Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 345 opinii

1.63 / 5

  • Cena/Jakość
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Oferta
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~- / 2023-07-27 02:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mocne 1, dziadostwo jakich mało! nie brać, bo i tak nie dadzą kasy ;) znajdą tryliard różnych powodów, a później wyślą list do domu z przeprosinami, że nie dali kasy.... żenada! uciekać gdzie pieprz rośnie
    Zaletybrak
    Wadynie zapłacą
  • ~MAS / 2023-07-25 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wykupiony pakiet komfort plus u nich chciałem umówić się na wizyte u dermatologa mieszkam w Bielsku-Białej a oni umawiają mnie na wizytę w Katowicach gdzie muszę dojechać 60km i jeszcze pani dermatolog ma same negatywne opinie wystawione przez pacjentów dodam jeszcze że Bielsko Biała liczy 180tyś mieszkańców.Nie polecam tej firmy wogóle człowiek myślał sobie fajnie mam solidny pakiet to wrazie czego nie muszę się martwić i tak płaciłem wiele lat i nie korzystałem bo nie było potrzeby.Moja historia skończyła się tak że musiałem iść sobie prywatnie i zapłacić za wizytę 150zł.
    ZaletyBRAK
    WadyWyciąganie pieniędzy od ludzi którzy nie chorują a wrazie choroby i tak trzeba iść sobie prywatnie wszystko wygląda ładnie na papierze nieograniczony dostęp do specjalistów haha.
  • ~Joanna / 2023-07-19 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nauczona doświadczeniem koleżanek z pracy zaczęłam od zasięgnięcia informacji o dostępności terminów w placówce która ma podpisana umowę z PZU Życie. Dopiero mając pewność że terminy dla ubezpieczonych w PZU Życie są i to dość krótkie zadzwoniłam do PZU Życie umówić wizytę. Tak jak parę osób mnie ostrzegało w pierwszym momencie próbowano umówić mnie za dwa miesiące. Ostatecznie pracownik infolinii obiecał że autoryzuje moją wizytę w terminie którego rzekomo nie ma. Oczywiście tego nie zrobił. Po paru kolejnych telefonach nic się nie zmieniło - pracownicy upierali się że terminów nie ma. Ostatnie telefony wykonałam z placówki medycznej do której starałam się umówić. Pani na recepcji była tak zaskoczona i jednocześnie tak miła że sama zadzwoniła próbując wyjaśnić sprawę... Ona też dowiedziała się że nie ma terminu. A na stwierdzenie że jest i pacjentka stoi obok dowiedziała się że pacjentka sama musi zadzwonić. Zadzwoniłam... I po raz kolejny mnie spławili. PZU Życie to bardzo sprawna maszynka do wyłudzania składek. Pracownicy zrobili wszystko żeby nie zrealizować świadczeń do których są zobowiązani. W języku kulturalnych ludzi brak słów mogących opisać tą sytuację. Za wizytę zapłaciłam i nie chcę mieć nic wspólnego z tą "firmą"
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka patologia
  • ~Rozczarowany / 2023-07-18 18:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem niekompetencja to obraza dla tego słowa, problem o wszystko i ze wszystkim jeśli ktoś lubi wisieć na telefonie jakby szukał lekarza na NFZ za własne dodatkowo wydane pieniądze to śmiało. Wyciąganie danych brak komunikacji infolinia o losie...dobrze ze ludzie którzy tam pracuja potrafią czytać ale niestety bez zrozumienia nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania przerost formy nad treścią żal ze cos takiego istnieje mało firmy są zmuszane do współpracy bo na chore przepisy przetargowe... I masz pracowniku gowno w papierko taki niby socjal high level
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Mir / 2023-07-18 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nie czynny telewizor z powodu uderzenia po burzy miesiąc czasu od zgłoszenia dopiero po Interwencji dzień przed końcem zabrali do serwisu zero kontaktu z opiekunem pani opiekun nie jest godna tego stanowiska nie nadaje się nie ma zielonego pojęcia nawet raz nie zadzwoniła i nie odbiera telefonu pisze wiadomości to infolinia odpisuje śmiech n sali w biały dzień
    ZaletySame wady
    WadyPorażka
  • ~Jola / 2023-06-28 10:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Większość opiniuje tylko wtedy gdy jest źle.Ja napiszę tak: zawsze umawiam się telefonicznie i nigdy nie miałam żadnego problemu:wizyta umówiona szybko,żadnych przeciwności.Zazwyczaj korzystam z umówieniem się do specjalisty czy na takie badania jak Tk,MR, USG.
    Cieszę się że mamy pakiet full wszystko dla rodziny i choć składka nie jest mała to nie wyobrażam sobie latać po lekarzach na NFZ.
    ZaletyMiła obsługa,szybkie terminy,wszystko jasno szybko i sprawnie
    WadyBrak
  • ~Bart / 2023-06-22 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    TO się nie mieści w głowie, chce się umówić do specjalisty neurochirurg, umawiam się (wszystko fajnie), po zweryfikowaniu osoby do, której pzu mnie przypisało okazuje się że jest to osoba w trakcie specjalizacji. Brak wyboru jakiegokolwiek innego specjalisty chyba, że ponad 100 km dalej i dalej niewiadoma czy to dalej nie będzie praktykant, a zaznacze ze jestem z okolic trójmiasta. To mój ostatni miesiąc. Żegnam
  • ~Łukasz Lebensztejn / 2023-06-19 22:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nie realizują zawartej umowy nie oddzwaniają po godzinie 21 brak osób decyzyjnych na całą Polskę. Mają nieprofesjonalną infolinię. Szkoda pieniędzy .
  • ~Stanisław / 2023-06-19 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Na wizytę czkam już miesiąc , żadnych informacji co do terminu , telefoniczny kontakt nie możliwy ,rozmowa z chatbotem to jakaś porażka ,brak możliwości na stronie PZU umówienia następnej wizyty .
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu ze strony PZU
  • ~Ada / 2023-06-05 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.
    250 zł co miesiąc, a po 14 dniach od zgłoszenia odzywają się, że nie mają terminów do gastrologa i czy mogę zadzwonić za miesiąc, to otworzą nowe zgłoszenie, ale ja jestem chora i potrzebuję teraz lekarza, nie umówić się za miesiąc. Pytam, a jaki termin mam w umowie? Pani odpowiada, że 5 dni i w takim razie mogę iść do dowolnego lekarza, a oni zwrócą cały koszt (nie 80 zł). Czemu nie proponują od razu? Odzywają się po 14 dniach i kombinują.
    Lekarzy - coraz mniej. Gdy chcę się dostać do dobrych lekarzy, do których zwykle chodziłam w ramach PZU, słyszę, że przyjmują, ale zrezygnowali ze współpracy z PZU. Zostali młodzi bez doświadczenia. Mowa o dużym mieście (Poznań).
    W pakiecie mam usługi dla dziecka, ale jak chcę specjalistę, to słyszę, że w regulaminie jest wzmianka - jeśli lekarz danej specjalizacji przyjmuje w moim mieście, a kardiologa dzieciecego nie ma w Poznaniu w najblizszych 5 dniach, więc ani refundacja/zwrot, ani nic mi nie przysługuje. Czyli klauzula, która pozwala PZU wymigać sie od opłacenia wizyty.
    WadyKłamstwa i niekompetencja na infolinii
    Brak dostępności lekarzy
    Brak dobrych lekarzy
  • ~niezadowolonyh / 2023-06-02 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    mam pakiet PREMIUM dzisiaj byłam u laryngologa i niestety okazało się że nie obejmuje płukania ucha dodatkowo płatne 250 zł. Wróciłam do domu i okazało się że pakiet PREMIUM ma jako usługe wymienioną i bezpłatna płukanie uszu. Nie polecam płacę 100 zł miesięcznie a lekarze z którymi ma PZU podpisane umowy to raczej dolna półka do tego ci co dwa lata temu przyjmowali w ramach pzu już tego nie robią bo dostawali zaniżone stawki. także reasumując PZU dużo obiecuje ale w realu to lipa. Lekarze nie chcą wypisywać skierowania na badania krwi takie jak TSH tak jak ci na NFZ uważają że to niekonieczne, trochę dziwne płace to oczekuję że chociaż raz na rok wykonam wszystkie badania krwi, które mam w pakiecie. Teleporady to też PORAŻKA trzeba się wypraszać o skierowanie USG , które jest w pakiecie, pytania a po co Pani chce to robić są trochę dziwne , płace po to aby sie nie prosić 1200 zl rocznie to sie nie kalkuluje
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Termos / 2023-05-31 16:51
    Ocena: 2.33 / 5
    To jedna wielka porażka - sztuczne pompowanie pieniedzy na siłę w instytucję która sobie w tym temacie nie radzi, która działa jak pośrednik między pacjentem a placówkami zdrowotnymi. To jak zwykła przychodnia z trochę lepszymi terminami. Do niedawna byłem Luxmedzie ale musiałem z niego zrezygnować i przejść do PZU więc mam porównanie. Upadłem na rowerze na łokieć i zaniepokoiły mnie objawy więc postanowiłem pójść do ortopedy. W PZU nie da się wybrać wizyt przez aplikację jak w Luxmedzie i zawsze to kończy się rozmową z konsultantem więc zadzwoniłem. Kiedy poprosiłem o placówkę żeby był ortopeda i RTG to wytyczono mi termin za miesiąc. Zdecydowałem się na opcję oszczędną i wybrałem samego lekarza. Wizyta była na drugi dzień przed południem , lekarz wypisał skierowanie na RTG zadzwoniłem do konsultanta i się okazało że w moim ponad milionowym mieście gdzie jest tak bardzo dużo placówek nie ma możliwości zrobienia RTG w dniu mojej wizyty. Była miła pani konsultantka która bardzo się starała ale się nie udało. Inna pani poinformowała mnie że w PZU są takie procedury że jak dzisiaj dostałem skierowanie to i tak rejestrowanie jest od jutra !!! Kiedyś miałem złamanie poszedłem do Luxmedu i wizyta, prześwietlenie i powtórna wizyta z RTG zajęla niecałą godzinę. PZU to jedna wielka porażka - powinni zostać przy ubezpieczeniach a nie zajmować się zdrowiem bo takie "procedury" to można stosować w sklepie a nie tam gdzie chorują ludzie. Pomiędzy PZU a Luxmedem to przepaść ale wiadomo że firma ubezpieczeniową z aspiracjami leczniczymi nie dorówna profesjonalnej firmie leczniczej z dużą ilością placówek.Obecne działanie PZU zdrowie może było by zadowalające 20 lat temu ale nie dzisiaj.
    ZaletySzybsze terminy niż w przychodni
    WadyPraktycznie kompleksowej opieki i procedury w PZU nie są pod pacjenta żeby mu ułatwić życie ale pod PZU żeby łatwiej było firmie
  • ~Gosia / 2023-05-29 18:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Proszę pilnować terminu w przypadku uzyskania promesy na badanie . Przy przeliczeniu brak zwrotu . Termin wykonania 30 dni przy czym konsultant nie jest w stanie umówić wizyty w takim terminie. Jednym słowem strata pieniędzy
  • ~Daniel / 2023-05-23 12:47
    Ocena: 1.00 / 5


    Dzień dobry


    W marcu 2021 roku przymuszony przez bank PKO SA, przy okazji zawierania umowy na kredyt hipoteczny - podpisałem z bankiem, jako pośrednikiem - umowę o ubezpieczenie kredytu hipotecznego. Ubezpieczenie jest realizowane przez PZU (ubezpieczenie CPI).

    Zapłaciłem 8402,95 zł za 4-letni okres ubezpieczenia. Zakres ubezpieczenia obejmował m.in. cytuję paragraf 3 pkt 2 umowy: „Utrata pracy”.

    W listopadzie 2022 zostałem zwolniony z pracy „z przyczyn nie dotyczących pracownika”. Wypowiedzenie przekazałem ubezpieczycielowi - PZU w lutym tego roku (byłem na wypowiedzeniu do końca lutego). Na początku marca na prośbę psu przekazałem świadectwo pracy. 30 marca zarejestrowałem się także na prośbę PZU jako bezrobotny w Urzędzie Pracy.

    PZU do tej pory odmawia wypłaty ubezpieczenia, argumentując, że za krótko jestem bezrobotny. Po 3 miesiącach bez pracy, płacę samodzielnie już 3 ratę kredytu hipotecznego, mimo iż zapłaciłem PZU 8402,95 zł za ubezpieczenie od utraty pracy. PZU powołuje się na regulamin PKO SA. Przy czym nikt mi tego regulaminu przy podpisywaniu umowy o ubezpieczenie nie przedstawił. Nigdy takiego regulaminu nie podpisywałem.

    Co ciekawe, PZU co jakiś czas prosi mnie o zaświadczenia z Urzędu Pracy o statusie bezrobotnego. Jedną taką prośbę wysłali 31 marca. Zaświadczenie wysłałem do PZU. Kolejną prośbę wysłali 2 maja. Znów zaświadczenie zostało dostarczone na prośbę PZU.

    Próbowałem 2 razy reklamować sytuację w PZU, bez skutku. Za drugim razem u „Rzecznika Klienta PZU”.

    Czy to normalne, że kupuje się ubezpieczenie od utraty pracy i kiedy się traci pracę, to takie ubezpieczenie nie działa? Co mam zrobić w takim przypadku? Czy zasadne jest poinformowanie KNF, UOKiK czy RPO? Czy może potrzebna jest pomoc prywatnej kancelarii?
  • ~. / 2023-05-17 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    przychodnie w których korzystam w ramach pakietu PREMIUM za wizytę w RAMACH PZU żądają zapłacenia 50% ceny za wizytę. Jeszcze pół roku temu korzystałam w ramach pakietu PREMIUM za darmo za wizyty. TERAZ chcę zrezygnować booo to jest bez sensu płacić miesięcznie prawie 100 zl za pakiet i 50% dopłacac do ceny wizyty
    Zaletybrak
    Wadytrzeba dopłacać 505 do wizyt które są w pakiecie
  • ~Marzena / 2023-05-15 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to stanowczo za dużo! Opieka medyczna to porażka-od listopada 2022 r nie potrafią umówić wizyty,ale co miesiąc składkę pobierają. Jedyna informacja zwrotna jaką otrzymuję to:zajmują się zgłoszeniem i poinformują, gdy tylko umówią wizytę. Reklamacja też nic nie pomaga. Jednym zdaniem- brak szacunku do klienta/pacjenta.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność, brak profesjonalizmu
  • ~Robert / 2023-05-15 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówienie wizyty u specjalisty, w terminie w jakim zgodnie z ustalonym w umowie z moim pracodawcą, który opłaca składkę, jest nierealne. Oczywiście, PZU ma swoje przychodnie i przychodnie partnerskie, ale dalej to fikcja. Zestawienie podmiotów, które świadczą usługi w określonym zakresie porad medycznych, w danym mieście, to totalna fikcja, gdyż nie ma możliwości umówienia się na wizytę u lekarza w jakimkolwiek realnym terminie. Ale chyba nic dziwnego, gdyż to PZU. I nie powinno to nikogo dziwić.
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie możliwe.
  • ~Agnieszka / 2023-05-15 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pakietu zdrowie PZU !!!
    Już ponad 2 tygodnie czekam na ustalenie terminu wizyty u specjalisty wysłanego przez aplikację w której dokładnie opisałam do której placówki i którego lekarza chcę aby mnie zarejestrowano a ta placówka jest wyznaczona w pakiecie przez PZU.
    Nadmieniam, że taki incydent ma miejsce nie pierwszy raz.
    Z mojej obserwacji wynika iż oni zarabiają kasę i umawiają tylko przez telefoniczne zgłoszenie po czym przychodzi dodatkowy koszt 30 zł do abonamentu właśnie za ten wykonany telefon do PZU.
    Od dnia wysłania prośby umówienia terminu wizyty otrzymałam tylko 2 SMS-y o treści:
    "PZU Zdrowie: Zajmujemy się Twoim zgłoszeniem. Poinformujemy Cię, gdy tylko umówimy wizytę."
    A wizyty jak nie ma tak nie ma.
    Nie polecam to tylko zarabialnia kasy nic więcej !!!

    POMIMO WYMOGU ZAZNACZENIA GWIAZDKI ABY OPINIA PRZESZŁA TO I TAK PZU OPINIUJE NA ZERO !!!
    OBSŁUGA DLA PZU OCENIAM NA ZERO !!!
    ZaletyZERO ZALET DLA PZU !!!
    WadySAME WADY MA PZU !!!
  • ~Magdalena / 2023-05-14 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pakietu zdrowie PZU. Już ponad 3 tygodnie czekam na ustalenie terminu badania.
  • ~Małgo / 2023-04-28 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj mija dokładnie tydzień od momentu rejestracji na badanie oznaczone jako PILNE. Dwukrotnie dzwoniłam na infolinię i niestety do tej pory wizyta nie została umówiona. Jak się dowiedziałam podczas rozmowy, w okresie tygodnia PZU skontaktowało się z 5 placówkami na terenie miasta, to nie wychodzi nawet jedna placówka dziennie. Podkreślam, że placówek wykonujących to badanie jest więcej na terenie miasta. Uzyskałam też informacje, że z pilnym skierowaniem, termin wizyty to czerwiec lub lipiec. Myślę, że na kasę chorych termin byłoby szybszy. Co miesiąc pobierane są składki, w ramach których PZU zobowiązało się do świadczeń medycznych, jednak nie wywiązuje się z terminowości, a tydzień na samo umówienie pilnego badania, przekracza możliwości firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.63, ilość opinii: 345
Generali Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 52
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
AXA Życie
Ocena: 1.15, ilość opinii: 11
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792