Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

1.69 / 5

  • Cena/Jakość
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.71
  • Oferta
    1.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 12
  • ~Andzia / 2023-03-21 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Wizyta u diabetologa umawiana w lutym - termin na lipiec. Mammografia - po ponad dwóch tygodniach jak się przypomniałam, to się okazało, że mam mieć wydrukowane skierowanie z teleporady, z którym muszę pojechać do poradni, żeby wystawiono skierowanie na badanie. Samo badanie jest umówione od 8 do 17,czyli w praktyce można cały dzień spędzić oczekując na badanie.
    Wiem, że konsultanci na infolinii mało zarabiają,ale obsługa na poziomie dzieci z przedszkola "Ja się tym nie zajmowałem" ;"Ja nie wiem"; "najwyżej pani nie przyjmą"
    ZaletyBrak
  • ~Bernard / 2023-03-16 19:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Opieka medyczna na porównywalnym poziomie co luxmed i enelmed, plusem niewątpliwie jest fakt że łatwo jest zdobyć skierowanie na różne badania na poradach telemedycznych (w luxmedzie zdażało się że lekarze odmawiali wystawienia skierowania). W Warszawie terminy na wszystkie usługi to max 2-3 dni z wyjątkiem dermatologa do którego czekałem 2 tygodnie. Obsługa klienta na przyzwoitym poziomie, większość wizyt można umówić przez aplikację.
    Komentarze twierdzące że konsultanci złośliwie umawiają na odległe terminy są po prostu śmieszne i pokazują tępotę niektórych ludzi. Tak luxmed jak i pzu (pozostali ubezpieczyciele pewnie też) wydłużają terminy do placówek które są drogie i pchają klientów do swoich albo tańszych placówek medycznych. Skoro tak robią to zapewne im się to opłaca.
  • ~Nadiia / 2023-03-16 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!!!! Brak wolnych terminów, zawyszony cennik Długi czas oczekiwania pod czas wizyt
    ZaletyBrak
  • ~Zofia / 2023-03-16 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja ocena usług jest bardzo negatywna. Pomimo najdroższego pakietu, na wizyty czekam po 2 lub 3 tygodnie. Na umówionych wizytach również czekam, nawet po 1,5 godziny, chociaż umówiona byłam na konkretną godzinę. Jestem bardzo niezadowolona i nie polecam. Lepiej wybrać inną propozycję, innej spółki. Ta mnie bardzo rozczarowała.
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak terminów u specjalistów; długie terminy oczekiwania.
  • ~Krystian / 2023-03-10 00:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak czytam i czytam te opinie i się zastanawiam czy nie którzy nie potrafią czytać umów które podpisują czy udają ?
    5 tysięcy preferencji i pretensje że nie ma wizyty w terminie na jakimś Pcimiu dolnym XD pretensje do infolinii jakby ktokolwiek z nich miał na to jakiś wpływ, myślicie że oni robią to wszystko specjalnie ? Zastanówcie się trochę, a jak się komuś nie podoba, to zrezygnujcie i tyle, a co najważniejsze CZYTAJCIE UMOWY to nie będziecie mieli pretensji, chyba że konsultanci maja zacząć wam prowadzić konsultacje zamiast lekarzy ;) od X czasu korzystam z tej opieki i jestem zadowolony, panie i panowie na infolinii zawsze pomocni, z uśmiechem, starają się pomoc mimo rygoru który nad nimi wisi. Co do lekarzy to już inna kwestia ale do osób na infolinii (głównie młodziutkie osoby) zastrzeżeń brak, wystarczy wiedzieć co się podpisuje
  • ~Blizer / 2023-03-08 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem ubezpieczenie zdrowotne już w Luxmedzie, Medicover i teraz w PZU i zdecydowanie PZU wypada najgorzej we wszystkim.
    Brak terminów nawet dla podstawowej opieki zdrowotnej, jeśli już znajdą się terminy to bardziej odległe niż na NFZ. Lekarze w większości niezainteresowani Pacjentem i niesieniem pomocy. Aplikacja mobilna fatalna. Fatalny kontakt. Wizyty potrafią same się odwoływać. To opieka to dosłowny koszmar i pieniądze wyrzucone w błoto. Najgorszemu wrogowi nie polecam się z tym użerać
    ZaletyBrak
    WadyBrak lekarzy, brak terminów,
    Problemy z dodzwonieniem się na infolinię, fatalne podejście do pacjenta.
  • ~maja / 2023-03-06 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety , większość lekarzy którzy mają podpisaną umowę z pzu maja złe opinie na znany lekarz, są oczywiście wyjątki, ale to wyjątki, duża część z nich NIE MA SPECJALIZACJI, tylko jest w trakcie jej robienia, troche słabe doświadczenie, umawianie na badanie krwi to dopiero wyczyn, lakarz np z info lini zapisuje co możemy zbadać, i potem jeszcze raz trzeba to przedyktować konsultantowi na infolinii, trochę dziwne że on nie ma podglądu
    Zaletyczasami jest kompetentny lekarz, ale to czasami
    Wadywiele,,, lekarze beeeeeezzzzzz specjalizacji
  • ~M / 2023-03-06 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję przejscia z EnelMedu do PZU. Organizacja pracy placowek, niewydolne systemy, brak podstawiwych funkcjonalnosci takich jak podglad wystawionych skierowano na badania czy zamowienie recepty. Pzu ma kilka osobnych systemow zainstalowanych w swoich placowkach. Efekt jestvtaku, ze lekarze nie widza historii wizyt i badan z innych placowek.
    Lekarz, u ktorego zamowilam teleporade powiedzial, ze nie przedluzy mi recepty, bo on nie jest z Warszawy i nievwidzi moich danych! Na stronie pzu zdrowie byla informacja, ze "lekarze online" maja dostep do dokumentacji.
    Pobieranie krwi to jest dopiero zabawa! Poniewaz persobel nie widzi w systemie skierowania, kazano mi wydrukowac screenshoty (dobrze, ze zrobilam je tuz po wizycie, bo potem juz nie bylo widac (tak, zmienilam daty w filtrze!)), pani z recepcji po kolei sprawdzala, czy mam dane badanie w pakiecie, zakreslala olowkiem na wydruku, i juz po 10min mogłam udac sie na pobranie.
    Na okreslenie pzu zdrowie przychodzą mi do glowy dwa slowa: DRAMAT i SREDNIOWIECZE. Stanowczo odradzam wykupienie pakuetu opieki medycznej.
    ZaletyKompetentni lekarze (jak sie dobrze wybierze)
  • ~Anna / 2023-03-05 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam mamy pakiet medyczny w PZU i dziś taka sytuacja zachorowało nam dziecko w pakiecie jest raz do roku wizyta domowa pediatra zadzwoniłam żeby poprosić o taką wizytę ,po chwili oddzwania konsultant z informacją że niema pediatry i nie przyjedzie ,więc za co płacimy
  • ~Agnieszka / 2023-03-03 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma możliwości nadania mniejszej ilości punktów niż 1,a w sytuacji PZU to aż nadto. Jakość obsługi klienta na tragicznym poziomie, na infolinie lepiej nie dzwonic, gdyż osoby które tam pracują nie potrafią nawet trafnie zapisać wizyty lekarskiej nie wspominając już o udzieleniu odpowiedzi na zadawane przez klienta pytania. Pracownicy przełączają klienta między innymi pracownikami i tak aby " trafić" do osoby rzekomo zajmującej się daną sprawą swoją sytuację trzeba od początku opowiedzieć wszystkim wcześniejszym rozmoówcą. Efekt finalny jest taki, że po 40 min rozmowy ze specjalistami w PZU, człowiek kończy rozmowę bez uzyskania jakiejkolwiek odpowiedzi oraz pomocy. Firma owa nie odbiera maili ze skanem faktur tłumacząc się tym że skoro nie dochodzą mailowo to należy dostarczyć je w inny sposób ...może gołębiem pocztowym. Strata czasu, pieniędzy i nerwów. Wszystkim odradzam jakąkolwiek współpracę z nimi
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Dawid / 2023-03-02 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapisując się do PZU zdrowie oczekiwałem prywatnej opieki lekarza.
    Nie chodzimy na szczęście do lekarzy często raz dwa razy w roku i po ponad 2 letnim płaceniu składek jestem załamany
    ZaletyZgłoszenie poprzez aplikacje
    WadyBrak specjalistów współpracujących co przekłada się na wizyty w innych placówkach refundacja około 50zł koszt 200zł
    Brak realizacji zgłoszeń - po zgłoszeniu odzwaniają i mówią że brak miejsc i brak terminów w skrócie czy zamknąć zgłoszenie

  • ~Martyna / 2023-02-24 12:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam ubezpieczenie w PZU (pracodawca narzuca) od lat. Nie spotkałam się z gorszą obsługą klienta, nigdzie. W infolinii pracują osoby młode, mało rozgarnięte, z pokolenia, które jest przyzwyczajone do, mówiąc kolokwialnie, podkładania wszystkiego pod nos. Plus ciągłe pomyłki i niedociągnięcia. BARDZO proszę (zresztą w imieniu wielu znajomych, również mających nieprzyjemność korzystania z usług PZU Zdrowie) o poprawę tej sytuacji.
    Zaletyw miarę dobra oferta, jeśli chodzi o lekarzy specjalizacji
    Wadyobsługa klienta
  • ~Sandra / 2023-02-22 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spełniają swoich funkcji trzeba dzwonić kilkukrotnie żeby zapisać się na badania jedna wielka porażka!!!
  • ~MAŁGORZATA / 2023-02-16 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM ZAKUPIONY PAKIET PZU ŻYCIE NA PRACOWNIKOW , NA MNIE JAK I ZARÓWNOI OSOBY MI NAJBLIŻSZE (RÓZNE OPCJE PAKIETÓW ALE MIESIĘCZNIE WYCHODZI BARDZO SPORA KWOTA) , OD 2 TYGODNI PROBUJE USTALIĆ NA PAKIET UMOWIONEGO LEKARZA I .. CISZA , A JESLI JUŻ OSOBY PRACUJĄCE NA LINII PZU - UMAWIAJĄ TĘ WIZYTĘ - TO NA ABSTRAKCYJNE DATY , DO BYLE JAKIEGO DR ZAMIAST NA TEGO NA KTOREGO JEST WSKAZANIE ! TO KPINA I SZCZYT CHAMSTWA ! CZY JA NIE MAM CO ROBIC LUDZIE ? TYLKO MARTWIĆ SIĘ I PILNOWAĆ DANEJ WIZYTY ? WYRAZNIE ZAZNACZAM NA KOGO GDZIE KIEDY ITP.. DZIECINADA , CZY TAK TO MA DALEJ WYGLĄDAC DRODZY PANSTWO ? PAKIET MAM OD OK. 1,5 ROKU I CHYBA JUŻ TROCHĘ ZA DŁUGO JAK WIDZĘ.... POZOSTAJĘ DO KONTAKTU
  • ~Mimi / 2023-02-16 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i kłamcy. Brak wolnych terminów na wizytę, zgoda z PZU na zwrot kosztów za wizytę na własną rękę. Po przesłaniu faktury- odmowa. Oczywiście kontakt tylko mailowy, bo panie na infolinii się tym nie zajmują. Śmiechu warte. Straciłam pieniądze za wizyty, które miały być w ramach PZU a dodatkowo jeszcze place co miesiąc 300 zł na to gówno. Więksi złodzieje niż NFZ.
    ZaletyNie ma
    WadyZłodzieje
  • ~pacjent / 2023-02-14 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    lekarze i konsultanci to kwestia szczęścia, sa rzeczywiście kompetentni lekarze, którzy potrafią doradzić podpowiedzieć, dobrze zinterpretować wyniki badań sa i tacy , którzy odmawiają wystawienia recepty na lek który pilnie potrzebujesz a który zażywasz od lat, mówią aby zadzwonić do rodzinnego na nfz, PORAŻKĄ jest rejestracja badań krwi mam 20 badań i muszę kązde z osobna wprowadzić do systemu potem wybrać placówkę, w placówce od początku jeszcze raz prowadzają te badania bo mówia ze tego wymaga pZU, jest opcja zatwierdź badania ale nie działa!!!! czyli trzy razy trzeba podawać nazwy badan aby się zapisać przez infolinię, w przychodni i zdarza sie że po przyjsciu do przychodni nie wyświetla im sie rejestracja zrobiona przez PZU, czyli trzeba dzwonić do pzu czekać 10 lub i 30 minut zrobić zgłoszenie badań, potem laboratorium jeszcze raz przepisuje te badania
    Zaletyjak masz szczęście do uprzejmego konsultanta to szybka rejestracja, część lekarzy jest kompetentna a część niestety ,,,,,
    Wadybrak możliwości kontaktu z kierownikiem lub dyrektorem zmiuany. osobą która przyjmuje reklamacje
  • ~klient PZU / 2023-02-09 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    ma pytanie, w jaki sposób można się wypisać z tego ubezpieczania, jak jest wykupione przez pracodawcę ale w sumie ja płacę całą kwotę, czyli ponad 1000 zl rocznie. czy ktoś z Państwa sie wypisał, i z jakim wyprzedzeniem, kONSULTANT niestety nie chciał na to pytanie odpowiedzieć
    Zaletykiedyś były: sprawna rejestracja, terminy według wskazań pacjenta ale to było w przeszłości
    Wadybrak nastawienia na pacjenta, złośliwe podejście konsultantów , ironiczne pytania ze śmiechem w głosie w Czym mogę pomóc, mówię konkretnie do jakiego lekarza i gdzie są wolne terminy i proszę o zarejestrowanie, a KONSUILTANT z ironicznym śmiechem czy jeszcze w czymś pomóc wogóle nie słuchaja co sie do nich mówi,
  • ~Azior / 2023-02-07 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pakiet mam opłacany przez pracodawcę, po mojej stronie koszt to 4zl miesiąc. I to nie warte tych pieniędzy. Teleporada.. ..lepiej od razu na sor, szkoda czasu wyczekiwania bo teleporada pożal się Boże, a pacjent tylko zwleka z czasem.
    Umawianie wizyty -nie wiem po co te moje predyspozycje do terminów i tak się PZU nie zastosuje do tych terminów, a czas oczekiwania na wizytę się wydłuża bo podano moje predyspozycje typu ,,wizyta proszę umówić od 15.00,,. Jakoś bez problemu znalazlem termin sam...w 1 placowce! tylko ja nie mogę się umówić bo musi to zrobić PZU.
    a wisienka na torcie to druga wizyta u lekarza celem konsultacji wyników i ustaleń z 1 wizyty umówionaprzez PZU w innej placówce i u innego lekarza !mimo moich prozb i informacji.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymywanie terminów realizacji zleceń, Umawianie wizyty w innych placówkach niż wskazanych przez że mnie, brak możliwości samodzielnego wyboru terminów. Teleporada strata czasu
  • ~pacjent / 2023-02-07 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam, jakość obsługi przez KONSULTANTÓW w ostatnim czasie sie pogorszyła. poczytałam na "gowork" i dużo to wyjaśnia . podobno są traktowani w nieludzki sposób i to odbija się na kliencie: zachowują się wręcz w złośliwy sposób, wcześniej można było umówić wizytę w ramach PZU w przychodni u konkretnego lekarza na konkretną godzinę i potem poprosić KONSULTANTA PZU o zadzwonienie do placówki i potwierdzenie. Była to bardzo dogodna forma ze względu na możliwość ustalenia godziny dogodnej dla pacjenta. Teraz rzeczywiście nawet jak są wolne terminy na drugi dzień lub za 2, 3 dni i przychodnia to potwierdza , że można umówić sie w ramach PZU to nie rozumiem dlaczego KONSULTANT PZU twierdzi , że dzwonił do palcówki i może umówić dopiero za dwa tygodnie wizytę , przecież to jest działanie na SZKODĘ pacjenta, zamiast pracować na dobrą opinie o usługach PZU to KONSULTANCI zachęcają do wycofania sie z PZU. Są oczywiście uprzejmi KONSULTANCI działający dla dobra pacjenta ale to już niestety rzadkość W PZU. Pozdrawiam wszystkich uprzejmych konsultantów którzy mi w przeszłości pomogli w potwierdzaniu wizyt w przychodniach i w umawianiu terminów, tym niekulturalnym i chamskim życzę aby wczuli sie w sytuację pacjenta i zaczęli działać na kjego korzyść a tym samym na dobrą opinię PZU
    Zaletyczeka na nie
    Wadybrak działania na korzyść pacjenta przy umawianiu terminów, długi czas czekania na tpo az konsultant zadzwoni do placówki, umówione TELEporady sa anulowane przez system bez zgody pacjenta, czyli czekasz na teleporadę i 10 minut po terminie dostajesz smasa , że została anulowana, nastę pny termin za parę dni, KONSULTANT śmieje się i pyta w czym mogę pomóc, nie reaguje na zarzuty pacjenta,
  • ~marek / 2023-02-07 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEEEEE ROZUMIEM , dlaczego jeżeli zadzwonię do placówki medycznej i umówię wizytę w ramach PZU zaznaczając , że płatnikiem będzie PZU , placówka medyczna to przyjmuje i mówi że nie maaaa problemu tylko musi zadzwonić KONSULTANT z PZUUU, dzwonię do PZU i proszę aby zadzwonił to danej placówki medycznej i potwierdził przez mnie umówiony termin w ramach PZU tooooo UWAGA KONSULTANT odmawia, mówi że i owszem zadzwoni ale nie potwierdzi dla mnie dogodnego terminu już zarezerwowanego TYYYYLKO umówi mnie na pierwszy lepszy i prześle do mnie informację, jako klient PZU nie mogę mieć wpływu na godzinę i dziń mimo że dane terminy w ramach PZU są wolne i placówki medyczne nie widzą PROBLEMU w tym aby pacjent sie umówił a PZU tylko potwierdziło tak było jeszcze dwa lata temu , TERAZZZZZ to jest tragedia są terminy a konsultanci twierdzą że dopiero za 2 TYGODNIE, nikt tego nie rozumie lekarze którzy z nimi podpisali umowy i mogą przyjąć pacjenta z dnia na dzień ani KLIENCI, przykre ale prawdziwe opieszałość i buta konsultantów PZU jest nie do zaakceptowania
    ZaletyBRAKKKKKKK
    Wadykonsultanci celowo umawiają na odległe terminy pomimo że są terminy za dwa trzy dni w placówkach medycznych w ramach pakietu PZU
strona 1 z 12
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.69, ilość opinii: 230
Generali Życie
Ocena: 1.63, ilość opinii: 45
Uniqa Na Życie
Ocena: 4.41, ilość opinii: 36
Allianz Życie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 35
Warta Życie
Ocena: 1.51, ilość opinii: 23
AVIVA Życie
Ocena: 1.42, ilość opinii: 8
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3485
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3058
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.04, ilość opinii: 3024
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2979
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2973
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501