Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 345 opinii

1.63 / 5

  • Cena/Jakość
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Oferta
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czarek / 2023-09-06 13:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak informacji ze strony PZU na samym wstępie wykupienia pakietu medycznego.
    Duża trudność z umówieniem wizyty przez konsultanta w ramach wskazanych godzin 15-19. Usilnie umawiają w godzinach przedpołudniowych. Brak możliwości umówienia badań laboratoryjnych poprzez aplikację. Dwukrotnie wskazywane badania, brak potwierdzenia i konsultanci nie widzą zgłoszenia.
    Nieaktualny wykaz miejsc gdzie można się umawiać na wizytę.
    Długi czas oczekiwania mimo wolnych terminów.
    Obawiam się, że moja opinia zostanie szybko usunięta, aby więcej osób dało się nabrać.
    A wszystkim czytającym życzę dużo zdrowia nie tylko do PZU.
    Zaletyteż ich szukam
    Wadywszystkie, szczególnie ww wymienione
  • ~Anna / 2023-09-05 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę ciążę w przychodni współpracującej z PZU nigdy nie miałam problemu aż do teraz . Obecnie jestem w ostatnim miesiącu ciąży i nie mam możliwości umówić się na wizytę w dniu proponowanym przez przychodnie i muszę płacić
    za wizytę 100%. PZU nie zgadza się na terminy podane przez placówkę. Panie z infolinii kłamią, proponują mi wizyty odległe za 2-3 miesiące. Wszystkim będę odradzać, a ja rezygnuję z waszych usług.
    ZaletyWcześniej same zalety
    WadyBrak możliwości samodzielnego umawiania do specjalistów. Trudności w terminach. Na infolinii kłamstwo za kłamstwem
  • ~Figa / 2023-09-05 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety poprzez zmianę pracy, zmuszona byłam zmienić ubezpieczyciela TU Zdrowie na PZU. I powiem szczerze, że w PZU wszystko jeszcze jest w powijakach. Ciężko jest umówić termin do lekarzy u których leczyłam się będąc w TU Zdrowie. Brak możliwości generowania kodu na bieżąco, tak jak było to u poprzedniego ubezpieczyciela, udrudnia możliwość szybkiej rejestracji. Czasem zdarzy się że w danym dniu lekarz (do którego nie było terminu), może przyjąć pacjenta ale niestety PZU tego nie zaakceptuje, ponieważ takie a nie inne mają przepisy. Niestety nie polecam tego ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
    WadyTrudności z dostaniem się do swojego lekarza. PZU na siłę kieruje tylko do swoich lekarzy i placówek. "Proszę korzystać komercyjnie" - tak dzisiaj usłyszałam na infolinii od pani w reklamacji. Nie po to placę ubezpieczenie, żeby płacić za wizyty. Szczerze NIE POLECAM. Zmieńcie politykę firmy, bo sięgacie w tym momencie dna.
  • ~Edyta / 2023-09-05 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudność w umówieniu wizyt. Mówię do konsultanta,że mam kontynuację leczenia i chcę umówić się do lekarza u którego się leczę a oni na siłę pchają do swoich lekarzy.Konsultantka tylko w kółko powtarza, rozumiem i rozumiem.
    Skończy mi się umowa, zmieniam ubezpieczyciela. I nie polecam nikomu PZU. Biorą się za coś o czym nie mają zielonego pojęcia. Kpina.
    WadyBrak możliwości samodzielnego umawiania do specjalistów. Trudności w terminach. Na infolinii kłamstwo za kłamstwem.
  • ~Elka / 2023-09-05 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam. Konsultanci z łapanki, nie potrafią pomóc. Pani w reklamacji bardzo niemiła i sarkastyczna. Chciałam rozmawiać z kierownikiem, usłyszałam że nie ma takiej możliwości.Z daleka od PZU zdrowie. Nie wybierajcie tego ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
    WadyZero profesjonalizmu. Zero chęci pomocy klientowi. Liczy się tylko biznes.
  • ~Ktoś mocno zdenerwowany / 2023-09-01 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczułam się źle w pracy, na infolinii mówię co mnie spotkało i że szukam lekarza na dzisiaj, konsultant mi mówi że nie ma stacjonarnych na dzisiaj ale mówi że na dzisiaj jest teleporada. Upewniam się: czy w razie czego lekarz może mi wystawić zwolnienie za dzisiaj? Tak - może zdziwiła by się Pani ile nasi lekarze mogą. Po czym dzwoni lekarz i mi mówi nie droga Pani, zwolnienia nie będzie bo ja Pani nie widzę i nie mam obowiązku udzielenia Pani L4, jeżeli Pani się czuje tak źle to Pani wystawiam skierowanie do szpitala (50 dni nie miałam okresu, czasem ból obustronny jajników przez ostatnie 2 tygodnie, myślałam że ciąża, w pracy zwymiotowałam, w domu pociekła mi krew i po prostu czuję się na tyle źle że nie mogę być w pracy, ale nie jest to też powodem do hospitalizacji, więc odmówiłam) To coś tu się jednak wyklucza skoro konsultant zapewnia że lekarz mi na pewno wystawi (wytłumaczyłam mu tę sytuację tak samo jak lekarzowi) a lekarz że pod żadnym pozorem mi nie wystawi. A co do tego szpitala to na prawdę, czekałam ostatnio 7 godzin na SOR z guzem, nie będę czekać tyle samo żeby się dowiedzieć, że tak naprawdę to nic nie widzą w mojej macicy i zapraszamy do domu, może jeszcze by policję wysłali jakby się okazało że może byłam w ciąży i poroniłam. Podsumowując nie wiem nadal co mi jest, muszę wykorzystać dzień urlopu wypoczynkowego na ten dzień przez te dezinformacje, jestem doprowadzona do granic mojej cierpliwości wobec tej instytucji.
    ZaletyBrak
    WadyDezinformacja
  • ~Antek / 2023-08-31 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od kilku lat i z całą świadomością nie polecam usług świadczonych przez PZU. Na infolinii kłamstwo po kłamstwie. W Krakowie nie są w stanie umówić wizyty w ciągu tygodnia a w ramach alternatywy proponują wizytę w "jednym z pobliskich miast", przy czym każde po 60km+ od krakowa. Umówić się z lekarzem tym samym dwa razy równiez graniczy z cudem. Jeden lekarz mówi to, drugi tamto i któremu tu wierzyć? Okulista wystawił wadliwą receptę na okulary? Nie nasza wina, tylko pana że mu uwierzył, więc nie będzie refundacji. Mimo wszystko w wyborze między NFZ i czekaniem 2 lata na termin, a płaceniem PZU za 2 miesięczne kolejki wygrywa to drugie... Patologia
  • ~Klient / 2023-08-31 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze umawiałam wizytę sama a PZU ją potwierdzało, i nie było z tym żadnego problemu. I tak całą ciążę. A teraz po 2 miesiącach widzę problem. Dowiaduje się że nie mogę sama umówić wizyty tylko oni mogą to zrobić a potwierdzić mojej nie można bo składają winę na daną placówkę. Pani konsultant której nie polecam Czapla Aneta czy Anna nie pamiętam , nie potrafi odpowiedzieć na moje proste pytanie dlaczego przez tyle miesięcy nie było problemu z tym że sama umawiałam wizytę a oni ją potwierdzali. 10 razy zadawałam to pytanie i 10 razy słyszałam że zgodnie z ofertą bla bla bla. Dopiero po kilku razach usłyszałam ,, Nie potrafię odpowiedzieć na Pani pytanie. W końcu he. Wina złożona na placówkę po czym dzwoniąc do placówki slyszę że to PZU zaczęło robić takie problemy i oni nie wiedzą dlaczego i nie mają z tym nic wspólnego. Także PZU spada na dno widzę. Nie szanuje się swoich klientów. Szkoda.
    ZaletyByły wcześniej a teraz ich brak
    WadyBrak konsultantów którzy potrafią odpowiedzieć na zadane im pytanie. Problemy z samodzielnym umawianiem wizyt. Składanie winy na placówki.
  • ~Klient / 2023-08-31 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze umawiałam wizytę sama a PZU ją potwierdzało, i nie było z tym żadnego problemu. I tak całą ciążę. A teraz po 2 miesiącach widzę problem. Dowiaduje się że nie mogę sama umówić wizyty tylko oni mogą to zrobić a potwierdzić mojej nie można bo składają winę na daną placówkę. Pani konsultant której nie polecam Czapla Aneta czy Anna nie pamiętam , nie potrafi odpowiedzieć na moje proste pytanie dlaczego przez tyle miesięcy nie było problemu z tym że sama umawiałam wizytę a oni ją potwierdzali. 10 razy zadawałam to pytanie i 10 razy słyszałam że zgodnie z ofertą bla bla bla. Dopiero po kilku razach usłyszałam ,, Nie potrafię odpowiedzieć na Pani pytanie. W końcu he. Wina złożona na placówkę po czym dzwoniąc do placówki slyszę że to PZU zaczęło robić takie problemy i oni nie wiedzą dlaczego i nie mają z tym nic wspólnego. Także PZU spada na dno widzę. Nie szanuje się swoich klientów. Szkoda.
    ZaletyByły wcześniej a teraz ich brak
    WadyBrak konsultantów którzy potrafią odpowiedzieć na zadane im pytanie. Problemy z samodzielnym umawianiem wizyt. Składanie winy na placówki.
  • ~damcio / 2023-08-30 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    PZU Zdrowie, największego gowno jakie może być. Aby umówić wizytę trzeba dzwonić na infolinie albo w aplikacji - w kotrej nie da się umówić wizyty wiec zostaje infolinia. Podajesz wszystkie dane a oni szukają Ci terminu i umawiają a Ty w aplikacji sprawdzasz czy pasuje Ci czy nie jak nie to musisz odmówić i zadzwonić jeszcze raz i umówić na inny termin.. chore
    ZaletyŻadnych
  • ~M. / 2023-08-30 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią umówić do specjalisty u którego leczę się od lat. Umawiają do pierwszego lepszego z wolnym terminem i w godzinach które wcale nie pasują pacjentowi. Na umówienie wizyty czekałam tydzień i w dodatku umówili mnie nie do tego lekarza do którego chciałam. Porażka całe te ubezpieczenie. Niestety sama go nie wybrałam, takie miał mój pracodawca.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~M. / 2023-08-30 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią umówić do specjalisty u którego leczę się od lat. Umawiają do pierwszego lepszego z wolnym terminem i w godzinach które wcale nie pasują pacjentowi. Na umówienie wizyty czekałam tydzień i w dodatku umówili mnie nie do tego lekarza do którego chciałam. Porażka całe te ubezpieczenie. Niestety sama go nie wybrałam, takie miał mój pracodawca.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Patrycja / 2023-08-29 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy problem to utrudniony proces umawiania wizyt. Jestem bardzo rozczarowana, czekam aż skończy się umowa i uciekam jak najdalej od PZU Zdrowie.
    Strata czasu i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyUtrudnione umawianie wizyt.
  • ~Daniel / 2023-08-29 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz kupę pieniądzy dostajesz śmieci i kartę apteczna nie polecam są wiele fajniejsze ubezpieczenia na wszystko omijać szerokim łukiem PZU życie itp chcą zarobić na zwykłym człowieku regulamin wymyślony pod PZU nie bierzcie tego ubezpieczenia tragedia wiem ze swojego doświadczenia
    ZaletyNie ma
    WadyJak wuzej
  • ~Figa / 2023-08-23 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety poprzez zmianę pracy, zmuszona byłam zmienić ubezpieczyciela TU Zdrowie na PZU. I powiem szczerze, że w PZU wszystko jeszcze jest w powijakach. Ciężko jest umówić termin do lekarzy u których leczyłam się będąc w TU Zdrowie. Brak możliwości generowania kodu na bieżąco, tak jak było to u poprzedniego ubezpieczyciela, udrudnia możliwość szybkiej rejestracji. Czasem zdarzy się że w danym dniu lekarz (do którego nie było terminu), może przyjąć pacjenta ale niestety PZU tego nie zaakceptuje, ponieważ takie a nie inne mają przepisy. Niestety nie polecam tego ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
  • ~GRZEGORZ / 2023-08-18 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci... zrobia wszystko byleby nie wyplacic, zakwestionować... nikomu nie polecam czlowiek placi latami ciezkie pieniadze a jak nadejdzie tragedia zostaje sam.!!!
    Zaletyzadne, absolutnie chyba ze chamstwo obslugujacych to zaleta!
    Wadynie wyplacaja naleznych srodkow!
  • ~Monika / 2023-08-11 14:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Zaskakująco dobrze działa, umówiłam się do endokrynologa i w tydzień byłam w gabinecie
    ZaletySzybko sprawie, dobra cena do jakości
    WadyNa ten moment brak
  • ~Krzysztof / 2023-08-10 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Państwowa firma a tak oszukują ludzi.Za rozwalony łokieć składany operacyjnie,blizna na 20cm ,łokieć po wygojeniu zdeformowany,ograniczenie ruchów ręką. Oświadczenie pzu 3 proc uszczerbek na zdrowiu.Omijac z daleka.
    ZaletyŻadne
    WadySzkoda słów
  • ~Piotr / 2023-08-08 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Wprowadzili jakieś teleporady zamiast normalnych wizyt nie informując o tym ubezpieczonych. Oczywiście żadnego obniżenia opłaty za polisę. Wypowiadam umowę
  • ~MM / 2023-07-27 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie wiem co się stało, jeszcze w zeszłym roku bez problemu umawiałam się na wizyty w ciągu kilku dni. Obecnie szybciej dostałam się do dermatolog na NFZ. Nie mają terminów, infolinia obiecuje, że oddzwoni z terminem i tego nie robią.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.63, ilość opinii: 345
Generali Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 52
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
AXA Życie
Ocena: 1.15, ilość opinii: 11
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4139
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2790