Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 345 opinii

1.63 / 5

  • Cena/Jakość
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Oferta
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2024-02-06 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak tragicznie oferty to jeszcze nie miałem umówienie do lekarza to jakiś cud a jeśli już nawet lekarz zadzwoni to wysyła mnie do następnego lekarza bez żadnej pomocy telefonicznej nie wiem po co ta usługa jest druga strona medalu jeżeli już pójdziemy do lekarza na wizytę to zazwyczaj są to biedne gabinety gdzie nie ma przyrządów do zbadania na przykład wzroku jedna wielka lipa nie polecam lepiej prywatnie iść się wyleczyć a omijać PZU z daleka oszuści i złodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyNie można nigdzie złożyć reklamacji brak numerów telefonów do złożenia Skargi jeden wielki dramat
  • ~Zofia / 2024-01-28 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Od 3 tygodni proszę o umówienie wizyty u lekarza i jak do tej pory nic.Panie na infolinii kłamią i lawirują,że nie mogą się dodzwonić do przychodni itp.Po czym ja dzwonię i w przychodni odbierają po dwóch sygnałach . Pakiet PZU Dramat i żenada
  • ~opex sp zoo / 2024-01-27 11:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Ubezpieczenie na życie? Jest po co żyć od kiedy odkryłem lnstagram: znieprawiona
    Ta kobieta to anioł i diabeł w jednym!!
  • ~Mama chorowitka / 2024-01-18 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku ze zmiana pracodawcy zmienił nam się ubezpieczyciel na PZU. Nigdy wcześniej, nie miałam styczności z tak niekompetentną firmą w branży ubezpieczeń medycznych jak w tej chwili. Zaczynajac od konsultantów, którzy nic nie mogą, a co gorsze niewiele chyba potrafią, skoro 8 razy zmieniany telefon i nawet już zupełnie usuwany, a lekarze dalej dzwonią pod zły numer. Oczywiście każdorazowo potwierdzane, ze już wszystko Ok i od teraz będą dzwonić na dobry numer. W efekcie płace, a telekonsultacji doprosić się nie moge. Lekarz wpisuje, ze wizyta się odbyła! Skandaliczne.
    Kompetencja lekarzy- morfologia ewidentnie wskazuje na infekcje bakteryjna, a pediatra idzie w zaparte, ze to wirus. 3 innych lekarzy spoza PZU stwierdza zakażenie bakteryjne.
    Wymieniać mogłabym tak dużo, ze raczej już nikomu czytać by się nie chciało.
    Jeśli stoicie przed wyborem to poszukajcie więcej opinii. Ja wybitnie nie polecam PZU ZDROWIE.
    Niekompetencja, brak skuteczności i sprawczości w działaniu, terminy do specjalistów żenujące, w naszym przypadku - złe diagnozy i leczenie- lekarze chyba stażyści. Na pewno ja wielokrotnie trafiałam na ,owszem miłych, ale niedoświadczonych, a co gorsze niedouczonych co skutkowało złym leczeniem. Unikajcie jeśli zdrowie i nerwy Wam miłe. Ja za chwile składam wypowiedzenie bo poziom absurdów przekroczony zbyt wiele razy.
  • ~Magda / 2024-01-08 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Na wizyty czekam się długo. Konsultanci nie umieją rozwiązać problemu. Niektórzy lekarze nie radzą sobie z systemem i w ten sposób kolejny dzień nie mogę dowiedzieć się co się stało z opieką która miała być wypisana tydzień temu. Masakra. Nie polecam!!!


    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Aaggaa / 2024-01-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra-stanowczo odradzam. Na wizytę trzeba czekać miesiącami. Na NFZ często jest szybciej. Za takie pieniądze spodziewałam sie czegoś lepszego. Ten pakiet to jakaś kpina - gdyby nie to,że jest on częściowo finansowany przez pracodawcę w życiu bym z tego nie korzystała . Konsultanci są niekompetentni. Każdy udziela innej informacji. Dziecko umówione do okulisty,wizyta potwierdzona dzień wcześniej. Zwalniam się z pracy by dotrzeć,a 40 minut przed wizytą telefon,że lekarz nie przyjmie,bo dziecko ma 4 lata skończone,a musi mieć 5, to ,że ma tyle roczników nie ma znaczenia. Dno i wodorosty.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w
  • ~Oszukana / 2024-01-04 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Od tygodnia piszę wnioski on-line o konsultację ginekologiczną, 2 dni wisiałam na infolinii - bezskutecznie, brak kompetencji konsultantów, każdy twierdzi coś innego. Pomimo tego, że w przychodni otrzymałam informację, iż mają wolne terminy w tym tygodniu, konsultant odmówił umówienia mnie na wizytę, twierdząc, że w ich systemie wolne terminy w tej przychodni są za miesiąc!!! Ten pakiet nie powinien nosić nazwy medycznego - dostęp do natychmiastowej wizyty nie istnieje. Jedynie profilaktyka, jeśli komuś nie zależy i może iść do lekarza za miesiąc. Nigdy więcej!
    Zaletybrak
    Wady- okłamywanie ludzi, że nie ma terminów, umawianie odległych, pomimo tego, że są wolne w przychodni
    - niekompetentni konsultanci
    - płatna infolinia - nie dość, że i tak trzeba iść prywatnie, bo nie umówili terminu, to opłaty za infolinię ponosi oszukany klient
  • ~Anka / 2024-01-02 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU to jakaś kpina. Do lekarza pierwszego kontaktu trzeba czekać 2 tygodnie. Opcja umów przez konsultanta nie istnieje. Kiedyś przez ok 2-3 tygodni aplikacja nie działała a tym samym nie było możliwości skorzystania z usług, oczywiście PZU nie poczuwało aby za ten czas nie pobierać składki. Gdyby nie to że ubezpieczenie jest grupowe, wykupione przez pracodawcę, sama bym się nigdy nie zdecydowała na korzystanie z usług tej firmy. Odradzam same kłopoty
    ZaletyBrak
    Wadybrak obsługi na infolinii, nędzna oferta, bardzo długi czas oczekiwania, szybciej działa NFZ
  • ~Rozczarowana / 2023-12-27 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W momencie zakupu polisy dostępnych było wiele placówek, w trakcie pozostały tylko nieliczne (głównie nowe z niedoświadczonymi lekarzami, albo takimi, których nie chcą w innych placówkach)Najgorzej w CM PZU na Ogrodowej w Łodzi - byłam na kilku wizytach... Proponują terminy dłuższe niż na NFZ, albo do takich "specjalistów", ze szkoda czasu!!! W najlepszym wypadku, i to jak się człowiek wykłóci, to proponują refundacje wizyty zakupionej samodzielnie. Strata pieniędzy (5tyś rocznie). Kolejnej polisy z całą pewnością nie zakupię! W firmie, w której pracuję (zatrudniającej kilkaset pracowników), z kimkolwiek bym nie rozmawiała, to każdy zamierza zrezygnować!
    Zaletykiedyś były teraz nie dostrzegam
    Wadyzmiany dostępności placówek w trakcie trwania polisy
    nieliczne dostępne placówki
    brak możliwości wyboru lekarza
    długie terminy
  • ~Izabela / 2023-12-27 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Niby prywatnie, a opóźnienia w wizytach ponad pół godziny. Zapisujesz się na godzinę i czekasz pod gabinetem.. może warto wydłużyć czas na pacjenta, ale wtedy mniejszy zarobek a co tam plany i zobowiązania innych..
    ZaletyTeoretycznie szybkie terminy
    WadyBrak punktualności wizyt
  • ~Marlena / 2023-12-19 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma nic gorszego.

    Pomimo wyników niepokojących i potrzeby konsultacji wskazują termin za miesiąc- pomimo, że wiem że są wolne terminy do danego lekarza.

    Sami lekarze mówią, że PZU utrudnia organizowanie leczenia.

    Brawo Wy
  • ~Roza / 2023-12-13 17:48
    Ocena: 4.33 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona, chodziłam dużo po lekarzach aby zdiagnozować bóle głowy i gdyby nie pakiet w Pzu to już bym zbankrutowała. U mnie się sprawdza i jestem zadowolona. Na infolinii jak na razie trafiłam tylko na sympatyczną i chętna do pomocy obsługę
    Zaletyduża ilość dostępnych placówek , bezpłatne wizyty
    Wadybrak
  • ~Iza / 2023-12-11 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak pomocy ze strony konsultantów, długie oczekiwanie na linii, umawianie wizyt
    z miesięcznym terminem.
    ZaletyBrak
    WadyJw.
  • ~Piotr / 2023-12-11 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciocia ponad 20 lat płaciła ubezpieczenie na życie w PZU ŻYCIE. Przed śmiercią miała demencję i często chorowała. Zapomniała opłacić 1 składki (nikt z rodziny o tym nie wiedział). Jak przyszło ponaglenie to zapłaciła. 5,5 miesiąca później zmarła.
    Oczywiście ubezpieczenia nie dostaliśmy- ponieważ jak się okazało zapłacenie zaległości liczy się jako wznowienie ubezpieczenia i przez pół roku jest karencja, ubezpieczyciel nie ma obowiązku wypłacić odszkodowania.
    Czyli płacisz całe życie ale np. dostaniesz alzhaimera albo masz demencję i zapomnisz zapłacić to przepada, nawet jak zapłacisz zaległość to masz karencję pół roku bo liczą że w tym czasie umrzesz i nie będą musieli płacić.
    Zachorujesz i chorujesz ponad 3 miesiące i nie zapłacisz to jak umrzesz to sory przepadło.
    Chorzy ludzie.
    WadyWykorzystają każdą okazję żeby człowieka okraść
  • ~Katka / 2023-12-08 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizyta u dermatologa. Oczekiwanie 3 miesiące. Dermatolog potrzebny był do oceny znamion.Za ocenę znamion kazali mi zapłacić 100 zł.Wizyta polegała tylko na tym i trwała 7 min. Nie wiem, po co mi PZU, skoro zausługę płacę z własnej kieszeni? KPINA!!! Dziś staram się umówić do okulisty. Znalazłam w Mikołowie z bliskim terminem. Zadzwoniła infolinia, że jednaknie ma tego terminu. Po wyrażeniu przeze duuużegooo niezadowolenia z usług- bo szybciej można dostać się na NFZ, w dodatku za darmo, uzgodniłąm, że może być w takim razie lekarz z GLiwic, Zabrza, czy Rudy Śląskiej. Umówili mnie do Będzina. Ponad 40 km od domu. nie wiem, czy za zbadanie wady wzroku, bo po to chcę jechać, nie każą mi zapłacić.Inna rzecz, żemogą sobie tę wizytę wsadzić. Ja niebędę jeździć do Będzina. Jeszcze jaka szydera: napisałi mi w sms, że to z troski o moje zdrowie umówili tę wizytę tam właśnie.KPINA!!!
    Zaletybrak
    Wadyczytaj opinię
  • ~Niezadowolona / 2023-12-07 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo szeroki pakiet zdrowotny jednak umówienie usług to jest jakiś koszmar. W placówkach PZU do dobrych specjalistów (o ile takich w ogóle mają)terminy to cud. Większość lekarzy to albo w ogóle nieznani lekarze albo o bardzo złych opiniach, gdzie wchodzi się na 5 minut i wychodzi z niczym. Nawet umówienie się do innej placówki, gdy w placówce PZU nie ma terminów to jest jakiś nieśmieszny żart. Konsultanci "sprawdzają" terminy w innych placówkach, a chyba mało kiedy to robią. Proponują najlepiej umawianie w innych miastach, żeby zniechęcić i pójść sobie zapłacić prywatnie. Jednak ja zawsze weryfikuje placówki współpracujące z PZU i dostępne terminy, które zazwyczaj nie dalej niż w odstępie 1-2 tygodni można umówić bez problemu. Więc zeby umówić się do lekarza lub badanie w ciągu jednego dnia rozmawiam z konsultantami jakieś 4-5 razy, żeby wreszcie i tak umówili mnie w innej placówce za... miesiąc! Mimo terminów w odstępie tygodnia. Konsultanci robią z klientów idiotów i to w takiej skali, że robi się to niesmaczne.
    W moim przypadku zawsze jakimś cudem omijają jedną z placówek z którą współpracują,a która zawsze ma terminy. Ostatnio usłyszałam od konsultanta że zostałam umówiona za miesiąc bo widocznie wcześniej nie było terminów i może nagle się zwolnił. Szkoda tylko, że stale monitorowałam dostępność terminów w danej placówce i w odstępie 3 tygodni było ich może ze 40.
    Rozumiem, że firma tylko liczy pieniążki i ogranicza koszty, ale robić to w tak chamski i wyrachowany sposób, na każdym kroku oszukując i kłamiąc ludzi, którzy płacą ubezpieczenia, żeby móc mieć łatwiejszy sposób do specjalistów to przekracza granice. Jeszcze trochę i naprawdę będzie łatwiej chorować na NFZ.
    I trochę szkoda obwiniać konsultantów, bo pewnie takie mają zalecenia z góry, jednak mi chyba byloby wstyd pracować w sposób, w który muszę oszukiwać ludzi - najczęściej chorych.

    ZaletyCzasem się człowiek uśmieje, jak go umówią w ten sam dzień do ich własnej placówki za 4 godziny od otrzymania SMSa, bo właśnie się zwolnił termin. Wtedy to jest zdecydowanie ten "najszybszy termin"
    Wady-nie umawiają terminów na tzw. "pierwszy wolny" który oferują,
    - konsultanci udają, że nie widzą niektórych placówek, z którymi firma PZU ma podpisana umowę i nie sprawdzają dostępności terminów,
    - w przypadku umawiania wizyty do innej niż placówka PZU w systemie mają zaznaczone, że mogą tam umówić wizytę dopiero za miesiąc (już nie jeden konsultant się wygadał). Potwierdziłam to nawet w placówce wspolpracujacej z PZU.
    -nie odwołują wizyt w innych placówkach niż PZU, nawet jesli się to zgłosi. Odwołują u siebie, a w placówkach nadal terminy są umówione i zapychają kolejkę.
    -trzeba pilnować na każdym kroku, żeby zostać umówionym zgodnie z warunkami ubezpieczenia.
    -trzeba dzwonić kilka razy dziennie na infolinię i weryfikować to co mówią i sprawdzają konsultanci
  • ~olo / 2023-12-04 18:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam pakiet firmowy zdrowie komfort plus, to jakiś dramat moja firma dala sie wpuścić w maliny PZU bo obiecywali cuda, mamy porównanie z inną placówką medyczną przez 10 lat i było dobrze, a teraz to jakiś dramat w tym PZU. W ogóle nie można się dostać do specjalisty, przyjmują na infolinii zgłoszenie do specjalisty i na tym się kończy nie umawiają do żadnego lekarza, to jest oszustwo!!! Nie wierzcie w żadne pakiety medyczne z PZU to fikcja!!!
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci nie umawiają wizyt, udają wariata
  • ~Kashana / 2023-11-07 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, pakiet mam najdroższy a żeby się umówić na wizytę to muszę sam dzwonić i umawiać się na inny pakiet z innej firmy ponieważ PZU nie może zadzwonić i mnie umówić albo jak zadzwoni to umówi na inny termin, a są wolne miejsca u lekarza specjalisty
    ZaletyBrak
    WadyZbyt długi czas oczekiwani, nie potrafią umówić na nic, żałosne jest ich rozumowanie
  • ~Anna / 2023-11-06 04:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Ubezpieczenie p plus, grupowe , składka 56 zł miesięcznie. Pół roku karencji. Operacja nowotworu złośliwego piersi. Odszkodowanie 350 zł. Nie warto, śmieszne kwoty odszkodowania.
    ZaletySzybka obsługa i wypłata.
    WadyMałe odszkodowania w razie choroby. Może na wypadek śmierci to się opłaca, ale co mi z tego po śmierci.
  • ~pacjent / 2023-11-05 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    przez portal pzu można samemu umówić sie tyyyyykooo do tzw placówek medycznych PZU, sprawdzam podane nazwiska na znany lekarz, np ginekologów, same negatywne opinie, lekarze w większości w trakcie specjalizacji, do innych placówkek które mają z PZU podpisane umowy nie można zarezerwować wizyty samemu, trzeba napisać prośbę o taką wizytę, więc piszę, nazwa przychodni i lekarz, co robi PZU przesyła mi rezerwację wizyty w placówce PZU u lekzrza z samymi negatywnymi opiniami na znany lekarz, dzwonię do przychodni tam gdzie chciałam mieć wizytę mają podpisaną umowę z PZU , mają na za tydzień wolne terminy, i mówią , że wystarczy jak zadzwoni PZU i potwierdzi, ale konsultanci w PZU mają p[owiedziane że mają rezerwować wuizyty tylko w placówkach PZU,
    Zaletybrak
    Wadyciężarnym kobietom nie polecam, brak dostępu do konkretnego ginekologa, za każdym razem przydzielany jest inny, brak odpowiedniego sprzętu w placówkach PZU, brak lekarzy z uprawnieniami do robienia USG
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.63, ilość opinii: 345
Generali Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 52
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
AXA Życie
Ocena: 1.15, ilość opinii: 11
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794