Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 349 opinii

1.62 / 5

  • Cena/Jakość
    1.58
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~migotka / 2023-02-02 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Unieważniono mi polisę mimo uzupełnienia płatności. Nadpłaty nie oddano. Brak skutecznej komunikacji z klientem. Bardzo nieprzyjemna obsługa w oddziale w Pruszkowie. Cyniczne potraktowanie klientki, która od lat korzystała z "usług" tej dziwnej instytucji.
  • ~Expracownik / 2023-01-31 09:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jako pracownik, jako osoba współpracująca i zarabiająca dla PZU jestem traktowana jako margines. Nasze świadczenia są najmniejsze, są żałosne. Brak szacunku dla ludzi, którzy dla nich zarabiają miliony. Poklepia po ramienii, dadzą dyplom za wyniki ale jeśli ktoś idzie na chorobowe po urazie, czy po operacji traktowany jest jak śmieć. Nie polecam pracować w tej firmie i być zarazem przez nich ubezpieczonym. Ofertę poradni mają bardzo dobrą.
    ZaletyOpieka medyczna
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Pani księgowa / 2023-01-28 11:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety muszę dołączyć do grona niezadowolonych klientów. Ta ich infolinia do umawiania wizyt to po prostu dno, wodorosty i dwa metry mułu a ludzie tam pracujący są niekompetentni, może w poniedziałek obsługują PZU zdrowie, we wtorek sprzedają czajniki a jeszcze innego dnia t-mobila. Nie idzie się tam w ogóle dogadać, jedyne co się słyszy to, że system to, system tamto..........niestety ale ludzie coraz mnie używają mózgów, są zwolnieni z logicznego myślenia, słuchania. Mówię panience, że potrzebuję tu i tu w takiej okolicy to ona "mogę Panią zapisać na..... Zamawiasz badania to z dwudziestu umawiają 19 i mówią, na to jedno to mogę Panią umówić do innej placówki (mam podzielić skierowanie na ile części i jechać w inne miejsce gdzie zrobią mi to jedno inne, też z krwi), później się okazuje, że laboratorium robi to badanie tylko SYSTEM ma błąd i nie chce go dodać do zlecenia.....po długich godzinach w końcu Pani z laboratorium udaje się dogadać to oni i tak dzwonią, że ta placówka nie ma tego badania (a ja już jestem po badaniu)......i tak ze wszystkim, co w jakimkolwiek stopniu odbiega od schematów. PORAŻKA!!! Zgłosiłam zapotrzebowanie na wizytę u internisty to wisiało zgłoszenie przez tydzień, jak po tygodniu się wkur...i zadzwoniłam w tej sprawie to Pani mówi, że dzwonią do tej placówki codziennie i nikt tam nie odbiera telefonu (dziwne bo znam to miejsce i tam nigdy nie ma tłoków), podpisują umowy to chyba mogą je zerwać z nierzetelnymi placówkami? To samo lekarze, jak Ci wciskają ofertę to dają listę placówek partnerskich......później się okazuje, że jak chcesz się tam umówić to jeden ginekolog przyjmuje na PZU a drugi już nie, czytasz opinie o jakimś lakarzu, do którego umawiają a tam same negatywy. Serio miałam już różne pakiety ale z tym to się człowiek więcej nawku....niż z NFZem. Ostatnia rzecz to pakiet, jest tak skonstrułowany, że jest dużo badań w cenie ale np. tego i tego nie ma (chociaż to zwykłe badania z krwi, nic wysublimowanego np. fosfor jest, sód jest ale magnezu już nie albo 7 hormonów jest a jednego nie) i idziesz robić badania i się okazuje, że za 3 musisz dopłacić t0 kur...rezonanse są a zwykłe badania z krwi, które kosztują po 30 zł nie ma :() Przy najbliższej okazji rezygnuję z tych PISowskich standardów.
    Zaletydużo placówek
    Wadymnóstwo
  • ~Andrzej / 2023-01-23 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu telefonach nie udało mi się umówić wizyty,po sto razy automat żąda PESEL a rozmowa kosztuje 1 zł za minutę.Rezygnuje nie chcę mieć z PZU nic wspólnego,szkoda pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem,drogie rozmowy.
  • ~Mirek / 2023-01-22 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś tragedia od dwóch tygodni czekam na umówienie wizyty do dermatologa ,dzwoniłem itd:pani obiecywała że umówi i dalej nic .A przecież płacę ciężkie pieniądze za ten pakiet. Ich podejście do pacjenta {klijenta)jest chore i niepoważne delikatnie mówiąc. NIKOMU NIE POLECAM PAKIETU ZDROWOTNEGO KONFORT + W PZU.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~Zdumiona / 2023-01-17 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    PROBOWALAM NAPISAC OPINIE O TOWARZYSTWIE NATIONALE NEDERLANDEN NA ICH STRONIR,ALE MI SIE NIE UDALO,WIEC NAPISZE TU,KU PRZESTRODZE.OTOZ PONOC ICH NAJLEPSZA AGENTKA,JAK MNIE ZAPEWNIONO POPROSILA,ABYM WYSLALA JEJ SKAN DOWODU OSOBISTEGO,A GDY ODMOWILAM Z WIADOMEGO POWODU,TO STWIERDZILA,ZE W TAKIM PRZYPADKU BEDZIE MUSIALA PRZYJECHAC DO MNIE OSOBISCIE,ABY POROWNAC ,JAK TO OKRESLILA MNIE Z MOIM DOWODEM.I TU NASUWA SIE OD RAZU PYTANIE..Z KIM POROWNALABY SKAN MOJEGO DOWODU?TO WSZYSTKO JEST SMIECHU WARTE...I PACHNIE PROBA WYLUDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej,bez komentarza
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-17 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ci,co wystawiają tu pozytywna opinie dla pzu,to na 99,99 są ich pracownikami,a smutna prawda jest taka,że ta firma to zwykli naciągacze, co innego jest w umowie,a co innego,gdy następuje jakieś zdarzenie i klient stara się o wypłatę,próbują też naciągać ludzi na jakieś nowe polisy,które w razie gdy dojdzie do jakiegoś nagłego zdarzenia,okazują się niemiarodajne.Mnie też próbowali naciągnąć,ale się nie dalam
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność,brak empatii,informacje wyssane z palca,a jeżeli chodzi o pracowników infolinii,to już w ogóle DNO
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-17 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu,to zwykli naciągacze i oszusci.Jestem ich klientka od lat,i chciałam podnieść sobie wysokość polisy,jest to polisa na zycie tzw grupowa,ale płacona przeze mnie indywidualnie.Osoba z którą rozmawialam była zupełnie niekompetenta,wygadywała jakieś niestworzone rzeczy.Nie będę się tu rozpisywała,bo nie ma o kim,ale podsumowując,zostałam poinformowana,ze polisa może zostać zwiększona,ale tylko gdy osobiście stawię się w oddziale i nie pomógł fakt że informowałam iż jestem osobą niepelnosprawna.Podejrzewalam,że to tzw zwykły kant i mialam racje,bo po moim wnikliwym śledztwie, okazało się,że ta moja polisa nie może być w ogóle rozszerzona,a moja osobista wizyta w oddziale miala służyć tylko temu,żeby wcisnąć mi jakąś nową umowę,która jakby przyszło co do czego,to okazałaby się niewiazaca.Reasumujac ,działają z premedytacją na szkodę petenta,to oburzające .Stanowczo odradzam wszystkim korzystanie z usług tej wątpliwej instytucji.
    ZaletyBrak
    WadyKażda możliwa wada,świadome wprowadzanie w błąd klientów,a o pracownikach infolinii,to nawet szkoda mówić,bo to zenada
  • ~Kasia / 2023-01-16 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    dzwonię na infolinię i zgłaszam problem , PANI na infolinii w ogóle mnie nie słucha, pyta się cały czas w czym jeszcze mogę pani pomóc, powtarzam jej z czego jestem niezadowolona i że proszę o pisemne wyjaśnienie, a pani z infolinii znowu w czym mogę pomóc
    A problem to rejestracja badan krwi, Dzień wcześniej zarejestrowałam badania krwi w laboratorium, przyjechałam do laboratorium z kodem i z informacją ze wszystkie badania zarejestrowane. Efekt kod wystawiony dzień wcześniej pakiet PREMIUM okazał się nieaktualny, musiaam jeszcze raz zadzwonić do PZU. Kolejka w laboratorium długa byłam pierwsza o 700 wyszłam dopiero o 830 bo dopiero po godzinie ktoś na infolinii odebrał i po godzinie czekania z konsultantem na infolinii ktoś jeszce RAZ zarejestrował moje badania krwi.
    Zadzwoniłam aby zgłosić moje niezadowolenie i prośbą o wyjaśnienie . PZU zdrowie nieeeee podaje nazwisk ani numeru telefonu komu można zgłosić reklamacje.
    Dziwne działania firmy
    ZaletyBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    Wadybrak zainteresowania zadowoleniem klienta, obsługa gorsza niż w NFZ, czas oczekiwania na wizytę również porównywalny z NFZ
  • ~Anna / 2023-01-16 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa, muszę sama dzwonić do placówek i umawiać wizyty u lekarza a potem to PZU aby było uprzejme w danej placówce potwierdzić że jestem w PZU ubezpieczona. Rejestrując sie przez stronę podawałam termin i nazwisko lekazra ale obsługa PZU ma czas i dzwoni do placówek po 2 a nawet 3 dniach a wtedy nie ma już wolnych terminów, Pouczono mnie że to ja powinnam dzwonić do placówki umawiać wizytę a potem do PZU aby tylko potwierdziło
    Wadysystem sam odwołuje tele wizyty, potrzebowałam w niedzielę pilnie receptę, byłam umówiona na godzinę 9:00 na teleporadę, bez mojej zgody, system sam odwołal tą wizytę , pani na linii stwierdziła zdarza się , z ironicznym śmiechem stwierdziła że nie wie z czego robię PROBLEM. receptę wypisał mi znajomy lekarz, PYTANIE czy płacąc dodatkowo za opcję PREMIUM powinnam być zadowolona z takiego traktowania. dzisiaj sytem odwołał bez mojej zgody tele poradę u innego spoecjalisty, zadzwoniła, zgłosiłam ten fakt nawet nie usłyszałam PRZEPRASZAM, pani stwierdziła ze usługi sa na najwyższym poziomie i nie rozumie w czym problem przeceiż moze sie pani jeszcze raz zapisać,
  • ~Akaimajo / 2023-01-11 15:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba oferta - zwłaszcza dla kobiet w ciąży. Niby w moim pakiecie jest prowadzenie ciąży, ale najwidoczniej PZU nie ma zielonego pojęcia o tym jak takowe wygląda. Już lepiej się nie denerwować i chodzić do ginekologa na NFZ. Ani nie da się umówić do jednego lekarza, który prowadzi ciążę, ani zarezerwować wizyt więcej niż dwie. Szanowne PZU - kobieta w ciąży chodzi do ginekologa co 3tygodnie, a pod koniec nawet co tydzień, więc by móc się umówić do konkretnego lekarza to albo dajcie możliwość umawiania większej ilości wizyt, albo przeszkolcie konsultantów jak załatwiać takie nadprogramowe rezerwacje wizyt u konkretnego lekarza.
    Zaletyduży wybór specjalistów w pakiecie
    Wadyograniczenie rezerwacji wizyt do dwóch, słaba obsługa inffolinii
  • ~Piotr / 2023-01-11 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, infolinia żyje swoim życiem, umawia, potwierdza, a potem w placówce okazuje się, że trzeba mieć papierowe zlecenie, na zlecenie do wystawienia zlecenia, choć na infolinii nie trzeba, fatalna biurokracja i niekompetencja, strata czasu i pieniędzy, są znacznie lepsze firmy tego typu. Omijać szerokim łukiem dla własnego zdrowia :)
    Zaletybrak
    Wadyszkoda słów
  • ~Robson / 2023-01-02 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat płacę kupę kasy za pakiet medyczny a jak chce się umówić na wizytą to na infolinii trzeba spędzić 20 nim to standard, żeby ktoś raczył odebrać a przez aplikację nie zawsze się da wybranego lekarza lub placowke
    ZaletyNie ma zalet
    WadyInfolinia
  • ~Iwona / 2023-01-02 18:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinię, pomimo kilkunastominutowego oczekiwania. Bardzo odległe terminy wizyt do lekarzy specjalistów. Gdy już dostałam się do neurologa lekarz źleodczytał wyniki moich badań i stwierdził gruczolaka, którego nie mam.
  • ~Marek / 2022-12-29 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU ,przed wizytą dwa telefony czy stawię się na wizytę.po przyjściu 1,5 h opóźnienia i żadnej informacji.czy to nalezyta i profesjonalna obsługa klienta?
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Piotr / 2022-12-27 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem ubezpieczony w PZU Zdrowie od 8 lat, do tej pory korzystałem z niego żadko. Dzisiaj okazało się, że nie może zostać potwierdzona moja wizyta u kardiologa, bo została umówiona w nieodpowiednnim dniu i o nieodpowiedniej godzinie (sam ją umawiałem i prosiłem PZU o jej potwierdzenie). Na infolinii otrzymałem odpowiedź, że powinno być to zrobione poprzez automat umawiający (który nawiasem mówiąc nie widział wolnych terminów, które ja osobiście znalazłem i wstępnie zarezerwowałem). Do tej pory przez 8 lat nie miałem problemów w podobnych sytuacjach. Nagle PZU onbudzio się, że ich procedury nie pozwalaja na taki sposób umawiania. Nie mogłem skorzystać z wizyty, która mogłem odbyć w ciagu 1 godziny. Poinformowano mnie, że moge złożyć reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciagu, UWAGA 30 dni. Przez ich biurokratyczne procedury wizyta nie doszła do skutku i nie wiem kiedy się odbędzie. Kiedy poprosiłem o rozmowę/kontakt z osobą wyższej rangi oczywiście zasłonili się RODO. Kpina z jakości obsługi klientów. Niedość, że wyręczyłem PZU Zdrowie w umówieniu wizytu w odpowiednim miejscu i czasie dla mnie najbardziej odpowiednim, to spiętrzyli jeszcze biutrokratyczne problemy. Wizyta wstepnie umówione przeze mnie oczywiście była w 100% objęta moim pakietem, który mam wykupiony, nie było to nic poza zakres pakietu.
    WadyTragiczne podejście do klienta, beznadziejna obsługa klienta.
  • ~Małgorzata / 2022-12-24 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku informatycy PZU nie potrafią usunąć "błędu w systemie" na moim koncie. Utrudnia to umawianie wizyt , badań, cxy czegokolwiek. Przez aplikacje nie mam szans, przez infolinię też otrzymuję odmowę z powodu w/w bledu w ich systemie. Skladki oplacam regularnie.
    Złożyłam reklamację. Po miesiacu otrzymałam odpowiedż ze wszystko działa jak należy! Ale faktycznie nic się nie zmienilo. Jednym slowem DZIADOSTWO ....
    ZaletyW bardzo mily i uprzejmy sposob odmawiaja umawiania wizyt
    WadyNie licza sie z klientem.
  • ~Tomek / 2022-12-23 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś chciałem odnowić receptę, pan na infolinii PZU zaproponował mi termin za pięć dni gdzie przez NFZ załatwiłem to w pięć minut! Dodam tylko że mam najwyższy pakiet….NIE POLECAM ! muszą się jeszcze dużo uczyć….
    ZaletyBrak
    WadyDługi okres oczekiwania na cokolwiek….
  • ~Agnieszka / 2022-12-20 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Wyczekana wizyta - tylko że umówiono do innego specjalisty i na inną godzinę. Zamiast okulisty laryngolog :) okulista nawet tego dnia nie przyjmował.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
  • ~Zbigniew / 2022-12-19 09:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Chętnie bym skorzystał z usług ale niema możliwości się umówić na zwykłą wizytę! Infolinia się rwie i rozłącza połączenia, aplikacja nie dziąła... barak możliwości wybrania i umówienia wizyty... i tak od wczoraj.
    ŻENADA, TRAGEDA - nie polecam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 349
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809