Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 47 opinii

1.51 / 5

  • Cena/Jakość
    1.29
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Oferta
    1.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Grom / 2020-08-12 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniłem pracę i przeszedłem z Lux Med-u do PZU. To jest po prostu przepaść na niekorzyść PZU. W Lux Medzie terminy do specjalistów 48h i w zasadzie są dotrzymywane. W PZU zgodnie z umową to ponoć 5 dni - niestety tylko na papierze. Ostatni przykład: do chirurga (nomen omen skierowany przez lekarza z PZU na CITO) po dwóch tg czekania i zrobieniu małej awantury dostałem SMS z terminem za kolejny tydzień, więc na cito czekam łącznie 3 tygodnie. Jeszcze gorzej było przy poprzednich wizytach. Gdyby nie to, że sam po dwóch tg czekania zadzwoniłem z przychodni do PZU na infolinię z tzw gotowcem (umówioną wizytą - tylko potwierdzić - to bym się nie doczekał. Co dziwne w przychodni umówiłem się za dwa dni, natomiast PZU wysłało wcześniej SMS-a, że mam się uzbroić w cierpliwość bo moje zgłoszenie jest w trakcie realizacji(po 10 dniach!!!!). Pakiet w PZU jest zdecydowanie najgorszy. Absolutnie nie polecam. Uwaga - jeżeli podacie w rozmowie w trakcie umawiania wizyty, żeby np., w danym dniu nie umawiać wizyty to PZU traktuje to jako preferencje klienta co do terminu, a wtedy PZU już nie musi w ogóle dotrzymywać terminu i staje się on zupełnie odległy. I jeszcze jedno, trzeba zwrócić uwagę i poprosić lekarza w trakcie wizyty, żeby np receptę wypisywał ze zniżką, jeżeli jesteście ubezpieczeni bo inaczej wszelkie recepty, skierowania itp., PZU sugeruje aby wystawiali jako prywatne czyli odpłatne 100%. Na szczęście większość lekarzy nie robi problemów, ale zdarza się, że lekarz wystawia skierowanie na dane badanie prywatne sugerują długie kolejki (TK za 500 złotych) a wtedy musiałem z całą historią choroby iść do lekarza z NFZ, żeby skierowanie przepisać. Dla przykładu prywatne TK w PZU - termin 10 dni, a bezpłatne z NFZ dostałem w dwa dni. To już daje obraz działania PZU. Na plus zaliczyć można miłą obsługę na infolinii (choć bezproduktywną) oraz dostęp do historii leczenia po przez portal Moje PZU. U nas pracownicy zdecydowanie sugerują pracodawcy zmianę obecnej opieki medycznej i powrót do Lux Med-u lub innej firmy bardziej dbającej o klienta i przestrzegającej zapisów umowy. A w końcu trochę tych firm jest na rynku.
    Zaletymiła obsługa na infolinii
    Wadycała reszta
  • ~S.Z / 2020-08-11 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Od samego początku są problemy Płacę pieniądze A wiecznie jest coś nie tak albo umawiają długo albo zapomną o Tobie Nawet zdarzylo mi się, że Pani z infolini poinformowała mnie,że nie mam w pakiecie tomografi,a wiem że miałam.Katastrofa.Niesetety jestem zmuszona być z nimi do końca roku bo już dawno zrezygnowałabym z ich usług.
  • ~Piotr / 2020-08-02 20:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Odkąd PZU przejęło sieć Falck, poziom obsługi poleciał dramatycznie na łeb na szyję. Permanentne pomyłki, błędy systemu, problemy i to wszystko za prawie 2000 zł abonamentu! To będzie mój ostatni rok z nimi.
  • ~Karolina / 2020-07-24 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa jeżeli chodzi o umówienie do specjalisty, terminy z kosmosu albo w ogóle nie mają podpisanej umowy.
    ZaletyBrak
    Wadydługi czas oczekiwania na termin, albo jego brak
  • ~Darek / 2020-07-21 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem byłym klientem Polmedu od 2013 roku, a od bodajże zeszłego roku PZU od kiedy zerwali współpracę z firmą Polmed.. Dotychczas wszystko odbywało się pięknie i sprawnie, jestem zadowolony z prowadzonego leczenia i diagnostyki w Katowicach w Polmed. Natomiast od kiedy jestem w PZU nie jestem w stanie umówić się na głupie badanie morfologii. PZU posiada dwa portale informatyczne i z zasłyszanych informacji jest jeszcze trzeci, w którym musisz szukać jakie badania i gdzie zlecił Tobie lekarz.
    Placówka sama wybiera Tobie gdzie masz oddać krew , a na badanie musisz zgłosić się z wydrukowanym skierowaniem. Obecnie nie potrzebowałem drukarki do badań, ponieważ Polmed wszystko rejestrował elektronicznie. Mam wrażenie, ze spółki państwowe mają brzydką tendencje do komplikowania/uwsteczniania procedur z zasady prostych.
    ZaletyObecnie brak
    WadyJak wyzej
  • ~PRZEMEK / 2020-07-08 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Co z tego, że sama oferta jest dobra jeśli umówienie się do specjalisty to horror. Wiedząc jakie cyrki robi infolinia zadzwoniłem do placówki z którą mają umowę, sam umówiłem się do ortopedy celowo pytając osoby umawiającej czy ten lekarz przyjmuje na ubezpieczenie PZU i czy ten termin, który umawiam jest dostępny dla PZU, potwierdziła, że tak. Więc dzwonię do PZU podając, że już jestem umówiony do specjalisty i mają tylko zadzwonić i potwierdzić termin i wizytę a ona mi na to,że ten termin nie jest dostępny dla PZU bo nie widzi go w systemie i pomimo, że w placówce twierdzą, że nie ma problemu, termin mam umówiony za 3 dni to PZU daje mi do danego lekarza termin za 3 tygodnie bo wg nich taki mają w systemie wolny dla nich termin. To ja się pytam po co są te ubezpieczenia??Lekarz ma wolny termin za 3 dni a oni chcą umawiać mnie za 3 tyg!Oczywiście proponując wizytę w placówce własnej PZU u ortopedy, który na ZNANY LEKARZ ma 16 negatywów i 6 pozytywów. Rezygnuję z tego dziadostwa.
    Zaletyoferta atrakcyjna na papierku
    Wady-tragiczny system umawiania wizyt
    - terminy w placówkach współpracujących z PZU są dostępne dla klientów PZU mega długie, niemal jak w NFZ, pomimo, że dany lekarz na pełno wolnych terminów o wiele szybciej
  • ~Anna / 2020-06-10 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Jestem od paru lat pacjentka Falcka. Byłam bardzo zadowolona z strony internetowej firmy. Mam wykupiony pakiet ubezpieczeniowy i otwierając stronę sprawdzić mogłam swoje wizyty, badania. Odkąd firma się zmieniła nie można się zalogować. Moja historia leczenia zniknęła. Robiłam badania krwi i chciałam je mieć w swoim koncie , jak dawniej. Nie znalazłam swoich danych ani żadnej porządnej strony z pakietami i usługami.
    ZaletyMam lekarza rodzinnego w Falcku - jestem bardzo zadowolona
    WadyJak wyzej
  • ~Roman / 2020-06-07 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU tragedia miałem lux nad ale firma zmieniła opiekę gorzej jak w nfz
  • ~mala / 2020-04-28 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mąż ma dwa ubezpieczenia grupowe. Jedno w swojej firmie i PZU a drugie w mojej AXA. W Pzu płaci składkę ponad 80 zł u mnie 50. Zwichnął nogę z AXA dostal 1.200 z Pzu 560zł. Teraz miał szyte 4 palce, rana szarpana. Z Axa po wysłaniu dokumentów, na następny dzień przelew na 1.200 zł. Do Pzu zgłoszenie wysłane 3 tygodnie temu do tej pory cisza! Nigdy nie polece nikomu Pzu!
  • ~Tarksa / 2020-04-09 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , konsultantka na infolini mówi , że nie mają podpisanej ymowy z placówką do której chciałam sie zarejestrować . Zadzwoniłam do tej placówki i powiedzianob mi że mają podpisaną umowę z PZU. Kłamią na infolini tylko po to żeby wysłać pacjenta do swojej taniej a co za tym idzie nieprofesjonalnej placówki. PZU to żenada. Ich placówki to czasy PRL. Masakra
    ZaletyŻadnych
    WadyPzu to wada
  • ~Monika / 2020-03-26 12:56
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam wraz z mężem z PZU Zdrowie opieka medyczna. Jesteśmy zadowoleni. Sama umawiam wizyty na stronie internetowej, badania laboratoryjne. Wybieram miasto, placówkę a nawet konkretnego lekarza, do którego chce się zapisać, a pzu robi to za mnie. Obecnie jestem w ciąży i wszystkie badania również mam w cenie, za które zapłaciła bym majątek, nie wspominając o płaceniu za wizyty. Jest bardzo duży wybór w świetnych prywatnych placówkach medycznych. Na infolinii konsultanci bardzo mili. Obecnie przez epidemie jest ogromny problem, by pójść do lekarza. Laboratoria pozamykane. Na szczęście pzu znalazło dla mnie czynne laboratorium oraz ginekologa, który mnie przyjął. Wszystko szybko. Przed samą wizytą dostaje smsa z przypomnieniem. Jestem naprawdę szczęśliwa, że mam możliwość skorzystania z pakietu medycznego pzu.
    Zalety- proste umawianie wizyt online
    - wybór najlepszych placówek i lekarzy
  • ~dariusz / 2020-03-25 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotychczas promowałem wszystko co polskie. PZU jest pierwszą firma z którą nie chcę mieć nic wspólnego. Działa gorzej od zus
    ZaletyBrak
    WadyTylko biorą a nic ie oddają
  • ~Violet / 2020-03-03 23:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Pzu....coraz gorzej..
    -na wizytę czeka się dłużej niż w umowie
    -jak już umówią cię szybko to do takich konowałów że głowa boli..
    -jestem z Katowic..kilka razy umówili mnie na drugi koniec Polski ???? warszawa,Gdynia
    (Wizyta prywatna wyszłaby mnie taniej niż transport;) )
    -coraz mniej placówek współpracuje z PZU( nie dziwię się chyba)
    - ogólnie oferta coraz to uboższa .
  • ~RENATA / 2020-02-28 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kompetentny pracownicy w Pzu, SZKODA CZASU I PIENIEDZY, WYPISUJE SIE Z UBEZPIECZENIA pzu nikomu nie polecam
    WadyBrak kompetencji że strony pracowników Pzu
  • ~wea / 2020-02-24 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    to jakiś dramat jak oddział Lublin życie, traktuje człowieka, wiele nieprawidłowości, brak zainteresowania
  • ~Gugi / 2020-02-10 12:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Umówienie wizyty dla osób pracujących na zmiany jest graniczy z cudem. Dzwonie do konsultanta żeby umówić wizytę i zaczyna się zabawa w kotka i myszkę. Terminy są odległe, sprawdzą placówki partnerskie ale muszą tam zadzwonić i wyslą mi sms z terminem wizyty. Termin mi nie pasuje odwołuje wizytę ( bo inaczej sięnie da) i zabawa zaczyna się od nowa. Wprowadzili innowacje moje pzu !!!Super ! loguje się- a tam to samo. Podaj kiedy możesz. Kurcze jakby nie mozna było udostepnić wolnych terminów jak na Znanym Lekarzu. Nie wiem czy to jakaś tajemnica czy co ? Poza tym wizyta u specjalisty w pakiecie podstawowym to jak wizyta u internisty z szersza wiedza. Kardiog, który mierzy mi ciśnienie i osłucha to jakiś żart. EKG dodatkowo płatne, o USG nie wspomnę. Po cholere mi taka wizyta. Jak ide prywatnie do kardiologa to za 150 zł mam i eKG i USG i mierzone ciśnienie i osłuchanie i pełna poradę. PZU pewnie swoją wizytę wycenia na 150 zł ale "zawartość" warta dużo mniej.
    Zaletymili, grzeczni, cierpliwi konsultanci na infolini.
    Wadytrudność w umówieniu wizyty dla osób z nieregularnym grafikiem, słabie placówki współpracujące, długie terminy, konsultant nie ma dostępu do grafikow on line placówek partnerskich, w czasie połączenia tel nie można umówić od razu wizyty w placówkach partnerskich.
  • ~Wika / 2020-01-28 10:28
    Ocena: 3.50 / 5
    PZU Zdrowie. Rok 2020 Bardzo mało placówek medycznych, te które są na liście są kiepskiej jakości zeby nie powiedzieć, że zadnej jakości bo nie ma możliwości nawet zamówienia u nich wizyty.
    WadyPodrzędne placówki medyczne w ofercie
  • ~Marta / 2020-01-20 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc a infolinie w celu umówienia telerozmowy z lekarzem aby mógł mi wystawić skierowanie na badanie krwi.
    Dostaje połączenie 20 minut po czasie (jest 23), w słuchawce szumy i połączenie zostało zerwane. Najlepsze jest to, że dostałam podsumowanie mojej,, konsultacji'' a w niej ze dzwoniłam tylko po zwolnienie i lekarz zaleca mi wizytę osobista???????????? szok i niedowierzanie. Strata czasu i kasy na oszustow
  • ~Paweł / 2020-01-16 08:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem o co ludzie mają pretensje, trzeba zapoznać się z warunkami ubezpieczenia i albo je kontynuować albo nie jeżeli nam nie odpowiada. W moim przypadku PZU zadziałało bardzo szybko, w sobotę złożyłem na e-maila dokumenty z powodu śmierci taty a w poniedziałek pieniądze miałem na koncie.
    ZaletySzybkość wypłaty odszkodowania
    WadyBrak
  • ~Jo / 2020-01-13 12:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, a nawet odradzam korzystanie z usług PZU Zdrowie. Mają potworny bałagan. Przez 3 tygodnie nie mogłam się umówić do specjalisty pomimo kilkumiesięcznego, regularnego opłacania składek. Każdy kontakt z infolinią to długie minuty oczekiwania na weryfikację oraz kilkakrotne przęłączanie między działami. Zaznaczę, że infolinia jest płatna. Wprawdzie podają numer stacjonarny, ale żeby coś załatwić i tak odsyłają na tę płatną infolinię właśnie. Przy umawianiu się do specjalisty zawsze musiałam czekać dwa dni, aż ktoś oddzwoni z dostępnym terminem.
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.51, ilość opinii: 47
Allianz Życie
Ocena: 2.16, ilość opinii: 21
Hestia Życie
Ocena: 2.53, ilość opinii: 6
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2074
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 948