezpieczenia domu i NNW w życiu prywatnym. Wszystko za pośrednictwem kontaktu telefonicznego na infolinii PZU. Po wysłuchaniu oferty chciałem wszystko przemyśleć i umówiłem się na kontakt telefoniczny z konsultantem. Konsultant nie oddzwonił więc postanowiłem sam zadzwonić. Zapytałem o konsultanta z którym chciałem rozmawiać i uzyskałem odpowiedź, że jest na urlopie na żądanie. Zachęcony postanowiłem kontynuować rozmowę z konsultantem, który odebrał połączenie. Oczywiście poinformował mnie, że słabą ofertę otrzymałem i że on da mi lepszą. Otrzymałem nie co droższą ofertę niż u konkurencji w związku z ubezpieczeniem domu. Natomiast odnośnie ubezpieczenia NNW zupełnie nie tą ofertę jaką chciałem jak się po czasie okazało. Nie podpisałem żadnej umowy tylko umowa została zawarta przez telefon. Nauczony doświadczeniem i poszanowaniem klienta przez inne firmy ubezpieczeniowe postanowiłem, że nie chcę takiego ubezpieczenia z którego jestem niezadowolony i nie opłaciłem składki. U innych ubezpieczycieli jeśli się rozmyślisz po podpisaniu umowy i nie opłacisz pierwszej składki to umowa wygasa- tak jest np. w Compensie czy Nationale Nederlanden. Nikt od Ciebie nic nie chce bo rozumie, że nic na siłę i szanuje klienta, ponieważ zależy tym firmom nie głównie na zysku, ale na tym, aby klient wiedział co kupuje i był zadowolony. PZU zachowuje się jak by było firmą mało znaną, firmą Krzak i aby tylko zarobić i pozyskać jak najwięcej pieniędzy, a Klient się dla nich nie liczy. Bazują na nieuczciwości i niewiedzy klientów. Zadzwonili do mnie z działu windykacji PZU to powiedziałem, że takie postępowanie jest nieuczciwe i od razu wpisali mnie do rejestru dłużników oraz przekazali sprawę do Firmy windykacyjnej Kaczmarski z prośbą o pomoc w uzyskaniu zapłaty za ubezpieczenie. Wiem, że można odstąpić w ciągu 14 dni od umowy zawieranej na odległość, ale nie miałem głowy do tego ponieważ choruję i wyszły dodatkowo inne sprawy. Nie spodziewałem się tak nieuczciwego podejścia z ich strony, gdyż jest to znana firma i duża oraz miałem przykłady z innych firm ubezpieczeniowych. Napisałem reklamację do PZU to jej dobrze nie przeczytali. W reklamacji napisałem, żeby anulowali umowy oraz co o tym myślę i przebieg sytuacji. To odpisali, że nie znajdują podstaw do uznania reklamacji za zasadną i że mogę w każdej chwili rozwiązać umowę, lecz nic nie napisali że rozwiązują tak jak prosiłem w reklamacji. Oczywiście mam zapłacić za czas ubezpieczenia do kiedy będą trwały umowy. Wiadomo, że przy tego typu transakcji przez telefon, człowiek nie jest w stanie wszystkiego zapamiętać i wierzy w to co mówi konsultant. Uczciwa firma w taki sposób by nie postąpiła tylko okazałaby szacunek dla klienta i jego dobro oraz jego zadowolenie. Uważajcie na praktyki jakie stosuje PZU bo później może być niemiła niespodzianka. Jest to ewidentne sprzedawanie produktu na siłę, wykorzystując niewiedzę drugiej strony i brak poszanowania.
    WadyCałokształt
  • ~Jarek / 2024-01-19 15:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Tak jak traktuje PZU swoich klientów jest dla mnie niewiarygodne. Może dla tego że długo mieszkałem za granicą. Kłamią w oczy nikt nie jest odpowiedzialny za nic. Płacę i sam zostaje z problemem. Klient jest malutki jak za komuny.
    Kultura-brak.
    Pomoc- brak
    MASAKRA
    ZaletyBrak
    WadyArogancja
  • ~Jola / 2017-11-30 15:34
    Ocena: 1.33 / 5
    W pracy mamy ubezpieczenie grupowe PZU ŻYCIE. Płacę składkę od 12 lat 55zł. Niedawno miałam operację. Leżałam w szpitalu na oddziale chirurgii 6dni, do operacji byłam usypiana. PZU odmówiło mi wypłaty świadczenia za tą operację bo nie znajduje się ona w ich wykazie operacji za które wyplacaja pieniądze. No absurd jakiś. Ja zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów A państwu radzę nie płacić składek darmozjadom bo oni nie wyplacaja swiadczen.
    ZaletyUmieją tylko brać pieniądze
    WadyNie wyplacaja ludziom za operacje pieniedzy
  • ~Jola / 2020-06-25 07:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam już wiekowe auto. Wzięłam pakiet z lawetą na wszelki wypadek. Pech chciał, że auto odmówiło posluszenstwa. Zadzwoniłam na infolinie. Dowiedzialam się, że nie przysługuje mi laweta w razie awarii, jedynie w razie kolizji ,porażka Zaproponowali mi odpłatnie. Proponują pakiet ubezpieczenia,w którym nie uwzględniają zaproponowanych uslug.
    Oszusci nie polecam, nie zasługują na żadna gwiazdke
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960