Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 346 opinii

1.63 / 5

  • Cena/Jakość
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Oferta
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Blizer / 2023-03-08 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem ubezpieczenie zdrowotne już w Luxmedzie, Medicover i teraz w PZU i zdecydowanie PZU wypada najgorzej we wszystkim.
    Brak terminów nawet dla podstawowej opieki zdrowotnej, jeśli już znajdą się terminy to bardziej odległe niż na NFZ. Lekarze w większości niezainteresowani Pacjentem i niesieniem pomocy. Aplikacja mobilna fatalna. Fatalny kontakt. Wizyty potrafią same się odwoływać. To opieka to dosłowny koszmar i pieniądze wyrzucone w błoto. Najgorszemu wrogowi nie polecam się z tym użerać
    ZaletyBrak
    WadyBrak lekarzy, brak terminów,
    Problemy z dodzwonieniem się na infolinię, fatalne podejście do pacjenta.
  • ~maja / 2023-03-06 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety , większość lekarzy którzy mają podpisaną umowę z pzu maja złe opinie na znany lekarz, są oczywiście wyjątki, ale to wyjątki, duża część z nich NIE MA SPECJALIZACJI, tylko jest w trakcie jej robienia, troche słabe doświadczenie, umawianie na badanie krwi to dopiero wyczyn, lakarz np z info lini zapisuje co możemy zbadać, i potem jeszcze raz trzeba to przedyktować konsultantowi na infolinii, trochę dziwne że on nie ma podglądu
    Zaletyczasami jest kompetentny lekarz, ale to czasami
    Wadywiele,,, lekarze beeeeeezzzzzz specjalizacji
  • ~M / 2023-03-06 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję przejscia z EnelMedu do PZU. Organizacja pracy placowek, niewydolne systemy, brak podstawiwych funkcjonalnosci takich jak podglad wystawionych skierowano na badania czy zamowienie recepty. Pzu ma kilka osobnych systemow zainstalowanych w swoich placowkach. Efekt jestvtaku, ze lekarze nie widza historii wizyt i badan z innych placowek.
    Lekarz, u ktorego zamowilam teleporade powiedzial, ze nie przedluzy mi recepty, bo on nie jest z Warszawy i nievwidzi moich danych! Na stronie pzu zdrowie byla informacja, ze "lekarze online" maja dostep do dokumentacji.
    Pobieranie krwi to jest dopiero zabawa! Poniewaz persobel nie widzi w systemie skierowania, kazano mi wydrukowac screenshoty (dobrze, ze zrobilam je tuz po wizycie, bo potem juz nie bylo widac (tak, zmienilam daty w filtrze!)), pani z recepcji po kolei sprawdzala, czy mam dane badanie w pakiecie, zakreslala olowkiem na wydruku, i juz po 10min mogłam udac sie na pobranie.
    Na okreslenie pzu zdrowie przychodzą mi do glowy dwa slowa: DRAMAT i SREDNIOWIECZE. Stanowczo odradzam wykupienie pakuetu opieki medycznej.
    ZaletyKompetentni lekarze (jak sie dobrze wybierze)
  • ~Anna / 2023-03-05 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam mamy pakiet medyczny w PZU i dziś taka sytuacja zachorowało nam dziecko w pakiecie jest raz do roku wizyta domowa pediatra zadzwoniłam żeby poprosić o taką wizytę ,po chwili oddzwania konsultant z informacją że niema pediatry i nie przyjedzie ,więc za co płacimy
  • ~Agnieszka / 2023-03-03 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma możliwości nadania mniejszej ilości punktów niż 1,a w sytuacji PZU to aż nadto. Jakość obsługi klienta na tragicznym poziomie, na infolinie lepiej nie dzwonic, gdyż osoby które tam pracują nie potrafią nawet trafnie zapisać wizyty lekarskiej nie wspominając już o udzieleniu odpowiedzi na zadawane przez klienta pytania. Pracownicy przełączają klienta między innymi pracownikami i tak aby " trafić" do osoby rzekomo zajmującej się daną sprawą swoją sytuację trzeba od początku opowiedzieć wszystkim wcześniejszym rozmoówcą. Efekt finalny jest taki, że po 40 min rozmowy ze specjalistami w PZU, człowiek kończy rozmowę bez uzyskania jakiejkolwiek odpowiedzi oraz pomocy. Firma owa nie odbiera maili ze skanem faktur tłumacząc się tym że skoro nie dochodzą mailowo to należy dostarczyć je w inny sposób ...może gołębiem pocztowym. Strata czasu, pieniędzy i nerwów. Wszystkim odradzam jakąkolwiek współpracę z nimi
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Dawid / 2023-03-02 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapisując się do PZU zdrowie oczekiwałem prywatnej opieki lekarza.
    Nie chodzimy na szczęście do lekarzy często raz dwa razy w roku i po ponad 2 letnim płaceniu składek jestem załamany
    ZaletyZgłoszenie poprzez aplikacje
    WadyBrak specjalistów współpracujących co przekłada się na wizyty w innych placówkach refundacja około 50zł koszt 200zł
    Brak realizacji zgłoszeń - po zgłoszeniu odzwaniają i mówią że brak miejsc i brak terminów w skrócie czy zamknąć zgłoszenie

  • ~Martyna / 2023-02-24 12:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam ubezpieczenie w PZU (pracodawca narzuca) od lat. Nie spotkałam się z gorszą obsługą klienta, nigdzie. W infolinii pracują osoby młode, mało rozgarnięte, z pokolenia, które jest przyzwyczajone do, mówiąc kolokwialnie, podkładania wszystkiego pod nos. Plus ciągłe pomyłki i niedociągnięcia. BARDZO proszę (zresztą w imieniu wielu znajomych, również mających nieprzyjemność korzystania z usług PZU Zdrowie) o poprawę tej sytuacji.
    Zaletyw miarę dobra oferta, jeśli chodzi o lekarzy specjalizacji
    Wadyobsługa klienta
  • ~Sandra / 2023-02-22 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spełniają swoich funkcji trzeba dzwonić kilkukrotnie żeby zapisać się na badania jedna wielka porażka!!!
  • ~MAŁGORZATA / 2023-02-16 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM ZAKUPIONY PAKIET PZU ŻYCIE NA PRACOWNIKOW , NA MNIE JAK I ZARÓWNOI OSOBY MI NAJBLIŻSZE (RÓZNE OPCJE PAKIETÓW ALE MIESIĘCZNIE WYCHODZI BARDZO SPORA KWOTA) , OD 2 TYGODNI PROBUJE USTALIĆ NA PAKIET UMOWIONEGO LEKARZA I .. CISZA , A JESLI JUŻ OSOBY PRACUJĄCE NA LINII PZU - UMAWIAJĄ TĘ WIZYTĘ - TO NA ABSTRAKCYJNE DATY , DO BYLE JAKIEGO DR ZAMIAST NA TEGO NA KTOREGO JEST WSKAZANIE ! TO KPINA I SZCZYT CHAMSTWA ! CZY JA NIE MAM CO ROBIC LUDZIE ? TYLKO MARTWIĆ SIĘ I PILNOWAĆ DANEJ WIZYTY ? WYRAZNIE ZAZNACZAM NA KOGO GDZIE KIEDY ITP.. DZIECINADA , CZY TAK TO MA DALEJ WYGLĄDAC DRODZY PANSTWO ? PAKIET MAM OD OK. 1,5 ROKU I CHYBA JUŻ TROCHĘ ZA DŁUGO JAK WIDZĘ.... POZOSTAJĘ DO KONTAKTU
  • ~Mimi / 2023-02-16 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i kłamcy. Brak wolnych terminów na wizytę, zgoda z PZU na zwrot kosztów za wizytę na własną rękę. Po przesłaniu faktury- odmowa. Oczywiście kontakt tylko mailowy, bo panie na infolinii się tym nie zajmują. Śmiechu warte. Straciłam pieniądze za wizyty, które miały być w ramach PZU a dodatkowo jeszcze place co miesiąc 300 zł na to gówno. Więksi złodzieje niż NFZ.
    ZaletyNie ma
    WadyZłodzieje
  • ~pacjent / 2023-02-14 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    lekarze i konsultanci to kwestia szczęścia, sa rzeczywiście kompetentni lekarze, którzy potrafią doradzić podpowiedzieć, dobrze zinterpretować wyniki badań sa i tacy , którzy odmawiają wystawienia recepty na lek który pilnie potrzebujesz a który zażywasz od lat, mówią aby zadzwonić do rodzinnego na nfz, PORAŻKĄ jest rejestracja badań krwi mam 20 badań i muszę kązde z osobna wprowadzić do systemu potem wybrać placówkę, w placówce od początku jeszcze raz prowadzają te badania bo mówia ze tego wymaga pZU, jest opcja zatwierdź badania ale nie działa!!!! czyli trzy razy trzeba podawać nazwy badan aby się zapisać przez infolinię, w przychodni i zdarza sie że po przyjsciu do przychodni nie wyświetla im sie rejestracja zrobiona przez PZU, czyli trzeba dzwonić do pzu czekać 10 lub i 30 minut zrobić zgłoszenie badań, potem laboratorium jeszcze raz przepisuje te badania
    Zaletyjak masz szczęście do uprzejmego konsultanta to szybka rejestracja, część lekarzy jest kompetentna a część niestety ,,,,,
    Wadybrak możliwości kontaktu z kierownikiem lub dyrektorem zmiuany. osobą która przyjmuje reklamacje
  • ~klient PZU / 2023-02-09 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    ma pytanie, w jaki sposób można się wypisać z tego ubezpieczania, jak jest wykupione przez pracodawcę ale w sumie ja płacę całą kwotę, czyli ponad 1000 zl rocznie. czy ktoś z Państwa sie wypisał, i z jakim wyprzedzeniem, kONSULTANT niestety nie chciał na to pytanie odpowiedzieć
    Zaletykiedyś były: sprawna rejestracja, terminy według wskazań pacjenta ale to było w przeszłości
    Wadybrak nastawienia na pacjenta, złośliwe podejście konsultantów , ironiczne pytania ze śmiechem w głosie w Czym mogę pomóc, mówię konkretnie do jakiego lekarza i gdzie są wolne terminy i proszę o zarejestrowanie, a KONSUILTANT z ironicznym śmiechem czy jeszcze w czymś pomóc wogóle nie słuchaja co sie do nich mówi,
  • ~Azior / 2023-02-07 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pakiet mam opłacany przez pracodawcę, po mojej stronie koszt to 4zl miesiąc. I to nie warte tych pieniędzy. Teleporada.. ..lepiej od razu na sor, szkoda czasu wyczekiwania bo teleporada pożal się Boże, a pacjent tylko zwleka z czasem.
    Umawianie wizyty -nie wiem po co te moje predyspozycje do terminów i tak się PZU nie zastosuje do tych terminów, a czas oczekiwania na wizytę się wydłuża bo podano moje predyspozycje typu ,,wizyta proszę umówić od 15.00,,. Jakoś bez problemu znalazlem termin sam...w 1 placowce! tylko ja nie mogę się umówić bo musi to zrobić PZU.
    a wisienka na torcie to druga wizyta u lekarza celem konsultacji wyników i ustaleń z 1 wizyty umówionaprzez PZU w innej placówce i u innego lekarza !mimo moich prozb i informacji.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymywanie terminów realizacji zleceń, Umawianie wizyty w innych placówkach niż wskazanych przez że mnie, brak możliwości samodzielnego wyboru terminów. Teleporada strata czasu
  • ~pacjent / 2023-02-07 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam, jakość obsługi przez KONSULTANTÓW w ostatnim czasie sie pogorszyła. poczytałam na "gowork" i dużo to wyjaśnia . podobno są traktowani w nieludzki sposób i to odbija się na kliencie: zachowują się wręcz w złośliwy sposób, wcześniej można było umówić wizytę w ramach PZU w przychodni u konkretnego lekarza na konkretną godzinę i potem poprosić KONSULTANTA PZU o zadzwonienie do placówki i potwierdzenie. Była to bardzo dogodna forma ze względu na możliwość ustalenia godziny dogodnej dla pacjenta. Teraz rzeczywiście nawet jak są wolne terminy na drugi dzień lub za 2, 3 dni i przychodnia to potwierdza , że można umówić sie w ramach PZU to nie rozumiem dlaczego KONSULTANT PZU twierdzi , że dzwonił do palcówki i może umówić dopiero za dwa tygodnie wizytę , przecież to jest działanie na SZKODĘ pacjenta, zamiast pracować na dobrą opinie o usługach PZU to KONSULTANCI zachęcają do wycofania sie z PZU. Są oczywiście uprzejmi KONSULTANCI działający dla dobra pacjenta ale to już niestety rzadkość W PZU. Pozdrawiam wszystkich uprzejmych konsultantów którzy mi w przeszłości pomogli w potwierdzaniu wizyt w przychodniach i w umawianiu terminów, tym niekulturalnym i chamskim życzę aby wczuli sie w sytuację pacjenta i zaczęli działać na kjego korzyść a tym samym na dobrą opinię PZU
    Zaletyczeka na nie
    Wadybrak działania na korzyść pacjenta przy umawianiu terminów, długi czas czekania na tpo az konsultant zadzwoni do placówki, umówione TELEporady sa anulowane przez system bez zgody pacjenta, czyli czekasz na teleporadę i 10 minut po terminie dostajesz smasa , że została anulowana, nastę pny termin za parę dni, KONSULTANT śmieje się i pyta w czym mogę pomóc, nie reaguje na zarzuty pacjenta,
  • ~marek / 2023-02-07 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEEEEE ROZUMIEM , dlaczego jeżeli zadzwonię do placówki medycznej i umówię wizytę w ramach PZU zaznaczając , że płatnikiem będzie PZU , placówka medyczna to przyjmuje i mówi że nie maaaa problemu tylko musi zadzwonić KONSULTANT z PZUUU, dzwonię do PZU i proszę aby zadzwonił to danej placówki medycznej i potwierdził przez mnie umówiony termin w ramach PZU tooooo UWAGA KONSULTANT odmawia, mówi że i owszem zadzwoni ale nie potwierdzi dla mnie dogodnego terminu już zarezerwowanego TYYYYLKO umówi mnie na pierwszy lepszy i prześle do mnie informację, jako klient PZU nie mogę mieć wpływu na godzinę i dziń mimo że dane terminy w ramach PZU są wolne i placówki medyczne nie widzą PROBLEMU w tym aby pacjent sie umówił a PZU tylko potwierdziło tak było jeszcze dwa lata temu , TERAZZZZZ to jest tragedia są terminy a konsultanci twierdzą że dopiero za 2 TYGODNIE, nikt tego nie rozumie lekarze którzy z nimi podpisali umowy i mogą przyjąć pacjenta z dnia na dzień ani KLIENCI, przykre ale prawdziwe opieszałość i buta konsultantów PZU jest nie do zaakceptowania
    ZaletyBRAKKKKKKK
    Wadykonsultanci celowo umawiają na odległe terminy pomimo że są terminy za dwa trzy dni w placówkach medycznych w ramach pakietu PZU
  • ~olek / 2023-02-07 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    dwa lata temu byłem zadowolony. Obecnie nie wiem co się stało ale nie rozumiem opieszałości i buty konsultantów. Celowo umawiają na bardzo odległe terminy 2, 4 tygodni mimo że w danej placówce medyczne saaaaaa dostępne terminy za 2 lub 3 dni. Zadzwoniłem do przychodni i się pytam jaki jest najbliższy termin do dermatologa w ramach PZU dostałem odpowiedź za DWA DNI i to parę godzin do wyboru. OKKK dzwonię do PZU i proszę o termin do dermatologa ww przychodni za dwa dni konsultant mów niezadzwoniwszy że nie będzie takiego , że może umówić za dwa tygodnie, Dzwonią jeszcze raz do ww przychodni i pani mówi nie MA PROBLEMU za dwa dni są terminy w ramach PZU. Dzwonią do kosultanta a on że nie ma takiej moiżliwości potwierdzenia tego terminu za dwa dni , w tej przychodni to dopiero za dwa tygodnie!!!! DLACZEGO konsultant NIEEEE chciał potwierdzić wizyty tej za dwa dni skoro były wolne (wiele) terminy w ramach wizyt PZU. Czy to jest celowe działanie aby ludzie korzystali jak najrzadziej . Jako pacjent jestem rozczarowany tym bardziej że takie sytuacje powtarzają sie nie tylko u mnie ale teą u moich znajomych, szkoda bo będziemy musieli z PZU zdrowie ZREZYGNOWAĆ
    Zaletybrak
    Wadystrata pieniędzy i czasu i zdrowia
  • ~Rad / 2023-02-05 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja mojePZU bezużyteczna, wiecznie nie ma wolnych terminów albo brak możliwości umówienia do lekarza. Moja firma zamieniła Luxmed na to coś! Szkoda czasu i pieniędzy na ofertę tej firmy.
    ZaletyIlość placówek
    WadyCałe mnóstwo
  • ~migotka / 2023-02-02 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Unieważniono mi polisę mimo uzupełnienia płatności. Nadpłaty nie oddano. Brak skutecznej komunikacji z klientem. Bardzo nieprzyjemna obsługa w oddziale w Pruszkowie. Cyniczne potraktowanie klientki, która od lat korzystała z "usług" tej dziwnej instytucji.
  • ~Expracownik / 2023-01-31 09:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jako pracownik, jako osoba współpracująca i zarabiająca dla PZU jestem traktowana jako margines. Nasze świadczenia są najmniejsze, są żałosne. Brak szacunku dla ludzi, którzy dla nich zarabiają miliony. Poklepia po ramienii, dadzą dyplom za wyniki ale jeśli ktoś idzie na chorobowe po urazie, czy po operacji traktowany jest jak śmieć. Nie polecam pracować w tej firmie i być zarazem przez nich ubezpieczonym. Ofertę poradni mają bardzo dobrą.
    ZaletyOpieka medyczna
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Pani księgowa / 2023-01-28 11:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety muszę dołączyć do grona niezadowolonych klientów. Ta ich infolinia do umawiania wizyt to po prostu dno, wodorosty i dwa metry mułu a ludzie tam pracujący są niekompetentni, może w poniedziałek obsługują PZU zdrowie, we wtorek sprzedają czajniki a jeszcze innego dnia t-mobila. Nie idzie się tam w ogóle dogadać, jedyne co się słyszy to, że system to, system tamto..........niestety ale ludzie coraz mnie używają mózgów, są zwolnieni z logicznego myślenia, słuchania. Mówię panience, że potrzebuję tu i tu w takiej okolicy to ona "mogę Panią zapisać na..... Zamawiasz badania to z dwudziestu umawiają 19 i mówią, na to jedno to mogę Panią umówić do innej placówki (mam podzielić skierowanie na ile części i jechać w inne miejsce gdzie zrobią mi to jedno inne, też z krwi), później się okazuje, że laboratorium robi to badanie tylko SYSTEM ma błąd i nie chce go dodać do zlecenia.....po długich godzinach w końcu Pani z laboratorium udaje się dogadać to oni i tak dzwonią, że ta placówka nie ma tego badania (a ja już jestem po badaniu)......i tak ze wszystkim, co w jakimkolwiek stopniu odbiega od schematów. PORAŻKA!!! Zgłosiłam zapotrzebowanie na wizytę u internisty to wisiało zgłoszenie przez tydzień, jak po tygodniu się wkur...i zadzwoniłam w tej sprawie to Pani mówi, że dzwonią do tej placówki codziennie i nikt tam nie odbiera telefonu (dziwne bo znam to miejsce i tam nigdy nie ma tłoków), podpisują umowy to chyba mogą je zerwać z nierzetelnymi placówkami? To samo lekarze, jak Ci wciskają ofertę to dają listę placówek partnerskich......później się okazuje, że jak chcesz się tam umówić to jeden ginekolog przyjmuje na PZU a drugi już nie, czytasz opinie o jakimś lakarzu, do którego umawiają a tam same negatywy. Serio miałam już różne pakiety ale z tym to się człowiek więcej nawku....niż z NFZem. Ostatnia rzecz to pakiet, jest tak skonstrułowany, że jest dużo badań w cenie ale np. tego i tego nie ma (chociaż to zwykłe badania z krwi, nic wysublimowanego np. fosfor jest, sód jest ale magnezu już nie albo 7 hormonów jest a jednego nie) i idziesz robić badania i się okazuje, że za 3 musisz dopłacić t0 kur...rezonanse są a zwykłe badania z krwi, które kosztują po 30 zł nie ma :() Przy najbliższej okazji rezygnuję z tych PISowskich standardów.
    Zaletydużo placówek
    Wadymnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.63, ilość opinii: 346
Generali Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 52
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806