Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 331 opinii

1.64 / 5

  • Cena/Jakość
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.66
  • Oferta
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • ~Mario / 2024-02-21 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerwanie wiązadeł stawu kolanowego. Brak odszkodowania. Tłumacząc tym że wypadek,w tym dniu nie był skutkiem uszczerbku. Parodia ze strony ubezpieczyciela!!!Nie polecam!!!!
  • ~Ola / 2024-02-13 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Jeszcze rok temu bylo ok, teraz to kasa w błoto.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Magda / 2024-02-12 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje z tym PZU ?

    Okłamywanie ludzi, że nie ma terminów, umawianie odległych, pomimo tego, że są wolne w przychodni
    - niekompetentni konsultanci
    - płatna infolinia - nie dość, że i tak trzeba iść prywatnie, bo nie umówili terminu, to opłaty za infolinię ponosi oszukany klient
    NFZ w porównaniu z PZU prezentuje się o niebo lepiej.
    Ktoś to w końcu poprawi ? Zastanowi się, że konkurencja jest duża ?

    Szkoda czasu i zdrowia !!!
    Zaletyzero
    Wadysame wady
  • ~Magda / 2024-02-12 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii na poziomie żenującym !!! Pracownik infolinii obiecuje oddzwonienie w sprawie umówienia badania w wybranej przeze mnie placówce ale usilnie namawia na wybrane placówki, którą On proponuje gdzie kompletnie mi nie po drodze. Sprawdziłam czy jest miejsce w mojej placówce i oczywiście tak było. Dzwonię po raz kolejny a On mi mówi, ze nie może autoryzować mi tej daty i dalej namawia na inną placówkę. Ostatecznie umówił mnie na marzec gdzie jeszcze w tej przychodniu nie ma lekarz ustalonego grafiku...żarty jakieś !!! Ostatecznie badanie zrobiłam prywatnie w placówce, która ma umowę z PZU. Przy okazji pobytu na poczekalni każdy pacjent miał problem i rozgoryczenie co do umawiania wizyt i korzystania z PZU ZDROWIE !!!


  • ~Robert / 2024-02-12 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu opieka medyczna może kiedyś była dobra natomiast teraz to porażka , terminy długie większość badań chcą zlecać w swoich placówkach . Obsługa na infolinii z podejściem fatalnym .
    Chcąc wykonać rezonans w placówce prywatnej z która pzu ma umowę twierdzą że nie mogą zapisać bo umowy nie mają a sami zapisują do tej placówki . Cyrk . Uważam że szkoda kasy lepiej odłożyć sobie co miesiąc i iść tam gdzie się chce . Płaciłem tyle lat i teraz dopiero dotarło do mnie jaki to błąd . Utopiona kasa . Każdy chcąc wykupić pakiet medyczny w pzu niech przemyśli bo nie jest tak kolorowo jak to opisują na swoich stronach . Porażka
    WadyCały system od infolinii po umawianie wizyt w aplikacji
  • ~Magda / 2024-02-07 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie polecam. Do specjalisty czeka się miesiąc lub więcej. Lekarz pierwszego kontaktu miał wystawić skierowanie i tego nie zrobił. Nikt nie umie powiedzieć co z tym faktem zrobić. Proponują kolejną teleporade. Oczywiście co miesiąc pieniądze mam ściągane z konta.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Krzysztof / 2024-02-06 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak tragicznie oferty to jeszcze nie miałem umówienie do lekarza to jakiś cud a jeśli już nawet lekarz zadzwoni to wysyła mnie do następnego lekarza bez żadnej pomocy telefonicznej nie wiem po co ta usługa jest druga strona medalu jeżeli już pójdziemy do lekarza na wizytę to zazwyczaj są to biedne gabinety gdzie nie ma przyrządów do zbadania na przykład wzroku jedna wielka lipa nie polecam lepiej prywatnie iść się wyleczyć a omijać PZU z daleka oszuści i złodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyNie można nigdzie złożyć reklamacji brak numerów telefonów do złożenia Skargi jeden wielki dramat
  • ~Zofia / 2024-01-28 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Od 3 tygodni proszę o umówienie wizyty u lekarza i jak do tej pory nic.Panie na infolinii kłamią i lawirują,że nie mogą się dodzwonić do przychodni itp.Po czym ja dzwonię i w przychodni odbierają po dwóch sygnałach . Pakiet PZU Dramat i żenada
  • ~opex sp zoo / 2024-01-27 11:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Ubezpieczenie na życie? Jest po co żyć od kiedy odkryłem lnstagram: znieprawiona
    Ta kobieta to anioł i diabeł w jednym!!
  • ~Mama chorowitka / 2024-01-18 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku ze zmiana pracodawcy zmienił nam się ubezpieczyciel na PZU. Nigdy wcześniej, nie miałam styczności z tak niekompetentną firmą w branży ubezpieczeń medycznych jak w tej chwili. Zaczynajac od konsultantów, którzy nic nie mogą, a co gorsze niewiele chyba potrafią, skoro 8 razy zmieniany telefon i nawet już zupełnie usuwany, a lekarze dalej dzwonią pod zły numer. Oczywiście każdorazowo potwierdzane, ze już wszystko Ok i od teraz będą dzwonić na dobry numer. W efekcie płace, a telekonsultacji doprosić się nie moge. Lekarz wpisuje, ze wizyta się odbyła! Skandaliczne.
    Kompetencja lekarzy- morfologia ewidentnie wskazuje na infekcje bakteryjna, a pediatra idzie w zaparte, ze to wirus. 3 innych lekarzy spoza PZU stwierdza zakażenie bakteryjne.
    Wymieniać mogłabym tak dużo, ze raczej już nikomu czytać by się nie chciało.
    Jeśli stoicie przed wyborem to poszukajcie więcej opinii. Ja wybitnie nie polecam PZU ZDROWIE.
    Niekompetencja, brak skuteczności i sprawczości w działaniu, terminy do specjalistów żenujące, w naszym przypadku - złe diagnozy i leczenie- lekarze chyba stażyści. Na pewno ja wielokrotnie trafiałam na ,owszem miłych, ale niedoświadczonych, a co gorsze niedouczonych co skutkowało złym leczeniem. Unikajcie jeśli zdrowie i nerwy Wam miłe. Ja za chwile składam wypowiedzenie bo poziom absurdów przekroczony zbyt wiele razy.
  • ~Magda / 2024-01-08 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Na wizyty czekam się długo. Konsultanci nie umieją rozwiązać problemu. Niektórzy lekarze nie radzą sobie z systemem i w ten sposób kolejny dzień nie mogę dowiedzieć się co się stało z opieką która miała być wypisana tydzień temu. Masakra. Nie polecam!!!


    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Aaggaa / 2024-01-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra-stanowczo odradzam. Na wizytę trzeba czekać miesiącami. Na NFZ często jest szybciej. Za takie pieniądze spodziewałam sie czegoś lepszego. Ten pakiet to jakaś kpina - gdyby nie to,że jest on częściowo finansowany przez pracodawcę w życiu bym z tego nie korzystała . Konsultanci są niekompetentni. Każdy udziela innej informacji. Dziecko umówione do okulisty,wizyta potwierdzona dzień wcześniej. Zwalniam się z pracy by dotrzeć,a 40 minut przed wizytą telefon,że lekarz nie przyjmie,bo dziecko ma 4 lata skończone,a musi mieć 5, to ,że ma tyle roczników nie ma znaczenia. Dno i wodorosty.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w
  • ~Oszukana / 2024-01-04 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Od tygodnia piszę wnioski on-line o konsultację ginekologiczną, 2 dni wisiałam na infolinii - bezskutecznie, brak kompetencji konsultantów, każdy twierdzi coś innego. Pomimo tego, że w przychodni otrzymałam informację, iż mają wolne terminy w tym tygodniu, konsultant odmówił umówienia mnie na wizytę, twierdząc, że w ich systemie wolne terminy w tej przychodni są za miesiąc!!! Ten pakiet nie powinien nosić nazwy medycznego - dostęp do natychmiastowej wizyty nie istnieje. Jedynie profilaktyka, jeśli komuś nie zależy i może iść do lekarza za miesiąc. Nigdy więcej!
    Zaletybrak
    Wady- okłamywanie ludzi, że nie ma terminów, umawianie odległych, pomimo tego, że są wolne w przychodni
    - niekompetentni konsultanci
    - płatna infolinia - nie dość, że i tak trzeba iść prywatnie, bo nie umówili terminu, to opłaty za infolinię ponosi oszukany klient
  • ~Anka / 2024-01-02 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU to jakaś kpina. Do lekarza pierwszego kontaktu trzeba czekać 2 tygodnie. Opcja umów przez konsultanta nie istnieje. Kiedyś przez ok 2-3 tygodni aplikacja nie działała a tym samym nie było możliwości skorzystania z usług, oczywiście PZU nie poczuwało aby za ten czas nie pobierać składki. Gdyby nie to że ubezpieczenie jest grupowe, wykupione przez pracodawcę, sama bym się nigdy nie zdecydowała na korzystanie z usług tej firmy. Odradzam same kłopoty
    ZaletyBrak
    Wadybrak obsługi na infolinii, nędzna oferta, bardzo długi czas oczekiwania, szybciej działa NFZ
  • ~Rozczarowana / 2023-12-27 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W momencie zakupu polisy dostępnych było wiele placówek, w trakcie pozostały tylko nieliczne (głównie nowe z niedoświadczonymi lekarzami, albo takimi, których nie chcą w innych placówkach)Najgorzej w CM PZU na Ogrodowej w Łodzi - byłam na kilku wizytach... Proponują terminy dłuższe niż na NFZ, albo do takich "specjalistów", ze szkoda czasu!!! W najlepszym wypadku, i to jak się człowiek wykłóci, to proponują refundacje wizyty zakupionej samodzielnie. Strata pieniędzy (5tyś rocznie). Kolejnej polisy z całą pewnością nie zakupię! W firmie, w której pracuję (zatrudniającej kilkaset pracowników), z kimkolwiek bym nie rozmawiała, to każdy zamierza zrezygnować!
    Zaletykiedyś były teraz nie dostrzegam
    Wadyzmiany dostępności placówek w trakcie trwania polisy
    nieliczne dostępne placówki
    brak możliwości wyboru lekarza
    długie terminy
  • ~Izabela / 2023-12-27 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Niby prywatnie, a opóźnienia w wizytach ponad pół godziny. Zapisujesz się na godzinę i czekasz pod gabinetem.. może warto wydłużyć czas na pacjenta, ale wtedy mniejszy zarobek a co tam plany i zobowiązania innych..
    ZaletyTeoretycznie szybkie terminy
    WadyBrak punktualności wizyt
  • ~Marlena / 2023-12-19 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma nic gorszego.

    Pomimo wyników niepokojących i potrzeby konsultacji wskazują termin za miesiąc- pomimo, że wiem że są wolne terminy do danego lekarza.

    Sami lekarze mówią, że PZU utrudnia organizowanie leczenia.

    Brawo Wy
  • ~Roza / 2023-12-13 17:48
    Ocena: 4.33 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona, chodziłam dużo po lekarzach aby zdiagnozować bóle głowy i gdyby nie pakiet w Pzu to już bym zbankrutowała. U mnie się sprawdza i jestem zadowolona. Na infolinii jak na razie trafiłam tylko na sympatyczną i chętna do pomocy obsługę
    Zaletyduża ilość dostępnych placówek , bezpłatne wizyty
    Wadybrak
  • ~Iza / 2023-12-11 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak pomocy ze strony konsultantów, długie oczekiwanie na linii, umawianie wizyt
    z miesięcznym terminem.
    ZaletyBrak
    WadyJw.
  • ~Piotr / 2023-12-11 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciocia ponad 20 lat płaciła ubezpieczenie na życie w PZU ŻYCIE. Przed śmiercią miała demencję i często chorowała. Zapomniała opłacić 1 składki (nikt z rodziny o tym nie wiedział). Jak przyszło ponaglenie to zapłaciła. 5,5 miesiąca później zmarła.
    Oczywiście ubezpieczenia nie dostaliśmy- ponieważ jak się okazało zapłacenie zaległości liczy się jako wznowienie ubezpieczenia i przez pół roku jest karencja, ubezpieczyciel nie ma obowiązku wypłacić odszkodowania.
    Czyli płacisz całe życie ale np. dostaniesz alzhaimera albo masz demencję i zapomnisz zapłacić to przepada, nawet jak zapłacisz zaległość to masz karencję pół roku bo liczą że w tym czasie umrzesz i nie będą musieli płacić.
    Zachorujesz i chorujesz ponad 3 miesiące i nie zapłacisz to jak umrzesz to sory przepadło.
    Chorzy ludzie.
    WadyWykorzystają każdą okazję żeby człowieka okraść
strona 1 z 17
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.64, ilość opinii: 331
Generali Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 52
Allianz Życie
Ocena: 1.83, ilość opinii: 39
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
AXA Życie
Ocena: 1.15, ilość opinii: 11
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4181
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4020
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3715
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3441
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3170
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2728