Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 349 opinii

1.62 / 5

  • Cena/Jakość
    1.58
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jasamsetunapisz / 2022-12-16 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka banda oszustów. Żona miała zabieg na kręgosłup odmowa leczenia szpitalnego odmowa zabiegu. W tym roku zabieg na kamienie w woreczku i pobyt pponad tydzień w szpitalu i kolejna odmowa i po co się pytam płacić co miesiąc to dodatkowe ubezpieczenie na życie skoro i tak nic nie obejmuje. Po nowym roku kończymy z nimi i tyle. Nie polecam absolutnie żadnego ubezpieczenia
    ZaletyBrak
    WadyNie można nic polecic
  • ~Paramedic / 2022-12-14 10:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Cóż powiedzieć, terminy praktycznie jak na NFZ, ciężko dostać do wybranego lekarza, w pakietach badań laboratoryjnych zakres badań jest bardzo skromny, do tego obsługa klienta - sporo rzeczy się "nie da", o dziwo w NFZ się dało. Sami nie wiedzą gdzie mają przychodnie, przykładowo wmawiają że dana przychodnia jest w dzielnicy X, a okazuje się że jest w dzielnicy Y na drugim końcu miasta, porażka za którą trzeba płacić
  • ~Ania / 2022-12-09 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU Zdrowie zdecydowanie lepiej wiecie jak narobić sobie bigosu. W waszej placówce od wieeeelu lat ubezpieczeni byli moi dziadkowie. Niestety babcia zmarła miesiąc temu, dlatego poprosiliśmy mailowo o anulowanie jej ubezpieczenia. Wraz z nim anulowaliście także ubezpieczenie mojego dziadka NIE INFORMUJĄC O TYM. Teraz mój dziadek nie ma ubezpieczenia (dowiedział się gdy przyjechał na wizytę), a jako że jest osobą w wieku 80+ nie łapie się w krąg Waszego zainteresowania. Nie oferujecie pakietów dla takich osób. Nie są WARTE LECZENIA? Wasze zachowanie z anulowaniem pakietu i strategia WYKLUCZAJĄCA OSOBY STARSZE są odrażające i nie mieszczą mi się w głowie. 0 empatii, 0 mózgu, 0 pomocy. Nigdy więcej nic u Was nie kupię i będę to odradzać każdemu. Wstydźcie się.
  • ~adam / 2022-11-28 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    PZU-życie to wyłudzacze składek od ludzi słabo uposażonych .Za śmierć syna odszkodowaie po 40 latach składki wynosi 1400 zł Hańba .Jednym słowem banda złodzieji.
    ZaletyMiła obsługa przy zawieraniu umowy ,natomiast przy załatwiaiu odszkodowania pani warczy a klijentów w oddziale w Bielsku Białej przy ul 1Maja . Jeżeli kogoś to zainteresuje służe danymi osobowymi tej pani
  • ~Tfu / 2022-11-24 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykład z dzisiaj: przyjechałam umówiona na wizytę, dostaje smsa lekarka sie spoźni. No okey, zdarzaja sie przeciez wypadki losowe, czekam 40minut i co? Jestem pierwsza w kolejce wg systemu lekarka stwierdza ze mnie UWAGA nie przyjmie bo nie!!!! Dziadostwo totalne, zatrudniają same wariatki, ktore wykorzystują swoją wladze w stosunku do pacjenta. Zaczela kłamac ze czuje sie zagrozona przy mnie i miec napad paniki takiej sztucznej by wykorzystac ustawe o funkcjonariuszach publicznych ze sa nietykalni i ja bezpodstawnie wykorzystuje jak sie jej podoba. Dno totalne niezgodne z konstytucja ze lekarz odmawia mi prawa do udzielenia swiadczenia. A ta wariatka moze naklamac przeciwko mnie co tylko jej slina przyjdzie na jezyk... Nigdy nie powinna miec kontaktu z medycyna.
    ZaletyBrak zalet, jak potrzebujesz pomocy to nigdy terminu nie ma, lepiej maja juz na nfz w mniejszej miejscowosci.
    WadyTrafiasz na wariata, zamawiaja samych takich do pakietu medycznego zeby nie wyleczyc, a zeby zniechecic jak najbarddziej a ty płac im nie wiadomo za co.
  • ~Angela / 2022-11-22 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Metodyka działania całej firmy poniżej krytyki. W zasadzie nie ma się żadnego wypływy na terminy wizyt, jako że wszystkie wizyty umawiane są zaocznie przez infolinię. Rozpatrywanie każdej sprawy trwa co najmniej kilka dni nawet jeśli jest to wykonanie JEDNEGO telefonu do przychodni.
    Co z tego, że infolinia jest zawsze dostępna, jak pracujący w niej ludzie w zasadzie nic nie wiedzą i nic nie mogą.
    Nie da się załatwić od ręki ŻADNEJ sprawy.
    Dostępność specjalistów i terminów podobna jak na NFZ jak nie gorsza.
  • ~K / 2022-11-21 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Ograniczają dostęp do wykupionych usług i nie udzielają odpowiedzi na zadawane pytania.
    Lekarze czekają od dwóch miesięcy aż łaskawie będzie można zrealizować przez nich zlecone badania.
    Zdrowie pacjenta nieważne w jak złym stanie równa się w PZU tyle co nic.
    Zaletyzero
    Wadyaplikacją -programuje to chyba ktoś z wiedzą licealisty
    brak możliwości korzystania z opłaconych pakietów
    brak możliwości umówienia się samemu na badania
    brak możliwości sprawdzenia do kogo umówiła infolinia
    odwoływanie wizyt
    brak synchronizacji zaleceń badań pacjenta w systemie u każdego specjalisty trzeba od nowa nosić wszystko i pokazywać
    Umawiać na badania można jedynie się przez infolinię co za zenada.. infolinia? nic nie warta, konsultanci nie wiedzą czy lekarz przyjmuje, nie wiedzą nic na temat usług, niczego a przy tym są niemili a w trakcie rozmów urządzają sobie ploteczki i smiechy
  • ~Mirek / 2022-11-20 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU ŻYCIE to oszuści, wciskają ludziom kit o odszkodowaniach jakie uzyskają poszkodowani po ubezpieczeniu. Ukrywają informacje w paragrafach mówiąc do ubezpieczonego co innego, Po operacji nie wypłacają odszkodowań , mają jeden i ten sam szablon z odmową odszkodowani licząc na to że poszkodowany się nie odwoła. Nie polecam tej oszukańczej dziadowskiej i kłamliwej ubezpieczalni jaką jest PZU na Życie. Mie dawajcie się nabrać na ich kłamliwe opowiadanie. Jo osobiście wycofuję się ze wszystkich ubezpieczeń jakie mam w PZU.
    PZU TO DNO, DNO I JESZCZE RAZ DNO.
    Radzę wszystkim odwoływać się łącznie z Sądem
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyOSZUKUJĄ WCISKAJĄC UBEZPIECZENIE KTÓRE JEST NIEZGODNE Z ICH WYPOWIEDZIĄ
  • ~Xyz / 2022-11-18 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość obsługi i oferta fatalna. Z przykładów, umówiona do specjalisty w placówce X, przyjeżdżam na miejsce, placówka X nic nie wie o wizycie, nie jestem zapisana. Inny przykład, około miesiąc oczekiwania na umówieniedziecka do 2 specjalistów, 1 zrealizowane po 2 przypominających telefonach, a drugie anulowali, bo nie maja takiego specjalisty zakontraktowanego w mojej okolocy. Zdecydowanie nie polecam.
  • ~pacjent / 2022-11-09 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten system to dramat. Szukasz specjalisy i zamiast wyszukać z listy termin jaki ci odpowiada, to wybierasz zakres dat w jakich chcesz mieć wizytę, a konsultant umawia ją za ciebie i tylko daje znać kiedy jest. Nie masz wpływu na faktyczny termin. Jak na płatną opiekę medyczną to w porównaniu do innych placówek z których korzystałem (enal-med, medicover) PZU Zrowie jest poniżej krytyki.
  • ~Monika / 2022-11-08 16:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez dwa dni umówiona teleporada a lekarz nie oddzwania.
    Na infolinii zawsze to samo - proszę czekać lekarz może mieć opóźnienie do 2 godzin :)
    Po dwóch godzinach w aplikacji okazuje się,że wizyta jest zrealizowana - ciekawe z kim rozmawiali i o czym bo do mnie nikt nie zadzwonił.
    Szkoda pieniędzy na abonament - NIE POLECAM !!!
    ZaletySzybko odbierają na infolinii - tylko co. z tego jak mówią,że nic nie mogą zrobić ?
    WadyBrak kontaktu z lekarzem , a wizyta zrealizowana
  • ~Łukasz / 2022-10-27 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka!! Ubezpieczenie grupowe i za poważny wypadek w pracy 1,5% masakra więcej straciłem na leki itp
    ZaletyŻadnych
    WadyLekarz specjalista
  • ~Maciek / 2022-10-17 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka , odmówiono mi wizyty domowej ( pani stwierdziła że moje objawy nie spełniają wymagań) czyli 40 stopni gorączki ,i silny ból gardła . Skoro mam tylko cztery wizyty w roku to chyba ja decyduje kiedy je wykorzystam . Terminy wizyty proponowane przez panią na infolini były dość odległe po co mi internista za dwa dni ? Potrzebuje go teraz a nie za dwa dni! Ale mówię sobie trudno to tylko polska , więc wyszukałem sobie wizytę sam w placówce partnerskiej PZU , poczym zadzwoniłem do PZU żeby potwierdzić wizytę i tu kolejny szok pani mi jej nie potwierdziła powiedział mi że nie wolno mi samemu umawiać wizyt, powiem szczerze że nie wiem za co place jak widać za nic
    ZaletyBrak
    WadyTerminy , podejście do klienta , nie wywiązywanie się z warunków ubezpieczenia/pakietu medycznego
  • ~Ewa 1234 / 2022-10-09 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd i hańba. Moja mama płaci dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne od ponad 30 lat . W tym roku pierwszy raz chciała skorzystac ponieważ miała operacje chirurgniczna . Dostała 100 zł na karcie aptecznej...... Ja mam ubezpieczenie w innej firmie gdzie za sam pobyt w szpitalu dostałam 600 zł. Teraz kiedy dokładnie zweryfikowałam umowę mamy z PZU , widzę że wiele rzeczy opłaca , z których przypuszczam , że na pewno by nie skorzystała. Naciągacze jakich mało. Po złożeniu odpedniej dokumentacji , odmówili wypłaty świadczenia.
  • ~Vhhf / 2022-10-06 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdekajace panie na infolinii, nie umieją się nawet wysłowić . Pilne wizyty do 3dni ??? - zapomnijcie !!! Terminy takie jakbyście zadzwonili do specjalisty umówic się sami !!!
    WadyStrona na której umawia się wizyty nie działa i trzeba i tak dzwonić na płatna infolinię
  • ~Anabela / 2022-10-04 14:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam ubezpieczenie PZU ZDROWIE pakiet Optimum i jestem zadowolona. Nie miałam jeszcze przypadków wymienionych poniżej. Ubezpieczenie mam już 3 lata. Mają umowy podpisane nawet z mniejszymi miastami, więc jak coś się złego dzieje są w stanie umówić tam wizytę.
    ZaletyDużo usług
    WadyNie ma
  • ~Sara / 2022-10-03 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Na infolinii wprowadzają w błąd i mimo że rozmowy są nagrywane nie przyznają się do swoich słów. Pieniądze wyrzucone w błoto.
  • ~Poszkodowany / 2022-09-15 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta piękna ale jak już chodzi o wypłatę świadczeń unikanie i zasłanianie się wewnętrznymi prapisami o których przy podpisywaniu polisy nie informują uwaga jeśli pacjęt w szpitalu przyzna że kilka dni wcześniej przyzna się że spożywał alkochol np gril czy urodziny z automatu pzu uznaje iż choroba spowodowana była spożyciem i nieświadczą odszkodowania z tytułu leczenia szpitalnego co najciekawsze na infolini zaprzeczają aby tak traktowano pacjęta. HAMSTWO.
    ZaletyPobieranie opłat
    WadyUnikanie wypłat ukryte wewnętrzne przepisy
  • ~Michał / 2022-09-09 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni próbuję się skontaktować z infoinią pomocy technicznej PZU pod numerem 22 505 12 58 i cały czas otrzymuję informację, że wszyscy konsultanci są zajęci. Dzwoniłem tam kilkadziesiąt razy o różnych porach i cały czas ten sam komunikat. Infolinia jest nieczynna natomiast nadal jest podawana przez PZU jako aktywna. Warto by było dodać komunikat że infolinia techniczna nie jest aktywna a nie zapętlać komunikat, że konsultanci są zajęci. Totalny brak szacunku dla klienta i jego czasu. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług PZU Zdrowie. Korzystałem z pakietów różnych usługodawców i nigdzie nie miałem tylu problemów co w PZU (począwszy od niedziałającej aplikacji, pzrez niekompetentne osoby na infolinii na utrudnianiu aktywacji umowy kończąc). Mogę zdecydowanie powiedzieć, że jest to najgorszy dostawca pakietów medycznych z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia.
    ZaletyPodpisane umowy z dużymi firmami co zapewnia dużą ilość klientów "skazanych" na PZU jeżeli chcą korzystać z dofinansowania pracodawcy do prywatnej opieki zdrowotnej.
    WadyNiekompetentne osoby na infolinii, Niedziałające infolinie techniczne. Problemy z uzyskaniem pomocy wjakiejkolwiek sprawie. Wadliwa aplikacja mojePZU, która bardzo często nie działa przez długi czas i mimo próśb nie jest naprawiana. Lekceważące podejście do klienta - odsyłanie go na infolinie pod innymi numerami, które tak na prawdę kierują do tej samej infolinii tylko trafiamy na innego konsultanta w związku z czym poprzedni ma problem z głowy.
  • ~Janusz 58 / 2022-09-03 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Wczoraj źle się poczułem więc poszedłem do przychodni czy Pani doktor pulmonolog zapytać czy mnie przyjmie w szybkim terminie. Ustaliliśmy termin na wtorek. Dzwonię więc do telecentrum by podać datę wizyty ustaloną z lekarzem. Pani odpowiada mi że nie ma takiej opcji bym się umawiał z lekarzem i później dzwonił i że oni są od tego. Czekam 2 dni i nie ma żadnego odzewu. Ja czuję się coraz gorzej. Nie przedłużamy umowy, szkoda pieniędzy i zdrowia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 349
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809