Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

AXA opinie

Ocena na podstawie 122 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~MAREK / 2019-09-15 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada , unikajcie firmy AXA , straciłem 12000 zł /słownie -dwanaście tysięcy złotych /
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Damian / 2019-09-12 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 30 sierpnia 2019 roku zostałem poszkodowany w wypadku samochodowym z winy klienta axa samochód do kasacji przysłali zeczoznawce stwierdził szkodę całkowitą i do dnia dzisiejszego cisza kierowca się nie przyznał do winy to jest ich wytłumaczenie jest zapis z monitoringu jak facet na zakazie w lewo skręca i prosto wemnie czepnoł facetowi odebrano prawko i finał będzie w sądzie a ubezpieczenia axa twierdzi że to moja wina są śmiesznie ja jechałem prawidłowo i zgodnie z przepisami i nie moja wina że gościu nie zwraca uwagi na znaki drogowe porażka
  • ~Piotr / 2019-09-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    BARDZO PROSZĘ UNIKAJCIE JAK OGNIA FIRMĘ "AXA". Robi wszystko żeby nie wypłacić szkody . Potforny bałagan w dokumentach. Po kilka razy żądają tych samych dokumentów. Żeby odzyskać środki do usunięcia szkody komunikacyjnej najlepiej iść do sądu lub sprzedać szkodę. Brak komunikacji .
    ZaletyBRAK
    WadyUNIKANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SWOICH KLIENTÓW
  • ~Qba / 2019-08-26 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwrot składki ubezpieczeniowej trwa misiącami, AXA dubluje procedury tylko w celu odroczenia zwrotu pieniędzy. Koszmar. Odradzam.
    ZaletyBrak (oprócz ceny, ale to tylko pozór)
    WadyWszystkie możliwe cechy ubezpieczyciela
  • ~Stach / 2019-08-24 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów.Wiekszych osz...ów i zł...ei nie ma w tej branży.Szkoda z OC sprawca przyznał się,napisał oświadczenie,szkoda mała-parkingowa.Likwidują już 80 dni,a teraz powołali jakiegoś detektywa który dwa razy w tygodniu by się spotykał i zadawał nowe pytania.
    ZaletyMistrzowie w oszukiwaniu klientów.
    WadyBrak miejsca i czasu żeby wszystkie opisać.
  • ~er / 2019-07-29 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH. uchylają się od odpowiedzialności w przypadku szkody. brak kontaktu, ignorowanie pism, rażące zaniżane wyceny szkody to norma w tej firmie.
    Zaletybrak zalet (nie dajcie zwieźć się ceną)
    Wadyuchylanie od odpowiedzialności. lekceważenie klientów, brak kontaktu, ignorowanie pism.
  • ~AutoLand / 2019-07-29 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Axa to tragedia - załatwić coś przez telefon to minimum 30minut do 1godziny, obsługa niekompetentna, trudne sprawy ich przerastają i się chamsko rozłączają, handluję samochodami i mam do czynienia z różnymi ubezpieczycielami, z innymi nie mam prawie żadnych problemow, a AXA to niekończąca się historia wyjaśniania niesłusznych wezwań do zapłaty, KRUK, KACZMARSKI itp. reklamacje kończą sie tylko wyjaśnieniem, że przepraszamy za błąd ludzki. NIGDY WIECEJ !!!
  • ~Mivhal / 2019-07-29 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Z oc sprawcy nie chcą wypłacić odszkodowania mimo że policja ustaliła winę.
    ZaletyBrak
    WadyOkradna cie przy najblizszej okazji a potem odwraca plecami
  • ~ursus / 2019-07-24 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna!
    Likwidacja szkody zgłoszonej z AC trwa już trzy tygodnie i końca nie widać. Nikt w Axa nie odpowiada na maile, Rzeczoznawca jest z firmy zewnętrznej, i też mówi, że nie ma wpływu na wysyłanie dokumentów do dealera czy leasingu. W salonie powiedzieli mi, że to nie pierwsza szkoda likwidowana w AXA i za każdym razem wygląda to tak samo. Mówił, że z OC jest jeszcze gorzej.
    Zaletybrak zalet
  • ~www / 2019-07-20 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przeczytaniu opini klientow potwierdzilo to moja jak najgorsza opinie o Waszej Firmie Przy zamawianiu uslugi u Was konsultanci wciskaja jak najwiecej KITU azeby tylko zlapac klienta Pozniej juz staje sie tylko ofiara placaca wybrane ubezpieczenie Jezeli dojdzie do szkody to trzeba sie uzbroic w cierpliwosc bo -dodzwonic sie to cud,dogadac sie z jakims cwaniakiem to nastepny cud a uzyskac odszkodowanie to naprawde CUD Wszystko pozostawiaja do zalatwienia klientow ,calkowity brak zainteresowania sprawa i odwlekanie Ja miesiac czasu czekam na przelanie pieniedzy za szkode !!!! NAPEWNO NIE POLECE NIKOMU
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Maksymilian / 2019-07-10 03:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnoszę wrażenie że pracują tam tylko idioci. Wpisali mi szkodę pojazdu którego nie byłem właścicielem . Próbuję ubezpieczyć samochód a dowiaduję się że wpisaną mam szkodę ! Zgłoszona sprawa do tych cymbałów 1.07.2019 ( rozmowę nagrałem ) twierdzą że juz zaraportowane a w UFG na dzień 8.07.2019 szkoda dalej jest na moim koncie . poszedłem do adwokata i sprawa będzie miała finał w sądzie , ale bedzie ich to już sporo kosztowało.
    Sprawa również została zgłoszona do KNF oraz RPO.
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~mirko3218 / 2019-07-01 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia na którą można dzwonić
    to jakaś fikcja. Nie mogę zrozumieć jak można pozyskiwać klientów nie mając sprawnej łączności z klientami.
    WadyPodstawowy brak kontaktu po wielogodzinnych próbach dzwonienia.
  • ~Dorota / 2019-06-27 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Składka nieproporcjonalnie wysoka w stosunku do pakietu. Kompetencje i życzliwość biura obsługi klienta pozostawię bez komentarza... DRAMAT.
  • ~Marek / 2019-06-09 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem ubezpieczony w innej firmie. Niestety zgłoszenie szkody trwa już kilka dni. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Przez telefon automat udziela błędnych informacji, lub takich, których zrealizowanie graniczy z cudem. Z agentem połączyć się nie da. Szybciej trafię w totka. Wszystko musisz załatwiać przez internet. Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia informują, że "Agent skontaktuje się w ciągu dwóch dni roboczych". Zrozumiałem, że wykona telefon, a nie prześle mailem link kierujący jak postępować dalej. W oczekiwaniu na kontakt Agenta straciłem dwa dni robocze (czwartek i piątek) zero kontaktu po godzinie 16, a przesłany link jest ważny 72 godziny. Co czyni, że po zajrzeniu na maila trzeciego dnia link stracił swoją aktywację. Maili do kontaktu nie znajdziesz. Jedyny dostępny kontakt, to telefon podany w mailu z linkiem. I w trym momencie życzę powodzenia aby połączyć się z konsultantem. Prawdopodobnie cała zabawa od nowa.
    WadyZero kontaktu z konsultantem. Może być to spowodowane małą ilością zatrudnionych osób, albo brakiem doświadczenia konsultantów, przez co wydłużają się rozmowy telefoniczne.
  • ~JACK4660 / 2019-06-06 07:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Wpłacasz pieniądze i praktycznie zostajesz sam! Zarabia TYLKO axa a traci klient indywidualny! Nie polecam nikomu korzystania z axy!
    ZaletyNie widzę zalet!
    WadyDużo opłat dodatkowych ,,za ryzyko",,za zarządzanie" to są naprawdę duże opłaty, przy wpłatach rocznych ~14000 zł traciłem ~10-15% an ww opłaty!
  • ~Wojtek / 2019-06-05 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Andrzeju, skoro nie dotrzymala terminu odpowiedzi na reklamwcje.to wszystko czego domagales sie w reklamacji zostaje Ci uwzglednione. I czemu sie tu matwic?
    ZaletyBrak kompetencji
    WadySzczegolny brak kompetencji
  • ~Andrzej / 2019-06-03 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej ja i moja rodzina nie ubezpieczymy w TUiR AXA samochodu czy nieruchomości. Jest to złodziejska firma nie wywiązująca się , ze swoich zobowiązań nie dotrzymująca terminu odpowiedzi na reklamacje . Potrafi tylko wyciągać kasę od klienta.
    Zaletyżadnych
    Wadybałagan organizacyjny, konsultanci nie kompetentni.
  • ~Zizu / 2019-05-29 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zbyt długie czekanie na wypłatę. W PZU natychmiastowo.
  • ~Jack / 2019-05-28 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed kupowaniem w AXA tzw ubezpieczenia wkladu wlasnego przy wynajmie samochodu szczegolnie gdy rezerwuje sie bilet w Ryanerze.Gdy zdarzy sie juz szkoda zaczynają wymagac tylu dokumentów,ze w koncu czegos nie jestes w stanie im dostarczyc i mozesz ich cmoknac w d... bo to jest firma z Anglii.Juz dwa razy mnie okradli.
    Wady100
  • ~nicki / 2019-05-27 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nieźle , te k***wy i złodzieje naprawdę mają klienta w głębokim poważaniu, cała ich filozofia to płać nie pytaj.
    Zaletybrak
    Wadysame
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.62, ilość opinii: 342
Hestia
Ocena: 1.53, ilość opinii: 309
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
Generali
Ocena: 1.77, ilość opinii: 177
MTU
Ocena: 1.66, ilość opinii: 128
AXA
Ocena: 1.45, ilość opinii: 122
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 633
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 542
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91