Po przeczytaniu opini klientow potwierdzilo to moja jak najgorsza opinie o Waszej Firmie Przy zamawianiu uslugi u Was konsultanci wciskaja jak najwiecej KITU azeby tylko zlapac klienta Pozniej juz staje sie tylko ofiara placaca wybrane ubezpieczenie Jezeli dojdzie do szkody to trzeba sie uzbroic w cierpliwosc bo -dodzwonic sie to cud,dogadac sie z jakims cwaniakiem to nastepny cud a uzyskac odszkodowanie to naprawde CUD Wszystko pozostawiaja do zalatwienia klientow ,calkowity brak zainteresowania sprawa i odwlekanie Ja miesiac czasu czekam na przelanie pieniedzy za szkode !!!! NAPEWNO NIE POLECE NIKOMU
ZaletyBRAK
WadySAME
~Maksymilian / 2019-07-10 03:11
Ocena: 1.00 / 5
Odnoszę wrażenie że pracują tam tylko idioci. Wpisali mi szkodę pojazdu którego nie byłem właścicielem . Próbuję ubezpieczyć samochód a dowiaduję się że wpisaną mam szkodę ! Zgłoszona sprawa do tych cymbałów 1.07.2019 ( rozmowę nagrałem ) twierdzą że juz zaraportowane a w UFG na dzień 8.07.2019 szkoda dalej jest na moim koncie . poszedłem do adwokata i sprawa będzie miała finał w sądzie , ale bedzie ich to już sporo kosztowało.
Sprawa również została zgłoszona do KNF oraz RPO.
Zaletybrak
Wadywiele
~mirko3218 / 2019-07-01 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia na którą można dzwonić
to jakaś fikcja. Nie mogę zrozumieć jak można pozyskiwać klientów nie mając sprawnej łączności z klientami.
WadyPodstawowy brak kontaktu po wielogodzinnych próbach dzwonienia.
~Dorota / 2019-06-27 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Składka nieproporcjonalnie wysoka w stosunku do pakietu. Kompetencje i życzliwość biura obsługi klienta pozostawię bez komentarza... DRAMAT.
~Marek / 2019-06-09 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Jestem ubezpieczony w innej firmie. Niestety zgłoszenie szkody trwa już kilka dni. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Przez telefon automat udziela błędnych informacji, lub takich, których zrealizowanie graniczy z cudem. Z agentem połączyć się nie da. Szybciej trafię w totka. Wszystko musisz załatwiać przez internet. Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia informują, że "Agent skontaktuje się w ciągu dwóch dni roboczych". Zrozumiałem, że wykona telefon, a nie prześle mailem link kierujący jak postępować dalej. W oczekiwaniu na kontakt Agenta straciłem dwa dni robocze (czwartek i piątek) zero kontaktu po godzinie 16, a przesłany link jest ważny 72 godziny. Co czyni, że po zajrzeniu na maila trzeciego dnia link stracił swoją aktywację. Maili do kontaktu nie znajdziesz. Jedyny dostępny kontakt, to telefon podany w mailu z linkiem. I w trym momencie życzę powodzenia aby połączyć się z konsultantem. Prawdopodobnie cała zabawa od nowa.
WadyZero kontaktu z konsultantem. Może być to spowodowane małą ilością zatrudnionych osób, albo brakiem doświadczenia konsultantów, przez co wydłużają się rozmowy telefoniczne.
~JACK4660 / 2019-06-06 07:38
Ocena: 1.67 / 5
Wpłacasz pieniądze i praktycznie zostajesz sam! Zarabia TYLKO axa a traci klient indywidualny! Nie polecam nikomu korzystania z axy!
ZaletyNie widzę zalet!
WadyDużo opłat dodatkowych ,,za ryzyko",,za zarządzanie" to są naprawdę duże opłaty, przy wpłatach rocznych ~14000 zł traciłem ~10-15% an ww opłaty!
~Wojtek / 2019-06-05 08:38
Ocena: 1.00 / 5
Andrzeju, skoro nie dotrzymala terminu odpowiedzi na reklamwcje.to wszystko czego domagales sie w reklamacji zostaje Ci uwzglednione. I czemu sie tu matwic?
ZaletyBrak kompetencji
WadySzczegolny brak kompetencji
~Andrzej / 2019-06-03 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej ja i moja rodzina nie ubezpieczymy w TUiR AXA samochodu czy nieruchomości. Jest to złodziejska firma nie wywiązująca się , ze swoich zobowiązań nie dotrzymująca terminu odpowiedzi na reklamacje . Potrafi tylko wyciągać kasę od klienta.
Zaletyżadnych
Wadybałagan organizacyjny, konsultanci nie kompetentni.
~Zizu / 2019-05-29 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zbyt długie czekanie na wypłatę. W PZU natychmiastowo.
~Jack / 2019-05-28 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed kupowaniem w AXA tzw ubezpieczenia wkladu wlasnego przy wynajmie samochodu szczegolnie gdy rezerwuje sie bilet w Ryanerze.Gdy zdarzy sie juz szkoda zaczynają wymagac tylu dokumentów,ze w koncu czegos nie jestes w stanie im dostarczyc i mozesz ich cmoknac w d... bo to jest firma z Anglii.Juz dwa razy mnie okradli.
Wady100
~nicki / 2019-05-27 21:42
Ocena: 1.00 / 5
nieźle , te k***wy i złodzieje naprawdę mają klienta w głębokim poważaniu, cała ich filozofia to płać nie pytaj.
Zaletybrak
Wadysame
~Poszkodowany / 2019-05-23 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje.... I tyle
7 dni w szpitalu i odmowa..
ZaletyBrak
WadyNaciagactwo i niedomowienia
~Karolina / 2019-05-23 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Zero profesjonalizmu, brak jakiegokolwiek podejscia do klienta! Chcialam sie dowiedziec jaka bylaby cena ubezpieczenia za dom I samochod. Na moje pytania Pan odpowiadal w sposob arogancki, wrecz przesmiewczy twierdzac, ze nie zrobi mi wyliczenia tylko dlatego, ze ja chce. Powiedzial jasno I wyraznie ze wyliczenia moze dokonac jak bede zdecydowana na zakup. Rozlaczylam sie..
ODRADZAM!!
~Okradziony przez te scierwa / 2019-05-17 23:57
Ocena: 1.00 / 5
To chamy złodzieje,scierwa. Nie ma kary smierci sa te qrwy bandyckie!!
ZaletyZero
WadyTylko wady,zlodzieje!!
~Kris / 2019-05-12 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Banda.
Upomniałem się o zwrot z tytułu NNW i AC w związku ze sprzedażą pojazdu - najpierw jakaś sprawna inaczej napisała że OC przechodzi z pojazdem, po wyjaśnieniu że nie chodzi mi o OC tylko NNW i AC zażądali "prośby o zwrot". Napisałem wniosek a nie prośbę....Brak odpowiedzi.
Jeszcze się jednak zdziwią.
ZaletyBrak.
WadyDziałanie na pograniczu Prawa.
~maciek / 2019-05-08 16:18
Ocena: 1.33 / 5
Przez 10 lat opłacane składki w Warcie, teraz w AXA! i przy wypadku, gdzie koszty leczenia liczone są w tysiącach złotych, AXA zaoferował 70zł odszkodowania, bo ich lekarz tak orzekł. Bardziej niż przykro.
Zaletybrak
Wadycała firma to wada systemu
~W / 2019-04-19 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Ja zostałem wprowadzony w błąd przez przedstawiciela AXA i straciłem na ich produkcie 7000pln. Dla mnie ta firma straciła wiarygodność - ich produkt to nic więcej tylko nabijanie ludzi w butelkę . Zero wsparcia przynajmniej tak było w moim przypadku.
ZaletyWsparcie jest , ale kiedy chcesz zrezygnować z polisy wtedy masz gwarantowany telefon od przedstawiciela. Ogólnie TRAGEDIA
WadyZero wsparcia
~Bykujacek / 2019-04-07 19:38
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA..Witam i przestrzegam przed zawarciem ubezpieczenia - truck assistance - w axa. Mimo, że w logo mają "więcej niż serwis "to cała pomoc sprowadza się do zbycia byłego klienta(bo w końcu już wykupił polisę a teraz się naprzyksza) w potrzebie. Szumne zapewnienie o holowania do 2500€ kończą się na najbliższym serwisie(choćby był w przeciwnym kierunku) i niezależnie czy pomogą czy też nie. A do miejsca gdzie pomogą trzeba i tak holować na własny koszt. Pomoc w dotarciu do miejsca zamieszkania to bilety na MPK, PKS lub PKP.. Z reszty pomocy nie chciałbym korzystać jeżeli jest ona na podobnym poziomie.. TA POLISA TO JEDNA WIELKA PORAŻKA! ! a kasę wyrzuciłem w błoto.. za polisę + holowanie..
~dariusz / 2019-04-04 12:43
Ocena: 1.00 / 5
obsługa klienta ???? jaka obsługa ,przecież wy nie odbieracie telefonów od ubezpieczeń korporacyjnych.
Najgorsza firma ,totalne zero.
Robią sobie jaja z klientów.
~Sajmon / 2019-03-21 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu- tragedia, sprzedać ubezpieczenie a później totalna olewka, tylko PZU