WadyZero kontaktu z konsultantem. Może być to spowodowane małą ilością zatrudnionych osób, albo brakiem doświadczenia konsultantów, przez co wydłużają się rozmowy telefoniczne.
strona 5 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Marek / 2019-06-09 21:29
Jestem ubezpieczony w innej firmie. Niestety zgłoszenie szkody trwa już kilka dni. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Przez telefon automat udziela błędnych informacji, lub takich, których zrealizowanie graniczy z cudem. Z agentem połączyć się nie da. Szybciej trafię w totka. Wszystko musisz załatwiać przez internet. Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia informują, że "Agent skontaktuje się w ciągu dwóch dni roboczych". Zrozumiałem, że wykona telefon, a nie prześle mailem link kierujący jak postępować dalej. W oczekiwaniu na kontakt Agenta straciłem dwa dni robocze (czwartek i piątek) zero kontaktu po godzinie 16, a przesłany link jest ważny 72 godziny. Co czyni, że po zajrzeniu na maila trzeciego dnia link stracił swoją aktywację. Maili do kontaktu nie znajdziesz. Jedyny dostępny kontakt, to telefon podany w mailu z linkiem. I w trym momencie życzę powodzenia aby połączyć się z konsultantem. Prawdopodobnie cała zabawa od nowa. -
-
~JACK4660 / 2019-06-06 07:38
Wpłacasz pieniądze i praktycznie zostajesz sam! Zarabia TYLKO axa a traci klient indywidualny! Nie polecam nikomu korzystania z axy! ZaletyNie widzę zalet!WadyDużo opłat dodatkowych ,,za ryzyko",,za zarządzanie" to są naprawdę duże opłaty, przy wpłatach rocznych ~14000 zł traciłem ~10-15% an ww opłaty! -
~Wojtek / 2019-06-05 08:38
Andrzeju, skoro nie dotrzymala terminu odpowiedzi na reklamwcje.to wszystko czego domagales sie w reklamacji zostaje Ci uwzglednione. I czemu sie tu matwic? ZaletyBrak kompetencjiWadySzczegolny brak kompetencji -
~Andrzej / 2019-06-03 12:53
Nigdy więcej ja i moja rodzina nie ubezpieczymy w TUiR AXA samochodu czy nieruchomości. Jest to złodziejska firma nie wywiązująca się , ze swoich zobowiązań nie dotrzymująca terminu odpowiedzi na reklamacje . Potrafi tylko wyciągać kasę od klienta. ZaletyżadnychWadybałagan organizacyjny, konsultanci nie kompetentni. -
~Zizu / 2019-05-29 14:01
Nie polecam. Zbyt długie czekanie na wypłatę. W PZU natychmiastowo. -
~Jack / 2019-05-28 16:16
Ostrzegam przed kupowaniem w AXA tzw ubezpieczenia wkladu wlasnego przy wynajmie samochodu szczegolnie gdy rezerwuje sie bilet w Ryanerze.Gdy zdarzy sie juz szkoda zaczynają wymagac tylu dokumentów,ze w koncu czegos nie jestes w stanie im dostarczyc i mozesz ich cmoknac w d... bo to jest firma z Anglii.Juz dwa razy mnie okradli. Wady100 -
~nicki / 2019-05-27 21:42
nieźle , te k***wy i złodzieje naprawdę mają klienta w głębokim poważaniu, cała ich filozofia to płać nie pytaj. ZaletybrakWadysame -
~Poszkodowany / 2019-05-23 19:19
Złodzieje.... I tyle
7 dni w szpitalu i odmowa..ZaletyBrakWadyNaciagactwo i niedomowienia -
-
~Karolina / 2019-05-23 11:14
Zero profesjonalizmu, brak jakiegokolwiek podejscia do klienta! Chcialam sie dowiedziec jaka bylaby cena ubezpieczenia za dom I samochod. Na moje pytania Pan odpowiadal w sposob arogancki, wrecz przesmiewczy twierdzac, ze nie zrobi mi wyliczenia tylko dlatego, ze ja chce. Powiedzial jasno I wyraznie ze wyliczenia moze dokonac jak bede zdecydowana na zakup. Rozlaczylam sie..
ODRADZAM!! -
~Okradziony przez te scierwa / 2019-05-17 23:57
To chamy złodzieje,scierwa. Nie ma kary smierci sa te qrwy bandyckie!! ZaletyZeroWadyTylko wady,zlodzieje!! -
~Kris / 2019-05-12 17:17
Banda.
Upomniałem się o zwrot z tytułu NNW i AC w związku ze sprzedażą pojazdu - najpierw jakaś sprawna inaczej napisała że OC przechodzi z pojazdem, po wyjaśnieniu że nie chodzi mi o OC tylko NNW i AC zażądali "prośby o zwrot". Napisałem wniosek a nie prośbę....Brak odpowiedzi.
Jeszcze się jednak zdziwią.ZaletyBrak.WadyDziałanie na pograniczu Prawa. -
~maciek / 2019-05-08 16:18
Przez 10 lat opłacane składki w Warcie, teraz w AXA! i przy wypadku, gdzie koszty leczenia liczone są w tysiącach złotych, AXA zaoferował 70zł odszkodowania, bo ich lekarz tak orzekł. Bardziej niż przykro. ZaletybrakWadycała firma to wada systemu -
~W / 2019-04-19 14:23
Ja zostałem wprowadzony w błąd przez przedstawiciela AXA i straciłem na ich produkcie 7000pln. Dla mnie ta firma straciła wiarygodność - ich produkt to nic więcej tylko nabijanie ludzi w butelkę . Zero wsparcia przynajmniej tak było w moim przypadku. ZaletyWsparcie jest , ale kiedy chcesz zrezygnować z polisy wtedy masz gwarantowany telefon od przedstawiciela. Ogólnie TRAGEDIAWadyZero wsparcia -
~Bykujacek / 2019-04-07 19:38
UWAGA..Witam i przestrzegam przed zawarciem ubezpieczenia - truck assistance - w axa. Mimo, że w logo mają "więcej niż serwis "to cała pomoc sprowadza się do zbycia byłego klienta(bo w końcu już wykupił polisę a teraz się naprzyksza) w potrzebie. Szumne zapewnienie o holowania do 2500€ kończą się na najbliższym serwisie(choćby był w przeciwnym kierunku) i niezależnie czy pomogą czy też nie. A do miejsca gdzie pomogą trzeba i tak holować na własny koszt. Pomoc w dotarciu do miejsca zamieszkania to bilety na MPK, PKS lub PKP.. Z reszty pomocy nie chciałbym korzystać jeżeli jest ona na podobnym poziomie.. TA POLISA TO JEDNA WIELKA PORAŻKA! ! a kasę wyrzuciłem w błoto.. za polisę + holowanie.. -
~dariusz / 2019-04-04 12:43
obsługa klienta ???? jaka obsługa ,przecież wy nie odbieracie telefonów od ubezpieczeń korporacyjnych.
Najgorsza firma ,totalne zero.
Robią sobie jaja z klientów.
-
~Sajmon / 2019-03-21 11:45
Brak kontaktu- tragedia, sprzedać ubezpieczenie a później totalna olewka, tylko PZU ZaletyBrakWadyObsługa posprzedażna -
-
~Max / 2019-03-14 16:11
Dziś dział korporacyjny pokazał na co go stać. Po likwidacji biura podróży Olimp AXA po prostu przerosła samą siebie. Zlewanie klienta i głupie tłumaczenia Pani Karolina Z. po prostu masakra. Kobieta nie powinna tam w ogóle pracować. Ona pracuje w Warszawie i ma gdzieś inną miejscowość.... Po prostu żenada. ZaletybrakWadyDziś dział korporacyjny pokazał na co go stać. Po likwidacji biura podróży Olimp AXA po prostu przerosła samą siebie. Zlewanie klienta i głupie tłumaczenia Pani Karolina Z. po prostu masakra. Kobieta nie powinna tam w ogóle pracować. Ona pracuje w Warszawie i ma gdzieś inną miejscowość.... Po prostu żenada. -
~AMie / 2019-03-06 21:01
Uwaga za cenę OC/AC/NW widoczną na kalkulatorze usiłują sprzedać jedynie OC z opcją kradzieży i pożaru. -
~Piotr / 2019-03-03 14:38
AXA przysłała mi ofertę na kontynuowanie ubezpiecznia OC samochodu na następny rok. Co się okazało, po wyliczeniu składki na ich stronie ich propozycja przedłużenia była prawie 2 razy droższa. Tak się szanuje stałych klientów.
Oczywiście zmieniłem ubezpieczyciela i zapłaciłem 2 razy mniej niż ich oferta.ZaletybrakWadycena, brak szacunku i żerowanie na stałych klientach. -
~Beneficjet / 2019-02-28 11:46
AXA to najgorsze OFE jakie mozna sobie wybrac. Brac pieniadze tak - ale oddac to co sie kientowi namezy NIE. Wyslalam juz pewnie 6 listow i za kazdym razem odpowiedz jest taka jakby to odpisywal automat. Zadnej konkretnej odpowiedzi. Na wyplate pieniedzy po zmarlym czlonku OFE czekm juz rok i mysle ze jeszcze dlugo przyjdzie mi czekac. ZEbym miala odwolac sie do TV i zeby to miala byc kwota 10 zl nie podaruje. jest to ostatnie OFE jakiemu miala bym zaufac ZaletyBRAKWadyWszystkie jakie mozna sobie wyobrazic
strona 5 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »